Przesyłki Kurierskie UPS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.41 / 5.00
14% opiniujących poleca UPS
Przesyłki kurierskie UPS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek UPS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera UPS

Opinie użytkowników o UPS

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-13 16:39:48
zalety: Brak
wady: Nie solidność,brak szacunku dla klienta,podawanie nieprawdy
opinia: Podobnie jak przy wielu opiniach, czekałam na odbiór przesyłki.W pewnym momencie otrzymałam informację o braku możliwości dostarczenia paczki z powodu nieobecności odbiorcy. Podany adres pod którym paczka będzie czekała na odbiór. To jest kompletna bzdura ponieważ ja jestem w domu po świeżym zabiegu na kolanie i poruszam się o kulach. Nie wychodzę na dwór i jeszcze długo nie będę.Kuriera u mnie nie było i nie kontaktował się ze mną.Sam przekierował paczkę do jakiegoś punktu w którym ja ją mam odebrać. Mieszkam sama i nie ma takiej możliwości.Płacę za dostawę o domu i tego oczekuję.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-31 14:38:15
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z kurierem
Oddelegowanie paczki pod inny adres bez ustalenia
Brak chęci współpracy ze strony obsługi
opinia: Nie polecam UPS Polska!!!!

Kpina z klienta. Brak chęci na współpracę. Przesyłka o wadze 20 kg została oddelegowana pod inny, niż wskazany adres bez kontaktu z adresatem.

| Skomentuj opinię



Michalred85
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-22 22:45:48
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z klientem, Nierzetelność, trudności ze znalezieniem przesyłki, nieprofesjonalizm.
opinia: Kurier Prawdopodobnie bez próby doręczenie odbił paczkę na skanerze i tego samego dnia zostawił w Punkcie ups na innej dzielnicy. Z historii doręczenia wnioskuje że paczka została zeskanowana w Świebodzicach a my mieszkamy w Wałbrzychu. Najbliższe dwa punkty odbioru paczek zlokalizowane są 200 i 350 metrów od naszej ulicy, paczka jednak została zostawiona 3 kilometry dalej. Pracuje w innej firmie kurierskiej jako kurier i zapewniam ze swojego doświadczenia że takie praktyki nie powinny być w ogóle stosowane a jeśli są to takowy kurier natychmiast zostaje ukarany finansowo, jeśli sytuacja się powtarza to zostaje mu wypowiedziana umowa. Nie polecam, mała paczka o wadze 300 g kosztowała nas 20 zł a na dodatek musieliśmy znaleźne punkt w którym została zostawiona i odebrać ją sami.

| Skomentuj opinię (1)


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-04 16:30:56
zalety: nie widzę żanych, najgorsza z możliwych firm kurierskich
wady: zero powiadomień, zero kontaktu,brak możliwości reklamacji
opinia: Najgorsza z firm kurierskich.Brak skutecznej możliwości reklamacji, brak powiadomienia choćby smsem, miejsce odbioru to ciasny sklepik w drugiej dzielnicy, gdzie nie ma telefonu. Jak za PRL.

| Skomentuj opinię


jboure
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-09 21:06:15
zalety: umożliwia samodoskonalenie w byciu cierpliwym
wady: jak już myślisz, że 16 kłód pod nogi wystarczy, otrzymujesz kłodę nr 17 - są w tym bardzo kreatywni - najgorszy kurier, z jakim miałem do czynienia jako odbiorca - słowo na "k" użyte wielokrotnie
opinia: 1.Kurier się nie kontaktuje wcale - jak np. domofon nie działa - nieudana próba doręczenia.

2.Infolinia - droga przez mękę z idiotycznym automatem - np. nie wiadomo, od którego momentu masz zacząć podawać track number, bo cały czas dalej nawija.

3.serwis www - próba zmiany adresu doręczenia - nie da rady, no nie da rady - po obowiązkowym podaniu wszystkich danych osobowych - napotkałem już na kilkanaście różnego rodzaju errorów - siedzę godzinę przy tym.

| Skomentuj opinię


gbernat
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-05 11:08:07
zalety: Mimo utrudnień adresowych kurier i tak sobie poradził-przesyłka dotarła na czas
wady: Nie ma
opinia: Dom ma kształt prostokątny, gdzie 2 lokale sa przy ulicy zamieszkania,a drugie 2 trzeba objechac około 200m robiąc obiazd od innej ulicy poprzez skrzyżowanie,Kurier wykonał telefon bo nie wiedział ile lokali ma dom i perfekcyjnie sobie poradził. Inni kurierzy mają z tym problem,albo nie ma adresata lub przesyłkę zostawiają w punktach odbioru.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-24 00:02:06
zalety: powiadomienia email
wady: brak kontaktu telefonicznego przy próbie dostarczenia przesyłki, wydanie dwóm różnym kurierom dwóch przesyłek nadanych przez tę samą firmę
opinia: kurier nie kontaktuje się z klientem przy probie dostarczenia przesyłki, jest wysyłanie emalowe potwierdzenie odebrania przesyłki, co okazuje się nieprawdą, przesyłka podobno jest zostawiona w zaprzyjaźnionym sklepie spożywczym, w którym po udaniu się nie było żadnej przesyłki, fatalna firma kurierska, nie polecam

| Skomentuj opinię


asia41
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-23 08:58:04
zalety: Żadnych zalet
wady: zero kontaktu z kurierem , infolinia beznadziejna
opinia: kurier nie doręczył przesyłki ponieważ nie mógł znaleźć mojego domu , pomimo tego że tabliczka na budynku z numerem i nazwą ulicy jest widoczna ,może nie potrafi czytać.....

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-17 14:44:04
zalety: BRAK
wady: slaby kontakt z odbiorca
opinia: Brak wczesniejszej informacji o planowanym terminie dostawy, problem z odbiorem jesli nie odbierzesz od razu telefonu. tylko jedna proba kontaktu ze strony UPS, BRAK mozliwosci przekierowanie paczki do punktu odbioru przez strone internetowa UPS po nieudanej procbie doreczenia

| Skomentuj opinię



1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-12 21:40:21
zalety: Nie ma zalet pozytywnych aby oceniać
wady: Kurierzy bardzo nie przyjemni
opinia: Nie polecam.Pracuje jak każdy więc zamówiłam kuriera godzin.14-18. Kurier dzwoni o 9tej że jest u mnie z pretensjami i chamstwo mówi że już dziś nie przyjedzie. Najgorsze jest to że otrzymałam emalia będąc w pracy ze zmianą godzin przyjazdu kuriera. Kto czyta emalia w pracy??????Dodatkowo musiałam dopłacić żeby przyjechali na drugi dzień. Wynająć osobę żeby siedziała cały dzień aby wydać lub odebrać przesyłkę. Poraszka jak dla mnie

| Skomentuj opinię


Klaudia956
zwiedzający - 2 punktów

13 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-13 16:04:51
zalety: -
wady: Brak kontaktu, kurier nie dzwoni, zostawia awizo na drzwiach klatki
opinia: Kurier w Gdyni (ul. Abrahama) to jakas parodia. Po raz kolejny polecial sobie w kulki. Awizo przyczepione na drzwich klatki wiec kazdy moze je zerwac. Nie raczyl zadzwonic bo widocznie zbyt ciezko uzyc telefonu. Nie pomysli ze czlowiek moze miec wylaczony domofon czy w tym czasie podejsc do sklepu za rogiem. Zaplacono za usluge ktora nie zostala wykonana. Przez niego musze latac po paczke z dzieckiem bo poswiecic minute zeby zadzwonic to za duzo. Nie mialam problemow z zadna firma kurierska a w ciagu roku zamawiam okolo 30 paczek. Ups jest najgorsza i najmniej przyjemna. Przy poprzedniej paczce bez wyjasnien przelozyli na nastepny dzie doreczenie z informacja "przed koncem dnia". Kurier byl kolo 11-12. Zamieszanie, syf i lenistwo a nie firma!

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-16 17:28:16
zalety: ŻADNEJ NIE ZNALAZŁAM
wady: BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU,OLEWATORSTWO I CHAMSTWO
opinia: BEZNADZIEJA...TRAGEDIA I ŻENADA... zamówiłam wysyłkę kurierem bo zależało mi na szybkiej wysyłce a tymczasem paczka zamiast do domu została dostarczona do jakiegoś punktu odbiory a kurier nawet nie raczył się skontaktować ze mną ...nie mówiąc o tym że nie dostałam żadnej nawet informacji gdzie została przekazana paczka i gdzie mam jej szukać...NIKOMU NIE POLECAM PIERWSZY RAZ SPOTYKAM SIĘ Z TAK NIEKOMPETENTNĄ FIRMĄ KURIERSKĄ

| Skomentuj opinię


Andrzej77
zwiedzający - 2 punktów

41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-26 10:56:14
zalety: nieznane
wady: bezduszność
opinia: Firma kurierska nie uczestniczy w Programie Słucham Swoich Klientów - taki tekst w nagłówku. (!) Trudno się dziwić, bo zachowuje się wrednie. Właśnie odmówiono mi przyjęcia paczki z ciepłą odzieżą, kocami itd. przygotowanej dla pogorzelców! Bo odzież używana, bo wewnętrzny regulamin, którego zapisów nie wolno mi poznać.
Uważam to za draństwo.

| Skomentuj opinię


Krzychu
zwiedzający - 2 punktów

41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-13 19:15:16
zalety: Żadnych
wady: Tragedia, brak komunikacji osoby bardzo nieprzyjemne na infolinii
opinia: Nie polecam !
To jest jakaś tragedia.
Nie można już nawet mówić o braku profesjonalizmu, bo musiałby być w ogóle jakiś poziom obsługi.
Nie można skontaktować sie z kurierem. Pani z Warszawy p. Agnieszka Głosowska bardzo niemiła mówi że nie może podać nr do kuriera. To jakaś fasa chyba działa na szkodę tej firmy.

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-05 14:17:08
zalety: brak
wady: zero kontaktu, kurier tylko w jednej godzinie
opinia: zero informacji od kuriera, że będzie przesyłka, zero telefonu i nagle e-mail, ze paczka ląduje w jakimś punkcie odbioru. Obsługa wciska mi że e-mail informujący poszedł w spam, paczkę mogą wrócić na adres w 2 dni robocze i dostarczenie tylko o 13 stej bo kurier ma taką trasa, przecież to jest jakaś kpina, żeby kurier mógł być tylko w jednej określonej godzinie.

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-29 17:46:04
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Odradzam stanowczo firmę kurierską ups.Kurierzy ściemniają że byli pod danym adresem i próba doręczenia paczki nie powiodła się.A tym czasem frajerom nie chce się wysiadać z auta i zadzwonić domofonem albo debile nie umieją korzystać z przycisków na nim.Centrala twierdzi że byli i nikogo nie zastali, a tym czasem czekasz w domu jak palant oczywiście dodam że domofon działa.

| Skomentuj opinię


Malgosia123
zwiedzający - 2 punktów

41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-08 13:45:24
zalety: -
wady: Brak kontaktu z kurierem, kurier pozoruje próby dostarczenia przesyłki, niekompetentna obsługa i chaos na infolinii
opinia: Przestrzegam przed korzystaniem z firmy kurierskiej UPS. Kurier rzekomo nie zastał mnie w domu, mimo że czekałam cały dzień na przesyłkę. Kurier nie zostawił awiza w skrzynce. Po tej pseudopróbie doręczenia przesyłka trafiła do punktu odbioru. Zamówiłam ponowną dostawę do domu, ale w ciągu trzech następnych dni kurier jej nie dostarczył, a na infolinii nikt mi nie pomógł. Ostatecznie musiałam taksówką pojechać po przesyłkę do Access Point. Słowem: stracone nerwy i pieniądze.

| Skomentuj opinię



41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-28 18:17:19
zalety: miła obsługa na infolinii
wady: brak kontaktu z kurierem,
połączenie z konsultantem na infolinii poprzedzone rozmową z automatem.
wiadomość sms od firmy tylko z linkiem internetowym, mając stary telefon nawet nie jesteś w stanie sprawdzić gdzie znajduje się twoja paczka
opinia: bardzo słabo. Kurier nie podejmuje nawet próby doręczenia paczki tylko od razu przekazuje ją do punktu doręczenia. Człowiek siedzi cały dzień w domu i czeka na kuriera a ten nawet nie zadzwoni domofonem czy zapuka do drzwi, a okazuje się ze dostaje sms z linkiem do informacji gdzie paczka została zostawiona. Osoby starsze mając telefon bez dostępu do internetu nawet nie są w stanie sprawdzić tych informacji. Gdyby chociaż był podany nr telefonu ale tego też nie było. Po kontakcie z infolinią (pierwsze 5 min rozmawia się z automatem który średnio reaguje na polecenia które sam prosi żeby powtórzyć) dostałem informację, że @UPSPolska nie świadczy usługi dzwonienia do klienta, a awizo z niedoręczonej paczki powinno być w skrzynce, więc pytam jakim cudem w skrzynce skoro Kurier nawet nie zadzwonił do domofonu to jak miał wejść do bloku i zostawić awizo. Sprawa została skierowana do regionalnego centrum. Po 15 min otrzymałem telefon zwrotny od Pani z regionalnego centrum, że udało im się skontaktować z kurierem i że ten był ponoć na miejscu i dzwonił do sąsiada (tu pytanie jakim cudem skoro nie dzwonił do mnie mógł dzwonić do sąsiada a ten ponoć mu powiedział żeby zostawić paczkę w punkcie odbioru) zastanawiam się po co podajemy konkretny adres i nr telefonu firmie oraz płacimy za usługę doręczenia pod adres skoro kurierzy i tak nie podejmują próby doręczenia.

za plus można uznać to, że jak już uda się skontaktować z działem obsługi klienta to osoby tam zatrudnione są przyjazne i pomocne oraz całkiem sprawnie rozwiązują problem.
Tylko lepiej zapobiegać problemom niż je tworzyć.

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-23 16:48:47
zalety: BRAK
wady: TERMIN DOSTAWY
opinia: W dniu 21.11.2017r. o godz.11:40 z miejscowości ŻARY
wysłano UPS przesyłkę.Towar zamówiony dotarł do mnie
23-11-2017r. o godz. 16:30.Firma kurierska dostarczała przesyłkę w ciągu 54godzin.To się nazywa
tępo .Na liście przewozowym widnieje DATE:21NOV2017.
List przewozowy zostawię sobie na pamiątkę tak błyskawicznej dostawy. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ !!!!
SKALA OCENY - 0
Chciałbym nadmienić że towar zakupiłem 12:15w dniu
20-11-2017r

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-16 16:09:52
zalety: -brak
wady: - niedokładna strona monitorowania.
- planowana data doreczenia zmienia sie szybko
i bardzo ciekwie ;).
- paczka zamiast dotrzeć jak najszybciej do
klienta leży 2 dni w magazynie w sąsiednim
mieście.
opinia: 0/10 nie polecam tej firmy.
- niedokładna strona monitorowania.
- planowana data doreczenia zmienia sie szybko
i bardzo ciekwie ;).
- paczka zamiast dotrzeć jak najszybciej do
klienta leży 2 dni w magazynie w sąsiednim
mieście.

| Skomentuj opinię