Przesyłki Kurierskie GLS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.52 / 5.00
17% opiniujących poleca GLS
Przesyłki kurierskie GLS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek GLS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera GLS

Opinie użytkowników o GLS

tomwol
zwiedzający - 1 punktów

3843 osoby z 6598 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-19 18:36:26
zalety: BRAK
wady: BRAK MOŻLIWOŚCI JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU. TERMIN DŁUŻSZY NAWET OD POCZTY ALBAŃSKIEJ. PO PROSTU JEDNO WIELKIE GÓWNO.
opinia: NIGDY W ŻYCIU NIE SPOTKAŁEM SIE Z TAK AROGANCKA I ZLEWAJACA FIRMA.BRAK MOŻLIWOŚCI JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU. TERMIN DŁUŻSZY NAWET OD POCZTY ALBAŃSKIEJ. PO PROSTU JEDNO WIELKIE GÓWNO.

| Skomentuj opinię (2)


goleman62
zwiedzający - 1 punktów

3802 osoby z 6551 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-16 21:47:07
zalety: brak
wady: Bardzo dużo!
opinia: Jest to firma , której się wydaje, że jest monopolistą a przecież nie jest!!Kurierzy kłamią , nie zostawiają awiza , ewidentnie łamią regulamin świadczonych usług.Jeżeli nie mogą sobie poradzić z dostawą dużych ilości paczek , to niech zatrudnią ludzi , przecież jest tyle bezrobotnych .Tej firmie również się wydaje, że odbiorcy paczek są bezrobotni i będą czekać w nieskończoność aż łaskawie kurier się zjawi obojętnie w jaki dzień i obojętnie o jakiej godzinie.

| Skomentuj opinię (1)



3813 osoby z 6583 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-15 13:10:54
zalety: nie ma
wady: firma jak i ulica na której się mieści czyli fajansowa
opinia: firma, istnieje dzięki ludziom jeśli firma o klientów nie dba to będzie ich miała coraz mniej.Pierwszy raz spotykam się z firma.która w taki sposób traktuje ludzi czyli pełna olewka

| Skomentuj opinię (1)


3813 osoby z 6576 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-15 13:07:23
zalety: nie ma
wady: nierzetelna, niesolidna, nieelastyczna, nieprzejrzyste zasady, nieuczciwa,nie dba o klienta
opinia: szczerze odradzam współpracę z tą firmą, kompletnie nie jest zainteresowana aby klient dostał swoja przesyłkę, niesolidnie wykonuje swoja prace- firma to system pracy i ludzie.

| Skomentuj opinię (1)


3798 osoby z 6549 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-15 12:47:07
zalety: żdnych
wady: tyle ze aż brak słów
opinia: Brak awiza, kłamliwie firma twierdzi ,że zostały wystawione a w skrzynce nie było.Brak kontaktu z odbiorcą jak jest wielu innych firmach kurierskich.Reklamacji złożyć faktycznie nie można, bo jeśli kurier niby był dwa razy, a ja o tym nic nie wiem, a każdy możne wyjść z domu, to trzeci raz nie wyślą i pieniądze wyrzuca się w błoto.brak mi słów na te firmę

| Skomentuj opinię (3)


kane87
zwiedzający - 3 punktów

1747 osoby z 2977 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-12 17:37:47
zalety: system informatyczny, mobilność,organizacja pracy
wady: braki zatrudnieniowe, przestarzałe technologie na magazynach, nieumiejętność dostosowania warunków pracy do ilości towaru
opinia: Jestem pracownikiem GLS i muszę przyznać, że bawią mnie wasze zarzuty, bo słyszę je w słuchawce codziennie.Otóż umówmy się- przedstawię wam kilka podstawowych zasad GLS, które rozwieją wasze wątpliwośi
1. KURIER NIE MA OBOWIĄZKU DZWONIENIA DO ODBIORCY PRZED DORĘCZENIE. TO, ŻE ZADZWONI TO JEGO DOBRA WOLA(NA CO CZĘSTO WYDAJE WŁASNE PIENIĄDZE
2. DORĘCZAMY DWUKROTNIE- W PRZYPADKU PODWÓJNEGO AWIZA- ODBIÓR WŁASNY 11 DNI ROBOCZYCH POTEM ZWROT
3 USZKODZENIA- UMÓWMY SIĘ-ZDARZAJĄ SIĘ WSZĘDZIE, JEST SYSTEM REKLAMACJI MOŻNA SIĘ DOGADAĆ, ZAGINIĘCIA- ZNIKOMY ODSETEK PRZY CZYM 90 % ODNAJDUJEMY I DOSTARCZAMY.
4. JEŚLI KOLEGA, KTÓRY BYŁ KURIEREM I WYPOWIADAŁ SIĘ TUTAJ NIE ZNA DORĘCZENIA ALTERNATYWNEGO TO WIEM CZEMU JUŻ NIE JEST KURIEREM. NORMALNI I MYŚLĄCY KURIERZY W TAKIM WYPADKU DORĘCZAJĄ W BEZPOŚREDNIE SĄSIEDZTWO UPEWNIWSZY SIĘ, ŻER SĄSIEDZI SIĘ Z ODBIORCĄ ZNAJĄ
5.NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK DORĘCZENIE NA GODZINĘ, KURIER DORĘCZA O TEJ, KTÓRA MU PASUJE, A JAK SIĘ ZAMAWIA PACZKĘ TO ZA PRZEPROSZENIEM SIEDZI SIĘ NA DUPIE TAM GDZIE SIĘ JĄ ZAMÓWIŁO A NIE BIEGA PO MIEŚCIE. KURIER TO NIE K**** NA TELEFON

I NA KONIEC- OWSZEM TO MY JESTEŚMY DLA WAS, ALE JEŚLI PRYWATNA OSOBA, KTÓRA ZAMÓWIŁA PACZUSZKĘ Z ALLEGRO (PRZY 40 TYŚ PACZEK PRZESYŁANYCH DZIENNIE)MYŚLI, ŻE TO GLS BĘDZIE SIE DO NIEJ DOSTOSOWYWAĆ TO JEST PO PROSTU ŚMIECH NA SALI. W RAZIE PYTAŃ SŁUŻĘ POMOCĄ

| Skomentuj opinię (16)


Kubus73
zwiedzający - 1 punktów

3819 osoby z 6578 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-08 20:54:12
zalety: ZERO
wady: SAME
opinia: Pani w centrali w Strykowie pod Łodzią to istota o IQ rozwielitki.Debil, krótko mówiąc.Przez kilka minut usiłowała mi wmówić,że to ja jestem dla nich a nie odwrotnie.Jednym słowem NIE KORZYSTAJCIE Z USŁUG TEJ FIRMY
ONI PRACUJĄ OD 8.00 do 16.00!!!!!!!!!!!!!!
Firma kurierska :D :D :D

| Skomentuj opinię (11)


Jannowitz
zwiedzający - 1 punktów

3800 osoby z 6558 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-08 14:50:12
zalety: Brak
wady: brak poszanowania czasu odbiorcy przesyłki,brak elastyczności i arogancja.
opinia: Jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim podejściem do klienta jakie mają kurierzy firmy GLS. Odradzam wszystkim korzystanie z usług tej firmy, jeżeli chcą zaoszczędzić, czas, pieniądze i oczywiście nerwy, bo te trzeba mieć stalowe aby odebrać przesyłkę.
Z usług firmy mogą korzystać tylko osoby, które ciągle są w domu i mogą w nieskończoność czekać na szanownego kuriera.

| Skomentuj opinię (2)


3670 osoby z 6323 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-11-26 16:39:02
zalety: Kurier dzwoni do klienta przed dostarczeniem przesyłki
wady: Ogromne opóźnienia sięgające kilku dni, bardzo utrudniony kontakt z obsługą klienta.
opinia: Opinię mam nie najlepsza o tej firmie.Przesyłki nie docierają uszkodzone.Są co prawda gorsze firmy np DHL.W GLS przynajmniej nie spotkałem się z chamstwem

| Skomentuj opinię (2)



3837 osoby z 6600 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-11-26 12:05:09
zalety: W GLS nie ma zalet chociaz moze jedna jest ze mozemy sie smialo klucic z kazdym klientem:))
wady: Macie racje co sie dzieje na magazynie to szok
opinia: jezdzilem jako kurier w gls ok 6miesiecy nawet umowy sie nie doczekalem w tym czasie a stan techniczny samochodow szkoda pisac. Zgadzam sie z opinia ze GLS to chyba najgorszy sposob na przesylke sam nigdy bym nie skorzystal z tych uslug zaczyna sie od tego ze na magazynie z tasm wszyscy zrzucaja paczki:) no to jak one niby maja sie nie uszkodzic sam nie jedna stłukłem w ktorej bylo szklo:)) najwazniejsze to tak dostarczyc taka paczke aby klient podpisal a pozniej juz niech sie ubiega u sprzedawcy i tyle:) Jezeli chodzi o godziny dostarczenia to musze GLS obronic poniewaz nikt nawet poczta nie dostarcza niczego w godzinach w ktorych klientom odpowiada wezcie pod uwage ze kurier jadacy w centrum w-wy ma ulozona tak trase aby wyrobil sie w miare szybko a tu nagle kazdy by chcial przesylke o innej godz to musielibysmy krazyc po tych samych ulicach po kilka godz. ludzie na takie rzeczy czasu nie ma jezdzilismy po 12h do tego 2-3h sciaganie z tasm paczek i zaladunek tak sie pracowac nie da poza tym niektorzy odbiorcy naprawde byli dosc dziwni np: dzwonie do kobiety ze mam paczke dla niej ucieszona tlumaczy mi jak dojechac do jej domu szkoda ze co chwile tlumaczac mylila lewo z prawo i krazylem 20min po ulicach no wreszcie dotarlem pod adres wychodze pod blok dzwonie domofonem i nic mysle pewnie zepsuty dzwonie znow na komorke a ona ze w mieszkaniu przeciez nikogo nie ma normalnie zglupialem mowie jej kto mi to podpisze a ona na to abym zostawil pod drzwiami do bloku i sam podpisal myslalem ze to jakis zart pytam sie kobiety gdzie pracuje okazalo sie ze nie daleko no to smigam jak najszybciej do jej pracy oczywiscie w biurze byly problemy jakies chyba z przepustka aby dostac sie pod biuro ale w koncu przeszedlem dotarlem do kobiety daje paczke za pobraniem 140zl a ona ze nie ma pieniedzy ponad godzine stracilem tylko na to aby umówic sie z nia na jutro z ta paczka no krew mnie zaleje z takimi ludzmi co jak co dosyc duzo jest takich klientow innym razem gosc na mnie klnie ze tydzien na przesylke czeka mowie mu ze go rozumiem ale ze ja dopiero dzis dostalem ja na tasme a gdzie byla przez tydzien trzeba wyjasniac w siedzibie GLS gosc mowi ze tam go olewaja i nadal na mnie klnie ze to moja wina no to sluchajcie jestem w miare uprzejmy ale do uprzejmych powiedzialem mu kilka mocnych slow ze wiem gdzie mieszka i ze nie pozwole sie obrazac ze podjade do niego po pracy wyjasnic ta sytuacje w inny sposob bo w pracy takich rzeczy nie wolno:)) i podjechalem ale juz nie wyszedl wyjasniac sprawy tylko jeszcze policja straszyl a taki kozak byl jak zobaczyl kubraczek GLS:)) nie wiem nic o doreczeniach zastepczych nikt nie mowil nam o takich rzeczach zasada byla 2awiza a potem 9dni towar do odebrania w GLS jak nikt nie zglaszal sie to wracal do nadawcy poza tym powinnismy legitymowac ludzi podpisujacych z dowodu osobistego nie wiem jak to mozliwe ze ktos zostawia paczki komukolwiek ja zawsze staralem sie ugadywac na konkretny termin ewentualnie prosilem o odbior osobisty przewaznie bylem mily:)) ale dobrze ze zakonczylem kariere w GLS bo to bylciezki kawalek mojego zycia za duzo godz za malo platne i tyle...pozdrawiam Były kurier GLS:)

| Skomentuj opinię (8)


3795 osoby z 6557 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-11-24 20:49:39
zalety: BRAK !!!
wady: OSZUKIWANIE KLIENTÓW ZARÓWNO WYSYŁAJĄCYCH PRZESYŁKĘ JAK I OCZEKUJĄCYCH NA NIĄ !!!
opinia: KURIER NIE POJAWIŁ SIĘ W ŻADNYM ZE WSKAZANYCH TERMINÓW, NIE ZOSTAWIŁ ŻADNEJ KARTKI INFORMACYJNEJ, A PRZESYŁKA ZAPEWNE WRÓCI DO NADAWCY,ŻE ADRESAT NIE ODEBRAŁ. NIE ODEBRAŁ - BO KURIER NIE DOSTARCZYŁ I TAK ZAMYKA SIĘ KÓLKO. A FIRMA KURIERSKA PIENIĄZKI ZA PRZESYŁKĘ WZIĘŁA - NO WIĘC O CO CHODZI - " BIZNES" KRĘCI SIĘ DALEJ !!!

| Skomentuj opinię (5)


3824 osoby z 6582 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-11-19 19:45:22
zalety: BRAK!!
wady: Trudny kontakt, w centrali arogancja, brak kultury w rozmowie z klijentem, kompletmy brak poczucia odpowiedzialności za swoje niedociągnięcia.
opinia: Zagubili mój list przewozowy więc pobrali podwójnie opłatę za przesyłkę raz zapłaciłem osobiście i adresat paczki też został podliczony za paczkę do tego o 100% więcej niż ja. Szczerze odradzam.

| Skomentuj opinię (2)


2062 osoby z 3585 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-31 19:38:55
zalety: Ż A D N Y C H !!!!!!!!
Ż A D N Y C H !!!!!!!!
Ż A D N Y C H !!!!!!!!
Ż A D N Y C H !!!!!!!! ocena= -nieskończoność!
Ż A D N Y C H !!!!!!!!
Ż A D N Y C H !!!!!!!!
wady: Chamstwo kurierów, opryskliwość, brak poszanowania czasu klienta!
opinia: Towar zakupiony na Allegro został dostarczony do Warszawy, ale do mnie nie trafił - PAN KURIER był podobno u mnie 3 razy, a mnie nie było. Ja nie otrzymałem żadnej informacji o przesyłce. Towar wrócił do sprzedawcy. Sprzedawca wysłał na swój koszt jeszcze raz towar. Otrzymałem od pana kuriera sms,że będzie dziś z towarem (żadnej godziny). Dzwonię pod numer spod którego przysłany był SMS - pan kurier dyktuje mi warunek, że będzie u mnie o 13:30. Gdy powiedziałem mu, że jestem o tej godzinie jeszcze w pracy - usłyszałem, że trudno on nie ma czasu, żeby dostarczyć mi przesyłkę. Poprosiłem, aby w takim razie przepisał dostarczenie przesyłki na dzień następny na adres mojej pracy do godz. 14:00. Czekałem do w/w godziny, a potem zadzwoniłem do GLS z zapytaniem o przesyłkę. Po 1/2 godziny (z zegarkiem w ręku) pani operatorka ustaliła, że owszem przesyłka została przepisana na inny adres, ale nie została wydana kurierowi. Może być dostarczona dopiero 3 listopada około godziny 13-ej. Czy zostanie dostarczona? - Nie wiem! Wiem że GLS jest dostawcą, który powinien zniknąć z polskiego rynku. To zwykli GÓWNIARZE, którzy dorabiają się na ludzkiej naiwności. Przez takich PĘTAKÓW w Polsce jest tak, jak jest Czyli CH...owo.

| Skomentuj opinię (5)


TomaszM
zwiedzający - 1 punktów

3814 osoby z 6587 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-28 16:40:18
zalety: odbierają telefon

wady: brak kontaktu
niepoważni

opinia: Dziadowska firma. Czekalem caly dzien na kuriera w poniedzialek poczym okolo 20 poinformowano mnie ze nikogo nie bylo w domu....(caly czas bylem pod telefonem, ale nie... nie mozna bylo poinformowac o ktorych godzinach bedzie kurier), Nastepnego dnia mial zjawisc sie w godzinach 10-16 (spory maja rozrzot....), czekalem caly dzien, raz wyszedlem z psem i stalem przed domem, paczka oczywiscie nie dotarla, zadnego awizo, zero informacji. Niedosc ze zaplacilem za przesylke to jeszcze doszly koszty za telefon do tych dziadów. Juz poczta Polska dziala 10 razy lepiej.....

| Skomentuj opinię (9)


3872 osoby z 6643 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-10 15:47:18
zalety: brak
wady: zero punktualności, słowności
opinia: Nieodpowiedzialni i aroganccy kurierzy. Kurier umawia się na określoną godzinę 13:30, ja zwalniam się z pracy aby odebrać przesyłkę pobraniową (telewizor, więc nie mała gabarytowo rzecz) tymczasem o 12:50 dzwonię do niego, że już jestem, a on ,że już u mnie był i jak chcę, to sobie mogę pod dworzec PKP podjechać i tam odebrać, bo mu sie spieszy. Niestety i tam go nie było, a potem dodzwonić sie nie dało rady. Awiza żadnego oczywiście nie zostawił, bo "u nich się nie zostawia". Do filii szczecińskiej też nie łatwo się dodzwonić, klęska. klęska. Omijajcie gls, jak tylko można.

| Skomentuj opinię (13)


martini
specjalista - 491 punktów

3840 osoby z 6609 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-29 13:38:04
zalety: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
wady: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
opinia: Niestety, nie mam najlepszej opinii o firmie GLS. Co prawda, mają niezłe, konkurencyjne ceny, ale chyba na tym kończą się atuty GLS.
Przede wszystkim w tej firmie kurierskiej nagminnie zdarzają się opóźnienia w dostawie przesyłki. Niektóre potrafią dochodzić do kilku dni, a nawet tygodni! Chcąc się dowiedzieć, gdzie się podziała nasza paczka, musimy wykonać kilkanaście telefonów do GLS. Skontaktowanie się z kimkolwiek jest, delikatnie mówiąc, utrudnione. Kiedy ktoś z GLS w końcu odbierze telefon, musimy się przygotować na prawdziwą litanię usprawiedliwień. Z tekstem „kurierzy też mają rodziny” na czele.
Co prawda w GLS mamy możliwość śledzenia statusu realizacji przesyłki, ale nierzadko nie zgadza się on ze stanem faktycznym…
W firmie kurierskiej GLS zdarzają się też, niestety, uszkodzenia paczek, tajemnicze zaginięcia itd. Złożenie reklamacji u kuriera także wymaga trochę zachodu…
Kolejnym problemem jest to, że w GLS to kurierzy ustalają sobie godziny przyjazdu i są przy tym bardzo nieelastyczni. Czasem wymagają nawet od klienta, żeby urwał się z pracy, aby odebrać przesyłkę. Nierzadko kurierzy też nie pojawiają się o umówionej porze.
Być może są klienci, którzy mają pozytywne doświadczenia z GLS, ale ja zdecydowanie nie zaryzykuje kolejnej współpracy z tą firmą. Ocena: 3.

| Skomentuj opinię (18)