Konto osobiste w Getin Bank opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.37 / 5.00
10% opiniujących poleca Getin Bank
Przeczytaj opinie klientów banku Getin Bank aby uniknąć rozczarowania. Jeśli posiadasz rachunek w Getin Bank zaloguj się i wyraź swoją opinię.

Opinie użytkowników o Getin Bank

misia888
zwiedzający - 1 punktów

637 osoby z 1197 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-26 13:52:18
zalety: nie ma, no chyba,że ktoś lubi powrót do przeszłości,strasznie archaiczny
wady: otóż pracownicy Open Finance stają się powoli pracownikami GetinBank.Biorąc pod uwagę możliwości techniczne aplikacji(kont)to będzie to tragedyja na wielką skalę.Czasami będzie coś znikało, nie będzie widoczna pełna historia transakcji a do tego przelew wymaga 2 dni.
opinia: biedni Ci ludzie,którzy tam pracują,ponieważ nie mają wpływu na to, co dzieje się technicznie z pieniędzmi klienta,oczywiście dzisiejsze czasy wymagają współwłasności konta, bo żona na macierzyńskim a mąż zarabia-nie ma!Konto jest zrobione po chińsku, czyli niskie koszty co widać-takie dyskonto.Oczywiście jest bezpłatne, ale co z tego, jak dokonujemy płatności a ona jest dokonana za 3 dni-płacimy za coś innego, a jaki dyskomfort psychiczny i niepokój.Najgorzej jak ktoś ma kartę kredytową, to nie może jej spłacić, bo nie wiadomo dlaczego przelew niewidoczny, a dlaczego? jak myślisz?No, już nie mówiąc o sposobie logowania.Powodzenia.

/ | Skomentuj opinię


srubcia
zwiedzający - 1 punktów

619 osoby z 1186 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-20 18:37:30
zalety: zero
wady: banda niedouczonych pracownikow i oszustów
opinia: brak profesjonalizmu na calej linii. niedouczeni pracownicy opowiadaja bzdury klientowi a potem trzeba za to ponosic kosekwencje - finansowe oczywiscie. do tego, pisza jedno (nawet w regulaminach) a robia drugie. i nie ma oczywiscie sie do kogo zwrocic, jedynie mozna zlozyc reklamacje NA PISMIE (sredniowiecze!!!).

/ | Skomentuj opinię (2)


612 osoby z 1176 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-07 13:30:39
zalety: kiedys były
wady: kłamią w żywe oczy potężne opłaty za korzystanie z bankomatu BZWBK NIBY BEZPŁATNY np. WYPŁ 1600ZŁ PROWIZJA 32ZŁ.wypł 200zł prowizja 6zł.sprawdzenie salda 0.99gr. tanio?? ZA KARTĘ 10ZŁ.M-C ODSTĄPIENIE OD UMOWY REZYGNACJA Z KONTA 100ZŁ.
opinia: NIE POLECAM NIE DOSTAŁEM ŻADNEJ INFORMACJI O ZMIANACH W CENNIKU USŁUG NA PIŚMIE A POWINIENEM NP. PKO PRZYSŁAŁO MI TAKA WIADOMOŚC POCZTĄ

Z Ł O D Z I E J E

/ | Skomentuj opinię (3)


604 osoby z 1164 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-08 18:21:43
zalety: Czasami dobre oprocetowanie depozytów.
wady: Kompletny brak kompetencji pracowników, pracownicy znajdują sobie wszystkie inne prace tylko żeby nie obsługiwać klientów.
opinia: Ciekawy jestem co robią przełożeni chyba to co w
placówce we Wrocławiu przy Magnoli zamykają sie w swojch biurachi popijając kawkę mają wszystko gdzieś.

/ | Skomentuj opinię


600 osoby z 1158 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-03-24 20:05:05
zalety: niestety coraz mniej.
wady: kalejdoskopowe działanie; dobre oferty błyskawicznie znikają (lokata codzienna, lokaty 2 tygodniowe, częste zmiany regulaminu i tabel opłat i prowizji) Ogólnie bank przestał być przyjazny dla klienta
opinia: Za często zaskakują bzdurnymi decyzjami (wycofana na szczęście kara za zlikwidowanie lokaty po upływie terminu.) Wycofana ale...niesmak pozostał, bo klient może spodziewać się wszelkich działań ze strony Noble Getin Banku w zakresie utrudniania dostępu do własnych pieniędzy. Mogą tak manipulować regulaminem kont i lokat, że trzeba będzie stamtąd zwiewać. A szkoda, bo kiedyś był to naprawdę dobry bank.

/ | Skomentuj opinię


599 osoby z 1160 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-24 22:05:52
zalety: czasem wysokie oprocentowanie lokat - w czasie promocji
wady: coraz więcej wad:
prowadzenie konta podrożało do 6,5 zeta,
często brak możliwości z korzystania z bankowości internetowej - aktualizacje,
niekompetentna obsługa w placówkach (poza jedną panią w Knurowie, która jest super)
opinia: Niestety jestem niezadowolony z tego banku. Jak kiedyś prowadzenie rachunku było do przyjęcia tak teraz już 6,5 zł.
Jak aktualizują oprogramowania a robią to i przez tydzień i w weekendy, to nie można kożystać z bankowości internetowej - bo nie można się zalogować i nawet sprawdzić salda. Na dodatek jestem często pozbawiony swobody płacenia kartą bo jak wprowadzają swoje aktualizacje to moja karta nie działa - brak autoryzacji itp - czyli w weekend jak jade na zakupy to nie mogę zapłacić.
Mało tego za przelew internetowy opłata 1,5 zeta a kiedyś 0.
na korespondencję mailową nie odpowiadają.
Takie traktowanie niestety nie rekompensują promocyjne wysokie lokaty.
W najbliższym czasie zrezygnuję z tego banku.

/ | Skomentuj opinię (6)


602 osoby z 1167 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-01 21:55:31
zalety: Nie zauważyłam.
wady: Za niekompetencje pracownika płaci klient.
opinia: W czerwcu 2009 założyłam lokatę 3-miesięczną. Zaraz po założeniu pracownica doradziła mi, żeby koniecznie otworzyć konto ROR wraz z kontem oszczędnościowym TOP, na który zostaną przelane pieniądze po zakończeniu lokaty 3-miesięcznej. W przeciwnym wypadku, jeśli spóźnię się z wybraniem pieniędzy dokładnie tego dnia kiedy skończy się lokata - bank naliczy mi karne odsetki likwidacyjne. Założyłam więc ROR i TOP. Po zakończeniu lokaty nie spiesząc się udałam się do banku po pieniądze. Tu dowiedziałam się, że jeśli chcę wypłacić pieniądze muszę zapłacić karne odsetki, gdyż moja lokata skończyła się poprzedniego dnia, a pracownica która zakładała konto "zapomniała" dać mi do podpisu polecenia przelewu pieniędzy na konto TOP. Niestety pracownica ta już w tym banku nie pracowała. Nic nie pomogły skargi na niekompetencje pracownicy. Chcąc odzyskać własne pieniądze musiałam "odpalić" bankowi karne odsetki w wysokości )0,1% wpłaconej kwoty. Zdecydowanie radzę omijać getin bank szerokim łukiem.

/ | Skomentuj opinię (1)


emeryt
zwiedzający - 1 punktów

589 osoby z 1147 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-01 12:42:33
zalety: Były... (wysokie oprocentowanie depozytów, nieograniczona ilość bezpłatnych przelewów wewnętrznych: TOP > ROR)
wady: Już brak zalet, o których mowa powyżej.
opinia: Kiedyś (niedawno) byłem fanem Getinu. Bank robi wszystko, aby skutecznie zniechęcić P.T. Klientów (np. "cyrki" z lokatą codzienną=jednodniową). Niestety - już nie polecam!

/ | Skomentuj opinię


mirecque
zwiedzający - 1 punktów

589 osoby z 1150 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-16 18:28:39
zalety: Konto darmowe
wady: Przelewy zagraniczne. Realizują je (zgodnie z jakąś ustawą w ciągu 3 (!!!) dni roboczych. W praktyce to wygląda tak, że czekają jak kurs waluty zmaleje, żeby zarobić. Mało tego, mają dużą rozbieżność pomiędzy ceną skupu i sprzedaży waluty (cena średnia jak w NBP). Obliczyłem, że tracę z nimi około 600 (!!!) złotych miesięcznie.
opinia: No cóż postanowiłem zrezygnować z ich usług i przejść do innego banku. Zapłace za utrzymanie konta. Choćby nawet to było 50 złotych, to i tak zyskuję 550.

/ | Skomentuj opinię


587 osoby z 1147 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-26 19:32:52
zalety: brak
wady: całkowity brak uczciwej informacji przy jakichkolwiek transakcjach,nieznjomość własnych produktow przez co wprowadzanie w błąd
opinia: wielokrotnie podczas zakładania nowej lokaty okazywało sie,że jedno z nas nie jest upoważnione i na nowo wpisywano upoważ.W dniu dzisiejszym podczas zakładania do do kapitału bezpieczeństwa v nie poinformowano nas ,że to rusza 2.12.2009 r. i wpłaciliśmy 36.000 zł. ,które by leżałyby bez oprocentowania do tego czasu .Wobec tego zrezygnowaliśmy z tego produktu i znowu chciano nas oszukać twierdząc,że musimy czekać 10 dni na pieniądze co jest niezgodne z umową.Dotyczy to banku przy Wyzwolenia 54.Wobec tego likwidujemy nasze wkłady

/ | Skomentuj opinię (1)


bmbmbm
zwiedzający - 1 punktów

587 osoby z 1149 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-02 12:03:43
zalety: dobre warunki lokat
wady: Zapis w umowie, że Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wydania dyspozycji przez osoby nieuprawnione. A więc jak ktoś włamie się do banku przez internet, albo Pani w oddziale dokona jakiejś błędnej identyfikacji to Bank nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności
opinia: Zapis w umowie, że Bank nie ponosi odpowiedzialności za skutki wydania dyspozycji przez osoby nieuprawnione. A więc jak ktoś włamie się do banku przez internet, albo Pani w oddziale dokona jakiejś błędnej identyfikacji to Bank nie ponosi za to żadnej odpowiedzialności

/ | Skomentuj opinię


pierce
zwiedzający - 1 punktów

577 osoby z 1129 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-04-11 15:27:44
zalety: Jakoś nie znajduje .
wady: Karygodna [ długi czas oczekiwania ] obsługa .
opinia: Skoncentruje się tylko na jednym oddziele tego banku mającym swoją siedzibę w Krakowie na Placu Matejki . TRAGEDIA !!!!.
Załatwienie najdrobniejszej sprawy [ wpłata lub wypłata ] to czas około 30-45 min. Gdy chcemy załatwić bardziej '' skomplikowane '' sprawy tj. założenie konta , likwidacja , wypłata - wpłata połączona z podziałem , założeniem likwidacją konta [ lokaty ] itp. to musimy zarezerwować czas od 1 h wzwyż .Jeżeli zmieścimy się w 2 h to możemy mówić o wielkim szczęściu . To nie są problemy jednostkowe to NORMA .Jestem w tym oddziele często i każda z pań [ 2 osoby ] robią to tak ślamazarnie że człowieka po prostu trafia szlak jak ma cokolwiek tam załatwić . Na skargi klientów pani kierowniczka z miną królowej zawsze oświadcza że to właśnie dziś jest taka wyjątkowa sytuacja - nazywa to falą . Ma nas po prostu za idiotów myśląc chyba że co dziennie ludzie jednak nie przychodzą do banku .O cotygodniowych awariach a to systemu a to drukarek już nawet się nie rozpisuje .Korzystam również z innych banków i mam porównanie - ten oddział to kpina i żenada !!!. Czas z nich zrezygnować . Jako że to banki są dla ludzi a nie na odwrót i to dzięki naszym pieniądzom one istnieją to może ktoś z przełożonych przyjrzy się jak tam wygląda obsługa klienta .

/ | Skomentuj opinię


filip111
zwiedzający - 1 punktów

567 osoby z 1110 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-02-21 22:58:06
zalety: Dobre lokaty, ale niestety ciągle spadają w duł.
wady: Pobierają prowizje za obsługę karty(5zł)m-nie i ROR(4,99zł)m-nie. Zaniżają odsetki z ROR i Topu Odradzam
opinia: Nie polecam tego banku nikomu.Jak możecie to uciekajcie z tego banku jak najszybciej, są leprze banki niż ten!!! Ps ja zmieniam ten bank i się cieszę.

/ | Skomentuj opinię (2)


512 osoby z 1000 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-08-11 14:56:24
zalety: Dobre oprocentowanie lokat !!!
wady: Kiepski kontakt - odpowiedź za kilka dni !!!
\r\n
\r\n
\r\n
opinia: Takiego podejścia do nowego klienta to nie spotkałem jak żyję. 3 czerwca 2011 założyłem konto przez internet i do dziś tj. 11 sierpień nie dostałem umowy do podpisania.Po miesiącu napisałem do nich e-mail ze strony Getin Bank to konsultant powiedział mi ze kurier się ze mną kontaktował i ze ja nie odebrałem umowy - he he he, po ponownym kontakcie ze proszę o telefon w tej sprawie konsultant oddzwania tylko 1 raz - nigdy 2 a ja mam nawet telefon nosić dk WC, pod prysznic etc. następnie kontakt tylko e-mail i zdawkowe odpowiedzi pomijając treść maila. Powiem więcej, podczas rozmów z konsultantem twierdzili, że umowa wyszła w lipcu - nie dojechała. Nekałem ich mnóstwem e-maili- nic z tego zero umowy, zero karty. Całę szczęście że nie przelałem wypłaty na to konto bo byłoby do tej pory nie aktywne i zablokowane.
\r\nGratuluję, prócz reklam w sieci o lokatach nic więcej nie oferują jak dla mnie, zero profesjonalizmu zero wykształcenia zbieranina z pośredniaka.

/ | Skomentuj opinię


508 osoby z 992 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-08-29 16:21:56
zalety: brak zalet
wady: nieudolna obsługa kłamiaca wprost w oczy by tylko otworzyc konto
opinia: chcialem zalozyc lokatat sierpnia i obsługiwac ja przez interenet pani z banku od razu powiedziala ze mozna ja zalozyc po zalozeniu konta okazalo sie ze za lokaty takowej nie mozna przez konto internetowe a za zerwanie konta 100 zl lub 10 zl miesiecznie za prowdzenie konta banda oszustow

/ | Skomentuj opinię


507 osoby z 991 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-10 21:34:31
zalety: wysokie oprocentowanie krotkoterminowych ofert
wady: beznadziejna jakosc obslugi klienta
opinia: nawet w socjalizmie nie spotkalem tak nieuprzejmego pracownika jak w getin banku.
\r\nUzyskal jedno - zlikwidowalem wszystkie konta i przenioslem sie do innego banku. Na nazwe getin bank reaguje od tej pory wylacznie negatywnie

/ | Skomentuj opinię


kadet123
zwiedzający - 1 punktów

576 osoby z 1130 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-01-12 21:43:59
zalety: Nie widziałem
wady: Opiszę je poniżej
opinia: Dostałem informacje na pocztę elektroniczną przypominającą o ustalonym terminie spotkania z doradca w sprawie wyboru i założenia lokaty. Zwolniłem się z pracy,przybyłem punktualnie, punktualnie otworzono drzwi placówki ( Wojska Polskiego w Szczecinie), wraz ze mną weszło około 5 osób i ...........czar banku prysł ja przysłowiowa mydlana bańka.
Dwie Panie od 10.00 do 10.10 schowały się na zaplecze ( za to Pani sprzątaczka zmywała już podłogi nie zadeptane jeszcze przez klientów - petentów , a może pętających się i przeszkadzających ludzi.) Po dziesięciu minutach przychodzą z kasetkami na drobne " panienki z okienka" i zapraszają bezosobowo klientów. Wychlam się więc z kolejki i pytam czy ktoś wie na temat umówionego ze mną spotkania. Niestety, " Pani z okienka" pyta w jakiej sprawie miało to spotkanie się odbyć. Gdy zaspokoiłem jej ciekawość , reakcja była szybka i precyzyjna: proszę czekać aż któreś z " okienek" będzie wolne. PYTAM WIĘC PO CO TE KOROWODY Z BUKOWANIEM TERMINÓW SPOTKAŃ I INNE MYLĄCE OCZY KLIENTOM TRIKI, ŻE TO ON JEST WDANEJ CHWILI , GODZINIE DLA BANKU NAJWAŻNIEJSZY. Jeśli na początek tak mnie potraktowały Panie reprezentujące ten bank, to mam prawo sądzić, że tak będą potraktowane w tym banku MOJE PIENIĄDZE. Wyszedłem z tej placówki z postanowieniem informowania każdego, kto będzie zainteresowany o fatalnych manierach w Geting Bank. Mogę wszystkim powiedzieć , że braku kultury i braku prawdziwej troski o klienta nie przesłoni się słodkimi reklamami w TV.

/ | Skomentuj opinię


579 osoby z 1137 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-04-11 08:40:43
zalety: Brak
wady: Totalna ściema
opinia: Takiego podejścia do nowego klienta to nie spotkałem jak żyję. 15 marca założyłem konto przez internet i do dziś tj 11 kwiecień nie dostałem umowy do podpisania. Powiem więcej, podczas rozmów z konsultantem twierdzili że umowa wyszła . Całę szczęście że nie przelałem wypłaty na to konto .
Gratuluję , prócz reklam nic więcej nie oferują jak dla mnie .

/ | Skomentuj opinię


496 osoby z 974 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-10-21 10:24:01
zalety: SZYBKA OBSŁUGA - PRZY POMOCY DORADCY OCZYWIŚCIE-KREDYT HIPOTECZNY PRZYZNANY W CIĄGU 5 DNI.
wady: INFOLINIA I ODDZIAŁY W MOIM MIEŚCIE BEZ KOMENTARZA,NIE WIEM KOGO TAM ZATRUDNIAJĄ ? NIKT NIC NIE WIE !
opinia: KREDYT NA KONCIE (GETINOWSKIM) BRAK MOŻLIWOŚCI WYPŁACENIA PIENIĘDZY ,KONTO ZAŁOŻONE NA INNEJ PLATFORMIE I W MOIM MIEŚCIE NIE MAJĄ DOSTĘPU DO TEGO KONTA,JAKBY NIE ISTNIAŁ0,CHCĄC PRZELAĆ NA INNY RACHUNEK MUSZĘ MIEĆ DOSTĘP I HASŁA - KTÓRYCH NIE POSIADAM- CHYBA ŻE ZŁOŻĘ WNIOSEK I SOBIE POCZEKAM,ALE NIE PO TO BRAŁAM KREDYT ŻEBY CZEKAĆ,NO JEST OCZYWIŚCIE SZANSA NA WYPŁATE KASY ZROBIĆ SOBIE WYCIECZKĘ DO CENTRALI. MOŻNA ZWARIOWAĆ !!!!

/ | Skomentuj opinię


573 osoby z 1129 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-02-11 23:22:43
zalety: brak
wady: niekompetencja pracowników w oddziałach ,szantaz psychiczny oraz zabieranie prywatnosci przez windykatorów
opinia: pracownicy sa niepewni co do udzielanych odpowiedzi ..pozatym wspolpraca w zaleznosci od jednostki reprezentujacej getin bank jest czesto dosc utrudniona ..windykacja getin noble bank - to ludzie ktorzy nie maja zadnych skrupułow...przede wszystkim tych słownych ....traktowanie klienta jak widac to ich podstawowa domena, tylko szkoda ze nie zdaja sobie sprawy ze tak naprawde nic nie produkują nie sprzedają..zyją dzieki tym klientom .. szkoda ze brakuje tym ludziom kulturu osobistej i zwykłego zrozumienia,są chamscy bezczelni i do tego nie potrafią rozmawiac ..wrecz krzyczą...GETIN NOBLE BANK ! NIGDY WIECEJ!!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)