Xbox 360 Slim - Xbox

Ocena użytkowników 3.25 / 5.00
50% opiniujących poleca Xbox 360 Slim
Xbox 360 Slim

Opinie użytkowników o Xbox 360 Slim

wiktor3003
zwiedzający - 7 punktów

2457 osoby z 4531 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-14 11:31:41
zalety: Pad bezprzewodowy, bardzo ładny obraz, system osiągnięć w grach, WiFi, duża ilość gier, dysk nawet do 250GB, szybki procesor IBM PowerPC Xenon, rozwiązany problem z czerwonymi pierścieniami śmierci.
wady: BRAK
opinia: Dokładnie 10.06.2011 r. dostałem tą konsolę w prezencie, jestem z niej bardzo zadowolony. Jak na razie mam tylko dwie gry:
\r\n-Need for Speed Shift
\r\n-Call of Duty Modern warfare 2
\r\n

| Skomentuj opinię


2106 osoby z 3847 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-12-09 18:11:46
zalety: Nic
wady: Wiele
opinia: Wiedza się i prynajmniej u mnie tak jest wygląd nie jest ładny jedynie Kinect fajny nie zabardzo polecam ps3jest dużo lepsze nie ma za dużo gier jedynie star wars fajne

| Skomentuj opinię


salvation18
entuzjasta - 84 punktów

2437 osoby z 4510 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-04 16:48:21
zalety: Duzo mniejszy od poprzednikow,Ladny Design,Ogrom Gier,Wygodny Pad,Poprawione chlodzenie,Xbox Live
wady: Zadnych
opinia: Dzięki najnowszej technologii, oferującej moc obliczeniową niespotykaną w komputerach osobistych, obraz jest niezwykle ostry i szczegółowy, a granie jest czystą przyjemnością - zarówno na telewizorze HD, standardowym odbiorniku TV jak i monitorze kompterowym. Usiądź wygodnie i ciesz się pełną płynnością najnowszych gier, oferujących wrażenia nieporównywalne z niczym, co widziałeś do tej pory.
\r\nWygodny interfejs, dzięki któremu Xbox 360 staje się domowym centrum multimedialnym, zapewniając dostęp do gier, muzyki, filmów, pobranych z sieci materiałów w jednym miejscu. Oglądaj filmy DVD ze skanowaniem progresywnym. Zgraj ulubioną muzykę na dysk konsoli i dziel się swoimi najnowszymi zdjęciami z przyjaciółmi. Xbox 360 może odtwarzać dane z odtwarzacza mp3, aparatu cyfrowego, komputera Media Center czy dowolnego komputera PC.
\r\nChy ba juz wiecej nie musze wymieniac xbox360slim jest po prostu niesamowity plynnosc i odtwarzanie w HD robia wrazenie Goraco poleca wszystkim ktorzy chca sie swietnie bawic

| Skomentuj opinię


2091 osoby z 3830 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2012-12-09 18:04:34
zalety: Kinect , pomysł fajny
wady: B.dużo
Moja koleżanka miała xboxa i po 2tygodniach się zepsół ,
Kuzyn miałkinecta i z niewiadomych przyczyn się zepsół
opinia: gier jest całkiem dużo ale na ps3 jest wiecej szczerze nie polecam sam miałem i sprzedałem bo 2 miesiącach więc dla niektórych jest fajny ale ps3 jest lepsze

| Skomentuj opinię (1)