| Ukryj ...
2010-09-10 11:43:19
hej,
ja tez mialem masakre z paczka z UK do Polski. Zamierzam naglosnic sprawe w mediach, bo moje proby reklamacji sa bezczelnie zbywane. Moj e-mail: hermanhaas@interia.pl. Odezwij sie, jak bedzie nas pare osob to bedziemy miec wieksza sile w np w TVN uwaga albo gazecie Fakty.
2014-01-26 02:04:28
Witam piszę poniewaz miałam do czynienia z firma kurierska dpd,kupiłam laptopa w sklepie pech trafił ze poszła metryca,odesłałam laptopa do serwisu firma kurierska dpd,wszystko fajnie sprawnie szybko dotarł z powrotem,alez jakie bylo moje zdziwienie po otworzeniu przesyłki z serwisu,z zewnatrz nic nie uszkodzonedodam ze był laptop przez serwis dobrze zabezpieczony,otwieram karton odpalam laptopa a tam caly ekran pobity,na pudełku ewidentne slady jak by bylo czyms uderzone lub cos zucone na niego,z zewnatrz nie było widac bo folia czarna był,cofnełam kuriera spisałam protokół szkody zostal znów wysłany do serwisu,serwis odpisał ze musze zaplacic 550zł za uszykowanie ponownie laptopa bo firma kurierska odrzucila reklamacje bo na protokole bylo zaznaczone ze pudełko jest nie uszkodzone, gdzie samsung napisał mi czyli(serwis)że ich zadaniem laptop zostal uszkodzony w transporcie ,zaplacilam za uszykowanie ,wziełam fakture odwołałam sie od reklamacji przesłałam wszystkie dokumenty za posrednictwem strony firmy kurierskiej ,na emeila dzis minelo 1,5 miesiaca i zero odzewu,czy mam szanse odzyskac pieniazki za uszykowanie laptopa ,bo duzo ludzi mi mówi ze z nimi nie wygram,ale dlamnie 550zł to dużo,dlaczego ja mam byc stratna skoro nie z mojej winy zostal uszkodzony,tylko w transporcie,prosiła bym o odpowiedz ,jestem ciekawa czy wygrał pan z nimi,inwidualnie co by mi pan doradzil Monika moj emeil: mosia111@wp.pl