| Ukryj ...
zwiedzający - 0 punktów
2010-02-17 16:34:37
Zgadzam się w 100%!
Dwa dni od wysłania przesyłki,w czwartek,dowiaduje się ze strony internetowej,że nie było mnie w domu.A cały dzień czekałam(przy zaznaczeniu opcji po14.00)Dzwonię więc do Centrali,a tam jakaś wyszczekana,młoda warszawianka mówi mi,że przesyłka będzie dopiero w poniedziałek,bo nie mogą skontaktowac się z kurierem.Bzdura.No więc od tygodnia czekam na przesyłkę,która była dla mnie bardzo ważna,chodziło mi o termin.Bo po to zaznaczam przesyłkę kurierską aby doszła szybciej prawda?Do tego płacę nie małe pieniądze za tą usługę..EXPRESS jak chol...a!Dzisiaj kurier nawet nie dzwoni,co tylko wysyła mi SYGNAŁ o godz.13.00(jak by co,to przecież dzwonił...)I napiera w stronę klatki schodowej, mając przy tym pewnosc,że nie ma mnie w domu.Patrzę przez judasza,jak próbuje wcisnąc awizo do skrzynki.Tyle że mu się nie udaje,bo otwieram drzwi,a on speszony,nie wie co ma powiedziec i prubując wybrnąc,pyta jaki to numer mieszkania...załosne.. informuję go,że po uzgodnieniu ze sprzedawcą,paczka ma zostac odesłana z powrotem.Każe podpisac odmowę odbioru No i ze wściekłym uśmiechem mówi do widzenia..Szkoda,że za transport będzie musiał zapłacic sprzedawca,bo nie jest winien..Chyfba że obciążą mnie kosztami.Mam nadzieję że nie)