Przesyłki Kurierskie DPD - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.33 / 5.00
13% opiniujących poleca DPD
Przesyłki kurierskie DPD. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek DPD z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera DPD

Opinie użytkowników o DPD

Anxius
zwiedzający - 1 punktów

24 osoby z 26 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-08 13:09:33
zalety: Szybka dostawa (w jedną stronę).
wady: Lekceważenie klienta indywidualnego (za biznesowych nie mogę się wypowiadać).
opinia: Firma działająca "w jedną" stronę. Przesyłki docierają (na szczęście), ale jeśli chcę się nadać, to katastrofa. Kilkakrotnie kurier nie pojawił się po odbiór w wyznaczonym terminie, jednocześnie kłamliwie twierdząc, że nikogo nie było i paczka nieprzygotowana (zero prób kontaktu z jego strony). Po 2 tyg. od reklamacji nagle kolejna informacja, że będzie odbiór przxesyłki (wysłanej już dawno innym sposobem). Bez żadnej odezwy na reklamacja i choćby jednodniowego wyprzedzenia (chyba trudno, żeby ktoś czekał codziennie na kuriera przez prawie 3 tyg.)

| Skomentuj opinię


Qbaaaa
zwiedzający - 1 punktów

24 osoby z 26 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-16 10:53:09
zalety: Tani
wady: Niedbałość o przesyłkę
Niszczenie przesyłek
Zostawianie u osób obcych i sąsiadów - bez pozwolenia!!!
Przyjeżdżają tylko rano 9 do 11 - ludzie przecież pracują!!!
opinia: Od wielu lat zamawiam paczki.
Bardzo często przychodzi mi DPD bo zazwyczaj nie mam wyboru kuriera, gdy zamawiam towar i potem okazuje się, że jest to BADZIEWNE DPD.

-Miałem raz przesyłkę pogniecioną.
-Innym razem z rozprutym kartonem przez co wypadła zawartość i był brak.
-Kolejny raz kurier dał paczkę obcej osobie w innej klatce - bez pytania. Tego zabrania prawo!
-Nagminnie chcą zostawiać sąsiadom wbrew prawu.
-Przywożą paczki tylko rano 9 do 11, a ja pracuje to kto ma odebrać?! Alternatywą jest dla mnie dojazd to ich zaplutej centrali 30 km od domu!

Nie polecam takiego kuriera.

Brałem od UPS, UPC, GLS, poczta - wszystkie są lepsze. Najlepsze GLS. Korzystam z paczka w ruchu i in-post bez uwag.

Wszyscy są lepsi od DPD - 1 gwiazdka bo mniej nie można. Tej firmie powinno się zabrać koncesje na świadczenie usług pocztowych! Dno.

| Skomentuj opinię



robko74
zwiedzający - 2 punktów

22 osoby z 22 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-19 19:46:14
zalety: Nie dostrzegłem
wady: Potężne
opinia: Niszczą antypoślizgową listwę stopniową wstrzymując tym samym pracę remontowe oraz narażają małe dziecko na poważne urazy. Kiedy składam reklamację okazuje się , że jestem traktowany jak winowajca. Papiery, dokumenty, telefony, próby umówienia się- to wszystko w mojej gestii, wtedy jaśnie Państwo do 30 dni wydadzą decyzję lub zostanę wezwany celem uzupełnienia dokumentacji.Nie polecam nikomu normalnemu, chyba że ktoś jest pieniaczem i czeka na takie "okazje"

| Skomentuj opinię


raczek1999
zwiedzający - 1 punktów

24 osoby z 26 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-23 20:57:35
zalety: wczesniejsza informacja o przybyciu kuriera
wady: jeden z kierowców był niemiły w stosunku do odbiorcy.
opinia: przed odebraniem przysyłki każdy ma prawo odtworzyć i zobaczyć czy dostał to co powinien. prawda?. Ale kiedy zapytałem o otwarcie paczki przy kurierze ten się wściekł i zaczoł rozrywać moja paczke co uszkodziło kartonik od sprzętu.

| Skomentuj opinię


Marti1981
zwiedzający - 1 punktów

31 osoby z 40 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-26 19:00:59
zalety: Szybka dostawa, paczki dobrze zabezpieczone, kontakt telefoniczny natychmiastowy.
wady: Brak
opinia: Szczególne wyróżnienie dla Pana Przemka zostawiającego przesyłki w Mińsku Mazowieckim. Rzetelna obsługa, miły kontakt, rewelacja!
Punktualne dostarczenie i stan paczuszek wzorowy! =)

| Skomentuj opinię


23 osoby z 24 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-31 14:43:49
zalety: brak
wady: nie bierze realnej odpowiedzialności za uszkodzenie przesyłki
opinia: Otrzymałem uszkodzoną przesyłkę, zwrotu wartości nie chcą wypłacić i robią z klienta balona - taka to firma na miarę 21 wieku - niby grzeczne odpowiedzi - a w domyśle - jak się nie podoba to idź do Sądu. Jestem na tyle zdesperowany, że ostrzegam innych - jak się zdarzy a nie otworzyłeś przesyłki przy kurierze to nie licz na zwrot kosztów wartości..

| Skomentuj opinię


22 osoby z 22 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-01 10:06:18
zalety: brak
wady: 27 ego maja zarejestrowana a do dnia dzisiejszego 01-06-17 nawet nie nadana....
opinia: chyba czas im stanął w miejscu. nie polecam !!! już kolejny raz 7 dni oczekiwania.... brak słów. Jeżeli pobieracie opłatę to należy się też wykonanie usługi

| Skomentuj opinię


24 osoby z 26 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-01 12:11:28
zalety: Brak zalet
wady: Nie starczyło by miejsca żeby wszystkie wymienić.Firma ma zerowy poziom obsługi a logistycznie powinni dostarczać wode do rzeki ale to byłoby za trudne dla nich
opinia: Zamówiona przezemnie paczka nie została dostarczona w terminie pokrętne tłumaczenia pracowników a ja paczki dalej nie otrzymałem . Nigdy więcej firmy DPD.

| Skomentuj opinię


22 osoby z 22 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-06 08:37:45
zalety: - sprawna i przemiła obsługa
- możliwość przeniesienia terminu doręczenia
- możliwość zmiany miejsca odbioru paczki
- dbałość o przesyłki
- możliwość śledzenia przesyłki
- informacja sms oraz telefoniczna
wady: - brak
opinia: Ja oraz mój małżonek korzystamy z firmy kurierskiej minimum raz w tygodniu.
Pan Wojciech - Jelenia Góra i okolice, najsympatyczniejszy, najmilszy kurier a do tego bardzo rzetelny i profesjonalny.
Oby więcej takich ludzi na świecie.
Polecam!

| Skomentuj opinię



Poszkodowany
zwiedzający - 2 punktów

20 osoby z 20 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-07 17:09:48
zalety: BRAK
wady: WYŁĄCZNIE
opinia: Skandaliczna, najgorsza jaką można sobie wyobrazić firma "dostawcza". ZERO kontaktu z odbiorcą, BARDZO TRUDNY kontakt z konsultantami, a ich zachowanie aroganckie. RZEKOMO dwukrotnie próbowano mi doręczyć przesyłkę, ale mnie nie zastano. W majestacie swoim kurier nie raczył się ze mną umówić na odbiór. Szczególnie współczuję tym, którzy usiłują wejść na czat z konsultantem; wielokrotne wpisywanie POPRAWNEGO kodu skutkuje informacją o kodzie błędnym. GORĄCO ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tym przewoźnikiem! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!

| Skomentuj opinię


17 osoby z 17 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-09 18:45:54
zalety: Taniej niż inni przewoźnicy.
wady: -nieterminowość,
-brak kontaktu z kurierem,
-niemili konsultanci na infolinii,
-lekceważące podejście do klienta.

opinia: Została uiszczona dodatkowa opłata za doręczenie przesyłki w sobotę. Oczywiście nie doręczono jej. Kontaktu z kurierem brak - wyłączony telefon, a poczta głosowa informuje o zapełnionej skrzynce.

| Skomentuj opinię


lturner
zwiedzający - 2 punktów

6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-19 13:11:49
zalety: Żadnych
wady: Horror. Nigdy więcej takiego koszmaru!
opinia: Wnoszę skargę na skandaliczną obsługę przez Kuriera w dniu 18.06.2018 dostarczającego mi 4 przesyłki opłacone jako oddzielne paczki z Londynu, który odmówił wniesienia przesyłki do mieszkania na 2 piętrze, wyładował przesyłki z samochodu na parking przed śmietnikiem i bez zaoferowania mi dokumentu do podpisu odbioru po prostu odjechał.

Co najwyżej może mi wnieść jedną najmniejszą paczkę, ale i tego nie zrobił. Tłumaczył się tym, że przepisy mu na to pozwalają, kierownik jego też a ponadto ma wujka, który może mnie' załatwić", ("Wie pani kim on jest?"). Włos się po prostu jeży na głowie. Nigdy więcej takich usług.


| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-21 11:54:58
zalety: BRAK
wady: Utrudniony kontakt z klientem,
Złe traktowanie klienta,
Arogancja i bezczelność
opinia: Odradzam tą Firmę po raz kolejny zostałem potraktowany jak zło konieczne a nie klient.
Dostawca/ Kurier - na 5 chwilę przed dostawą zadzwonił że jest, byłem w pracy w innej lokalizacji, nie mogłem zdążyć odebrać przesyłki.
Słowa kuriera:
"w ogóle nie muszę do Pana dzwonić..."
"rozwożę wtedy kiedy mi jest to wygodne i nie interesuje mnie czy klient jest w stanie pojąć przesyłkę czy nie..."
"drugiej próby dostawy nie będzie - wraca do nadawcy..."
I nie było.
Mogę podać moje dane i dane dotyczące przesyłki i biorę za napisane słowa pełną odpowiedzialność.
Styczność DPD po raz kolejny pokazała mi dno - traktowania klienta. Zatem nie jest to przypadek a jakość planowana obsługi rynku.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-21 14:37:01
zalety: nie widzę
wady: 1.Dostarczanie przesyłek do klientów prywatnych przed południem
2.brak powiadomienia o planowanym doręczeniu przesyłki
3.możliwość kontaktu z kurierem to fikcja
opinia: moja opinia dotyczy całokształtu tej firmy.
daję jedynkę bo mniej się nie da!
kurier dostarcza paczkę do mieszkania prywatnego o godzinie 11 w dzień powszedni, i nie mam możliwości nic zrobić, klamka przez kuriera pocałowana, punkt zaliczony i wio dalej.
A ja potrzebuję dzisiaj tę przesyłkę BARDZO PILNIE odebrać!
czy was DPD to wogóle obchodzi? usługa w ten sposób po prosu jest bez sensu! Zastanówcie się łaskawie czego oczekuje od was klient!
żenująca jakość obsługi, nikt nic nie wie, nie ma obowiązku, nic się nie da zrobić - i wszystko w tym stylu, to cała infolinia!
TOTALNA PORAŻKA!!! NIGDY WIĘCEJ DPD!!!
PRZESTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z USŁUG TEJ FIRMY I ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
Jeżeli chcecie mieć bezproblemową szybką przesyłkę każda inna opcja niż DPD będzie zapewne lepsza.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-25 20:38:34
zalety: _
wady: - błędne terminy dostawy paczek
-notoryczne "nie podjeżdżanie " kurieróœ pod dom (mamy monitoring)
- brak kontaktu z kurierem (nr nieaktywny cały dzień)
- "spychologia" w przypadku problemu z paczką ze strony infolinii
opinia: Odradzam DPD!!! Podkreślam że to któryś raz taka sytuacja! rano sms że paczka dotreczona będzie 9.30-10.30 ,podany nr kuriera nieaktywny przez cały dzień,infolinia rozkłada ręce, przez cały dzień czekaliśmy- nikogo nie było, o 17 info w systemie że "adresata nie zastano". Fuck!!! na co kolejny raz ta sama śpiewka infolinii " prosze złożyć reklamację i odebrać samemu paczkę z magazynu".. Bez komentarza! Strzeżcie sie DPD!!!!

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-30 13:14:30
zalety: Brak
wady: Nie szanuje swoich klientów.
opinia: Nigdy nie zamawiajcie kuriera z tej firmy DPD. Przesyłka nie została doręczona została zniszczona, a pani zajmująca się reklamacjami pokazuje jak traktują swoich klientów. Powinni być wycofani z przesyłek kurierskich .

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-02 12:06:48
zalety: Zamówienie wysłane od sprzedającego w piątek a odbiór u klienta w poniedziałek. Jedyny plus .
wady: Nie ogarnięty kurier, wręcz chamowaty.
opinia: Jak zwykle kurier mało "elastyczny".dzwoni jak juz jest pod domem i nikt nie otwiera .mimo podanej informacji iż odbiór będzie możliwy po godz 15 -przyjeżdża powiedzmy o 11 i zniesmaczony ze nikogo nie ma.poproszony o przewiezienie przesyłki na inny adres oddalony dosłownie 5min jazdy samochodem , oświadcza ze to nie możliwe! Cholera klient chyba płaci za usługę kurierska wiec ludzie weźcie się ogarnij cie w tym DPD. Za karę tam chyba nie pracujecie a jeśli wam się coś nie podoba to proponuje zmienić pracę. Nikt też nie czeka w domu na urlopie bo kurier przyjedzie.my tez mamy prace !

| Skomentuj opinię



0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-05 14:00:02
zalety: Nie pokazali
wady: Przesyłki niestandardowe
Trudność kontaktu
opinia: Wysłałem paczkę z opcją "przesyła niestandardowa" (+20zł) która została przyjęta w punkcie. Po tygodniu dodzwoniłem się (z trudem) i dowiedziałem, że jednak jej nie dostarczą i mam ją sobie zabrać z punktu. Pieniędzy naturalnie nie chcą zwrócić.

| Skomentuj opinię