Karta Kredytowa Żagiel - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.00 / 5.00
25% opiniujących poleca Żagiel
Zanim aplikujesz o kartę przeczytaj opinie klientów o karcie kredytowej Żagiel aby wybrać najlepszą ofertę. Banki oferujące karty kredytowe często zmieniają warunki swojej oferty, aby zachęcić nowych klientów. Nie daj się skusić jednorazową promocją i weź pod uwagę doświadczenia innych gdyż najprawdopodobniej zwiążesz się z bankiem na dłużej. Poniżej zgromadziliśmy opinie klientów o karcie Żagiel .
Jeśli chcesz zamieścić własny komentarz zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Żagiel

1234567
zwiedzający - 1 punktów

1904 osoby z 3565 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-24 20:52:21
zalety: Dają pieniądze, poza tym - żadne...
wady: Żądają pieniędzy, dzwonią, piszą, straszą pajace
opinia: Dzwoni ... patrzę - zastrzeżony ... odbieram.
"coś tam, coś tam, że Żagiel, Że Kredyt Bank, Że ktoś" .... "czy rozmawiam z xxxx, xxxx"
- tak przy telefonie słucham ...
"proszę podać PESEL"
- nie podam, bo nie mam pewnościz kim rozmawiam?\
Czy coś zalegam? W jakiej sprawie Pani dzwoni?
"Czy Pan wie co Pana łączy z Żagiel Kredyt Bank?, rozmowa jest nagrywana, proszę podać PESEL wtedy będziemy rozmawiali"
- w takim razie proszę kontaktować się ze mną wyłącznie listownie, dobranoc (godz 20:30, poniedziałek)
.. no i się wkurzyłem ... no i .... będzie trzeba zapłacić teraz za upomnienie (naliczą telefoniczne i wyślą list) jakieś 29 zeta.
Ale ... jazda.
Pa...ce q..a mać.
Pozdrawiam Panią z Żagla - ty k...o.

| Skomentuj opinię (4)


dawina
zwiedzający - 4 punktów

1927 osoby z 3615 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-25 15:33:42
zalety: brak
wady: mnóstwo
opinia: to banda cwaniaków i naciągaczy

dziś mi drugie wezwanie do zapłaty przysłali za koszty korespondencji około 90 zł
raty już spłaciła ale oni chcą kasę
za połączenia tel i marną kopertę którą
przysłali ,nawet nie stać ich na list polecony


| Skomentuj opinię (1)


Kamila3333333
zwiedzający - 1 punktów

1920 osoby z 3604 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-25 12:54:19
zalety: brak
wady: W jakis tam swoich celach jest napisane, uczciwośc, rzetlność, spełniamy marzenia. i tu hahahaha
opinia: próbuje uzyskać odnich zaświadczenie o spłacie rat - zapomnijcie. Poprali za to 20 zł z żaswiadczenia nie ma. Co dzwonie do nich za kazdym razem któs mówi że zosatło zaświadczenia wystawione i podaje inna date. Dzwonie do kierownika i jedyne co umiał powiedzięc to "itytacja nie jest wskazana". Smieszni ludzie. Uciekać od nich

| Skomentuj opinię


1895 osoby z 3558 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-13 10:26:07
zalety: Żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wady: brak kompetencji pracowników, miesieczne opuźnienia z wysłamien zamówionych zaświadczeń np. o stanie zaległości
opinia: Nie polecam. Uciekajcie na kilometr od żagla!!! brak chęci pozyskania dobrej opini. infolinia ma brak szacunku do klientów. brak checi do pomocy.

| Skomentuj opinię (3)


dawina
zwiedzający - 4 punktów

1912 osoby z 3593 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-19 12:47:36
zalety: brak
wady: BARDZO DUŻO
opinia: najgorszy bank jaki znam za koszty telefoniczne i korespondencje oczywiście telefonu żadnego od nich nie odebrała naliczyli sobie około 50-70 zł
SKANDAL
RATY SPŁACAM REGULARNIE I O CZASIE , MIJA TYDZIEŃ PO ZAPŁACONEJ RACIE A ON MI WYSYŁAJĄ SMS O NIEZAPŁACONYCH RATACH
SKANDAL A PÓŻNIEJ NALICZAJĄ WIĘCEJ NIŻ WYNOŚCI RATA


| Skomentuj opinię (1)


1896 osoby z 3567 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-23 06:24:06
zalety: żadne
wady: za dużo by wymieniać
opinia: Nie będę się rozpisywać o tym co mnie spotkało w przygodzie z tym bankiem, powiem krótko to są HIENY, OSZUŚCI i radzę wszystkim omijajcie ten bank z daleka!!!!

| Skomentuj opinię (1)


1806 osoby z 3397 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-01-31 14:59:44
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Miałem kartę kredytową MULTIMA.Przypadkowo zrobiłem na niej dużą nadpłatę ( prawie 5000 zł. ). W dniu 21 grudnia 2011 wypowiedziałem umowę karty prosząc jednocześnie o zwrot nadpłaty na mój rachunek. Po wielu interwencjach telefonicznych i pisemnej skardze w dniu 24 stycznia 2012 roku dopiero w dniu 31 stycznia dostałem pismo o zamknięciu karty z dniem 25 stycznia 2012. Jednak do 31 stycznia 2011 roku nie otrzymałem zwrotu nadpłaty. Wykonałem kolejny telefon w sprawie nadpłaty i usłyszałem że zwrot otrzymam w ciągu 14 dni od daty zamknięcia karty kredytowej. Na moje pytanie co by się stało jak ja bym obracał ich pieniędzmi przez tak długi okres, czy zapłaciłbym odsetki Pan z infolinii odpowiedział mi że jestem bardzo niegrzeczny i on sobie tego nie życzy. NIGDY WIĘCEJ ŻAGLA. BĘDĘ O TYM MÓWIŁ WSZYSTKIM ZNAJOMYM. FIRMA NIERZETELNA I NIEKOMPETENTNA. Ps. Zastanawiam się nad skierowaniem sprawy dosądu.

| Skomentuj opinię


1562 osoby z 2919 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2013-02-28 19:50:28
zalety: Brak
wady: Same
opinia: Posiadanie tej karty okazało się jednym wielkim nie porozumieniem , trzymałam ją tylko dlatego że miałam w niej ubezpieczenie za pobyt w szpitalu ..i byłam w szpitalu zakończonym poważną operację ...dodzwonić się do "Żagla" nie było mowy , wysłałam list polecony z wypisem ze szpitala ...od 2 miesięcy żadnej odpowiedzi ..., ale już dowiedziałam się od radcy prawnego jak wydrzeć od nich swoje pieniądze w raz odsetkami ..a niech to będzie przestrogą dla tych którzy mają takie ubezpieczenie na karcie ...to po prostu oszustwo

| Skomentuj opinię