Przesyłki Kurierskie UPS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.41 / 5.00
14% opiniujących poleca UPS
Przesyłki kurierskie UPS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek UPS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera UPS

Opinie użytkowników o UPS

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-02 17:46:35
zalety: brak
wady: bez komentarza
opinia: paczka miała dojść w ciągu 24 - 48h jednak minęło już 72h... Miała dojść dzisiaj ale oczywiście w ostatniej chwili dostałem wiadomość ze dojdzie jednak jutro

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-15 18:30:55
zalety: Nic
wady: Kurierzy oszuści
opinia: Kurier tragedia, w dniu 14.11 o godzinie 14:09 zobaczyłem status dostarczone. Kurier mówi że dostarczył osobie w wieku 25-30 lat bez brody i okularów paczkę (wiek może i by się zgadzał ale noszę brodę i okulary), która podała się za mnie i podpisała odbiór. 15.11 kurier podjechał do mnie, widziałem całą jego trasę jak podjeżdżał, powiedział że wczoraj dostarczył paczkę do następnego bloku przez pomyłkę (zdarza się). Ale, właśnie ale. Widziałem trasę kuriera bo byłem na dworze i nie podjeżdżał pod sąsiedni blok aby odebrać paczkę od tej osoby, do tego tam gdzie powiedział mieszkają 2 kobiety, nie ma tam żadnego mężczyzny, oraz później jak infolinia ups się ze mną kontaktowała to kurier podał że odebrał paczkę mój brat gdzie brata nie posiadam. Ok 18 zadzwonili ponownie z ups gdzie w rozmowie brał udział jeszcze kurier i zaczął kłamać, że paczkę dostarczył mi w dniu 14.11, że podjechał pod dobry adres wtedy, że mi osobiście przekazywał paczkę oraz zaczął jeszcze mówić, że go oczerniam. Dlatego z całego serca nie polecam usług tej firmy gdyż okazuje się że zatrudniają kurierów, którzy okłamują oraz podrabiają podpisy klientów oraz oczerniają innych ludzi, którym rzekomo dostarczali przesyłki.

| Skomentuj opinię (1)



1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-13 16:39:48
zalety: Brak
wady: Nie solidność,brak szacunku dla klienta,podawanie nieprawdy
opinia: Podobnie jak przy wielu opiniach, czekałam na odbiór przesyłki.W pewnym momencie otrzymałam informację o braku możliwości dostarczenia paczki z powodu nieobecności odbiorcy. Podany adres pod którym paczka będzie czekała na odbiór. To jest kompletna bzdura ponieważ ja jestem w domu po świeżym zabiegu na kolanie i poruszam się o kulach. Nie wychodzę na dwór i jeszcze długo nie będę.Kuriera u mnie nie było i nie kontaktował się ze mną.Sam przekierował paczkę do jakiegoś punktu w którym ja ją mam odebrać. Mieszkam sama i nie ma takiej możliwości.Płacę za dostawę o domu i tego oczekuję.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-31 14:38:15
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z kurierem
Oddelegowanie paczki pod inny adres bez ustalenia
Brak chęci współpracy ze strony obsługi
opinia: Nie polecam UPS Polska!!!!

Kpina z klienta. Brak chęci na współpracę. Przesyłka o wadze 20 kg została oddelegowana pod inny, niż wskazany adres bez kontaktu z adresatem.

| Skomentuj opinię


Michalred85
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-22 22:45:48
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu z klientem, Nierzetelność, trudności ze znalezieniem przesyłki, nieprofesjonalizm.
opinia: Kurier Prawdopodobnie bez próby doręczenie odbił paczkę na skanerze i tego samego dnia zostawił w Punkcie ups na innej dzielnicy. Z historii doręczenia wnioskuje że paczka została zeskanowana w Świebodzicach a my mieszkamy w Wałbrzychu. Najbliższe dwa punkty odbioru paczek zlokalizowane są 200 i 350 metrów od naszej ulicy, paczka jednak została zostawiona 3 kilometry dalej. Pracuje w innej firmie kurierskiej jako kurier i zapewniam ze swojego doświadczenia że takie praktyki nie powinny być w ogóle stosowane a jeśli są to takowy kurier natychmiast zostaje ukarany finansowo, jeśli sytuacja się powtarza to zostaje mu wypowiedziana umowa. Nie polecam, mała paczka o wadze 300 g kosztowała nas 20 zł a na dodatek musieliśmy znaleźne punkt w którym została zostawiona i odebrać ją sami.

| Skomentuj opinię (1)


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-04 16:30:56
zalety: nie widzę żanych, najgorsza z możliwych firm kurierskich
wady: zero powiadomień, zero kontaktu,brak możliwości reklamacji
opinia: Najgorsza z firm kurierskich.Brak skutecznej możliwości reklamacji, brak powiadomienia choćby smsem, miejsce odbioru to ciasny sklepik w drugiej dzielnicy, gdzie nie ma telefonu. Jak za PRL.

| Skomentuj opinię


jboure
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-09 21:06:15
zalety: umożliwia samodoskonalenie w byciu cierpliwym
wady: jak już myślisz, że 16 kłód pod nogi wystarczy, otrzymujesz kłodę nr 17 - są w tym bardzo kreatywni - najgorszy kurier, z jakim miałem do czynienia jako odbiorca - słowo na "k" użyte wielokrotnie
opinia: 1.Kurier się nie kontaktuje wcale - jak np. domofon nie działa - nieudana próba doręczenia.

2.Infolinia - droga przez mękę z idiotycznym automatem - np. nie wiadomo, od którego momentu masz zacząć podawać track number, bo cały czas dalej nawija.

3.serwis www - próba zmiany adresu doręczenia - nie da rady, no nie da rady - po obowiązkowym podaniu wszystkich danych osobowych - napotkałem już na kilkanaście różnego rodzaju errorów - siedzę godzinę przy tym.

| Skomentuj opinię


gbernat
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-05 11:08:07
zalety: Mimo utrudnień adresowych kurier i tak sobie poradził-przesyłka dotarła na czas
wady: Nie ma
opinia: Dom ma kształt prostokątny, gdzie 2 lokale sa przy ulicy zamieszkania,a drugie 2 trzeba objechac około 200m robiąc obiazd od innej ulicy poprzez skrzyżowanie,Kurier wykonał telefon bo nie wiedział ile lokali ma dom i perfekcyjnie sobie poradził. Inni kurierzy mają z tym problem,albo nie ma adresata lub przesyłkę zostawiają w punktach odbioru.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-24 00:02:06
zalety: powiadomienia email
wady: brak kontaktu telefonicznego przy próbie dostarczenia przesyłki, wydanie dwóm różnym kurierom dwóch przesyłek nadanych przez tę samą firmę
opinia: kurier nie kontaktuje się z klientem przy probie dostarczenia przesyłki, jest wysyłanie emalowe potwierdzenie odebrania przesyłki, co okazuje się nieprawdą, przesyłka podobno jest zostawiona w zaprzyjaźnionym sklepie spożywczym, w którym po udaniu się nie było żadnej przesyłki, fatalna firma kurierska, nie polecam

| Skomentuj opinię



asia41
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-23 08:58:04
zalety: Żadnych zalet
wady: zero kontaktu z kurierem , infolinia beznadziejna
opinia: kurier nie doręczył przesyłki ponieważ nie mógł znaleźć mojego domu , pomimo tego że tabliczka na budynku z numerem i nazwą ulicy jest widoczna ,może nie potrafi czytać.....

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-17 14:44:04
zalety: BRAK
wady: slaby kontakt z odbiorca
opinia: Brak wczesniejszej informacji o planowanym terminie dostawy, problem z odbiorem jesli nie odbierzesz od razu telefonu. tylko jedna proba kontaktu ze strony UPS, BRAK mozliwosci przekierowanie paczki do punktu odbioru przez strone internetowa UPS po nieudanej procbie doreczenia

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-12 21:40:21
zalety: Nie ma zalet pozytywnych aby oceniać
wady: Kurierzy bardzo nie przyjemni
opinia: Nie polecam.Pracuje jak każdy więc zamówiłam kuriera godzin.14-18. Kurier dzwoni o 9tej że jest u mnie z pretensjami i chamstwo mówi że już dziś nie przyjedzie. Najgorsze jest to że otrzymałam emalia będąc w pracy ze zmianą godzin przyjazdu kuriera. Kto czyta emalia w pracy??????Dodatkowo musiałam dopłacić żeby przyjechali na drugi dzień. Wynająć osobę żeby siedziała cały dzień aby wydać lub odebrać przesyłkę. Poraszka jak dla mnie

| Skomentuj opinię


Klaudia956
zwiedzający - 2 punktów

15 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-13 16:04:51
zalety: -
wady: Brak kontaktu, kurier nie dzwoni, zostawia awizo na drzwiach klatki
opinia: Kurier w Gdyni (ul. Abrahama) to jakas parodia. Po raz kolejny polecial sobie w kulki. Awizo przyczepione na drzwich klatki wiec kazdy moze je zerwac. Nie raczyl zadzwonic bo widocznie zbyt ciezko uzyc telefonu. Nie pomysli ze czlowiek moze miec wylaczony domofon czy w tym czasie podejsc do sklepu za rogiem. Zaplacono za usluge ktora nie zostala wykonana. Przez niego musze latac po paczke z dzieckiem bo poswiecic minute zeby zadzwonic to za duzo. Nie mialam problemow z zadna firma kurierska a w ciagu roku zamawiam okolo 30 paczek. Ups jest najgorsza i najmniej przyjemna. Przy poprzedniej paczce bez wyjasnien przelozyli na nastepny dzie doreczenie z informacja "przed koncem dnia". Kurier byl kolo 11-12. Zamieszanie, syf i lenistwo a nie firma!

| Skomentuj opinię


43 osoby z 43 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-05-16 17:28:16
zalety: ŻADNEJ NIE ZNALAZŁAM
wady: BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU,OLEWATORSTWO I CHAMSTWO
opinia: BEZNADZIEJA...TRAGEDIA I ŻENADA... zamówiłam wysyłkę kurierem bo zależało mi na szybkiej wysyłce a tymczasem paczka zamiast do domu została dostarczona do jakiegoś punktu odbiory a kurier nawet nie raczył się skontaktować ze mną ...nie mówiąc o tym że nie dostałam żadnej nawet informacji gdzie została przekazana paczka i gdzie mam jej szukać...NIKOMU NIE POLECAM PIERWSZY RAZ SPOTYKAM SIĘ Z TAK NIEKOMPETENTNĄ FIRMĄ KURIERSKĄ

| Skomentuj opinię


Andrzej77
zwiedzający - 2 punktów

41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-26 10:56:14
zalety: nieznane
wady: bezduszność
opinia: Firma kurierska nie uczestniczy w Programie Słucham Swoich Klientów - taki tekst w nagłówku. (!) Trudno się dziwić, bo zachowuje się wrednie. Właśnie odmówiono mi przyjęcia paczki z ciepłą odzieżą, kocami itd. przygotowanej dla pogorzelców! Bo odzież używana, bo wewnętrzny regulamin, którego zapisów nie wolno mi poznać.
Uważam to za draństwo.

| Skomentuj opinię


Krzychu
zwiedzający - 2 punktów

42 osoby z 42 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-03-13 19:15:16
zalety: Żadnych
wady: Tragedia, brak komunikacji osoby bardzo nieprzyjemne na infolinii
opinia: Nie polecam !
To jest jakaś tragedia.
Nie można już nawet mówić o braku profesjonalizmu, bo musiałby być w ogóle jakiś poziom obsługi.
Nie można skontaktować sie z kurierem. Pani z Warszawy p. Agnieszka Głosowska bardzo niemiła mówi że nie może podać nr do kuriera. To jakaś fasa chyba działa na szkodę tej firmy.

| Skomentuj opinię


42 osoby z 42 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-05 14:17:08
zalety: brak
wady: zero kontaktu, kurier tylko w jednej godzinie
opinia: zero informacji od kuriera, że będzie przesyłka, zero telefonu i nagle e-mail, ze paczka ląduje w jakimś punkcie odbioru. Obsługa wciska mi że e-mail informujący poszedł w spam, paczkę mogą wrócić na adres w 2 dni robocze i dostarczenie tylko o 13 stej bo kurier ma taką trasa, przecież to jest jakaś kpina, żeby kurier mógł być tylko w jednej określonej godzinie.

| Skomentuj opinię



41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-29 17:46:04
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Odradzam stanowczo firmę kurierską ups.Kurierzy ściemniają że byli pod danym adresem i próba doręczenia paczki nie powiodła się.A tym czasem frajerom nie chce się wysiadać z auta i zadzwonić domofonem albo debile nie umieją korzystać z przycisków na nim.Centrala twierdzi że byli i nikogo nie zastali, a tym czasem czekasz w domu jak palant oczywiście dodam że domofon działa.

| Skomentuj opinię


Malgosia123
zwiedzający - 2 punktów

41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-08 13:45:24
zalety: -
wady: Brak kontaktu z kurierem, kurier pozoruje próby dostarczenia przesyłki, niekompetentna obsługa i chaos na infolinii
opinia: Przestrzegam przed korzystaniem z firmy kurierskiej UPS. Kurier rzekomo nie zastał mnie w domu, mimo że czekałam cały dzień na przesyłkę. Kurier nie zostawił awiza w skrzynce. Po tej pseudopróbie doręczenia przesyłka trafiła do punktu odbioru. Zamówiłam ponowną dostawę do domu, ale w ciągu trzech następnych dni kurier jej nie dostarczył, a na infolinii nikt mi nie pomógł. Ostatecznie musiałam taksówką pojechać po przesyłkę do Access Point. Słowem: stracone nerwy i pieniądze.

| Skomentuj opinię


41 osoby z 41 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-28 18:17:19
zalety: miła obsługa na infolinii
wady: brak kontaktu z kurierem,
połączenie z konsultantem na infolinii poprzedzone rozmową z automatem.
wiadomość sms od firmy tylko z linkiem internetowym, mając stary telefon nawet nie jesteś w stanie sprawdzić gdzie znajduje się twoja paczka
opinia: bardzo słabo. Kurier nie podejmuje nawet próby doręczenia paczki tylko od razu przekazuje ją do punktu doręczenia. Człowiek siedzi cały dzień w domu i czeka na kuriera a ten nawet nie zadzwoni domofonem czy zapuka do drzwi, a okazuje się ze dostaje sms z linkiem do informacji gdzie paczka została zostawiona. Osoby starsze mając telefon bez dostępu do internetu nawet nie są w stanie sprawdzić tych informacji. Gdyby chociaż był podany nr telefonu ale tego też nie było. Po kontakcie z infolinią (pierwsze 5 min rozmawia się z automatem który średnio reaguje na polecenia które sam prosi żeby powtórzyć) dostałem informację, że @UPSPolska nie świadczy usługi dzwonienia do klienta, a awizo z niedoręczonej paczki powinno być w skrzynce, więc pytam jakim cudem w skrzynce skoro Kurier nawet nie zadzwonił do domofonu to jak miał wejść do bloku i zostawić awizo. Sprawa została skierowana do regionalnego centrum. Po 15 min otrzymałem telefon zwrotny od Pani z regionalnego centrum, że udało im się skontaktować z kurierem i że ten był ponoć na miejscu i dzwonił do sąsiada (tu pytanie jakim cudem skoro nie dzwonił do mnie mógł dzwonić do sąsiada a ten ponoć mu powiedział żeby zostawić paczkę w punkcie odbioru) zastanawiam się po co podajemy konkretny adres i nr telefonu firmie oraz płacimy za usługę doręczenia pod adres skoro kurierzy i tak nie podejmują próby doręczenia.

za plus można uznać to, że jak już uda się skontaktować z działem obsługi klienta to osoby tam zatrudnione są przyjazne i pomocne oraz całkiem sprawnie rozwiązują problem.
Tylko lepiej zapobiegać problemom niż je tworzyć.

| Skomentuj opinię