Konto osobiste w Polbank opinie klientów i oceny

Ocena użytkowników 1.44 / 5.00
27% opiniujących poleca Polbank
Przeczytaj opinie klientów banku Polbank aby uniknąć rozczarowania. Jeśli posiadasz rachunek w Polbank zaloguj się i wyraź swoją opinię.

Opinie użytkowników o Polbank

Zdumiony
zwiedzający - 1 punktów

806 osoby z 1541 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-05 12:14:14
zalety: Wysokie oprocentowanie rachunku mocno oszczędzającego
wady: greckie bezpieczeństwo
opinia: Zdumiony jestem niemal samymi negatywnymi opiniami. Trzy miesiące temu, spostrzegłszy ogłoszenie oferujące 6,5 procent z codzienną kapitalizacją, a więc bez podatku, wszedłem do placówki banku, gdzie sympatycznie i szybko obsłużony założyłem rachunek i wpłaciłem 5000 zł. I każdego dnia ta suma się powiększa jak w rzadko którym banku. I nigdy, jak dotąd, nie przytrafił mi się żaden problem z logowaniem. I tyle. Nie robię żadnych przelewów, karty nie biorę, gdyż do takich spraw służy mi inny bank, mbank oraz eurobank. Raczej bym nie zaufał całkiem temu bankowi, z tego tylko powodu, że jest to oddział greckiego banku, nasze wkłady objęte są jakimś greckim funduszem gwarancyjnym. A Grecja stoi na skraju bankructwa.

/ | Skomentuj opinię


815 osoby z 1564 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-15 19:59:12
zalety: Wszystko za darmo, duża sieć bankomatów i placówek.
wady: 1. internetowy serwis transakcyjny
2. mało można zrobić zdalnie
opinia: Jeśli chodzi o zalety, to chyba wszystko jasne. Jeśli chodzi o wady, to największą wadą jest serwis transakcyjny, który w porównaniu z np. serwisem mBanku nie powinien był się w ogóle tak nazywać... Działa (teoretycznie tylko pod IE), przelewy można zlecać tylko z dwóch komputerów, dużo błędów, nieergonomiczny, często niedziała (prawie codziennie w godz. 20-22). Druga wada to, fakt, że aby otworzyć nowy rachunek bądź inną usługę trzeba lecieć do placówki. Dla klientów mBanku, to koszmar, bo tam można było większość załatwić przez telefon lub Internet.
Ogólnie bank działa, więc z niego korzystam, ale gdyby to miałbyć mój jedyny bank, to bym zrezygnował.

/ | Skomentuj opinię (2)


maro25
zwiedzający - 1 punktów

810 osoby z 1555 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-27 22:50:17
zalety: Oprocentowanie
wady: Bankowość internetowa.
opinia: Moja opinia dotyczy WYŁĄCZNIE dostępu przez internet do konta osobistego. Jakby to powiedzieć... NIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wymyśl wszelkie możliwe wady dostępu przez internet, a bedeziesz mial obraz konta w Polbanku. Zalogowanie się wymaga cierpliowśći (co najmniej kilka min.), interfejs jest nieintulicyjny. Mnóstwo błędów, amało opcji... Przez tydzień posiadania tego konta udalo sie wykonać skutecznie JEDEN! przelew, a próbowalem codziennie.

/ | Skomentuj opinię (14)


nasturcja
zwiedzający - 1 punktów

805 osoby z 1547 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-11 23:37:35
zalety: Mozliwosc otwarcia rachunku przy uzyciu paszportu - w zadnym innym banku mi sie to nie udalo, mila obsluga, niskie oplaty
wady: system internetowy ktory nie dziala wogole, ani razu nie udalo mi sie przelac pieniedzy zarowno z konta oszczedzajacego na biezace jak i na konta innych bankow, czesto brak mozliwosci korzystania z wlasnych srodkow zgromadzonych na koncie
opinia: Czekalam rok na usprawnienie systemu, pomijam ze od miesiaca dopiero moge logowac sie na viscie. Ostatnio jednak mialam 250 zl na koncie biezacym i nie moglam zaplacic za zakupy o wartosci 18 zl dwa razy odrzucono, w bankomacie rowniez wykazywalo brak srodkow na koncie. Sytuajca z przed dwoch dni przerosla jednak najsmielsze oczekiwania. Wieczorem bylam w banku celem sprawdzenia srodkow dostepnych na koncie mialam 1700zl (mialam wydruk), rano poszlam do bankomatu chcac wyplacic 1000zl i zobaczylam "brak dostatecznych srodkow na koncie". Byl to jednak bankomat innego banku poszlam wiec do Polbanku i znow ta sama historia sprawdzam stan konta a tutaj niespodzianka - 135 zl !!!!!!Zdenerwowalam sie nie na zarty zniknelo mi ponad 1500zl bank byl jeszcze zamkniety poczekalam do godziny otwarcia. Przed wejsciem sprawdzilam i wydrukowalam stan konta. Podeszlam do Pani i pytam jak to mozliwe....ona sprawdza i juz na koncie jest wszystko w porzadku. Pytam jakim cudem w ciagu 2 minut sie to zmienilo????
"blad systemu" uslyszalam jak zawsze odpowiedz ta sama...zastanawiam sie czy czasem nie obraca sie naszymi pieniedzmi na japonskiej gieldzie bo te historie ze srodkami na koncie dzieja sie zawsze w nocy....ciekawe prawda??? Jesli nie masz czasu zeby chodzic co chwile do banku aby wyjasniac problemy i przelewac pieniadze - zdecydowanioe odradzam. Najgorsza obsluga konta internetowa z jakiej korzystalam w swoim nie krotkim zyciu

/ | Skomentuj opinię (3)


792 osoby z 1525 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-22 13:51:44
zalety: Darmowe konto.
wady: Internetowa obsługa to jakaś pomyłka.
Działa jedynie ok. 10 nad ranem. W pozostałe godziny system 24 godzinny jest niedostępny.
W czasie przelewów serwery padają.
Przelewy wewnętrzne wędrują 2 dni.
Zewnętrzne prawie nigdy nie dochodzą :(
opinia: Internetowa obsługa to istna tragedia.
Działa jedynie ok. 10 nad ranem. W pozostałe godziny system 24 godzinny jest niedostępny.
W czasie przelewów serwery padają.
Przelewy wewnętrzne wędrują 2 dni.
Zewnętrzne prawie nigdy nie dochodzą :(

/ | Skomentuj opinię (1)


794 osoby z 1529 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-29 11:43:40
zalety: BRAK !!!!!!!!!
wady: Same wady
opinia: Kiepska obsługa w odziałach oraz w centrali. Uzyskanie informacji o reklamacji graniczy z cudem bo nikt nic nie wie. Przelewy z konta tragedia, a o kredytach nie wspominam bo to koszmar.

/ | Skomentuj opinię


791 osoby z 1525 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-22 17:28:50
zalety: duzo oddziałów i bankomatów...
wady: bankomatów (w których kradną kasę).
opinia: Ostatnio bankomat w oddziale tego banku uwalił mnie na 100 zł. Procedura reklamacyjna trwa juz blisko 2 miesiace a pieniedzy nie widać. Odpowiedź z banku mam odmowną ze niby wszystko ok. Ale nic nie jest ok. Złodzieje! Tyle moge o nich powiedzieć. Wycofuje od nich wszystkie swoje wkłady bo ryzyko u nich jest duże. Sugeruję omijać ich szerokim łukiem

/ | Skomentuj opinię (3)


737 osoby z 1417 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-27 19:22:18
zalety: nie znam
wady: niekompetentna niemiła obsługa
opinia: chciałem pobrać gotówkę z bankomatu polbanku,niestety bez rezultatu,do tego bankomat ukradł mi kartę którą ostatecznie straciłem na zawsze, w biurze obsługi kart nie dowiedziałem się o przyczynie,-natomiast pani w polbanku była nieuprzejma i poinformowała mnie iż po prostu mam pecha ponieważ polbank nie ma umowy z moim bankiem i dlatego moja karta zostanie zniszczona.

/ | Skomentuj opinię


silwer
zwiedzający - 1 punktów

786 osoby z 1517 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-16 22:44:01
zalety: brak
wady: kommpletni ignoranci
opinia: Jest to wyjątkowy bank w którym potrafią ci podać złe konto w wyniku czego traci się swoje pieniądze.Nie panują nad niczym i za nic nie są odpowiedzialni.Produkt Polbanku o nazwie Kredyt Bezpieczny pachnie lichwą 35 procent.Tego nie jestem pewien ale ich call center chyba mają jakiś układ z operatorem telefonicznym sądząc po długości czasu oczekiwania.Podkreślam z całą stanowczościa że cały ten POLBANK to kompletne dziadostwo.Jeśli mnie czytacie państwo z Polbanku to z utęsknieniem czekam kiedy podacie mnie do sądu.Andrzej

/ | Skomentuj opinię (2)


roxi455
zwiedzający - 1 punktów

785 osoby z 1515 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-01 08:29:39
zalety: zadne
wady: ksiegowanie trwa nawet 4dni obsluga beznadziejna infolinia beznadziejna
opinia: ten bank to jakas kpina na zaksiegowanie czekasz nawet 4 dni na infolini nic sie czlowiek nie dowie bankowosc internetowa to tylko nazwa bo faktycznie nie mozna sie polaczyc tam nikt nic nie wie to bank prowadzony rzez ludzi chyba po szkole specjialnej a nie przez fachowcow nie polecam

/ | Skomentuj opinię


784 osoby z 1516 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-22 12:51:14
zalety: Brak
wady: Same wady
opinia: Mamy z mężem konta w kilku bankach ale to co się dzieje w Polbanku to szok. Przelewy "idą" klilka dni (zrobiony 9-go dotarł do Zus 13-go)robić je można tylko z jednego komputera , barak informacji na stronie o wchodzących środkach itd. Ale najlepszy numer mieliśmy ostatnio mąż zrobił wpłatę na konto w wpłatomacie i ten zabrał pieniądze okazuje się że na zwrot własnych środków musimy czekać miesiąc (pan na infolini poinformował mnie że to i tak bardzo krótko bardzo jestem szczęśliwa z tego powodu)ale to nie wszystko potwierdziłam że faktycznie środki są już rozliczone i jest nadpłata w tym wpłatomacie ale nie zmienia to faktu że musimy czekać na zwrot i nikt nie jest mi wstanie podać przyczyny dlaczego mam czekać jeszcze dwa tygodnie. Jak tylko dostanę kasę z powrotem zamykam to konto i nigdy więcej Polbanku.

/ | Skomentuj opinię


mariuszek
zwiedzający - 1 punktów

785 osoby z 1520 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-05 20:56:37
zalety: brak
wady: tragiczna obsługa w oddziałach
tragiczna obsługa infolinii
opinia: W każdym oddziale polbanku (a uwierzcie, byłem w wielu) pracownicy są niekompetentni, a przede wszystkim nieuprzejmi. Jeszcze gorzej sprawa wygląda z obsługą telefoniczną - dzwoniąc na infolinię polbanku możesz być pewny że stracisz mnóstwo czasu i cierpliwości. Konsultanci niedoinformowani, pyskaci i zarozumiali. W innych bankach jest to nie do pomyślenia.
Bank może i ma dobre oferty, jednak dla mnie i pewnie wielu z Was najważniejszy jest człowiek i szacunek do niego.
Co ciekawe, to nie jest tylko moja opinia na temat polbanku.

/ | Skomentuj opinię


Geraldt, Warszawa
zwiedzający - 1 punktów

782 osoby z 1521 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-03 20:17:27
zalety: Wysoko oprocentowane konto oszczędnościowe.
wady: Beznadziejna obsługa rachunku, karty, kredytu hipotecznego oraz niekomptenecja pracowników.
opinia: Witam
Jest tego tyle, że nie wiadomo od czego zacząć - może więc od początku. Skupię się na (moim zdaniem) negatywnych faktach, które są dla mnie istotne na codzień...
"Rachunek gotówkowy"
- obsługa przez Internet archaiczna, certyfikaty wymagane np. do przelewów można zainstalować tylko na dwóch komputerach,
- brak powiadamiania o operacjach (np. o przelewach przychodzących) za pomocą SMS,
- brak poleceń zapłaty,
- każde stałe zlecenie musi zostać założone lub zmodyfikowane w oddziale banku (trwa to średnio pół godziny, bo "system się zawiesza"),
- średnio raz lub dwa razy w miesiącu na cały weekend wyłączny jest system bankowości elektronicznej (np. z powodu rozbudowy systemu),
- karta do rachunku wyciera się po miesiącu używania i jest trudna odczytania - w sklepie proszą o dowód osobisty (wymiana to kolejne pół godziny),
- dodzwonienie się do infolinii zajmuje od 10 do 40 minut (można zadzwonić z problemem 3 razy i 3 razy dostaniemy inną odpowiedź),
- dwa razy zdarzyło mi się, że przez weekend nie miałem dostępu do swoich pieniędzy, gdyż była "przerwa techniczna"...
Reasumując konto muszę mieć, gdyż tego wymaga umowa kredytu hipotecznego, ale przestałem go używać do innych celów niż tylko pobranie raty.
"Kredyt hipoteczny"
- rozpatrzenie wniosku prawie dwa masiące,
- wypłata środków ponad tydzień (pomimo faktu, że środki na moim rachunku były już na trzeci dzień, ale nikt nie był w stanie ich przelać sprzedającemu),
- bank pomylił się kilka razy w dokumentach - najboleśniejsza pomyłka kosztowała mnie dodatkowy miesiąc płacenia podwyższonej marży banku,
- dziwne i niekorzystne zapisy w regulaminie kredytu - np. podwyższona marża jest obniżana po dostarczeniu przez klienta odpisu z księgi wieczystej, ale nie od razu :-) musi minąć 14 dni, po czym dopiero od kolejnego pełnego cylku rozliczeniowego jest obniżane oprocentowanie,
- harmonogram jest ustalany raz na 3 miesiące - przy dzisiejszych obniżkach stóp płaci się kilkaset złotych bez powodu,
- ubezpieczenie kredytu musi być w "preferowanym" towarzystwie inaczej jest problem - bank nie chce uznać polisy ubezpieczeniowej... oczywiście oficjalnie nigdzie nie ma o tym mowy,
- kredyt musi być pobierany tylko z rachunku gotówkowego, nawet z konta oszczędnościowego nie można zlecić - o wpłaceniu w oddziale obcej waluty na ratę można zapomnieć,
Tyle pamiętam z marszu - wszystkim zainteresownym "związaniem się" z Polbankiem życzę dużo, dużo zdowia...
Pozdrawiam
Geraldt

/ | Skomentuj opinię (1)


777 osoby z 1512 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-16 18:36:49
zalety: Konto oszczedzajace
wady: System polbank24 to jakiś szajs, który działa tak raz na miesiąc.
opinia: Dobrze oprocentowane konto oszczędzajace to plus. Niestety system przelewów przez internet zakrawa na kpinę. To są żarty z klienta. Robię przelew i transakcja przechodzi w stan - w trakcie realizacji - i nigdy nie została zrealizowana bo system zawisł albo sam niewiem co sie stało...jak powiedział pracownik banku trzeba wykonac przelew raz jeszcze. Od tego czasu notuje sobie każdy przelew jaki wykonuję w tym banku bo moze okazać się że on sobie coś przeleje ot tak. Żenada.

/ | Skomentuj opinię (1)


kiperek
zwiedzający - 3 punktów

780 osoby z 1519 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-17 10:42:35
zalety: brak
wady: brak
opinia: Tez robie przelewy we wszystkie strony od ponad roku i mi działa.Ostatnio strona internetowa po liftingu nie działała przez tydzień ale mam ndzieję ze to juz koniec problemow

/ | Skomentuj opinię


staszek1
zwiedzający - 1 punktów

777 osoby z 1514 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-10 19:57:30
zalety: Nie zdążyłem dostrzec, bo byłem zainteresowany wyłącznie dostępem przez internet co okazało się totalną porażką.
wady: Najgorsze konto internetowe ze wszystkich banków !!!
opinia: Na głównej stronie banku widnieje hasło:

Teraz wszystko załatwisz
bez wychodzenia z domu,
bo tak jest przecież wygodniej

zapomniano dopisać, że pod warunkiem założenia konta w jakimś innym banku!!!

Kompletnie niestabilne, wiecznie wyłączone z bardzo małą funkcjonalnością.
Nie licz, że w czymkolwiek ułatwisz sobie życie.

/ | Skomentuj opinię


779 osoby z 1521 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-05 11:13:20
zalety: mało...
wady: dużo...
opinia: Najgorsze to HANDEL DANYMI OSOBOWYMI polbanku, strzezcie sie przed podawaniem numerów telefonów, ja musiałam podać bo pracownica banku oszukałam mnie że to obowiązkowe jak imię i nazwisko... działo sie to w Krakowie, ul. Kalwaryjska, teraz przysyłają mi mase śmieci, zreszta nie tylko oni, a nigdzie nie podawałam tego numeru !?!
Zastrzegłam nawet że nie zycze sobie reklam, ale co z tego, nic nie pomaga.
Zastanawiam sie nad sprawa sadową cywilną.
Przestrzegam wszystkich.

/ | Skomentuj opinię


mkostr
zwiedzający - 1 punktów

773 osoby z 1509 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-20 22:09:35
zalety: przyzwoite oprocentowanie
oferta kart kredytowych
można uniknąć opłat
dużo oddziałów
wady: 1. wszystko fajnie póki działa, ale gdy coś jest nie tak to system reklamacji - TRAAAAGEDIA!!!
2. system internetowy jest strasznie toporny
opinia: Próba uzyskania odpowiedzi na rekalamację, graniczy z cudem. Nie można dołaczyć pisma do poprzeniej reklamacji tylko trzeba skaładać nową -robi się straszny bałagan. Wielomiesięczny brak odpowiedzi to standard, nikt nic nie wie i nie wiadomo kiedy będzie wiedział. Załatwienie jakiegokolwiek problemu jest prawie niemożliwe, a rozmowa z pracownikami przypomina często czeski film i ma się wrażenie, że ktoś robi z ciebie głupa. Bank tylko dla tych niegdy nie składających reklamacji, zdeterminowanych i o mocnych nerwach.

/ | Skomentuj opinię


selena
zwiedzający - 1 punktów

772 osoby z 1512 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-29 14:50:42
zalety: dwa rachunki gotówkowe
możliwość zapłaty przez internet
małe koszty za prowadzenie rachunku
wady: ciągłe problemy z kartą bankomatową i dostępem do konta
różna informacje od pracowników banku, którzy czasem mają inne zdanie na ten sam temat
kłopoty z płaceniem kartą przy kasie
opinia: Posiadamy konto w Polbanku od paru miesięcy, jednak pomimo atrakcyjnej oferty, jaką nam zaoferowano pojawiły się inne komplikacje
W sklepie gdy chcieliśmy zapłacić kartą pani przy kasie nie mogła ściągnąć pieniędzy, ponieważ stwierdzono brak środków na koncie ( w ten wpłynął przelew, środki były na koncie)
Innym razem chcieliśmy sprawdzić stan konta w euronecie, wiedząc ile mamy. Stan okazał się o wiele mniejszy i trzena było skorzystać z innego bankomatu
Jednak to, co naprawdę nas zdziwiło, to sytucaja związana z nagłym debetem na koncie. Rano wybieraliśmy pieniądze z euronetu i zostało jeszcze , więc chcieliśmy wybrać resztę. Okazało się, że mamy ponad 700 zł na minusie, a mieliśmy jeszcze środki. Pani w banku tłumaczyła to wina systemu i karty płatniczej
Przez lata będąc klientami innego banku nie zdarzały się takie sytuacje. Polecamy sprawdzone banki.

/ | Skomentuj opinię


686 osoby z 1346 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-30 18:55:33
zalety: Oprocentowanie
wady: Reszta
opinia: Około godziny 18-19 nie można wypłacać ani kupować przy użyciu karty debetowej pieniądze z konta zablokowane do rana. A placówki zamykane o 18 żenada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ | Skomentuj opinię