Hotel Hotel Ibis Warszawa Centrum Warszawa Opinie i Oceny

Ocena użytkowników 5.00 / 5.00
100% opiniujących poleca Hotel Ibis Warszawa Centrum
Opinie gości hotelowych Hotel Ibis Warszawa Centrum, Warszawa. Przeczytaj o wadach i zaletach hoteli w mieście Warszawa i okolicy. Mamy nadzieję, że zebrane opinie pomogą Ci wybrać hotel najlepiej odpowiadający Twoim wymaganiom. Zapraszamy do zamieszczania opinii, zarówno pozytywnych jak i negatywnych.

Opinie użytkowników o Hotel Ibis Warszawa Centrum

karolmat
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-06 14:23:17
zalety: Bardzo dobra lokalizacja, sympatyczna obsługa
wady: Nie zauważyłem
opinia: Bardzo ładny wystrój, smaczne posiłki oraz fantastyczna obsługa. Do tego na miejsce dojechałem ekspresowo korzystając z usług https://www.fabisiakprzewozy.pl/
Gorąco polecam! Nie zawiodłem się

| Skomentuj opinię


izka35
zwiedzający - 32 punktów

1821 osoby z 3042 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-30 13:56:00
zalety: Obsługa, czystość
wady: nie zauważyłam
opinia: Hotel bardzo mi się spodobał,a sympatyczna obsługa dopełniła całości. Na recepcji bardzo miłe i pomocne osoby. Śniadania przepyszne i można się najeść do woli.

| Skomentuj opinię



Evodish, Poznań
ekspert - 508 punktów

2775 osoby z 4907 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-02 19:46:54
zalety: -Bardzo dobra lokalizacja
\r\n-Duża ilość miejsc noclegowych (189 pokoi)
\r\n-Garaż podziemny strzeżony
\r\n-Bezpłatny dostęp do internetu
\r\n-Gwarancja satysfakcji
\r\n
wady: -Dość wysokie ceny
\r\n-Braki w wyposażeniu-brak wody mineralnej, lodówki w pokoju
\r\n
opinia: IBIS to olbrzymia sieć ponad 900 hoteli na całym świecie - jeden z ich czołowych hoteli znajduje się w ścisłym centrum stolicy, przy alejach solidarności. Hotel Ibis Warszawa Centrum to obiekt złożony ze 189 pokoi, mogących pomieścić dużo ponad 200 gości, oraz całe centrum biznesowo-usługowe. To wszystko zaś w klasie ekonomicznej, czyli za niewielką cenę. A przynajmniej powinno tak być, bo akurat cena może nas zaskoczyć wyłącznie negatywnie. Jest też jednak i dobra wiadomość-to praktycznie jedyna wada tego hotelu.
\r\n Hotel Ibis Warszawa to sieć hoteli o średnim standardzie, choć widać,że - mimo pewnych naturalnych ograniczeń wynikających z braku odpowiednich funduszy-hotel stara się utrzymać jak najlepszy fason. Co więcej-mimo, iż wyposażenie jest tutaj już nieco zużyte, wszystko wygląda naprawdę dobrze i nadal jest tak samo funkcjonalne, jak w dniu zakupu. Nie znajdziemy więc żadnych dokuczliwych problemów, które jakże często zdarzają się przecież nawet w hotelach znacznie wyższej klasy (ten Ibis ma tylko dwie gwiazdki). Nawet jednak jeśli tak by się wydarzyło, hotel ma dla nas olbrzymią niespodziankę-”gwarancję satysfakcji”. Jeśli problem dotyczy posiłków lub pokoju, to obsługa gwarantuje załatwienie sprawy w ciągu kwadransa lub przerzucenie naszych kosztów na właściciela (w dużym uproszczeniu). To niezwykłe, choć niespecjalnie reklamowane rozwiązanie, które sprawi, że nawet w razie problemów mamy tę satysfkację, że albo zostanie on rozwiązany, albo my zaoszczędzimy pieniądze. Wspaniale!
\r\n Każdy ze 189 pokoi jest umeblowany i wystrojony dość podobnie-skromnie, ale ze smakiem. Hotel posiada tylko „jedynki” i „dwójki”-ale zazwyczaj jest to rozwiązanie wystarczające. Nieco problemu może to sprawić większym rodzinom, które być może wybrałyby ten hotel ze względu na znakomitą jakość w akceptowalnej jeszcze cenie-ale cóż, to strata dla hotelu, a nie dla klienta. Każdy pokój jest wyposażony w bezpłatne łącze internetowe, płaski telewizor oraz całkiem ładnie urządzoną łazienkę. Brakuje trochę lodówki w pokoju.. Ale ponieważ na dole znajdziemy naprawdę wartą polecenia restaurację, a na zewnątrz czeka na nas kilkadziesiąt różnych lokali użytkowych w promieniu kwadransa marszu, myślę, że taki brak będzie raczej nieco irytującym niedopatrzeniem aniżeli poważnym błędem. Podobnie jak brak wody mineralnej na przywitanie-to może nieduże niedopatrzenie, choć za bardzo niewielkie pieniądze dodałoby hotelowi trochę klasy i prestiżu. Ogólne wrażenie jest jednak bardzo dobre i raczej nie można mieć nic do zarzucenia.
\r\n Jak wspomniałem wyżej, w hotelu czeka na nas restauracja, ale nie tylko. Znajdziemy tutaj również bar, pralnią, maszynę do czyszczenia butów, czy kącik prasowy. Pracownicy mogą służyć informacją turystyczną, w razie potrzeby udostępnią nam fax czy drukarkę, albo skrytkę depozytową. Do naszej dyspozycji pozostaje również bezpłatna bagażownia. Jeśli oceniać tę ilość usług i możliwości przez pryzmat dwóch gwiazdek hotelu Ibis, wynik jest naprawdę imponujący.
\r\n Pracownicy również zasługują na pochwałę-ich chęć niesienia pomocy oraz szczery uśmiech potrafią przekonać niemal każdego. Większość gości czuje się traktowana indywidualnie, dzięki czemu hotel jest czymś więcej niż przechowalnią i bazą wypadową, a staje się bardziej tymczasowym domem.
\r\n Podsumowując-hotel naprawdę bardzo dobry, mimo swoich lat i niewielkich wkładów finansowych. Jedynie cena mogłaby być nieco niższa, bo nieco nie pasuje do hotelu z dwoma gwiazdkami, nawet tak dobrego. Ja stawiam 5 z minusem, ale do poprawienia.
\r\n

| Skomentuj opinię