Przesyłki Kurierskie GLS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.49 / 5.00
16% opiniujących poleca GLS
Przesyłki kurierskie GLS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek GLS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera GLS

Opinie użytkowników o GLS

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-15 19:55:01
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: Porażka! Wysyłają maila, żeby oczekiwać przesyłki na drugi dzień w konkretnych godzinach, człowiek bierze wolne w pracy i czeka, a tu nic, kuriera nie ma cały dzień! Po sprawdzeniu statusu okazuje się, że przesyłka jest dopiero w fili doręczającej! I co, mam brać następny dzień wolny, bo może akurat tak się zdarzy, że dostarczą na drugi dzień? Gratuluję podejścia do klienta. Najgorszy dostawca, z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia! Zdecydowanie nie polecam!


| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-13 13:42:44
zalety: brak
wady: chamstwo, obsługi klienta dno !!
opinia: Ta firma kurierska to nieporozumienie zaczynając od kuriera aż po zaplecze obsługi.
Miałam mieć dostarczoną przesyłkę za pobraniem do moich rodziców.
Kurier bez telefonu wcześniej zjawił się rano u nich. Moi rodzice chceli zapłacić ale kurier stwierdził ,że nie ma wydać. Powiedział wiec do mojego 70 letniego ojca ,że wróci za 10 minut i żeby szedł rozmienić pieniądze. Nie poinformował moich rodziców o możliwości zapłacenia kartą, choć w sms od nich , można było zapłacić BLIKIEM wiec zakładam ,ze terminal miał dostępny???
Oczywiście ojciec spiesząc się bo za 10 minut Pan będzie pobiegł rozmienić pieniądze. Niestety Pan asie już nie doczekał. Pan dzwonił za godzinę na mój numer ( bo taki był podany) ale nie odebrałam za 1 razem i oddzwoniłam . PAn stwierdził ,ze juz nie wróci się aby dostarczyć paczkę. Gdy zapytałam go dlaczego skoro ścigał mojego 70 letniego ojca w 1o minut aby rozmienił pieniądze stwierdził ,że nie ma takiego obowiązku . Na dalsze moje zapytanie kurier odpowiedział "rzuceniem słuchawką" - rozłączył się. Pp czym gdy za dwie sekundy ponowiłam połączenie po dwóch sygnałach zrzucił mnie i nie odebrał.
Postanowiłam ,że skontaktuje się Z GLS z działem obsługi i jak się okazało poziom Pani na infolinii niewiele różnił się od poziomu kuriera. Pani nie widziałą nic niestosownego w rzucaniu słuchawka oraz brakiem kontaktu bo stwierdziła ,ze kurier nie jest od tego aby odbierać telefony, ale nie umiała odpowiedzieć na pytanie po co podają w takim razie numer do kuriera. Wymyślała ,że może niechcący ja coś przycisnęłam, że może on bo przecież on pracuje! A poza tym to ona na mim miejscu zorientowałaby się ,że ktoś pracuje i ni e może rozmawiać bo ma dużo zleceń. Nie zauważyła nic niestosownego również w tym ,ze kurier umówił się z ojcem ,ze będzie za 10 minut a nie przyjechał. Na to też było wytłumaczenie ,że może mu się przedłużyło. To nic ,ze 70 letni człowiek w 10 minut musiał biec do sklepu i załatwić pieniądze na darmo , bo Panu coś wypadło.
Pani odmówiła przyjęcia skargi na kuriera bo on anie widzi w nim żadnej winy. WTF??? Zapytałam czy ona jest od rozstrzygania takich spraw? Przez 40 minut rozmowy nie padło żadne pytanie ze strony Pani na infolinii : o numer paczki czy cokolwiek, jakie miasto? Zero chęci podjęcia sprawy tylko idiotyczne tłumaczenia i wymyślanie kolejnych historii o kurierze i jego pracy.ę
Dodatkowo dowiedziałam się ,ze jak idę do sklepu to mama obowiązek mieć wyliczone banknoty na zapłąte bo tak jest napisane w kodeksie cywilnym ... poprosiłam o paragraf z tego kodeksu jakiś punkt , który o tym mówi .ale Pani nie potrafiła go podać . NAwet jej się nie chciało go znaleźć skoro się już nim podpierała. Żenada. Brak taktu i profesjonalizmu. brak podejścia. Wszystkie negatywne opinie , które tutaj się znajdują po dzisiejszym dniu stwierdzam ,że mają pokrycie w rzeczywistości.

| Skomentuj opinię



2 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-11-17 13:23:51
zalety: OPGROMNĄ ZALETĄ FIRMY GLS JEST JEJ WYSOKA JAKOŚĆ WYKONYWANYCH USŁUG,, LICZY SIĘ KLIENT.
wady: BRAK
opinia: OGROMNĄ ZALETĄ KURIERA GLS POZNAŃ PANA DAMIAN ORŁOWSKI,, JEST WIELKA JAKOŚĆ WYKONYWANYCH PRZEZ NIEGO USŁUG .. JEMU NIC NIE ZA CIĘŻKO MIMO PACZKI WIELKICH GABARYTÓW ,, TAKICH NALEŻY NAGRADZAĆ___BO WARTO___POZDRTAWIAM,JERZY ŁUCZAK POZNAŃ ORŁA BIAŁEGO

| Skomentuj opinię


Lostrow
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-11-06 15:48:38
zalety: Nic
wady: Wszystko
opinia: Najgorsza firma kurierska. Skardli moja paczkę i twierdzili ze ja odebrałam. Po kilkutygodniowych reklamacjach dostarczyli używany towar bez oryginalnego opakowania, i dodatków.. widać że był używany, są wady . Kurier opowiada kłamstwa że niby paczka była u sąsiada. Nie wyjaśnione mi dlaczego i jak mógł ktoś inny otrzymać moja paczke. Żadnej chęci rozwiązania problemu, towar do wyrzucenia. Będę interwieniowac do odpowiednich instancji. Kłamliwe bezczelne osoby

| Skomentuj opinię (1)


10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-21 20:40:08
zalety: paczka dostarczona na czas i nieuszkodzona
wady: kurier, informacja zwrotna do klienta
opinia: Jedyna informacja o doręczeniu paczki to SMS informujący, że "paczka zostanie doręczona dziś". Kurier dzwoni będąc pod drzwiami, ja parkując pod domem po powrocie z pracy i to wystarczyło aby otrzymać od kuriera reprymendę bo "jak się wie, że paczka będzie doręczona to trzeba siedzieć cały dzień w domu a nie tłumaczyć się byciem w pracy bo każdy tak robi". GLS- nie tędy droga...

| Skomentuj opinię


10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-12 11:45:17
zalety: brak
wady: duzo
opinia: paczka z Polski do Holandi ponad tydzien czekania (paczka z zywnoscią) wszystko do wyrzucenia , brak informacji na stronie gls. nl o statusie paczki , pomomo wpisania numeru paczki.Nie polecam , pierwsza i ostatania przygoda z gls.Piszac to jeszcze nie jest dostarczona

| Skomentuj opinię (1)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-02 23:39:23
zalety: Brak
wady: Brak komunikacji
opinia: Pisze że przesyłka przyjdzie dnia x , czekam a tu nic, ani telefonu, zero kontaktu, pomyślałem może coś pomyliłem, ale to następnego dnia przyjdzie, czekam i też nic, przeglądam emaila, a tu mi wyskakuja z informacjami, że nikogo nie było, mimo że dom był pełen ludzi, kurier niekompetentny zamiast zadzwonic że nie umie trafić, to sobie pojechać, i przesyłka mam odebrać kilkadziesiąt km dalej, bo nikogo nie było, mam nadzieję że pozwalniaja takich ludzi, i jak się nie nadaje do tej roboty, to wogole się nie tyka

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-01 07:48:59
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z kurierem
opinia: ZDECYDOWANIE ODRADZAM firmę kurierską GLS. Firma nie dostarcza paczek pod wskazany adres tylko chwilę przed miejscem dostarczenia paczki dzwoni do klienta a jeżeli ten nie odbierze telefonu a nie ma takiego obowiązku to kurier jedzie dalej. Miałem taką sytuację dwukrotnie tzn w pierwszej próbie doręczenia paczki oraz przy drugiej próbie doręczenia. Skutkuje to tym że aby potem odebrać paczkę należy udać się osobiście do punktu spedycji często bardzo daleko. Próbowałem reklamować usługę ale jak wspomniałem kurier będąc w pobliżu adresu jest cały czas śledzony przez system GPS który według firmy GLS jest wystarczającym dowodem na to że próba doręczenia się odbyła co jak widać na moim przykładzie było nie prawdą. Jeżeli nie chcemy odebrać paczki osobiście to firma może dostarczyć paczkę za dodatkową opłatą. Moim zdaniem naciągają klientów na dodatkową kasę.

| Skomentuj opinię (1)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-03 18:22:48
zalety: Zero
wady: Cała ta firma to jedna wielka wada!
opinia: Paczka uszkodzona. Szkody na 700 złotych. Kurier podrobił podpis i uciekł. GLS odmawia przyjęcia reklamacji twierdząc, że jest podpis odebrania nie uszkodzonej paczki i nie ma jak udowodnić ich winy. Nie podaruję tego i sprawa jest już u adwokata. Porażka!
Nigdy więcej!!!

| Skomentuj opinię



ANPOL0
zwiedzający - 2 punktów

12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-04-22 15:09:46
zalety: Jestem bardzo zadowolona z Waszej obsługi.Mimo pandemii udało mi się dodzwonic do infolinii.Tam pani bardzo dokładnie poinformowała mnie jak mam postępowac żeby później nie miec problemów.Wszystko odbyło się b.sprawnie (jak na ten czs),pozdrawiam
wady: Duży przedział czasowy na oczekiwanie kuriera:od 9.00 do 17.00.No ale cóż okres pandemii i przed świętami,rozumiem.
opinia: Bardzo sprawnie nadałam paczkę z PL(Rzeszów)do UK.Mimo pandemii udało mi się dodzwonic na info.Tam dostałam dokładną instrukcje jak postepowac,aby nie było problemów,tym bardziej,że to był 07.04.2020r.Następnego dnia kurier odebrał w wyznaczonym terminie czasowym.Zgodnie z instrukcją od teo czasu mogłam spokojnie śledzic wędrówkę tej przesyłki w internecie (gls/paczka).Mimo okresu przedświątecznego paczka 8 kwietnia po północy już była w centrali GLS.Pierwszego dnia po świętach już była w Londynie.Jeszcze raz dzięki za cenne instrukcje nadania!Kochani:ważymy,mierzymy dokładnie przesyłkę,a na końcu dopiero zamawiamy.Dotarła cała,wogóle nie naruszona,a muszę przyznac,że pudełko (prawie 10kg) zapakowałam w zwykły papier ozdobny!!!Jeszcze raz dziękuję za sprawną obsłgę,pozdrawiam wszystkich kurierów,ktorzy w tych trudnych czasach musza pracowac.

| Skomentuj opinię


kamilaW
zwiedzający - 2 punktów

14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-04-08 11:53:28
zalety: Zero zalet wrecz same minusy
wady: Zlodzieje
opinia: Paczka wyslana z pl do uk. W poniedzialek kurier odebral a we wtorek paczka zostala zwrocona do nadawcy z notatka ze jest nadwaga. Paczka zadeklarowana wage miala 30kg. Uwaga nadwaga wyniosla 18dkg. Kontakt z firma zaden poniewaz nikt chyba w siedzibie nie pracuje. Kurier hamski opryskliwy bezczelny. Nadawce paczki (70lat) potraktowal wrecz jak ostatnia swinia. Kontakt z pośrednikiem czyli firma Sendi jakas porazka. Pani zero kompetencji. Niedoinformowana pusta kobieta. Wrecz przerazona podczas rpzmowy telefonicznej. Wszystko trzeba zalatwiac mailowo bo sie pani na niczym nie zna i nie potrafi poinformowac klienta. Opryskliwe babsko bo inaczej nie mozna jej nazwac.zwrot kosztow za paczke praktyczbie nie do odzyskania. Po wymianie kilku maili pani jednak stwoerdza ze zwrocona zostanie kwpta pomniejszona o koszta za kuriera. Jakiego kuriera? Tego opryskliwego dupka co starsze osoby traktuje jal smieci????? Za co tu placic????nie polecam nikomu absolutnie nikomu firmy GLS oraz zamawiania paczek na Sendi. Banda oszustow i zlodzieji. Ocena?????? Dno dno i keszcze raz dno

| Skomentuj opinię


ciec2020
zwiedzający - 2 punktów

10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-19 11:17:05
zalety: Kurier to zbyt wysoko powiedziane.
wady: Za mało miejsca żeby wszystkie wypisać
opinia: Dzisiaj. Tj. 19.03.2020.
W czasie pandemii wirusa mamy zakaz wpuszczania kurierów na teren firmy. Przyjechał sobie kurier Gls, młody człowiek któremu poziom kultury ledwo doszedł do kolan (do głowy juz za wysoko) i z w bardzo nie przyzwoity sposób próbuje mnie przekonac żebym wpuścił go na zakład. Grzecznie odpowiedziałem aby przeczytał sobie obwieszczenie informacyjne umieszczone na bramie firmy. Widać było ze do szkoły miał pod górkę gdyż nawet na daną informacje nie spojrzał (czytanie nie którym ludziom sprawia ogromny problem ). Zadzwoniłem w tej sprawie do oddziału GLS w Gorzowie Wielkopolskim (gdyż w tym mieście rozegrała się owa sytuacja ) aby kierownik poinformował kuriera ze cieć (czyt. Ochroniarz ) to taki sam człowiek jak on i tez należy mu się szacunek. Niestety, kierownik potraktował mnie tak samo czyli "z góry " jak sam kurier. Jednym słowem kurierów GLS będę traktował tak jak na to zasługują czyli po chamsku. P.s. numer rejestracyjny "pana" kuriera: FGW 55L6.
Pozdrawiam.

| Skomentuj opinię (1)


12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-10 11:59:01
zalety: Brak!
wady: Lekceważenie klienta
opinia: Oszust lekceważy klienta łaskę robi że chyba że w ogóle pracuje nigdy więcej nie skorzystam i wszystkim bd doradzać tak nieodpowiedzialnego pracownika nie widziałam jeszcze w żadnej firmie kurierskiej chodzi o Pana Jakuba

| Skomentuj opinię


13 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-02-20 16:17:19
zalety: ZERO ZALET !!! "0"
wady: Same wady nie rzetelni, nie sumienni, lekceważenie klienta same nie, nie i nigdy więcej!
opinia: Żadne dwa razy się naciołem na GLS Czeladź, trzeci nigdy więcej dwa dni urlopu straciłem przez tą pseudo firmę GLS !!!
Kontakt z kurierem "0" dzwonienie bezpośrednio do firmy, kilku krotne, szlak mnie tra***ł.

| Skomentuj opinię


Agnieszka1984
zwiedzający - 2 punktów

9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-02-04 18:12:55
zalety: Brak
wady: Same kłamcy oszuści
opinia: Jedno wielkie (usunięte przez administratora) nie polecam kłamcy pan na infolinii bezszczelnie się wyłąńczył. W SMS informują że doręczenie przesyłki będzie do 16.30 po czym pan o godz.15.00 dzwoni że nie będzie się wracał dosłownie z jednej ulicy dalej!!! Moim zdaniem powinni mieć płacone za każdą doręczoną przesyłkę wtedy może bardziej by im zależało. To jakaś kpina bo człowiek by musiał się dostosować do kuriera GLS. Omijać tą firmę szerokim łukiem. Katowice

| Skomentuj opinię (1)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-01-24 15:17:59
zalety: Żadnej zalew nie polecam
wady: Opóźnienia
opinia: Nie polecam firmy GLS wiele razy zamawiałam z tej firmy przesyłki nie dochodziły na czas opóźniał się do tygodnia a teraz przesyłka powinna być wczoraj czyli 23 dzwoniąc na infolinię pani powiedziała że przesyłka będzie dziś 24 obecnie przesyłki nie ma dzwonię do pani na infolinię odpowiedziała mi że kierowcy się pomylili moja przesyłka pojechała w inną stronę żenada nie polecam tej firmy

| Skomentuj opinię


15 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-01-23 19:00:31
zalety: BRAK
wady: CHAMSTWO, GŁUPOTA,
opinia: DNO... FIRMA KRZAK, NIE WIADOMO, KTO JEST WŁAŚCICIELEM... NIC NIE MOŻNA ZAŁATWIĆ... PRAWDOPODOBNIE "CZERWONE ŚWINIE"... LUB ICH DZIECI.
NIE POLECAM !!!

| Skomentuj opinię



11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-12-14 09:18:53
zalety: Paczka przyszła na czas według tego jak mówił !!!
wady: Kurierzy do wymiany !!!
opinia: Firma GLS A konkretnie Pan Mateusz był chamski dla klienta,nie dość że przywiózł trochę uszkodzona paczkę na wymianę to jeszcze krzyczał na klienta ze ta paczka co mial wziasc nie byla zaklejona. A mial on ja sam zakleic po sprawdzeniu czy towar do zwrotu się zgadza. Szczerze i nie serdeczne go pozdrawiam. Pierwszy i ostatni raz firma GLS nigdy się nie spotkałam z takim chamstwem !!!!!

| Skomentuj opinię (2)


Marzena1986
zwiedzający - 2 punktów

14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-12-12 08:35:44
zalety: Zero zalet
wady: Wady na 100%
opinia: Kurier chamski,puścił paczkę nie podając mi jej do rąk,musiałam łapać ją w locie.Na infolini kobieta tak samo nieodpowiedzialna i chamska skargi nie przyjęła,kto zamawia tą firmę???Nigdy nie byłam tak potraktowana przez żadną firmę.Nie polecam!!!

| Skomentuj opinię


13 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-12-06 10:25:24
zalety: Brak
wady: Brak informacji sms o dostawie przesyłki
opinia: Moja paczka już dwa dni ma status "w doręczeniu". Owszem była informacja emailem o terminie dostawy ale dostała się do spamu (nie ich wina oczywiście)więc na drugi dzień siedziałam murem w domu do godz 18 ale kurier nie przybył. Określenie, że paczka będzie dostarczona w godz.13-18 to też śmiech.Miałam też połączenie telefoniczne, którego nie zdążyłam odebrać ale jak oddzwoniłam to nikt nie odebrał. Kontakt z infolinią też niemożliwy bo nie mam zamiaru czekać 10 czy 15 minut. Jednym słowem klops.

| Skomentuj opinię