Karta Kredytowa Żagiel - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.00 / 5.00
30% opiniujących poleca Żagiel
Zanim aplikujesz o kartę przeczytaj opinie klientów o karcie kredytowej Żagiel aby wybrać najlepszą ofertę. Banki oferujące karty kredytowe często zmieniają warunki swojej oferty, aby zachęcić nowych klientów. Nie daj się skusić jednorazową promocją i weź pod uwagę doświadczenia innych gdyż najprawdopodobniej zwiążesz się z bankiem na dłużej. Poniżej zgromadziliśmy opinie klientów o karcie Żagiel .
Jeśli chcesz zamieścić własny komentarz zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Żagiel

1234567
zwiedzający - 1 punktów

587 osoby z 1139 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-24 20:52:21
zalety: Dają pieniądze, poza tym - żadne...
wady: Żądają pieniędzy, dzwonią, piszą, straszą pajace
opinia: Dzwoni ... patrzę - zastrzeżony ... odbieram.
"coś tam, coś tam, że Żagiel, Że Kredyt Bank, Że ktoś" .... "czy rozmawiam z xxxx, xxxx"
- tak przy telefonie słucham ...
"proszę podać PESEL"
- nie podam, bo nie mam pewnościz kim rozmawiam?\
Czy coś zalegam? W jakiej sprawie Pani dzwoni?
"Czy Pan wie co Pana łączy z Żagiel Kredyt Bank?, rozmowa jest nagrywana, proszę podać PESEL wtedy będziemy rozmawiali"
- w takim razie proszę kontaktować się ze mną wyłącznie listownie, dobranoc (godz 20:30, poniedziałek)
.. no i się wkurzyłem ... no i .... będzie trzeba zapłacić teraz za upomnienie (naliczą telefoniczne i wyślą list) jakieś 29 zeta.
Ale ... jazda.
Pa...ce q..a mać.
Pozdrawiam Panią z Żagla - ty k...o.

/ | Skomentuj opinię (4)


586 osoby z 1145 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-10 02:55:55
zalety: Brak
wady: Ukryte opłaty
opinia:
[size=200] !! !! !! UWAGA !! !! !! [/size][size=120]na firmę ŻAGIEL oraz KREDYT BANK S.A. !! !! !!.

Pewnego razu spóźniłem się o kilka dni (wyjazd na urlop) z zapłatą raty i teraz gdy już spłaciłem wszystkie raty to na koniec dostałem pismo, że mam zapłacić jeszcze 9zł za telefoniczne upomnienie, 20zł za wysłany do mnie list dwa dni tym telefonie (pomimo tego, że na następny dzień po telefonie faktycznie puściłem zaległy przelew), 7,75zł za wysłane na koniec rozliczenie, oraz [color=#0000FF]2,45zł[/color] za odsetki od tego opóźnionego przelewu.

[color=#0000FF]Wystarczyło więc, że jeden jedyny raz z powodu wyjazdu na wakacje spóźniłem się o kilka dni z jedną ratą to już naliczyli mi dodatkowo 39,20zł !! !! !![/color]

Napisałem więc REKLAMACJĘ w związku z tym pismem którego nawet nigdy nie otrzymałem (gdyby wysłali poleconym to pewnie by dotarło), że niby dlaczego mam za nie płacić skoro go nawet nie otrzymałem, a po drugie to jak zadzwonili do mnie to się umówiłem, że w poniedziałek zapłacę (dzwonili w sobotę, a w poniedziałek zgodnie z umową zapłaciłem).
Odpisali mi tak (tym razem poleconym):

"(...) W związku z nieterminową wpłatą dnia 05.09.2009 został wysłany do Pana płatny monit upominawczy. Nadmieniamy, że do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy jego zwrotu. Tym samym korespondencję uważa się za doręczoną. Zostały naliczone również odsetki karne. Łączna suma kosztów karnych na dzień 29.03.2010 wynosi 39,20zł. Podaną kwotę należy uregulować na konto kredytu."

A dwa dni później otrzymałem kolejne pismo (list zwykły):

[color=#FF0000][b]"(...) W przypadku dalszego uchylania się od realizacji postanowień umowy kredytu/pożyczki Bank podejmie czynności windykacyjne, których kosztami zostanie Pan obciążony - koszt każdego upomnienia telefonicznego wynosi 9zł, natomiast koszt wizyty pracownika windykacji terenowej wynosi 35zł. Przypominamy również, że każdorazowo obciążany jest Pan kosztami korespondencji upominawczej w wysokości 20,00zł." [/b][/color]

[color=#0000FF]Wystarczyło więc, że jeden jedyny raz z powodu wyjazdu na wakacje spóźniłem się o kilka dni z jedną ratą to naliczyli mi dodatkowo w sumie 59,20zł[/color] !! !! !! (licząc na dzień dzisiejszy)

a fakt złożenia przeze mnie reklamacji wcale nie przeszkadza im aby naliczać mi kolejne 20zł za każde kolejne pisemko którego nie wysyłają nawet poleconym tylko zwykłym listem.


Kupowałem już wiele razy na raty w różnych bankach ale takiej bezczelności i złodziejstwa nie spotkałem nigdzie !! !! !!

Wysłałem do nich kolejną reklamację w której obiecałem m.in., że sprawę nagłośnię w mediach. Mam nadzieję, że moja informacja będzie przydatna jak największej ilości potencjalnych klientów tej firmy w podjęciu właściwej decyzji i wybraniu zdecydowanie innego banku...[/size]
[size=200][color=#FF0000]TEGO BANKU ABSOLUTNIE NIE POLECAM[/color][/size]

P.S.
Napewno większość internautów oglądała film "DŁUG" Krzysztofa Krauze - podobna historia - w krótkim czasie kwota długu rośnie, wielokrotnie przewyższając pierwotny dług (u mnie 2,45 za "odsetki karne").

/ | Skomentuj opinię (4)


576 osoby z 1129 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-13 10:26:07
zalety: Żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wady: brak kompetencji pracowników, miesieczne opuźnienia z wysłamien zamówionych zaświadczeń np. o stanie zaległości
opinia: Nie polecam. Uciekajcie na kilometr od żagla!!! brak chęci pozyskania dobrej opini. infolinia ma brak szacunku do klientów. brak checi do pomocy.

/ | Skomentuj opinię (3)


Kamila3333333
zwiedzający - 1 punktów

595 osoby z 1167 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-25 12:54:19
zalety: brak
wady: W jakis tam swoich celach jest napisane, uczciwośc, rzetlność, spełniamy marzenia. i tu hahahaha
opinia: próbuje uzyskać odnich zaświadczenie o spłacie rat - zapomnijcie. Poprali za to 20 zł z żaswiadczenia nie ma. Co dzwonie do nich za kazdym razem któs mówi że zosatło zaświadczenia wystawione i podaje inna date. Dzwonie do kierownika i jedyne co umiał powiedzięc to "itytacja nie jest wskazana". Smieszni ludzie. Uciekać od nich

/ | Skomentuj opinię


dawina
zwiedzający - 4 punktów

590 osoby z 1160 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-19 12:47:36
zalety: brak
wady: BARDZO DUŻO
opinia: najgorszy bank jaki znam za koszty telefoniczne i korespondencje oczywiście telefonu żadnego od nich nie odebrała naliczyli sobie około 50-70 zł
SKANDAL
RATY SPŁACAM REGULARNIE I O CZASIE , MIJA TYDZIEŃ PO ZAPŁACONEJ RACIE A ON MI WYSYŁAJĄ SMS O NIEZAPŁACONYCH RATACH
SKANDAL A PÓŻNIEJ NALICZAJĄ WIĘCEJ NIŻ WYNOŚCI RATA


/ | Skomentuj opinię (1)


dawina
zwiedzający - 4 punktów

594 osoby z 1168 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-25 15:33:42
zalety: brak
wady: mnóstwo
opinia: to banda cwaniaków i naciągaczy

dziś mi drugie wezwanie do zapłaty przysłali za koszty korespondencji około 90 zł
raty już spłaciła ale oni chcą kasę
za połączenia tel i marną kopertę którą
przysłali ,nawet nie stać ich na list polecony


/ | Skomentuj opinię (1)


580 osoby z 1141 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-23 06:24:06
zalety: żadne
wady: za dużo by wymieniać
opinia: Nie będę się rozpisywać o tym co mnie spotkało w przygodzie z tym bankiem, powiem krótko to są HIENY, OSZUŚCI i radzę wszystkim omijajcie ten bank z daleka!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)


490 osoby z 969 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-01-31 14:59:44
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Miałem kartę kredytową MULTIMA.Przypadkowo zrobiłem na niej dużą nadpłatę ( prawie 5000 zł. ). W dniu 21 grudnia 2011 wypowiedziałem umowę karty prosząc jednocześnie o zwrot nadpłaty na mój rachunek. Po wielu interwencjach telefonicznych i pisemnej skardze w dniu 24 stycznia 2012 roku dopiero w dniu 31 stycznia dostałem pismo o zamknięciu karty z dniem 25 stycznia 2012. Jednak do 31 stycznia 2011 roku nie otrzymałem zwrotu nadpłaty. Wykonałem kolejny telefon w sprawie nadpłaty i usłyszałem że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni od daty zamknięcia karty kredytowej. Na moje pytanie co by się stało jak ja bym obracał ich pieniędzmi przez tak długi okres, czy zapłaciłbym odsetki Pan z infolinii odpowiedział mi że jestem bardzo niegrzeczny i on sobie tego nie życzy. NIGDY WIĘCEJ ŻAGLA. BĘDĘ O TYM MÓWIŁ WSZYSTKIM ZNAJOMYM. FIRMA NIERZETELNA I NIEKOMPETENTNA. Ps. Zastanawiam się nad skierowaniem sprawy dosądu.

/ | Skomentuj opinię


353 osoby z 699 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-12-06 15:02:54
zalety: mozna sobie uswiadomic w jakim kraju sie zyje
wady: strata duzych pieniedzy i nerwow
opinia: Qrwy i tyle zlodzieje i tak dalej amber gold to jeszcze nic przy nich,,,,,daje sprawe do sadu( KARTA KREDYTOWA) nie mialem na chleb bylem zmuszony kroili mnie jak chlopca, wyjechalem los sie do mnie usmiechnal karta splacona a te sobie dalej licza listy rezygnacje nawet rozmowy telefoniczne i nic takze teraz jak mam im dac to wole stracic wiecej ale narobic im kolo dupy >pozdrawiam tego co mi mowil przez tel co musze zrobis p.s ladnie pan sie nagral

/ | Skomentuj opinię


246 osoby z 492 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2013-02-28 19:50:28
zalety: Brak
wady: Same
opinia: Posiadanie tej karty okazało się jednym wielkim nie porozumieniem , trzymałam ją tylko dlatego że miałam w niej ubezpieczenie za pobyt w szpitalu ..i byłam w szpitalu zakończonym poważną operację ...dodzwonić się do "Żagla" nie było mowy , wysłałam list polecony z wypisem ze szpitala ...od 2 miesięcy żadnej odpowiedzi ..., ale już dowiedziałam się od radcy prawnego jak wydrzeć od nich swoje pieniądze w raz odsetkami ..a niech to będzie przestrogą dla tych którzy mają takie ubezpieczenie na karcie ...to po prostu oszustwo

/ | Skomentuj opinię