Przesyłki Kurierskie DPD - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.32 / 5.00
13% opiniujących poleca DPD
Przesyłki kurierskie DPD. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek DPD z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera DPD

Opinie użytkowników o DPD

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-10-15 13:32:25
zalety: szybka dostawa
wady: uszkodzona przesyłka, mało elastyczne godziny dowozu przesyłki
opinia: Nieuczciwa firma. Mebel został mocno uszkodzony w transporcie, nie było możliwości otwarcia paczki, gdyż była odbierana na dworzu (kurierowi nie pasowały godziny dostawy do domu). Zaraz po otwarciu, gdy okazało się, że biurko jest obite, skontaktowaliśmy się mailowo z DPD, przy otwarciu zrobiliśmy zdjęcia. Firma uporczywie nie chce przyjąć reklamcji.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-10-09 19:19:06
zalety: brak
wady: fatalny kontakt z kurierem
opinia: Nigdy więcej kuriera DPD. Bardzo często wysyłam paczki i odbieram paczki. Kilka razy zamawiałam rzeczy i wybierałam formę odbioru kurierem DPD i za każdy razem był jakiś problem. Kurierzy nie kontaktują się z odbiorcą. Totalnie olewają klienta. A najbardziej zdenerwowałam się gdy chciałam nadać paczkę i bardzo zależało mi na czasie, a kurier mimo opłaconej wysyłki po prostu nie przyjechał. Pan z infolinii DPD powiedział że nic nie może zrobić, bo kurier nie odbiera telefonu. Dno! Nigdy więcej!

| Skomentuj opinię



23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-27 13:47:09
zalety: Łatwy kontakt z kurierem
wady: kłamstwa i olewanie klientów
opinia: dostałam informację, że moja paczka ma do mnie dotrzeć w piątek, jednak czekałam i nikogo nie było. W niedzielę wybrałam się na zakupy. Kurier bez uprzedzenia przyjechał (wiem od sąsiadów) lecz po nim ani śladu. Zadzwoniłam do niego w poniedziałek, obiecał paczkę na środę, potem na czwartek, potem znów na poniedziałek, i tak czekam już 2tygodnie a po nim nie ma śladu, ciągle obiecuje, a nie zjawia się, mało profesjonalne.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-25 11:48:44
zalety: brak
wady: lekceważenie klienta
opinia: W moim przypadku kurier zadzwonił gdy stał już pod moimi drzwiami (o 9 rano) gdy byłam w pracy. Kiedy powiedziałam mu że będę po godzinie 15 ten oświadczył że dziś po podanej godzinie nie da rady się zjawić. To może przyjść pan jutro po 15? Też nie da rady. I cisza, jakby mi miało zależeć na pozbyciu się pakunku - w sumie mi zależało na przesyłce bo miałam tam część do swojego auta (a jeździłam pożyczonym). Opcja dostarczenia przesyłki na inną ulicę też nie wchodziła w grę bo to jemu nie po drodze. Specjalnie wybrałam opcję za pobraniem by to on się za mną uganiał a nie zostawiał przesyłki po sąsiadach. Wyszło na to że jeździłam za kurierem na drugi koniec miasta bo temu za nic nie pasowało pojawić się u mnie później, kiedy większość ludzi wróci z roboty, poza tym spóźnił się na wyznaczone miejsce.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-15 16:13:19
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu przed dostawą.
Zero elastyczności.
Chamscy pracownicy.
opinia: Zero kontaktu przed dostawą i pretensje, że nikt nie otwiera drzwi. Rozumiem, że zamawiając przesyłkę z DPD należy przez tydzień nie opuszczać domu.Opryskliwy kurier poinformował mnie, że w takim razie odbiorę sobie w punkcie.To po to zamawiam przesyłkę kurierską żeby za nią jeździć po mieście? To, co jest standardem w innych firmach pracowników DPD zdaje się przerasta. O kulturze osobistej w kontaktach z klientami już nawet nie wspomnę! Nie będę robić zakupów tam gdzie oferują dostawy za ich pośrednictwem...może jak zaczną tracić klientów przemyślą politykę firmy.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-05 16:01:07
zalety: Brak
wady: Kurierzy pracują rano do południa samemu pracując brak możliwości odbioru przesyłki
opinia: Od paru dni próbuje odebrać przesyłkę.
Jednego dnia oczywiście przed południem dzwoni kurier i mówi że ma przesyłkę
Informuje go ze będę po południu ok jutro po 16.30
Następnego dnia rano dzwoni kolejna idiota ze ma przesyłkę
Mówię że dzisiaj będę o 14.30.
Około 16 dzwonie do kuriera zapytać czy będzie z przesyłką.
Odpowiada że nie to już była 100 próba doręczenia i dzisiaj już nie ma czasu.
Reasumując firma DNO NIE POLECAM już Poczta Polska jest 1000X lepsza

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-05 14:35:38
zalety: Zero zalet same wady
wady: Kurier jeżdżący poza Toruń to jakiś totalny debil
opinia: Oddział w Toruniu to jakaś tragedia rodzinna same barany i skurwysyny płacę za paczkę to ma być dostarczona do domu a nie mam sobie sam odbierać banda złodziejów jebanych omijajcie to coś z daleka

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-05 11:15:35
zalety: niema takich
wady: bardzo duzo
opinia: najwięksi oszuści ,przetrzymują klientów pieniądze 2 tygodnie i nimi obracaja napisalem do ministra sprawiedliwości o ich przekrętach,nie wysylajcie paczek za pobraniem bo będziecie czekac i czekac zwykli przkretacze

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-05 11:12:09
zalety: brak
wady: najwięksi oszuści ,przetrzymują klientów pieniądze 2 tygodnie i nimi obracaja napisalem do ministra sprawiedliwości o ich przekrętach,nie wysylajcie paczek za pobraniem bo będziecie czekac i czekac zwykli przkretacze
opinia: najwięksi oszuści ,przetrzymują klientów pieniądze 2 tygodnie i nimi obracaja napisalem do ministra sprawiedliwości o ich przekrętach,nie wysylajcie paczek za pobraniem bo będziecie czekac i czekac zwykli przkretacze

| Skomentuj opinię



23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-30 19:12:11
zalety: Paczka nie otwarta
wady: Paczka pozostawiona u innego człowieka
opinia: Czekam na paczkę. W systemie informacja, że paczka odebrana!! Latam po sąsiadach - nikt nic nie wie. Okazuje się, że paczka pozostawiona na ochronie. A kto DPD Polska pozwolił zostawiać paczkę na ochronie?? NIE POLECAM DPD POLSKA. Dysponują paczkami jak swoimi. To moje przedmioty, a Wy macie je tylko do mnie dostarczyć. TO TAKIE TRUDNE?

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-24 16:46:00
zalety: brak
wady: chamstwo kuriera
opinia: byłam w pracy kiedy dostalam smsa ze paczka dostane dostarczona o godz. 11;00-12;00, chcąc sprawdzić paczkę poprosiłam mamę żeby jej nie odbierała i nic nie podpisywała tak też zrobiła. odesłałam smsa z innym terminem, kurier sam zwrócił paczkę pisząc, że to klient wykonał, kiedy ja nic nie podpisałam ani moja mama. jakim więc prawem została zwrócona ? na infolinii któraś z pań probowała mi wmowic ze to firma H&M sama wykonała zwrot paczki. a czarno na białym miałam napisane że o godz, 12;38 (podobno ja) podpisałam zwrot paczki. Kurier to Pan Przemysław, złożyłam oficjalną skargę na niego na infolinii oraz na stronie DPD.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-23 09:04:59
zalety: Nie dostrzegłam
wady: Kurier nie docierajednego dnia po przesyłkę, zero kontaktu, brak pomocy ze strony centrali, drugi dzień, po kolejnej interwencji, dociera kurier ale nie zabiera paczki bo centralą nie wydała karty nadania, porażka
opinia: Zlecenie nadania paczki w poniedziałek po południu. Kurier ma przybyć po paczkę w godz. 8-16:00 (!) Cały dzień podporządkowany czekaniu na kuriera. Pierwsza porażka. Niestety kurier do wieczora nie zjawia się. Nie dzwoni, brak jakiegokolwiek kontaktu. Dzwonię do centrali - nie mogę dostać nr do kuriera, dzwonią sami ale kurier nie odbiera. Pan na infolinii twierdzi że nic więcej dla mnie nie może zrobić. Bezradność i wkurzenie. Środa rano dzwonię do centrali. Pani potwierdza że kurier będzie za pół godziny - wystawia nowe zlecenie. Przybywa kurier - bez karty nadania, przewozowej tzw. CR i twierdzi, że nie zabierze paczki. Chcę podać wszystkie dane do nadania przesyłki ale twierdzi, że tak nie można... Proszę żeby zadzwonił na centrale, wyjaśnił.... Nie będzie nigdzie dzwonił. Co mam robić? Dzwonić na centrale i załatwiać problem z nimi.!Po czym bierze ode mnie wszystkie dane potrzebne do nadania przesyłki i twierdzi, że sam wypisze kartę po prostu na kartce. Ale nie teraz... Że powinien się wyrobić między 13:30 a 14:00... No czy to są jakieś żarty??? Tak wygląda profesjonalna obsługa klienta. Mam dwa dni zmarnowane na oczekiwanie kuriera i trzy rozmowy z centralą żeby "załatwiać problem". A paczka jak stała u mnie tak stoi i czeka na kuriera... DPD nigdy więcej!!!

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-16 19:03:52
zalety: Bardzo kompetentne i opanowane panie na recepcji.
wady: Brak kontaktu ze strony kuriera, lekceważący stosunek do klienta i obowiązków służbowych, zostawianie paczek pod innymi adresami.
opinia: Zdecydowanie nie polecam. Mimo prośby o telefon (żeby ustalić godzinę odbioru dogodną dla kuriera i dla nas) brak jakiegokolwiek kontaktu. Rano dostaliśmy sms z informacją, że przesyłkę zostawił u obcych osób. Na telefon z naszej strony z pytaniem dlaczego tego nie skonsultował z nami i dlaczego wcześniej się nie skontaktował pan stwierdził, ze go to nie interesuje czy pracujemy i nie jego problem (w mniej kulturalnych słowach). Finalnie mimo opłaconego dowozu do domu musieliśmy jechać do centrali żeby odebrać przesyłkę,

| Skomentuj opinię


Ewawil
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-16 16:26:48
zalety: Nie widze
wady: Lekcewaźenie klienta
opinia: Przewoźnik zniszczyl moja przesyłkę
Złożyłam reklamacje i dostalam odpowiedź ze nie została przyjeta poniewaź reklamacja została wysłana pozniej niz po 7 dniach.
Nie było mnie w tym czasie w domu
Przesylke odebrała córka
Uwazam ze nie ma obowiazku do niej zaglądać
Pan który ja przywiózł nie powiedział ze paczka jest uszkodzona
Po moim powrocie zglosilam reklamacje
Okazalo sie ze za pozno
Nie uwazam ze mam obowiązek siedzieć w domu i czekać czy ewentualnie paczka moze wrocic
Moim zdaniem zawinił przewoźnik
Tak sie nie robi
Nie polecam tej firmy nikomu

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-11 17:45:53
zalety: szybka dostawa, jak się opisze co jest w środku to dbają o paczkę, żeby się nie zbiła
wady: raz tam kurier miał 2 godzinne opóźnienie
opinia: Ja tam polecam bo jest więcej zalet niż wad, po za tym się nakleja naklejki, np: Uwaga szkło, bo wtedy kurierzy wiedzą co jest w środku

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-06 14:01:07
zalety: żane
wady: Rzucają paczkami, Uderzają o podłogę paczkami, 3 miesięczne opóźnienia, Brak kontaktu i niemiła obsługa.
opinia: Kiedy raz nadałem paczkę to Panie mówiły mi to: "Proszę tu podpisać tu opisać tu zostawić a tu opłacić 24zł" za nadanie z Gdańska do Radomia.
Jeszcze obiecywały że dostanę paczkę w ciągu 8 dni roboczych a dostałem po ok. 3 miesiącach. Potem Pojechałem autobusem do Radomia "nadałem tam rzeczy których nie mogłem wziąść do autobusu bo były za ciężkie". Potem zobaczyłem jak rzucili paczką a tam był monitor. Potem czekałem ok. 12 minut na otrzymanie do rąk. Potem do mnie doszli i mężczyzna który dał mi tą paczkę rzucił na podłogę i powiedział że "to przypadkowo bo była za ciężka. Potem chciałem otworzyć paczkę żeby zobaczyć czy wszystko jest. A kurier powiedział że mam podpisać kwit że wszystko się nie pobiło i potem znowu podpisać odbiór. I monitor za 200 zł poszedł do naprawy. Nie polecam.

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-05 07:23:18
zalety: Jakie zalety?
wady: Nie spieszą się z dostarczaniem.
opinia: Jakimi mamejami muszą być ci ludzie, że - mając jako takie zaplecze - tak się spóźniają? Przesyłka przez pół Polski, a ja czekam już od tygodnia. Gdybym wiedział, że tak będzie, wsiadłbym na rower i pojechałbym odebrać zamówienie osobiście. Pewnie już bym wrócił. To jest jakiś żart.

| Skomentuj opinię



23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-04 17:22:39
zalety: Brak
wady: Chamstwo i brak zoorganizowania.
opinia: Chamska konsultantka, która nie da dojść do słowa i jeszcze obraża. Zero zoorganizowania między sprzedawcami , kurierami i systemem. Zamiast czekać na paczkę 2 dni, czekam tydzień. Nikomu nie polecam tej firmy!!

| Skomentuj opinię


23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-03 08:58:24
zalety: Brak
wady: W regionie łódzkim to Najgorsza firma kurierska. Kurierzy są wiecznie zdenerwowani i nie przestrzegaja godzin przyjazdów. Robiąc zwrot towaru dostarczonego przez dpd kazano nam czekać w domu przez 8 godzin!. Nie dają klientowi możliwości złożenia zażalenia. W tym momencie Dpd jest dla mnie jednym z czynników decydujących o wyborze firm sprzedających Agd.
opinia: W regionie łódzkim to Najgorsza firma kurierska. Kurierzy są wiecznie zdenerwowani i nie przestrzegaja godzin przyjazdów. Robiąc zwrot towaru dostarczonego przez dpd kazano nam czekać w domu przez 8 godzin!. Nie dają klientowi możliwości złożenia zażalenia. W tym momencie Dpd jest dla mnie jednym z czynników decydujących o wyborze firm sprzedających Agd.

| Skomentuj opinię


Mechanzsm
zwiedzający - 2 punktów

23 osoby z 23 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-02 10:29:20
zalety: Możliwość sprawdzenia operacji sledzenia przesyłki
wady: Obsługa klienta DPD wprowadza w błąd , zbywa i przekierowywuje do innych odziałów
Kurier DPD Witold 504 401 220 kłamie , wprowadza w błąd , bezczelnie odsyła paczkę do nadawcy zaraz po otrzymaniu paczki z magazynu zaznaczył ją jako ,,przesyłka nie doręczona ,,
opinia:

2017-08-01 08:45:00 Wydanie przesyłki do doręczenia GDN
2017-08-01 08:47:34 Przesyłka nie doręczona - rezygnacja telefoniczna GDN kurier po paczki bez kontaku ze mną kurier Witold (504 401 220) 2min i 34 sekundy po tym jak otrzymał paczkę i oznaczył ją jako ,, Przesyłka niedoręczona - rezygnacja telefoniczna gdy zadzwoniłem do niego sprawdzić 1.08.2017 o godzinie 8.55 do pytać się o paczkę okłamał mnie że paczka została wysłana do odziału pod Gdańskiem Kowale ul.Starowiejska 33 że dostarczy mi ją jutro czyli 2.08.2017 kłamiąc że dostał polecenie od nadawcy aby paczka wróciła do nadawcy, zadzwoniłem do nadawcy upewnić się czy zrezygnował z dostarczenia przesyłki kurierem nadawca nawet o tym nie wiedział, kurier witold ani inne podmioty nie kontaktowały się z nadawcą ani nadawca z firmą DPD telefonicznie w sprawie rezygnacji telefonicznej z dostarczenia przesyłki, zadzwoniłem do kuriera Witolda o godzinie 14,37 aby dowiedzieć się gdzie jest paczka i gdzie mogę ją odebrać, ponownie mnie okłamał że paczka jest w odziale w kowalach na ul. starowejskiej 33 zniechęcając do odbioru osobistego zapewniając że paczka będzie jutro (2.08.2017) pojechałem tam specjalnie z Gdyni ponieważ zależało mi na tej przesyłce. Odział w Kowalach ul starowejska 33 dnia 1.08.2017 godz 15,50 po krótkiej rozmowie okazało się że paczki nie ma w odziale. Pani przekierowała mnie do biura obsługi klienta abym tam złożył skargę na kuriera.
Zadzwoniłem do Biura Obsługi klienta o 16,00 pani po weryfikacji danych i kontakcie z kurierem wprowadziła mnie w błąd że nadawca zlecił zwrot paczki do nadawcy , poprosiłem o ponowne sprawdzenie czy rzeczywiście nadawca zrezygnował z dostarczenia przesyłki
,, nie udało się Pani skontaktować z odzałem w sprawie wyjaśnienia tej sytuacji,, więc podałem Pani numer telefonu do nadawcy aby sprawdziła czy nadawca zlożył dyspozycjię rezygnacji aby nadawca wysłał do wglądu Firmy dpd taką informację. Dział nadajacy zajmyje się taką sprawą . Pani wywnioskowała że błąd leży po stronie Magazynu odziału nadajacego.

| Skomentuj opinię