Konto osobiste w BZ WBK opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.51 / 5.00
19% opiniujących poleca BZ WBK
Opinie klientów banku BZ WBK. Jeśli posiadasz rachunek w BZ WBK zaloguj się i wyraź swoją opinię.
Bank Zachodni WBK to jeden z najstarszych, ale jednocześnie najnowocześniejszych banków w Polsce, oferujący nie tylko wykorzystanie najnowszych i najbezpieczniejszych technik pracy, ale również wielokrotnie nagradzane wysokie standardy obsługi klienta.
Zastanawiasz się, czy założenie w BZ WBK konta osobistego będzie dla Ciebie opłacalnym i wygodnym rozwiązaniem? Nie przekonuje Cię wieloletnie doświadczenie, dostępność oraz metody działania? Przeczytaj opinie naszych użytkowników i przekonaj się, czy warto założyć tutaj konto osobiste. Sprawdź ocenę i porównaj ją z innymi bankami. Jeśli prowadzisz konto osobiste w Banku Zachodnim WBK, wyraź siebie pozostawiając swoją opinię i wystawiając ocenę swojemu bankowi.

Opinie użytkowników o BZ WBK

25 osoby z 47 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-31 18:04:16
zalety: Żadnych.
wady: Wpłatomaty tego banku w Głogowie kradną.
opinia: 5.01.2016 r o godz. około 10:20 wpłacałem za pomocą wpłatomatu w BZ WBK 2 Oddział w Głogowie 3050 zł, po chwili pokazał się komunikat, że banknoty zostały nie rozpoznane i wysunęły się nie do końca przez szczelinę wpłatomatu, abym mógł je zabrać. Podczas wyciągania pojedynczo pieniędzy, nie miałem możliwości wyjęcia ich wszystkich razem,zdążyłem wyciągnąć tylko 800 zł, gdyż za chwilę wpłatomat wycofał moje pieniądze do wewnątrz oraz pokazał się komunikat, że pieniądze zostały zatrzymane, nie wyświetliło się ile pieniędzy zostało zatrzymanych. Dodatkowo wpłatomat zabrał mi kartę do środka i już nie oddał. Następnie pokazał się komunikat, że wpłatomat jest uszkodzony, na moje pytanie dlaczego wpłatomat się zepsuł dostałem odpowiedż, że maszyny mają się prawo zepsuć. Czekałem kilka minut mając nadzieję,że wpłatomat odda mi za chwilę pieniądze oraz kartę, gdy się odwiesi. Natychmiast zgłosiłem fakt zatrzymania moich pieniędzy przez wpłatomat pracownicy banku. Od samego początku ta pani mnie zwodziła mówiąc, że zgłosi reklamację do zewnętrznej firmy obsługującej wpłatomat i być może jeszcze tego samego dnia ktoś przyjedzie, otworzy wpłatomat, przeliczy pieniądze, i nie będzie z tym problemu, gdyż wpłacane pieniądze są w innej kasecie niż te wypłacane. 8.01.2016 r zadzwoniłem do tej samej pani z banku i powiedziałem, że nagłośnię sprawę w mediach i internecie jak nie oddadzą mi jak najszybciej moich pieniędzy w kwocie 2250 zł. 11.01.2016 kwota 2250 zł, została warunkowo zwrócona na moje konto. W dniu 20.01.2016 dostałem pismo z banku iż nastąpiła korekta w kwocie 100 zł i te pieniądze znikły z mojego konta. Uważam, że albo bank używa niesprawnego wpłatomatu ( kilka razy poprzednio, gdy chciałem wpłacić pieniądze nie mogłem skorzystać z wpłatomatu, gdyż widniała informacja, że wpłatomat jest uszkodzony ) albo ktoś obsługujący wpłatomat w tym banku ukradł mi 100 zł, które nie zostało zapisane, policzone we wpłatomacie. W następnym dniu znowu odwiedziłem tę panią w celu odzyskania 100 zł, napisała po swojemu reklamację na komputerze, nie miałem możliwości zapoznania się z treścią reklamacji, nie dostałem potwierdzenia jej złożenia oraz kazała czekać dwa tygodnie na odpowiedż z banku, czy to jest w porządku? Sugerowała mi również, że te 100 zł mogło zostać na blacie wpłatomatu i ktoś mógł je sobie wziąć. Są to bzdury, gdyż po zabraniu mi pieniędzy czekałem kilka minut mając nadzieję, że jakimś cudem wpłatomat się otworzy i odda mi kartę i pieniądze.

| Skomentuj opinię


37 osoby z 75 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-04-02 02:52:22
zalety: Nie znalazłam
wady: Bank namawia ludzi na karty kredytowe, których okres spłaty bez odsetek to rzekomo 54 dni. U mnie wyliczyli tylko 27 dni.
Częste telefony z banku, namawiające do kredytów, kart i limitu w koncie. W oddziałach banku zwykle się czeka, bo często 1 lub 2 stanowiska są nieczynne.
opinia: Poczułam się oszukana przez BZ WBK z powodu karty kredytowej. Kiedy z niej skorzystałam, dokonując zakupu 7 dnia jednego miesiąca, zostałam zaskoczona informacją, że termin spłaty mam do 3 dnia następnego miesiąca. Wiedziałam, że okres bez odsetek wynosi 54 dni. W moim więc przypadku, wyniósł zaledwie 27. Kiedy zapytałam o to panią w banku, usłyszałam, że moje zestawienie miesięczne dokonuje się na 10 każdego miesiąca, więc wszystko się zgadza. Gdybym zakupu dokonała po 10, okres bezodsetkowy, byłby dłuższy. Gdzie jest zatem to obiecywane na spłatę 54 dni bez naliczania odsetek????? Zestawienia są co miesiąc, a żaden nie liczy więcej niż 31 dni???? Czuję się nabita w butelkę!!!!

| Skomentuj opinię



43 osoby z 88 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-09-18 15:18:54
zalety: brak
wady: NIE POLECAM przy rezygnacji musiałem jeszcze dopłacić ponieważ kartę mi wcześniej zabrano a miałem nią zrobić transakcje by było za free
opinia: NIE POLECAM przy rezygnacji musiałem jeszcze dopłacić ponieważ kartę mi wcześniej zabrano a miałem nią zrobić transakcje by było za free

| Skomentuj opinię


108 osoby z 217 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-11 10:56:06
zalety: brak
wady: nieprofesjonalna kadra pracownikow, oplaty pobierane grubym slowem za nic, mozliwosc bezplatnej wyplaty gotowki tylko w bankomatach wbk, ciagle problemy w wyniku ze pracownik nie umie korzystac z tak chwalonego systemu (bo albo zablokuje karte, albo bankowosc internetowa itp), oszustwa i wiele innych.
opinia: Porownujac moje warunki do warunkow narzeczonego, ktory prowadzi konto w ING czuje sie okradana i w najkrotszym czasie mam zamiar odejsc od wbk. Czekalam na lepsze warunki,jakies korzystniejsze warunki, ale zawsze tylko jest gorzej. Naprawde nie polecam!!!!!!

| Skomentuj opinię


126 osoby z 250 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-10-06 14:15:10
zalety: 10 zł mozna wybrać w bakomatu
wady: nic nie wiedzący pracownicy, naciągacze
opinia: Odradzam wszystkim zakładania konta w banku WBK BZK. Namówili mnie ostatniej zimy mówią że prowadzenie konta jest bezpłatne pod warunkiem jednej płatności kartą miesięcznie. Jeśli taka operacja nie zostanie dokonana to mi odliczą 3 zł. Ostatnio bez poinformowania okazało się że 5 zł odliczają. Po ostatniej konsultacji w tym banku, pani pracowniczka zapewniała że to jest jedyna opłata. Następnym dniu dzień zjadło mi z konta 20 zł. Na infolinii nie wiedzieli o co chodzi. dopiero przy następnej wizycie okazało się że po ukończeniu 26 roku życia jest opłata 7 zł miesięcznie za prowadzenie konta, że weszły nowe przepisy we wszystkich bankach. Szczerze nie polecam. Pamiętam jeszcze jedną historię gdzie na wiosnę tego roku, po akademikach chodzili naganiacze żeby założyć konta banko w tych wszystkich bankach prywatnych. Teraz łatwo skojarzyć że banki wiedziały że przepisy się zmienią w opłatach za prowadzenie konta i zarobią na nowych klientach. Teraz konto mam w PKO b.p. bo to polski bank a nie "kulczykowy" czy inny nie wiadomo jakiego pochodzenia.

| Skomentuj opinię


144 osoby z 287 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-25 16:53:08
zalety: Chuck Norris
wady: Chuck Norris
opinia: Dlaczego Bzw Promuje się Chuckiem? Bo tylko on potrafi nakłonić ludzi do takiego dna!

| Skomentuj opinię


137 osoby z 274 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-25 16:04:06
zalety: Tani bank, niskie oprocentowanie.
wady: Jeszcze czeba go dostać, co w BZW jest wyjątkowo utrudnione!
opinia: Totalna żenada! Bank, który reklamuje sie Chuckiem, nie potrafiący zadbać nawet o podstawy solidności i zaufania. Brak kompetencji osób reprezentujących ten jak to nazywają "Bank" to tylko wierzchołek góry lodowej z jaką się można spotkać w tym banku. Starałem się o kredyt pod hipotekę (nie mylić pożyczki hipotecznej) na konsolidację moich kredytów. Zastaw: moje mieszkanie warte 100000, kredyt, o który wnioskowałem to zaledwie 40% tej wartości. Praca na pełny etat, dobra historia kredytowa, a tu Zonk: tzw skoring nie przeszedł. Od komputer ocenia zdolność. Oki biorę współkredytobiorcę, w tym przypadku mojego Ojca. Emerytura, stały dochód. Oki skoring przeszedł, tona papierów do podpisania. Większość z nich na raty. Od telefon i na zawołanie, bo pan wcześniej nie robił takich rzeczy i o wszystkich dokumentach nie wiedział, że trzeba wcześniej przynieść. Oki droga krzyżowa, trwała wtedy już prawie miesiąc. A tu znowu telefon, że potrzebne jest Ojca ubezpieczenie i cesja ubezpieczenia na bank, jak właściwie wszystko co tam podpisujesz, włącznie z pełnym dostępem do konta. Oki kolejny tydzień czekania by dowiedzieć się, że kredyt nie przejdzie bo i tak skoring jest za niski. Droga przez piekło zakończona sukcesem, bo teraz wiem, że jaki kolwiek pakt z tym bankiem to duży błąd!

| Skomentuj opinię


Mieszko
zwiedzający - 1 punktów

144 osoby z 287 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-09 20:39:05
zalety: BRAK!!!!!
wady: brak wiedzy,kompetencji personelu
zbyt długie kolejki


opinia: Brak profesjonalizmu w obsłudze. Personel jest głuchy na polecenia klienta, nie słucha go!!! Mamy wrażenie, że robi z nas " głupka ". Nie jest w stanie zaradzić, upiera się przy swojej racji. Problem należy rozwiązać w placówce a tam znów ta sama historyjka plus duże kolejki oprócz tego najczęściej jedna osoba.
Nie polecam placówki w Choszcznie, woj. zachodniopomorskie

| Skomentuj opinię


stillinback
zwiedzający - 1 punktów

151 osoby z 302 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-21 13:00:06
zalety: brak zalet.
wady: niesłowność
brak pozytywnego nastawienia na klienta
opinia: Jestem tak zbulwersowana działaniami WBKu, że mam ochotę narobić niezłej afery. W głowie się po prostu nie mieści to, co oni wyprawiają. Jeśli człowiek się umawia na jakąś spłatę, to po jakiego czorta zabierają mu pieniądze z tygodniowym wyprzedzeniem, a nawet i więcej?! Ja się pytam... Bo naprawdę nie rozumiem postępowania banku. Nie zamierzam dłużej pozostać ich klientką. Spłacę tylko to, co mam spłacić i dziękuję za współpracę. A raczej jej stanowczy brak!! Żeby od nich coś uzyskać, to człowiek musi chodzić i się prosić, ale żeby oni zrobili coś dla człowieka porządnie, normalnie, to nie, bo po co? Nie polecę już nikomu tego banku, a i sama z niego zrezygnuję.

| Skomentuj opinię



klientbankow
zwiedzający - 1 punktów

160 osoby z 320 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-30 19:15:19
zalety: brak
wady: cały ten bank to jedna wielka wada i oszustwo
opinia: W listopadzie 2009r Zrealizowałem czek w dolarach w oddziale BZ WBK w Łodzi. Pani, która mnie obsługiwała, zaproponowała mi założenie darmowego konta w dolarach, na które miałyby zostać przelane pieniądze z czeku. Zgodziłem się, po czym Pani zaproponowała mi również otworzenia następnego całkowicie darmowego konta w złotówkach z równie całkowicie darmową kartą do tego. Założyłem więc, również i to konto. O koncie w złotówkach całkowicie zapomniałem i nie używałem go w ogóle, ponieważ używałem już wcześniej konta w złotówkach w innym banku. Po prawie dwóch latach tj. w lipcu 2011 zalogowałem się do BZ WBK przez internet, i ku mojemu zdziwieniu odkryłem, że na koncie mam 25,48zł na minusie. Okazało się, że system pobiera ode mnie comiesięczną opłatę 3 zł za kartę i do tego dodaje za każdym razem odsetki od mojego długu, którego w ogóle nie miało prawa być. Nie dotarła do mnie ŻADNA wiadomość o wprowadzeniu JAKICHKOLWIEK opłat odnośnie mojego konta w tym banku. Ponieważ w moim mieście nie ma oddziału banku a ja sam miałem wyjeżdżać lada dzień za granicę, żeby dług dalej nie rósł, przelałem na te konto 36 zł. Co dawało mi 10,52zł na plus. Po powrocie do kraju, pojechałem do banku zamknąć rachunek w złotówkach. I tu znowu zaskoczenie. Pani, która mnie obsługiwała (oddział w Ciechanowie) stwierdziła, że muszę zapłacić 67,81zł, żebym mógł zamknąć konto. Gdy już powróciła mi zdolność mówienia i spytałem panią, gdzie podziało się moje 10 zł z konta i skąd potem wziął się taki dług, stwierdziła, że za moje konto obowiązuje opłata 7,5 zł miesięcznie(!). A więc trochę więcej niż obiecywane 0 zł. Następne pytanie dotyczyła tego, dlaczego na stronie internetowej widziałem opłatę tylko za kartę a za prowadzenie konta nie. Pani stwierdziła, że nie mogę zobaczyć tej opłaty (!), bo system ją ukrywa (!!!). Spytałem więc czy mogę dostać jakiś wyciąg, na którym zobaczę wszystkie opłaty za swoje konto. Pani stwierdziła, że nie mogę, bo system ukrywa tą opłatę. NIE MOGĘ ZOBACZYĆ WYCIĄGU OPŁAT, KTÓRE MIESIĄCAMI BYŁY MI NALICZANE BEZ MOJEJ WIEDZY I MAM ZAPŁACIĆ TYLKO DLATEGO, ŻE PANI W OKIENKU MI TAK MÓWI. Pani dała mi wyciąg z konta, na którym dokładnie 10,52zł, które miałem na plusie rozpłynęło się na "opłaty i prowizje związane z r", a następnie znowu minusowe odsetki zostały mi naliczone i opłata za kartę. Dostałem też poświadczenie zapłaty 67,81zł tej właśnie ukrytej opłaty. Mało tego pani ta stwierdziła, że moje konto od początku było płatne, jednak na wyciągu, który dostałem od tej samej pani opłaty pojawiają się dopiero od grudnia 2010r. Nie zmienia to faktu, że o żadnych opłatach nikt nigdy mnie nie powiadomił. A fenomenu jednej opłaty, która jest jawna i drugiej, która jest ukryta gdzieś tam sobie w systemie aż do czasu, kiedy nabity w butelkę stara się zamknąć cały ten bałagan, to już w ogóle nie pojmuję. Sam już teraz nie wiem czy zostałem oszukany i okłamany na początku mej przygody, w środku, na końcu, czy może w każdym momencie. W każdym razie ODRADZAM oszustów. To tylko najpoważniejszy problem jaki tam miałem. Bylo ich oczywiście więcej. Polecam w podobnych przypadkach pisanie skarg do Komisji Nadzoru Finansowego oraz do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Mi polecono korzystanie z usług Arbitra Bankowego, tyle, że to kosztuje 50 zł, czyli polowe tego na ile zostałem oszukany.

| Skomentuj opinię


166 osoby z 330 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-26 22:49:02
zalety: Poza uprzejmą obsługą brak kompetencji
wady: brak kompetencji i znajomości przepisów a tym samym wprowadzenie w błąd
opinia: Założyłam konto dewizowe ., ale nim do tego doszło pytałam czy za przelewy z banku za granicy, będę opłacać za przelew. Pani obsługująca mnie odpowiedziała, że nie będę nic płaciła, chyba, że tylko koszty, natomiast za prowadzenie rachunku nic.Po 7 dniach od terminu, w którym miałam otrzymać pieniądze zostałam poproszona po odbiór gotówki. No i zaczęło się, zostałam poproszona do innego pomieszczenie w celu wypełnienia jakiejś ankiety. Po jej wypełnieniu, zostałam zmuszona poczekać kolejne 30 min. a przebywałam tam już około 40 min. Gdy wróciłam Pani w Kasie poinformowała mnie, że potrącono mi z przelanej kwoty 5% , było to w przeliczeniu około300zł. Na zapytanie dlaczego potrącenie ma miejsce, Pani odpowiedziała, że Centrala musiała powiadomić o przelewie Urząd Skarbowy i on to uczynił. Wyraziłam ogromne niezadowolenie i bardzo się zdenerwowałam Zadzwoniłam do US i tam mi powiedziano, że oni nic takiego nie uczynili. Nie wiem co dalej mam robić aby odzyskać te pieniądze. Może ktoś mi poradzi co dalej robić. Jestem ogromnie zawiedziona i nie polecam nikomu korzystać z usług tego banku. Czuję i jestem oszukana, a nawet mocniej powiedziane - okradziona - bo uwierzyłam i zaufałam.

| Skomentuj opinię


165 osoby z 329 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-14 10:52:10
zalety: żadne
wady: wiele
opinia: Mam 28 lat i od praktyk zawodowych w BZ WBK mam tam konto niby bezpłatne. Nie podobało mi się, że karta była niby za darmo lecz już następne słono kosztowały. Będąc już na studiach zaczęłam płacić duże prowizje za prowadzenie konta. Zdenerwowana poszłam do banku, okazało się, że przekwalifikowali moje konto bez mojej wiedzy i nie informując mnie bo myśleli, że już się nie uczę. Na miejscu przekwalifikowałam na konto bezpłatne poniżej 30. Jednak mam naliczane pewne opłaty lecz są to groszowe sprawy.
\r\nZlikwidowano oddział banku w moim mieście gdzie zakładałam konto. Wszelkie sprawy musiałam załatwiać pokonując ok. 50 km.
\r\nJestem pozytywną osobą więc się nie zraziłam, gdy bankomat zżarł mi kartę w bankomacie w Warszawie przy Pruszkowskiej,wykazywałam się stoickim spokojem gdy stałam w kolejkach na Grójeckiej w Warszawie a później czekałam cierpliwie aż zostanę obsłużona bo Pan z punktu obsługi prosił abym zaczekała bo musi coś jeszcze zrobić. Widziałam monitor jego komputera i okazało się, że tylko udawał, że coś robi!!!!!!!!!! Nie chcieli mi odblokować dostępu do konta on line jak dzwoniłam podając hasło bo niby muszę to załatwić osobiście w oddziale banku gdzie aktywowałam tę usługę czyli czekała mnie podróż ponad 200 km do oddziału w Warszawie na Tarchominie. Mam zablokowane usługi internetowe do dziś.
\r\nLecz dzisiaj już się zdenerwowałm. Wypłacałam gotówkę z bankomatu a na początku sprawdziłam stan konta. Pieniążki są więc ja wypłacam 400zł. Wyświetliło mi na monitorze przerwa techniczna, później awaria no i kartę wcięło. Jak już mi się udało dodzwonić na infolinię to złożyłam reklamację na kartę lecz o gotówkę musiałam cały czas się dopytywać bo okazało się, że została zdjęta z konta ale ja jej nie wyjęłam z bankomatu!!!!!!!!!!!!!! Nie mam pieniążków, muszę czekać na rozpatrzenie reklamacji 2 tygodni a to była kasa na czynsz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nie wiem co dalej. Zostałam pozbawiona pieniążków.
\r\nJestem już pewna, że zrezygnuję z usług tego banku.
\r\n
\r\nODRADZAM WSZYSTKIM TEN BANK!!!!! tym cierpliwym też bo każda cierpliwość się kończy w moim przypadku po 10 latach

| Skomentuj opinię


164 osoby z 327 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-01 23:39:56
zalety: -
wady: WSZYSTKO
opinia:
\r\nW 2006 roku założyłem konto w tym banku. Konto było e-lektroniczne i bez opłat.
\r\nDziś przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego otrzymałem odpowiedź negatywną ze względu na historię kredytową.
\r\nAle zaraz, o co \"kaman\"? Zacząłem dociekać i sprawdzać. Jaka historia, zawsze elegancko wszystko spłacałem.
\r\nZamówiłem raport BIK. A tam bank zachodni BZW BK wybudził się ze snu i po dwóch latach jakaś kwota 25 zł.
\r\nJeden miesiąc 25 zł, kolejny miesiąc 25 zł, trzeci miesiąc 26 zł, kolejny miesiąc 0 zł zadłużenia.
\r\nSię kur...a pytam o co chodzi...? Szukam dalej. Dowiaduję się na info-linii, że pani co się jedyne kojarzy po zestawieniu faktów: 2 lata + 25 zł = opłata za używanie karty powyżej 2 lat. OK, pani nic więcej nie może.
\r\nMoże gość w placówce, w placówce banku przyjaznemu klientowi. Szperam dalej. Historia konta ROR, które posiadam od 2000 roku. Nie ma tam śladu opłacenia kwoty 26 zł w okresie wyszczególnionym jako spłatę zadłużenia.
\r\nSzukam u żony - u niej też nie ma. Nie płaciłem takiej kwoty temu bankowi w tym terminie.
\r\nTo jak się samo spłaciło. Ale dalej dlaczego nie dostałem pisma o tym, że z czymś zalegam...?
\r\nCo to są za dziwne praktyki. Co się dzieje. I jakim prawem 26 zł, naliczone jakoś tak z sufitu i tak samo z sufitu spłacone trafia do raportu BIK i niszczy ludzkie marzenia...?

| Skomentuj opinię


azazel
zwiedzający - 1 punktów

166 osoby z 331 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-14 14:55:05
zalety: brak!!!!
wady: wyłącznie
opinia: Nieczytelna umowa. Mnóstwo ,tzw\'\' haczyków. .Pani za biurkiem przedstawia,,doskonałe warunki\'\' dotyczące konta .Konto,, Wydajesz i zarabiasz\'\' ,niby brak opłat za kartę ..etc..etc.. zwrot 1% za dokonane transakcje , jeśli w przypadku użycia karty ,,wydasz\'\' co najmniej 300 zł. I co? otóż .. prowizja jest pobierana co miesiąc i ponad rok posiadam to konto i ,zwrot\'\' tzw. sumy nagród\'\' nastąpił może 6 razy.Teraz chce zamknąć konto i dopiero teraz jest,,problem\'\' chociaż saldo jest dodatnie , nie można zamknąć konta bo włączono blokadę. Umowa o kartę została owszem rozwiązana,,, od reki\'\'karta został zniszczona, tylko problem w tym że ze środkami na koncie..które teraz zostały zablokowane. Bo pan zamiast najpierw sprawdzić , sytuacje \'\' na koncie , rozwiązał umowę na kartę...Byłem już tam 4 razy i nic , trochę pomogła słowna ,,perswazja\'\' ale jak na razie nic. Nie polecam nikomu tego banku , chyba ze macie wystarczająco dużo czasu i nerwów na ,,szarpanie\'\' się z nimi.

| Skomentuj opinię


dejaroz
zwiedzający - 1 punktów

172 osoby z 342 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-28 17:45:35
zalety: duża liczba bankomatów oraz placówek, bardzo dobra obsługa klienta :)
wady: bardzo niemiłe zachowanie kuriera, zbyt zagmatwana wg mnie umowa z klientem :(
opinia: Nie lubię oceniać, ale w tym przypadku zrobię wyjątek. Nic szczególnego, średnio, nic więcej.
\r\n_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

| Skomentuj opinię


2291 osoby z 4033 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-12 16:48:47
zalety: -
wady: lekceważenie klienta przez telefon,
\r\nbałagan w papierach
opinia: Złożyłam wniosek o otwarcie rachunku przez internet, kurier przywiózł umowę dopiero po tygodniu, co się okazało? Podpisałam umowę, papiery zabrał i ksero dowodu osobistego a nie dał mi koperty z NIK o czym nie wiedziałam że NIK ma być w kopercie, myślałam że będzie zapisany w umowie i pani przez telefon również mówiła że znajdzie się w umowie a nie w kopercie!
\r\nZadzwoniłam do banku, pani kazała mi samej załatwić tą sprawę udając się do oddziału banku, nie po to zakładałam konto przez internet żeby jeździć i wszystko odkręcać :/ pani przez telefon nie mogła uwierzyć że nie otrzymałam koperty z NIK! Żadnych przeprosin, żadnych wyjaśnień, po prostu zostałam \"olana\" jutro jadę zamknąć konto które jeszcze nie zostało w pełni aktywowane.

| Skomentuj opinię


zdenerwowana
zwiedzający - 1 punktów

199 osoby z 394 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-03-01 19:27:10
zalety: Musiało minąć półtora roku,żeby zrozumieć , że nie ma rzadnych.
wady: cała masa wad!!!
opinia: Witam!!!
Ludzie nie dajcie się naciągnąć. Miła obsługa i czarowanie w oddziele po to aby przyciągnąć nowego klienta. Wszystko miało być tanio, miło i sprawnie. Wkrótce okazało się , że są naliczane na każdym kroku jakieś niezrozumiałe opłaty.Właśnie opróżniono mi z konta 39 zł za m-c luty. Za prowadzenia konta 7zł , Dwa razy opłata za kartę raz 1.50 zł a drugi raz 29zł , Nie wiadomo co się kryje pod tymi opłatami poza tym , że wyprowadzono mi poraz kolejny jakieś pieniądze z kąta. Właśnie stracili kolejnego klienta!!!Nie polecam!!!!A nawet stanowczo odradzam ten bank.

| Skomentuj opinię



Teretoto
zwiedzający - 1 punktów

195 osoby z 390 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-12-05 02:38:57
zalety: Karta Payback
wady: Opłata za przelewy
Opłata za SMS kody
Mało innowacji w bankowości internetowej
Przez telefon nic nie załatwimy
generalnie najgorszy bank w jakim miałem konto
opinia: Pusty bank stworzony by kroić swoich klientów. Za wszystko zapłacimy od przelewów po konto. Sms kody płatne (5 w miesiącu bezpłatnych) Sms kody to tak naprawdę dodatkowe zabezpieczenie banku za które klient musi płacić. Chore, na zachodzie to bank prosi klienta by ten dodatkowo korzystał z zabezpieczeń, za darmo!

| Skomentuj opinię


iwonka35
zwiedzający - 1 punktów

2388 osoby z 4163 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-09-01 15:22:09
zalety: Ja przez kilka lat miałAm konto w WBK było dobrze kredyty przyznawali bez żadnego problemu
wady: Często mylili się pracownicy zamiast wypłacic z mojego konta to wypłącili z konta mojego ojca ,oszukiwali przy odciąganiu kredytu zamiast po jednej racie tak jak w umowie to oni odciągali po dwie
opinia: Poza tym niektórzy pracownicy nie myślą nad tym co robią .Np.niejaka Klaudia S zamieszkałą w Śremie.Oprócz pensji z pracy banku zarabia ogłaszając się na portalach erotycznych nago .Według mnie to nie feir .Jedni pracują uczciwie inni szukają pracy a taka sobie zarabia nago wkłądają swoje nagie fotki

| Skomentuj opinię (3)


2427 osoby z 4250 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-08-26 15:33:52
zalety: Hmmm.... po blisko 20 latach korzystania z tego konta, przestaję dostrzegać jakiekolwiek
wady: DROGO i WOLNO
opinia: Dla mnie jest jeden wieeeelgachny minus, który powoduje, że konto przenoszę. Wspominano tu już o nim - dziwnym trafem zawsze dostaję wypłatę ostatnia z firmy. Wypłaty przeważnie wypadają w piątek - ja mam je księgowane przez bank dopiero w poniedziałek, mimo, że wszyscy moi współpracownicy już przez weekend się cieszą pełnym portfelem. Zero weryfikacji problemów przy reklamacji. Wyklepanie w wordzie standardowej formułki o nieuwzględnieniu reklamacji to wszystko, na co stać bank. W miarę sprawna infolinia, dość dobry panel WWW. Boli mała liczba bankomatów i opłaty za wypłaty z obcych, dodatkowe opłaty za ubezpieczenie karty,

| Skomentuj opinię (3)