Przesyłki Kurierskie GLS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.50 / 5.00
16% opiniujących poleca GLS
Przesyłki kurierskie GLS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek GLS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera GLS

Opinie użytkowników o GLS

TomaszM
zwiedzający - 1 punktów

3814 osoby z 6587 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-28 16:40:18
zalety: odbierają telefon

wady: brak kontaktu
niepoważni

opinia: Dziadowska firma. Czekalem caly dzien na kuriera w poniedzialek poczym okolo 20 poinformowano mnie ze nikogo nie bylo w domu....(caly czas bylem pod telefonem, ale nie... nie mozna bylo poinformowac o ktorych godzinach bedzie kurier), Nastepnego dnia mial zjawisc sie w godzinach 10-16 (spory maja rozrzot....), czekalem caly dzien, raz wyszedlem z psem i stalem przed domem, paczka oczywiscie nie dotarla, zadnego awizo, zero informacji. Niedosc ze zaplacilem za przesylke to jeszcze doszly koszty za telefon do tych dziadów. Juz poczta Polska dziala 10 razy lepiej.....

| Skomentuj opinię (9)


3872 osoby z 6643 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-10 15:47:18
zalety: brak
wady: zero punktualności, słowności
opinia: Nieodpowiedzialni i aroganccy kurierzy. Kurier umawia się na określoną godzinę 13:30, ja zwalniam się z pracy aby odebrać przesyłkę pobraniową (telewizor, więc nie mała gabarytowo rzecz) tymczasem o 12:50 dzwonię do niego, że już jestem, a on ,że już u mnie był i jak chcę, to sobie mogę pod dworzec PKP podjechać i tam odebrać, bo mu sie spieszy. Niestety i tam go nie było, a potem dodzwonić sie nie dało rady. Awiza żadnego oczywiście nie zostawił, bo "u nich się nie zostawia". Do filii szczecińskiej też nie łatwo się dodzwonić, klęska. klęska. Omijajcie gls, jak tylko można.

| Skomentuj opinię (13)



martini
specjalista - 490 punktów

3840 osoby z 6609 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-29 13:38:04
zalety: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
wady: bardzo duże opóźnienia w dostawie paczek, problemy ze skontaktowaniem się z firmą, zdarzają się uszkodzenia przesyłek i zaginięcia, kurierzy są nieelastyczni, nienajlepsza obsługa klienta, kłopoty z reklamacjami
opinia: Niestety, nie mam najlepszej opinii o firmie GLS. Co prawda, mają niezłe, konkurencyjne ceny, ale chyba na tym kończą się atuty GLS.
Przede wszystkim w tej firmie kurierskiej nagminnie zdarzają się opóźnienia w dostawie przesyłki. Niektóre potrafią dochodzić do kilku dni, a nawet tygodni! Chcąc się dowiedzieć, gdzie się podziała nasza paczka, musimy wykonać kilkanaście telefonów do GLS. Skontaktowanie się z kimkolwiek jest, delikatnie mówiąc, utrudnione. Kiedy ktoś z GLS w końcu odbierze telefon, musimy się przygotować na prawdziwą litanię usprawiedliwień. Z tekstem „kurierzy też mają rodziny” na czele.
Co prawda w GLS mamy możliwość śledzenia statusu realizacji przesyłki, ale nierzadko nie zgadza się on ze stanem faktycznym…
W firmie kurierskiej GLS zdarzają się też, niestety, uszkodzenia paczek, tajemnicze zaginięcia itd. Złożenie reklamacji u kuriera także wymaga trochę zachodu…
Kolejnym problemem jest to, że w GLS to kurierzy ustalają sobie godziny przyjazdu i są przy tym bardzo nieelastyczni. Czasem wymagają nawet od klienta, żeby urwał się z pracy, aby odebrać przesyłkę. Nierzadko kurierzy też nie pojawiają się o umówionej porze.
Być może są klienci, którzy mają pozytywne doświadczenia z GLS, ale ja zdecydowanie nie zaryzykuje kolejnej współpracy z tą firmą. Ocena: 3.

| Skomentuj opinię (18)