Przesyłki Kurierskie DPD - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.31 / 5.00
12% opiniujących poleca DPD
Przesyłki kurierskie DPD. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek DPD z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera DPD

Opinie użytkowników o DPD

Patryk89
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-31 12:09:30
zalety: brak
wady: Kompletnie zniszczona paczka o rozmiarach 50x50x50 ze sprzętem audio.
opinia: Zdecydowanie najgorsza firma kurierska. Jeżeli chcemy, aby nadana paczka przyszła zgnieciona, a jej zawartość kompletnie zniszczona to polecam jak najbardziej. Mam wrażenie, że w tym DPD sie specjalizuje.

| Skomentuj opinię


rozowymotyl141
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-31 09:04:14
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Czytając opinie, przypomniałam sobie o niedawnej bardzo nieprzyjemnej sytuacji podczas współpracy z tą bozal się Boże firma kurierska, i również się nią podzielę.
Miałam otrzymać paczkę w piątek. Czekałam cały dzień, na szczęście miałam jeszcze urlop. Pan się nie pojawił. Sprawdzam gdzie aktualnie przebywa moja paczka. Jest dostarczona do kuriera. Dzwonię na info, pan przy telefonie zadeklarował się, że zadzwoni do kuriera ale z racji tego, że jest juz późno paczka będzie dopiero w poniedziałek. Mówię, że w takim razie poproszę paczkę na środę bo w poniedziałek miało mnie nie być .ok. Będzie w środę. W poniedziałek wracam z pracy, słyszę domofon. Kurier zdziwiony że jest data doręczenia zmieniona. Trudno, nie mój problem. We wtorek identyczna sytuacja, z tymze kurier miał już pretensje i KAZAL(!) go złapać za godzinę, że będzie gdzieś w Warszawie, i żebym podjechała do niego i odebrała.
Na następny dzień specjalnie wzięłam wolne. Czekałam cały dzień w nerwach. Ok 18:20 dzięki bogu sprawdziłam na stronie co się dzieje z moją paczka. Okazało się,że KURIER NIE DOSTARCZYL Z POWODU REXYGNACJI PRZEZ KLIENTA, PACZKA ZNAJDUJE SIE W MAGAZYNIE I ZOSTANIE ZWROCONA DO NADAWCY! Wkurwiona konkretnie dzwonię na info. Pan rozkłada ręce, nie wie dlaczego tak zrobił. Powiedział również,że pisze już info, że paczka ma być jutro ale nie daje gwarancji czy rzeczywiście jutro ja dostarcza.!!!
Ostatecznie zapakowałam dziecko do auta, i na sygnale 160/h, bo czynne jest tylko do 19, pojechałam osobiście na magazyn 25 km od centrum Warszawy. Udało się odebrać,ale ile ja nerwów straciłam, to tylko ja wiem. Zero przeprosin, wyjaśnień, NIC. Żałuję tylko, że przy ocenie nie ma mniej niż zero. Omijajcie DPD dla własnego zdrowia psychicznego. Paczka w ich rękach nie jest bezpieczna.

| Skomentuj opinię



2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-29 16:00:44
zalety: Brak
wady: Nie dostarczenie przesyłki w wyznaczonym terminie i godzinie, brak kontaktu z kurierem, mylenie adresu.
opinia: Serdecznie nie polecam firmy DPD. Czekałam cały dzień na przesyłkę, niestety kurier nie przyjechał. Podobno nie było odbiorcy w domu. Dzwoniłam pięć razy do kuriera, nie odbiera. Ledwo co można się skontaktować z infolinią. Operatorzy nie są w stanie nawet powiedzieć czy przesyłka będzie na następny dzień czy wcale. Najgorsza firma dostawcza.

| Skomentuj opinię


ania4321
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-28 23:02:10
zalety: Obecnie to juz brak
wady: Brak szacunku do klienta oraz poszanowania jego prywatnego czasu. Nagminne nieodbieranie przesylek w umowionym dniu. Prostactwo, obojetnosc i wdupiemiejstwo pracowników dpd.
opinia: Kolejny rok z rzedu problem z kurierem. Czekalismy caly dzien na odbior paczki, rzekomo kurier odbiera je miedzy 9-17. Po telefonie do kuriera ok 16.20 stwierdzil, ze nie zastał nikogo w domu w godzinach rannych. Caly dzien siedzieliśmy w domu w oczekiwaniu na kuriera. Kurier stwierdzil, ze skonczyl prace i juz nie przyjedzie i ze przyjedzie sobie jutro. Po grozbie zlozenia reklamacji stwierdzil, ze "moge se dzwonic jak chce" i, ze bedzie jutro. Totalny brak szacunku i poszanowania czasu prywatnego klienta. Wulgarne i lekcewazace odzywki. Dzial reklamacji oraz dzial interwencji umywa ręce. Pozostaje mi czekac na jutrzejszy dzień z odbiorem paczki, czego pan z dzialu interwencji dpd tez nie potrafil mi obiecac, poniewaz "nie on jeat kierowca"...
Podobna sytuacja rok temu. Kurier nie zjawil sie w dzien odbioru przesyłki (dwa kartony po 30kg), przyjechal sobie samowolnie na kolejny dzien, twierdzac, ze "w systemie ma 2 paczki po 10kg i jezli chce by je zabral, mam sobie je sama zaniesc do auta, bo nie bedzie dzwigal". Musialam to zrobic ja, kobieta, z dwiema przepuklinami w kregoslupie, a pan kurier stal z zalozonymi rękami i czekal. Btak kultury osobistej totalny. Przez bledy w systemie usluga "od drzwi do drzwi" nie zostala wykonana. Brakk jakiegokolwiek zadoscuczynienian, przeprosin ze strony miedYnarodowej firmy przewozniczej. Wstyd i hańba. Nigdy wiecej ani ja, ani moi znajomi nie skorzystaja juz z Panstwa usług. Zlecenie opozni sie w czasie przez cudze bledy i samowolke kurieeow, ktorych pracy we Wroclawiu nie nadzoruje kompletnie nikt. W autach dpd kurierzy jezdza z osoabmi towarzyszącymi w formie kobiet i slabo skupiają sie na pracy...
BARDZO NIE POLECAM !!! JESLI SZANUJESZ SWOJ CZAS NIGDY WIECEJ DPD.

| Skomentuj opinię


AnitaZ
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-27 12:34:14
zalety: Brak
wady: Nieterminowość, brak kompetencji, brak kontaktu, chamstwo kuriera, uszkodzenia paczek
opinia: Po raz trzeci problemy z dostarczeniem paczki rzez DPD. Paczka podobno uszkodzona, ani ja nie mam informacji ani nadawca paczki. Jest ona przetrzymywana na magazynie DPD.Tak jest tym razem. Poprzednio dowiedziałam się, że kurier nie musi dostarczyć paczki - ciekawe. Trudno połączyć się z Obsługą Klienta

| Skomentuj opinię


ivoness
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-23 09:49:26
zalety: BRAK
wady: NIETERMINOWOŚĆ, BRAK PROFESJONALIZMU, SPÓŹNIENIA
opinia: KOLEJNA PACZKA DPD NIE DOTARŁA W TERMINIE
JEŚLI CHCECIE ZAWALIĆ SPRAWĘ NP PRZETARG TO ZAMÓWCIE DPD NA PEWNO NIE DOTRZE NA CZAS. OSTATNI REKORD 4 DNI.
NIE POLECAM. NIE POLECAM.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-09 12:49:45
zalety: Brak
wady: Chamski kurier, cwaniak, okropnie wychowany, pyskaty, niemiły. Firma ktora nie dba o dobro klienta.
opinia: Nie polecam firmy DPD za każdym razem mam z tą firmą i kurierami duże problemy. Paczka z Londynu do Warszawy przyszla by na czas gdy kurier zachowal sie normalnie i kulturalnie do klienta. Nue chciał zdjąć paczki z samochodu kazal sobie zdjac osobiście bo stwierdził ze on nie będzie dzwigal tak duzej paczki..powiedzialam do niego ze paczka jest oplacona z domu do domu. Wkurzyl sie i zabral paczke ze sobą. Chamski wkurzajacy i nie zadwolony ze musi pracować.. Niech sie cieszy ze ma prace a jak sie nie podoba to niech sie zwolni.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-27 12:17:46
zalety: dostawa dotarła bardzo szybko
wady: niestety w stanie całkowicie zniszczonym
opinia: Wszystko jest w porządku dopóki coś nie zostanie zniszczone przesyłka dotarła bardzo szybko niestety mimo ostrzeżeń uwaga szkło ,nie rzucać w stanie kompletnego zniszczenia i nie było to lekkie stuknięcie tylko wszystko dokładnie potłuczone i powyginane elementy metalowe mimo zabezpieczenia folią bąbelkową
a schody zaczęły się w momencie złożenia reklamacji,dodzwonić się -tragedia WYSŁANO DRUK REKLAMACYJNY POCZTĄ ELEKTRONICZNĄ Z ZAŁĄCZONYMI WSZYSTKIMI MOŻLIWYMI DOKUMENTAMI(ZDJĘCIA,PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA SPORZĄDZONY W DNIU ODBIORU,PROTOKÓŁ PRZEKAZANIA GDZIE PODANA JEST WARTOŚĆ PACZKI)UDAŁO SIĘ RAZ DODZWONIĆ PANI PRZEKAZAŁA ŻE REKLAMACJA PRZYJĘTA CZEKAĆ 30 DNI NA ROZPATRZENIE PO 10 DNIACH Z POWODU BRAKU JAKIEJKOLWIEK INFORMACJI WYSŁANO PISMO Z PROŚBĄ O INFORMACJE NA JAKIM ETAPIE JEST SPRAWA NIE DOSTAŁAM ŻADNEJ ODPOWIEDZI ANI PISEMNEJ ANI E-MAILOWEJ RÓWNO 30 DNI PO PRZYJĘCIU NAGLE PANI ZADZWONIŁA ZE PODANO ZŁY NR POCZTY E-MEILOWEJ(NA FORMULARZU REKLAMACYJNYM BYŁ PRAWIDŁOWY) I PROSI O PODANIE PRAWIDŁOWEJ WYSLĘ DECYZJĘ.OCZYWIŚCIE ODMOWNA Z POWODU NIE UZUPEŁNIENIA DOKUMENTÓW ,KONKRETNIE FAKTURY ZAKUPU LUB OŚWIADCZENIA POWODU JEJ BRAKU JAKBY TO MIAŁO ZNACZENIE DLA POWODU WYSŁANIA I ZNISZCZENIA PACZKI OCZYWIŚCIE NIKT NIE CHCE JUŻ ROZMAWIAĆ I NIE ODBIERA TEL A PROBLEM JEST TEŻ TEGO TYPU ,ŻE ZA KAŻDYM RAZEM Z INNĄ OSOBA ROZMAWIAM DODAM ,ŻE E-MAILA NIE OTRZYMAŁAM W DNIU W KTÓRYM PANI TWIERDZI ZE WYSŁAŁA,ALE JUŻ PO TERMINIE DO UZUPEŁNIENIA UDAŁO SIĘ PANI BEZ PROBLEMU I ZADZWONIĆ I WYSŁAĆ E-MAILE CHYBA TAKA POLITYKA TEJ FIRMY ŻEBY ZBYWAĆ KLIENTÓW Z REKLAMACJI
NIE POLECAM WYSYŁAĆ ŻADNYCH WARTOŚCIOWYCH I PODDATNYCH NA ZNISZCZENIE RZECZY

| Skomentuj opinię


orszulkas
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-25 21:04:43
zalety: nie znalazłam
wady: brak kompetnecji, kultury, reszta jak niżej
opinia: ogromny problem z dostarczaniem przesyłki, zerowy kontakt z kurierem, brak kompetencji, kultura osobista niska..
brak wiedzy na temat aktualnych regulacji prawnych

| Skomentuj opinię



2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-23 13:20:00
zalety: Trudno mi obecnie znaleźć zalety DPD. Czy to że większość przesyłek jest odbierana i trafia do klienta jest zaletą czy normalną powinnością?
Korzystam z tej firmy od kilku lat pośrednio a od dwóch lat na podstawie bezpośrednich umów. Dzisiaj tęsknię za jakością DPD jaką znałem wcześniej. By zaletę jednak wymienić powiem, że dobrze, że jest taka firma ponieważ każdy wybór z kilku jest lepszy niż dyktat monopolu.
wady: Nieskuteczna i raczej pozorna praca zespołu wsparcia, lakoniczne odpowiedzi, brak reakcji, zagmatwana procedura reklamacji. Odpowiedzi wykluczające odpowiedzialność DPD np. "Kurier z tego rejonu się zwolnił" - nierzadka odpowiedź na pytanie o brak dostawy lub zaginięcie przesyłki. W okresie urlopowym przesyłki czekały po cztery dni, każdego z nich licząc na zabranie i bez informacji dlaczego tak się nie dzieje. Po interwencji drogą formalną w odpowiedzi zostaje przesłany telefon do kierownika oddziału "winnego". Czyli radź sobie Kliencie dalej sam. Liczne zgłoszone a nie odebrane przesyłki z miejsca wskazanego. Okazało się, że Lokalny kurier dyktuje zasady i odbiera zgłoszone przesyłki jak sobie uważa. Kolejne moje interwencje obnażają bezhołowie panujące w tym rejonie i brak kontroli nad personelem wykonawczym wykonawczym. Cały system reklamacji i kontaktu z Klientem jest ukierunkowany na minimalne zaangażowanie a wręcz zbycie i zniechęcenie klienta. Do tego zamówione materiały eksploatacyjne wydzielane przez pracownika wg jego pktu widzenia z autorytatywną odmową przysłania ich części. Nie przeszkadzało to jednak DPD wcześniej upychać do takich paczek kilogramów niestosowanych i nie zamawianych przez nas formularzy i materiałów (mimo naszych uwag iż nie potrzebujemy ich). Był to dla nich "ekonomiczny" sposób na utylizację.
opinia: Znaczne ożywienie obrotu towarami spowodowało bum na usługi przewoźników. Wraz z nim i przeładowaniem zleceniami poszła w dół jakość obsługi i zwiększyła się ilość reklamacji. Niestety nie dotyczy to tylko DPD ale także i innych wiodących przewoźników. Wyraziłem opinię o DPD ponieważ z nimi mam podpisaną umowę, Ilość wysyłanych miesięcznie paczek to 50-100.
Ponad miesiąc temu z ciężkim sercem przedłożyłem z nimi umowę i cały proces przebiegł wzorcowo. Zakończony przesłaniem mi podziękowania i gratulacji decyzji.
Te gratulacje chyba jednak się raczej im należą..i to za to, że się dałem złapać licząc, że się coś zmieni.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-05 14:00:02
zalety: Nie pokazali
wady: Przesyłki niestandardowe
Trudność kontaktu
opinia: Wysłałem paczkę z opcją "przesyła niestandardowa" (+20zł) która została przyjęta w punkcie. Po tygodniu dodzwoniłem się (z trudem) i dowiedziałem, że jednak jej nie dostarczą i mam ją sobie zabrać z punktu. Pieniędzy naturalnie nie chcą zwrócić.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-02 12:06:48
zalety: Zamówienie wysłane od sprzedającego w piątek a odbiór u klienta w poniedziałek. Jedyny plus .
wady: Nie ogarnięty kurier, wręcz chamowaty.
opinia: Jak zwykle kurier mało "elastyczny".dzwoni jak juz jest pod domem i nikt nie otwiera .mimo podanej informacji iż odbiór będzie możliwy po godz 15 -przyjeżdża powiedzmy o 11 i zniesmaczony ze nikogo nie ma.poproszony o przewiezienie przesyłki na inny adres oddalony dosłownie 5min jazdy samochodem , oświadcza ze to nie możliwe! Cholera klient chyba płaci za usługę kurierska wiec ludzie weźcie się ogarnij cie w tym DPD. Za karę tam chyba nie pracujecie a jeśli wam się coś nie podoba to proponuje zmienić pracę. Nikt też nie czeka w domu na urlopie bo kurier przyjedzie.my tez mamy prace !

| Skomentuj opinię (1)


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-30 13:14:30
zalety: Brak
wady: Nie szanuje swoich klientów.
opinia: Nigdy nie zamawiajcie kuriera z tej firmy DPD. Przesyłka nie została doręczona została zniszczona, a pani zajmująca się reklamacjami pokazuje jak traktują swoich klientów. Powinni być wycofani z przesyłek kurierskich .

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-25 20:38:34
zalety: _
wady: - błędne terminy dostawy paczek
-notoryczne "nie podjeżdżanie " kurieróœ pod dom (mamy monitoring)
- brak kontaktu z kurierem (nr nieaktywny cały dzień)
- "spychologia" w przypadku problemu z paczką ze strony infolinii
opinia: Odradzam DPD!!! Podkreślam że to któryś raz taka sytuacja! rano sms że paczka dotreczona będzie 9.30-10.30 ,podany nr kuriera nieaktywny przez cały dzień,infolinia rozkłada ręce, przez cały dzień czekaliśmy- nikogo nie było, o 17 info w systemie że "adresata nie zastano". Fuck!!! na co kolejny raz ta sama śpiewka infolinii " prosze złożyć reklamację i odebrać samemu paczkę z magazynu".. Bez komentarza! Strzeżcie sie DPD!!!!

| Skomentuj opinię


6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-21 14:37:01
zalety: nie widzę
wady: 1.Dostarczanie przesyłek do klientów prywatnych przed południem
2.brak powiadomienia o planowanym doręczeniu przesyłki
3.możliwość kontaktu z kurierem to fikcja
opinia: moja opinia dotyczy całokształtu tej firmy.
daję jedynkę bo mniej się nie da!
kurier dostarcza paczkę do mieszkania prywatnego o godzinie 11 w dzień powszedni, i nie mam możliwości nic zrobić, klamka przez kuriera pocałowana, punkt zaliczony i wio dalej.
A ja potrzebuję dzisiaj tę przesyłkę BARDZO PILNIE odebrać!
czy was DPD to wogóle obchodzi? usługa w ten sposób po prosu jest bez sensu! Zastanówcie się łaskawie czego oczekuje od was klient!
żenująca jakość obsługi, nikt nic nie wie, nie ma obowiązku, nic się nie da zrobić - i wszystko w tym stylu, to cała infolinia!
TOTALNA PORAŻKA!!! NIGDY WIĘCEJ DPD!!!
PRZESTRZEGAM PRZED KORZYSTANIEM Z USŁUG TEJ FIRMY I ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
Jeżeli chcecie mieć bezproblemową szybką przesyłkę każda inna opcja niż DPD będzie zapewne lepsza.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-21 11:54:58
zalety: BRAK
wady: Utrudniony kontakt z klientem,
Złe traktowanie klienta,
Arogancja i bezczelność
opinia: Odradzam tą Firmę po raz kolejny zostałem potraktowany jak zło konieczne a nie klient.
Dostawca/ Kurier - na 5 chwilę przed dostawą zadzwonił że jest, byłem w pracy w innej lokalizacji, nie mogłem zdążyć odebrać przesyłki.
Słowa kuriera:
"w ogóle nie muszę do Pana dzwonić..."
"rozwożę wtedy kiedy mi jest to wygodne i nie interesuje mnie czy klient jest w stanie pojąć przesyłkę czy nie..."
"drugiej próby dostawy nie będzie - wraca do nadawcy..."
I nie było.
Mogę podać moje dane i dane dotyczące przesyłki i biorę za napisane słowa pełną odpowiedzialność.
Styczność DPD po raz kolejny pokazała mi dno - traktowania klienta. Zatem nie jest to przypadek a jakość planowana obsługi rynku.

| Skomentuj opinię


lturner
zwiedzający - 2 punktów

6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-19 13:11:49
zalety: Żadnych
wady: Horror. Nigdy więcej takiego koszmaru!
opinia: Wnoszę skargę na skandaliczną obsługę przez Kuriera w dniu 18.06.2018 dostarczającego mi 4 przesyłki opłacone jako oddzielne paczki z Londynu, który odmówił wniesienia przesyłki do mieszkania na 2 piętrze, wyładował przesyłki z samochodu na parking przed śmietnikiem i bez zaoferowania mi dokumentu do podpisu odbioru po prostu odjechał.

Co najwyżej może mi wnieść jedną najmniejszą paczkę, ale i tego nie zrobił. Tłumaczył się tym, że przepisy mu na to pozwalają, kierownik jego też a ponadto ma wujka, który może mnie' załatwić", ("Wie pani kim on jest?"). Włos się po prostu jeży na głowie. Nigdy więcej takich usług.


| Skomentuj opinię



17 osoby z 17 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-09 18:45:54
zalety: Taniej niż inni przewoźnicy.
wady: -nieterminowość,
-brak kontaktu z kurierem,
-niemili konsultanci na infolinii,
-lekceważące podejście do klienta.

opinia: Została uiszczona dodatkowa opłata za doręczenie przesyłki w sobotę. Oczywiście nie doręczono jej. Kontaktu z kurierem brak - wyłączony telefon, a poczta głosowa informuje o zapełnionej skrzynce.

| Skomentuj opinię


Poszkodowany
zwiedzający - 2 punktów

21 osoby z 21 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-07 17:09:48
zalety: BRAK
wady: WYŁĄCZNIE
opinia: Skandaliczna, najgorsza jaką można sobie wyobrazić firma "dostawcza". ZERO kontaktu z odbiorcą, BARDZO TRUDNY kontakt z konsultantami, a ich zachowanie aroganckie. RZEKOMO dwukrotnie próbowano mi doręczyć przesyłkę, ale mnie nie zastano. W majestacie swoim kurier nie raczył się ze mną umówić na odbiór. Szczególnie współczuję tym, którzy usiłują wejść na czat z konsultantem; wielokrotne wpisywanie POPRAWNEGO kodu skutkuje informacją o kodzie błędnym. GORĄCO ODRADZAM jakikolwiek kontakt z tym przewoźnikiem! OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!

| Skomentuj opinię (1)


24 osoby z 24 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-29 22:48:00
zalety: brsak zalet
wady: bardzo długi termin dostawy
opinia: od 21.05.2018 zamówiony towar leży w magazynie firmy kurierskiej. Kurier nie raczy powiadomić kiedy towar zostanie dostarczony po mojej interwencji kierownik firmy kurierskiej DPD w Bydgoszczy zapewnił mnie że towar zostanie dostarczony 29 maja 2018 po godz 14 lecz najwyraźniej sobie ze mnie zakpili. nie mogę przecież brać codziennie urlopu i angażować innych osób ponieważ jest to ciężka przesyłka. Ani słowa wyjaśnienia czekaj sobie jak długo chcesz przestrzegam przed korzystaniem z tej firmy nie pierwszy raz szukam swojej przesyłki która składana jest na magazynie i spokojnie sobie leży nikt się tym nie przejmuje Bożena

| Skomentuj opinię