Konto osobiste w Alior Bank opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.78 / 5.00
24% opiniujących poleca Alior Bank
Alior Bank należący do Grupy finansowej Carlo Tassara ma zrewolucjonizować polską bankowość detaliczną. Czy opinie klientów Alior Bank są przychylne? Przekonaj się sam i przeczytaj komentarze klientów banku Alior Bank aby uniknąć rozczarowania. Jeśli posiadasz rachunek w Alior Bank zaloguj się i wyraź swoją opinię.

Opinie użytkowników o Alior Bank

1193 osoby z 2269 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-06 21:10:30
zalety: Bank Alior drze ile może, nawet wpłata na rachunek Alior w kasie Alior gotówką obciążona jest prowizją- kuriozum.
wady: System informatyczny nie pokazuje klientowi kwot i opisu potrąceń tylko saldo końcowe. Kompletny chaos matematyczny w historii operacji konta widzianego przez klienta. Konsultanci w oddziałach nie mają dostępu do opisu poszczególnych kwot potrąceń dokonywanych przez Alior na rachunku klienta. Generowane są tajemnicze opłaty.
opinia: 29 kwietnia 2010 zamknęłam rachunek karty kredytowej Alior, zwróciłam kartę, wpłaciłam w kasie Alior całe zadłużenie i jak mi powiedziano należne za kwiecień i wstecz odsetki, prowizje itd. Trzy minuty później pinformowano mnie w Oddz.Alior że pokazała się nadpłata? . Czwartego maja wydrukowałam wyciąg z rachunku zamkniętej karty, w nagłówku:
-zadłużenie (tu kwota 3 cyfrowa)
-wymagana minimalna spłata (tu kwota 3 cyfrowa)
-nadpłata (tu kwota 3 cyfrowa większa od zadłużenia ).
Horror, pracownicy oddziałów próbują dzwonić do centrali aby wyjaśnić saldo, centrala nie umie salda wytłumaczyć, i po każdym telefonie podaje inne kwoty do rozliczenia i inne terminy zwrotu nadpłaty. Sklep warzywny, a nie bank. księgowośc kreatywna, a raczej kryminalna.

/ | Skomentuj opinię (1)


zibilesny
zwiedzający - 1 punktów

1177 osoby z 2253 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-08 13:51:50
zalety: W miarę niskie opłaty w porównaniu z innymi bankami, w tym z PeKaO SA.
Lokata nocna 50% środków.
Dosyć uprzejma obsługa.
wady: Małokompetentna część obsługi, zwłaszcza tej najbliżej klienta.
Oszukaństwo na każdym kroku,należy bardzo uwaznie czytać wszelkie elementy ofert i porównywać z zapisami w umowach.
Brak zakładki na stronie internetowej banku do kontaktu z klientem !!!
Wizyty w banku bardzo czasochłonne, niedoinformowani pracownicy."Kryją" jeden drugiego i wydłużają załatwianie wszelkich spraw !!!
opinia: Jesienią 2009, zmieniłem bank. Z ofert i reklam ten wydawał się bardziej przyjazny. Obsługa była w miarę miła ale niezbyt kompetentana. Kładłem to na karb "chroby młodzieńczej" banku. i byłem cierpliwy. Byłem kilkanaście razy w banku, angażując w cały proces także dyrektorkę oddziału, nim załatwiłem podstawowe sprawy.
Chciałem refinansować pożyczkę z poprzedniego banku.Zgodziłem się na zaproponowaną ofertę, oprocentowanie miało być 16,5%. Po kilku wizytach w banku i kilku wizytach w moim miejscu pracy przedstawiciela banku, ciągle czegoś brakowało,po zapewnieniu przedstawiciela banku, że wszystko jest zgodne z ofertą, podpisałem umowę nie czytając jej zbyt dokładnie - śpieszyło mi się, byłem lekko zdenerwowany całą ta operacją. Po doładnym przeczytaniu, okazało się, że oprocentowanie jest nie 16,5% lecz 18,0% i wciśnięto mi ubezpieczenie, którego nie chciałem. Na drugi dziń złożyłem reklamację. Pracownik pokazał mi, że w kalkulatorze ofertowym jest nadal 16,5% i on nie wie jak to się stało, że w umowie jest inaczej, Obiecał sprawę załatwić w kilka dni. Minęło 4 miesiące i sprawa nie jest załatwiona! Chciałem spłacić te pożyczkę jednorazowo, złożyłem stosowny wniosek do banku. Najpierw pracownik banku, a później Pani Dyrektor osobiście zapewniła, że sprawa będfzie załatwiona.
Tak się nie stało. TO KOLEJNY MINUS !!!
Karta kredytowa z odnawialnym limitem - otrzymałem taką z ważnością do końca marca br. Nowa miała być dosłana pocztą przed końcem ważności. Po kolejnej interwencji pwiedziano mi, że nowa karta została wysłana 25 marca. Nie dotarała na czas! Na kopercie jest data wysłania 29 marca!!! Otrzymałem ją 2 kwietnia. Okres przedświąteczny, zakupy i znów komplikacje.NASTĘPNY MINUS !!!
Tracę cierpliwość,Pani Dyrektor Oddziału też okazała się niesłowna i załatwienia spraw końca nie widać !!! Przestrzegam innych, bardzo uważnie sprawdzajcie oferty Alior Banku i wszystkie "papiery" czytajcie uważnie. Alior bank przestał być dla mnie instytucją zaufania publicznego.

/ | Skomentuj opinię (2)


1176 osoby z 2255 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-19 18:26:09
zalety: zadnych
wady: niekompetencja pracowników szczególnie Sosnowiec,Mysłowice,Dąbrowa Górnicza ul Kościuszki w Mysłowicach niespotykane chamstwo
opinia: od początku funkcjonowania tej instytucji założyłem rachunki na które wpływały środki w chwili obecnej musisz im dawać do obrotu powyżej 10000 aby uniknąć absurdalnej opłaty tj.9zł za konto plus 3 za katę tj 12zł miesięcznie.Opłata nocna-następne oszustwo w chwili obecnej 2,5% realnie nauczcie się liczyć.Ewenentem jest pobieranie prowizji od wpłat gotówkowych.Niech makaroniarze szukają naiwnych gdzie indziej.Rezygnuję z utrzymywania cswaniaków.

/ | Skomentuj opinię


1171 osoby z 2249 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-03-31 21:15:26
zalety: Nie znam, wszystko to samo co w innych bankach
wady: Samowolna zmiana warunków kredytu bez skutecznego poinformowania klienta, nienormalnie długi czas na wejście przelewu
opinia: Teoretycznie fajny bank - do czasu aż się zacznie działać. Bank m.in przyspieszył termin spłaty rat kredytu bez poinformowania i akceptacji i po wpłacie (wg starego harmonogramu) obciążył mnie karą za nieterminową wpłatę. Jeśli z innego banku wyslemy pieniądze na 2 konta jedno w Aliorze a drugie w innym Banku (np. BRE, Raiffeisen) to możemy być pewni, że w Aliorze najpóźniej będą do naszej dyspozycji. Nawet 2 dni idą. Bank przetrzymuje naszą kaskę i zarabia, a potem mami, że niby 50 zł da jak będziemy obracać. Na infolini każdy pracownik inaczej wyjaśnia ten sam problem, nawet nie znaja regulaminu świadczenia usług, reklamacji nie chcą przyjmować, trzeba po prostu żądać.

/ | Skomentuj opinię


1163 osoby z 2240 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-18 20:45:44
zalety: ALIOR-DOBRA SCIEMA.
wady: W SKROCIE-ZERO KOMPETECJII I ZAINTERESOWANIA,NIE PODIADAJA SZCZEGOLOWEJ WIEDZY O PRODUKTACH JAKIE OFERUJA ,NIKT NIC NIE WIE KAZDY ODSYLA DO KOGO INNEGO,NIE INFORMOWANIE KLIENTACH O WSZYSTKICH OPLATACH.
opinia: OPOWIEM WAM MOJA PRZYGODE Z TYM BANKIEM.Z TEGO WZGELDU ZE MIELI NAJNIZSZE OPROCENTOWANIE KREDYTU HIPOTECZNEGO ZDECYDOWALEM SIE UDAC DO BANKU I DOWIEDZIEC SIE WIĘCEJ SZCZEGÓŁÓW I ZLOZYC WNIOSEK O KREDYT,GDY ZNALAZLEM SIE W BANKU OKAZALO SIE ZE DORADCA OD KREDYTOW JEST ZAJETY I WSZELKICH INFORMACJII UDZIELI MI INNY NIBY DORADCA ,JAK SIE POZNIEJ DOWIEDZIALEM BYLA TO KASJERKA BEZ ZADNEOG POEJCIA O KREDYTACH HIPOTECZNYCH.NIE WIEDZAC TEGO NA POCZATKU ZDECYDOWALEM SIE ZLOZYC WNIOSEK KREDYTOWY W ALIORZE A ZE TEN NIBY DORADCA JUZ MNIE OBSLUGIWAL PRZY UDZIELANIU INFORAMCJII O KREDYCIE ZDECYDOWANO ZEBY ZAJA SIE W PELNI MOJIM WNIOSKIEM KREDYTOWYM I OD TEGO MOMENTU ZACZA SIE KOSZMAR CO CHIWLE TEN DORADAC PANI AGNIESZKA WYMYSLA ZEBY COS JEJ DOSTARCZYC JAKIES DOKUMENTY KTORE WOGOLE W REGULAMINIE BANKU NIE SA WYMAGANE ,NASTEPNIE MNOSTWO PODPISOW NA ROZNYCH DOKUMENTACH ,NP. PODPISY ZBYWAJACYCH MIESZKANIE NA KSIEDZIE WIECZYSTEJ ZE ZGODNA JEST ZE STANEM FAKTYCZNYM ,TO KOMPLETNY IDIOTYZM KTO TO WIDZIAL ZEBY SKLADAC PODPISY NA KSIEDZE WIECZYSTEJ ,OD TEGO JEST AKT NOTARIALNY NA KTORYM SIE SKLADA PODPIS ZE SPRZADJAE SIE TA SAMA NIERUCHMOSC CO JEST W KSIEDZE WIECZYSTEJ.NAJGORZSZE BYLO TO ZE TEN BAN JEST AZ70KM OD MIEJSCA W KTORYM MIESZKAM I MUSIALEM KILKAKROTNIE JEZDZIC DO TEGO BANKU BO TEN NIBY DOPRADCA PANI AGNIESZKA ZAPOMNAILA MI DAC DO PODPISANIA JAKIEGOS DOKUMENTU.NA KREDYT CZEKALEM 39DNI.NIESTETY SIE NA TYM NIE SKONCZYLO,PO URUCHOMIENIU KREDYTU OKAZALO SIE ZE MOJ HARMONOGRAM SPLAT ODBIEGA OD TEGO CO BYLO USTALONE PRZED PODPISANIEM UMOWY,PRZEZ PIERWSZE 20 MIESIECY MUSZE SPLACAC 100% I 0 KAPITALU MIMO TO ZE USTALONE BYLO ZE MOJE RATY BEDA ZAWIERAC I KAPITAL I ODSETKI ZEBYM WIEDZIAL O TYM TO BYM ZREZYGNOWLA Z TEOG KREDYTU BO NIE MIALEM ZAMIARU PLACIC PRZEZ 20 MIESCY PO 1500ZL ODSETEK MIESIECZNIE I NIC Z TEGO CO POZYCZYLEM,POZATYM MIALEM PLACIC RATY ROWNE A MOJA OSTATNIA RATA WYNOSI AZ 26TYS ZL ,KONTAKTOWALEM SIE KILKAKROTNIE Z BANKIEM I ZERO ZAINTERSOWANIA JAK DO SCIANY JA IM SWOJE A ONI ZE TO JEST JAKIS BLAD I ZE WKROTCE KTOS TO WYJASNI Z CENTRALNI JAK NARAZIE HARMONOGRAM BEZ ZMIAN I ZADNEGO ODZEWU BANKU.W SKROCIE-ZERO KOMPETECJII I ZAINTERESOWANIA ,NIKT NIC NIE WIE KAZDY ODSYLA DO DORADCY U KTOREGO ZALTIWALEM KREDYT MIMO TO ZE MOJ DORADCA JEST KASJERKA UMIE TYLKO LICZYC PIENIADZE,MAM ZAMIAR TEN KREDYT SPLACIC W CIAGU PARU MIESIECY BO NIE CHCE SIE JUZ Z NIMI UZERAC I NIGDY WIECEJ.A I JESZCZE JEDNO UWAZJACIE NA REKLAME BANKOW ZE NIE POBIERAJA PROWIZJII ZA WCZSNIEJSZA SPLATE KREDYTU ,AKURAT W ALIORZE BYLO 1% PRZY PODPISYWNAIU UMOWY A PO MIESIACU JAK POSZEDLEM SPLACIC CZESC KREDYTU TO SIE OKAZLA ZE JEST JUZ 1.5 % CZYLI TO CO JEST W UMOWIE KREDYTOWEJ NIE OBOWIAZUJE PRZEZ CALY OKRES UMOWY,WIEC NIE MA WIEKSZEGO ZNACZENIA BO BANK MOZE SOBIE ZMIENIAC CO CHCE I KIEDY CHCE.ODRADZAM TEN BANK.A ZWLASZCZA PLACOWKE W LUBLINIE NA WALLENRODA I PANIA AGNIESZKE

/ | Skomentuj opinię (5)


pjotrekr
zwiedzający - 3 punktów

1154 osoby z 2244 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-15 15:31:30
zalety: miła obsługa przez telefon, przyjazny system bankowości internetowej
wady: mogliby darować 3 zł za kartę
opinia: Alior Bank niestety cierpi na przywary wieku młodzieńczego, konto internetowe nie oferuje jeszcze pełnej funkcjonalności ale to co działa wygląda bardzo ładnie i przyjemnie się obsługuje. Pracownicy BOKu w Alior są bardzo pomocni, co przy doświadczeniach z mBankiem jest miłą odmianą:) stąd też moja pozytywna opinia. Co do oferty to cóż - jest okej jak za ten standard obsługi mogę płacić za kartę 3 zł:)

/ | Skomentuj opinię (5)


1124 osoby z 2193 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-12 21:51:07
zalety: Haha!!
wady: Ponizej
opinia: Przeczytalam wiele pozytywnych opinii na temat tego banku wiec poszlam zebrac troche informacji na temat konta walutowego. Jak weszlam to na poczatku pani byla pochlonieta odpisywaniem na smsa, wiec musiala poczekac az skonczy. Potem rozmowa wygladala tak:
JA: Jakie sa oplaty za pobranie gotowki z konta walutowego za granica?
PANI: No cos tam pobieraja ale nie powinno byc jakos duzo.
JA: SLUCHAM?????!!!
PANI: No tak, jakies tam koszty sa, ale raczej nie powinno ich byc.
No i mysle sobie, jedna z nas jest debilem, pytanie tylko ktora? Ja bo nic nie rozumiem, albo ona bo nic nie wie... Albo ona cos wie i mi nie mowi bo mysli ze ten debil to jednak ja... No i zrobilam szach-mat, pozegnalam sie slicznie i sobie poszlam!!!
Nie polecam! Nigdy tam nie wroce!!!

Dla porownania bylam dzisiaj w WBK, zalozylam dwa konta, Milo, szybko i profesjonalnie!

/ | Skomentuj opinię (7)


1124 osoby z 2196 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-11-10 23:53:58
zalety: BRAK - Totalna porażka!
wady: Same gwaizdki w regulaminach,
niedopowiedznie,
zasada "aby sprzedać",
olewanie klienta,
niesłuchanie klienta,
wciskanie co się tylko da
opinia: O mało nie założyłem tam konta firmowego, jednak coś mi nie pasowało w umowie i zacząłem się wczytywać w regulamin.
Dla firm to najgorsza oferta na rynku - jedno z wyższych opłat, overnight tylko w reklamie, prowizje za wszystko, prawie za "dzień dobry" w drzwiach się płaci, nawet moloch pekaosa ma lepsza ofertę, ale odradzam tam konto.
Co do obsługi to porażka, sam musiałem wskazywać punkty w regulamnie, kilka kroków wstecz względem tego co oferuje konkurencja,

generalnie bank dla frajerów których łatwo ogolić z gotówki

/ | Skomentuj opinię (6)


blood997
zwiedzający - 1 punktów

1121 osoby z 2191 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-16 16:25:46
zalety: - darmowe prowadzenie konta
- darmowe przelewy przez internet
- darmowa wypłata pieniędzy z bankomatów w kraju i za granicą
- debetowa karta MasterCard
wady: - powolne załatwianie spraw w banku (rekompensuje to miła obsługa). Przy zakładaniu debetu musiałem dwa razy odwiedzić placówkę, bo jakiejś babki nie było, w moim poprzednim banku całą tą operację załatwiłem w 5 min
- niedoinformowani pracownicy (stan na styczeń 2009), na większość pytań jakie zadawałem, pracownik nie znał odpowiedzi (był to praktycznie początek działalności banku, pewnie sytuacja uległa już poprawie)
opinia: Jedyna opłata jaką płacę to 3zł miesięcznie. Opłata ta zawiera ubezpieczenie karty. Do tego 49 przelewów w miesiącu przez internet za darmo i 10 smsów z potwierdzeniem. Jak dla mnie jest to wystarczająca ilość.
Lokata nocna, ja z niej zrezygnowałem, gdyż nie chce mieć blokowanych środków na 12h, ale jak ktoś chce to jest to bardzo dobra oferta (należy pamiętać, że max połowa środków jest oprocentowana)
Karty - zwykła karta wydawana bez żadnych opłat (jedynie 3zł/msc) karta debetowa MasterCard - wypukła karta, dobra do płacenia przez internet (nie trzeba specjalnie po to wyrabiać karty kredytowej (opłata 10zł/3lata), do tego jeszcze MasterCard paypass do bezstykowych tranzakcji.
Internet - byłem przyzwyczajony do panelu w Milleniecie, ale tutaj też ten panel powoli się rozwija. Nie mniej strona ma dobre zabezpieczenia, dobrym pomysłem jest wpisywanie tylko wybranych znaków z hasła, obrazek antypishingowy i wirtualna klawiatura. Potwierdzenie SMSem, jak dla mnie jedno z lepszych zabezpieczeń (chyba, że ktoś Ci ukradnie komórke, a na niej masz wszystkie dane do konta). Zresztą to nie jest tylko moje zdanie o zabezpieczeniach, ale również informatycy twierdzą, że strona ta jest bardzo dobrze chroniona.
Polecam ten BANK

/ | Skomentuj opinię (1)


Marek7
zwiedzający - 9 punktów

1124 osoby z 2199 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-28 10:35:25
zalety: -Bezpłatne prowadzenie.
-Wszystkie bankomaty za darmo.
-Bankowość elektroniczna (komputer i komórka). -Bezpłatne przelewy przez internet (49 w miesiącu),
- Pakiet bezpłatnych sms-ów do autoryzacji transakcji (10 w miesiącu).
-Karta płatnicza z chipem
-Lokata nocna
wady: -Miesięczna opłata za kartę płatniczą
-Płatna zmiana PIN u do karty w bankomacie.
-Brak bezpłatnego debetu
opinia: Witam.
Posiadam 2 konta w alior banku od maja i jestem .zadowolony.
Na koncie nr.1 trzymam kasę, natomiast do konta nr.2 posiadam kartę płatniczą.

Gdy potrzebuję dokonać wypłaty lub płatności kartą, wykonuję przelew wewnętrzny (za pomocą komórki) z konta nr.1 na konto nr.2. Przelew dokonywany jest w czasie rzeczywistym. Na koncie nr. 2 mam tylko potrzebną ilość kasy.

Czemu to robię ? Chcę się zabezpieczyć przed ew. utratą pieniędzy spowodowaną skopiowaniem paska magnetycznego (ang. skimming).


/ | Skomentuj opinię (3)


szymusi3
zwiedzający - 1 punktów

1119 osoby z 2193 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-10 22:31:33
zalety: Oddział w Bielsku-Białej bardzo sympatyczny
wady: Oszuści
opinia: Drodzy Państwo moja historia z Alior Bankiem zaczęła się w Kwietniu 2009.Wykonywałem usługę kilku miesięczną dla firmy, która posiadała konto w Alior banku.Zależało mi na szybkim przelewie więc przeniosłem konto.Pewnego dnia została przelana mi spora kwota.W tym samym dniu zrobiłem kilka przelewów oraz kilka wypłat z bankomatu (euronet).Zostało mi na koncie ok 1000zł.Wszystko było ok.Za ok 3 dni robocze zadzwonił do mnie konsultant, który twierdził ze stan mojego salda na koncie wynosi -1030zł.Tłumaczyłem się że to nie możliwe bo kiedy kończyłem prace na moim koncie stan salda wynosił +1000zł.Co się okazało mieli awarię systemu i bankomaty w których wybierałem pieniążki nie zrobiły blokad!!!!!Więc automatycznie naliczyły się odsetki oraz 20zł za przesłanie monitu. Proszę Państw mówimy o kulturze?!Próbowałem sprawę wyjaśnić oczywiście zajęło mi to ok 3 tygodnie po czym zadzwonił do mnie Pan z kancelarii prawnej i zażądał natychmiastowej spłaty.Między czasie przyszedł do mnie kolejny monit, gdzie grożono mi, że zostanę wpisany na czarną listę w BIKU.Ten Bank to wielka porażka bo nie z mojej winy system nie zrobił blokad na moim koncie, a zostałem potraktowany jak śmieć.Opłaty za monit, odsetki oraz prawnik!!!!!Rozmowa z konsultantem była kompletnie oschła!Potraktowali mnie jak -, który ukradł im 1030zł!!!Odradzam bo to nie jest WYŻSZA KULTURA BANKOWOŚCI!!!!!!!!

/ | Skomentuj opinię (8)


1115 osoby z 2186 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-17 11:23:10
zalety: Dobre pierwsze wrażenie
wady: Gorsze drugie wrażenie i kolejne...
opinia: Złożyłem wniosek o kartę kredytową. Zostałem zapewniony, że poinformują mnie o decyzji w ciągu 3-4 dni. Po dwóch tygodniach zadzwoniłem po informacje, doradca powiedział, że oddzwoni następnego dnia z informacją o decyzji. Minął kolejny tydzień i cisza. Taka to "wyższa kultura bankowości" w Alior Banku. Nie sugerujcie się reklamami w TV.

/ | Skomentuj opinię (1)


1113 osoby z 2183 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-14 12:55:13
zalety: wszystkie bankomaty za darmo
wady: brak kompetencji , w każdym oddziale obsłużą cię inaczej. !
opinia: Wprowadzona opłata za kartę 9zł dyskwalifikuje ten bank w rankingu , a spróbujcie zamknąć konto , obsługa się denerwuje - wypytuje dlaczego zamykacie - przynajmniej ja tak miałem , a nie zdażyło mi się to w żadnym innym banku.

/ | Skomentuj opinię (1)


malkontentka
zwiedzający - 1 punktów

1110 osoby z 2178 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-04 22:18:12
zalety: bezpłatne bankomaty wszystkich sieci
wady: Skandaliczna obsługa, wprowadzanie w błąd klientów z premedytacją - 3 osoby z dyrektorem oddziału na czele przez 2 miesiące wprowadzają mnie w błąd w tej samej sprawie, reszta w treści.
opinia: Pracownik wprowadził mnie w błąd przy zawieraniu umowy o kartę kredytową, twierdząc,że wyciągi papierowe są obowiązkowe, a bezpłatne, gdy jest odwrotnie, następnie z winy banku przez miesiąc karty mi nie wystawiono, natomiast za ten czas przysłano wyciąg za 5 zł, wobec tego chciałam zerwać umowę o korzystanie karty, która dotarła do mnie razem z wyciągiem, ale dyrektor oddziału zapewnił mnie, że 5 zł nie zostanie pobrane, po miesiącu pracownica oddziału także upewniła mnie, że nie zostanie pobrane, ale zostało. Na skarę telefoniczną + maila, którego kopię posłałam do Departamentu Nazdoru Bankowego w Komisji Nadzoru Finansowego, i do redakci Polityki i Gazety Wyborczej także reakcji na razie nie ma. Nie chodzi o 5 zł, ale o zaufanie. Nie mogę powierzyć swoich pieniędzy ludziom, którzy systematycznie i z premedytacją wprowadzają mnie w błąd. Obawiam się zresztą, że takimi "obrywami" na 5 zł bank może sobie nieźle dorobić, bo jeśli stuknie tak ileś osób, licząc, że nie pójdą do sądu o 5 zł, to ma potem na oprocentowanie. Zresztą nie jest uż ono zawrotnie wysokie. Lepiej wiać.

/ | Skomentuj opinię (2)


1106 osoby z 2172 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-03 15:42:10
zalety: miła, fachowa obsługa, czytelna oferta
wady: 3 zł za kartę, brak możliwości ustawienia powiadomień SMS np. o wpływie na konto
opinia: zupełnie nie rozumiem pierwszej opinii na portalu...konto z lokatą nocną - oferta przejrzysta, klarowne zasady i prosta sprawa, ktoś nie chce nie bierze, bank przynajmniej nie próbuje dopisywać zasad małym druczkiem, a wskazuje realne oprocentowanie lokaty i do tego kalkulator...obrażanie klientów tego banku to już sprawa kultury osobistej (klientów mBanku)

/ | Skomentuj opinię (1)


Marek7
zwiedzający - 9 punktów

1112 osoby z 2184 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-28 15:00:03
zalety: - JEST WIĘCEJ WAD NIŻ ZALET

UCIEKAJCIE Z TEGO BANKU !
wady: pieniądze giną z konta, fałszowanie dokumentacji - proszę wpisać w google " alior fałszuje dokumenty" i sobie poczytać - to są opinie innych.

UCIEKAJCIE Z TEGO BANKU !
opinia: Witam ponownie.
Dostałem odpowiedz na moją reklamację.
Odpisano mi listem (a podobno to bank ekologiczny - można było mailem), że nie było żadnych błędów w bankowości elektronicznej, że moje konto nie wykazywało salda ujemnego (a wykazywało - szkoda że nie zrobiłem screenshota - mielibyśmy w Polsce kolejną aferę - tym razem bankową)
i nie widzą powodu, dlaczego by mieli oddać mi ~ 47 zł.

TAK JAK NAPISAŁEM UCIEKŁEM Z TEGO BANKU, CO I WAM RADZĘ

Pozdrawiam



/ | Skomentuj opinię (1)


1043 osoby z 2050 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-31 18:22:46
zalety: dobre \'pierwsze wrażanie\'
wady: niestety później ju tylko gorzej...
\r\n
\r\nhistoria poniżej:
\r\n
opinia: Niecałe 2 lata temu zalozylam konto w Aliorze jednak nie skorzystalam z niego nigdy.. gdy dzisiaj odwiedzilam oddział w celu zamkniecia konta (bo oczywiscie telefonicznie nie mozna zamknac konta jak to jest mozliwe chociazby w CitiBanku) dowiedzialam sie ze zostaly mi naliczone opłaty za karte (9zl/miesiac) plus odsetki łacznie prawie 200zl!!!! Za konto z ktorego nigdy nie korzystalam!! Zlozylam juz reklamacje. Ten bank to jakies nieporozumienie!!!!!

/ | Skomentuj opinię


Marek7
zwiedzający - 9 punktów

1060 osoby z 2085 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-08 19:12:23
zalety: brak
wady: - GINĄ PIENIĄDZE Z KONTA

- BANK FAŁSZUJE HISTORIE RACHUNKU
opinia: Witam.

Do wczoraj byłem zadowolony z alior banku.

Z konta znikneło mi 47 złotych. Podobno rozliczenie wypłaty z bankomatu, którą dokonałem ponad 10 dni temu ! Przez to na moim koncie powstało saldo ujemne. Historia rachunku tego nie pokazała - czyżby bank zafałszował dokumentacje ?!

JA Z TAKIEGO BANKU UCIEKAM !

/ | Skomentuj opinię


1101 osoby z 2170 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-26 09:28:06
zalety: Miła obsługa, tanie konta, wiele ciekawych rozwiązań, karta dla innych członków rodziny, oferta PayPass, fachowe informacje i wyjaśnienia, konkurencyjność, bezpieczne kodowanie
wady: opłaty za przelewy internetowe (bezpłatne chyba do 10), minusem jest też to, że hasła dostaje się smsem- po doświadczeniu w różnych bankach najlepszą formą dla mnie jest karta kodowa do przelewów jaką oferuje Deutsche Bank
opinia: Jestem wstępnie zadowolona z konta. Oczywiście strasznie problematyczne są przelewy interenetowe- czeba czekać na hasło smsem, powyżej liminu tezpłatnych przelewów płaci się już 75gr+30gr za sms...za długo i zbyt skomplikowanie...

/ | Skomentuj opinię


1041 osoby z 2053 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-20 13:18:35
zalety: żadnych nie zauważyłem
wady: Naciąganie ludzi.Wyłudzanie nienależnych pieniędzy.Brak jakiegokolwiek kontaktu w sytuacjach przekraczających kompetencje oddziału.
opinia: Wzieliśmy kredyt w Alior Banku ale po przeanalizowaniu okazało się że co innego nam obiecywano a co innego było na umowie.Po ośmiu dniach udaliśmy się do banku i złożyliśmy dokument o odstąpieniu od kredytu a następnie przelaliśmy kwotę kredytu na rzecz banku , po czym odetchnęliśmy pełną piersią.Po czterech miesiącach przez przypadek okazało się że kredyt nadal wisi nad nami a bank najspokojniej w świecie pobiera sobie raty kredytu z pieniędzy zwróconych przez nas a więc pobiera nienależne odsetki od pieniędzy które są na jego koncie nie wspominając o ustawie według której klient ma prawo odstąpić od kredytu w ciągu 10 dni co my uczyniliśmy.Tak więc pozdrawiam wszystkich którzy znajdują się w rękach wyższej szkoły bankowości łamiącej Polskie prawo.W chwili obecnej oddaliśmy sprawę do kancelari adwokackiej , ponieważ bank nadal nie odpowiada na nasze pisma ani nie kontaktuje się z nami telefonicznie.Jeśli ktoś chciałby podzielić się ze mną informacjami to na adres endriu202@wp.pl

/ | Skomentuj opinię (1)