Przesyłki Kurierskie DPD - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.32 / 5.00
13% opiniujących poleca DPD
Przesyłki kurierskie DPD. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek DPD z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera DPD

Opinie użytkowników o DPD

filclady
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-06 05:04:26
zalety: cena przesyłek
wady: Sprzeczne informacje, niekompetencja, totalny bajzel
opinia: Zamówiony kurier nie przyjechał po odbiór paczki. Gdy zadzwoniłam pani mi powiedziała że nie może się skontaktować z kurierem i żebym zadzwoniła za chwile. Po chwili inna pani powiedziała mi że przykro jej ale zlecenie zostało zamknięte z powodu problemów serwisowych i nic nie może zrobić. Odesłano mnie do pośrednika a pośrednik z powrotem do nich Kolejny tel próba przełożenia zlecenia na inny dzień niemożliwa, odesłanie do pośrednika. Następna pani poleciła mi zanieść paczke do punktu pick up skąd kurier ją odbierze. Na sankach zaciągnęłam 30kg paczke i zostawiłam w punkcie, została odebrana i dostarczona. Po kilku dniach dostałam maila z informacją że dpd obciążył pośrednika dodatkową kwotą za niezrealizowanie zamówienia przeze mnie i musiałam zapłacić za ich błędy i totalny bajzel. Reklamacja nie została pozytywnie rozpatrzona gdyż nie miałam dowodów. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług!!!

| Skomentuj opinię


Pepo55
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-01 13:27:31
zalety: Brak
wady: Kłamanie na temat dostaw,dostawy nieterminowe,brak możliwości reklamacji
opinia: Nie szanują klienta,kurier nie dostarcza paczki twierdząc ze nikogo nie zastał lub nie mógł ustalić czasu dostawy. Paczka wraca i chcą zeby odebrać we własnym zakresie mimo opłaty za przesyłkę.

| Skomentuj opinię



24 osoby z 25 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-23 12:38:24
zalety: Bardzo szybko
Mili kurierzy ( bo już pani z infolinii nie była tak miła)
Zawsze SMS że w tym dniu dostaniesz przesyłkę i tak jest
wady: Brak
opinia: Jak narazie uważam że jest to najlepsza, najszybsza i najbardziej rzetelna firma kurierska i do tego w przystępnej cenie. Jak zamawiam wysyłkę to kurier zawsze po nią podjedzie, a nie tak jak to się zdarzało Geis że siedziałam cały dzień i czekałam a kurier nie przyjechał, albo UPS gdzie musiałam czekać na przesyłkę 5 dni

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-19 15:37:10
zalety: BRAK
wady: OPISANE NIŻEJ
opinia: ŻENUJĄCA- FIRMA, SZKODA PIENIĘDZY NA ICH USŁUGI, Z ŁASKĄ ODDAJĄ PIENIĄDZE ZA ZNISZCZONĄ RZECZ, KONTAKT ZNIKOMY-NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


| Skomentuj opinię


margajko
zwiedzający - 4 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-14 20:37:00
zalety: Nie ma zalet.
wady: Nie dostarczanie przesyłek.
opinia: Chamstwo kurierów. Rzucanie słuchawką. Dyktatura kurierów. Albo trzeba przestać pracować albo nie zamawiać tych chamów. Gówniarz ryczący w słuchawke, a potem przerywający rozmowę w bezczelny sposób. Paczek o wartośći prawie 700 nie dostałam. Zobaczymy .

| Skomentuj opinię


24 osoby z 25 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-11 19:26:55
zalety: Paczka dostarczona pod drzwi, miły, przystojny kurier 😉
wady: Brak
opinia: Zawsze czekam na przesyłke z usmiechem. Kurier mily, bardzo rzetelny i zabawny, paczuszka doreczona pod drzwi- nie narzekam i polecam😊

| Skomentuj opinię


jola151172
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-25 11:40:25
zalety: brak
wady: chamstwo kurierów nie ma granic, podrabiają podpisy osób odbierających paczki i zostawiają gdzie popadnie mimo że się czeka w domu na przesyłkę ,brak możliwości skontaktowania się z kurierem a firma dpd nic z tym nie robi itp itd ...
opinia: nikomu nie polecam tej firmy ,broncie się nogami i rękami żeby ta firma nie dostarczała wam paczek, jest wiele innych w których kurierzy to ludzie mili i kontaktowi

| Skomentuj opinię


Yolo89
zwiedzający - 2 punktów

24 osoby z 24 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-23 14:20:25
zalety: Nie widze zalet
wady: Smsy i eamil nie zgodne z prawdą.
opinia: Smsy i eamil nie zgodne z prawdą.Kurierzy kłamią przez telefon ,że bede np.za pol godziny a potem nie raczą nawet przeprosić ani wogóle poinformowac o zmianie .Czekasz w domu a ich nie ma! Totalna ignorancja.Nie polecam!

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-22 14:07:45
zalety: brak
wady: lekceważące traktowanie klienta, niszczenie przesyłek
opinia: 15.01.2018 został do mnie wysłany zakupiony na Allegro wazon. Przesyłka numer DPD0000016400947S została do mnie dostarczona 16.01.2018 w stanie kompletnego zniszczenia pomimo bardzo starannego jej zapakowania przez nadawcę. Zgłosiłam do DPD prośbę o przysłanie kuriera w celu sporządzenia protokołu zniszczenia (numer zgłoszenia 2018 01 16 47 942). Kurier miał przyjechać 17 stycznia w godzinach pomiędzy 10 a 14. Takie niedogodne dla nikogo godziny pracy kuriera uniemożliwiały mi pójście do pracy, lecz ponieważ sprawa była ważna, zdecydowałam się na wzięcie wolnego dnia. Po całym dniu daremnego oczekiwania zadzwoniłam do DPD kolejny raz. Tym razem moje zgłoszenie otrzymało nowy numer 2018 01 17 44 448 a kurier miał pojawić się 18 stycznia. Znowu całodzienne oczekiwanie było bezowocne, gdyż kurier znowu nie przyjechał. W tej sytuacji jest ewidentne, iż kolejne dzwonienie na linię zgłoszeniową DPD poskutkuje wyłącznie pustą dyskusją z osobami obsługującymi zgłoszenia a nie sporządzeniem protokołu zniszczenia przesyłki. Pragnę nadmienić iż z powodu rozmiaru nie jest możliwe jej dostarczenie do siedziby DPD. Szczególnie bolesne dla mnie jest skrajne lekceważenie klienta. DPD nie szanuje zupełnie mojego czasu. Napotykając na mur kompletnego lekceważenia tracę niepotrzebnie czas nie mając możliwości załatwienia swojej sprawy.

| Skomentuj opinię



23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-19 19:26:41
zalety: niby tanio
wady: kosmicznie drogo, jak na pomieszanie przesyłek
opinia: zamówiłem przesyłkę z Anglii do Polski początkiem grudnia, dostałem dosyć szybko, ale zupełnie co innego z naklejką z moim adresem, natomiast moja paczka przepadła bez wieści, w dodatku po tą, którą dostałem kurier się nie zgłosił przeszło miesiąc i tak sobie leży kreacja na bal sylwestrowy, jest 19.01.2018, jeśli kiedykolwiek dotrze do adresata, to może się przyda na kolejnego sylwestra ;) dramat!

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-17 20:11:08
zalety: BRAK !!!
wady: - dostarczanie przesyłek
- brak kontaktu z kurierem
- olewanie klientów
opinia: Najgorsza firma z jaka sie spotkalem, brak kontaktu z kurierem" trudny kontakt z infolinia, przesylka nie dostarczona do klienta tylko po paru dniach interwencji odbior w punkcie pickup. Ta firma to czysta kpina, nie polecam nikomu! Szkoda pieniedzy na nich!!!

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-11 15:18:41
zalety: Jeśli chodzi o zalety to polecam ludziom o słabym ciśnieniu ! zaraz sie im podniesie przy pierwszych kontaktach z DPD !
wady: Tak olewające podejście to mają tylko arabowie i inni ludzie z Afryki albo Ameryki Poludniowej
opinia: Nie polecam innym i sam nigdy nie skorzystam !w dniu dzisiejszym 11.01 2018 r pan pseudo-kurier rzucił mi pod nogi zamówioną paczke i powiedział że najpierw kasa a potem se będe oglądał co jest w tej poobijanej paczce ( napis na paczce ostrożnie szkło ) a jak mi nie pasuje to zabiera paczke , na moją odpowiedż że mam prawo najpierw zobaczyć czy nie wystąpiły uszkodzenia ( zgodnie z regulaminem DPD ) oznajmił że go to nie interesuje i on zabiera paczke . Olewatorstwo cwaniactwo i chamstwo to norma w DPD .

| Skomentuj opinię


patrid
zwiedzający - 4 punktów

24 osoby z 24 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-10 20:31:49
zalety: tańsi ale gorsi
wady: -utrudniony lub niemożiwy kontakt z kurierem
-brak możliwości ustalenia zakresu godzin doręczenia
-mało kompetentna obsługa klienta
opinia: -w/g zasad dpd kurier nie ma obowiązku dzwonic do odbiorcy więc nie upewnia sie czy odbiorca jest pod wskazanym adresem poprostu odchacza próbę doręczenia i zostawia paczkę w magazynie dwie takie próby i sam sobie odbierz paczkę z magazanu. To jeśli będziesz miał awizo i będziesz o tym wiedział bo nie musi zostawić awizo a przecież do Ciebie nie zadzwoni ani smsa nie wyśle bo nie musi to co będzie tarcił czas skoro i tak się nie wyrabia.

-nie ma możliwości uzgodnienia zakresu godzin dostarczenia przesyłki. Czyli tylko od rana do 16.00 a później jak się kurier nie wyrobi to trudno poprostu nie odbierze twojego telefonu i zostawi przesyłkę w magazynie na następny dzień albo jakiś inny dzień. Wszystko w/g ich zasad

-jak dzwonisz do obsługi klienta to lepiej miej numer przesyłki bo po numerze nadania masz 50% szans że nie odnajdą przesyłki, zależy kto odbierze tel.

| Skomentuj opinię


patrid
zwiedzający - 4 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-10 19:51:36
zalety: W porównaniu z innymi trochę taniej ale dużo gorzej
wady: -utrudniony lub niemożliwy kontakt z kurierem
-najwyraźniej nadmierne obciązęnie ilością przesyłek poszczególnych kurierów
-mało kompetetne obsługa klienta
-opóźnienia w dostawach i odbiorach przesyłek
opinia: -kurier nie dzwoni do odbiorcy aby się upewnić czy będzie komu odebrać przesyłkę poprostu objeżdza swój rejon jak najhszybciej bo wie że się pewnie nie wyrobi. Jak nie wejdzie na klatke to nie zostawi awizo ale przeciez nie będzie tracił czasu na sms lub tel do odbiorcy bo przecież nie ma na to czasu
-nie można przy powtórnej próbie doręczenia określić zakresu godziń doręczenia i koniec poprostu zasady są takie próbujemy 2 razy w odstępach od jednego do kilku dni w godzinach jakich kolwiek jakie nam pasują i nie interesuje nas czy ktoś tam będzie czy niei jak nikogo nie zastaniemy to przesyłka będzie sobie leżała w magazynie gdzieś tam do odebrania
-obsługa klienta nie potrafi znależć przesyłki po numerze nadania żądają tylko numeru przesyłki. I w zasadzie mają takie same szanse na dodzwonienie siedo kuriera jak ty sam/a
-A z innych doświadczeń jak chcesz żeby odebrali paczkę w godzinach twojej pracy to lepiej zadzwoń do kuriera i jak będziesz miał/a szczęście i odbierze, to umów się z nim po pracy gdzieś na ulicy obok gdzie dostarcza. Wtedy nie zostaniesz po godzinach czekając na niego bo on raczej się nie wyrobi żeby to odebrać na czas od ciebie. Szybciej znajdziesz ten biały van gdzieś w okolicy.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-05 08:54:06
zalety: brak
wady: negatyw
opinia: wiem że różnie wygląda transport kurierski i to nie jest reguła ale mój towar telefon został potraktowany masakrycznie był zabezpieczony w dwa kartony folie bombelkową i papier wypełniający gdy dotarł do odbiorcy wyglądał jakby przejechał po nim samochód odbiorca podpisał protokół że opakowanie nie było zniszczone tylko uznał filie zewnętrzną za opakowanie w celu zabezpieczenia siębie, co jest celowym działaniem takich firm i to była podstawa do nie wypłacenia odszkodowania, nie polecam tej firmy.

| Skomentuj opinię


poldeus
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-04 16:38:24
zalety: brak
wady: brak dostarczenia przesyłki
opinia: Nadana z Francji przesyłka nie dotarła do mnie. Nie otrzymałem żadnego zawiadomienia o fakcie, że będzie dostarczona, ani mailem ani smsem. Po skontaktowaniu się z firmą okazało się, że podobno kurier zostawił przesyłkę u kogoś o nazwisku, które nic mi nie mówi i nie jest o żaden z mieszkańców bloku. Czasem się zdarza, że sąsiedzi odbierają przesyłki, ale tym razem nie był to żaden z sąsiadów, więc chyba kurier wpisał jakieś wymyślone nazwisko Złożyłem reklamację ale od trzech tygodni cisza.
Zdecydowanie nie polecam tej firmy i sam też nie będę korzystał z jej usług.

| Skomentuj opinię


maugosias
zwiedzający - 7 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-03 23:04:40
zalety: do tej pory wszystko OK, zawsze na czas, kurier zawsze dzwoni przed przyjazdem
wady: do tej pory nie zauważyłam
opinia: Do tej pory to chyba najlepsza firma kurierska, z jaką miałam do czynienia - w porównaniu z DHL i FedEx to wzór do naśladowania

| Skomentuj opinię



bodek1
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-21 22:56:50
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z adresatem, amatorszczyzna.
opinia: ak dla mnie DPD to całkowita amatorszczyzna. Wysłano do mnie paczkę z zakupami z Allegro. Nie dostałem żadnej informacji o planowanej dostawie, ani kurier, ani firma DPD nie skontaktowała się ze mną. O tym że ponoć trzy razy kurier nie zastał mnie w domu dowiedziałem się dopiero po interwencji w sprawie dostawy towaru u sprzedawcy. Rozmowa z firmą DPD i informacja, że cytuję "kurier nie jest zobowiązany do kontaktu z adresatem" w rezultacie paczka przejechałą 400 km w jedną i drgą stronę i wróciła do nadawcy. Żenada. Kompletny brak profesjonalizmu. Nikomu nie polecam.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-21 21:53:27
zalety: BRAK
wady: NOTORYCZNE BŁĘDY, KURIER ODBIERA PRZESYŁKO Z 3-4 GODZINNYM OPÓŹNIENIEM W STOSUNKU DO ZAMÓWIENIA, Opóżnienia, błedy w dostawie, chamska obługa, nigdy nie potrafią powiedzieć przerpaszam - odpowiadają jak nakręcone automaty
opinia: Jak wyżej. Tragedia po prostu. Jeśli nie znasz osobiście kuriera i nie masz jego nr telefonu - zapomnij. Będziesz wysiadywł w domu, czekał, czekał i... dopiero po telefonie do obsługi i niemiłej rozmowie łaskawie odbiera paczkę. Ostatnio moja przesyłka zamiast do Gorzowa wysłana została do Wrocławia. I znowu ja reklamuję, a oni na to, że błąd w odczycie i znowu zero przepraszam, zeo zapewnień, że dotrze nazajutrz. Nic - zero kultury, zero komprosmisu, zero nastawienia na klienta. Paczki są rzucane (kuriera tej firmy obserwuję codzinnie w pracy, więc doskonale widzę jego pracę). Każdy z pracowników tej firmy daje Ci do zrozumienia - MAM CIĘ GDZIEŚ. A więc - trzymajcie się od nich z daleka.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-21 16:18:16
zalety: Brak
wady: Najgorsza firma kurierska w Polsce
opinia: Witam.

Zamówiłem komplet 4 opon, razem, nie pojedynczo podkreślam. Problem polega na tym, że 3 opony są już w magazynie w Rzeszowie i oczekują na ostatnią oponę, która dziwnym trafem została w magazynie w Poznaniu. Jest to niedorzeczne, śmieszne i żałosne to jak można rozdzielić komplet opon, przez co czas oczekiwania się wydłuża a jak wiemy zima coraz mocniejsza. Dodam, że zamawiałem już opony nie raz, a taki "wyczyn" ze strony "kuriera" przytrafił mi się po raz pierwszy.

Dzwonię od kilku dni po kilkanaście razy na infolinię, gdzie za każdym razem jestem zbywany, słowami że niby zawiadomienie zostało złożone do magazynu w Poznianiu, oraz informacją żebym zadzwonił za godzinę i wtedy będzie coś więcej wiadomo” gdzie po tym czasie sytuacja się powtarza i trwa to w kółko. Jest to totalne lekceważenie klienta, brak rzetelnej informacji, brak podejścia rzeczowego do sprawy. Ja rozumiem, że przesyłka może się zapodziać takie rzeczy się zdarzają ale lekceważenie ludzi tym bardziej klientów jest karygodne i niedopuszczalne! Brak jakiegokolwiek zaangażowania w problem. Brak reakcji ze strony magazynu w Poznaniu. Najlepsze jest to że powiedziano mi iż zgodnie z Ich regulaminem mają 30 dni na rozpatrzenie sprawy... Nie mogą skontaktować mnie z kierownikiem magazynu w Poznaniu, nie mogą mi więcej pomóc, nie wiedzą gdzie jest przesyłka, ale za to mogę co godzinę złożyć kolejne bezowocne zawiadomienie w tej sprawie na infolinii które niczego nie zmieni;)

| Skomentuj opinię