Przesyłki Kurierskie UPS - Opinie Klientów

Ocena użytkowników 1.41 / 5.00
14% opiniujących poleca UPS
Przesyłki kurierskie UPS. Opinie klientów i porównanie ekspresowych przesyłek UPS z innymi firmami. Wystaw swój komentarz aby przestrzec użytkowników bozo.pl lub polecić kuriera UPS

Opinie użytkowników o UPS

gugio1
zwiedzający - 1 punktów

96 osoby z 151 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-22 15:51:02
zalety: wszystko zależy od kuriera
wady: Większość kurierów to dno ,arogancja kłamcy i lenie
opinia: Firma kurierska sama dla siebie . Kurierzy bezczelni i kłamcy . Klienta mają za nic po prostu zło konieczne . Dostarczają towar jak im się podoba .

| Skomentuj opinię


197 osoby z 353 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-17 14:07:21
zalety: nie ma
wady: brak poszanowania.
opinia: Zero poszanowania dla rzeczy,która ma być dostarczona. Paczka była zniszczona razem z ZAWARTOŚCIĄ. Żenada. Produkt nadający sie jedynie do wyrzucenia, dzięki niekompetentnemu kurierowi,który nie potrafi wykonywać swojego zadania.

| Skomentuj opinię



45 osoby z 49 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-14 16:53:37
zalety: Sledzenie przesylki.
wady: Jak nizej.
opinia: ... do tej pory nie moglam narzekac. Jednak dzis, po raz pierwszy spotkalam sie z taka sytuacja, ze kurier byl po prostu - nie owijajac w bawelne - wredny i chamski (poczawszy od rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w formie krzyczacej) az po odczucia osoby odbierajacej paczke (osoba chora, ktora nie dobiegnie do drzwi w sekunde). Moze niech ten mlody pracownik zastanowi sie nad zmiana profesji albo rozladowaniem emocji w inny sposob. Miejsce doreczenia przesylki: Augustów

| Skomentuj opinię


142 osoby z 243 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-14 14:54:11
zalety: Szybkie połączenie z bardzo marną obsługą klienta, która nie skupia się na tym aby pomóc rozwiązać problem a jedynie wygłasza fomułki.
wady: -bardzo zła obsługa klienta
-brak chęci pomocy
-gdy kogoś nie ma w domu kurier nie dzwoni ,,bo nie ma obowiązku " . DPD,DHL,Siódemka - zawsze dzwonią.
-konsultant nie zaproponował żadnego rozwiązania w słuchawce była cisza, czekał aż skończę ,,swoje kwestie" i do widzenia
opinia: Z przykrością wystawiam opinię negatywną. Biorę specjalnie dzień wolny i czekam na pilną przesyłkę, wychodzę na 15 min z psem na spacer i zastaję powiadomienie w skrzynce że nikogo nie było w domu. Kurier nawet nie zadzwonił, nic tylko zostawienie kartki w skrzynce. Dzwonię zatem po pomoc ,ponieważ jako osoba nie sprawna nie jestem w stanie wyjść z domu do punktu odbioru przesyłek, na infolini Pan informuje mnie iż ,,kurier nie ma obowiązku dzwonić". Po przedstawieniu mu mojej sytuacji ,że pilnie na nią czekam a kurier był tu 10 min temu Pan nic nie odpowiada i jedynie czeka aż skończe i dam mu spokój. Był to test na nawiązanie stałej współpracy i firma UPC wypadła najgorzej. Jako jedyni nie wyszli z ręką do klienta aby mu pomóc, zadzwonić do kuriera,czy istnieje możliwość ponownego dostarczenia. Pan z infolini powtarzał niczym mantrę ,,kurier nie ma obowiązku dzwonić" . Zatem bardzo dziękuje za współpracę po raz pierwszy i ostatni. Jako jedyni nie wyszliście mi z żadną pomocą w porównianiu do DHL czy DPD. STANOWCZO NIE POLECAM. Bardzo marna obsługa klienta, zero chęci pomocy.

| Skomentuj opinię (2)


229 osoby z 417 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-12 19:07:42
zalety: brak
wady: brak kontaktu telefonicznego z kurierem, przyjazd po przesyłkę dwie godziny po krańcowym czasie /miało być do 15-tej, było o 17-tej/, zachowanie kuriera nie zachęcające do korzystania z usług ups.
opinia: raczej nie skorzystam już z usług tej firmy. Meritum opinii zawarłem w powyższym punkcie pt. "wady". Nie mam nic innego do dodania.

| Skomentuj opinię


45 osoby z 49 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-08 07:57:33
zalety: System monitorujący, umożliwiający zmianę terminu bądź miejsca dostawy. Oczywiście pod warunkiem, że dostaniemy od sprzedawcy w miarę szybko link do przesyłki.
wady: Kurierzy mało elastyczni, brak wcześniejszego kontaktu telefonicznego.
opinia: Z własnego doświadczenia polecam mniejsze firmy kurierskie. Tym dużym (UPS, Dxx) chyba role się pomyliły. Ich działanie przypomina Pocztę Polską sprzed lat. Dziś już nawet Pocztex dzwoni i uprzejmie umawia się z klientem.

| Skomentuj opinię


42 osoby z 43 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-28 16:04:51
zalety: jak na razie brak
wady: brak kontaktu z kurierem !!!!!!!!!!!!!
opinia: Rzecz sie dzieje poza Polska. Kurier jeszcze dzien przed planowana dostawa zaznaczyl ze adres jest niemozliwy do lokalizacji (czesto cos zamawiam i jakos inny kurier moze zlokalizowac moj adres ZAWSZE, a jesli ma watpliwosci to DZWONI) i ze trwa proba lokalizacji. Proba ta polega na tym, ze to JA szukam telefonu i dzwonie na infolinie. Na infolinii srednio mila pani daje mi do zrozumienia ze to straszny problem jesli jest tylko numer budynku a nie ma numeru mieszkania i proponuje mi odbior osobisty paczki 2.5 godziny drogi w jedna strone !!!! Kurier nawet nie probowal sie ze mna skontaktowac telefonicznie! Czekam juz tydzien, paczki nie mam do tej pory i nie wiem czy ja bede miala !!!! A wszystko przez to ze ups nie daje zapewne kurierom telefonow sluzbowych.

| Skomentuj opinię


natasz
zwiedzający - 1 punktów

54 osoby z 67 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-23 09:21:49
zalety: kilkakrotnie dawałem szansę tej firmie - zalet niestety brak
wady: same wady - patrz opis poniżej
opinia: 1. Brak kontaktu z kurierem.
2. Wg regulaminu firmy kurier nie ma obowiązku kontaktowania się przed doręczeniem przesyłki (pomimo podanego telefonu), więc nie dzwoni, bo mu nie zależy - wrzuca awizo i załatwione.
3. Po paczkę ważącą prawie 20kg trzeba jechać samemu parę kilometrów i ją jeszcze dotaszczyć do domu!
4. Najsłabsze usługi z wszystkich firm kurierskich, z jakimi miałem styczność.

| Skomentuj opinię


106 osoby z 171 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-16 11:13:24
zalety: Brak
wady: Głupota firmy i niezaradnosc kuriera
opinia: Brak mi już słów do tych barnaow więcej nie zamówię u nich paczki, a na tej infolinia to też taka nie przyjemna świnia pracuje chamica jedna, Zakalec społeczny

| Skomentuj opinię



customuser
zwiedzający - 1 punktów

176 osoby z 311 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-24 10:06:15
zalety: brak
wady: chamstwo
nieprofesjonalizm
opinia: Chamstwo i nieprofesjonalizm. Kurier obrażony, że musi mi dostarczyć przesyłkę, bez słowa. Siedział w samochodzie i czekał aż ktoś łaskawiem podejdzie i odbierze opłacony towar. Nieporozumienie. Niesamowicie mnie zdenerwował na samym początku dnia. Dosło

| Skomentuj opinię


120 osoby z 199 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-19 19:17:07
zalety: Zadnych
wady: Lenistwo, olewanie klijentow.Zadnego kontaktu z kurierem. Chamska telefoniczna obsluga klijenta
opinia: Najgorsza firma kurierska z mozliwych. Kurier nie przyjezdza a potem mowi ze nikogo nie bylo w domu. W mailu podaja inna date kurier przyjezdza innego dnia. W osludze klijenta mozna uslyszec ze to nie ich problem I ze oni nie sa od tego zeby wysluchiwac skarg

| Skomentuj opinię


jozekkk
zwiedzający - 1 punktów

56 osoby z 71 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-30 20:23:20
zalety: Trudno się jakichkolwiek dopatrzeć.
wady: Brak kontaktu telefonicznego.
Kiedy kurier nie wyrabia z przesyłkami, po prostu nie przyjeżdża, a w terminalu pisze, że nie zastał klienta bądź termin doręczenia/odbioru został zmieniony na jego żądanie.
W centrali pracują ludzie nieuprzejmi i nieliczący się z klientem.
opinia: To, kiedy zjawi się kurier, jest niezmiennie jedną wielką niewiadomą. W roku 2016, kiedy smartfony zdominowały świat, nadal funkcjonuje firma kurierska, której skontaktowanie się z klientem sprawia, nie wiedzieć czemu, ogromną trudność. Jedynym rozwiązaniem okazuje się niewychodzenie z domu przez cały dzień lub, kiedy to niemożliwe, błaganie na kolanach współlokatorów o to, żeby opuszczali mieszkanie na zmianę, tak żeby w każdym momencie choć jedna osoba była na miejscu. Ale to na nic, kiedy kurier, zobowiązawszy się przyjechać po paczkę w przeciągu doby, nie pojawia się nawet po upływie dwóch, a na stronie internetowej umożliwiającej monitorowanie przesyłki pojawiają się enigmatyczne hasła sugerujące, że kurier był i nikogo nie został. Pierwsza próba zakończona niepowodzeniem. Kolejna doba uziemienia, kuriera znów nie ma, w statusie przesyłki ponownie niestworzone historie mające się nijak do rzeczywistości. I powtórka z rozrywki, tym razem rzekomą próbę podjęto po raz trzeci, a więc ostatni. Centrala nic nie wie. Przecież jest napisane, że kurier zjawiał się co dzień przez trzy kolejne dni. Nie mógł sobie przecież tego wyssać z palca! To usługobiorca nie ma racji. A jakże :)

| Skomentuj opinię


131 osoby z 221 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-08 08:55:24
zalety: Brak
wady: Brak kontaktu , zero informacji w dodatku kurier kłamca
opinia: Zero jakiegokolwiek kontaktu paczka wysłana w piątek o 8:00 dzis jest czwartek i nadal nie mam paczki co lepsze oczekiwałam kuriera w domu po czym okazało sie ze kurier niby u mnie był . Oszustwo

| Skomentuj opinię


133 osoby z 225 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-07 11:35:26
zalety: Pieknie potrafią się reklamować
wady: Chamstwo , szantażowanie klientów niedostarczeniem przesyłki/. Infolinia nie jest w stanie załatwić żadnego problemu
opinia: Nie zamawiam towarów przewożonych przez UPS, bo zbyt dużo nerwów straciłam na użeranie się z tą firmą.

| Skomentuj opinię


138 osoby z 235 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-31 13:43:22
zalety: brak
wady: same wady
opinia: UPS - najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Brak jakiegokolwiek kontaktu. Przesyłki dostarczają kiedy chcą w godz. 8-17 i trzeba siedzieć jak pies i czekać aż łaskawca przyjedzie. Należy świadomie wybierać innego usługodawcę!!!

| Skomentuj opinię


152 osoby z 263 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-19 15:38:59
zalety: brak
wady: brak kontaktu z kurierem, jednokrotna próba doręczenia,
opinia: nie ma możliwości ustalenia z kurierem terminu odbioru paczki, powinnam siedzieć w domu od 7 do 19 i nie chodzić do łazienki:-), pomimo deklaracji do trzykrotnego doręczania nigdy mi się to nie zdarzyło, zawsze po jednej próbie paczka ląduje z punkcie odbioru, dziś oddali mi paczkę na drugim końcu miasta!!! chamstwo w BOI. Najgorsza firma kurierska

| Skomentuj opinię


178 osoby z 315 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-13 12:48:29
zalety: brak
wady: lenistwo kuriera
opinia: Moja sytuacja wygląda następująco kurier był tak leniwy że nie chciało mu się wyjechać na 10 piętro tylko zostawił awizo w skrzynce,pomyślałem co to by było gdyby to była osoba o kulach tak nie można zrobić.

| Skomentuj opinię



186 osoby z 332 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-01 14:39:46
zalety: Szybka dostawa
wady: Dużo wad, bardzo dużo...
opinia: Witam. Sklep internetowy Deichmann to jest jakaś porażka !!!
Zamówiłem buty, co prawda nie jakieś dużej wartości ale jednak... przyjezdża kurier, daje mu 100 Złotych, on nie ma wydać. Cały portfel pieniedzy także tych drobnych ale nie ma... mówi że przyjedzie na następny dzień. Ok Wypadło tak ze nikogo nie było u mnie w domu, wiec zostawiłem karteczkę z informacją, że jeśli nie będzie nikogo prosze dzwonić pod poadany numer... (Swoją drogą Szanowny Pan miał na zamówieniu juz ten numer) Zawsze myślałem że osoba na takim stanowsiku, czytać potrafi a tu proszę... :) Zostawił Tylko informacje, że to ostatnia próba i pojechał :) Po czym konatkujemy się z Firmą a oni w prost mówią, iż Przesyłka już niemożliwa do zrealizowania, a numeru nigdzie nie było. Sam już nie wiem czy to problem ze wzrokiem czy jednak Szanowny Pan nie umie czytać... swoją drogą jego postawa przy dostarczaniu zamówienia i zachowanie w stosunku do odbiorcy, pozostawiają wiele do życzenia ! Nie sądziłem że się tak rozczaruje. :) Pozdrawiam !

| Skomentuj opinię


194 osoby z 348 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-23 13:10:04
zalety: BRAK
wady: BRAK KONTAKTU KURIERA Z KLIENTEM
opinia: BRAK KONTAKTU ZE STRONY KURIERA PRZY DORĘCZENIU PACZKI, PRZY ODBIORZE PACZKI Z MAGAZYNU LEKCEWARZĄCE PODEJŚCIE PRZEZ KURIERA, CHAMSTWO I AROGANCJA. NIE POLECAM . NAJGORSZa KURIERKA.

| Skomentuj opinię


221 osoby z 402 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-02 13:11:12
zalety: brak
wady: Brak kontaktu
Brak doręczenia
Odmowa przyjęcia reklamacji
opinia: Kurierowi nie chce dostarczać się paczek, a przecież ma za to płacone. Po nieudanym doręczeniu od razu zawozi je do jakiegoś punktu odbioru. Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony kuriera. Infolinia nie chce nawet przyjąć reklamacji.

| Skomentuj opinię