Przesyłki Kurierskie GLS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.73 / 5.00
22% opiniujących poleca GLS
Przesyłki kurierskie GLS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek GLS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera GLS

Opinie użytkowników o GLS

irminala
zwiedzający - 1 punktów

324 osoby z 626 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-04 16:02:54
zalety: nie ma
wady: same
opinia: Dziś dostalam telefon od kuriera, że stoi pod bramą i nikt mu nie otwiera:) Skąd u licha mialam wiedzieć, ze szanowny kurier ma przyjechać. Poprosiłam żeby poczekał to ja się zorientuję gdzie jest babcia, która pewnie jest na spacerze. Poprosiłam aby Pan zaczekał 5 min bo za chwilę babcia przyjdzie i odbierze przesyłke, po czym dowiedziałam się, że on nie bedzie czekał na każdego klienta i już jest w drodze powtrotnej. Hamstwo, opryskliwość i brak kultury osobistej to jest wizytówka GLS.
Nic dodać nic ująć. Gratuluję tej firmie takich pracowników i czekam na upadłość.

/ | Skomentuj opinię (4)


338 osoby z 654 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-27 13:44:28
zalety: nie pamietam
wady: zostawianie paczki u niezorientowanego i nie upoważnionego sąsiada, brak awiza, brak telefonu
opinia: Zamówiłam lampy na allegro, dostałam informację, że są wysłane w 2 paczkach. Czekałam cały następny dzień na telefon od kuriera GLS, żeby odebrać paczkę (nie każdy kurier chce przyjeżdżać do pracy) i nic.. i nagle telefon ale od sąsiadki, że kurier był 3 razy i w końcu zadzwonił do nich żeby odebrali :o nie wiedzieli, że mają nie odbierać i podpisali odbiór. Wróciłam z pracy, odpakowałam przesyłki i okazało się, że jeden klosz jest potłuczony w drobny mak! sprawdziłam status przesyłek na stronie, i okazało się, że przesyłak wydana kurierowi o 8:03 a dostarczona do klienta o 10:13.. ciekawe jakim cudem kurier był 3 razy (wg słów sąsiadki) w ciągu 2 godzin... jeździł po okolicy? jestem ciekawa,jak to wszystko się skończy, bo kurier niby dziś ma przyjechać sporządzić protokół szkody...

/ | Skomentuj opinię


bladawiec
zwiedzający - 1 punktów

345 osoby z 668 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-03 13:01:12
zalety: Pewnie tylko koszty przesyłek dla nadawców, inaczej by już na rynku nie istnieli. Kurierzy nie kontaktują się z tobą. Być może po nieudanej próbie dostarczenia i próbach konaktu z placówką dostaniesz do niego numer, abyś dzwonił na swój koszt.
wady: Fatalni i chamscy kurierzy, którzy też tylko tam pracują. Żadnej elstyczności (pewnie mało im płacą). Poczta Polska przy nich to ideał. Brak kontaktu.
opinia: Miałem drugi kontakt z tą firmą i druga kompletna porażka. Szkoda że nie wiedziałem że sklep, w którym kupowałem z nimi współpracuje. Pewnie od razu podałbym im mój adres pracy. Mają fatalny zwyczaj dostarczać do domów prywatnych przesyłki w godzinach od 9-16-stej. Jakby nie wiedzieli że ludzie w tym czasie pracują. Na szczęście tylko oni. Po drugiej nieudanej próbie proponują odbiór u siebie we Wrocławiu jest to ul. Paprotna. Dla mnie to drugi koniec miasta i jazda przez centrum około 11 km. Po pierwszej próbie tak jak napisali wysłałem im maila że nie mogę odebrać jutro między 9-16-stą i podałem im adres mojej pracy. Oczywiście szanowny pan kurier nie dostał tej wiadomości i znowu dostarczył mi przesyłkę do domu. Kiedy zadzwoniłem do niego stwierdził, że on też jest w pracy i przesyłkę mogę sobie odebrać na Paprotnej osobiście!! I to ma być firma kurierska. Na taki odbiór to może sobie pozwolić Poczta Polska, która ma placówki wszędzie a nie spedytor z jedną placówką w regioonie. Stanowczo nie polecam. Dużo kupuję w internecie i na żadną inną firmę nie narzekam. GLS-a stanowczo odradzam. Na drugi raz zanim coś kupie zapytam się z jaka firma przekazuję przesyłkę, jeżeli będzie to GLS długo się zastanowię zanim coś kupię i poszukam gdzie indziej – wolę przepłacić niż tracić czas i nerwy na telefonowanie do kurierów, czy też czekanie na połączenie w centrali.

/ | Skomentuj opinię (3)


315 osoby z 608 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-17 14:09:22
zalety: ŻADNYCH ZALET
wady: OJ ZABRAKŁO BY STRONY NA OPISANIE WAD TEJ FIRMY PRZEWOZOWEJ.
opinia: KOSZMAR...KURIER DZWONI I MÓWI ŻEBY DOJECHAC W WYZNACZONE PRZEZ NIEGO MIEJSCE PO PRZESYŁKE PONIEWAŻ JEMU Z JEDNA PRZESYŁKA NIE OPŁACA SIE JECHAC DO JEDNEJ MIEJSCOWOŚCI...PO ODMOWIE Z MOJEJ STRONY ZAWOZI PRZESYŁKE DO MAGFAZYNU I DOSTARCZA DOPIERO PO 3 DNIACH...NO JAK TU WYSTAWIC POZYTYWNA OPINIE NA TEMAT FIRMY??? NO JAK???

/ | Skomentuj opinię (3)


347 osoby z 673 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-21 12:25:47
zalety: Szybka przesyłka
wady: Niemili kurierzy
opinia: Firma powinna zwrócić większą uwagę na zatrudnianych kurierów, bo to oni głównie reprezentują firmę, a z tym z którym się wczoraj spotkałam nie umiał wywiązać się nawet ze swoich obowiązków.

/ | Skomentuj opinię


kalika
zwiedzający - 1 punktów

343 osoby z 665 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-15 07:52:24
zalety: brak
wady: fatalna organizacja pracy filii Olsztyn- nie polecam
opinia: Problemem mylse , ze są nie sami kurierzy tylko organizacja pracy. ja mieszkam w tzw. sypialni Olsztyna, a tam jest przydzielony sznaowny pan kurier który notorycznie twierdzi ze jezdzi do 15 góra 16 tej godziny. WQiec nic tylko rzucac prace bo a nóz ktos razcy pzryjechac. Wiec niestety ktos kto mieszka w dzielnicy sypialni Olsztyna tj Jaroty musi niestety na dzien dostaWY KURIERA brac wolne;) grotestka!!! Owszem jest mozliwosc uzyskania pzresylki od innego pana kuriera ktory pracuje w innych godzinach , ale to juz w innym miejscu niz miejsce zamieszkanai. Wiec jak ktos zamowił wielka pake i nie ma opcji jak tylko odebrac ja w miejscu zamieszkania zeby kolejnehgo transportu nie kombinowac , to nic tylko brac wolne. W sumie to zazdroszcze takiemu panu kurierowi obslugujacemu Jaroty w Olsztynie, bo pracuje jak urzednik, a zawsze w ruchu;)
Nie polecam bo ten system pracy kłoci się z istotą doręczeń kurierskich.
To lepiej poczte polska wziaśc bo tam panowie jezsza do wieczora.

/ | Skomentuj opinię (1)


342 osoby z 663 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-20 19:08:05
zalety: Szybkość, uprzejmość kuriera
wady: W sumie nie zauważyłem
opinia: Przed tym jak dokonywałem zakupu w sklepie internetowym poczytałem sobie te opinie, pomyślałem, że zamiast komputera dojdzie do mnie z dużym opóźnieniem paczka złomu. Otrzymałem informację, że paczka została wysłama po południu jednego dnia. Z brakiem nadziei oczekiwałem jej następnego dnia roboczego i tu niespodzianka - telefon kuriera, a paczka szła przez całą Polskę, ponad 600km. Umówiłem się na konkretną godzinę, kurier dostarczył paczkę - bardzo uprzejmy, pogadaliśmy sobie trochę. W sumie nie wiem co tam w firmie się dzieje, ale patrząc na jakość wykonywanej usługi to szczerze polecam ;-)

/ | Skomentuj opinię


339 osoby z 657 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-09 17:35:26
zalety: Z pustego w próżne i Salomon nie naleje.Wg. mnie ta firma nie ma żadnych zalet.
wady: Nieterminowość,niesłowność,beznadziejna infolinia,chamstwo konsultantów itp. .
opinia: Chcecie czekać na paczke dłużej niż na Poczcie Polskiej?Chcecie czekać godzinami na konsltanta na infolinii?A czy jak sie dodzwonicie chcecie zostać potraktowani jak parobek i zrobieni w bambuko?Jeśli na któroś z pow. pytań odpowiedzieliście twierdząco to GLS to firma kurierska dla was.Czekam bity tydzień i oprócz zapewnień pracowników że "jutro będzie" przez cały ten okres nie mam nic...Jeśli można by było to bym dał zero.

/ | Skomentuj opinię


karowar
zwiedzający - 1 punktów

347 osoby z 674 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-12 08:33:21
zalety: Nie ma.
wady: Brak jakiegokolwiek kontaktu z ich strony.
Brak zawiadomienia o przesyłce.
Zasady niezorientowane na klienta.
Krótki czas pracy biura.
opinia: Nie informują o tym, że będzie dostarczona paczka ani telefonicznie, ani smsowo, ani mailowo, w żaden sposób. Jeśli jest w bloku domofon, nie zostawiają żadnego powiadomienia że byli. Czyli albo trzeba być emerytem nigdy nie wychodzącym z domu, albo jasnowidzem. Kiedy zaniepokojona zajrzałam na ich stronę aby sprawdzić status przesyłki i zadzwoniłam do działu klienta, pani powiedziała że sama ją sobie muszę odebrać (lokalizacja bardzo dla mnie niedobra i nie mam samochodu) bo to ja mam obowiązek zadbać o to żeby wiedzieć że przesyłka jest w mieście i żeby umówić się z kurierem. Jak dla mnie to lekka przesada, bo biorą niemałe pieniądze i to ich chyba do czegoś zobowiązuje. Z innymi firmami kurierskimi bardzo dobrze mi się jak dotąd współpracowało i nigdy nie było problemu z dostarczeniem. Jedynie GLS już po raz trzeci zabiera mój cenny czas i nerwy. Szkoda że niektórzy sprzedawcy mają dedykowanych kurierów i nie można dokonać wyboru. W innych przypadkach będę domagała się o usługi innej firmy.

/ | Skomentuj opinię (5)


354 osoby z 688 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-11 15:11:22
zalety: Nie zauważyłem
wady: Same wady, od zamówienia kuriera w biurze Bydgoszcz, po doręczenie - opóźniona o 3 dni.

Kurier niesłowny.
opinia: Dwa przypadki raz wysyłka - masakra z umówieniem się na odbiór paczki.

Drugi raz z doręczeniem zamawiałem dla siebie aparat cyfrowy, paczka za pobraniem. Wykupiłem opcje dodatkową powiadomienie sms lub telefon.

Dupa nikt się nie skontaktował kiedy i czy kurier będzie, ani telefonu, ani smsa, a ja tysiaka w kieszenie przy sobie nie nosze na codzień...

Po jakichś 2 czy 3 dniach od rzekomej wysyłki dzowni do mnie żona i mówi, ze przyjechał kurier i ma paczkę za pobraniem... Proszę go do telefonu, pytam czy ma na liście informację o tym, że przed doręczeniem prosiłem o kontakt. Odpowiada, że tak, ma taka informacje, ale "myślał, że już się ktoś kontaktował" ...

Brak słów.

/ | Skomentuj opinię (2)


339 osoby z 658 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-17 19:44:44
zalety: brak
wady: Tragedia!!!
opinia: Po prostu tragedia!!! Nigdy więcej GLS!!! Po prostu tragedia!!! Nigdy więcej GLS!!! Po prostu tragedia!!! Nigdy więcej GLS!!! Po prostu tragedia!!! Nigdy więcej GLS!!! Po prostu tragedia!!! Nigdy więcej GLS!!!

/ | Skomentuj opinię


karmazynowa
zwiedzający - 1 punktów

346 osoby z 673 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-30 12:08:25
zalety: żadnych
wady: arogancy.chamscy
opinia: To jakiś cyrk ,o 6 rano koleś do mnie dzwonił że między 9 a 11 godzina będzie mi dostarczona przesyłka,chciałam powiedziec ze mnie nie bedzie ale on tak szybko nawijał ze skonczyl sie sie rozłaczył ,potem nagrał mi sie na poczte glosową ze dostarczy mi ja za dwa tygodnie (podal date) o godz 9 tylko akurat wtedy tez bym nie mogla odebrac...stawiaja klijenta pzrez faktem dokonanym zero kultury...zamawialam paczke przez allegro i nie mailam pojecia ze mi wysle ja ktos przez to gowno

/ | Skomentuj opinię (1)


346 osoby z 673 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-14 09:57:47
zalety: Żadnych
wady: Tylko
opinia: Firma nie dostarcza przesyłek popołudniu. Kurierzy i obsługa nie reaguje na telefony. Nie można ustalić godziny odbioru, ponieważ wszelkie propozycje są z góry lekceważone lub nie przekazywane kurierowi. Zostawiają awizo, by odebrać przesyłkę w ich biurze w godzinach przedpołudniowych, co jest absurdem, ponieważ gdybym mógł odebrać przesyłkę rano nie musiałbym się umawiać z kurierem, czy firmom na odbiór popołudniowy. Nie polecam tej, jako przewoźnika.

/ | Skomentuj opinię (3)


337 osoby z 655 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-17 19:38:19
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu, dłuuuugi czas oczekiwania...
opinia: Po prostu tragedia! Pierwszy raz od lat paru zdecydowałem się na kuriera no i niestety GLS zraził mnie strasznie do tego typu przesyłki:-( Zawsze korzystałem z poczty polskiej i nigdy nie miałem z tym problemów. A tutaj!: tydzień na przesyłkę czekam i nic (muszę przez nich całymi dniami w domu siedzieć), dodzwonić się do jakiegoś konsultanta nie można...co najwyżej z automatyczną sekretarką zamienić słów parę można... Pierwszy i ostatni raz!!!

/ | Skomentuj opinię


335 osoby z 651 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-03-07 17:15:45
zalety: Nie zauważyłam
wady: Wszechogarniające "nie mamy obowiązku..."
opinia: Jest to najgorsza firma kurierska, z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Kurierzy nie kontaktują się z klientem, bo "nie mają obowiązku tego robić". A nawet jeśli już się skontaktują i umówią się w określonym przedziale czasu, to i tak złośliwie przyjeżdżają właśnie o innej porze. Dodatkowo potem wykręcają się od odpowiedzialności za własne słowa, robiąc z klienta generalnie idiotę... i powtarzając oczywiście, że "nie mają obowiązku". Panie konsultantki, u których rzekomo można złożyć skargę, także powtarzają - jak jeden mąż - że "kurier nie ma obowiązku". Zatem jestem ciekawa jak funkcjonować może firma kurierska, która niczego nie ma w obowiązku. A już w szczególności dostarczenia przesyłki. Nawet 1 to zbyt duża ocena dla tej nieodpowiedzialnej firmy.

/ | Skomentuj opinię


351 osoby z 684 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-06 10:36:47
zalety: xxx
wady: xxx
opinia: Kurier zarabia głownie wożąc paczki po firmach ktore są zawsze otwarte,wiedząc ze napewno odda wszystkie paczki.Gdy trafiają sie tzw,,domówki"to kazdy najchętniej rzucilby je o sciane,szczególnie gdy grane jest 5 piętro z jedną paczką 30kg za które są platne grosze,i trzeba dymac bo windy nie ma,jeszcze trafi sie upierdliwy klient to juz wogole.Pensja z domówek nie jest warta świeczki

/ | Skomentuj opinię (1)


372 osoby z 726 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-07 11:14:18
zalety: kurier nasz PAN
wady: są ale trzeba je zrozumieć!!??
opinia: jestem kurierem już ponad rok. rozwoze paczki więc już dlugo. mam taki "rewir" ze stali odbiorcy maja mój numer telefonu. a jeżdże po mieście małym bo małym ale mieście.i to nie tylko służbowy ale prywatny.zatem każdy może sie dodzwonić. i najczęściej tak jest ze dzwonią i proszą o szybką dostawę.nie ma problemu. ja jezdze do klienta nawet 3 razy jak trzeba. bo pragne zauważyć ze nie na wszystkich paczkach jest numer telefonu.ale wtedy to kurier musi sobie z taką płatną paczką poradzić. jestem dumny, że tu pracuje!!!

/ | Skomentuj opinię (3)


bozslo
zwiedzający - 1 punktów

355 osoby z 692 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-09 23:50:27
zalety: Mieszkam w Lublinie.Sporadycznie korzystam z firmy GLS .Co do naszej placówki to same plusy.
wady: niezrozumiałe kody statusu(może jakaś legenda) jak to zrozumieć?
opinia: Kurierzy dzwonią ,są na czas i mam wrażenie że złe opinie czytam o innej firmie.(Opinia musi mieć conajmniej 20 słów)więc mogę tylko napisać.że nikomu nie dogodzi.a tak przy okazji ,może ktoś napisze coś o kodach i ich znaczeniu np.APL,EPL itd...

/ | Skomentuj opinię


jedrek
zwiedzający - 1 punktów

343 osoby z 668 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-20 15:08:29
zalety: nie dostrzegam zalet !
wady: Usługa droga (zapłaciłem za paczkę ważącą ok. 1600 g - 22,00 zł) A do tego nonszalancja, tumiwisizm i lekceważenie klienta przez kuriera. Teraz gdy osobiście poznałem wasze postepowanie z klientem obiecuję, że nie tylko nie będę korzystał z waszych uslug ale wszystkim wkoło będę to odradzał
opinia: Przesyłkę (nr paczki 4463 18218819) wysłaną 18.02.2008 z Tarnowskich Gór, otrzymałem we Wrocławiu 20.02.2008 od sąsiada.
Pomimo tego, że na nalepce adresowej na paczce, wpisano mój numer telefonu komórkowego kurier nie raczył się ze mną do tej pory kontaktować.

/ | Skomentuj opinię (2)


348 osoby z 678 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-10 15:15:39
zalety: Zawsze są na czas, kontakt z obsługą klienta bezproblemowy, kurierzy są sympatyczni, nie ma problemu z umówieniem się na konkretną godzinę. Nie zawiedli mnie ani razu, nawet tuż przed Świętami.
wady: nie ma
opinia: Korzystam z ich usług jako zleceniodawca i odbiorca. Jestem bardzo zadowolona. Zdarza się, że spóźnią się z przesyłką o dzień. Raz zdarzyło się, że nie przeadresowali paczki mimo próśb, ale uznali reklamację. Nigdy nic nie zginęło, a wysyłamy paczki o wartości ok. 2000 zł każda! Bardzo polecam.

/ | Skomentuj opinię (1)