Przesyłki Kurierskie Siodemka - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.46 / 5.00
18% opiniujących poleca Siodemka
Przesyłki kurierskie Siodemka. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek Siodemka z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera Siodemka

Opinie użytkowników o Siodemka

27 osoby z 52 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-15 16:26:52
zalety: brak
wady: - brak jakiegokolwiek kontaktu z zklientem
- nieuprzejmość
- kłamanie przy odbiorze w siedzibie o braku adresata
opinia: Kilka (niestety) razy miałam kontakt z tą pseudo firmą kurierską.
Śledzenie przesyłki działa z kilkugodzinnym opóźnieniem i jest bardzo niedokładne, nic konkretnego nie można się dowiedzieć.
Co to kurierów to totalna beznadzieja:
1. nie dzwonią do klienta, choć mają numer telefonu
2. nawet nie dzwonią (nie pukają do mieszkania) tylko od razu powtórne awizo (nawet nie pierwsze tylko ponowienie), a jak już zadzwonią to nie czekają aż ktoś podejdzie, tylko uciekają (a cały dzień ktoś jest w mieszkaniu)
3. jak już jakimś cudem natrafi się na kuriera siódemki, to jest on bardzo nieuprzejmy i nie dba o przesyłkę tylko rzuca nią jak pustym pudełkiem, mimo naklejki aby uważać.
Omijajcie siódemkę jak najszerszym łukiem !

| Skomentuj opinię


6 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-05-04 19:23:23
zalety: brak
wady: Generalnie same z nimi problemy - mówię od strony odbiorcy. Kurier robi łaskę, że przyjedzie w godzinach popołudniowych. Pozostawia przesyłki w skrzynce / sklepie / u nieznajomych sąsiadów bez uzgodnienia z odbiorcą. Sytuacje powtarzalne, pomimo skarg. Nie polecam.
opinia: Generalnie same z nimi problemy - mówię od strony odbiorcy. Kurier robi łaskę, że przyjedzie w godzinach popołudniowych. Pozostawia przesyłki w skrzynce / sklepie / u nieznajomych sąsiadów bez uzgodnienia z odbiorcą. Sytuacje powtarzalne, pomimo skarg. Nie polecam.

| Skomentuj opinię



kalmira
zwiedzający - 3 punktów

22 osoby z 42 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-03-17 23:44:10
zalety: brak
wady: duzo
opinia: Kiepska firma. wieczne spóźnienia i chaos

| Skomentuj opinię


11 osoby z 20 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-02 19:36:02
zalety: Brak
wady: Same wady
opinia: Nie da się nic dobrego napisać o DPD Siódemka od nieterminowości poprzez kłamstwa kurierów że były próby dostarczenia po chamstwo na infolini.

| Skomentuj opinię


29 osoby z 56 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-06-18 09:01:42
zalety: nic dobrego nie napisze
wady: paczka nie dostarczona do klienta. na infolinii olewaja, nic nie wiedza.
opinia: siodemka to najgorszv kurier. nie odpowiadaja na telefon. kurier jest arogancki. na stronie siodemki pisza ze doreczone a paczka jak dotad nie dotarla juz 4 dzien

| Skomentuj opinię


elkar8
zwiedzający - 1 punktów

23 osoby z 44 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-22 10:54:25
zalety: brak
wady: Nieuczciwi kurierzy.
opinia: Czekałam na kuriera cały dzień. Nie pojawił się, a za to na drugi dzień dostałam informację, że przesyłka wróciła do nadawcy z adnotacją, że odmówiłam przyjęcia. Przesyłka opłacona z góry. Jakiś czas temu załatwili tak mojego męża. Nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług.

| Skomentuj opinię


anetka123
zwiedzający - 3 punktów

8 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-07 20:42:06
zalety: same
wady: brak
opinia: Błyskawiczna dostawa towaru,kontakt też okej. Bez zbędnych telefonów,opóźniania dostarczania towaru bo "nie po drodze i zapytania -jak do Pani dojechac. Na razie wszystko porządku:)I mogę polecić firmę innym.

| Skomentuj opinię


6 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-03-03 18:32:58
zalety: brak zalet
wady: oszuści
opinia: najgorsza firma kurierska jaka może być,nie polecam unikajcie,kurier odebrał przesyłkę która nigdy do mnie nie dotarła,w monitoringu przesyłek widniał napis że odmówiłam pobrania przesyłki gdzie sytuacja nigdy nie miała miejsca,nie po to zamawiałam przesyłkę żeby pózniej jej nie odebrać,nie chciało się chyba chłopu pracować.

| Skomentuj opinię


17 osoby z 32 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-22 00:10:02
zalety: brak
wady: same
opinia: Mimo, że transakcja nie doszła do skutku, kontakt ze sklepem uważam za bardzo dobry. Natomiast firma kurierska " siódemka", z której usług korzysta to jakieś nieporozumienie. Przedstawiciele sklepu twierdzą, że mają z nią umowę, by kurier w razie potrzeby poświęcił klientowi 15 minut na odbiór i fizyczne sprawdzenie przesyłki w jego obecności. Mocodawcy "siódemki" upierają się, że kurier nie ma obowiązku czekać ani chwili, gdy za nią zapłacę i pokwituję odbiór i że jest to jego dobra wola. Tłumaczą, że nie wiedzą czy tak jest w umowie, bo umowy podpisywane są ze sklepami indywidualnie i nie mają w tej chwili do nich wglądu. Zatem sprawdzenie zawartości przesyłki, bez dobrego humoru kuriera i ewentualne natychmiastowe sporządzenie protokołu w celu skutecznego postępowania reklamacyjnego jest praktycznie niemożliwe, zwłaszcza jeśli z zewnątrz paczka wydaje się być nieuszkodzona. Niestety LED-TV są delikatnym sprzętem i to sporych gabarytów. Mają duże powierzchnie narażone na uszkodzenia mechaniczne, więc taki sposób transakcji kojarzy mi się raczej z loterią, niż profesjonalizmem. Zapewne po dniu lub dwóch, nawet jeśli ktoś raczyłby przybyć, by spisać protokół nie uwierzy mi że po otwarciu przesyłki w kartonie telewizor okazał się mieć pęknięty ekran lub zamiast niego była stara rama okienna. Natomiast hipotetyczny kurier, z pewnością będzie się upierał, że dostarczył ją w idealnym stanie, by nie narażać siebie na nieprzyjemności. Niestety bez protokołu spisanego przez kuriera w momencie odbioru przesyłki nie będę w stanie udowodnić, że zapłaciłem ponad 2000 zł. za stare okno i na zdrowy rozsądek, nikt takiej reklamacji nie uzna. Twierdzenie przedstawicieli firmy kurierskiej, że nie odpowiada ona za zawartość przesyłki jest po prostu śmieszne. Przecież przez kilka dni jest w ich rękach i uszkodzenia może powstać w wyniku niewłaściwego traktowania przez jej pracowników lub pracowników sklepu. Sprawdzenie w obecności kuriera ma na celu wykluczenie winy adresata, co też ułatwi znalezienie ewentualnych winnych. Jak myślę jest to niewygodne dla firm kurierskich i sklepów gdyż rotacja pracowników i pogoń za kasą sprawia, że nie mają nad nimi kontroli i obie strony zdają sobie sprawę, że byłyby winnymi ponad 99% reklamacji związanych z uszkodzeniami podczas transportu do klienta.
Ponad to Cytuję słowa pana Marcina Kruszyńskiego - PR Managera Siódemki odnośnie innej kwestii:
- Zasadą jest brak możliwości otwarcia przesyłki w celu sprawdzenia jej zawartości przed odbiorem przesyłki przez odbiorcę – informuje
Firma, jak dodaje, dopuszcza jednak możliwość weryfikacji zawartości w przypadku przesyłek towarowych (o masie powyżej 20 kg lub o wymiarach z których choć jeden przekracza 200 cm lub gdy suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość przekracza 300 cm)-
http://serwisy.gazetaprawna.pl/poradnik-konsumenta/artykuly/776405,otwarcie-przesylki-przed-potwierdzeniem-obioru.html

O tym również ani kurierzy ani zawiadujący "siódemką"nie słyszeli a co ma miejsce w w przypadku TV wielkości , już ok. 50 cali. Zatem jak na wstępie, obsługę sklepu mimo wszystko oceniam pozytywnie ale kuriera 'SIÓDMKĘ"radzę omijać szerokim łukiem, no chyba że zamawia się rzeczy nie narażone na ryzyko poważnego uszkodzenia np. ziemniaki w workach, ewentualnie gazety lub książki.


| Skomentuj opinię



7 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-05 14:09:27
zalety: -zgodność co do monitorowania przesyłki
-szybka transakcja
-brak jakichkolwiek zastrzeżeń
-uprzedzenie SMS'em o przyjeździe kuriera
wady: nie mam co do Siódemki żadnych wad
opinia: dla mnie 10/10 buty zamówione 30.12, podjęcie przesyłki 2.01 z powodu wolnego i sylwestra, 5.01 była już o 13 w moich rękach(3 i 4 styczen weekend)
jestem w 100% zadowolona. Pozdrawiam :)

| Skomentuj opinię


20 osoby z 37 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-02 13:06:54
zalety: brak
wady: -nieuprzejmy kurier
-niedogodne godziny dostarczania przesyłek

opinia: Nie polecam korzystania podczas zakupów z kuriera Siódemki, gdyż jest to nierzetelna firma, która zupełnie nie jest nastawiona na zadowolenie klienta. Kurier dzwoni o godzinie 10 z pretensją, że nikogo nie ma w mieszkaniu i zostawi paczkę w pobliskim sklepie RTV (może zgodziłabym się na to mieszkając w małej wsi gdzie wszscy sie znają, ale w dużym mieście gdzie w tym sklepie w życiu nie byłam?? co za absurdalny pomysł?!). Po poinformowaniu kuriera, że mogę odebrać paczkę po godz 16.30 (to zaskoczenie, że ludzie nie siedzą i nie wyczekują kuriera tylko śmią iść do pracy?!) dowiaduję się, że kuriera wtedy już nie będzie i w miejscu mojego zamieszkania jest teraz, później już nie. Po raz kolejny paczka ląduje u sąsiada...nietety nawet nie zostałam poinformowana u którego. Nie mniej jednak to i tak lepsze rozwiązanie, gdyż ostatnio dostałam tylko SMSa z informacją, iż paczka czeka pod nr 6 - telefonu od kuriera brak. Wydaje mi się, że wybierając usługę kuriera oczekujemy lepszej jakości niż Poczta Polska, a okazuje się że jest jeszcze gorzej.

| Skomentuj opinię


8 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-12-23 11:42:28
zalety: brak
wady: nic poza
opinia: Sorry... Nie poznałem gorszej firmy kurierskiej... Nie wiem po co DPD przejeło to cos... Chyba zeby wymienic tam wszystkich i zacząć wszystko od nowa... paczka została wysłana 17/12.
Dnia 19 grudnia Informacja, iż przesyłke odebrałem- takie cuda:) Cały dzien ktos czekał i nic... 22/12 nagle sie znalazła na magazynie i co z tego. Mimo licznych interwencji cisza. Infolinia- "Jutro bedzie miał Pan paczke na pewno"- Tak przez dwa dni, trzeciego dnia -" Niestety nie mozemy sie skontaktowac z oddziałem we Wrocławiu, założymy kolejną interwencje"...

23/12 paczka dalej na magazynie, nie w doręczeniu, na magazynie... to juz tydzien... Jaka jest misja firmy? Nikomu nie dostarczyc przesyłki na święta.



Nie mam pytan, żyrandol pod choinkę. Osiem tysięcy razy przerzucony z kąta w kąt, wiec pewnie itak juz w kawałkach...

Pozdrawiam Siódemeczke i kiero, który sobie czyta kolejną interwencje i sie smieje pewnie w tym momencie.

| Skomentuj opinię


24 osoby z 46 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-20 18:47:29
zalety: brak
wady: za dużo, żeby wszystkie wymienić
opinia: Kurier powiedział,że jak przyjechał z przesyłką to odmówiłam odebrania jej, tylko szkoda, że go w ogóle u mnie nie było i z nim nie rozmawiałam.

| Skomentuj opinię


67 osoby z 132 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-08 07:33:08
zalety: Nie ma w czym przebierać :)
wady: Zachęcam do przeczytania tych, którzy bez potrzeby
tracą nerwy na wyrażanie swoich negatywnych opini
ponieważ nie warto bo to w niczym nie pomoże :)
opinia: Tłumacze czemu , bowiem istnieje takie coś jak cięcie po kosztach w jak największym stopniu jeśli chodzi o wysyłki. Ponieważ "tak myślę , zgaduje, zależy od waszej interpretacji. " nic nie wiem na temat tej firmy oprócz własnego przekonania i
z korzystania z danej usługi :) . Powiem w prost firma tnie koszta na wszystkim co się da jedni skarzą się na infolinie inni na czas oczekujący na nią a dzieje się to tak " na każde wysłanie w określone miejscowości czeka się na maksymalną liczbę wysyłek którą kurier jest w stanie przewieść i nie ważne czy jest to nawet np tydzień lub "2!" nie wiem jak u was ponieważ w tej firmie liczą się cięcia kosztów i umiejętność zwlekania na czas , i infolinie i wysyłkę łączy jedno a firmy oferujące dany towar korzystające z ich firmy kurierskiej płacą zapewne dużo niższą cenę i moją sugestią do was lub do tego kto taką logikę wymyślił chce skierować pewne porady zapewne na krotką metę wydaje się całkiem nieźle dochodowe macie większy luz ponieważ moim zdaniem to wynika nieróbstwa niechęci do większych obowiązków "osób" odpowiedzialnych za tę funkcje ale dziwi mnie że właściciel idzie na taką logikę , nie jestem wielkim uczonym czy kimś tam w rodzaju specjalisty do takich spraw ale po prostu na zdrowy rozum wiadomo że solidność,kultura,jakość, nie muszę wymieniać dalej ..... jest korzystniejsza dla rozwoju firmy mimo iż jest wysoka konkurencja . Pozdrawiam te osoby które podsuwają taką "logikę firmy" . Da się na czym innym zmniejszyć koszta i skorzystać na tym wielokrotnie lepiej oczywiście rozwijając daną firmę . Wymieniać nie zamierzam mi za to nie płacą lecz powiem tak " wystarczy patrzeć w dalszą przyszłość Rozumem i Sercem ponieważ trzeba to kochać, znać siebie swoje zdolności,myśleć :) Każdy ma inny charakter lecz opinia ludzi z danego społeczeństwa rozdrabniając się na grupy ma przeważnie jedno zdanie , w zależności o ilu grupach jest mowa i ilu wyborów mogą podjąć . Na tym kończę lecz każdy ma swoje zdanie i opinię jak nie zgadzasz się z moją , człowiek człowiekowi nie równy nie mówię o bliźniętach oczywiście żartuje :) jeżeli zainteresowałem Cię , chciał byś rozwinąć temat , proszę d.kropiewnicki1@wp.pl tylko ten sposób portali społecznościowych nie posiadam no może jeden lecz nie używany kilka lat w wyniku straty czasu, i po długim okresie nie używania strata danych konta :) Pozdrawiam Siódemkę z , poważaniem dla logistyków zły wybór trzeba znać swoje możliwości, siebie. Moja ocena jest adekwatna co do waszej logistyki.

| Skomentuj opinię


kaimka88
zwiedzający - 1 punktów

78 osoby z 153 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-10-13 18:34:07
zalety: Żadnych
wady: Bezczelność brak szacunku do klientów
opinia: Jakiś dramat. Rozmawiałam z pijanym kurierem. Pan powiedział żebym się nie martwila bo paczka dojdzie. Po 3 godzinach dzwonie i pytam za ile mogę się ich spodziewać a pan bezczelnie mówi mi że dzisiaj już nie że nie wie gdzie są. Proponuje zatrudnić normalnych oharnietych i w miarę inteligentnych ludzi

| Skomentuj opinię


80 osoby z 158 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-10-09 19:46:47
zalety: bardzo wspaniali kurierzy, miło sympatycznie i szybko
wady: brak
opinia: jak najbardziej polecam tą firmę, zamawiam paczki nawet po poludniu a na drugi dzien jest juz kurier z paczka nawet o 8 rano. polecam, rzadnych problemow

| Skomentuj opinię


tomekk
zwiedzający - 27 punktów

110 osoby z 218 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-10-08 22:25:59
zalety: Szybk orealizacują, mili kurierzy, solidnie zapakowane
wady: Nie dostrzegam
opinia: Często dostaję paczki od Siódemki i jak dla mnie super. Paczki dochodzą naprawdę błyskawicznie. Do tego kurierzy są naprawdę spoko, w niektórych firmach trafiałem na takich, którzy upominają się o napiwek.

| Skomentuj opinię



4 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-10-02 10:37:13
zalety: nie zauważyłam,brak
wady: liczne
sam kurier- żadej możliwości dogadania, kłamie, wpisuje nie prawdę w formularz przesyłki Mi wpisał pod nieobecność w domu, że odmówiłam odebrania przesyłki Po czym nie pozostawiając awizo, i firma nie czekająć 3 dni roboczych odesłała przesyłkę do nadawcy. Kontakt konstruktywny - brak,reklamacja- spychologia
opinia: Nie polecam, sama nie będę korzystać. Wydałam tylko pieniądze a przesyłki nie otrzymałam. Mam zamawiać kolejnego kuriera i płacić jeszcze raz?

| Skomentuj opinię


Rotvan6, warszawa
zwiedzający - 1 punktów

3 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-03 11:25:54
zalety: żadnych!
wady: - przesyłki nie docierają
-chamscy kurierzy
-niemal niemożliwy dostęp do informacji!
opinia: 1syt: kurier odbierający ode mnie paczke przyjechał kilka dni za późno, krzycząc na mnie, że nie ma mnie w domu kiedy łaskawie się pojawił! Ostatecznie paczki nie nadałam.
2syt. Oczekiwanie na kuriera - kilka dni. Nieustanne sprawdzanie skrzynki, czy przypadkiem nie zostawił Avizo- nic nie ma. W końcu otrzymałam numer przesyłki od nadawcy i okazało się, że kurier dwa razy już był(śmiesznym trafem cały czas siedziałam w domu, nie wychodząc nawet do sklepu!) Po cudownym dodzwonieniu się do żywego człowieka, a nie tylko do maszynki infolinii otrzymałam informację, że przesyłke moge sobie odebrać osobiście(DRUGI KONIEC WARSZAWY!!) i mam na to dwa dni, bo inaczej zostanie odesłana do nadawcy.
PORAŻKA! nikomu nie polecam!

| Skomentuj opinię


8 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-03-06 20:17:40
zalety: BRAK!
wady: TRUDNA DO ZLOKALIZOWANIA SIEDZIBA, CHAMSTWO KURIERA, "ZMALTRETOWANA" PRZESYŁKA, BRAK KOMUNIKACJI Z OBSŁUGĄ call-center. PORAŻKA!!!
opinia: Zielonogórski Kurier (tel.512415033) niekomunikatywny - rzuca inwektywami za to, że adresat w domu będzie po 16-tej, nie przyjmując do wiadomości możliwość doręczenia po powrocie adresata z pracy do domu. Samoprzylepne awizo zostawia na wycieraczce zamiast w skrzynce na listy lub przykleić je do drzwi, na paczce wypisuje obraźliwe komentarze o jej adresacie. Sama przesyłka, odebrana w Oddziale „Siódemki”, brudna - jakby była wytarzana w czarnym piachu.
Telefon oddziału, jawny na jego szyldzie, na infolinii jest ścisłą tajemnicą. CYRK!
Informacje aktualizowane na witrynie internetowej z kilkugodzinnym opóźnieniem.
Nigdy więcej nie skorzystam z zakupu, którego doręczycielem będzie „Siódemka”.

| Skomentuj opinię