Przesyłki Kurierskie FedEx - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.10 / 5.00
5% opiniujących poleca FedEx
Przesyłki kurierskie FedEx. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek FedEx z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera FedEx

Opinie użytkowników o FedEx

444444
zwiedzający - 3 punktów

988 osoby z 1474 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-19 18:31:52
zalety: nie ma
wady: brak okreslenia przedziału czasowego w jakim można spodziewać się kuriera, nie można tego ustalić nawet na indywidualne zapytanie przez centralę, 1 centralny tel na który trudno się dodzwonić
opinia: Czekałam dziś na kuriera cały dzień kosztem dnia pracy. Przed godz.11.00 przez centralę dowiedziałam się, że "kurier będzie w godzinach popołudniowych raczej, bo teraz rozwozi paczki, a odbierał będzie później". Nie sposób było ustalić, przedziału godzinowego. Ciekawa logistyka swoją drogą:)Teraz jest 18.27, kuriera nie ma i tel. od niego też nie. Centrala nie pracuje o tej porze.
Jutro nie mogę kolejnego dnia poświęcić dla Fedex.
Moja paczka nie dotrze w tę niedzielę do Anglii, dopiero w następną niedzielę, a dziś jest wtorek.
Odradzam. Kto może niech ich unika jak ognia.

| Skomentuj opinię


990 osoby z 1478 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-18 09:10:58
zalety: brak
wady: brak możliwości kontaktu telefonicznego
opinia: Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego
Jak był Opek w Lublinie to było super.
Godzinami próbuję dodzwonić się do Was aby zamówić kuriera jednak bezskutecznie.
Regularnie co tydzień wysyłam dwie paczki do Waszego klienta nr 2178. Wysyłki są na koszt waszego klienta - odbiorcy przesyłek, jednak dodzwonić się do Was jest absolutnie nie możliwe.
Nie można dodzwonić się ani z telefonu stacjonarnego ani z komórkowego - istny dramat.
Dobrze że znam Waszego kuriera w Lublinie to odbiera paczki bez zgłoszenia u Was.

| Skomentuj opinię



532 osoby z 985 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-21 12:14:14
zalety: brak
wady: Straszna obsługa, brak kontaktu, lekceważenie klienta
opinia: Przestrzegam wszystkich Państwa przed ta firmą, chyba że za mało Państwu adrenaliny i nerwów. Brak powiadomienia o dostarczeniu przesyłki. Kontakt z centralą możliwy po wielu godzinach słuchania muzyki. Kurier w ogóle ma wyłączony telefon. Tragedia. Najgorsza firma przewozowa na rynku

| Skomentuj opinię


1041 osoby z 1581 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-30 14:06:44
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu, brak kompetencji pracowników, pan kurier włączył tryb samolotowy w telefonie i nie potrafi wyłączyć...
opinia: Początki współpracy zapowiadały się obiecująco - dobry kontakt, miła obsługa. Problemy zaczęły się wraz z brakiem kontaktu. Wysłałam zatem maila, dosłownie minutę później udało mi się jednak dodzwonić do biura. Mailowo dostałam zupełnie sprzeczną odpowiedź niż telefoniczna. Chyba nie ustalili wspólnej wersji co do możliwości i warunków przeadresowania przesyłki. Dobra, trudno, i tak się nie udało przez 3 dni dowieźć jej z Berlina do Warszawy (najdłużej bo 2dni i kilka h była ona jednak w Łodzi). Dobra, mija tydzień od zamówienia, coś we mnie pęka. Dostałam numer do kuriera, okazało się, że ten najprawdopodobniej włączył w telefonie tryb samolotowy i nikt nie ma z nim kontaktu. Dyspozycje godzin odbioru składałam w piątek, jest poniedziałek 14:04, niebawem wychodzę z pracy, to jakiś żart. Dodatkowo biuro pracuje od 8:00. Próbowałam się kontaktowac od 8:01 bez odzewu! Połączenia odrzucone z uwagi na brak konsultanów, masakra. Dopiero UWAGA! PO 10:30 UDAŁO MI SIĘ KOGOŚ ZŁAPAĆ, TO KARYGODNE! Stanowczo nie polecam, mniej nerwów i taniej byłoby chyba pociągiem czy samolotem tę paczkę przetransportowac...

| Skomentuj opinię


1043 osoby z 1582 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-30 09:40:40
zalety: brak
wady: 100 %
opinia: Nikomu nie polecam,myślę że z takim lekceważącym podejściem do swojej pracy ta firma szybko wygaśnie.Bardzo niegrzeczny kurier,na przesyłkę trzeba czekać bardzo długo,a wszystko co z nią związane trzeba wyjaśniać na własną rękę.Gdy już wszystko zostanie wyjaśnione kurier z wielką łaską dostarcza przesyłkę bez prostego słowa przepraszam.Tragedia.

| Skomentuj opinię


1045 osoby z 1589 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-26 16:55:37
zalety: BRAK
wady: - brak możliwości kontaktu z firmą (brak odpowiedzi na maile, niemożliwość dodzwonienia się na infolinię);
- firma nie kontaktuje się z klientem w żaden sposób, nie umawia się na odbiór przesyłki, kurierzy przychodzą kiedy chcą, nie zostawiają awizo w przypadku nieobecności klienta;
- totalne lekceważenie klienta, paczka jest odsyłana w tą i z powrotem, czas oczekiwania na produkty bardzo się wydłuża.
opinia: Dwa razy robiłam zakupy w Zalando, gdzie kurier fedex to jedyna opcja dostawy towarów. Było to jedno wielkie rozczarowanie. Najpierw długo oczekiwałam na jakikolwiek znak tego, że coś się z paczką dzieje, potem kurier przychodził z paczką w ciągu dnia, kiedy nie ma mnie w domu i zamiast zostawić awizo czy zadzwonić i umówić się telefonicznie po prostu odsyłał paczkę z powrotem do bazy i tak w kółko. Dopiero chyba trzeciego dnia zadzwonił, że stoi pod moimi drzwiami, a mnie nie ma, co jest logiczne, bo ludzie uczą się i pracują w ciągu dnia w środku tygodnia. Umówiłam się z kurierem następnego dnia i spóźniony dobre kilka godzin wreszcie dotarł. Druga paczka również pojawiła się u mnie i wróciła do bazy, gdzie leżała kilka dni i chyba ktoś o niej po prostu zapomniał. Z firmą kurierską nie ma żadnego kontaktu - wysyłałam maila i nie dostałam odpowiedzi, a na infolinię dzwoniłam po 20 minut i dodzwonić się nie mogłam. Dopiero poprzez Zalando skontaktowano się z kurierem i paczka wreszcie do mnie dotarła po prawie dwóch tygodniach oczekiwania, a mogła być już po 3 dniach, gdyby nie zamieszanie z dostawą. To jest jakaś kpina. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z czymś takim. Zero kontaktu z klientem, kompletne lekceważenie. Żałuję, że tak dobry sklep internetowy jakim jest Zalando jest połączony z taką kiepską firmą kurierską. Zdecydowanie nie polecam.

| Skomentuj opinię (2)


1230 osoby z 1955 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-25 15:17:50
zalety: szybka dostawa
wady: kurier
opinia: Kurier na pyt. czy będzie miał wydać resztę w wysokości 10 zł odpowiada, że tak - po przyjeździe okazuje się że ma "9 zł tylko". Nie chodzi o tą złotówkę ale o sam fakt podejścia do zamawiającego.

| Skomentuj opinię (2)


1067 osoby z 1629 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-18 16:49:50
zalety: absolutnie żadnych
wady: brak kompetencji,zero informacji i zbywanie klientów brak słów nigdy więcej przez ta firmę nic nie zamówie.......NIGDY
opinia: Kurier miał dostarczyć przesłke ale nie było nas w domu.nie zostawił ani awizo ani nie zadzwonił na nr telefonu który był podany przy zamówieniu żeby się jakoś umówić albo chociaż łaskawie powiedzieć że będzie o danej godzinie z paczką.a potem dzwoniąc do nadawcy dowiedziałam sie że przesyłka do nich wróciła a ja nawet nie wiem kiedy kurier był czy wogóle był... zero zrozumienia.Brak słow jestem ZBULWERSOWANA zachowaniem kuriera .zwolnić takiego powinni.

| Skomentuj opinię


1078 osoby z 1655 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-04 21:57:30
zalety: NIe ma żadnych!
wady: Wszystko
opinia: Po raz trzeci na umowiony termin odbioru paczki, kurier się nie pojawił.
Paczka, która została dostarczona, została wyrzucona pod budką ochroniarza, nawet nie pofatygował się do mieszkania, choć byłam w domu.
Kurier - obcokrajowiec, rzucał słuchawką, kiedy powiedziałam mu, żeby nie wyrzucał paczki pod budką ochroniarzy.
Pyskował, był niemiły. Zatrudniają niekompetentnych ludzi.
Na infolinię nie ma szans się dodzwonić.
NIE POLECAM!!!

| Skomentuj opinię



591 osoby z 1104 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-04 10:49:16
zalety: brak
wady: fatalny kontakt z klientem
brak chęci ugody
przesyłka dostarczana w trybie - gdy nam się chce
opinia: Nie polecam!!

Przesyłkę otrzymałam dopiero po 2 tygodniach. Po telefonicznej wielokrotnej interwencji w biurze obsługi klienta w Gdańsku oraz Warszawie. Kurier kłamał że był z przesyłką (czekałam na niego cały dzień. Przesyłkę dostarczają w ustalonych odgórnie godzinach i dniach ( na mój teren mieli przeznaczone dwie godziny - 11-12) i nie ma możliwości umówić się o innej porze. To, że jesteś w domu także nie gwarantuję, że przesyłkę dostaniesz. Telefonicznie potwierdziłam, że będę czekać ale kurier po prostu nie przyjeżdżał i twierdził że nie ma obowiązku informować mnie, że jednak nie przyjedzie.

| Skomentuj opinię


Alisowa
zwiedzający - 1 punktów

1095 osoby z 1689 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-23 11:16:59
zalety: Żadne
wady: Arogancki,ordynarny kurier,nie wywiązujący się z powierzonej pracy.
opinia: j.w.
Nie wiem jak w innych miastach,ale w Częstochowie absolutnie nie polecam!!!
Bardzo przykry kontakt z kurierem.
Dziwne,że mimo tak wysokiego bezrobocia firma zatrudnia ludzi nie nadających się do współpracy z klientami.
Jeśli chodzi o ocenę,to śpiewająco można powiedzieć "mniej niż 0".

| Skomentuj opinię (1)


608 osoby z 1137 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-22 12:17:00
zalety: Złodzieje FEDEX NIC NA CZAS!
wady: Kańciarze nic na czas kontakt tylko przy zamówieniu !!!
opinia: Kupiłem rampę dla niepełnosprawnych bo Mi potrzebna jestem na wózku 2dni opóźnieniem i przesyłki nie ma, kontakt do kuriera nie ma tylko przez infolinie i łączą jak chcesz muzyki posłuchać jest radio TO TAŃSZA OPCJA bez komentarza...
Omijaj z daleka FEDEX

| Skomentuj opinię


1103 osoby z 1704 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-16 17:19:14
zalety: brak
wady: tylko
opinia: Tak w skrócie: dwukrotnie zamawiałam przesyłkę przez
tą firmę i dwukrotnie musiałam szukać kuriera po mieście,bo mi nie dostarczył przesyłki na adres domowy po 15. Nigdy już nie skorzystam z usług tej firmy.

| Skomentuj opinię (1)


1146 osoby z 1785 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-05 11:41:31
zalety: brak zalet
wady: długi czas dostawy
opinia: Beznadziejna firma kurierska przesyłki błądzą po całej Polsce za nim trafią do adresata.Bardzo długi czas dostawy. Nikt nie potrafi wytłumaczyć powodów błądzących przesyłek. zero przeprosin

| Skomentuj opinię


1114 osoby z 1727 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-02 21:10:05
zalety: zero
wady: -jakość usług jak poczty polskiej - nie kontaktuja sie telefonicznie i zostawiaja przesylki sasiadom (i to nie tym obok, jakimkolwiek jakich znajda w całym budynku!)
-cena jak kuriera a uslugi nie
opinia: Po to opłacam kuriera, aby otrzymać przesyłkę do rąk własnych, a nie odbierać ją od sąsiadów (co jest typowe dla najtańszej formy przesyłki - Pocztą Polską)!!!
Kurier miał jasną informację, aby kontaktować się ze mną telefonicznie przed dostarczeniem, ponieważ czasem wychodzę z domu na spacer wokół bloku z małym dzieckiem. Kurier trafił na nasz adres podczas mojej nieobecności i NIE PODJĄŁ ŻADNEJ PRÓBY KONTAKTU ZE MNĄ. Co więcej, ODDAŁ PRZESYŁKĘ SĄSIADOWI!!!
Zaznaczę, iż pod aktualnym adresem mieszkam od dosłownie 3 dni i NIE ZNAM SĄSIADÓW. Tak więc kurier dostarczył przesyłkę osobie totalnie mi NIEZNAJOMEJ. Podkreślam, iż przesyłka już była zapłacona i mogła nigdy nie trafić do moich rąk!!!
Ponadto, była to bardzo pilna przesyłka, a z racji że została dostarczona sąsiadowi a nie mnie, otrzymałam ją dopiero o godzinie 21:00, kiedy to już zaczynałam podejmować próby kontaktu z firmą FedEx w celu znalezienia zagubionej przesyłki!

| Skomentuj opinię


1114 osoby z 1727 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-02 14:06:02
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Jestem zawiedziona firmą kurierską FedEx, zero wcześniejszego kontaktu o której łaskawy kurier zjawi się ( mimo zapewnień) , a dla osoby, która spędza 3/4 czasu w pracy jest to istotna informacja.
Miałam przesyłkę na pobraniem, a kurier aby ułatwić sobie pracę, próbował wziąć pieniądze od sąsiadki, mimo że podawałam mój numer telefonu.
Aby dodzwonić się do oddziału FedEx to też jest cud nad cudami. Natomiast Pani która odebrała telefon była na tyle łaskawa i zadzwoniła do kuriera,który stwierdził, że przesyłkę nie przekaże mi do pracy, która jest oddalona o 6 km, ponieważ nie obsługuje tego rejony. Firmę tworzą pracownicy którzy mają najblizszy kontakt z klientem, czyli kurierzy, a oni na tym etapie juz tracą w oczach. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę miała z firmą FedEx do czynienia.

| Skomentuj opinię


1108 osoby z 1715 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-02 14:03:42
zalety: brak jakichkolwiek zalet!
wady: Same wady!
opinia: Jestem zawiedziona firmą kurierską FedEx, zero wcześniejszego kontaktu o której łaskawy kurier zjawi się ( mimo zapewnień) , a dla osoby, która spędza 3/4 czasu w pracy jest to istotna informacja.
Miałam przesyłkę na pobraniem, a kurier aby ułatwić sobie pracę, próbował wziąć pieniądze od sąsiadki, mimo że podawałam mój numer telefonu.
Aby dodzwonić się do oddziału FedEx to też jest cud nad cudami. Natomiast Pani która odebrała telefon była na tyle łaskawa i zadzwoniła do kuriera,który stwierdził, że przesyłkę nie przekaże mi do pracy, która jest oddalona o 6 km, ponieważ nie obsługuje tego rejony. Firmę tworzą pracownicy którzy mają najblizszy kontakt z klientem, czyli kurierzy, a oni na tym etapie juz tracą w oczach. Mam nadzieję, że nigdy więcej nie będę miała z firmą FedEx do czynienia.

| Skomentuj opinię (2)



1123 osoby z 1745 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-09-26 10:55:20
zalety: brak
wady: 100%
opinia: PORAŻKA! Najgorsza z firm kurierskich z jaką miałem do czynienia.
Mieszkam w Niemczech, aktualnie jestem na urlopie nad polskim morzem. Przy okazji urlopu zamówiłem paczkę tak, aby móc ją zabrać ze sobą z powrotem do DE. Firmą Fedex została wysłana do mnie paczka (Radom- Lubań). Przewidziany termin dostawy to 23.0.2015 niestety nie zdążę dojechać na czas więc dzwonię do firmy Fedex z prośbą o przełożenie terminu dostawy na 25.09.2015 po godzinnej próbie dodzwonienia się do firmy udaje mi się sprawę załatwić. Powiedziano mi, że nie będzie problemu, że paczka dostała status PIORYTET (z naklejką na paczce), że nie ma o co się martwić, do zobaczenia w piątek. Wstaję w nocy, jadę kilka godzin (Ustka-Lubań) aby zdążyć na wizytę kuriera. Dojeżdżam do Lubania, dzwonię do kuriera on informuje mnie, że takiej paczki dziś ze sobą nie ma i to nie jego wina że tej paczki nie dostał. Usłyszałem, że najwcześniej paczkę mogę otrzymać w 28.09.2015 (poniedziałek) niestety było to dla mnie za późno, ponieważ musiałem już wracać do DE. Co robię? Dzwonię do siedziby FedEx w Jeleniej Górze, przedstawiam moją historię i żądam wyjaśnień dlaczego moja paczka dziś do mnie nie dotarła. Usłyszałem że oni nic nie mogą zrobić, winnego brak, mogę jedynie paczkę odebrać osobiście (50 km od miejsca, do którego paczka miała zostać dostarczona) ale na zwrot opłaty kurierskiej liczyć nie mogę. Wsiadam w auto tracę swój czas, pieniądze, ale wyjścia nie ma ponieważ przyjechałem specjalnie po tą paczkę. Na miejscu Pani z którą rozmawiałem przez telefon, żąda numeru przysyłki niestety przez ten pośpiech zapomniałem zabrać go ze sobą i tłumaczę, że przed chwilą rozmawialiśmy telefonicznie podawałem Pani numer przesyłki itp. itd. co usłyszałem? „bez numeru przesyłki wydanie paczki jest niemożliwe” tłumaczę, że naprawdę mam mało czasu i czy w takim przypadku mogę skorzystać z Waszego Internetu i sprawdzić numer przesyłki na e-mailu, oczywiście nie ma takiej możliwości (+ szyderczy śmiech pani z obsługi). Trudno moja wina, jadę wiec do miasta w poszukiwaniu jakiejś kafejki internetowej, po czym wracam z numerem. Ta sama Pani informuje mnie, że niepotrzebnie jechałem ponieważ ona już ten numer znalazła. Jestem na granicy wytrzymałości, żądam rozmowy z kierownikiem niestety kierownik (nie chciano podać mi imienia i nazwiska) jest teraz bardzo zajęty i nie Może z Panem rozmawiać. Otrzymuję w końcu paczkę, sam musiałem zanieść je do auta bo zostały tylko wystawione przed magazyn dwie, dość ciężkie paczki. Ok nie mam z tym problemu, gdyby nie to, że za magazynem stoi Pani kierownik, pali papierosa i załatwia przez telefon swoje sprawy prywatne – rzeczywiście była bardzo zajęta.

| Skomentuj opinię


irek76
zwiedzający - 1 punktów

1136 osoby z 1768 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-09-16 22:13:27
zalety: Brak
wady: Niedoręczenie przesyłek w czasie,brak kontaktu,niekompetencja,niemiła obsługa.
opinia: Od rana w śledzeniu przesyłek,paczka do doręczenia.
O szesnastej wpis Nieudana próba doręczenia,przesyłka awizowana.Od rana czekałem na pilną przesyłkę.Telefonicznie kurier mówi że paczki nie doręczy ba nie ma czasu,jest bardzo niemiły i opryskliwy.Poszła skarga do centrali.
Do przełożonych,nie można się dodzwonić,inni olewają sprawę.Widać że to normalka.
Nigdy już nie skorzystam,z ich usług i każdemu będę odradzał.

| Skomentuj opinię


1150 osoby z 1799 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-09-02 12:24:46
zalety: nie ma zalet
wady: niekompetencja jakiejkolwiek osoby z którą styka się klient, arogancja, gburowatość, zbywanie klienta, nieterminowość nawet przy 100% zapewnieniu, że kurier już jest w drodze
opinia: Niestety zawiodłam się mocno na tej firmie (oddział Poznań to po prostu porażka). Paczka na terenie kraju szła kilka dni. Monitowałam i dostałam odpowiedź, iż kurier już jest w drodze i pani zapewniała mnie, że na 100% paczka będzie w tym dniu u mnie. Od godziny 13:00 dzwoniłam, żeby się dowiedzieć gdzie ta paczka jest ale niestety bez echa. Nikt nie odbierał. Następnego dnia dowiedziałam się, że firma po prostu ma to w zwyczaju czyli pani sama przyznała, że podają numer na komórkę ale nie odbierają kiedy dzwoni klient. Absurd! Bezczelność! Nie dajcie się oszukać! Lepiej wybrać droższą firmę spedycyjną a mieć pewność, że przesyłka dojdzie. Po moich licznych monitach paczka w końcu dotarła.Żenada...

| Skomentuj opinię