Telefon Samsung C3050 - Opinie i Oceny Użytkowników

Ocena użytkowników 3.40 / 5.00
71% opiniujących poleca Samsung C3050
Porównaj telefon Samsung C3050 z innymi komórkami Samsung. Przeczytaj opinie użytkowników, oceny, wady i zalety modelu Samsung C3050.
Jeśli posiadasz Samsung C3050 lub miałeś okazję z niego korzystać to zachęcamy Cię do wystawienia opinii poniżej.

Opinie użytkowników o Samsung C3050

beznicka12235
zwiedzający - 3 punktów

1106 osoby z 1895 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-02-26 11:05:20
zalety: tylko cena i jakość muzyki
wady: kiepska bateria
bardzo słabe wykonanie
klawisz 7 przestaje działać
słaby aparat
przy pełnej karcie pamięci zacina się
bardzo słabo wykonana zaślepka do wejścia usb i ładowarki
mało pamięci wbudowanej
opinia: najgorszy telefon jaki miałem nie poleciłbym go nawet największemu wrogowi moja ocena to 1/5 nie radzę go kupować : pozdrawiam :D

| Skomentuj opinię


1210 osoby z 2102 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-06-19 19:52:05
zalety: Piękny,elegancki.Po prostu super!!!!!!!!!!!
wady: Beznadziejny otwór ładowania.
opinia: Szukałem lepszego telefonu i nie znalazłem xD.Szkoda że nie ma latarki i lampy błyskowej,ale ogólnie jest super! mam go od roku i nigdy mnie nie zawiódł.

| Skomentuj opinię



1277 osoby z 2237 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-17 23:19:05
zalety: LEKKI ZGRABNY DOBRY KSZTAŁ JESLI KTOS UZYWA CZESTO TELEFONU DO DZWONIENIA SMS-ÓW A NIE DO ZABAWY TO W SAM RAZ. DEMO),POSIADA PODSTAWY.MAM GO 30 MIESIECY
wady: NIE POSIADA BAJERÓW TYPU GRY-( DEMO), PRZY ROZMOWACH JAK I ŁADOWANIU BARDZO GRZEJE SIE BATERIA KTÓRA KRÓTKO TRZYMA.... PRZY GRANICY SAMOCZYNNIE ZMIENIA SOBIE NASTAWE OPERATORA Z USTAWIENIA RECZNEGO NA AUTOMAT CO SIE MOZE WIĄZAC Z PODWYZSZONYMI KOSZTAMI( TRUDNO SPRAWDZAC KARZDA ROZMOWĘ BLISKO GRANICY)NP.Z CZECHAMI DOBIERA SOBIE SILNIEJSZE NADAJNIKI.TROSZKE TRZEBA POGŁÓWKOWQC JAK SKOPIOWQC Z TEL NA KARTE DANE..
opinia: DLA MNIE SŁABO PRZECIETNY MAM GO ZE WZGLEDU NA TO ZE TELEFONY DOTYKOWE MNIE DENERWUJĄ W -SŁONCU NIC NIE WIDAC NA WYSWIATLACZU NP LG (DAŁEM ŻONIE)WOLE Z KLAWIATURĄ I Z KLAPKĄ DOBRZE BY BYŁO MIEC JESZCZE DUZY WYSWIETLACZ..MAM JESZCZE CZAS NA ZASTANOWIENIE ALE CHETNIE BYM GO ZMIENIŁ NA INNY - CHOC ZA TAKA CENE TO ... JAK KTO I CO WOLI

| Skomentuj opinię


2001 osoby z 3515 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-17 15:18:25
zalety: duża pamięć
wady: brak gier
opinia: Cześć jestem artur mam samsunga c3050 i jestem z niego zadowolony.Polecam innym ten telefon.Ale ma też wady w moim telefonie niema gir.

| Skomentuj opinię


martynka77453
zwiedzający - 1 punktów

2013 osoby z 3546 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-07 09:19:13
zalety: według mnie samsung ma tylko dwie zalety. jest ładny i bateria trzyma długo . mialam ten telefon i nie przypadł mi do gustu .
wady: telefon nawet po lekkim uderzeniu czy wstrząśnieniu automatycznie się psuje. Najczęściej pęka ekran u dołu. sama jestem świadkiem takiego wydarzenia. po lekkim wstrząśnieniu pękł mu ekran u dołu i niestety nie moge go uruchomić .
opinia: Nie będe udawać ,że jestem jakąś specjalistką od takiego typu rzeczy , lecz ten telefon mnie nie zschwycił pod względem walorów . to co zostało wcześniej uszczególnione przez innych urzytkowników w kilku przypadkach sie tylko zgadzam . Telefon ma oczywiście piękna zgrabna sylwetkę , i mp3 ale wiel innych aplikacji w tym telefonie mnie zawiodło .Piszę to dla tych ludzi , którzy zastanawiaja się nad kupnem samsunga c3050 . Według mnie nie opłaca się kupywać telefonu tego modelu , wiem nie jest on zbyt drogi lecz można za taka samą sumę kupić inny , lepszy telefon , który bedzie bardziej wytrzymały i nie bedzie nam sprawiał zawodu w żadnej sytuacji . Dziękuję :)

| Skomentuj opinię


nowakxiom
zwiedzający - 1 punktów

2070 osoby z 3655 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-04 21:20:52
zalety: jest prosty w obsłudze ,bardzo lekko się rozsuwa, i te gry szkoda że nie wchodzi jar gra a nie tylko jad :(
wady: nie można wgrywać teledysków ,rysuje się bardzo szybko
opinia: telefonik polecam bardzo kobietom i jakimś nastolatkom teraz niestety umowa mi się kończy i zmieniam telefon ale bardzo mi długo posłużył i jest bardzo głośny

| Skomentuj opinię


nielo98
zwiedzający - 1 punktów

2075 osoby z 3669 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-03-18 17:42:04
zalety: Bluetooth
MP3
wady: 0.3 mpx
Brak Wi-fi bądz GPS
Rozsuwany
opinia: LUDZIE CO WY PISZECIE?!!
ON MA 0,3 MPX
SAM GO MAM WIEC WIEM !!
NIE POLECAM BO JEST BEZNADZIEJNY
ZDJECIA JAK NA TAKI APARAT ROBI CALKIEM FAJNE ALE NIE DO KONCA
0.3 MPX!

| Skomentuj opinię


adas111207
zwiedzający - 1 punktów

2087 osoby z 3690 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-02-15 14:43:26
zalety: ładnie wygląda,ma wiele pożytecznych funkcji ale ma też wady.
wady: krótko trzyma bateria i ma beznadziejne dzwięki.
opinia: przy sygnalizacji połączenia ma funkcję Melodia,chodzi o to że jak ktoś puści sygnał a jest on krótki to telefon wogule nie zdąża zacząć dzwonić.macie na to jakąś radę?

| Skomentuj opinię (1)


2076 osoby z 3668 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-01-19 15:40:25
zalety: niema
wady: 10000000
opinia: ten telefon na początku wydawał się zajebisty ale po 2 miesiącach zaczął się tak jebać że nie da się tego opisać nie polecam tego jebanego złoma nie kupujcie tego gowna

| Skomentuj opinię



eugeniusz12345
zwiedzający - 1 punktów

1396 osoby z 2462 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-08-17 10:41:51
zalety: Ladnie wygladajaca sylwetka, ale to chyba juz wszystko.Moze dobra bateria. Nie chce byc tak calkowicie subiektywny. Chcialbym naprawde znalezc cos pozytywnego ale sie nie da.
wady: Nie mozna wylaczyc dzwieku klawiszy przy wpisywaniu cyfr lub liter. Jedyna mozliwosc to wylaczyc calkiem dzwieki. Baaaardzo slaba rozdzielczosc ekranu. Odsprzedam to za 3/4 ceny.
Eugeniusz
opinia: Nie polecam tego nikomu, chyba ze ktos ma problem ze sluchem, to bedzie tolerowal ryczenie klawiatury. Kamerka ma tak kiepska rozdzielczosc, ze trudno ja brac na powaznie.
Uzywam to jako zapasowy tel.

| Skomentuj opinię (3)


Kosa123
zwiedzający - 1 punktów

1392 osoby z 2454 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-16 21:54:18
zalety: -ładny
-lekki
-długość trzymania bateri
-głośnik[głośnosć]


wady: -aparat
-zacina sie
-moj samsung po wyłonczeniu go i ponownym włonczeniu traci wszystkie dane oprucz Listy numerów [nazwa blutah , sms , mms , głosnosc , tapeta , motyw itp
opinia: Bardzo podoba mi sie ten telefon chodz widze w nim wiele wad . ale tez wiele zalet . polecam Samsunga C 3050 wszystkim którzy wachają sie nad jego kupnem .

| Skomentuj opinię (1)


1391 osoby z 2454 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-06 14:17:02
zalety: Czytelny wyświetlacz, nawet w słońcu można zobaczyć zawartość ekranu
wady: Bardzo słaba antena, bateria rozładowuje się w ciągu jednego dnia.
opinia: Mieszkam w rejonie o słabym zasięgu, poprzednio miałam nokię łapała zasięg w niektórych pokojach w domu i na podwórzu, z tym telefonem muszę się nachodzić po podwórzu, aby złapał zasięg i przerywa rozmowę, Bateria trzyma jeden dzień, reklamacji nie uznano, podobno jak nie ma zasięgu to bateria się rozłądowuje, nokia trzymała 4-5 dni, za to nic nie było widać w świetle na ekranie. Dla mnie to bubel, tylko dla mieszkańców miast.

| Skomentuj opinię (2)


Pitrek666, Kielce
zwiedzający - 10 punktów

2108 osoby z 3720 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-23 12:53:40
zalety: Pojawia się pasek w lewym boku ekranu dzięki któremu można szybciej znaleźć najważniejsze rzeczy np. Przeglądarka Orange World, Bluetooth, Kalendarz, Lista kontaktów. W Menu Ustawieniach znajduję sie tzw. Kreator konfiguracji. Zachęca on do szybkiego i wygodnego oprowadzania po najważniejszych ustawieniach.Ten telefon ma czysty dźwięk i posiada Radio z RDS.
wady: Po kupnie tego telefonu jest na nim zamieszczona pamięć od 22 do 25 MB czyli bardzo mało. Posiada złą jakość obrazu i krótkotrwałe nagrywanie dźwięków(od 1 minuty do 1 godz.), lecz istnieje w nim coś takiego jak "Limit dla MMS".
opinia: Ogólnie Samsung C3050 posiada ładną obudowę i czysty dźwięk lecz nie jest on przeznaczony dla gadżeciarzy.Bateria się szybko wyczerpuje, ale ekran jest duży i wyrazisty. Na koniec dodam tylko tyle, że telefon ma dużo gier lecz głównie służy do dzwonienia(co nie oznacza że nie ma żadnych funkcji)

| Skomentuj opinię


shop1992
zwiedzający - 1 punktów

1395 osoby z 2457 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-12 16:23:37
zalety: elegancki,w miare duży ekran, duże przyciski, głośny, dobry odtwarzacz mp3, karta pamieci no inne bajery ktura wiekszość telefonów ma >>>>>> MOŻE BYC w skali od 1 do 10 daje 6,5
wady: aparat do bani ale jak bedzie cza robic zdjecia to mozna cyfrowke wziaść jak , oddbieram to czesto przerywa niewiem czy to wina sieci czy telefonu cuż... soft troche ŻAŁOSNY ale cóż .... telefon daje rade :P
opinia: Telefon ogólnie jest dobry choć można powiedzieć >>>>>>>>>>>>>>>>> NIEDOROZWINIETY :) ale ogólnie daje rade myśle ze jest też w miare tani także warto go kupic za taką cene :) POLECAM DLA TYCH CO CZĘSTO ZMIENIAJĄ TELEFONY pozdro :)

| Skomentuj opinię


2110 osoby z 3721 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-12 13:35:41
zalety: Ładny Czarny Kolor, Czysty Dźwięk, Dużo Kolorów. Posiada Radio, Internet, Fajne Gry.
wady: Raczej Nie Ma Wad, Ale Od Kiedy Go Kupiłem Cały Czas Się Na Niego Patrzę.
opinia: Ogólnie Ma Dobrą Jakość Obrazu Lecz Mało Pola Do Popisu Jeżeli Chodzi O Ustawienia. Polecam Go Lecz Jeżeli Ktoś Jest Miłośnikiem Robienia Długich Filmów
Lepiej Niech Się Nie Zabiera Za Kupno Tej Komórki - Samsunga C3050

| Skomentuj opinię


1391 osoby z 2455 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-05-29 13:02:45
zalety: Ogólnie jest rzeczywiście bardzo fajny. Gdy go kupiłam na początku denerwowało mnie kilka rzeczy. Ale ogólnie jest raczej ok.
wady: Bardzo szybko brudzi się ekran, a aparat nie jest może najlepszy, ale zdjęcia nie wychodzą wcale takie złe.
opinia: Fajny ogólnie. Tylko nie wiem jak się zmienia dzwonek na sms-a. Jakby ktoś mógł to niech napisze. Telefon ma m.in.: bluetooth, radio FM, mp3 i w ogóle spoko.

| Skomentuj opinię


nuna123
zwiedzający - 1 punktów

2109 osoby z 3722 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-05-21 23:07:08
zalety: No to tak. Jest lekki,poręczny. Głośno odtwarza muzykę. Trwały ( parę razy mi spadł). Czytelne menu. Przy karcie 2 Gb nie zacina się. Bluethooth w porządku. Wszystko okeY.
wady: No aparat trochę tak jakiś dziwny, ale mi odpowiada. Jak na 0.3 Mpx to nawet dobrze robi zdjęcia ;} no mało motywów, ale jakoś się człowiek przyzwyczaja ;)

opinia: Polecam osobom bardziej delikatnym, choć każdy moze go używać. Ma świetny wygląd. Od razu rak go zobaczyłam w sklepie to zaraz go kupiłam. Nawet nie pytałam jakie ma parametry. Z wyglądu jets super, a i wewnątrz jest nie gorzej :) No super telfonik. Serrdecznie polecam ;)

| Skomentuj opinię (1)



poiuuytrrewwqq1
zwiedzający - 1 punktów

1387 osoby z 2457 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-05-02 10:55:46
zalety: Jest superrrrrrrrrrrrr
wady: Nie ma !!!!!!!!!!!!!!!
opinia: Jest SUPERRRRRRRRRRRRR lekki duży ekram normalnie cudo dla mnie to jesat najlepszy telefon na świecie naprzykład telefon też samsung tylko że s3310 to się
przy nim chowa jest do dupy i on nie jest ani męski ani młodzieżowy tylko damski

| Skomentuj opinię


olusiakolusia
zwiedzający - 1 punktów

1393 osoby z 2457 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-04-08 21:59:35
zalety: w ogóle dobry telefon :D:D
wady: Zacina się a ani razu nie upadł na ziemię zawiesza się i trzeba resetować i nie ma pokazane gdzie zmienić dzwonek SMS-a :(:(
opinia: nie zabardzo bym polecała może jest ładny ale nie praktyczny i są na świecie o wiele wiele lepsze telefony

KONIEC!

:P:P:P:P;P

| Skomentuj opinię


weronika
zwiedzający - 3 punktów

2108 osoby z 3727 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-03-07 20:19:14
zalety: Telefon na prawde znakomicie się sprawuje. Jest lekki, wygodny i co najważniejsze bardzo prosty w użyciu. Litery są duże i przejżyste. Menu łatwo odczytać. Dla ludzi, którzy nie lubią gadżetów. Fajnie się pisze sms-y.
wady: Słaby jest aparat, ale mi to nie przeszkadza, gdyż nie potrzebny mi za bardzo telefon do robienia zdjęć. Kamera zamazuje się podczas odczytywania. Można to trochę zabarwić, wybierając opcje np. czarno-białe, zdjęcia wychodzą wtedy dość dobrze. Czemu się dziwić jak na 1,3 MGP to aparat jest niezły. Pozatym wyświetlacz mógłbyby lepszy, jeśli się bardziej przyjrzeć to widać kwadraty. Słuchałam muzyki prawie cały dzień, z przerwami i zostały mi z 5 kresek 2. Także trzeba ładować co 2-3 dni w zależności czy ktoś lubi słuchać muzyki lub grać w gry. Pozatym jest 5 gier, ale bardzo kiepskich w grafice.
opinia: Ogólnie polecam gorąco dla miłośników prostych telefonów, bez gadżetów. Ma to co najważniejsze, kolorowy wyświetlacz, pisanie wiadomości itp. Myślę, że jest on dobry dla dzieci i młodzieży, której jest to pierwszy telefon. Nie będzie miało problemu z nauczeniem się operowania tym telefonem.

| Skomentuj opinię