Przesyłki Kurierskie GLS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.55 / 5.00
18% opiniujących poleca GLS
Przesyłki kurierskie GLS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek GLS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera GLS

Opinie użytkowników o GLS

3427 osoby z 6188 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-30 14:27:53
zalety: stosunkowo niskie ceny, stała obsługa kurierska, pieniądze z pobrań na koncie w ciągu tygodnia
wady: rozbita zawartość przesyłki - mimo czytelnie umieszczonych oznaczeń, kurier potrafi zjawić się po przesyłki o 13.00 mimo, że uzgadnialiśmy odbiory w godz.: 15,30 - 16,00 (trudno jest zrealizować wtedy zamowienia z danego dnia i przechodzą one na dzień następny, co wydłuża ich realizację) bardzo trudny kontakt z firmą, wyjaśnienie drobnej sprawy to dziesiątki minut spędzone na telefonie, braki w zatrudnieniu i duża rotacja pracownikow - czasem nikt nie zjawia się po odbiór przesyłek, bez żadnej informacji, problemy z dochodzeniem odszkodowania za towary uszkodzone powierzone do transportu, troche za niskie gabaryty paczek - fotela biurowego w kartonie nie nadasz GLSem, limit jednorazowego pobrania do 5 tyś zł.
opinia: z GLSem współpracujemy od wielu lat głównie ze względu na ceny usług kurierskich. Większość przesyłek dociera do odbiorców w ciągu 1 - 2 dni od nadania. Mogę stwierdzić , że 99% przesyłek dociera do odbiorców bez większych problemów.

Niestety GLS to taka firma, gdzie mały poblem to duży problem. I to NAJBARDZIEJ ZŁOŚCI, bo załatwienie często drobnych, prostych i oczywistych spraw staje się bardzo trudne, a często niemozliwe.

Telefoniczne ustalenie natury problemu to juz przynajmniej godzina na telefonie - warto za pośrednictwem handlowca GLSu uzyskać kilka numerów bezpośrednich do działu, który cię obsługuje. Można wtedy dzwonić bezpośrednio z pomięciem centralki, na której słyszysz jesteś 18 osoba w kolejce oczekującą na połączenie. Po jakimś czasie te osoby cię rozpoznają i szybko udaje się załatwić sprawy które na numerze 0 804 ... zajmą godziny.

Zdarza się czasem, że czas doręczenia wydłuża się - głównie do małych miejscowości, gdzie kurierom bywa "nie po drodze". Najgorzej bywa w okresie świateczno - noworocznym - wtedy nie ma żadnych gwarancji co do terminu doręczenia - bywa nawet że paczki docierają ponad tydzień. Jeśli przesyłka gdzieś zaginie albo nie ma jej u klienta w ciągu 3 - 4 dni to lepiej jest wysłac mu towar jeszcze raz a problematyczną przesyłkę zawrócić do nadawcy i reklamować opłatę za jej błędną obsługę - tak jest zawsze szybciej bo problematyczna przesyłka moze dotrzec nawet dopiero po 2 tygodniach, a bywa i tak, że okazuje się iż została kompletnie rozbita i w formie szczątkowej jest u nadawcy również po 14 dniach - ale są to przypadki sporadyczne. Mamy takich przypadków około 5 rocznie.

Zdarza się, że przesyłki wielopaczkowe docierają do odbiorcy na raty - 1 do 2 razy na kwartał. GLS zwróci do nadawcy przesyłki, które są np o 1 kg cięższe niż 30 kg, albo takie których łączny wymiar wszystkich boków przekracza limit nawet o 10 cm, za które pobranie przekracza 5 tyś zł - mimo tego że jest rozpisane na kilka listów przewozowych - mogli by pobierać za to dodatkowe opłaty - inne firmy kurierskie tak postępują i ułatwiaja nam pracę.

CIEKAWOSTKA Według interpretacji GLSu kurier nie ma obowiązku czekać aż odbiorca sprawdzi przy nim czy zawartość przesyłki nie ulegla uszkodzeniu i najczęściej nie czeka - a jest to warunek, ktory należy spełnić dochodząc odszkodowania. ZAWSZE DOMAGAJ SIE OBECNOŚCI KURIERA PRZY SPRAWDZENIU PACZKI bo jak stwierdzisz uszkodzenia a kurier już od cebie wyjdzie i wróci nawet po minucie to wpisze to sobie do swojego wewnętrznego protokołu i w odpowiedzi na reklamacje przytoczą ci zapis o tym, że istnieje domniemanie, że sam uszkodziłeś przesyłkę jak kurier już sobie poszedł bo odebrałeś przesyłkę bez zastrzeżeń. Firmom często odbierającym przesyłki za pośrednictwem GLSu rekomenduję zakup pieczątki o treści "bez możliwości sprawdzenia stanu zawartości" i stemplowania obok podpisu potwierdzającego odbiór na liście doręczeń - otwiera to drogę dochodzenia roszczeń przed sądem - ponieważ podpis bez żadnych adnotacji oznacza odbiór bez zastrzeżeń. A paradoksem w tej sytuacji jest to , że kurier nie wyda paczki dopuki mu się nie podpiszesz na liście doręczeń.
Firmom które wysyłają przesyłki GLSem rekomenduję naklejanie na przesyłki informacji dla odbiorcy - obok adresu - aby sprawdził stan przesyłki w obecności kuriera, podajcie też wasz numer telefonu aby osoba , ktora stwierdzila uszkodzenia mogła się z wami skontaktowac. To ważne bo Kurier BARDZO CZESTO - ponad 50% uszkodzonych przesyłek - nieprawidłowo wypełnia protokół szkody - nie odnotowuje faktycznego stanu przesyłki, tj.: wystarczy, że w protokole nie zostaną zaznaczone informacje o tym że paczka posiadała oznaczenia ostrzegawcze albo zabezpieczenia wewnątrz w postaci wypełniacza styropianowego czy tekturowych przekladek i już reklamacja zostaje odrzucona, mimo, że paczka była prawidlowo oznakowana i towar wewnątrz opakowania był prawidłowo zabezpieczony. BARDZO UWAŻNIE WYPELNIAJCIE PROTOKÓŁ SZKODY!

PRZYPADKI SKRAJNE to zapisy w regulaminie GLSu, np.: GLS odpowiada za niektore szkody tylko do wysokości opłaty, jaką ponosisz np.: za pobranie - tu 5 zł. Nadaliśmy przesyłkę pobraniową, kurier wydał ją klientowi bez pobrania, przesyłka była doręczona a pieniędzy nie otrzymaliśmy. Wyslaliśmy reklamacje a w odpowiedzi przytoczono nam zapis regulaminu, że zamiast kilkuset złotych możemy od nich dostać 5 zł - czyli oddadzą nam za niezrealizowaną usługę dodatkową. Tylko dzięki uczciwości klienta odzyskaliśmy te pieniądze. Mieliśmy jeden taki przypadek, ale fakt występowania w regulaminie takiego zapisu oznacza, że ta firma za wszelką cenę chce unikać odpowiedzialnosci za błedy pracowników, czyli za swoje błędy.

Od odbiorców wiemy, że kurierzy GLS nie zostawiają żadnych informacji - awizo - potwierdzających próbę doręczenia.

| Skomentuj opinię (19)


MariaAwaria
zwiedzający - 1 punktów

3148 osoby z 5694 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-20 10:03:04
zalety: brak
wady: brak poszanowania klienta- to śmieszne że do osób fizycznych paczki dostarcza się w GLS pomiedzy 11 a 13 i że kurier nie kontaktuje sie z odbiorcą paczki
opinia: Kurierzy GLS rozwożą paczki teoretycznie do 16, a ja dostałam awizo że kurier był o 12.30 i będzie następnego dnia pomiedzy 11 a 13- pomimo mojej prośby o późniejszy przyjazd, oraz prośby bezpośrednio do kuriera, żeby do mnie przedzwonił jak będzie pod bramą. Zasadniczo jest tak, że ludzie pracują i do domu przychodzą po południu, ale firma GLS tego wyraźnie nie rozumie. Ja akurat kupowałam towar przez internet i nie miałam wpływu na to która firma dostarczy mi przesyłkę, a pani na informacji ofuknęła mnie, że taki mają regulamin i że widocznie go nie doczytałam. A dlaczegóż kochana pani miałabym go czytać? Przecież to nie ja zawieram umowę z kurierem, tylko nadawca paczki- niestety de facto to ja za nią płacę, więc chciałabym mieć ją dostarczoną do domu, a juz wiem, że będę sobie ją musiała sama odebrać, ładnych paręnaście kilometrów od miejsca w którym mieszkam- to jest ABSURD.

Koleją rzeczą, jaką usłyszałam od "przemiłej" pani na informacji, to to, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do mnie. I pewnie nie ma, ale inne firmy jakoś nie mają z tym problemu. Zostałam natomiast poinformowana, że mogę sobie sama do kuriera zadzwonić, co też uczyniłam, nawet dwukrotnie- ale coż, kiedy godziny dostawy i tak w żadnym wypadku nie mogły zahaczać o godzinę 15 lub 16.

Na koniec dodam jeszcze, że kurier okazał się kłamcą , bo twierdził, że dzwonił, ba, nawet że trzy razy dzwonił stojąc pod bramą, a ja jakoś ani jednego raportu z nieodebranego połączenia nie mam.Choć teraz myślę sobie, że może nie zełgał, a po prostu dzwonił- lecz np. do kogos innego...

Reasumując, nie polecam usług GLS. Ja sama poleciłabym Pocztex, jeżdżą do 18, nigdy nie miałam problemu z odbiorem paczek.

P.S. Na stronie GLS przeczytałam właśnie :"Nie ma innej firmy zajmującej się transportem paczek w Polsce, która potrafi sprostać wymaganiom jakościowym dostarczanych usług." BARDZO MNIE TO ROŚMIESZYŁO, gratuluję dobrego samopoczucia.

| Skomentuj opinię (10)


3332 osoby z 6099 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-12 16:27:20
zalety: BRAK!
wady: SAME WADY!
opinia: Wypowiedzi cwaniaczkowatych kurierów na tej stronie świadczą właśnie o tej gów.nia.nej firmie. Jeden z tych "bolków" pisze, że kurier to nie k... na telefon! OCZYWIŚCIE, ŻE KURIER MA PRACOWAĆ WŁAŚNIE DOKŁADNIE TAK, JAK K...WA NA TELEFON, BARANI ŁBIE!!! Jeśli firma kurierska przyjmuje zlecenia od prywatnych osób, to ma PSI OBOWIĄZEK do tych prywatnych osób sie dostosować! Czyli np. dostarczać paczki po godzinach w których przeciętny Kowalski pracuje! Inaczej - po kiego ch..ja w ogóle te PALANTY jeżdzą do ludzi, skoro wiadomo, że normalny człowiek pracuje!?... Czysty debilizm. Też ma nadzieję, że rynek zweryfikuje tych SZMACIARZY I NACIĄGACZY!!!!

| Skomentuj opinię (23)


3320 osoby z 6077 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-05 20:28:44
zalety: Żadnych
wady: Arogancja, nieterminowość, lekceważący stosunek do klienta na wszystkich szczeblach organizacyjnych firmy z centralą w Komornikach włącznie, całkowity brak poczucia odpowiedzialności.
opinia: Moja zamówiona paczka nie doszła na czas - spóźnienie sięgało tygodnia. Próba interwencji w oddziale terenowym przez kilka dni z rzędu kończyła się wysłuchiwaniem tłumaczeń, że "samochód się popsuł" - telefon do centrali firmy w Komornikach otworzył mi oczy i powalił na kolana - poinformowano mnie, że "samochód się popsuł", a potem usiłowano wytłumaczyć, że powinienem cierpliwie czekać i rozumieć innych ludzi, itp. Właśnie oczekuję na kolejną przesyłkę nadaną niestety za pośrednictwem tej samej firmy i historia się powtarza - dziadostwo usiłujące się tylko tłumaczyć i usprawiedliwiać, ale mnie jako klienta nie interesują żadne tłumaczenia - ani kurierów, ani firmowych speców od reklamacji - jeśli firma nie jest w stanie wykonywać obowiązków, za które pobiera opłaty, to niech się zajmie inną formą działalności - może produkcja gwizdków albo skarpet lepiej im pójdzie. Przeczytałem inne posty na temat tej firmy - w tym wypowiedzi jej kurierów - Panowie - nikt was nie zmusza do wykonywania tej pracy, mozecie ją zmienić na każdą inną i w dowolnie wybranym przez was czasie, a jak widzę bardzo was boli fakt, ze w ogóle musicie gdzieś jeździć i coś tam wozić "klientom, którzy coś tam kupili na ALlegro" - otóż dzięki tym klientom kupującym na Allegro macie póki co pracę i comiesięczną pensję. Może więc przyjmiecie do wiadomości, że Wasza praca właśnie na tym polega, że macie na czas dostarczyć zamówioną przesyłkę i nie robicie nikomu żadnej łaski, bo za to wam płacą.

| Skomentuj opinię (3)


3306 osoby z 6077 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-10 15:47:18
zalety: brak
wady: zero punktualności, słowności
opinia: Nieodpowiedzialni i aroganccy kurierzy. Kurier umawia się na określoną godzinę 13:30, ja zwalniam się z pracy aby odebrać przesyłkę pobraniową (telewizor, więc nie mała gabarytowo rzecz) tymczasem o 12:50 dzwonię do niego, że już jestem, a on ,że już u mnie był i jak chcę, to sobie mogę pod dworzec PKP podjechać i tam odebrać, bo mu sie spieszy. Niestety i tam go nie było, a potem dodzwonić sie nie dało rady. Awiza żadnego oczywiście nie zostawił, bo "u nich się nie zostawia". Do filii szczecińskiej też nie łatwo się dodzwonić, klęska. klęska. Omijajcie gls, jak tylko można.

| Skomentuj opinię (13)


know47
zwiedzający - 1 punktów

3140 osoby z 5753 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-05 10:44:31
zalety: Brak
wady: Same.Arogancja,nierzetelnosc i zwalanie winy na innych
opinia: Daje 1 tylko dlatego ze 0 nie mozna.Dziadostwo do potegi.Przesylka ze sklepu internetowego w Bialymstoku do Gliwic wyslana 20 grudnia 2008 byla w Czeladzi w magazynie centralnym na woj.slaskie juz 23 grudnia o godzinie 08.24.Dzisiaj jest 5 styczen mija 17 dni od wyslania a paczki dalej nie ma.W wigilie kurierzy pracowali do 17 a w paczce byl prezent gwiazdkowy dla osoby ktora dzis wyjechala z Polski nie doczekawszy sie Mikolaja.Dzwonilem do GLS a tam probowano zwalic wine na sklep ze cos tam,cos tam nie tak.Ale musialo wszystko byc OK bo inaczej kurier nie zabralby przesylki.Na kazdej przesylce w momencie opuszczenia nadawcy jest tez kartka z wieloma danymi jak adres odbiorcy,nadawcy i inne potrzebne dane wiec bzdurne tlumaczenie GLS to byla tylko proba odbicia pileczki pingpongowej.W tym samym czasie dostalem przesylke z UPS w niecale 24 godziny od wyslania z Piły oraz z Poczty Polskiej po 11 dniach "podrozy" ale GLS pobil Poczte Polska.Jezeli bede mial mozliwosc wyboru (nie zawsze taka istnieje) to nigdy w przyszlosci nie skorzystam z uslug GLS az prosi sie o rozszyfrowanie skrotu na Gówn...y Logistic System.

| Skomentuj opinię (2)


tomwol
zwiedzający - 1 punktów

3274 osoby z 6029 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-19 18:36:26
zalety: BRAK
wady: BRAK MOŻLIWOŚCI JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU. TERMIN DŁUŻSZY NAWET OD POCZTY ALBAŃSKIEJ. PO PROSTU JEDNO WIELKIE GÓWNO.
opinia: NIGDY W ŻYCIU NIE SPOTKAŁEM SIE Z TAK AROGANCKA I ZLEWAJACA FIRMA.BRAK MOŻLIWOŚCI JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU. TERMIN DŁUŻSZY NAWET OD POCZTY ALBAŃSKIEJ. PO PROSTU JEDNO WIELKIE GÓWNO.

| Skomentuj opinię (2)


3273 osoby z 6036 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-26 12:05:09
zalety: W GLS nie ma zalet chociaz moze jedna jest ze mozemy sie smialo klucic z kazdym klientem:))
wady: Macie racje co sie dzieje na magazynie to szok
opinia: jezdzilem jako kurier w gls ok 6miesiecy nawet umowy sie nie doczekalem w tym czasie a stan techniczny samochodow szkoda pisac. Zgadzam sie z opinia ze GLS to chyba najgorszy sposob na przesylke sam nigdy bym nie skorzystal z tych uslug zaczyna sie od tego ze na magazynie z tasm wszyscy zrzucaja paczki:) no to jak one niby maja sie nie uszkodzic sam nie jedna stłukłem w ktorej bylo szklo:)) najwazniejsze to tak dostarczyc taka paczke aby klient podpisal a pozniej juz niech sie ubiega u sprzedawcy i tyle:) Jezeli chodzi o godziny dostarczenia to musze GLS obronic poniewaz nikt nawet poczta nie dostarcza niczego w godzinach w ktorych klientom odpowiada wezcie pod uwage ze kurier jadacy w centrum w-wy ma ulozona tak trase aby wyrobil sie w miare szybko a tu nagle kazdy by chcial przesylke o innej godz to musielibysmy krazyc po tych samych ulicach po kilka godz. ludzie na takie rzeczy czasu nie ma jezdzilismy po 12h do tego 2-3h sciaganie z tasm paczek i zaladunek tak sie pracowac nie da poza tym niektorzy odbiorcy naprawde byli dosc dziwni np: dzwonie do kobiety ze mam paczke dla niej ucieszona tlumaczy mi jak dojechac do jej domu szkoda ze co chwile tlumaczac mylila lewo z prawo i krazylem 20min po ulicach no wreszcie dotarlem pod adres wychodze pod blok dzwonie domofonem i nic mysle pewnie zepsuty dzwonie znow na komorke a ona ze w mieszkaniu przeciez nikogo nie ma normalnie zglupialem mowie jej kto mi to podpisze a ona na to abym zostawil pod drzwiami do bloku i sam podpisal myslalem ze to jakis zart pytam sie kobiety gdzie pracuje okazalo sie ze nie daleko no to smigam jak najszybciej do jej pracy oczywiscie w biurze byly problemy jakies chyba z przepustka aby dostac sie pod biuro ale w koncu przeszedlem dotarlem do kobiety daje paczke za pobraniem 140zl a ona ze nie ma pieniedzy ponad godzine stracilem tylko na to aby umówic sie z nia na jutro z ta paczka no krew mnie zaleje z takimi ludzmi co jak co dosyc duzo jest takich klientow innym razem gosc na mnie klnie ze tydzien na przesylke czeka mowie mu ze go rozumiem ale ze ja dopiero dzis dostalem ja na tasme a gdzie byla przez tydzien trzeba wyjasniac w siedzibie GLS gosc mowi ze tam go olewaja i nadal na mnie klnie ze to moja wina no to sluchajcie jestem w miare uprzejmy ale do uprzejmych powiedzialem mu kilka mocnych slow ze wiem gdzie mieszka i ze nie pozwole sie obrazac ze podjade do niego po pracy wyjasnic ta sytuacje w inny sposob bo w pracy takich rzeczy nie wolno:)) i podjechalem ale juz nie wyszedl wyjasniac sprawy tylko jeszcze policja straszyl a taki kozak byl jak zobaczyl kubraczek GLS:)) nie wiem nic o doreczeniach zastepczych nikt nie mowil nam o takich rzeczach zasada byla 2awiza a potem 9dni towar do odebrania w GLS jak nikt nie zglaszal sie to wracal do nadawcy poza tym powinnismy legitymowac ludzi podpisujacych z dowodu osobistego nie wiem jak to mozliwe ze ktos zostawia paczki komukolwiek ja zawsze staralem sie ugadywac na konkretny termin ewentualnie prosilem o odbior osobisty przewaznie bylem mily:)) ale dobrze ze zakonczylem kariere w GLS bo to bylciezki kawalek mojego zycia za duzo godz za malo platne i tyle...pozdrawiam Były kurier GLS:)

| Skomentuj opinię (8)


3291 osoby z 6073 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-06 21:33:00
zalety: Swoje każdy chwali ;P
wady: nic nie jest idealne
opinia: Jako kurier GLS mogę troche przedstawić sprawe z drugiej strony. zaczynamy dzień od tego, że ściagamy paczki z rolek, ukladamy je, skanujemy, ładujemy na busa itp. Zajmuje to przynajmniej 3h w naszej fili. Następnie jade na swój rewir gdzie dojechać musze do 50-60 miejsc. Jest godzina 9:30. Ile czasu potrzeba by dojechać w dane miejsce, wyciągnąć paczke itd. poprzez wręczanie paczki i podpisy (przy paczce za pobraniem trzeba jeszcze czekać aż znajdą się pieniądze - czasem nawet kilkanaście minut)? Średnio 10-15 bez komplikacji, policz i wyobraź sobie jak to jest. Cały dzień się śpiesze by się wyrobić, co chwile ktoś dzwoni bo czeka za paczką, albo nikogo nie ma pod pobanym adresem i musze dzwonić by dowiedzieć się co zrobić z paczką (zapomnij o napiwku, przecież kurierzy mają darmowe rozmowy). Ciekawy jestem, która z tych wyżej narzekających osób dałaby napiwek po tym jak specjalnie dla nich kurier poświęci dodatkowe 15 min później w domu i kolejne kilomerty... Choć na ogół jestem kulturalny też mam swoje ciężkie dni i nie dziwcie się jeżeli ktoś po kilkunastu godzinach wbrew pozorom niełatwej pracy może być niekulturalny.

| Skomentuj opinię (18)


martini
specjalista - 481 punktów

3276 osoby z 6045 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-29 13:38:04
zalety: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
wady: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
opinia: Niestety, nie mam najlepszej opinii o firmie GLS. Co prawda, mają niezłe, konkurencyjne ceny, ale chyba na tym kończą się atuty GLS.
Przede wszystkim w tej firmie kurierskiej nagminnie zdarzają się opóźnienia w dostawie przesyłki. Niektóre potrafią dochodzić do kilku dni, a nawet tygodni! Chcąc się dowiedzieć, gdzie się podziała nasza paczka, musimy wykonać kilkanaście telefonów do GLS. Skontaktowanie się z kimkolwiek jest, delikatnie mówiąc, utrudnione. Kiedy ktoś z GLS w końcu odbierze telefon, musimy się przygotować na prawdziwą litanię usprawiedliwień. Z tekstem „kurierzy też mają rodziny” na czele.
Co prawda w GLS mamy możliwość śledzenia statusu realizacji przesyłki, ale nierzadko nie zgadza się on ze stanem faktycznym…
W firmie kurierskiej GLS zdarzają się też, niestety, uszkodzenia paczek, tajemnicze zaginięcia itd. Złożenie reklamacji u kuriera także wymaga trochę zachodu…
Kolejnym problemem jest to, że w GLS to kurierzy ustalają sobie godziny przyjazdu i są przy tym bardzo nieelastyczni. Czasem wymagają nawet od klienta, żeby urwał się z pracy, aby odebrać przesyłkę. Nierzadko kurierzy też nie pojawiają się o umówionej porze.
Być może są klienci, którzy mają pozytywne doświadczenia z GLS, ale ja zdecydowanie nie zaryzykuje kolejnej współpracy z tą firmą. Ocena: 3.

| Skomentuj opinię (18)


3258 osoby z 6016 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-19 19:45:22
zalety: BRAK!!
wady: Trudny kontakt, w centrali arogancja, brak kultury w rozmowie z klijentem, kompletmy brak poczucia odpowiedzialności za swoje niedociągnięcia.
opinia: Zagubili mój list przewozowy więc pobrali podwójnie opłatę za przesyłkę raz zapłaciłem osobiście i adresat paczki też został podliczony za paczkę do tego o 100% więcej niż ja. Szczerze odradzam.

| Skomentuj opinię (2)


Kubus73
zwiedzający - 1 punktów

3255 osoby z 6013 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-08 20:54:12
zalety: ZERO
wady: SAME
opinia: Pani w centrali w Strykowie pod Łodzią to istota o IQ rozwielitki.Debil, krótko mówiąc.Przez kilka minut usiłowała mi wmówić,że to ja jestem dla nich a nie odwrotnie.Jednym słowem NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY
ONI PRACUJĄ OD 8.00 do 16.00!!!!!!!!!!!!!!
Firma kurierska :D :D :D

| Skomentuj opinię (11)


3249 osoby z 6011 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-15 13:07:23
zalety: nie ma
wady: nierzetelna, niesolidna, nieelastyczna, nieprzejrzyste zasady, nieuczciwa,nie dba o klienta
opinia: szczerze odradzam współpracę z tą firmą, kompletnie nie jest zainteresowana aby klient dostał swoja przesyłkę, niesolidnie wykonuje swoja prace- firma to system pracy i ludzie.

| Skomentuj opinię (1)


goleman62
zwiedzający - 1 punktów

3236 osoby z 5985 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-16 21:47:07
zalety: brak
wady: Bardzo dużo!
opinia: Jest to firma , której się wydaje, że jest monopolistą a przecież nie jest!!Kurierzy kłamią , nie zostawiają awiza , ewidentnie łamią regulamin świadczonych usług.Jeżeli nie mogą sobie poradzić z dostawą dużych ilości paczek , to niech zatrudnią ludzi , przecież jest tyle bezrobotnych .Tej firmie również się wydaje, że odbiorcy paczek są bezrobotni i będą czekać w nieskończoność aż łaskawie kurier się zjawi obojętnie w jaki dzień i obojętnie o jakiej godzinie.

| Skomentuj opinię (1)


3233 osoby z 5984 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-15 12:47:07
zalety: żdnych
wady: tyle ze aż brak słów
opinia: Brak awiza, kłamliwie firma twierdzi ,że zostały wystawione a w skrzynce nie było.Brak kontaktu z odbiorcą jak jest wielu innych firmach kurierskich.Reklamacji złożyć faktycznie nie można, bo jeśli kurier niby był dwa razy, a ja o tym nic nie wiem, a każdy możne wyjść z domu, to trzeci raz nie wyślą i pieniądze wyrzuca się w błoto.brak mi słów na te firmę

| Skomentuj opinię (3)


3248 osoby z 6018 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-15 13:10:54
zalety: nie ma
wady: firma jak i ulica na której się mieści czyli fajansowa
opinia: firma, istnieje dzięki ludziom jeśli firma o klientów nie dba to będzie ich miała coraz mniej.Pierwszy raz spotykam się z firma.która w taki sposób traktuje ludzi czyli pełna olewka

| Skomentuj opinię (1)


Jannowitz
zwiedzający - 1 punktów

3235 osoby z 5993 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-08 14:50:12
zalety: Brak
wady: brak poszanowania czasu odbiorcy przesyłki,brak elastyczności i arogancja.
opinia: Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim podejściem do klienta jakie mają kurierzy firmy GLS. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy, jeżeli chcą zaoszczędzić, czas, pieniądze i oczywiście nerwy, bo te trzeba mieć stalowe aby odebrać przesyłkę.
Z usług firmy mogą korzystać tylko osoby, które ciągle są w domu i mogą w nieskończoność czekać na szanownego kuriera.

| Skomentuj opinię (2)


TomaszM
zwiedzający - 1 punktów

3249 osoby z 6022 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-28 16:40:18
zalety: odbierają telefon

wady: brak kontaktu
niepoważni

opinia: Dziadowska firma. Czekalem caly dzien na kuriera w poniedzialek poczym okolo 20 poinformowano mnie ze nikogo nie bylo w domu....(caly czas bylem pod telefonem, ale nie... nie mozna bylo poinformowac o ktorych godzinach bedzie kurier), Nastepnego dnia mial zjawisc sie w godzinach 10-16 (spory maja rozrzot....), czekalem caly dzien, raz wyszedlem z psem i stalem przed domem, paczka oczywiscie nie dotarla, zadnego awizo, zero informacji. Niedosc ze zaplacilem za przesylke to jeszcze doszly koszty za telefon do tych dziadów. Juz poczta Polska dziala 10 razy lepiej.....

| Skomentuj opinię (9)


3231 osoby z 5993 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-24 20:49:39
zalety: BRAK !!!
wady: OSZUKIWANIE KLIENTÓW ZARÓWNO WYSYŁAJĄCYCH PRZESYŁKĘ JAK I OCZEKUJĄCYCH NA NIĄ !!!
opinia: KURIER NIE POJAWIŁ SIĘ W ŻADNYM ZE WSKAZANYCH TERMINÓW, NIE ZOSTAWIŁ ŻADNEJ KARTKI INFORMACYJNEJ, A PRZESYŁKA ZAPEWNE WRÓCI DO NADAWCY,ŻE ADRESAT NIE ODEBRAŁ. NIE ODEBRAŁ - BO KURIER NIE DOSTARCZYŁ I TAK ZAMYKA SIĘ KÓLKO. A FIRMA KURIERSKA PIENIĄZKI ZA PRZESYŁKĘ WZIĘŁA - NO WIĘC O CO CHODZI - " BIZNES" KRĘCI SIĘ DALEJ !!!

| Skomentuj opinię (5)


3104 osoby z 5757 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-26 16:39:02
zalety: Kurier dzwoni do klienta przed dostarczeniem przesyłki
wady: Ogromne opóźnienia sięgające kilku dni, bardzo utrudniony kontakt z obsługą klienta.
opinia: Opinię mam nie najlepsza o tej firmie.Przesyłki nie docierają uszkodzone.Są co prawda gorsze firmy np DHL.W GLS przynajmniej nie spotkałem się z chamstwem

| Skomentuj opinię (2)