GE Money Bank - Kredyt mieszkaniowy i hipoteczny - opinie

Ocena użytkowników 1.57 / 5.00
17% opiniujących poleca GE Money Bank
Czy warto zdecydować się na kredyt mieszkaniowy lub hipoteczny w GE Money Bank, przeczytaj opinie o banku GE Money Bank przed podjęciem decyzji. GE Money Bank, powstał z połączenia GE Bank Mieszkaniowy i GE Capital Bank na początku 2005 roku, od tego momentu GE Money Bank jest jednym z najpopularniejszych banków oferujących kredyty hipoteczne. GE Money Bank należy do korporacji General Electric.

Opinie użytkowników o GE Money Bank

bozomaniak, NY
zwiedzający - 30 punktów

616 osoby z 1183 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-01-06 16:59:24
zalety: warunki kredytu
wady: obsługa klienta
opinia: Kredyt mieszkaniowy w GE Money Bank dostać trudno, bank jest bardzo restrykcyjny i wymagający, potrzebna jest spora zdolność kredytowa. Złożyłem wniosek na kredyt mieszkaniowy w tym banku, ale po tym jak dostałem ofertę z innego banku i konsultacjach ze znajomymi zrezygnowałem, gdy zadzwonił konsultant. Okazuje się że GE Money Bank sprawia mnóstwo problemów przy rozpatrywaniu wniosków a obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia. Korzystne warunki i oprocentowanie na kredyt mieszkaniowy może być dużą zachętą jednak dla mnie ważny jest wysoki standard obsługi, którego w GE Money Bank brakuje.

/ | Skomentuj opinię


598 osoby z 1161 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-07-26 14:38:27
zalety: Dość dobra oferta
wady: Dużo dokumentów,długi czas rozpatrywania wniosku.
opinia: Najgorsza obsługa klienta.W życiu nie spotkałem się z takim traktowaniem klienta.Przez miesiąc czasu nie mogli odnależć wniosku.Rozpatrywanie wniosku o wypłatę kolejnej transzy w sumie przez 2 miesiące to poprostu przesada!!!

/ | Skomentuj opinię


589 osoby z 1154 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-07-25 17:19:16
zalety: brak
wady: Straszna papierkologia, brak rzeczywistej porady w trakcie składania papierów i wniosku, przeciągająca się decyzja mimo pierwotnych obietnic.
opinia: Ogólnie na początku miłe wrażenie, że wszystko pójdzie gładko i łatwo. Niestety bardzo długa procedura samej wstępnej decyzji.Żaden inny bank nie wymaga tylu dokumentów.

/ | Skomentuj opinię


592 osoby z 1161 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-09-19 17:34:28
zalety: Mieli kiedyś dobrą ofertę (2001r.) - nie wiem jak jest obecnie...
wady: Tragiczna obsługa klientów przez call center !!!
opinia: Przyciągnęli mnie brakiem opłat za wycenę nieruchomości, możliwością spłaty innych kredytów, pomogli w założeniu KW i oddali kasę za jej założenie i wpis do niej. Ale to było ponad 6. lat temu i dzisiaj szukam innego banku. Dlaczego? Po prostu dlatego, że załatwienie czegokolwiek przez call center to gehenna. A spróbujcie dodzwonić się do któregoś z pracowników GE Money Banku, np. przy okazji wyjaśniania spraw związanych z ubezpieczeniem nieruchomości. Pani z call center nie przełączy cię do nikogo. Ona jest Panem (sorry: Panią) i Bogiem. Wystarczy przekroczyć jakiś termin płatności - nawet nie z własnej winy (bo jesteś np. w trakcie korespondencyjnego wyjaśniania swojej sprwawy, a już dostajesz pismo o naliczonej karze i zewnętrzna firma windykacyjna straszy cię konsekwencjami. Dodam jeszcze tylko, że niczego (poza ewentualną możliwością złożenia pism) nie załatwisz w oddziałach banku. Tam możesz jedynie złożyć kwity, gdy starasz sie o przyznanie kredytu. Mimo posiadania swoich oddziałów, wszystkie sprawy z przyznanym kredytem załatwiasz przez telefon. Kilka lat temu olali mnie, gdy wystąpiłem z pismem o zmniejszenie oprocentowania swojego kredytu z uwagi na obniżenie stóp przez NBP. Ale to szczegół. Jak sobie pomyśle, że jeszcze mam przed sobą około 15. lat "współpracy" z tym bankiem, to krew mnie zalewa. Muszę znaleźć bank, do którego będę mógł zawsze pójść, osobiście porozmawiać z pracownikiem, złożyć dokumenty (np. kser polisy ubezpieczeniowej) itp. Wiem, że wszystko jest jeszcze przede mną...

/ | Skomentuj opinię (1)


573 osoby z 1124 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-28 12:59:14
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Odradzam kredyt w tym banku same problemy robią nieprzeszkolony personel nie znający się na niczym ogólnie dramat ludzie każdy bank tylko nie ten

/ | Skomentuj opinię


paweln1, Gdańsk
zwiedzający - 1 punktów

570 osoby z 1119 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-19 13:48:33
zalety: brak
wady: - brak kompetentnych ludzi, wszystko trzeba załatwić przez infolinie na której nikt nic nie wie.
Amerykański bank w polskim wydaniu
opinia: W tym banku to wszystko ładnie wygląda do podpisania umowy. Później to jest masakra. O wszystkim musisz ty pamiętać bo oni ciągle o czymś zapominają - mówią że ok. a później okazuje się że nic nie jest załatwione. W placówce nic (po poz podpisaniem umowy)nie załatwisz
Wszystko każą załatwiać przez infolinię na której nikt nic nie wie,a jedyne co można się tam dowiedzieć że jest wszystko ok.
To ty musi drążyć temat i się na tym znać, by po 10 minutach usłyszeć w słuchawce że jednak nie jest ok.
Ja od ponad roku bujam się z przyłączeniem do kredytu mojej żony i wpisu do hipoteki (na którym bankowi zdawało by się zależeć! ). Co raz donoszę nowe papierki by usłyszeć że teraz to już wszystko, a po 2 miesiącach dowiedzieć że to jeszcze nie wszystko. No ale to jest GE im zależy bardziej na pobieraniu odemnie ekstra kasy za ubezpieczenie wkładu własnego niż zabezpieczenie się na hipotece.

/ | Skomentuj opinię


alaaan
zwiedzający - 1 punktów

574 osoby z 1131 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-07-22 14:24:38
zalety: dobre warunki kredytu,które wabią naiwnych klientów
wady: 30 maja wpłyneły dokumenty o przyznanie kredytu,minęły prawie 2 miesiące i nie ma żadnej odpowiedzi,ciągle brakuje jakiegoś papierka,przeterminowało sie nawet zaświadczenie o zarobkach, które składałem specjalnie do tego banku,nawet doradca przez którego zamierzam wziąć kredyt nie może nic poradzić,ten bank to jakaś porażka-OMIJAJCIE GO SZEROKIM ŁUKIEM(przynajmniej jesli zależy wam na czasie)
opinia: czekam na kredyt prawie 2 miesiące i nie mam żadnej odpowiedzi,końca nie widać a oferta banku w trakcie czekania uległa zmianie,ciekawe co wymyślą

/ | Skomentuj opinię


576 osoby z 1135 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-09 13:39:42
zalety: Świetna reklama i marketing
wady: - do osoby (pewnie z działu marketingu GE) - nie mam nic przeciwko temu żeby sobie rozpatrywali wnioski nawet 3 miesiące pod warunkiem, że mnie o tym poinformują wcześniej.
- Klientem jesteś w tym banku tylko do momentu podpisania umowy, potem to już jesteś petentem, który nie ma żadnych praw a tylko obowiązki.

- Reklamacje, pytania oraz wszelki kontakt odbywa się wyłącznie przez infolinię, na której siedzą ludzie, którzy nawet nie wiedzą jakie umowy podpisuje bank, który reprezentują. Nie ma żadnej możliwości ich obejścia i podyskutowania (czytaj: załatwienia/przeanalizowania) z kimś kompetentym.

- Reklamacje można sobie złożyć telefonicznie (na 100% nie zostanie rozpatrzona, chyba że zrobicie straszną awanturę i wykonacie kilka dłuuugich telefonów).
- Poza tym reklamacja standardowa drogą pocztową: najpierw trzeba wysłać, (przy odrobinie szczęścia ok. 3 dni), potem bank ma 10 dni na rozpatrzenie a potem wysyłają listem zwykłym czyli kolejne 3 dni. Razem 16, przy czym na 100% odpowiedź będzie nie na temat czyli reklamacja do reklamacji i kolejne nn dni. Możecie sobie wyobrazić co oznacza taki czas na budowie...
- Przy czym skargi na niewłaściwą obsługę i błędne informacje rozpatrują osoby, które ich udzieliły. Byłoby śmiesznie gdyby nie było strasznie....

Wybierając bank upewnijcie się czy w razie niejasności będziecie mogli negocjować z odpowiedzialnym człowiekiem czy tylko podyskutować z infolinią lub pisać listy.

Generalnie prawdziwy KOSZMAR i KATORGA, za którą jeszcze trzeba będzie płacić przez 30 lat.

Osobiście, jak tylko skończę budowę zaczynam szukać banku, do którego mogłabym przenieść kredyt. Nie dostaną moich odsetek bo tylu nerwach z mojej strony.
opinia: GE Money Bank - PORAŻKAAAAA!!!!!

Moje rady dla ewentalnych biedaków, którzy się nabiorą na ich świetnych handlowców (do momentu podpisania umowy).

Klientem jesteś w tym banku tylko do momentu podpisania umowy, potem to już jesteś petentem, który nie ma żadnych praw a tylko obowiązki.

Reklamacje, pytania oraz wszelki kontakt odbywa się wyłącznie przez infolinię, na której siedzą ludzie, którzy nawet nie wiedzą jakie umowy podpisuje bank, który reprezentują. Nie ma żadnej możliwości ich obejścia i podyskutowania (czytaj: szybkiego załatwienia) z kimś kompetentym.

Reklamacje można sobie złożyć telefonicznie (na 100% nie zostanie rozpatrzona, chyba że zrobicie straszną awanturę i wykonacie kilka dłuuugich telefonów).
Poza tym reklamacja standardowa drogą pocztową: najpierw trzeba wysłać, (przy odrobinie szczęścia ok. 3 dni), potem bank ma 10 dni na rozpatrzenie a potem wysyłają listem zwykłym czyli kolejne 3 dni. Razem 16, przy czym na 100% odpowiedź będzie nie na temat czyli reklamacja do reklamacji i kolejne nn dni. Możecie sobie wyobrazić co oznacza taki czas na budowie... Przy czym skargi na niewłaściwą obsługę i błędne informacje rozpatrują osoby, które ich udzieliły. Byłoby śmiesznie gdyby nie było strasznie....

Wszystko oczywiście jest obliczone na zniechęcenie składającego reklamację. Najcześciej już w trakcie przedmiot reklamacji staje się nieaktualny ponieważ za pożyczone od rodziny i znajomych pieniądze klient banku zapłaci faktury a co za tym idzie robota na budowie ruszy dalej i

Moje rady, jeżeli jednak ktoś chce podpisać umowę z GE Money Bank:

1. Absolutnie nie zgadzać się na transze (proszę nie wierzyć w opowiastki o tym jak to nie ma problemu z ich wypłacaniem). Bardzo strome schody zaczynają się na etapie wykończeniówki.

2. Jeżeli zabezpieczeniem kredytu nie jest buowa absolutnie nie zgadzać się na uzależnienie wypłat od postępów na budowie (patrz punkt 1).

3. Żadnych uzgodnień telefonicznych (mają je bardzo głęboko)

4. Nauczcie się umowy na pamięć bo pracownicy banku albo nie znają jej treści albo udają, że nie znają albo co gorsza nie rozumieją co zasadniczo wychodzi na jedno.

5. Wybierając bank upewnijcie się czy w razie niejasności będziecie mogli negocjować z odpowiedzialnym człowiekiem czy tylko podyskutować z infolinią lub pisać listy.

Generalnie prawdziwy KOSZMAR i KATORGA, za którą jeszcze trzeba będzie płacić przez 30 lat.

/ | Skomentuj opinię


tomaszko1
zwiedzający - 1 punktów

571 osoby z 1125 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-21 13:05:27
zalety: BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!BANK MNIEJ NIŻ ZERO !!!!!!
wady: Nierzetelność , giną oświadczenia , zbywanie klijenta , przeciaganie kredytu itd... itd....
opinia: Powiem tak .SAME WADY.Ubiegam sie o kredyt hipoteczny - Agencja - Kołobrzeg ul:Poprzeczna 11B/11 .Juz 2 miesiace i nic - giną dokumenty sama agentka odchodzi z pracy z tego banku - kredyt uznaje za "stracony".Mieszkanie ucieka mi z przed nosa .Ludzie nie brac tak kredytu!!!!!!!
No jak juz doradca kredytowy zuca prace to cos w tym musi być .
Najgorszy bank na świecie .


/ | Skomentuj opinię


569 osoby z 1121 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-26 09:45:01
zalety: wiele do momentu w ktorym wezmiesz kredyt
wady: same od momentu w ktorym wezmiesz kredyt
opinia: obsluga klijenta na bardzo niskim poziomie - nic sie nie da zalatwic- np nie pasowal mi termin w ktorym mialem wplacac rate(nie pokrywal sie z wyplata)zlozylem wniosek w tej wlasie sprawie + telefonicznie uslyszalem ze wszystko zalatwione "zmiana wykonana" mija termin splaty i LIPA pobieraja oplate za nie terminowa splate -dzwonie wyjasniam - przepraszaja-udawadniaja ze to moja wina(w momencie zlozenia "prosby" nie bylem na czysto-nikt o tym wczesniej nie wspomnial-w momencie skladania prosby-czyli kolo zamkniete-postaralem sie o pieniadze splacilem calosc zadluzenia ale z racji nie terminowej splaty widnieje w BIKu-juz wtedy na nieaktualna kwote splaty -skladam prosbe aby to zaktualizowac-obiecano mi-"zalatwione" - i tak mija 4 miesiac -dzialaja podobnie do zusu -Ty sie spoznisz = nie mile konsekwencje ,oni nawala nie doczekasz sie nawet przeprosin

/ | Skomentuj opinię


573 osoby z 1131 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-09 11:53:57
zalety: totalny brak!!!
wady: cała sterta ...szkoda pisać!od dzień dobry po dowidzenia!
opinia: 4 miesiące czekam na kredyt hipoteczno- konsolidacyjny!!ciągle wolają dokumenty!decyzja wstępna wydana po 1.5 miesiąca.kolejne 2,5 czekania nie wiadomo za czym.część kredytów do skonsolidowania już mi powychodziła.totalna beznadzieja!nie polecam!najgorszy bank jaki mógł mi się trafić.spadam do polbanku!

/ | Skomentuj opinię


nova85
zwiedzający - 1 punktów

572 osoby z 1130 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-02 18:17:31
zalety: absolutnie żadnych
wady: kłamcy i banda oszustów
opinia: jest to najgorszy bank jaki tylko można spotkać. Załatwianie formalność trwało wieczność, nie wspominając ze umowę otrzymaliśmy dopiero godzinę przed notariuszem ( cały czas byliśmy w stresie)całe załatwianie trwało ponad miesiąc, przy czym Najbardziej niekompetentna kobieta na świeci mówiła ze w ciągu tygodnia wszystko załatwią , mnóstwo papierkowej roboty , w dodatku kiedy się dzwoniło żeby upewnić się czy więcej papierów już nie potrzeba zawsze na miejscu okazywało się że jednak były potrzebne ... a najlepsze że oszukali mnie , gdyż miałam być tylko współwłaścicielem mieszkania bo swoją część pieniędzy miałam a oni wpisali mnie jako kredytobiorcę i wychodzi że muszę dodatkowo płacić. o wszystkich kruczkach prawnych zostałam poinformowana dopiero przez panią notariusz ... ale było już za późno na wycofanie się ponieważ straciłabym duży zadatek. W dodatku po przyniesieniu umowy notarialnej pieniądze miały być przelane na konto byłych właścicieli w ciągu 3 dni a jak się okazało musieli czekać dłużej .......... długo by jeszcze pisać .. ogólnie nie polecam : /

/ | Skomentuj opinię


574 osoby z 1135 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-19 23:20:21
zalety: szybko zalatwilam kredyt hipoteczny
wady: na tym sie zalety skonczyly
opinia: zalatwiajac kredyt hipoteczny wszystko odbylo sie dosc szybko i sprawnie, moze dlatego ze nadarzyl mi sie rewelacujny sprzedawca. nic nie sciemnial i zawsze wiedzialam na czym stoje.
Natomiast on awansowal i z innym sprzedawca staram sie o podwyzszenie kredytu o zwrot nakladow poniesionych. 4 miesiace zajelo analitykom przyznanie nam tego podwyzszenia.... obsluga powolna, sprzedawca beznadziejny, odzywa sie jak filip z konopii a i tak ja nie wiem na czym stoje i o co chodzi... 4 miesiace czekania na 11 tys to chyba lekka przesada i szczerze mowiac jakos nie mam ochoty juz z tym bankiem wspolpracowac. sobie wyliczylam ze 11tys PLN w kredycie bedzie mnie kosztowalo 50 tys:)bo na przestrzeni kredytu mam zwrocic 61tys. oferta raczej slaba:) nie wspominajac tego ze nawet aneksu umowy mi sprzedawca nie raczyl udostepnic. Pieniadze te tez mi juz nie sa potrzebne. wczesniej staralam sie o kredyt na remot - to warunki byly absurdalne np typu ze dostane 16 tys pod warunkiem ze pokaze im ze posiadam gotowke w wysokosci 37 tys zl:) jak to uslyszalam to nie wiedzialam czy smiac sie czy plakac... nie musze tlumaczyc ze gdybym posiadala 37tys to bym o 16 nie prosila - ale moze dla analitykow GE musze. poza tym kilkakrotne proby zalogowania sie do systemu online zakonczyly sie fiaskiem. Dosc duzo czasu spedzilam na infolinii aby to zalatwic, w koncu pani powiedziala ze zadzwoni do mnie dnia nastepnego i nigdy nie oddzwonila.
Ogolnie jestem zadowolona ze kredyt dostalam, natomiast kazda kolejna rzecz dotyczaca kredytu to juz masakra. Juz planuje przeniesienie kredytu z czasem, nawet jesli GE znegocjuje do warunkow konkurencji. Jakis mam niesmak i tego juz pieniadze moga nie naprawic! nie wiem jak jest w innych bankach... planuje zaciagniecie kolejnego duzego kredytu ale juz nie z GE. Nie wiem czy to komu co pomoze.... ale pozdrawiam!

/ | Skomentuj opinię (1)


Jamlasica
zwiedzający - 1 punktów

566 osoby z 1119 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-21 08:56:01
zalety: brak
wady: Obsługa, system spłat kredytu
opinia: To chyba jedyny bank, gdzie wczesniejsza spłata raty nawet o 1 dzień powoduje naliczenie kary. Juz 2 razy spotkala mnie ta sytuacja. Pieniądze wpłynęly dzień lub 2 przed terminem i dostalem 45 zł kary. Ja zakończylem na zawsze wspolpracę z tym bankiem. Nie polecam.
Próba porozmawiania z kims innym niż infolinia jest nieosiągalna. Jest to mur nie do przejścia

/ | Skomentuj opinię


563 osoby z 1113 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-07 12:00:12
zalety: -1000%
wady: +1000000000,,,.......o
opinia: Niedouczeni pracownicy i niekompetentni niemający nic wspólnego z bankowością, brak profesjonalizmu
Placówki partnerskie GE MONEY to jedna pomyłka ludzie tam pracujący to przypadek.Jeżeli wpłacasz w partnerze pieniądze należy zwrócić uwagę kto je księguje zazwyczaj firma zewnętrzna o czym nie jesteś informowany, a w takim razie bez Twojej zgody ktoś ma dostęp do Twoich danych osobowych
opinia: Niedouczeni pracownicy i niekompetentni niemający nic wspólnego z bankowością, brak profesjonalizmu
Placówki partnerskie GE MONEY to jedna pomyłka ludzie tam pracujący to przypadek.Jeżeli wpłacasz w partnerze pieniądze należy zwrócić uwagę kto je księguje zazwyczaj firma zewnętrzna o czym nie jesteś informowany, a w takim razie bez Twojej zgody ktoś ma dostęp do Twoich danych osobowych.
ALARM !!!! GDZIE JEST KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO.
Trudno oceniać coś Takiego brak granicy dolnej czyli minusowej.Wygląda to na system argentyński.
W umowach kredytowych mnóstwo niedozwolonych klauzul bankowych, to nie bank to pomyłka kto im pozwolił kupić akcje BPH.

/ | Skomentuj opinię


563 osoby z 1116 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-15 16:43:17
zalety: brak
wady: dużo
opinia: GE Money zapłaci za zawyżanie cen
Autor AO/The Times
Czwartek, 02. 10. 2008 16:07
GE Money przez dwa lata nie potrafił poprawić swojego systemu, czym naraził na straty setki
klientów, którzy zaciągnęli kredyty hipoteczne. Bank, którego firmą macierzystą jest General
Electric, z bazą liczącą blisko pół miliona klientów w UK, został ukarany przez Financial
Services Authority (FSA) grzywną w wysokości 1,12 mln funtów.
Urząd stwierdził, że 684 klientów, wliczając w to niezamożnych kredytobiorców, poniosło straty
wynoszące 2,3 mln funtów. GE Capital, siostrzany bank, który już został sprzedany, w ubiegłym
roku ukarano grzywną 610 000 funtów za sprzedaż z użyciem nieuczciwych praktyk
ubezpieczeń płatności kredytu. Natomiast w przypadku GE Money problem polegał na
postępowaniu banku wobec osób, którym zamrożono część kredytu, do momentu zakończenia
remontu nieruchomości. Bank nie zawsze wyjaśniał zasady, na jakich przeprowadza tego typu
zamrożenia, nie wypłacał w odpowiednim czasie „zamrożonej” kwoty oraz naliczał odsetki, które
już nie były należne.
FSA twierdzi, że bank wiedział o tym problemie już w 2004 r., ale nie zrobił nic do 2006 r. Dzięki
współpracy GE uniknął grzywny w wysokości 1,6 mln funtów, ponadto – jak uznała FSA – te
uchybienia nie były popełnione celowo. Zdaniem dyrektor wydziału egzekucji FSA:
niedociągnięcia banku miały poważne skutki, ponieważ naraziły wielu ludzi na finansowe straty.
GE jak dotąd zrekompensował straty 5,5 tys. klientów i zakończył stosowanie „zamrożeń”.
Dyrektor naczelny GE Money powiedział: „żałujemy, że doszło do tej sytuacji. Chociaż grupa
osób dotkniętych przez nasze uchybienia była mała w stosunku do ogólnej liczby naszych
klientów, to jednak chcielibyśmy przeprosić wszystkich pokrzywdzonych”.
Kredyty hipoteczne były sprzedawane pod szyldem GE, Igroup i First National. GE obsługuje
blisko 200 tys. klientów, którzy zaciągnęli kredyty hipoteczne w UK.
1

/ | Skomentuj opinię


mihury
zwiedzający - 1 punktów

569 osoby z 1129 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-05-04 22:31:45
zalety: BRAK
wady: Porażka, fatalna obsługa szczególnie w Warszawie oddział w Millenium Plaza. Bardzo długa weryfikacja wniosku, bardzo niekompetenty doradca, który nie wie jakie dokumenty są potrzebne.
opinia: Totalne olewanie klienta, nie polecam. Staram się o podwyższenie kredyty i czekam już ponad miesiąc. W tym samym czasie dwa inne banki zdąrzyły wydać decyzję. Oczywiście nawet kosztem prowizji od wcześniejszej spłaty zmienię ten Bank.

/ | Skomentuj opinię


571 osoby z 1135 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-25 23:31:15
zalety: Brak
wady: Mierny poziom obsugi klienta, rozbudowana biurokracja, bałagan, zero proklienckiego podejścia, BARDZO DROGI BANK, UWAGA A MARŻE ITP!
opinia: Odradzam wszystkim zainteresowanym kredyt w tym banku - strata czasu za wysoką cenę.Mają wysokie wymagania, beznadziejną obsugę i bardzo wysokie opłaty.

/ | Skomentuj opinię


512 osoby z 1019 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-02 11:05:42
zalety: sprawna infolinia
wady: bardzo długi czas załatwiania, niekompetencja pracowników
opinia: od kilku lat miałem w GE kredyt hipoteczny we frankach szwajcarskich, raty spłacałem terminowo itd. Teraz chciałem podnieść kredyt (konsolidacja innych kredytów + dodatkowy cel). Zdolność kredytową miałem wyliczoną wstępnie przez oddział w Poznaniu i w oparciu o przygotowałem dokumenty do wniosku kredytowego (zaświadczenia z ZUS, US + pełno innych dokumentów). Straciłem dużo czasu, aż w końcu dowiedziałem się (po 2 m-cach od wstępnego wyliczenia zdolności w oddziale !),że jednak nie mam zdolności. W innych bankach (PKO BP i Nordea) spokojnie miałem zdolnośĆ na tę kwotę. I to mimo, że w PKO musiałbym przewalutować z franków na EUR. Fatalny bank, nie polecam.

/ | Skomentuj opinię


Cohen11
zwiedzający - 1 punktów

556 osoby z 1109 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-04-07 13:10:00
zalety: w miarę sprawnie załatwiony kredyt hipoteczny.
wady: Zalety są jednak niczym w porównaniu z tym co sie dalej dzieje. Beznadziejna obsługa, tylko z call center i tylko telefonicznie z paniami/panami, którym brak kompetencji i nie są decyzyjne.
opinia: Załatwienie czegokolwiek w GE Money Bank to makabra. Począwszy od dodzwonienia się po załatwienia czegokolwiek. Obsługa call center to szeregowi pracownicy, którzy nie podejmują żadnych decyzji tak, że nie można załatwić z nimi niczego. Natomiast na wszelkie prośby o kontakt z jakimś decydentem następuje odmowa bo "kierownik nie rozmawia z klientami" . Bank odmawia także wystawiania zaświadczeń od kredytów z rozbiciem na poszczególene jego składowe, w związku z tym nie ma możliwości odliczenia ich od podatku. Bank także przesyła zamówione zaświadczenia w dowolnym czasie mimo obowiązujących 15 dni. Ja swoje otzrymałem po 1 miesiącu i to tylko dzięki regularnym telefonom (po dwóch nie było żadnej odpowiedzi, mimo zapewnień ze strony banku o natychmiastowej wysyłce). Zdecydowanie nie jestem zadowolony z GE Money Bank. Niestety nie mogę go w tej chwili zmienić.

/ | Skomentuj opinię