Konto osobiste w Eurobank opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.93 / 5.00
21% opiniujących poleca Eurobank
Przeczytaj opinie klientów banku Eurobank aby uniknąć rozczarowania. Jeśli posiadasz rachunek w Eurobank zaloguj się i wyraź swoją opinię.

Opinie użytkowników o Eurobank

barcik
zwiedzający - 2 punktów

314 osoby z 314 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-21 14:07:42
zalety: niskie oprocentowanie
wady: brak wad
opinia: Polecam opinie o tym banku na stronie http://lista-firm.com.pl/opinie/eurobank wiele byłych użytkowników opowiada o pożyczkach i kredytach online z tego banku. Dla mnie wszystko ok, ładna strona i nieduże RRSO

| Skomentuj opinię


1995 osoby z 3395 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-02-14 22:29:14
zalety: Niezłe produkty, przynajmniej na papierze
wady: Niekompetencja i chamstwo pracowników, szczególnie na infolinii
opinia: Bank, w którym posiadam kredyt hipoteczny. Nadmienię, że przez 7 lat spłacania nie spóźniłem się z ratą nigdy.
Po podjęciu decyzji, że odchodzę z PKO BP (dobra obsługa, fatalne warunki) poszedłem do Eurobanku z propozycją otwarcia ROR i przeniesienia zoobowiązań. W skrócie mogę wizytę w oddziale nazwać masakrą. Jakieś przypadkowe dziewcze, które o niczym nie miało pojęcia i jedyna odpowiedź "proszę zaczekać zadzwonię na inforlinię". Żenada.
Napisałem skargę do banku i w odpowiedzi po 2 miesiącach była prośba, aby podać oddział w jakim byłem. Po co? Mają to na piśmie ode mnie. Pani z inforlinii, która zadzwoniła do mnie była chamska i opryskliwa, na zasadzie jak śmiem krytykować bank. Poprostu masakra. Nigdy więcej i nie polecam.

| Skomentuj opinię



anusia90
zwiedzający - 1 punktów

2155 osoby z 3699 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-27 22:09:37
zalety: brak
wady: wysokie prowizje
\r\nfatalna obsługa
\r\nbrak jakichkolwiek informacji
\r\noszuści!!
opinia: udalam sie do banku zlikwidowac konto, przy czym zlikwidowano mi tylko karte, po 2 latach dowiedzialam sie ze na moim koncie, choc lezalo nieuzyteczne naliczano mi oplate za prowadzenie rachunku i zebralo sie tego 100 zl, ale gdyby nie przypadek, nadal by rosly, nie bylam wcale informowana o stanie konta, po roku powinni mnie poinformowac ze konto jest nieuzyteczne i zadluzone odsetkami, 50 zl jeszcze bym przebolala, prawdziwe zdzierstwo, zalosna obsluga! Reklamacja nie pomogla. NIE POLECAM.

| Skomentuj opinię


2212 osoby z 3828 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-03-04 21:49:24
zalety: szybka obsługa
wady: totalni chamy
opinia: to są totalni chamy jak dzwoniom to poto aby cię nastraszyć ,są beszczelni i nie liczom się z niczym,pare dni po terminie iwysyłajom swojego przedstawiciela po swoje pieniondze ,potrafiom człowieka wkurzyć nie polecam ich

| Skomentuj opinię (1)


2206 osoby z 3826 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-02-03 15:31:49
zalety: Bałagan w papierach i ogródkowa rozmowa z klientem
wady: Szybka reakcja na szybsze spłacenie kredytu i naliczenie w obec tego karnych odsetek.
opinia: Dziadostwo.Spłaciłem kredyt 3 miesiące przed terminem a firma windykacyjna przysyła mi list o zaległej racie i wzywa do zapłacenia naliczonych przez nią odsetek.Na dodatek mówią że kolejna rata przypada .... dnia.Bałagan i jeszcze raz bałagan Euro Bank nie zaksięgował trzech spłaconych rat i powstał cały ten syffff.Nie polecam tego banku choć i tak wiem że ludzie łapią się wszystkiego aby dostać kredyt i będą naciągani i oszukiwani przez daną instytucje.

| Skomentuj opinię


epix33
zwiedzający - 1 punktów

2215 osoby z 3835 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-12-07 20:33:39
zalety: brak
wady: psujące się tokeny
niekompetentni ludzie z działu obsługi klienta
opinia: Dałem się nabrać na konto internetowe w eurobanku. Wgrany w komórkę token przestał działać po miesiącu. Zgłosiłem reklamację,pani stwierdziła, że muszę mieć ustalony TELEKOD, aby od ręki przyznano mi nowy token. Po ustaleniu telekodu dowiedziałem się od nastepnego konsultanta,że muszę zlikwidować aplikację w tel. komórkowym, aby przyznano mi token. Gdy zlikwidowałem aplikację, kolejny konsultant powiedział, że wystąpił błąd techniczny i nie może przyznać mi nowego tokena. Zgłosił to do działu technicznego i obiecał, że w tym samym dniu otrzymam informację o usunięciu usterki. Oczywiście, nikt do mnie nie zadzwonił. Zgłosiłem reklamację, dowiedziałem się od kolejnej konsultantki, że reklamacja zostanie załatwiona w ciągu 14 dni, a za kilka godzin otrzymam ... numer reklamacji, jesli zadzwonię jeszcze raz do banku. Po kilku godzinach otrzymałem telefon, że reklamacji został nadany numer.Po kolejnym telefonie dowiedziałem się, że nie wiadomo, kiedy usterka zostanie usunięta i jeśli chcę korzystać z usług banku, powinienem udac się do placówki. Tak też jutro zrobię i ... zlikwiduję konto.

| Skomentuj opinię


atraks
zwiedzający - 3 punktów

2268 osoby z 3896 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-10-24 14:54:59
zalety: Chyba najlepiej zabezpieczona bankowość internetowa.
Przejrzysty prosty serwis, bezplatne przelewy.
Karta płatnicza niepodpisana dzięki czemu np żona może korzystać bez problemu :)
wady: brak dobrych lokat niskie oprocentowanie rachunku
opinia: Co najlepszego mają to bankowość intern wszystkie opłaty robię stamtąd bardzo łatwo dodaje się nowych klientów , przejrzyście i prosto, tak powinno być, co do obsługi też nie mam zastrzeżeń

| Skomentuj opinię


Lecher
zwiedzający - 3 punktów

2254 osoby z 3882 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-30 08:18:07
zalety: ŻADNYCH !
wady: sAME WADY!
opinia: ..Wstawiłem juz opinje na temat tego niby banku.Zapomniałem dodac czegos o zachowaniu pracowników i nie koniecznie z działu windykacji bo Ci to niewyżyci wyjadacze bez zrozumienia..Pracownicy tegoz banku kiedy to dzwoniłem chcąc (TAK>>dzial windykacji rusza od razu po dwuch dniach jak pies za lisem)sytuacje na temet mojego DWUDNIOWEGO , JEDNODNIOWEGO spóźnienia z opłatami.Odnioslem wrazenie iz ABSOLUTNIE pracownicy gubią sie w swoich relacjach.Kazdy mówi co innego.Przyklad: pan TAKIEGO PRZESTEPCE jak ja upomina po dwuch dniach i objasnia iz nalezy powiadam,iac bank o nowym miejscu zamieszkania pisemnie ..Pani znowu twierdzi iz TAKI PRZESTEPCA jak ja (40 zl raty )powinien w razie przeprowadzki zadzwonic do tegoz banku.Pytam -gdzie logika?Zreszta po co ja pytam.TU w koncu żądzą inne prawa .Proponuje wiec wysylanie codziennie monity ..Wtedy eurobank bedzie zarabial..A zreszta o totalnym braku zasad nie bede pisal bo i po co...NIKT z tegoz nibybanku nic nie zrozumie..NIGDY wiecej zadnych rat ,zadnych kredytow u WAS .Przstrzegam wszystkich i bede przestrzegal .Niech konkurencia Was jak najszybcjej pokona..

| Skomentuj opinię (1)


Lecher
zwiedzający - 3 punktów

2242 osoby z 3867 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-30 07:54:23
zalety: Zadnych zalet
wady: Opieszałośc,arogancja,brak zachamowań w stosunku do klienta
opinia: TO okropna skostniała struktura nibybanku.TAM rządzi ten kto raniej wstanie.Kupiłem przez ten nieszczesny bank aparat na raty...Jak w życiu bywa czasami każdy z nas (w moim przypadku jeden ,dwa dni)spóźnia sie z opłata raty.Normalna sprawa ,ze wtedy płaci sie karne odsetki ale...TO temu bankowi nie wystarcza..Po dwuch dniach jak hieny rzucają sie na klienta ,wydzwaniają ,wysyłaja monity..W moim przypadku było tak iz nic nie wiedzialem o monitach z powodu przeprowadzki.Oczywiscie wyslalem list ze zmiana adresu.Potem logicznym jest fakt ze nowy adres byl na przelewach ale toi juz nikogo nie obchodzilo.Brak totalny elastycznoiści.Najpierw byla to suma 45 zl,potem ni stad ni zowąd zrobiuło sie 75 zl a po paru dnia1ch doastalem list z kwota o zaleglosci 102 zl..Totalna abstrakcja..Zjadlem kupe nerwow .Wydzwaniano do mnie nawewt o 8 wieczorem,tlumaczenia nic nie daly.TEN BANK TO KOSZMAR>>Zalatwia Cie zapewne kulturalnie na początku ..Potem jak np zachorujesz przez dwa dni hieny rusza z odsieczą! NIE POLECAM.PRZESTRZEGAM..Jest w koncu konkurencja .Po cco tracic nerwy na nieprofesionalizm,na totalna ignorancje..zadne skargi nie pomagają..BANK MA ZAWSZE RACJE a jak nie ma patrz punkt wczesniejszy.KOSZMAR..To hieny!!!

| Skomentuj opinię (2)



2239 osoby z 3861 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-27 20:57:31
zalety: zero zalet
wady: sprawdzaja tak jak by sie im miało tego kredytu nie spłacić żaden bank nie robi takich cyrk,ów
opinia: zanim pójdziesz do EUROBANKU zastanów sie dwa razy ich słowa to co jeszcze mozemy dla Ciebie zrobic powinno byc co chyba my mamy dla nich zrobic

| Skomentuj opinię (1)


2224 osoby z 3844 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-02-27 09:04:43
zalety: nigdy nie miałem z nimi do czynienia
wady: windykacja ma źle zanotowany nr. telefonu i wydzwania do mnie od dwóch miesięcy i w żaden sposób nie mogę im wytłumaczyc że mają zły telefon
opinia: pan który do mnie dzwoni i słyszy w słuchawca mój niski męski głos pyta czy rozmawia z panią danutą jakąś tam (to chyba nie wymaga komentarza) poprostu paranoja jak oni tak zarządzają całym bankiem to nic tylko trzymać się od nich z daleka

| Skomentuj opinię (5)


zal123
zwiedzający - 20 punktów

2217 osoby z 3838 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-12-21 14:30:59
zalety: brak
wady: brak
opinia: czas decyzji nadal czekamy .... donosimy dokumenty
zobaczymy jak długo jeszcze a naprawdę nasza sytuacja nie jest zła
wiec czekamy nadal

| Skomentuj opinię (2)


2224 osoby z 3849 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-14 10:41:34
zalety: Oprocentowanie konta internetowego 5,05%,
Wygodny dostęp do rachunku przez Internet
wady: Konieczność minimalnych wpłat (800 PLN), aby konto było bezpłatne
opinia: Szkoda, że pracownicy w tak bezczelny sposób wykorzystywali naiwność Klientów. Chcąc sprzedać produkt "ubezpieczeniowy" - Bill Protection wmawiali ludziom, że to taki pakiet w standardzie do konta. Kłamstwo! Nie było to obowiązkowe, a jedynie opcjonalne. Tak naprawdę BP nic nie dawało, gdyż hospitalizacja w regulaminie potraktowana była jako: nieprzerwany, 60-dniowy pobyt w szpitalu.

| Skomentuj opinię (3)


2239 osoby z 3862 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-03-12 13:06:26
zalety: Miła obsługa, fachowość, szybkie załatwianie spraw, bardzo dobrze zrealizowana polityka bezpieczeństwa dostępu do konta przez internet (logowanie, dokonywanie zmian, realizowanie transakcji itp.), wysokie oprocentowanie, gwarancja BFG.
wady: mało bankomatów eurobank (ale opłaty przy wypłacaniu z innych są niskie więc to mały minus)
opinia: Co prawda byłem tylko w dwóch oddziałach - w Warszawie i w Sieradzu ale w obu pracowali mili ludzie. Zakładałem konto w W-wie i miałem naprawdę dużo pytań nawet dość szczegółowych, pani która ze mną rozmawiała była miła i odpowiadała na każde pytanie.
Telefoniczna obsługa również bez zastrzeżeń.
Konto internetowe z dwoma rodzajami tokenów, software'owy (w komórce) albo hardware'owy, zapewnia wysoki poziom zabezpieczeń. Kod z tokena podaje się przy logowaniu oraz przy każdej transakcji. Dodatkowo token w telefonie chroniony jest pinem (bodajze do 8 cyfr).
Oprocenitowanie zwyklego ROR-u to 5,05% a do tego mozna jeszcze zalozyc bezplatne konto oszczednosciowe - 7,07%.
Bank posiada gwarancje BFG.
Przy wypłacie z bankomatów innych podmiotów pobierana jest opłata 1 pln niezależnie od kwoty.

Jestem klientem od ok. pół roku i do tej pory nie zauważyłem żadnych problemów. Zaznaczam że ważne są dla mnie chociażby takie szczegóły jak wygląd interfejsu bankowości internetowej czy też czas oczekiwania na połączenie z konsultantem - do dzisiaj problemów nie zauważyłem. Polecam.

| Skomentuj opinię (7)