Przesyłki Kurierskie FedEx - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.10 / 5.00
5% opiniujących poleca FedEx
Przesyłki kurierskie FedEx. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek FedEx z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera FedEx

Opinie użytkowników o FedEx

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-14 16:11:20
zalety: nie ma żadnych zalet
wady: nieuczciwe traktowanie klienta, brak jakiejkolwiek rzetelności, nonszalancje
opinia: O kontaktu z klientem. Nie dostarczają paczek, wmawiaja klientom, ze była dostawa W moim przypadku rodzice czekali w domu przez kilka dni - odebrali 2 przesyłki innych firm, a fedex napisał, ze nikogo nie było w domu. Dramat - każda inna firma tylko nie fedex

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-13 21:09:45
zalety: Żadne
wady: Brak komunikacji z kurierem, kłamstwa
opinia: Jak można być tak beszczelnym, waruje w domu dwa dni a dostaję wiadomość że kurier nie zastał nikogo. Wykonałem 3telefony na infolinii i niczego się nie dowiedziałem poza tym że nie poradzą mi numeru tel. do kuriera.

| Skomentuj opinię



5 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-13 17:40:53
zalety: brak
wady: chamstwo
kłamstwa
nieodpowiednie podejście do klienta
niekompetencja
opinia: Produkt miał być dostarczony do Biura w którym pracuje 10 osób w godz 8-16. Pierwszego dnia informacja o godz 11:34 - "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana." drugiego dnia ta sama informacja o godz 13:04. Inne firmy kurierskie nie mają żadnych problemów z dostarczaniem tu produktów, ta miała. Dodatkowo po zadzwonieniu na infolinie, Pan się nie przedstawił, a gdy zacząłem opowiadać o problemie, zaczął mówić, że mnie przerywa oraz, że muszę mieć problem z zasięgiem (szczerze, nigdy nie miałem problemów z zasięgiem w mieszkaniu), po czym gdy powiedział, że mnie słyszy, rozłączył się. Zadzwoniliśmy do firmy z której zamawialiśmy produkt, dowiedzieliśmy się, że wiele produktów nie dociera do odbiorców poprzez firmę FedEx, ale jeśli więcej klientów zgłosi reklamację to będą mogli rozwiązać z nimi umowę, Tak więc proszę nie ignorować takich zachowań i składać reklamacje, dzięki temu pomożemy sobie oraz innym.
Pozdrawiam

| Skomentuj opinię


sekretmnicha
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-05 11:20:37
zalety: BRAK
wady: Infolinia która "nic nie może"
Kurierzy nawet nie próbują dostarczać przesyłki
Brak możliwości zmiany adresu dostawy
Wiele innych...
opinia: Jakość usług FATALNA. Kurierzy kłamią, że adres dostawy jest niepoprawny lub, że nie zastali nikogo pod wskazanym adresem. Oczywiście dowiaduję się o tym przez infolinię, bo nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Ze zmianą adresu doręczenia też są niezłe jazdy: w innych firmach wystarczy proste kliknięcie w link. W Fedex, trzeba się najpierw skontaktować z nadawcą przesyłki, który musi wysłać maila do Fedex z nowym adresem. Maila oczywiście nikt nie odczytał, no bo po co? :)
4.03 została podjęta trzecia próba doręczenia. Żona,czekająca na przesyłkę zauważyła nawet samochód Fedex pod blokiem. Ale ten przejechał sobie nawet bez zatrzymania. Natomiast po chwili status przesyłki został zmieniony na "nieudana próba doręczenia"
ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.

| Skomentuj opinię


fedex1
zwiedzający - 2 punktów

10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-31 23:57:53
zalety: Żadne. Może poza śledzeniem paczki - żeby się można zdenerwować i stracić 20-30 minut czasu na połączenie z konsultantem, który przeprosi i zapewni że paczka następnego dnia będzie doręczona.
wady: Paczka nie podjęta do doręczenia przez dwa dni robocze. wymówka "niedopatrzenie" Co będzie dalej zobaczymy.. Taka organizacja firmy NIE ma miejsca konkurować i istnieć.
opinia: Zamieszczam szczegóły, żeby nie było że kogoś "pomawiam" Przesyłka dotarła do oddziału Fedex Katowice 28.12.2018. Tego samego dnia rano miała zostać wydana kurierowi. Niestety kurier nie podjął przesyłki. Dzwoniłem na infolinię. Zostałem poinformowany że to niedopatrzenie i złożona została pilna dyspozycja na wydanie przesyłki do doręczenia w poniedziałek tj. 31.12.2018. W poniedziałek tj. 31.12.2018 pomimo zapewnień z podczas piątkowej rozmowy - znowu sytuacja się powtarza. Rano kurier nie podejmuje przesyłki. Znowu dzwonię na infolinię o godzinie 9.40 - i dostaję informację, że kurierzy już pobrali przesyłki i nastąpiło niedopatrzenie że moja przesyłka nadal jest niepobrana w oddziale. Na moje pytanie czemu dwa dni z rzędu nikt nie odbiera przesyłki nie dostałem odpowiedzi. Prosiłem też żeby osoba odpowiedzialna za powtórne niedopatrzenie poniosła jakieś konsekwencje i na przykład zawróciła kuriera żeby łaskawie w dniu dzisiejszym dostarczył przesyłkę.Odzew zerowy.

| Skomentuj opinię (2)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-20 10:05:51
zalety: brak
wady: SAME
opinia: Najgorsza firma z jaką miałam okazje współpracować, kłamstwo w żywe oczy, przesyłka opłacona a kurier nie chce przyjechać po paczke, zero kontaktu z kurierwm, a Pan z oddziału w szczecinie chamski i beszzczelny. tacy ludzie nie powinni pracować w obsłudze klienta

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-20 09:51:11
zalety: Brak
wady: Totalna porażka !
opinia: Kurier W OGÓLE nie podejmuje próby doręczenia paczki. Przez firmę fedex nie mogę kupować na zalando. Reklamowałam brak przesyłki na zalando i w fedex, zupełny brak jakiejkolwiek reakcji. Dziś dzwoniłam na ich infolinię, w trakcie wyjaśniania sprawy pani mnie bezczelnie rozłączyła ! Nie kupuję nigdzie, gdzie widzę, że jedyną opcją dostawy jest fedex ! To najgorsza firma kurierska ever !!!

| Skomentuj opinię


8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-17 15:19:22
zalety: zero
wady: same wady
opinia: Czekasz jak głąb piszesz dzwonisz i dalej nic nie wiesz. Zero kontaktu ze strony kuriera ALE PRZESYŁKA W TRAKCIE DOSTARCZANIA - Tyle tylko że nie dostarczona. Najlepiej nie pracować albo wziąć minimum tydzień urlopu. Taka firma KRZAK jak Fedex może tylko utrzymać się w Polsce za granicą nikt nią nie wysyła

| Skomentuj opinię


10 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-06 22:35:02
zalety: brak
wady: złośliwi , bezczelni i niekompetentni kurierzy
opinia: brak jakiejkolwiek chęci współpracy z klientem , proponowanie"łapania "się na mieście w celu odebrania przesyłki, po czym dowiaduje się ,ze przesyłka była trzykrotnie awizowana.

niekompetencja,kłamstwo i bezczelność kurierów.
nigdy więcej Fedex. Szczególnie w Świnoujściu

| Skomentuj opinię



11 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-04 16:42:26
zalety: ?????????????? Nie znalazłem
wady: jak się dodzwonisz to biuro obsługi tylko do pogadania a nie do załatwienia sprawy, brak kontaktu z oddziałem podległym Kraków, Kraków to masakra całkowita, kurierzy kłamią, że byli dostarczyć paczkę a jak chcesz pokazać nagrania z monitoringu to centrala twierdzi, że taki już nie pracuje.............
opinia: szanowni Państwo,
może najpierw kopia śledzenia przesyłki:
03-12-2018 08:42 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
30-11-2018 09:27 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
29-11-2018 08:59 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
28-11-2018 08:58 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
26-11-2018 08:55 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
23-11-2018 09:59 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
22-11-2018 05:23 Przesyłka w oddziale FedEx. KRAKÓW
21-11-2018 14:45 Przesyłka w oddziale FedEx. OPOLE
21-11-2018 14:36 Przesyłka w oddziale FedEx. OPOLE
21-11-2018 09:42 Kurier odebrał przesyłkę od nadawcy.OPOLE
Czekam już 2 tygodnie i nic, przesyłka jest gdzieś w oddziale Kraków, biuro obsługi nie ma z nimi kontaktu. Reklamacji też nie mogę złożyć na furgonetka.pl bo nie zakończyła się dostawa a na pytanie kiedy odpowiadają żeby czekać. Nie wysyłajcie paczek przez fedex i furgonetka.pl. Kiedyś kurier z fedex miał mi dostarczyć paczkę i twierdził, że nikogo nie było, kiedy powiedziałem, że mam monitoring i mogę dać zapis z kamer stwierdzili, że ten kurier już u nich nie pracuje - same kłamstwa.
OMIJAJCIE FEDEX !!!!!!!!

| Skomentuj opinię


12 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-03 22:17:53
zalety: śledzenie przesyłki
wady: zerowy kontakt z pracownikami firmy
opinia: Żenada. Kurier był nie wiadomo kiedy, bo z dzwonka na pewno nie skorzystał. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, żadnego kontaktu do kuriera. Paczka jest gdzieś w fedexie i nikt nawet nie próbuje się ze mną skontaktować. Z powodu zerowego kontaktu z kimkolwiek z firmy pewnie wróci do nadawcy. W żadnej innej firmie kurierskiej nie miałam takiego problemu ze skontaktowanie się z kurierem, czy konsultantem. TRAGEDIA ,NIGDY WIĘCEJ FEDEXU

| Skomentuj opinię (1)


Bogdan66
zwiedzający - 1 punktów

11 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-29 00:35:02
zalety: brak
wady: wszystkie możliwe + bezczelność i chamstwo
opinia: Wszystkie najgorsze słowa cisną mi się na usta, Fedex to firma, która ma w wielkim poważaniu klienta, tak można było zrozumieć słowa pani w siedzibie firmy w Choroszczy, na moje pytanie, dlaczego przesyłka do dnia dzisiejszego nie została dostarczona - cóż mamy dużo takich spraw - z idiotycznym uśmiechem, taką usłyszałem odpowiedź. Przewidywany termin dostarczenia 26 listopada, po telefonie 28 listopada usłyszałem, że przesyłka wciąż nie wydana kurierowi do doręczenia, 40 km do siedziļy firmy i kolejne 200 do Warszawy, przesyłka to katalogi do wystawy otwartej o godz. 12-tej. Czy jako dostarczenie przesyłki można uznać prawie 600 km przejechanych przeze mnie osobiście, by dostarczyć przesyłkę w terminie? Jak napisałem na początku, nie znajduję słów, by wyrazić to, co sądzę o takim podejściu do klienta. najgorszy, nieodpowiedzialny .... to tylko dlatego, by nie przekląć, a powinienem. Na dokładkę firma bezczelnie umieszcza w śledzeniu przesyłki, że wydana kurierowi i dostarczona... z takim chamstwem i bezczelnością jeszcze się nie spotkałem.

| Skomentuj opinię (1)


10 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-27 19:59:16
zalety: brak
wady: niekompetencja, bezczelność kuriera, nierzetelność,niemożliwość dostarczenia towaru
opinia: OMIJAJCIE FIRMĘ FEDEX SZEROKIM ŁUKIEM !!! Zatrudnianie tak bezczelnych kurierów nie świadczy dobrze o tej firmie. Najpierw kurier próbował mnie wysyłać do biedronki, aby rozmienić kasę (podobno nie miał wydać...) , a później jak powiedziałam że tego nie zrobię rzucił słuchawką i nie odbierał w następnych dniach z magazynu mojej paczki. Przesyłka przeleżała w magazynie klika dni (mimo licznych interwencji...) W końcu ją zabrał z magazynu, ale nie dostarczył, kłamiąc przy tym że nikogo nie było... Na to wszystko pan z infolinii, poinformował mnie że mogę ją odebrać w Wołominie, mimo że jestem z Warszawy ... TAKIE "SUPER" USŁUGI ŚWIADCZY FIRMA FEDEX.....

| Skomentuj opinię (1)


9 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-20 16:50:08
zalety: brak
wady: opóźnienia,brak jakichkolwiek informacji na infolinii
opinia: na przysyłke czekam 12 dzień i dalej nic.przesyłka utknęła w odddziale 15 km od mojej lokalizacji i nie moze do mnie trafić.po zadzwonieniu na infolinie została mi przekazana informacja żebym sam sobie ją odebrał z ich magazynu. ŻENADA I WSTYD.Kurierzy w średniowieczu szybciej by to załatwili

| Skomentuj opinię (1)


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-16 20:14:11
zalety: brak
wady: cale mnostwo
opinia: Ta firma to jakas porazka!! Od tygodnia przetrzymuja mi przesylke na magazynie. Dodzwonic się do kogos z firmy FEDEX graniczy z cudem. Trzymaja na linii przy muzyczce a jak już ktoś laskawie odbierze to brak dostarczenia paczki tłumaczy enigmatycznie "problemami logistycznymi". To kpina i żenada!! Brak kontaktu z kurierem i możliwości śledzenia przesyłki, gdyż dane nie są aktualizowane na bieżąco. Jedyna "rada" która dostałam od firmy Fedex to zebym sobie sama odebrala paczke z magazynu (pomimo dodatkowej opłaty za dostarczenia paczki). W paczce znajdowaly się prezenty urodzinowe, których nie mogłam dostarczyć na czas. Nadawca zaplacil dodatkowe 12$ za to żeby przesylka została dostarczona na czas i na miejsce. Do dnia dzisiejszego nikt z firmy nie jest w stanie powiedzieć mi kiedy moja przesylka zostanie dostarczona.

| Skomentuj opinię


5 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-05 21:37:31
zalety: Brak
wady: Brak
opinia: Kurier FedEx- podwykonawca odebral przesylke - telewizor 65 " samochodem nie przystosowanym do przewozu przesylek, bez zadnego zabezpieczenia przed ewentualnym uszkodzeniem, nastepnie drugi kurier FedEx sfalszowal protokol ustalenia przesylki, posiadam dowody, sprawa w prokuraturze , natomiast FedEx nie chce poniesc odpowiedzialnosci za uszkodzenie przesylki dodatkowo ubezpieczonej w transporcie, bazujac na sfalszowanym protokole.

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-29 20:42:50
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: Jako opinie i przestrogę przesyłam list do "firmy" FedEx :)

"Szanowni Państwo, Chciałbym bardzo uprzejmie prosić i błagać na kolanach (na złość już nie mam siły) o dostarczenie mi paczki o numerze xxxxxxxxxxx. Codziennie rano, począwszy od dnia 24.10.2018, dzwonię na infolinie, opowiadając o tym, jak bardzo zależy mi na przesyłce. Miła Pani zza słuchawki dzień w dzień zapewnia mnie o „wysokim priorytecie” dostarczenia oraz informuje, iż ów dnia dostane swoją wymarzoną przesyłkę. Niestety, mimo zapewnień, bardzo wysokich priorytetów oraz próśb wysłanych do magazynu, codziennie po południu dowiaduję się, że paczka jak zwykle nie wyruszyła wraz z kurierem. Codziennym rytuałem stało się dzwonienie po południu i pytanie czemu paczka nie została dostarczona, aby usłyszeć od wyżej wspomnianej miłej Pani, że „nie wie, nie ma podglądu i nic nie może zrobić”. Jako miły i troszczący się klient, postanowiłem zaproponować wam zmianę nazwy usługi z „Next Day” na „Next Week”, a być może nawet „Next Month”. Mimo „bardzo przyjemnych” i dostarczających dużo wrażeń rozmowach z obsługą telefoniczną, chciałbym spróbować sił również tutaj – drogą pisemną i jeszcze raz skierować prośbę do firmy FedEx. Bardzo uprzejmie proszę o jak najszybsze dostarczenie przesyłki o numerze xxxxxxxxx na adres xxxxxxxxxxxxxx Warszawa. Prosiłbym również o odpowiedź na powyższą wiadomość wraz z planowanym terminem dostarczenia przesyłki. Z wyrazami zażenowania xxxxx"

| Skomentuj opinię



9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-22 22:22:37
zalety: brak
wady: całe mnóstwo
opinia: To ja mam jeszcze lepszą sytuację - w dniu dzisiejszym miała być dostarczona przesyłka, na którą czekam cały dzień. Kuriera nie ma i nie dzwoni. Po czym o 18.03 dostaje maila, że przesyłka została dostarczona. Tylko nie wiem gdzie i komu. Jest godzina po 18.oo więc nic już nie ustalę i do jutra żyje w niepewności gdzie moja przesyłka i co z moimi pieniędzmi, niemałymi, które za nią zapłaciłam. Naprawdę czytając wszystkie te komentarze zastanawiam się czemu taka dbająca o renomę Firma jak Zalando współpracuje z tym i tylko z tym właśnie kurierem? Czy zarządzający Firmą Zalando nie widzą tych wszystkich komentarzy i skarg od klientów.
Jeżeli paczka się jutro nie znajdzie - nieuszkodzona - to na pewno już nic więcej z Zalando nie zamówię - naprawdę wstyd

| Skomentuj opinię (2)


8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-19 15:49:33
zalety: Brak zalet
wady: Brak możliwości kontaktu z kurierem.
Brak możliwości uzyskania informacji o terminie przybycia kuriera.
Nie dotrzymywanie terminów odbioru paczki.
Nie wywiązywanie się z umowy
opinia: Dostaję około 50 paczek na rok. Nigdy z żadną firmą kurierską (oprócz Fedex) nie małem problemu z odbiorem paczki. Nawet jak kurier nie zastanie mnie w domu lub w pracy mam możliwość umówienia się na nowy termin. Kurierzy są sumiennii zjawiają się w określonym dniu i godzinach. Są firmy które umożliwiają przez Internet przekierowanie paczki na inny adres. Przed odbiorem przesyłki otrzymuję numer telefonu do kuriera. Nie dotyczy to Fedex. Dwa razy zdarzyło mi się otrzymać przesyłkę za ich pośrednictwem. To był chorror. Dzwoniłem do siedziby po informację na temat przesyłki. Rozmowa przypomina przesłuchanie w aferze Amber Gold. Totalna amnezja pracowników. Nic nie wiedzą. Nic nie mogą ustalić. Ich ulubione teksty to: „KONTRAKT TEGO NIE PRZEWIDUJE” „MOGĘ TO ZLECIĆ ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ” Dodatkowa opłata za to co u innych jest w standardzie. Szkoda że nie mam czasu i pewnie trzeba było się zakładać konto aby taką rozmowę upublicznić w Internecie Brak kontaktu z kurierem. Jak łaskawie kurier do Ciebie zdzwoni i umówisz się na konkretny dzień na odbiór paczki możesz być pewny że słowa nie dotrzyma. Stracisz czas i nerwy. Firma Fedex nie dotrzymuje warunków umowy. Dostarcza przesyłki w terminach według uważania. Jednym słowem DZIADOSTWO!!!!

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-11 15:54:26
zalety: firma tragiczna
wady: brak kontaktu z kurierem potwierdzanie nieprawdy o przesyłkach
opinia: Za ciągłe potwierdzanie nieprawdy i świadome wprowadzanie klientów odbiorców o stanie przesyłek w błąd powinien się wziąć za Nich prokurator. Potwierdzanie nieprawdy jest przestępstwem ściganym z KK

| Skomentuj opinię