Przesyłki Kurierskie FedEx - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.09 / 5.00
5% opiniujących poleca FedEx
Przesyłki kurierskie FedEx. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek FedEx z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera FedEx

Opinie użytkowników o FedEx

mietekmietek
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-11-27 18:11:46
zalety: standard
wady: opisana poniżej oburzająca praktyka
opinia: Wyjątkowo pazerna i bezczelna firma. Wymyślili sobie taki patent na szybkie wzbogacenie : wprowadzili rygorystyczny regulamin i za każde rzekome "przewinienie" obciążają podwójną opłatą. Kurier odbierający nie sprawdza paczki, nikt o niczym nie informuje klienta, by wiedział i się wypowiedział, a po miesiącu wystawiają obciążenie 100 % dopłatą, za to, że rzekomo przesyłka była "niestandardowa"... Żadnych informacji, dowodów - tylko płać i koniec.
Można się odwołać, a jakże - ale po godzinie, bez zapoznania się z naszymi argumentami rozpatrują odmownie, a po ponownym odwołaniu - to samo. Zero argumentów, żadnych dowodów - tyylko autorytarne stwierdzenie "przesyłka niestandardowa" i nic do nich nie trafia. I nigdzie się nie odwołasz, bo to wyłącznie oni jak dyktatorzy rozpatrują.
Fajny patent a prosty i skuteczny ? Pieniądze same wpadają.
Bezczelnością jest pobieranie aż podwójnej opłaty ! Za 17 zł wykonuje się cały szereg pracochłonnych operacji m.in. dojazd do klienta, przewóz na bazę, załadunek na auto, przeładowanie i to kilka razy w punktach węzłowych, przejazd nawet 500 km, dowiezienie do odbiorcy. Przy każdej operacji paczka jest przenoszona na różne odległości.
A tu za to, że paczka zostanie zdjęta z sortownika i ręcznie podstawiona pewnie do jakiegoś skanera - na bezczelnego pobiera się drugie tyle. Bardzo kuszące. Nie trzeba nic udowadniać - wystarczy tylko samostwierdzić, że paczka jest niestandardowa - i pieniądze same wpadają !
Mam nadzieję, że to im się nie uda ! Kolejni nabrani już do nich nie wrócą i jeszcze ostrzegą innych - co niniejszym czynię.
OMIJAJCIE Z DALEKA TĘ PAZERNĄ FIRMĘ !

| Skomentuj opinię


Antyfedex
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-30 14:06:42
zalety: zero
wady: kłamią o dostawach, potwierdzają nieprawdę
opinia: Jedna gwiazdka? Minus 10 gwiazdek też za mało. Kłamią potwierdzają nieprawdę że byli albo że termin dostawy zmieniony po uzgodnieniu z odbiorcą i tak piszą w systemie. Zgodnie z prawem przewozowym po oddaniu sprawy do Sądu wygrywa się z nimi na 1 rozprawie. Wiele firm już tak wygrało. Ponad to można zgłosić do prokutatury o możliwości popełnienia przestępstwa przez Fedex dt potwierdzania nieprawdy a to jest już KK i przy okazji uprzykszenie życia Fedeksowi bo będzie musiał chodzić na zeznania.

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-15 11:21:17
zalety: brak
wady: Dno. Olewka klienta. Po pandemii tak się zrobiło. Chyba za dużo zleceń mieli i pieniędzy zarobili. Tyle że pandemia kiedys minie.
opinia: Dno. Olewka klienta. Po pandemii tak się zrobiło. Chyba za dużo zleceń mieli i pieniędzy zarobili. Tyle że pandemia kiedys minie.

| Skomentuj opinię


6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-05-06 13:47:25
zalety: BRAK.
wady: Ignorowanie zleceniodawców jak i odbiorców.Brak wcześniejszego awizowania jazda za kurierem w celu odebrania przesyłki brak kultury kurierów.Najgorsze jest to że przyczyną powyższego jest kompletny brak kompetencji i kreatywnosci.
opinia: Jest mi przykro ale treść umieściłem w wadach tutaj mogę dodać że wykazujecie się kompletnym brakiem szacunku dla waszych kontrahentów.Z opinii wynika że nic nie zmieniło się na lepsze.

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-05 18:03:03
zalety: Brak
wady: Porażka! Nie polecam!
opinia: Najgorsza firma z jaką współpracowałam! Powinni otrzymać -10 (minus 10). Nie uznają reklamacji. Wpisują wyssane z palca wymiary przesyłek. Wysłałam jeden przedmiot i jakimś dziwnym trafem zmutował. Jakaś cudowna maszyna dodała mi po 20 cm do dwóch wymiarów. Totalna porażka! Zastanawiam się czy nie zgłosić sprawę do odpowiedniego urzędu.

| Skomentuj opinię


6 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-02-29 08:21:59
zalety: brak
wady: kłamcy
opinia: Firma krzak to mało powiedziane. Firma wałek to już bliżej prawdy. Fedex to totalna porażka i totalni kłamcy kurierzy którzy potwierdzają nieprawdę że byli i nikogo nie zastali.

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-10-01 16:08:24
zalety: Brak
wady: Kłamstwa
opinia: Trzeci raz bylam w domu i dostałam maila, że kurier nie zastał mnie w domu.
Następnie w piątek po 14stej wyjechalam na weekend i naprawde nie bylo nas w domu i co? Dostaję maila, że po 18 kurier dostarczył przesyłkę. Komu do cholery? Do dziś nie wiadomo

| Skomentuj opinię (2)


8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-24 16:58:44
zalety: żadnych zalet
wady: same wady mają w d... klienta
na spodzie ocena w skali 1 do 5 ja chcę dać 0 zero
opinia: UWAGA na firmy kurierskie Fedex i Inpost (Inpost się

przyznał do pomyłki i odpuścił ale ilu jest takich którym

nie uznano?) ale te gamonie z Fedexu nawet nie raczą

odpowiedzieć na moje pismo.Po kilkunastu dniach od

wysłania przesyłki do klienta dostałem dodatkową fakturę

z żądaniem dopłaty za przesyłkę która ponoć była

niestandardowa .Napisałem reklamację ze zdjęciami

wymiarów i wagą przesyłki nic to nie dało jakiś książę

który tam czyta reklamacje a raczej nie czyta tylko ma

szablon który wysyła w odpowiedzi i ma gdzieś

argumenty.Zapłaciłem fakturę dodatkową 90 zł. bo bez zapłaty reklamacja nie będzie rozpatrzona
Dobry sposób na podbudowanie finansów

firmy.Uzgodniłem z klientem cenę transportu i teraz mam

dopłacić 200 % .Przestrzegam przed tymi firmami.

| Skomentuj opinię


6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-24 16:52:25
zalety: żadnych zalet
wady: same wady
opinia: UWAGA na firmy kurierskie Fedex i Inpost (Inpost się

przyznał do pomyłki i odpuścił ale ilu jest takich którym

nie uznano?) ale te gamonie z Fedexu nawet nie raczą

odpowiedzieć na moje pismo.Po kilkunastu dniach od

wysłania przesyłki do klienta dostałem dodatkową fakturę

z żądaniem dopłaty za przesyłkę która ponoć była

niestandardowa .Napisałem reklamację ze zdjęciami

wymiarów i wagą przesyłki nic to nie dało jakiś książę

który tam czyta reklamacje a raczej nie czyta tylko ma

szablon który wysyła w odpowiedzi i ma gdzieś

argumenty.Dobry sposób na podbudowanie finansów

firmy.Uzgodniłem z klientem cenę transportu i teraz mam

dopłacić 200 % .Przestrzegam przed tymi firmami.

| Skomentuj opinię



7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-17 14:03:13
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: Przesyłka nie odebrana przez kuriera Fedexu przez kolejne dwa dni. Na infolini kłamią, że jak twierdzi kurier przesyłka była nie gotowa.
Firma FedEx to kupa gówna!!!

| Skomentuj opinię


Martin
zwiedzający - 2 punktów

10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-15 06:44:21
zalety: BRAK
wady: SAME
opinia: Martin
Nowy wpis15.09.2019 06:41
Firma FedEx dno i kupa mułu !!! Czekałem na przesyłkę od klienta, firmą wcześniej wymienioną. Informacją mailowa -wydana do doręczenia kurierowi FedEx...cały dzień oczekiwania, sprawdzam w statusie przesyłek i co??? o godz.14 była próba nieudanego doręczenia... ja się pytam gdzie była próba nieudolnego doręczenia???!!!!!. W dalszej części zwrot na magazyn.
Na następny dzień znowu czekam (informacja o ponownym dostarczeniu) czytam i nie wierze !!! - była ponowna próba dostarczenia paczki,ale w pisowni w mailu NIEUDANA !!! Normalnie poczułem się jak ANIOŁ...niewidzialny, niezauważalny nie będący w budynku, taki bezdomny bo bez adresu. Może w firmie FedEx pracują w systemie zakładu pracy chronionej i powyżej wymaganego przyjścia do pracy reszta, a w szczególności klienci się nie liczą ?!!! No to co robię?-wsiadam w samochód i jaaaaadę do oddziału osobiście odebrać "nieudanie" dostarczoną przesyłkę. Przepustki jak w Fort Knox, żeby przypadkiem nie zapodziała się, w tym wypadku moja przesyłka - rozumiem i jestem "dumy" że tak "pilnują".
Wreszcie "dochodzę" do okienka w którym siedzi średnio inteligentna Pani, wcale nie zdziwiona że się zjawiłem z informacją,że chcę odebrać swoją, zapłaconą przeze mnie paczkę z usługą dostarczenia, podaję nr.przesyłki i zadaję jej pytania jak to możliwe,że było 2 krotnie próba dostarczenia mojej paczki gdzie byłem obecny i oczekiwałem na kuriera a przeczytałem że próba była 2 krotnie nieudana - co to znaczy i jak mi Pani wytłumaczy tę zaistniałą sytuację i czy firma FedEX odda mi zapłacone za przesyłkę pieniądze???!!! A Pani z oczami jak "zmęczony baset" ...wstaje i wychodzi !!!!!!!!!!!!!!
Moja paczka została przyniesiona za jakiś nieokreślony czas, więc ponownie zadaje pytanie - milczący brak odpowiedzi, informacja o podpisanie kwitków i "spadaj upierdliwy kliencie". Chciałem zadać pytanie, czy może mają kamizelkę z napisem FedEx na plecach, bo może bym się zatrudnił - toż to idealna firma !!! - mają wszystko w d..ie, klient - co to jest ?
Gorąco odradzam i z całego serca korzystanie w najmniejszy sposób z usług firmy FedEX, bo gwarantuję , że macie gwarancję otrzymanie informację w statusie Twojej przesyłki NIEUDANA PRÓBA DORĘCZENIA .
Może ktoś z kierownictwa, lub zarządu powinien przeczytać parę, dosłownie wystarczy parę opinii nt. usług w Łodzi !!!!



| Skomentuj opinię


wernerppoz
zwiedzający - 2 punktów

7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-29 20:54:42
zalety: ZERO
wady: SAME WADY
opinia: To jak się okazuje najgorsza firma kurierska na rynku, nie dość, że paczki przerzucają przez ogrodzenie jak nikogo nie ma , to jeszcze cwaniaczki co chwilę doliczają po długim czasie od wysłania paczki dodatkowe nieuzasadnione dopłaty, za rzekomo niestandardowe paczki . Nie podają konkretnej przyczyny nawet w odpowiedzi na reklamację, która jest standardowym frazesem, w ogóle tych reklamacji nie weryfikują . Ta firma to jeden wielki koszmar.

| Skomentuj opinię


Martap1984
zwiedzający - 2 punktów

7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-06 17:24:07
zalety: brak
wady: tyko one występują
opinia: 6.08.2019,przesyłka miała być dostarczona 2.08.2019,nie ma jej do tej pory, paczka ciągle jest zeracana przez kuriera do oddziału w Szczecinie, mimo, że w domu ciągle ktoś jest i czeka na przesyłkę, rozmowa z konsultantem bez sensu. Nie dość, że czeka się 10 min to jedyna odpowiedź, którą uzyskałam to to, że przesyłka została przekazana kurierowi(sama widziałam to przy śledzeniu przesyłki), nie wiem ile będę musiała czekać na swoją przesyłkę, ale już teraz mogę stwierdzić, że fedex to najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienie

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-23 16:07:23
zalety: Zaletą będzie jeśli w ogóle paczka do mnie dotrze.
wady: Przetrzymywanie paczek, obsługa klienta nie ma pojęcia o paczkach.
opinia: Najgorsza firma kurierska. Przetrzymują moją paczkę, po czym dostaję maila z informacją, że kurier nie zastał nikogo w domu, chociaż żadnego kuriera nie było... Drugi raz już się złapałam na tej firmie i kolejny raz nie dam się nabrać. Nikomu nie polecam.

| Skomentuj opinię


Dzek12
zwiedzający - 2 punktów

8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-09 22:46:45
zalety: Jedni z najlepszych oszustow wsrod zlodziei
wady: Trudno doszukac sie w tej firmie prostej ludzkiej przyzwoitosci , klienci traktowani sa jak intruzy, pracownicy ciagle narzekaja na zmuszanie ich przez swoich przelozonych do klamstw, nie raz oszustw , wszystko po to aby tego klienta jak najwiecej WYDOIC
opinia: FedEx , jedna z najgorszych firm kurierskich na Polskim rynku i jedyna ktora nie ponosi odpowiedzialnosci za uszkodzone przesylki , wbrew temu co obiecuje . Z reka na sercu NIE POLECAM dla swietego spokoju. Przesylki dostarczane sa nie tylko uszkodzone , ale rowniez nie kompletne. Kurierzy nie kompetentni , ordynarni , wrecz chamscy , o przesylki nie dbaja, transportuja w sposob beznadziejny , a w razie problemow , wszystkim obarczaja swoja pseudo firme. Mimo ubezpieczenia przesylki , i tak nikt nie ponosi odpowiedzialnosci , ogolny chaos, balagan, nie kompetencja itp.

| Skomentuj opinię (1)


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-03 08:51:42
zalety: brak
wady: nieterminowość, zła obsługa,brak kontaktu,itp itd
opinia: Zero kontaktu, biuro obsługi nic nie może zrobić, pomimo wskazanego terminu doręczenia, nie doręczają przesyłki, sami zmieniają dyspozycje doręczenia, nie informują na śledzeniu przesyłek kiedy doręczą ponownie. Totalne ZERO, po godz.16 nie odbierają infolinia, brak słów. Odradzam wszystkim korzystania z usług tej firmy. Jej profesjonalizm to ZERO.

| Skomentuj opinię


10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-06-27 11:50:18
zalety: brak
wady: brak kontaktu z kurierem
infolinia nic nie wie
przesyłki z kilkunastodniowym opóźnieniem
przesyłki giną
opinia: 11 dni czekania na przesyłkę. Infolinia nic nie wie kłamią że kurier pobrał parę razy do dostarczenia. Brak powiadomień na maila o dacie dostawy

| Skomentuj opinię (1)



Lauressk
zwiedzający - 2 punktów

8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-06-08 07:41:30
zalety: Tutaj nie ma czego wpisać!
wady: - brak dostatczenia produktu na czas,
- brak kontaktu z ich strony, non stop Ty musisz dzwonić i się dowiadywać
- oferują odbiór osobisty, gdzie jest opłacone door to door
- na infolinii specjalnie się rozłączają aby nie pomóc
.... Itp.
opinia: Niestety ale ta firma to jeden Wielki żart! Paczka leży od kilku dni na sortowni, na infolinii uzyskałam informacje iż mogę sobie sama odebrać paczkę z Przecławia! No już napewno jadę 120 km, po moją paczkę. Zostało zapłacone za "door to door". Obiecano mi iż ktoś się ze mną skontaktuj w sprawie paczki w ciągu kilku godzin, minęło kilka dni, i ani telefonu ani informacji! Parodia - infolinia wcale nie lepsza niejedni pracowni wcale się niczym nie interesują i mówią "proszę czekać" czekam i marnuję już kolejny dzień! Teraz to sobie tę paczkę włóżcie tam gdzie światło niedochodzi! Odradzam korzystanie z ich usług! JEDEN WIELKI ŻART!

| Skomentuj opinię (1)


Aska1479
zwiedzający - 2 punktów

17 osoby z 17 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-27 12:31:16
zalety: Brak
wady: Wszystko
opinia: To co robi ta firma kurierska to kpina z ludzi. Czekam od 3 dni na bardzo ważna przesyłkę. Kurier ja pobiera z Tarnobrzegu i spowrotem ją tam do FedEx odwozi. ( jak się dowiedzialam dzwoniąc na infolinię z powodu braku czasu na dojazd do Sandomierza do mnie czyli adresata przesylki). Ma podany mój numer telefonu ale nie dzwoni ponieważ usługa nie została włączona, i ja również nie mogę otrzymać telefonu do kuriera aby odebrać od niego moja przesyłkę np w Tarnobrzegu bo firma nie wie który kurier jedzie, nie mają kontaktu z pracownikiem. Na dodatek jak zadzwoniłam na infolinię trzeba czekać pół godziny zanim odbiora i próbowałam wytłumaczyć że ta przesyłka jest dla mnie bardzo ważna to Pani rzuca słuchawka. Omijajcie FedEx z daleka. Nigdy w życiu NIE wysyłajcie NIC przez FedEx. Bardzo NIE polecam!!!!.

| Skomentuj opinię


16 osoby z 16 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-11 15:19:12
zalety: -
wady: -kurier nie doreczył przesyłki na czas( wcale nie doręczył
- dodzwonic sie na infolinie katastrofa
opinia: Czekałam na przesyłkę dnia którego miała dotrzeć( dostałam maila). Kurier nie przyjechał. Następnego dnia dzwoniąc na infolinię dowiedziałam się że przesyłka jest spowrotem w oddziale Fedex ( nie wiadomo z jakiego powodu).Kiedy dowiedzialam sie ze przesyłka dojedzie do mnie (moze)za 3 dni, pojechałam sama i odebrałam.Nie ma to jak czekać cały tydzień w domu na przesyłkę bo nie potrafią się określić. Nie polecam.

| Skomentuj opinię