Idea Bank - Konta osobiste

Ocena użytkowników 2.00 / 5.00
25% opiniujących poleca Idea Bank
Idea Bank

Opinie użytkowników o Idea Bank

1935 osoby z 3535 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-22 19:33:45
zalety: Zadnych!
wady: OKRADAJĄ KLIENTÓW, MIMO WYSŁANIA PRZELEWU PRZED 10-TYM W HISTORII WIDNIEJE JAKO WYSLANY 13GO! KILKAKROTNIE NALICZAJĄ TE SAME TRANSAKCJE KARTĄ! BLOKUJĄ SRODKI NA KONCIE, TO BANDA ZŁODZIEI I OSZUSTÓW, OMIJAJCIE TYCH SKURWYSYNOW Z DALEKA!
opinia: ZŁOŻYŁEM PRZELEW DO ZUS, 8GO LIPCA, DZIS WCHODZĄC W HISTORIĘ ZAUWAZYLEM, ŻE PRZELEW WYSZEDL DOPIERO 13GO! SZLAG MNIE TRAFIŁ BO DO 10 BYŁ TERMIN I WYSYŁAJĄC GO Z JAKIEGOKOLWIEK INNEGO BANKU OPROCZ IDEA BANK ORAZ GETINBANK ONLINE, DOTARŁBY NA 100%, KOLEJNA SPRAWA TO KILKAKROTNIE ZABRALI PIENIADZE Z TE SAME TRANSAKCJE, ZABLOKOWALI PIENIADZE NA KONCIE, ODDALI DOPIERO PO ZAUWAZENIU PRZEZE MNIE ZE CI ZŁODZIEIEJE MNIE OKRADAJĄ!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


1947 osoby z 3566 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-26 17:02:03
zalety: brak
wady: IDEA BANK kradnie pieniądze z kont swoich klientów
opinia: Są różne konta - tańsze, droższe, darmowe. Idea Bank kusi atrakcyjnymi lokatami i darmowym kontem. Założyłam skuszona konto firmowe w Idea Bank.
\r\nPo kilku tygodniach z mojego konta znikło 200 zł. Nazwa pobrania to opłaty i prowizje. Zadzwoniłam na infolinię. Otrzymałam informację, że to błędnie pobrana prowizja związana z produktem ubezpieczeniowym, na który bank nie miał ze mną podpisanej umowy. Obiecano mi, że natychmiast zajmą się tą sprawą. Dziś mija 12 dzień, a ja w dalszym ciągu nie mam zwrotu tych pieniędzy. Radzę Wam uważać na coraz bardziej kuszące propozycje z banków, bo jak widać na moim przykładzie, są też ZŁODZIEJE!!! IDEA BANK kradnie pieniądze swoich Klientów!

| Skomentuj opinię (1)


1606 osoby z 2889 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2013-11-25 20:41:56
zalety: brak
wady: same
opinia: Oszukany zostałem na kwotę w sumie już około 2000zł z odsetkami za niezapłacony ZUS i raty z powodu braku możliwości korzystania ze swoich pieniędzy i nie rzetelnego prowadzenia rachunku.
Mianowicie najpierw kilka miesięcy temu bank przelał pieniądze na ZUS, ale tak nie całkiem, bo w szczegółach przelewu, mimo że tytuł przelewu jest dobry odbiorcą jestem ja. Końcowy rozrachunek jest taki, że pieniądze nie dotarły do ZUS a zniknęły z mojego konta i nikt nie potrafi powiedzieć gdzie są. Po kilku miesiącach ZUS założył mi blokadę na konto z powodu właśnie nieopłaconej składki jednak po jakimś czasie blokada została wycofana jak zapłaciłem składkę. Po okresie pięciu miesięcy dowiaduję się od pracownika banku że na moim koncie są zablokowane środki z tytułu tej właśnie blokady. Po kilku wizytach w banku udało mi się doprowadzić do odblokowania pieniędzy, ale dopiero jak dostarczyłem pismo z ZUS o zdjęciu blokady, które oczywiście IB też dostał przed kilkoma miesiącami. Nikt nie potrafi mi odpowiedzieć jak to się stało i tym bardziej Bank nie poczuwa się do winy.

| Skomentuj opinię


Marcela
zwiedzający - 3 punktów

917 osoby z 1515 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-02-01 18:14:57
zalety: - obsługa
- szeroka oferta
- mobilny płatomat
- przestrzeń idea hub
wady: - brak
opinia: Mam konto osobiste w tym banku od kilku lat i od niedawna konto firmowe. Nigdy nie narzekałam na współpracę, bo tak samo ja wywiązuje się jako klient jak i oni jako bank. Bardzo podobają mi się innowacje jakie proponują jak np mobilny wpłatomat czy przestrzeń Idea Hub. Wychodzą klientowi na przeciw i zamierzam w tym banku zostać.

| Skomentuj opinię