Przesyłki Kurierskie UPS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.41 / 5.00
14% opiniujących poleca UPS
Przesyłki kurierskie UPS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek UPS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera UPS

Opinie użytkowników o UPS

132 osoby z 224 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-07 11:35:26
zalety: Pieknie potrafią się reklamować
wady: Chamstwo , szantażowanie klientów niedostarczeniem przesyłki/. Infolinia nie jest w stanie załatwić żadnego problemu
opinia: Nie zamawiam towarów przewożonych przez UPS, bo zbyt dużo nerwów straciłam na użeranie się z tą firmą.

| Skomentuj opinię


130 osoby z 220 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-08 08:55:24
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu , zero informacji w dodatku kurier kłamca
opinia: Zero jakiegokolwiek kontaktu paczka wysłana w piątek o 8:00 dzis jest czwartek i nadal nie mam paczki co lepsze oczekiwałam kuriera w domu po czym okazało sie ze kurier niby u mnie był . Oszustwo

| Skomentuj opinię



jozekkk
zwiedzający - 1 punktów

55 osoby z 70 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-30 20:23:20
zalety: Trudno się jakichkolwiek dopatrzeć.
wady: Brak kontaktu telefonicznego.
Kiedy kurier nie wyrabia z przesyłkami, po prostu nie przyjeżdża, a w terminalu pisze, że nie zastał klienta bądź termin doręczenia/odbioru został zmieniony na jego żądanie.
W centrali pracują ludzie nieuprzejmi i nieliczący się z klientem.
opinia: To, kiedy zjawi się kurier, jest niezmiennie jedną wielką niewiadomą. W roku 2016, kiedy smartfony zdominowały świat, nadal funkcjonuje firma kurierska, której skontaktowanie się z klientem sprawia, nie wiedzieć czemu, ogromną trudność. Jedynym rozwiązaniem okazuje się niewychodzenie z domu przez cały dzień lub, kiedy to niemożliwe, błaganie na kolanach współlokatorów o to, żeby opuszczali mieszkanie na zmianę, tak żeby w każdym momencie choć jedna osoba była na miejscu. Ale to na nic, kiedy kurier, zobowiązawszy się przyjechać po paczkę w przeciągu doby, nie pojawia się nawet po upływie dwóch, a na stronie internetowej umożliwiającej monitorowanie przesyłki pojawiają się enigmatyczne hasła sugerujące, że kurier był i nikogo nie został. Pierwsza próba zakończona niepowodzeniem. Kolejna doba uziemienia, kuriera znów nie ma, w statusie przesyłki ponownie niestworzone historie mające się nijak do rzeczywistości. I powtórka z rozrywki, tym razem rzekomą próbę podjęto po raz trzeci, a więc ostatni. Centrala nic nie wie. Przecież jest napisane, że kurier zjawiał się co dzień przez trzy kolejne dni. Nie mógł sobie przecież tego wyssać z palca! To usługobiorca nie ma racji. A jakże :)

| Skomentuj opinię


119 osoby z 198 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-19 19:17:07
zalety: Zadnych
wady: Lenistwo, olewanie klijentow.Zadnego kontaktu z kurierem. Chamska telefoniczna obsluga klijenta
opinia: Najgorsza firma kurierska z mozliwych. Kurier nie przyjezdza a potem mowi ze nikogo nie bylo w domu. W mailu podaja inna date kurier przyjezdza innego dnia. W osludze klijenta mozna uslyszec ze to nie ich problem I ze oni nie sa od tego zeby wysluchiwac skarg

| Skomentuj opinię


customuser
zwiedzający - 1 punktów

175 osoby z 310 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-24 10:06:15
zalety: brak
wady: chamstwo
nieprofesjonalizm
opinia: Chamstwo i nieprofesjonalizm. Kurier obrażony, że musi mi dostarczyć przesyłkę, bez słowa. Siedział w samochodzie i czekał aż ktoś łaskawiem podejdzie i odbierze opłacony towar. Nieporozumienie. Niesamowicie mnie zdenerwował na samym początku dnia. Dosło

| Skomentuj opinię


105 osoby z 170 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-16 11:13:24
zalety: Brak
wady: Głupota firmy i niezaradnosc kuriera
opinia: Brak mi już słów do tych barnaow więcej nie zamówię u nich paczki, a na tej infolinia to też taka nie przyjemna świnia pracuje chamica jedna, Zakalec społeczny

| Skomentuj opinię


natasz
zwiedzający - 1 punktów

53 osoby z 66 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-23 09:21:49
zalety: kilkakrotnie dawałem szansę tej firmie - zalet niestety brak
wady: same wady - patrz opis poniżej
opinia: 1. Brak kontaktu z kurierem.
2. Wg regulaminu firmy kurier nie ma obowiązku kontaktowania się przed doręczeniem przesyłki (pomimo podanego telefonu), więc nie dzwoni, bo mu nie zależy - wrzuca awizo i załatwione.
3. Po paczkę ważącą prawie 20kg trzeba jechać samemu parę kilometrów i ją jeszcze dotaszczyć do domu!
4. Najsłabsze usługi z wszystkich firm kurierskich, z jakimi miałem styczność.

| Skomentuj opinię


41 osoby z 42 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-28 16:04:51
zalety: jak na razie brak
wady: brak kontaktu z kurierem !!!!!!!!!!!!!
opinia: Rzecz sie dzieje poza Polska. Kurier jeszcze dzien przed planowana dostawa zaznaczyl ze adres jest niemozliwy do lokalizacji (czesto cos zamawiam i jakos inny kurier moze zlokalizowac moj adres ZAWSZE, a jesli ma watpliwosci to DZWONI) i ze trwa proba lokalizacji. Proba ta polega na tym, ze to JA szukam telefonu i dzwonie na infolinie. Na infolinii srednio mila pani daje mi do zrozumienia ze to straszny problem jesli jest tylko numer budynku a nie ma numeru mieszkania i proponuje mi odbior osobisty paczki 2.5 godziny drogi w jedna strone !!!! Kurier nawet nie probowal sie ze mna skontaktowac telefonicznie! Czekam juz tydzien, paczki nie mam do tej pory i nie wiem czy ja bede miala !!!! A wszystko przez to ze ups nie daje zapewne kurierom telefonow sluzbowych.

| Skomentuj opinię


44 osoby z 48 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-08 07:57:33
zalety: System monitorujący, umożliwiający zmianę terminu bądź miejsca dostawy. Oczywiście pod warunkiem, że dostaniemy od sprzedawcy w miarę szybko link do przesyłki.
wady: Kurierzy mało elastyczni, brak wcześniejszego kontaktu telefonicznego.
opinia: Z własnego doświadczenia polecam mniejsze firmy kurierskie. Tym dużym (UPS, Dxx) chyba role się pomyliły. Ich działanie przypomina Pocztę Polską sprzed lat. Dziś już nawet Pocztex dzwoni i uprzejmie umawia się z klientem.

| Skomentuj opinię



228 osoby z 416 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-12 19:07:42
zalety: brak
wady: brak kontaktu telefonicznego z kurierem, przyjazd po przesyłkę dwie godziny po krańcowym czasie /miało być do 15-tej, było o 17-tej/, zachowanie kuriera nie zachęcające do korzystania z usług ups.
opinia: raczej nie skorzystam już z usług tej firmy. Meritum opinii zawarłem w powyższym punkcie pt. "wady". Nie mam nic innego do dodania.

| Skomentuj opinię


141 osoby z 242 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-14 14:54:11
zalety: Szybkie połączenie z bardzo marną obsługą klienta, która nie skupia się na tym aby pomóc rozwiązać problem a jedynie wygłasza fomułki.
wady: -bardzo zła obsługa klienta
-brak chęci pomocy
-gdy kogoś nie ma w domu kurier nie dzwoni ,,bo nie ma obowiązku " . DPD,DHL,Siódemka - zawsze dzwonią.
-konsultant nie zaproponował żadnego rozwiązania w słuchawce była cisza, czekał aż skończę ,,swoje kwestie" i do widzenia
opinia: Z przykrością wystawiam opinię negatywną. Biorę specjalnie dzień wolny i czekam na pilną przesyłkę, wychodzę na 15 min z psem na spacer i zastaję powiadomienie w skrzynce że nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie zadzwonił, nic tylko zostawienie kartki w skrzynce. Dzwonię zatem po pomoc ,ponieważ jako osoba nie sprawna nie jestem w stanie wyjść z domu do punktu odbioru przesyłek, na infolini Pan informuje mnie iż ,,kurier nie ma obowiązku dzwonić". Po przedstawieniu mu mojej sytuacji ,że pilnie na nią czekam a kurier był tu 10 min temu Pan nic nie odpowiada i jedynie czeka aż skończe i dam mu spokój. Był to test na nawiązanie stałej współpracy i firma UPC wypadła najgorzej. Jako jedyni nie wyszli z ręką do klienta aby mu pomóc, zadzwonić do kuriera,czy istnieje możliwość ponownego dostarczenia. Pan z infolini powtarzał niczym mantrę ,,kurier nie ma obowiązku dzwonić" . Zatem bardzo dziękuje za współpracę po raz pierwszy i ostatni. Jako jedyni nie wyszliście mi z żadną pomocą w porównianiu do DHL czy DPD. STANOWCZO NIE POLECAM. Bardzo marna obsługa klienta, zero chęci pomocy.

| Skomentuj opinię (2)


Klaudia956
zwiedzający - 2 punktów

12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-13 16:04:51
zalety: -
wady: Brak kontaktu, kurier nie dzwoni, zostawia awizo na drzwiach klatki
opinia: Kurier w Gdyni (ul. Abrahama) to jakas parodia. Po raz kolejny polecial sobie w kulki. Awizo przyczepione na drzwich klatki wiec kazdy moze je zerwac. Nie raczyl zadzwonic bo widocznie zbyt ciezko uzyc telefonu. Nie pomysli ze czlowiek moze miec wylaczony domofon czy w tym czasie podejsc do sklepu za rogiem. Zaplacono za usluge ktora nie zostala wykonana. Przez niego musze latac po paczke z dzieckiem bo poswiecic minute zeby zadzwonic to za duzo. Nie mialam problemow z zadna firma kurierska a w ciagu roku zamawiam okolo 30 paczek. Ups jest najgorsza i najmniej przyjemna. Przy poprzedniej paczce bez wyjasnien przelozyli na nastepny dzie doreczenie z informacja "przed koncem dnia". Kurier byl kolo 11-12. Zamieszanie, syf i lenistwo a nie firma!

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-12 21:40:21
zalety: Nie ma zalet pozytywnych aby oceniać
wady: Kurierzy bardzo nie przyjemni
opinia: Nie polecam.Pracuje jak każdy więc zamówiłam kuriera godzin.14-18. Kurier dzwoni o 9tej że jest u mnie z pretensjami i chamstwo mówi że już dziś nie przyjedzie. Najgorsze jest to że otrzymałam emalia będąc w pracy ze zmianą godzin przyjazdu kuriera. Kto czyta emalia w pracy??????Dodatkowo musiałam dopłacić żeby przyjechali na drugi dzień. Wynająć osobę żeby siedziała cały dzień aby wydać lub odebrać przesyłkę. Poraszka jak dla mnie

| Skomentuj opinię