Przesyłki Kurierskie DHL Express - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.21 / 5.00
10% opiniujących poleca DHL Express
Przesyłki kurierskie DHL Express. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek DHL Express z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera DHL Express

Opinie użytkowników o DHL Express

260 osoby z 458 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-06-01 17:30:07
zalety: Nie znam
wady: Złodziejstwo
opinia: Gruba koperta firmowa DHL z zawartością została okradziona. Ktoś z DHL sprytnie wykonał małą dziurkę, następnie rozdarł woreczek z zawartością, który znajdował się w kopercie.

| Skomentuj opinię


MariuszH
zwiedzający - 1 punktów

107 osoby z 152 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-07-14 16:49:58
zalety: Brak
wady: Nieterminowość dostaw
opinia: Czwarty raz z rzędu dostaję najpierw informację o godzinach doręczenia przesyłki a wieczorem, ponieważ presyłki w zapowiedzianych godzinach nie dostałem, okazuje się, że kurier nie zdążył. Pewnie jutro się okaże, że mnie nie zastał w domu itd...

Chętnie bym płacił za przeyłki kilka złotych więcej, byle sklepy nie wysyłały towarów przez DHL tylko innym przewoźnikiem.

| Skomentuj opinię


83 osoby z 104 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-07-29 10:41:14
zalety: same wady
wady: oszustwo
opinia: oszukują na wadze przesyłki. nie polecam tej firmy nikomu. orżną was na pewno jeśli nie macie wagi.sszukajcie innych firm napewno nie dhl.uważajcie bardzo

| Skomentuj opinię


158 osoby z 254 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-07-30 22:17:14
zalety: jakość przewożonej przesyłki, kulturalność
wady: brak
opinia: Zamawiałam drogi sprzęt i bałam się, czy przewóz kurierem go nie pokiereszuje ale jak się okazało niepotrzebnie; paczka doszła w idealnym stanie a sam kurier z wręcz anielską cierpliwością poczekał aż sprawdzę zawartość - sam z resztą otwierając mi paczkę ;)

| Skomentuj opinię


gumka8812
zwiedzający - 1 punktów

164 osoby z 266 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-08-18 13:26:48
zalety: brak
wady: wady w 100 %
opinia: paranoja ! planowany czas doręczenia 14.08 - doręczono 18.08 - kurier niezrównoważony psychicznie, bez nawigacji- nie wie gdzie jechac i jeszcze do mnie pretensje, zwalniać takich driverów bo tylko wpływa to na opinie DHL

| Skomentuj opinię


waldek05
zwiedzający - 1 punktów

76 osoby z 90 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-08-25 13:15:52
zalety: brak
wady: nieterminowe dostawy
lekceważenie odbiorcy przesyłki
opinia: Lekceważą odbiorców przesyłek. Informują iż dostawa nastąpi w godzinach rannych a przesyłka dociera w godzinach wieczornych. Stwierdzają że wszystko jest w normie.

| Skomentuj opinię


66 osoby z 70 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-09-08 13:16:31
zalety: Brak
wady: Niedostarczenie przesyłki do odbiorcy
Lekcewazenie klienta
opinia: Paczka wyslana i niedostarczona zgodnie z adresem podanym na liscie przewozowym tylko u osoby trzeciej bez zgody odbiorcy
Paczka zniszczona
Wysylka byla ubezpieczona , brak wyplaty odszkodowania z tytulu ze paczke odebrano bez zastrzezenien
Ciekawe jak odebrano gdy nie trafila fo odbiorcy

| Skomentuj opinię


308 osoby z 554 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-10-02 19:36:28
zalety: -brak
wady: - brak kontaktu kuriera w sprawie paczki
- kłamią kurierzy na stronie, że paczka została doręczona
opinia: Paczka miała dojść w piątek (dzisiaj) lecz jej nie dostarczono mimo, że na stronie jest napisane, ze paczkę dostarczono. Oczywiście paczka przyjdzie pewnie w poniedziałek tylko że, była mi potrzebna na sobotę... Ta firma to kpiny od teraz omijam te firmy gdzie za kuriera maja dhl.

| Skomentuj opinię


128 osoby z 194 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-10-20 14:14:17
zalety: Brak
wady: Niewywiązywanie się z przedstawionych klientowi warunków usługi

Niekompententna obsługa i kurier

Lekceważenie opinii klienta
opinia: Firma nieprofesjonalna, konsultanci i biuro obsługi klienta niekompetentne. Wczoraj rano zleciłem telefonicznie przesyłkę - pani zanotowała zarówno adres przejęcia przesyłki, jak i dostarczenia (mój). Konsultantka sprawiała wrażenie zagubionej uczennicy szkoły podstawowej, która jest w pracy pierwszy dzień. Otrzymałem informację, iż przesyłka zostanie przejęta w dniu wczorajszym i dostarczona dziś. Dziś otrzymałem telefon z miejsca nadania informujący, że na miejscu jest kurier, ale... nie ma adresu dostarczenia i dlatego... nie przejął przesyłki wczoraj! Oczywiście adres został mu od ręki podany, wczoraj jednak "uciekł", aby przypadkiem nie wykonać zlecenia.

Efekt jest oczywiście taki, że przesyłki dziś nie otrzymam. Mam nadzieję, że otrzymam ją z jednodniowym opoźnieniem czyli jutro, jednak firma nie wywiązała się z przedstawionych warunków świadczenia usług. Tylko dlatego, że zależy mi na czasie, odbiorę przesyłkę i nie będę podejmował działań formalnoprawnych.

Odpowiedź na skargę mailową to kpina, zupełnie nieodnoszaca się do poruszonych w mojej wiadomości zarzutów.

Cały sercem odradzam - ja skorzystałem z usług DHL-u po raz pierwszy i ostatni.

| Skomentuj opinię


190 osoby z 318 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-10-28 09:29:51
zalety: Nie widzę żadnych zalet
wady: Brak profesjonalizmu
opinia: Miałem otrzymać przesyłkę, nawet otrzymałem SMS od firmy DHL o numerze przesyłki i w tym momencie zakończyła się korespondencja z firmą.
Po upływie tygodnia postanowiłem sprawdzić status mojej przesyłki na stronie firmy i cóż się okazało, dowiedziałem się z wpisów, że kurier nie zastał nikogo oraz, że odmówiono przyjęcia przesyłki a to już zakrawa na znamiona popełnienia przestępstwa.
Na potwierdzenie zamieszczam wpisy dotyczące statusu przesyłki.

Data Godzina Terminal DHL Status
21-10-2015 18:49 Warszawa Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania
21-10-2015 19:16 Warszawa Przesyłka dotarła do terminala nadawczego DHL Parcel Warszawa
22-10-2015 01:07 Zabrze Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania
22-10-2015 08:02 Zabrze Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
22-10-2015 15:38 Zabrze Kurier DHL nie zastał Odbiorcy pod wskazanym adresem doręczenia. W dniu 23-10-2015 przesyłkę można odebrać w Zabrze:
ul. Wolności 65
41-800 Zabrze
Godziny otwarcia:
pn - pt: 08:00 - 20:00
so: 08:00 - 14:00
Ponowna próba doręczenia nastąpi w dniu 26-10-2015
23-10-2015 04:18 Zabrze Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania
23-10-2015 08:09 Zabrze Przesyłka oczekuje na kolejny cykl doręczenia. Szczegółowe informacje dostępne są w Dziale Obsługi Klienta DHL Parcel, tel. 42 6 345 345
26-10-2015 00:00 Zabrze Odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki i zostanie ona zwrócona do Nadawcy
26-10-2015 07:50 Zabrze Przesyłka dotarła do Terminala DHL Zabrze
26-10-2015 16:43 Zabrze Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania
27-10-2015 00:49 Warszawa Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania
27-10-2015 06:41 Warszawa Przesyłka przekazana kurierowi do doręczenia
27-10-2015 15:00 Warszawa Przesyłka zwrócona nadawcy. Odebrana przez BRZEZIŃSKI

Podsumowując całą sprawę nie polecam firmy kurierskiej DHL, pierwszy raz spotkałem się z takim podejściem do sprawy przez kurierów, a często korzystam z usług firm kurierskich,o sprawie poinformowałem nadawcę przesyłki aby zweryfikowało swoje podejście do firmy DHl.
P.S.
Jedno muszę stwierdzić, że kontakt z centrum obsługi był przyjemny, jednak Pani która odebrała telefon nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego się tak stało i nie usłyszałem tego "trudnego wyrazu występującego w naszym słowniku języka polskiego" PRZEPRASZAM.

JAMAD

| Skomentuj opinię


254 osoby z 446 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-11-29 19:02:16
zalety: brak
wady: braki => rzetelności, terminowości, na czas, na miejsce
opinia: beznadziejna obsługa i traktowanie klienta, nie wspominając już jak są traktowane przesyłki zaczynając od gubienia listów przewozowych, paczek i głupiego wyjaśniania ...

| Skomentuj opinię


366 osoby z 670 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-12-01 18:09:55
zalety: To ze wogole przyjeżdża
wady: Spoznienia chamstwo
opinia: Witam chcialabym poruszyc temat chamstwa kierowcow firmy DHL nie uprzedzaja o dojezdzie nieustannie sie spozniaja umawia sie na 12 przyjeżdża o 15 i jeszcze ma fochy poniewaz nie ma mnie w domu. Kierowcy robia łaskę za nasze pieniądze.

| Skomentuj opinię


153 osoby z 244 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-12-04 17:49:08
zalety: Brak
wady: Same: nieterminowość - zamówienie złożone w środę odbiór miał być w czwartek - kurier ani firma nawet nie raczyli zadzwonić/poinformować, że nie przyjadą po paczkę - ja natomiast dzwoniłem kilkakrotnie aby dowiedzieć się co się stało. Mija kolejny dzień kurier miał być między 15-17 i to samo brak kontaktu, brak odebrania przesyłki. Najgorsza firma kurierska jaką znam!!!
opinia: Same: nieterminowość - zamówienie złożone w środę odbiór miał być w czwartek - kurier ani firma nawet nie raczyli zadzwonić/poinformować, że nie przyjadą po paczkę - ja natomiast dzwoniłem kilkakrotnie aby dowiedzieć się co się stało. Mija kolejny dzień kurier miał być między 15-17 i to samo brak kontaktu, brak odebrania przesyłki. Najgorsza firma kurierska jaką znam!!!

| Skomentuj opinię


83 osoby z 104 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-12-16 21:50:09
zalety: Błyskawiczne informacje na stronie internetowej
wady: Skandaliczna obsługa, brak możliwości kontaktu z kurierem, kiedy choćby nie zdąży się odebrać jego krótkiego telefonu (krótki dzwonek) - nie odbiera telefonu,
opinia: Skandaliczna obsługa, brak możliwości kontaktu z kurierem, kiedy choćby nie zdąży się odebrać jego krótkiego telefonu (krótki dzwonek), wozili moją paczkę po mieście 2 dni, pobierając ja rano i w nocy odwożąc do magazynu, zamiast dostarczyć ja do odbiorcy. W dwa dni doprowadzili moją rodzinę do rozstroju nerwowego. Lekceważą klienta do granic możliwości. Ostrzegam potencjalnych klientów tej firmy - unikajcie jej, jeśli chcecie zachować równowagę psychiczną.

| Skomentuj opinię


wcirek123
zwiedzający - 1 punktów

108 osoby z 154 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-01-21 11:21:13
zalety: Zadnych zalet
wady: Tragedia!!!! Nigdy ale to przenigdy nie korzystajcie z uslug dhl bo dostaniecie nerwicy. Kurierzy to fikcja jakies widmo. Nigdy do mnie nie dotali. Na przesylke czekalam dwa tygodnie i sie nie doczekalam.
opinia: Tragedia!!!! Nigdy ale to przenigdy nie korzystajcie z uslug dhl bo dostaniecie nerwicy. Kurierzy to fikcja jakies widmo. Nigdy do mnie nie dotali. Na przesylke czekalam dwa tygodnie i sie nie doczekalam.

| Skomentuj opinię


cumuls
zwiedzający - 4 punktów

388 osoby z 714 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-02-13 10:47:31
zalety: Jak drogo za przesyłkę to dostarczają punktualnie.
wady: Kantują klientów
opinia: Przesyłka wysłana przez firmę z podpisaną umową z przerzuconą opłatą na klienta miała kosztować 50% więcej czyli max 37zł. Tymczasem kurier zażyczył sobie okrągłe 100 zł!! Skąd taka cena? Nikt nie wie, ponoć to system sam wylicza cenę. No chyba na podstawie informacji z prognozy pogody :) Masakra, pytać i zapisywać ustalenia zanim cokolwiek dacie im do ręki!

| Skomentuj opinię


39 osoby z 39 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-04-20 11:03:49
zalety: Brak.
wady: Kłamstwo.
Brak informacji bądź mylne informacje od różnych ludzi z Obsługi Klienta.
Kurier.
opinia: 1. Powinno się wykupić pakiet informowania przez kuriera, jeśli chce się mieć informacje rzetelne - eobuwie nie daje takiej opcji.
2. Godziny planowane nie są obowizującymi do dostarczenia, ale nie informują o tym klienta, że kurier nie musi się w nich pojawić dopóki się nie zadzwoni.
3. Nikt z obsługi klienta przez tydzień nie miał kontaktu z kurierem.
4. Kurier jak awizuje paczkę, nie ma ŻADNEGO OBOWIĄZKU zostawić informacji,o tym że był, więc klient (odbiorca) może się tylko domyślać, albo zadzwonić do DHL.
5. Podają niespójne informacje,tłumacząc się, że konsultanci telefoniczni z pierwszej linii wsparcia, nie muszą znać wzystkich zasad wysyłania paczek kluczowego klienta eobuwie.pl
6. Kazali mi dodać adres alternatywny, którego nie obsłużą, bo eobuwie się na to nie zgadzają.
7. Ja się dowiaduję tego,że eobuwie się nie zgadzają na alternatywny adres 2 dni po fakcie podania alternatywnego adresu od alternatywnego konsultanta.
8. Kuriera on się ze mną kłóci! Mówi, że nie dojechał do mnie moją paczką, bo ma dużo paczek.
9. Nie ma opcji nawet przybliżonego czasu doręczenia.

| Skomentuj opinię


34 osoby z 34 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-04-24 11:52:26
zalety: BRAK
wady: najgorsza wada wmawianie ludziom że nie odebrali paczki długi czas oczekiwania na paczki
opinia: najgorsza firma z jaką współpracowałem przygoda zaczęła się od zamówienia błotnika twierdzono że nie odbieram paczki choć to bzdura bo zawsze ktoś jest ok myślę mała miejscowość dużo terminów jakoś to po części rozumiem kilka razy dałem im szansę lecz brak poprawy w końcu ja postanowiłem wysłać paczkę okazało się że kurier nie odebrał kwoty pobrania a ja na dodatek wywaliłem list przewozowy dobrze że klient był na tyle uczciwy że sam zadzwonił i zwrócił kasę wysyłałem kilkoma firmami nawet tych o których pierwszy raz słyszałem i nigdy nie było z nimi żadnego problemu zawsze jak zamawiam lub wysyłałem dhl-em jest jakiś problem

| Skomentuj opinię


13 osoby z 13 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-11 17:13:32
zalety: Brak.
wady: Czytaj poniższą treść.
opinia: DHL to najgorsza firma kurierska,przygotowuję skargę właśnie.Drugi raz z rzędu paczka nie dostarczona w terminie.Od lat zamawiam pieluchy dla niepełnosprawnego syna i dopóki będzie żył ja te pieluchy będę zamawiać.Sklep zawsze wysyła DHL-em.Przed świętami wielkanocnymi miałam mieć przesyłkę w Wielki Czwartek,dostałam we środę po świętach,po dwukrotnej telefonicznej interwencji.Kurier twierdził,że "ma mały samochód i takie duże paczki mu nie weszły".No ok,raz się zdarzyło to nie będę rabanu robić.Niestety przy kolejnym zamówieniu przesyłka miała być dostarczona we środę,a kiedy jej nie było zadzwoniłam do firmy.Miły pan zapewnił mnie,że będzie dostarczona kolejnego dnia.Kiedy nie otrzymałam smsa,od kuriera ponownie zadzwoniłam do firmy.Tym razem miła pani przeprosiła i zapewniła,że przesyłka została najpewniej przeoczona (cztery ogromne kartony!!!) i że na pewno będzie dostarczona w piątek a ona zapisze,że to "artykuły medyczne dla niepełnosprawnego dziecka.Ponadto zleciła zajęcie się sprawą niejakiej pani Darii P.Pani Daria napisała do mnie maila tej treści "Dzień dobry,Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z nieterminowym doręczeniem przesyłki.Ustalamy pierwszy możliwy termin do doręczania."I na tym jej pomoc się zakończyła.Jest piątek godz. 17 a pani Daria nadal nie ustaliła terminu i nie skontaktowała się ze mną.Ok. godz. 12 po raz trzeci interweniowałam w sprawie przesyłki i kolejny raz miła pani przeprosiła i zapewniła,że przesyłka będzie u mnie jutro (sobota) albo w poniedziałek.To jest jakaś kpina!!!Nie podaruję tego,w ten sposób nie traktuje się klienta.Przesyłki zamawiam średnio co półtora miesiąca i opłata wynosi 25zł.Pytam się ZA CO???

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-18 15:46:31
zalety: BRAK !!
wady: Kompletny brak kontaktu kuriera z odbiorcą, błędne informacje otrzymywane mailowo w stosunku do informacji na stronie DHL i informacji smsowych.
opinia: Dramat !! Firma kompletnie nie ma pojęcia co się dzieje z paczkami, gdzie są i udziela błędnych mylących informacji !! Zero profesjonalizmu, zero czegokolwiek !! Nigdy z żadną firmą nie miałam takich problemów !! 14 maja została wysłana do mnie przesyłka, która do dnia dzisiejszego nie dotarła i nie mam pojęcia gdzie jest !! 15 maja dostałam smsa z informacją, że kurier mnie nie zastał w domu (oczywiście zadzwonić nie było komu czy przypadkiem nie jestem u sąsiadki) i możliwością przekierowania paczki co od razu zrobiłam. 16 maja byłam od godziny 8:00-16:30 w ustalonym miejscu odbioru paczki, która miała dotrzeć w godzinach 13:00-15:00 według informacji od firmy, oczywiście nikt się nie pojawił i dostałam maila treści "Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności związane z nieterminowym doręczeniem przesyłki. Zgodnie z posiadanymi przez nas informacjami przesyłka zostanie doręczona dnia 17.05.2018" Jednocześnie na stronie DHL pojawiła się informacja, że moja paczka znajduje się w Niepołomicach i proszą MNIE o odbiór w przeciągu 7 dni więc gdzie w końcu jest ta paczka !! Zablokowano mi możliwość przekierowania paczki więc dokonałam tego mailowo i dostałam potwierdzenie, że paczka przyjdzie dzisiaj w godzinach 13:00-15:00. Kurier DHL był po godzinie 14:00 w mojej kamienicy i zeszłam do niego po czym dostaję informację, że nie ma żadnej przesyłki dla mnie !! Na stronie DHL nagle w śledzeniu paczki pisze "brak informacji o przesyłce" !! Widzę, że nie tylko jest brak komunikacji z klientem ale i między pracownikami firmy !! Wciąż nie wiem i nie mam żadnych informacji co się w ogóle dzieje z moją paczką po mimo próśb mailowych !!

| Skomentuj opinię