Konto osobiste w BZ WBK opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.47 / 5.00
18% opiniujących poleca BZ WBK
Opinie klientów banku BZ WBK. Jeśli posiadasz rachunek w BZ WBK zaloguj się i wyraź swoją opinię.
Bank Zachodni WBK to jeden z najstarszych, ale jednocześnie najnowocześniejszych banków w Polsce, oferujący nie tylko wykorzystanie najnowszych i najbezpieczniejszych technik pracy, ale również wielokrotnie nagradzane wysokie standardy obsługi klienta.
Zastanawiasz się, czy założenie w BZ WBK konta osobistego będzie dla Ciebie opłacalnym i wygodnym rozwiązaniem? Nie przekonuje Cię wieloletnie doświadczenie, dostępność oraz metody działania? Przeczytaj opinie naszych użytkowników i przekonaj się, czy warto założyć tutaj konto osobiste. Sprawdź ocenę i porównaj ją z innymi bankami. Jeśli prowadzisz konto osobiste w Banku Zachodnim WBK, wyraź siebie pozostawiając swoją opinię i wystawiając ocenę swojemu bankowi.

Opinie użytkowników o BZ WBK

iwonka35
zwiedzający - 1 punktów

603 osoby z 1130 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-01 15:22:09
zalety: Ja przez kilka lat miałAm konto w WBK było dobrze kredyty przyznawali bez żadnego problemu
wady: Często mylili się pracownicy zamiast wypłacic z mojego konta to wypłącili z konta mojego ojca ,oszukiwali przy odciąganiu kredytu zamiast po jednej racie tak jak w umowie to oni odciągali po dwie
opinia: Poza tym niektórzy pracownicy nie myślą nad tym co robią .Np.niejaka Klaudia S zamieszkałą w Śremie.Oprócz pensji z pracy banku zarabia ogłaszając się na portalach erotycznych nago .Według mnie to nie feir .Jedni pracują uczciwie inni szukają pracy a taka sobie zarabia nago wkłądają swoje nagie fotki

/ | Skomentuj opinię (3)


mylogin
zwiedzający - 1 punktów

646 osoby z 1223 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-17 19:45:30
zalety: *dużo oddziałów
*miła obsługa (a chociaż jak wciskają swoje konta)
wady: *zatajanie prawdy
*okłamywanie klienta
*nieczytelna umowa
*nie pokazują załączników do umowy (w umowie jest napisane że się zapoznaliśmy ale pani nie daje nam załącznika do ręki
*UKRYTE OPŁATY
opinia: Trudno nawet nie wiem o czym napisać, oszukują na każdym kroku, pani w 6 oddziale w Poznaniu już 2 razu mnie bezczelnie okłamała w wyniku czego orżnęli mnie na 50 zł (niby nie dużo ale liczy się kłamstwo). Konta

/ | Skomentuj opinię (1)


646 osoby z 1223 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-26 15:33:52
zalety: Hmmm.... po blisko 20 latach korzystania z tego konta, przestaję dostrzegać jakiekolwiek
wady: DROGO i WOLNO
opinia: Dla mnie jest jeden wieeeelgachny minus, który powoduje, że konto przenoszę. Wspominano tu już o nim - dziwnym trafem zawsze dostaję wypłatę ostatnia z firmy. Wypłaty przeważnie wypadają w piątek - ja mam je księgowane przez bank dopiero w poniedziałek, mimo, że wszyscy moi współpracownicy już przez weekend się cieszą pełnym portfelem. Zero weryfikacji problemów przy reklamacji. Wyklepanie w wordzie standardowej formułki o nieuwzględnieniu reklamacji to wszystko, na co stać bank. W miarę sprawna infolinia, dość dobry panel WWW. Boli mała liczba bankomatów i opłaty za wypłaty z obcych, dodatkowe opłaty za ubezpieczenie karty,

/ | Skomentuj opinię (3)


643 osoby z 1218 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-11 17:40:47
zalety: Brak
wady: obsługa, która na dzisiejsze czasy powinna być na poziomie!!
opinia: Założyłam konto w tym banku, w Skawinie przy ul. M. Konopnickiej - mój błąd !!!
Obsługa na poziomie czasów Króla Ćwieczka :)
Podczas restartu systemu - jak zwał tak zwał - wypłacałam sporą kwotę z bankomatu przy czym system ową wypłatą obciążył moje konto ale bankomat ich nie wypłacił. Zaznaczam że za owe pieniądze miałam jechać na wakacje. Odzyskiwanie ich zajęło 2 tygodnie, obietnice że zadzwonią do mnie kończyły się na tym że sama musiałam dzwonić i pytać co z moją kasą !!!! NA WAKACJE NIE POJECHAŁAM PRZEZ WŁAŚNIE TEN BANK
A jakże byłam zdziwiona jak pytając o własne pieniądze pewna pani Kasia z owego oddziału powiedziała mi że NIE WYPŁACI MI ICH Z WŁASNEJ KIESZENI - chcecie uniknąć problemów i dodatkowych zajęć nie zakładajcie konta w tym banku po prostu nie warto !!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)


638 osoby z 1215 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-07 16:02:57
zalety: tanie konto poniżej 30; obsługa klienta na wysokim poziomie; świetna obsługa przez internet (bzwbk 24)- wszystko szybko i przejrzyście
wady: bank zostanie sprzedany w niedługiej przyszłości;(
opinia: Jestem klientką banku od 5 lat. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i produktu jakim jest konto poniżej 30 i karta kredytowa. Bank przez te lata miał u mnie 1 wpadkę. Pobrał podwójną opłatę na karcie kredytowej za tą samą transakcję. Po mojej reklamacji, szybciutko zwrócono mi pieniądze i wysłano list z przeprosinami(!). Bardzo żałuję, że bank zostanie sprzedany. Trochę obawiam się nowego właściciela i podejrzewam, że będę musiała rozejrzeć się za nowym kontem, gdzie indziej...

/ | Skomentuj opinię


Mariusz007
zwiedzający - 1 punktów

604 osoby z 1173 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-07 21:58:34
zalety: brak
wady: sam wady - olewanie klienta szczególnie w oddziale przy Rudnickiego w Warszawie (rozmowa na komunikatorze ważniejsza - klient poczeka). Zgroza!

opinia: Nie polecam oddziału WBK w Warszawie przy ul. Rudnickiego. Omijacie go szerokim łukiem.
Np: konto - wpłaty/wypłaty bez prowizji (na Rudnickiego pobierają prowizje bo podobno przy wpłacie bilonu oni pobierają opłatę).
U nich zamknąć konto można jedynie w oddziale którym się konto otworzyło, inaczej się nie da (nawet jeśli jest się z Gdańska a konto założyło się w Krakowie). Brak słów.
Na infolini oczywiście dowiedziałem się, że tak nie jest. Najwidoczniej nikomu w tym oddziale nie chce się tyłka ruszyć. Lepiej pogadać na gg, klient poczeka - FAJNIE, róbcie tak dalej :)

/ | Skomentuj opinię (3)


Cieniak
zwiedzający - 1 punktów

606 osoby z 1181 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-23 22:08:39
zalety: opłaty za przelewy 0,50 PLN
wady: dziwne opłaty, opłata z rachunku oszczędnościowego na rachunek "zwykły" 20 złotych - w ramach jednego konta !!!, niewywiązywanie się w deklaracji zawartych w reklamach i podpisanej umowie, olewcze podchodzenie do klienta
opinia: Witam

Jestem użytkownikiem BZWBK kilka lat. Z początku wszystko było jak należy. Jednak po czasie rozpoczęły się problemy. Z racji tego iż zwykły rachunek jest z oprocentowaniem 0.00% postanowiłem założyć przez internet rachunek z alalokata gdzie wpłaciłem pewną kwotę.Po około 1,5 miesiąca postanowiłem wypłacić środki zgromadzone z rachunku alalokata, wiedząc iż bezpłatnie można wypłacić tylko 1 raz w miesiącu. Jakie moje było zdziwienie kiedy to bank za przelew z rachunku alalokata na zwykły rachunek pobrał opłatę 20 złotych (przelew w ramach jednego banku !!!) Czy nie uważacie, że to trochę dużo ?? Zniesmaczony sytuacją poszedłem do banku i zapytałem skąd ta opłata skoro jest to moja pierwsza wypłata z rachunku alalokata, pani w "okinku" powiedziała iż jest to zgodne z regulaminem, okazało się iż każdy przelew z rachunku alalokata na rachunek zwykły poprzez internet jest obarczony opłatą 20 złotych, jedynie gdybym osobiście przyszedł do banku i do okienka i zlecił przelew wypłatę w rachunku alalokata i sam wpłacił na zwykłe konto opłaty w wysokości 20 złotych bym uniknął.
Następna niespodzianka czekała mnie przy zmianie karty z VISY na MASTERCARD. Nakłoniony reklamą, że jeżeli do końca października 2009 zmienię kartę z VISA na MASTERCARD zostanie mi zwrócona opłata za wydanie karty 25 złotych. Kartę zmieniłem umowę podpisałem po 4 miesiącach naliczono mi opłatę 25 złotych za wydanie karty, poszedłem do banku i zapytałem dlaczego naliczono mi opłatę na co pani w okienku odpowiedziała iż opłata zostanie mi zwrócona w ciągu 3 miesięcy od momentu pobrania opłaty. Na chwilę kiedy piszę ten tekst mija 5 miesiąc a zwrotu jak nie było tak nie ma.
Następną niespodzianką jaką mi przygotował BZWBK była opłata za ALERTY. W październiku pojawiła mi się opłata 10 złotych z tzn. ALERTY. Zdziwiony sytuacją zajrzałem w zakładkę ALERTY poprzez internet gdzie zobaczyłem iż mam uruchomioną usługę. Próbowałem wyłączyć tą usługę jednak niema takiej możliwość, należy osobiście zgłosić się do placówki BZWBK. Udałem się do banku i zapytałem o co chodzi bo sam nie uruchamiałem tej usługi, na co Pani powiedziała iż jest to nie możliwe i na pewno to uruchomiłem. Poprosiłem więc ją aby wyłączyła mi tą usługę bo jej nie potrzebuję na co mi odpowiedziała, że nie jest w stanie mi wyłączyć ponieważ nie ma kierowniczki oddziału (jakbym chciał włączyć to niema problemu). Pofatygowałem się w następnym tygodniu aby wyłączyć usługę, zlecenie wyłączenia przyjęto. Niestety po tym fakcie usługa dalej funkcjonowała jeszcze przez 4 miesiące. Musiałem udać się ponownie do banku i ponownie zlecić wyłączenie usługi. Tak więc skasowano mnie na kwotę 50 złotych, najśmieszniejsze jest to iż przez te 5 miesięcy nie przyszedł mi ani jeden sms z powiadomieniem co się dzieje na mojej karcie kredytowej.
Obecnie przymierzam się do zamknięcia konta.

NIE POLECAM NIKOMU TEGO BANKU !!! WRĘCZ PRZESTRZEGAM PRZED TYM BANKIEM !!!

/ | Skomentuj opinię (1)


Niedzwiedz
zwiedzający - 1 punktów

607 osoby z 1184 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-10 15:16:40
zalety: brak
wady: BZWBK to dno!!

Opiszę swój przypadek. Może napiszę na początku, że ten bank okradł mnie!!!! Niestety nie mają dobrego systemu, który jak dowiedziałem się od doradcy w placówce banku w Bydgoszczy przy ul. Kijowskiej jest w fazie udoskonalania.

Założyłem rachunek 10.03.2010 skłoniony reklamą BZWBK w tv i żałuję tej decyzji skuszony możliwością otrzymania 100 zł. Od samego początku wszystko jest nie tak. Już w dniu 31.03.2010 stwierdziłem iż pojawiła się w historii transakcji dziwna pozycja obciążająca moje konto na -2,01 zł ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,,. Dodam, że nie mam możliwości zrobienia debetu, nie mam kredytu itp. Złożyłem reklamację osobiście w placówce banku na Kijowskiej. Pan stwierdził iż nie powinno być problemu z jej uwzględnieniem. Rzeczywiście po kilku dniach kwota reklamowana pojawiła się na moim koncie. Następnym przypadkiem który dalej powodował moje zniechęcenie do wyżej wymienionego banku to brak możliwości korzystania w pełni z zgromadzonych na rachunku pieniędzy. Zablokowano mi z niejasnego powodu blisko 2000 zł. Oczywiście kolejna wizyta w banku u doradcy, kilka telefonów i ręczne odblokowywanie moich pieniędzy. Straciłem czas i niepotrzebne nerwy. Następny przypadek to ponownie jakaś dziwna pozycja w historii z 31.05.2010 : ,,korekta odsetek WN z powodu transakcji antydatowych,, na kwotę -2,38 oraz zabrano mi -2,00 zł za ubezpieczenie karty. Dodam iż przy zakładaniu konta nie było tu mowy o tej pozycji (wypytywałem dokładnie o koszty prowadzenia). Również w dniu 31.05.2010 pojawiła się ta sama pozycja która ujawniła się po 20 dniach od założenia konta ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,, na kwotę -320,50 zł !!! Z tego co dowiedziałem się telefonicznie reklamacja nie została uznana i czekam na list z dokładnymi wyjaśnieniami Dlaczego???? Z tego co się dowiedziałem od doradcy to związane jest to z zakładaniem lokat przez internet. Mechanizm myślę będzie polegać na tym iż jeżeli zakłada się lokatę przez internet po godzinie ok. 20.30 (przerwa konserwacyjna) to ,, założona,, lokata nie jest widoczna na stronie i człowiek próbuję założyć jeszcze raz i jeszcze nie widząc efektów swoich poczynań. W tym momencie wpadamy w pułapkę polegającą na tym iż system w jakiś sposób twierdzi iż brak jest środków (robię niby debet zakładają lokatę podwójnie, potrójnie itd ) i nalicza odsetki w wysokości 4-krotności stopy lombardowej. I teraz dlaczego mam za to płacić!!! Mam zapłacić za błędny system!!! Odsetki jakie uzyskałem z założonych lokat to może 50 zł a bank chce mnie OKRAŚĆ na 320,50 zł. Dodam, iż bank nie jest konsekwentny w swoich decyzjach ponieważ za pierwszym razem reklamacja została uwzględniona. Za swój cel postawiłem sobie opisać w każdym możliwym miejscu zaistniałą sytuację z pseudo bankiem !!!! Jeżeli ktoś ma pytania dotyczącej tej sprawy proszę pisać na lokalny_patriota1@gazeta.pl (prasa, TV) bardzo chętnie podzielę się szczegółami.

opinia: BZWBK to dno!!

Opiszę swój przypadek. Może napiszę na początku, że ten bank okradł mnie!!!! Niestety nie mają dobrego systemu, który jak dowiedziałem się od doradcy w placówce banku w Bydgoszczy przy ul. Kijowskiej jest w fazie udoskonalania.

Założyłem rachunek 10.03.2010 skłoniony reklamą BZWBK w tv i żałuję tej decyzji skuszony możliwością otrzymania 100 zł. Od samego początku wszystko jest nie tak. Już w dniu 31.03.2010 stwierdziłem iż pojawiła się w historii transakcji dziwna pozycja obciążająca moje konto na -2,01 zł ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,,. Dodam, że nie mam możliwości zrobienia debetu, nie mam kredytu itp. Złożyłem reklamację osobiście w placówce banku na Kijowskiej. Pan stwierdził iż nie powinno być problemu z jej uwzględnieniem. Rzeczywiście po kilku dniach kwota reklamowana pojawiła się na moim koncie. Następnym przypadkiem który dalej powodował moje zniechęcenie do wyżej wymienionego banku to brak możliwości korzystania w pełni z zgromadzonych na rachunku pieniędzy. Zablokowano mi z niejasnego powodu blisko 2000 zł. Oczywiście kolejna wizyta w banku u doradcy, kilka telefonów i ręczne odblokowywanie moich pieniędzy. Straciłem czas i niepotrzebne nerwy. Następny przypadek to ponownie jakaś dziwna pozycja w historii z 31.05.2010 : ,,korekta odsetek WN z powodu transakcji antydatowych,, na kwotę -2,38 oraz zabrano mi -2,00 zł za ubezpieczenie karty. Dodam iż przy zakładaniu konta nie było tu mowy o tej pozycji (wypytywałem dokładnie o koszty prowadzenia). Również w dniu 31.05.2010 pojawiła się ta sama pozycja która ujawniła się po 20 dniach od założenia konta ,, Pobrane odsetki od salda ujemnego,, na kwotę -320,50 zł !!! Z tego co dowiedziałem się telefonicznie reklamacja nie została uznana i czekam na list z dokładnymi wyjaśnieniami Dlaczego???? Z tego co się dowiedziałem od doradcy to związane jest to z zakładaniem lokat przez internet. Mechanizm myślę będzie polegać na tym iż jeżeli zakłada się lokatę przez internet po godzinie ok. 20.30 (przerwa konserwacyjna) to ,, założona,, lokata nie jest widoczna na stronie i człowiek próbuję założyć jeszcze raz i jeszcze nie widząc efektów swoich poczynań. W tym momencie wpadamy w pułapkę polegającą na tym iż system w jakiś sposób twierdzi iż brak jest środków (robię niby debet zakładają lokatę podwójnie, potrójnie itd ) i nalicza odsetki w wysokości 4-krotności stopy lombardowej. I teraz dlaczego mam za to płacić!!! Mam zapłacić za błędny system!!! Odsetki jakie uzyskałem z założonych lokat to może 50 zł a bank chce mnie OKRAŚĆ na 320,50 zł. Dodam, iż bank nie jest konsekwentny w swoich decyzjach ponieważ za pierwszym razem reklamacja została uwzględniona. Za swój cel postawiłem sobie opisać w każdym możliwym miejscu zaistniałą sytuację z pseudo bankiem !!!! Jeżeli ktoś ma pytania dotyczącej tej sprawy proszę pisać na lokalny_patriota1@gazeta.pl (prasa, TV) bardzo chętnie podzielę się szczegółami.

/ | Skomentuj opinię


601 osoby z 1175 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-16 15:46:13
zalety: Konto ,,wydajesz&zarabiasz" byłoby super,gdyby
wady: za drogie przelewy
opinia: 100zł za otwarcie konta to widać wielka sciema
założyłam konto 4 marca i do dnia dzisiejszego
nie dostałam zadnej kasy!!
Dostał ktoś kasę???

/ | Skomentuj opinię


agnessa
zwiedzający - 1 punktów

597 osoby z 1169 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-18 10:38:14
zalety: klimatyzacja w punktach obslugi, co obecnie jest rzecza naturalna we wszyskich bankach
wady: naciagaja klientow, rozrosnieta struktura co nie oznacza kompetencji, kolejki, bank dobry ale tylko dla firm
opinia: nie polecam tego banku, po 10 latach chcialam zamnkac konto (z powodu nieustannych podwyzek za prowadzenie), 6 tyg wypowiedzenia za ktore trzeba oczywiscie zaplacic, w oddziale pracownik wyliczyl 9 zl (6 zl za m-c). Po 6 tyg dostaje pismo ze nie moge zamknac konta to musze doplacic jeszcze 4.50 bo oplata nie za 6 tyg tylko za cale dwa miesiace, a ze od lipca jest podwyzka wiec dodatkowo 1,50 zl. Pojechalam po raz kolejny, zaplacilam roznice czyli w sumie 13.50 zl za nic, nawet nie mialam dostepu do internetu przez ten okres, moim zdaniem to zwykle placenie haraczu, tak jak to sie placi mafii

/ | Skomentuj opinię (1)


596 osoby z 1168 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-19 14:37:33
zalety: nie ma żadnych
wady: konto w euro a nie mają jak tego euro wypłacić,
opinia: Wbk to bank, który jest do kitu, nie oferuje się klientom konta w Euro,żeby później nie może wypłacić własnych pieniędzy...BO NIE MAJĄ EURO W KASIE naawet 5oo euro, po prosu żenada!!!!nie polecam tego banku pod każdym względem

/ | Skomentuj opinię


601 osoby z 1178 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-11 17:35:41
zalety: nie zdążyłem zauważyć po pięciu latach korzystania z usług tego banku - może to, że koszt prowizji od wypłaty w okienku nie był zbyt duży hahahah
wady: 1. zawsze wypłata wpływała mi na konto jako ostatniemu z całego zakładu - najgorsze były weekendy, kiedy to brak środków na koncie przeciągał się nawet o kilka dni
2.kompletny brak zaufania ze strony banku w stronę klienta
3. bezsensowne kryteria przyznawania karty kredytowej

opinia: Właśnie zamykam konto w BZWBK. Jestem zdegustowany: obsługą, współpracą i bezsensownością decyzji, jakie podejmuje ten bank.
Np. przy zarobkach ok. 2500zł odmówiono mi karty kredytowej, a zaproponowano ją żonie, której miesięczny wpływ na konto wynosi 150zł!!! Stwierdzili zapewne, że jest bardziej wypłacalna ode mnie - hahahah.
Wydaje mi się, że to sprytny sposób na wyłudzenie ode mnie pieniędzy. Bo został mi zaproponowany debet, z tym że korzystając z karty kredytowej (a korzystałem często z poprzedniej) bank nie zarabiał na mnie, gdyż zadłużenie na karcie nie jest oprocentowane, a za debet naliczają odsetki natychmiast w wysokości 20%. Dla mnie osobiście, to próba wyciągnięcia ode mnie większej ilości gotówki, i to w wyjątkowo mało inteligenty sposób. Tym bardziej, że kilka miesięcy temu otrzymałem telefon z banku, że mogę wziąć kredyt bez poręczycieli do 40.000zł.
Wygląda na to, że wpływy mam coraz większe na koncie, a możliwości korzystania z oferty banku coraz mniejsze.
No chyba, że ktoś dobrze przemyślał, jak mnie skroić ;)
Nie polecam, chyba że teściowej ;D

/ | Skomentuj opinię (2)


Designer
zwiedzający - 1 punktów

594 osoby z 1165 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-30 16:24:08
zalety: W porównaniu do innych banków - BRAK!!!
wady: 1. Non stop problemy z kontem, czasami nawet jest tak, że po wypłacie nie mam kasy na koncie, bo np. zapłaciłem kartą i opóźniło się odświeżenie konta.
2. Jak coś się dzieje z kontem, to nikt nic nie wie i na siłę wciskają Ci, że np. blokady nie ma.
3. Dziwne kary, o których w oddziale nic nie wiedzą, a na infolinii nie mogą podać.
4. Niezbyt mili ludzie na infolinii jak dzwonisz z problemem. Za to uwielbiają Cię jak pytasz o kredyt.
5. Przez net załatwisz tylko płatności i sprawdzenie konta. Nic poza tym.
6. Oddziały tylko na południu Polski, a oczywiście za wypłatę z innych bankomatów kasują jak za mokre zboże.
7. PORAŻKA!!!
opinia: Zdecydowanie odradzam. W dobie kryzysu ich usługi są tragiczne. Jeśli łudzicie się tym, że konto jest darmowe, to naprawdę poszukajcie innego banku, bo więcej wydacie za telefony co się dzieje z Waszymi pieniędzmi i więcej wydacie na kary, czy dojazdy do placówek, niż to wszystko jest warte.

/ | Skomentuj opinię


592 osoby z 1165 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-19 15:09:37
zalety: Brak zalet
wady: Zero oprocentowania, fatalna obsługa, wysokie prowizje i koszty posiadania konta.
opinia: Uwaga na ten "bank" , przy próbie przeniesienia konta - blokuje kartę, pomimo posiadania środków na koncie i pozostawia klienta na okres 6 tygodni bez możliwości korzystania z gotówki.
Po dodzwonieniu się do centrali, otrzymałem informację że przecież mogę wypłacić w oddziale.
Na pytanie gdzie znajduje się oddział otwarty 7 dni w tygodniu, lub co ma zrobić osoba przebywająca w miejscowości gdzie nie ma oddziału wbk - że jest im przykro ale taki jest wewnętrzny regulamin kont :(

Omijać szerokim łukiem

/ | Skomentuj opinię


gisbernec
zwiedzający - 1 punktów

589 osoby z 1159 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-29 21:20:55
zalety: - dostępność ???
- straszący aktor z Francji że mnie znajdzie i moją matkę też ...:))
wady: - drogo
- ignorancja
- po zdobyciu klienta totalna olewka
opinia: Niby że 3 oddziały w Kielcach , ale wszędzie ta sama niewiedza pracowników. Próbowałem dowiedzieć sie dlaczego bankomat nie wydał mi żądanej kwoty z karty kredytowej Silver opiewającej na 10 tys kredytu - każdy pracownik dawał inną odpowiedź:
- trzeba kilka razy wypłacać bo bankomat wydaje tylko 30 banknotów
- to nie możliwe
- pewnie jest jakaś blokada limitu tylko nikt nie wie w jakiej wysokości : strzały : 5 tys., 2.5 tys.
- trzeba wypłacać w różnych bankomatach itd.

Zrezygnowałem z ignorancji pracowników w oddziale na UL. Sienkiewicza ... udałem się do oddziału na Wspólnej i tam na sali obsługowej były 2 kasjerki i jedna pracownica wszelkiej informacji. Kasjerki się nie znają każą stać do jedynej Pani - przy której jest tylko jedna klientka więc szybko pójdzie. A tu pech Pani załatwiała coś z 50 minut ... na żądanie klientów by uruchomić dodatkowe okienko stwierdzono że brak pracowników. Po 50 minutach wszelkich komentarzy klientów kierowniczka wyszła i zabrała mnie do pracownika na zapleczu .... czyli jak sie chce to można. Tak pracownik wyjaśnił mi kwestię : jest blokada do 2500 zł dziennie (lecz przy zakładaniu nikt o tym sie nie zająkał) . Dał też poradę by przelać sobie z karty na konto i potem wyjąć gotówkę... wszystko dobrze tylko że jest ona dostępna dopiero na drugi dzień.


/ | Skomentuj opinię


516 osoby z 1013 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-12 16:48:47
zalety: -
wady: lekceważenie klienta przez telefon,
\r\nbałagan w papierach
opinia: Złożyłam wniosek o otwarcie rachunku przez internet, kurier przywiózł umowę dopiero po tygodniu, co się okazało? Podpisałam umowę, papiery zabrał i ksero dowodu osobistego a nie dał mi koperty z NIK o czym nie wiedziałam że NIK ma być w kopercie, myślałam że będzie zapisany w umowie i pani przez telefon również mówiła że znajdzie się w umowie a nie w kopercie!
\r\nZadzwoniłam do banku, pani kazała mi samej załatwić tą sprawę udając się do oddziału banku, nie po to zakładałam konto przez internet żeby jeździć i wszystko odkręcać :/ pani przez telefon nie mogła uwierzyć że nie otrzymałam koperty z NIK! Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień, po prostu zostałam \"olana\" jutro jadę zamknąć konto które jeszcze nie zostało w pełni aktywowane.

/ | Skomentuj opinię


585 osoby z 1152 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-06 01:00:55
zalety: Wielki brak zalet
wady: Naciąganie na prowizjach!!!
opinia: Te reklamy to poraszka! 100zł za konto które dadzą jak sciągną 200zł z klienta! To tak jakbym kupił zepsuty samochód a po naprawie byłby dalej zepsuty! TEN BANK JEST JAK KUPA KTÓRA PACHNIE

/ | Skomentuj opinię


Justyn
zwiedzający - 1 punktów

590 osoby z 1163 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-03-15 21:13:02
zalety: brak
wady: -kiepska obsługa
-ukryte koszty
-nieczytelne wyciągi -szczególnie w pozycjach dotyczących opłat
-konto internetowe najdroższe na rynku
opinia: Nie polecam tego banku.Jedynie co udało mi się szybko załatwić to otworzyć rachunek -przez kuriera i na tym skończyły się plusy.Nawet rozstać się z tym bankiem jest trudno "wydoją " na maksa co się da miesięczne wypowiedzenie rachunku w czasie którym naliczają swoje ukryte opłaty koszty prowizje ubezpieczenia.Moja historia w tym banku -2 lata przelewania pensji ok 3,5 tyś co miesiąc - po naliczeniu opłat /jakiś czas temu wprowadzono nową tabelę opłat i prowizji/ -konto internetowe teoretycznie za free od 3 miesięcy na rachunku zaczęły pojawiać się pozycje "opłaty związane z prowadzeniem rachunku" średnio po około 20 30 pln Pofatygowałem się do oddziału zostawiłem wymówienie i kartę zapłaciłem to co ze mnie zdarli i myślałem że już spokój po miesiącu dzwoni panienka z informacją że nie może zamknąć rachunku ponieważ system naliczył kolejne prowizje -między innymi za brak wpływu na rachunek Pani Krysia poinformowała mnie żebym szybciutko leciał do banku i wpłacił te 20 pln bo jak się nie zaksięguje to ona nie zamknie rachunku co gorsza naliczy się kolejna opłata Perpetum mobile do dojenia Klientów Szczerze odradzam -najgorszy bank w jakim miałem konto

/ | Skomentuj opinię


Klarcia
zwiedzający - 1 punktów

586 osoby z 1156 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-04-08 18:40:29
zalety: Brak
wady: Oszuści,naciągacze.
opinia: Ostrzegam przed tym bankiem. Jeżeli oczekujecie uczciwego podejścia do klienta, to napewno nie znajdziecie tego w BZWBK. Przy likwidacji rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego naliczono opłatę za kartę i jej ubezpieczenie. Zawierając umowę z bankiem nikt mnie nie informował, że będę płacić za posiadanie karty. Jeżeli chcecie mieć święty spokój, to omijajcie ten bank z daleka.

/ | Skomentuj opinię


klientka83
zwiedzający - 1 punktów

594 osoby z 1174 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-28 23:28:52
zalety: sprawna obsługa, mili, nieoszukujący, kompetentni pracownicy
wady: brak
opinia: Mam konto w tym Banku x lat, bardzo polecam ten Bank, można załatwić wszystko szybko i sprawnie. Opinie niektórych chyba są trochę przesadzone, jednak każdy ma do nich prawo... Jeżeli chodzi o opłaty to każdy bank za coś pobiera, a tam gdzie niby wszystko jest za darmo najczęściej okazuje się ze cie tak policzą ze się nie pozbierasz. Polecam ten Bank, gdyz moim zdaniem to solidna instytucja.

/ | Skomentuj opinię