Przesyłki Kurierskie FedEx - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.09 / 5.00
7% opiniujących poleca FedEx
Przesyłki kurierskie FedEx. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek FedEx z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera FedEx

Opinie użytkowników o FedEx

2663 osoby z 4996 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-22 12:54:58
zalety: brak
wady: same tylko
opinia: Fedex to totalny syf! Przesyłka ze Szwajcarii idzie do Polski "na skróty" czyli z wycieczką przez Paryż, później można sobie dzwonic do nich kilkadziesiąt razy a telefony odbiera tylko jakiś niezbyt zorientowany młody(chyba)i dość ociężały umysłowo chłopak. Mimo, że zaraz po wysłaniu przesyłki ze Szwajcarii zarejestrowalem się u nich w systemie (podając mail)to i tak awizo o nadejściu dostałem listem ( po 4 dniach leżenia u nich przesyłki) a nie mailem. Kontakt bezpośredni z ich agentami celnymi jest zupełnie niemożliwy dla odbiorców indywidualnych. Przesyłki celne leżą minimum tydzień na cle a w tym czasie Fedex zadaje mi pytania dotyczące mojego zagarka następujące: co to za towar i do czego będzie słuzyć? Każdy zegarek jest podejrzany że jest ze złota oraz z paskiem z krokodyla. Nawet taki zegarek jaki ja sobie kupiłem za całe 50 euro na aukcji ( w co wgląd jak i w przelew mieli) Cała operacja z Basel do Warszawy trwa więc ok. 2 tygodnie. Masakra! Lepiej skorzystać chyba ze zwykłej poczty. Trwa w sumie tyle samo ( z cleniem w Zabrzu) ale przynajmniej kosztuje to owiele wielej taniej

| Skomentuj opinię (4)


2640 osoby z 4966 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-29 12:16:56
zalety: jak na razie brak
wady: straszliwa opieszałość,niesamowicie trudny kontakt,a właściwie brak kontaktu
opinia: korzystamy przy przesyłkach z zagranicy z różnych firm(UPS,DHL,TNT itd.)Po raz pierwszy skorzystalismy przy przesyłce z Chin z fedexu.Absolutna porażka.Totalny brak profesjonalizmu.Od 3 dni przesyłamy wszystkie możliwe dokumenty o których w innych firmach nawet chyba nie wiedzą.Problem z kontaktem kolosalny.Trzeba wisieć minimum pól godziny na telefonie,a jak już się uda dodzwonić to i tak niczego się nie dowiecie,poza tym żeby zadzwonić pózniej.Importujemy od 20 lat.Po raz pierwszy spotykamy się z czymś takim.

| Skomentuj opinię (4)


2369 osoby z 4446 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-11-10 19:54:13
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu, złodziejskie ceny i UWAGA dodatkowa opłata przy doręczeniu nie wiadomo za co !!!!. Brak odprawy celnej.
opinia: Kupiłam głośniczki do telefonu komórkowego na Amazon w USA. Kosz głośniczków - 44,95 USD, koszt FedEx 40 USD. Dodatkowo przesłane na życzenie FedEx dokumenty do potencjalnej odprawy celnej. Zaskoczenie przy odbiorze - brak odprawy celnej, przesyłka za pobraniem 67,- zł. Pytanie ZA CO ??? Brak odpowiedzi, brak możliwości kontaktu telefonicznego(chociaż prośbę o dokumenty dodatkowe tą właśnie drogą sobie zażyczyli) - nikt nie odbiera. Brak odpowiedzi poprzez e-mail. Reasumując - ZŁODZIEJE I NACIĄGACZE !!! Dla informacji dodatkowej - Amazon zwraca podatek od towaru jeśli mamy na to dokumenty (tutaj ich nie otrzymałam). Od towaru zakupionego na własny użytek poniżej 45 EURO nie płaci się cła ani podatku ani Vat. Zgłoszę to do ich centrali. UWAŻAJCIE NA FedEx !!

| Skomentuj opinię (6)


taccossa
zwiedzający - 1 punktów

2326 osoby z 4369 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2013-03-05 14:50:21
zalety: BRAK !!!
wady: Mnóstwo!!!
opinia: Moja przygoda z Fedex dotyczyła banalnej przesyłki ze sklepu z USA w ramach zakupu kurtki za 230USD. Kiedy paczka została już namierzona przez Polski oddział Fedexu, wtedy rozpoczęły się nasze kontakty:
1. dostałem maila, bez tytułu, bez wyjaśnienia, ot taki wesoły mail z załączonymi kwitami przewozowymi i kwitami dot. mojej paczki. Zero instrukcji - a skąd ja niby mam znać ich procedury i co z tymi kwitami mam zrobić?
2 Postanowiłem wyjaśnić sprawę i dodzwonić się na infolinię. Odebrał jakiś zaspany gość, który najpierw mnie opierdzielał, a później jak doprowadziłem go do porządku to zechciał wysłuchać mojego pytania i na nie pokrętnie odpowiedział - ok 20. minut straty czasu
3. podpisałem załączone dokumenty na potrzeby urzedu celnego, zeskanowałem i odesłałem mailem zwrotnym do Fedexu, oczywiście zdeklarowałem inną kwotę niż 230USD, ale skoro oświadczenie to oświadczenie, czyli to ja ponoszę odpowiedzialność co w nim piszę
4. dostałem odpowiedź mailową od Pani z Fx, że moja zdeklarowana kwota nie zgadza się z załączoną fakturą i że jeżeli tego nie wyjaśnię paczka zostanie odesłana do nadawcy czyli do USA - to skoro maja fakturę to po jaką cholerę pytają mnie o wartość towaru, przecież cokolwiek nie zdeklaruję to i tak odwołają się do faktury. Dodam tylko, ze obsługa FX ma taki szacunek do klienta, że w korespondencji mailowej nie uzywa poslkich znaków...a rbić komuś ŁASKĘ a robić LASKE..to pewna różnica jest:)
4 tydzień przerwy po czym wpada do mnie wesoły kurier z paczką pod pachą i nowiną, że do zapłaty mam 280!!! Chwila, kurtka kosztowała 230USD a podatki to 280PLN. Proszę kuriera o dowód takiego wyliczenia...słyszę odpowiedź, że tak ma napisane na paczce. Rzeczywiście chamskim mazakiem ktoś na paczce wysmarował napis "280 zł". Odpwiadam, że nie jestem przygotowany do zapłaty po czym kurier informuje mnie gdzie mieszka i chce umówić się ze mną na odbiór paczki u niego w domu:):) HIT. Ostatecznie sprowadzam go do pionu i pzychodzi na drugi dzień.
5. Proszę ponownie kuriera o okazanie dokumentów celnych, faktury lub czegokolwiek co byłoby dowodem do zapłaty rzeczonych 280zł. Zadowolony wyciaga mi fakturę. Faktura to mocne słowo, był to zwykły wydruk o tytule "INVOICE" na którym rzeczywiście widniała ta kwota, lecz bez żadnego podpisu, pieczątki itp. Dodatkowo kurier oświadcza, iż paczki nie wyda jeśli nie zapłacę a dokumenty celne przyjdą jak już zapłacę a FX rozliczy się z celnikami. W tej sytuacji równie dobrzez zamiast 280 zł mógł krzyknąć 500..700 lub inną kwotę, skoro nie ma na to kwitu a mój podpis składam na ekranie jakiegoś komputerka którego działania kompletnie nie rozumiem:)
6. co zrobiłem - oczywiście zapłaciłem..a czy dokumenty przyszły - oczywiście NIE
7. po telefonie na infolinię dostałem dokumenty celne. Tym razem odebrała jakaś wyluzowana Pani, która po każdym moim zdaniu potierdzała "ehe..ehe.."
Podsumowując totalna masakra od korespondencji mailowej poprzez infolinię, na kurierze kończąc.
Każdemu kto kupuje cokolwiek w USA polecam firmy pomagające w zakupach w danym kraju. Ja sam (to nie reklama) wczesniej kilkukrotnie z kupujemywusa.com, raz podkusiło mnie bezpośrednio ze sklepu w USA do Poslki poprzez ten cały dupny Fedex. Towar wysyła się na swoje nazwisko na ich adres w USA, obrywają wszelkie metki na życzenie, chowają rachunki, przepakowują, a paczkę wysyłają do Ciebie jak GIFT, czyli bez jakichkolwiek opłat celnych.
Nigdy więcej z firma Fedex nie chcę mieć nic wspólnego.


| Skomentuj opinię (5)


111111
zwiedzający - 1 punktów

2027 osoby z 3771 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2014-08-06 11:14:56
zalety: BRAK
wady: WSZYSTKO NEGATYWNE
opinia: UWAGA PODAŁEM PRZESYŁKE LIST PRZEWOZOWY 91045669 O WARTOSCI 6000 ZŁ PRZEZ FIRME FEDEX I PRZESYŁKA ZOSTAŁA ZNISZCZONA KOMPLETNIE ZAGINEŁA NA MIESIAC ZADNEGO KONTAKTU CHCIELI JESZCZE WCISNAC KLIENTOWI ZNISZCZONĄ PACZKE NIKT NAWET NIE ŁASKAWI SIE ZEMNA SKONTAKTOWAC DO PUKI NIE ODZYSKAM PRZESYŁKI BEDE PISAC NA WSZYSTKICH FORUM LOKALNYCH GAZETACH TEL 00306936197017

| Skomentuj opinię


2308 osoby z 4334 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2013-03-21 14:35:26
zalety: brak
wady: fatalna obsługa klienta, brak kontaktu, bałagan, zamieszanie, ogólnie maskara. Bardzo nie polecam!
opinia: Jakość obsługi klienta na fatalnym, absolutnie niedopuszczalnym poziomie. Czekam na bardzo ważną, bardzo drogą przesyłkę międzynarodową, jednak przesyłka wciąż u mnie nie było. Przez osobę, która nadała do mnie przesyłkę udało mi się dowiedzieć że zatrzymana jest w urzędzie celnym i że musże dostarczyć upoważnienie dla kuriera i dane do faktury żeby wyszła z urzędu celnego. Obowiązkiem FEDEX jest poinformowanie mnie (klienta) o tym i przesłanie stoswonych dokumentów do wypełnienia. No więc zadzwoniłam do Fedex prosząc o dokumenty, dostałam dokumenty, niezwłocznie wypełniłam je, zeksanowałam i przesłałam na wskazany adres e-mail. Prosiłam o telefoniczne potwierdzenia odebrania wiadomości, jednak nikt się ze mną nie skontaktował ani telefonicznie ani mailowo. więc znów zadzowniłam żeby upewnić się, że dokumenty dotarły. Dostałam powteirdzenie że dotarły. Poprosiłam o telefon gdyby coś było nie tak lub gdyby coś jeszcze trzeba było dostłać. Nikt nie dzwonił, więc już ucieszyłam się że wszytko ok i że przesyłka w drodze. Kolejnego dnia zadzwoniłam znów do fedexs aby się jednak upewnić czy wszytko ok i czy przesyłka opuściła urząd celny. Powiedziano, że tak, kurier odebrał przesyłką i że dnia następnego będzie mi dostarczona. Cały dziewń czekałam na moją przesyłkę, jednak bez żadnego rezultatu, nie dostarczono mi jej. Kolejnego dnia znów zatelefonowałam do FEDEX zapytać o co chodzi (w systemie internetowym śledzenia przesyłek wszytko zatrzymało się o 4 dni wcześniej więc nie mogłam uzyskac tym sposobem żadnych informacji) Pani, która tytm razem odebrała telefon (za każdym razem gada się z kimś innym a jak chce się rozmawiać z osobą, z którą rozmawiałlo się wcześniej to zawsze jest zajęta) powiedziała mi, że UPS, ale jednak paczka nie opuściła urzędu celnego bo nie dostarczyłam potrzebnych dokumentów - o potwierdzenie czego ubiegałam się sama telefonicznie już od kilku dni otrzymując odpowiedź pozytywną. Dziś od rana dzwonię do FEDEX, wykonałam już chyba z 10 telefonów, co chwilę rozmawiam z inną osobą, która mówi, że wyjaśni to i oddzwoni za chwilę, jednak nikt nie oddzwania do mnie. Na moje oburzenie tym jak ktos mógł mi powiedzieć że moje dokumenty doszły a paczka opuściła urząd celny odpowiedziano mi że system czasem pokazuje takie błędne informacje i mogła po prostu zajść taka pomyła, że uzyskałam błędną informację. Pani z którą rozmawiałam również miała tupet aby pouczyc mnie abym się tak nie denerwowała i nie podnosiła na nią głosu. Obecnie czekam na telefon od Fedex potwierdzający poprawność dokumentów, jednak myślę że się nie doczekam i będę musiała zadzwonić tam jeszcze dziś ze 20 razy aby po prostu mieli mnie dość i załatwili moją sprawę w końcu aby po prostu się mnie pozbyć. ABSOLUTNIE NIE POLECAM TEJ FIRMY POD ŻADNYM POZOREM. FATALNA, NIEPROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA NA NIEDOPUSZCZALNYM POZIOMIE.

| Skomentuj opinię (1)


1903 osoby z 3526 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2014-12-11 09:35:01
zalety: BRAK
wady: TYLKO WADY(I HIMALAJE BEZCZELNOSCI I GŁUPOTY)
opinia: Firma kompletnie ignorująca klienta, począwszy od pracownika wydającego przesyłki do DYREKCJI. Przekonałam się o tym na własnej skórze, więc nie ma co oczekiwać, że kurierzy czy pracownicy infolinii będą kompetentni, czy uprzejmi.
Zależało mi na czasie, więc przesyłkę miałam odebrać osobiście z magazynu w Łomiankach, przez godzinę byłam zbywana, że zaraz, że oczywiście, ale cóż ostatecznie PRZESYŁKI NIE UDAŁO SIĘ ODNALEŹĆ. Dostałam ją dopiero po 2 dniach.
Nic dodać, nic ująć.

| Skomentuj opinię


1888 osoby z 3500 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2014-12-17 15:18:54
zalety: Zalet 0!!!
wady: Brak profesjonalizmu. Kurier kultura osobista pozostawia wiele do życzenia.
opinia: Przesyłka z winy FedEx dotarła na 3 dzień, a nie jak powinna na 2 (przecież za to się płaci... i to niemałe pieniądze). Żadnych przeprosin, tylko na "pocieszenie" gburowaty kurier. Firma zamiast uznać swój błąd (o którym dobrze wiedziała)i przeprosić spokojnie odpowiada, można złożyć reklamację. Dodam tylko, że w przesyłce był świeży towar, który wymagał pilnego dostarczenia. Szkoda zdrowia i nerwów. Szkoda także, że firma kurierska tak traktuje swoich klientów.

| Skomentuj opinię


yardis
zwiedzający - 1 punktów

1849 osoby z 3423 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-01-17 19:31:54
zalety: brak
wady: -nie da się dogadać z kurierem co do dostawy paczki;
-nieaktualne godziny otwarcia placówki na stronie www;
opinia: Zdecydowanie najgorsza obsługa klienta. Nikomu nie polecam. Kurier zadzwonił i umówił się na dostawę na godzinę 13.00 na następny dzień. O 14.00 pytam męża czy był. Odp. nie było go. Sprawdzam na stronie status paczki, a tam inf. że awizowana o 12.00. To po co dzwoni i się umawia? Kłamca i oszust.
Dalej: chcę odebrać paczkę w sobotę, bo na stronie napisali, że placówka czynna od 8-12. Guzik prawda. Na drzwiach biura inf. że czynne tylko w dni robocze. To po cholerę jest ta informacja na stronie? Żeby wprowadzać klientów w błąd? Masakra. Nie polecam oszustów. Nie po to płacę za dostawę, żeby samemu jeździć DWA razy po odbiór paczki!

| Skomentuj opinię


1809 osoby z 3345 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-02-14 11:43:52
zalety: brak
wady: Masakra
opinia: W piatek ranokurier odebrał ode mnie przesyłkę do Iraku
W Iraku miała być w czwartek rano

w czwartek rano z niewiadomych powodów znalazła się w Dubaju - nie wiem też dlaczego wcześniej była w Paryżu.

W piatek pomimo licznych reklamacji i kompletnie braku reakcji nikt nie wiedział co się z nia dzieje

Placówka z Iraku również nie wiedziała

Z 5 dni zrobiło się 8 - chyba pocztą za dużo niższą cenę byłoby szybciej

Niepolecam szczerze tej firmy - bałagan bark kompetencji - kłamliwe informacje o terminie przesyłki

| Skomentuj opinię (2)


Konewka
zwiedzający - 3 punktów

1785 osoby z 3297 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-03-02 09:34:57
zalety: Oszuści i przestępcy
wady: Cwaniaki i wyłudzacze
opinia: Zostałem podany do KRD a nie jestem nic winny ,teraz muszę się z koniem kopać żeby udowodnić próbę wymuszenia i wyłudzenia przez Fedex.Napisałem do prokuratury,podałem informacje do gazet o cwaniactwie firmy,i wystąpię o odszkodowanie ,postanowiłem zmierzyć się z tym słoniem,a przede wszystkim z nieodpowiedzialnym pracownikiem Fedexu ,który to organizuje proceder przestępczy,Nie korzystajcie z usług przestępców .To mafia wyłudzająca nenależne pieniądze.

| Skomentuj opinię


BogdanW
zwiedzający - 1 punktów

1878 osoby z 3484 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2014-12-22 14:07:45
zalety: brak
wady: nie solidność ,nie punktualność tragiczny kontakt z kurierm , chamski , niegrzeczny i opryskliwy,
telefon oddziału nie odpowiada
opinia: zadzwonił kurier że będzie u mnie między 10 a 12 .

niestety nie dotarł ! ja zadzowniłem ok 13.30 ! opieprzył mnie że on nie ma listu przewozowego i nie może dostarczyć przesyłki ! po czym rzucił słuchawką ! dzwonie do odziału miejski nie odpowiada komórka wciąż zajęta ! TRAGedia !!!!

miałem kontakt z różnymi firmami kurierskim i różnymi kurierami ale czegoś takiego nie spotkałem


LUDZIE NIE KORZYSTAJCIE Z TEJ FIRMY !!!

| Skomentuj opinię


1442 osoby z 2612 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-08-06 14:25:40
zalety: mniej niż zero
wady: tylko i wyłącznie
opinia: Nie rozumiem dlaczego tak duża firma jak Zalando, posiłkuje się takimi miernotami jak fedex. Jest to firma która, ma klienta ( w każdym razie indywidualnego) kompletnie w pompie, a jej obsługa to jakieś fiasko i groteska. NIe odbierają paczek w umwionym terminie i nie dostarczają ich również wtedy kiedy powinni. Panny w infolinii kaprysne jak dziewica w nos poślubna, a kurierzy mają muchy w nosie i wszystko i wszystkich równiez tam o ile nie głębiej. KATASTROFA!!!!

| Skomentuj opinię (2)


662 osoby z 1052 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-08-10 18:15:52
zalety: raczej brak
wady: zupełny brak szacunku dla klientów
opinia: śledzenie przesyłki to jedno, ale rzeczywistość odbiega od tego co kurierzy tam wpisują. Przykład z życia : przesyłka z Jeleniej Góry do Warszawy dotarła wciągu jednej nocy. Kurier o 7 rano pobrał przesyłkę. Po południu pojawiła się na stronie śledzenia informacja, że była nieudana próba dostarczenia przesyłki, zostawiono awizo. Tak się składa, że cały ten dzień był ktoś w domu, kurier się nie pojawił jak również oczywiście nie ma żadnego awizo. Przesyłka jak wynika z opisu wróciła wieczorem do magazynu. Następnego dnia o 7 rano kurier pobrał nieszczęsną paczkę. Do godziny 18 oczywiście nie nastąpiła wizyta kuriera. Wykonano telefon do BOK w firmie Fedex. Dali numer do kuriera i potwierdzili, że mają z nim utrudniony kontakt (????)
W jeden dzień przesyłka pokonała pół Polski, a została pokonana przez niesolidnych pracowników FEDEX.
Należy trzymać się od tej firmy z daleka.

| Skomentuj opinię


Konewka
zwiedzający - 3 punktów

1752 osoby z 3233 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-03-02 09:33:45
zalety: Oszuści i przestępcy
wady: Cwaniaki i wyłudzacze
opinia: Zostałem podany do KRD a nie jestem nic winny ,teraz muszę się z koniem kopać żeby udowodnić próbę wymuszenia i wyłudzenia przez Fedex.Napisałem do prokuratury,podałem informacje do gazet o cwaniactwie firmy,i wystąpię o odszkodowanie ,postanowiłem zmierzyć się z tym słoniem,a przede wszystkim z nieodpowiedzialnym pracownikiem Fedexu ,który to organizuje proceder przestępczy,Nie korzystajcie z usług przestępców .To mafia wyłudzająca nenależne pieniądze.

| Skomentuj opinię


1719 osoby z 3167 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-05-08 13:48:50
zalety: brak
wady: Brak terminowego dostarczania przesyłek. Ignorancja klientów.
opinia: Firma nie ma infolini,podane na stronie internetowej telefony służą tylko do relkamy usług. Nie ma możliwości zlożenia telefonicznego relkamacji. Przesyłka została źle przekierowana przez Fedex do Poznania zamiast do Katowic. W konsekwencji zmiast dotrzeć w piątek ma przyjść w poniedziałek, pomimo, że przesyłki są dostarczane w sobotę ale za dodatkową opłatą. Formy nić nie obchodzi że zawaliła spawę. Absolutnie nie polecam tej firmy, wyjątkowo nieżetelna.

| Skomentuj opinię (1)


1213 osoby z 2158 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-03-23 19:15:43
zalety: przesyłka dotarła szybko
wady: Trzeba było zejsć do kuriera do samochodu żeby odebrać przesyłkę
opinia: Pierwszy raz się z tym spotkałam żeby kurier nie przyniósł przesyłki tylko musiałam zejsć do samochodu sobie po nią co za leniwe kuriery za co im płacimy to chore

| Skomentuj opinię


1176 osoby z 2084 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-05-16 13:53:38
zalety: Brak
wady: Nie zliczę ile ich jest
opinia: Firma, która miga się od wszystkiego. Mama wysłała mi paczkę, z której ktoś ukradł środki czystości na wartość ok 200,-. Ok, złożyłam reklamację i spodziewałam się szybkiej reakcji z ich strony. Cała sprawa toczy się już drugi miesiąc, zażądali "kserokopii dokumentu potwierdzającego poniesione przez Państwa koszty na zakup". Pomijając fakt, że moja mama kupując rzeczy swoim dzieciom nie trzymała paragonów za proszek do prania, czy szampon do włosów, bo nie widziała, że będzie potrzeba ich ponownego użycia. Generalnie dno dna i 10 metrów mułu. Niech kurier będzie bogatszy o te 200,- aczkolwiek czytając opinie innych, stwierdzam, że firma straci na tym dużo więcej. NIGDY, PRZENIGDY NIE SKORZYSTAM Z ICH USŁUG I ODRADZAM.

| Skomentuj opinię


1628 osoby z 2989 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-02-27 15:15:04
zalety: Żadbych
wady: Tylko wady
opinia: Wlasnie czekam 11 dzien za paczka z pl do uk!!! Zero kontaktu z klientem. Ta firma nadaje sie do wysadzenia w powietrze!!!

| Skomentuj opinię (1)


1087 osoby z 1907 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2015-07-24 10:21:01
zalety: Brak
wady: brak kontaktu
opinia: Byłam odbiorcą przesyłki, starałam się skontaktować - ucho mnie bolało od ich automatu - tragedia i porażka - nie dodzwoniłam się przez cały dzień, kurier dotarł po południu.

| Skomentuj opinię