Przesyłki Kurierskie FedEx - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.10 / 5.00
6% opiniujących poleca FedEx
Przesyłki kurierskie FedEx. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek FedEx z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera FedEx

Opinie użytkowników o FedEx

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-05 21:37:31
zalety: Brak
wady: Brak
opinia: Kurier FedEx- podwykonawca odebral przesylke - telewizor 65 " samochodem nie przystosowanym do przewozu przesylek, bez zadnego zabezpieczenia przed ewentualnym uszkodzeniem, nastepnie drugi kurier FedEx sfalszowal protokol ustalenia przesylki, posiadam dowody, sprawa w prokuraturze , natomiast FedEx nie chce poniesc odpowiedzialnosci za uszkodzenie przesylki dodatkowo ubezpieczonej w transporcie, bazujac na sfalszowanym protokole.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-29 20:42:50
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: Jako opinie i przestrogę przesyłam list do "firmy" FedEx :)

"Szanowni Państwo, Chciałbym bardzo uprzejmie prosić i błagać na kolanach (na złość już nie mam siły) o dostarczenie mi paczki o numerze xxxxxxxxxxx. Codziennie rano, począwszy od dnia 24.10.2018, dzwonię na infolinie, opowiadając o tym, jak bardzo zależy mi na przesyłce. Miła Pani zza słuchawki dzień w dzień zapewnia mnie o „wysokim priorytecie” dostarczenia oraz informuje, iż ów dnia dostane swoją wymarzoną przesyłkę. Niestety, mimo zapewnień, bardzo wysokich priorytetów oraz próśb wysłanych do magazynu, codziennie po południu dowiaduję się, że paczka jak zwykle nie wyruszyła wraz z kurierem. Codziennym rytuałem stało się dzwonienie po południu i pytanie czemu paczka nie została dostarczona, aby usłyszeć od wyżej wspomnianej miłej Pani, że „nie wie, nie ma podglądu i nic nie może zrobić”. Jako miły i troszczący się klient, postanowiłem zaproponować wam zmianę nazwy usługi z „Next Day” na „Next Week”, a być może nawet „Next Month”. Mimo „bardzo przyjemnych” i dostarczających dużo wrażeń rozmowach z obsługą telefoniczną, chciałbym spróbować sił również tutaj – drogą pisemną i jeszcze raz skierować prośbę do firmy FedEx. Bardzo uprzejmie proszę o jak najszybsze dostarczenie przesyłki o numerze xxxxxxxxx na adres xxxxxxxxxxxxxx Warszawa. Prosiłbym również o odpowiedź na powyższą wiadomość wraz z planowanym terminem dostarczenia przesyłki. Z wyrazami zażenowania xxxxx"

| Skomentuj opinię



1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-22 22:22:37
zalety: brak
wady: całe mnóstwo
opinia: To ja mam jeszcze lepszą sytuację - w dniu dzisiejszym miała być dostarczona przesyłka, na którą czekam cały dzień. Kuriera nie ma i nie dzwoni. Po czym o 18.03 dostaje maila, że przesyłka została dostarczona. Tylko nie wiem gdzie i komu. Jest godzina po 18.oo więc nic już nie ustalę i do jutra żyje w niepewności gdzie moja przesyłka i co z moimi pieniędzmi, niemałymi, które za nią zapłaciłam. Naprawdę czytając wszystkie te komentarze zastanawiam się czemu taka dbająca o renomę Firma jak Zalando współpracuje z tym i tylko z tym właśnie kurierem? Czy zarządzający Firmą Zalando nie widzą tych wszystkich komentarzy i skarg od klientów.
Jeżeli paczka się jutro nie znajdzie - nieuszkodzona - to na pewno już nic więcej z Zalando nie zamówię - naprawdę wstyd

| Skomentuj opinię (1)


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-19 15:49:33
zalety: Brak zalet
wady: Brak możliwości kontaktu z kurierem.
Brak możliwości uzyskania informacji o terminie przybycia kuriera.
Nie dotrzymywanie terminów odbioru paczki.
Nie wywiązywanie się z umowy
opinia: Dostaję około 50 paczek na rok. Nigdy z żadną firmą kurierską (oprócz Fedex) nie małem problemu z odbiorem paczki. Nawet jak kurier nie zastanie mnie w domu lub w pracy mam możliwość umówienia się na nowy termin. Kurierzy są sumiennii zjawiają się w określonym dniu i godzinach. Są firmy które umożliwiają przez Internet przekierowanie paczki na inny adres. Przed odbiorem przesyłki otrzymuję numer telefonu do kuriera. Nie dotyczy to Fedex. Dwa razy zdarzyło mi się otrzymać przesyłkę za ich pośrednictwem. To był chorror. Dzwoniłem do siedziby po informację na temat przesyłki. Rozmowa przypomina przesłuchanie w aferze Amber Gold. Totalna amnezja pracowników. Nic nie wiedzą. Nic nie mogą ustalić. Ich ulubione teksty to: „KONTRAKT TEGO NIE PRZEWIDUJE” „MOGĘ TO ZLECIĆ ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ” Dodatkowa opłata za to co u innych jest w standardzie. Szkoda że nie mam czasu i pewnie trzeba było się zakładać konto aby taką rozmowę upublicznić w Internecie Brak kontaktu z kurierem. Jak łaskawie kurier do Ciebie zdzwoni i umówisz się na konkretny dzień na odbiór paczki możesz być pewny że słowa nie dotrzyma. Stracisz czas i nerwy. Firma Fedex nie dotrzymuje warunków umowy. Dostarcza przesyłki w terminach według uważania. Jednym słowem DZIADOSTWO!!!!

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-11 15:54:26
zalety: firma tragiczna
wady: brak kontaktu z kurierem potwierdzanie nieprawdy o przesyłkach
opinia: Za ciągłe potwierdzanie nieprawdy i świadome wprowadzanie klientów odbiorców o stanie przesyłek w błąd powinien się wziąć za Nich prokurator. Potwierdzanie nieprawdy jest przestępstwem ściganym z KK

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-26 13:18:07
zalety: kontakt z kurierem był
wady: nierzetelność, spychologia, brak odpowiedzialności za zniszczony towar, brak informacji zwrotnej, godziny dostaw, kombinowanie i próba zrzucenia winy na osoby trzecie
opinia: najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. zamówiłem towar, dojechał z uszkodzonym opakowaniem, kurier nie miał czasu więc powiedział że do tygodnia można zgłosić reklamacje jak towar będzie uszkodzony. i był . mija miesiąc ja nie mam żadnej informacji zwrotnej, nie mam towaru, nie mam też kasy którą utopiłem a fedex wysyła mnie do nadawcy paczki.

| Skomentuj opinię


Arturoo
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-22 12:43:54
zalety: krotki czas na infolinii
wady: doreczaja przesylki gorzej niz poczta
opinia: Tragedia obsluga klienta niemiła , kurier 2x nie potrafi dostarczyć przesyłki pod wskazany adres i zostawia byle gdzie nie polecam nikomu - oddzial Katowice

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-10 20:38:09
zalety: Brak
wady: Wsztstko
opinia: Nie dostarczają paczek , klamia , odsylaja do magazynów bez ponownej próby dostarczenia . Wnoszę o zmianę kuriera z rejonu Łepkowskiego w Krakowie o to jena wielka kpina i żart

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-06 08:42:31
zalety: Brak
wady: Kłamstwa, oszukiwanie klienta, 10 dni na przesłanie przesyłki na linii Częstochowa- Katowice, totalny bałagan i nierzetelność firmy, chamstwo i opryskliwość na infolinii.
opinia: Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy FEDEX. Firma nierzetelna, przesyłkę kurierską na linii Częstochowa - Katowice firma dostarcza w terminie 10 dni ! Całkowity brak kontaktu z kurierem – mimo że powinien dzwonić na dwie godziny przed dostarczeniem (nie dzwoni bo może nie dostarcza, tylko wklepuje nieprawdę w system), na infolinii czas oczekiwania to długie minuty, panie nieprzyjemne i opryskliwe, rozłączają się same. Okazuje się że w lokalizacji gdzie mieszkam żeby jaśnie Pan kurier dostarczył mi przesyłkę, to muszę być przed godziną 14 00 w domu. Czyli bierz tydzień dwa urlopu- i czekaj kiedy się zjawi, i jeśli się zjawi, bo z tym bywa różnie. Kurierzy wpisują w system po prostu kłamstwa- "odmowa odbioru przesyłki" - kiedy nie było mnie w domu, więc jak mogłem odmówić. Innym razem ktoś cały czas był w domu i czekał na kuriera - "Nieudana próba doręczenia. Przesyłka awizowana.". Nie było próby dostarczenia ani też żadne "awizo" nie zostało wystawione. Tych „awizo” powinno być z 5, nie powstało ani jedno. Inne kłamstwo: „Dyspozycja odbioru własnego w Oddziale FedEx.” – żadnej takiej dyspozycji nie składałem. Firma FEDEX traktuje klienta jak śmiecia, tak kiepskiej usługi kurierskiej jak firmy FEDEX nie dane mi było doświadczyć. Zdecydowanie omijajcie jak największym łukiem usługi firmy FEDEX.

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-01 07:41:12
zalety: czas dostawy
wady: opryskliwość
chamstwo
nieodpowiednie podejście do klienta
niekompetencja
opinia: Jestem bardzo niezadowolona z usługi kurierskiej. Pan kurier z siedziby z Bydgoszczy (Przemysłowa 8) zachowywał się chamsko i nieodpowiednio. Podczas rozmowy telefonicznej miał wyrzuty, że o 13 nie ma mnie w mieszaniu tylko jestem w pracy (!) i że 'jak mi się nie podoba' to zaprasza to odbioru osobistego do bazy, albo przywiezie na następny dzień też o tej porze. Później Pan wyłączył telefon lub mnie odrzucał. Jestem zniesmaczona takim zachowaniem. Pojechałam osobiście odebrać i musiałam czekać na Pana około 40 minut chociaż byłam o umówionej godzinie jego zjazdu. Zatrudniając takich ludzi tracicie klientów.

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-20 18:08:29
zalety: niestety żadnych, ich działania to serwisowe dno
wady: nierzetelność, manipulacje, ignorancja
opinia: Wielka arogancja i złośliwość. Wykonano 2 zlecenia na odbiór tej samej przesyłki, 5 dni czekania i nic. Moje 3 interwencje telefoniczne nie pomogły. Kurierzy nie przyjechali, nie odebrali przesyłki i nawet nie zadzwonili. 2 wieczory zmarnowane na czekaniu na kuriera. Pusta gadanina na infolinii o procedurach i czego nie mogą zrobić. Zero skutecznej pomocy czy informacji. Masz poczucie, że Fedex czuje się bezkarny. Najgorsze moje doświadczenie kurierski są z Fedex / podwykonawcą był Sendit. Dla nich umówiony przyjazd do 17:00 nie ma znaczenia, przyjeżdzają ( twierdzą że o 19.30 ) i piszą, że klienta nie zastali. Pomimo, że nadal byłem. Cyrk.
Dobrą firmę poznaje się po tym jak rozwiązuje reklamacje. To jest nękanie klienta.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-19 23:01:14
zalety: brak
wady: bezczelność,chamstwo ,ignorancja klienta,
opinia: robią koszty celowo,np.nie dzwonią przed przybyciem
,nikt normalny nie będzie czekał na jaśnie wielmożnego pana kuriera z dziadowskiej firmy...dziadowska firma zero kontaktu,arogancja i buta....

| Skomentuj opinię


kajka765
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-19 19:56:55
zalety: Brak.
wady: Przesyłka niedostarczona 17/18 lipiec.
opinia: Kurier nie dostarczył towaru ale wystawił awizo aż dwa razy, twierdząc że nikogo nie zastał, lecz ja jako klient nie dostałam w skrzynce potwierdzenia. Kiedy dwa dni za przesyłką czekaliśmy.Brak kontaktu telefonicznego z kurierem. Infolinia tej firmy, nie potrafi rozwiązać problemu z korzyścią dla klienta,też brnie w kłamstwie że ich kurier wykonał swoją prace zrzucając winę na odbiorce.

| Skomentuj opinię


klaudusia1508
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-13 22:53:31
zalety: brak
wady: totalne olewanie klienta
opinia:

jedna wielka masakra ! kurier zamiast dostarczyc przesyłke do mnie odwiózł ją spowrotem do oddziału . Gdy tam pojechałam aby ją osobiście odebrac , nie dośc ,że czekalam az ją przyniosą z magazynu poł godziny to jeszcze spotkałam szanownego pana kuriera , który na moje pytanie dlaczego paczka nie została mi dostarczona jedynie burkął I MNIE TOTALNIE OLAŁ !! oby tak dalej , dodam że oprucz mnie czekało jeszcze 3 osoby bo PAN KURIER totalnie olał swoją robotę i wczęsniej wrócił sobie na bazę ...ciekawa jestem tylko za co te patałachy biora kasę ,skoro i tak sama musiałam jechac po przesyłkę ....

| Skomentuj opinię


maaniunia
zwiedzający - 2 punktów

16 osoby z 16 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-08 18:21:09
zalety: -nie ma zalet
wady: -brak kontaktu z kurierem
-brak pomocy ze strony obsługi klienta
-oczekiwanie 10min na połączenie z konsultantem
-brak możliwości odebrania paczki z punktu
-brak możliwości przekierowania paczki

opinia: Kontaktowałam się dzisiaj trzykrotnie z działem obsługi klienta, jednak bezskutecznie. Wiedziałam, ze moja przesyłka przyjdzie w momencie, kiedy nie będzie mnie w domu, więc zadzwoniłam i uprzedziłam o tym fakcie. Dostałam w odpowiedzi, że kurier do mnie zadzwoni i jakoś się dogadamy. Zadzwoniłam po raz drugi, aby się przypomnieć, usłyszałam, że nikt żadnej prośby rano nie złożył i że dostanę paczkę w poniedziałek. Zadzwoniłam po raz trzeci, licząc na to, że w końcu odbierze ktoś kompetentny, niestety. Pani powiedziała mi, że to mój problem, że mnie nie było w domu i że ona może wysłać prośbę do dyspozytora, jednak to nie da mi pewności, że paczka się u mnie znajdzie jeszcze dziś. Zaproponowałam, że mogę podjechać do kuriera i odebrać, bo podobno jeszcze był w trasie. Niestety, niemożliwe jest to, żebym mogła podjechać do kuriera, tak samo jak niemożliwe jest, żebym dostała do niego numer telefonu. Prosiłam 3 razy, żeby kurier do mnie zadzwonił, ale przecież to jego dobra wola, czy zadzwoni. W poniedziałek o tej samej porze także nie będzie mnie w domu. Przekierować paczki oczywiście też nie mogę. To są jakieś kpiny, nie mogę odebrać swojej rzeczy za którą zaplaciłam niemałe pieniądze. Bardzo mi zależało na posiadaniu tej przesyłki przed weekendem, ale widzę, ze operatorzy mają wszystko głęboko w poważaniu. Pytałam o odbiór paczki w punkcie, odpowiedz jaką usłyszałam brzmiała "nie może Pani, bo kurier się nie rozliczył". Zapytałam o ewentualną opłatę za doręczenie paczki dnia dzisiejszego, oczywiście odpowiedź negatywna. TRAGEDIA, nikomu nie polecam. Oczekiwanie na połączenie minimum 10min.

| Skomentuj opinię


15 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-04 21:32:57
zalety: Brak
wady: Kłamstwa na temat nieudanej próby doręczenia. Dwie osoby cały czas w domu a informacja że nie było nikogo.
opinia: Brak słów. Jak taka firma może funkcjonować na rynku to dla mnie tajemnica. Zasługują na ocenę ZERO! Niestety nie ma takiej oceny do wyboru. Nie zasługują na miano firmy kurierskiej.

| Skomentuj opinię


16 osoby z 16 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-04 20:51:15
zalety: żadnej!
wady: nie terminowi, nierzetelni, niekompetentni, nie dzwoniący przed podaniem paczki, kłamią
opinia: nierzetelni kłamcy! Kurierzy kłamią jak łgarze. Nigdy nie dostałam zawiadomienia telefonicznego od kuriera,że łaskawie do mnie jadą, ani żadnego awizo a kuriera jak nie było tak nie ma! Mało tego czekałam w domu specjalnie na kuriera który twierdził że był a go nie było. Nigdy nikomu nie polecę tej firmy! Nawet najgorszemu wrogowi!

| Skomentuj opinię



33 osoby z 33 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-18 22:59:41
zalety: jest wesoło
wady: bez liku
opinia: 11-05 przesyłka odebrana odebrana od nadawcy-wiadomość (planowany termin dorę czenia 14-05)oczywiscie kurier nie dotarł,przyjechał na drugi dzień i był zdziwiony ze na niego nie czekam,ponieważ nie mołem ustalić z nim nowego terminu dostarczenia przesyłki -zaznaczył iż odmówiłem przyjęcia przesyłki .Po telefonicznej interwencji w oddziale FedEX w dniu16-05 pani poinformowała mnie że przesyłka zostanie dostarczona w dniu 17-05 -no cóż kolejny dzień czekania i co - d_pa.Kolejna interwencja telefoniczna w dniu 18-05,zapewnienie dzisiaj przesyłka dotrze do pana jest godzina 22 i jeszcze kuriera nie ma . Co ciekawe w dniu 17-05 przesyłka zmieniła numer na 6231262612548 zmieniła również gabaryty i podrożała o 168 zl nie zmienił się tylko nadawca i prawdopodobnie zawartość choć co do zawartości to mam pewne wątpliwosci . Teraz w FedEX czekają na mnie dwie przesyłki od jednego nadawcy o różnych numerach i w różnych kwotach .Gratuluję firmie FedEX PROFESJONALIZMU I ZWYKŁEJ LUDZKIEJ UCZCIWOŚCI

| Skomentuj opinię


33 osoby z 33 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-18 20:49:48
zalety: brak
wady: same wady!!!
opinia: Przesyłka na jednym liście przewozowym 2 sztuki tu cały problem.Łóżko zapakowane w 2 częściach o wymiarach 200cmx90cm było zakałą firmy.Albo zgubiła się jedna część i kurier próbował mi to doręczyć.W momęcie jak już mieli komplet to nie mieli samochodu ,który mógłby to dostarczyć.Tym sposobem na pilną przesyłkę w kraju czekam już 9 dni.Nie!! polecam tej bałaganiarskiej firmy Fedex!!!

| Skomentuj opinię


49 osoby z 49 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-08 10:10:57
zalety: Brak
wady: Bardzo długi czas oczekiwania.
opinia: Bardzo długo czeka się na przesyłkę. Dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Brak wiadomości o przybliżonym czasie kiedy przesyłka będzie dostarczona. Zdecydowanie nie polecam!

| Skomentuj opinię