Sieć komórkowa Era GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.92 / 5.00
33% opiniujących poleca Era
Era to marka należąca do Polska Telefonia Cyfrowa, wcześniej znana pod nazwą Era GSM, należy do jednych z największych operatorów sieci komórkowej w Polsce. Przeczytaj opinie klientów sieci Era lub zaloguj się aby dodać własną ocenę.

Opinie użytkowników o Era

37 osoby z 37 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-17 10:16:01
zalety: brak. Jedyna zalety, że nie ma lepszego operatora.
wady: Beznadziejna strona internetowa, nic z niej nie wynika. Skomplikowany system rozliczeń. Brak konkurencyjności. Kiepskie oferty abonamentów.
opinia: Wymieniłem w wadach.
Stałych klientów niestety nie szanują. Nie maja nic w ofercie czym by mogli klientów masowo przyciągnąć.
Jak wspomniałem, ich siłą jest to, że inni operatorzy są jeszcze gorsi.

| Skomentuj opinię


588 osoby z 1139 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-06-05 20:51:20
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: 28 maja 2013 po zalogowaniu się do systemu iTakTak.pl na stronie głównej dostałem:

Wystąpił błąd aplikacji - Ramka nie może być wyrenderowana !
Wystąpił błąd aplikacji.
Proszę skontaktować się z administratorem


W sekcji Billing komunikat:
Twoje połączenia w wybranym okresie: Brak danych.

Problem zgłoszony e-mailowo. Dwa dni później ustaliłem ze znajomymi, że mają ten sam objaw.
Od tygodnia T-Mobile nie potrafi rozwiązać tego problemu. Ukrywa ten fakt nie podając informacji o awarii na swoich stronach.

ZDECYDOWANIE ODRADZAM wybór tego operatora a klientom polecam rezygnację z usług tej firmy.

| Skomentuj opinię



55 osoby z 73 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-06-05 13:50:58
zalety: Nigdy nie było
wady: x
opinia: T mobile-sieć najgorszych możliwości.
Można wziąść pod uwage jak była sieć rodzinna,jak era oszukiwała.Niby były rozmowy darmowe przez cały miesiąc,a jednak byl limit minut na miesiąc.Najlepszy jest Play.

| Skomentuj opinię


przme77
zwiedzający - 1 punktów

61 osoby z 85 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-12 03:54:28
zalety: Dobry zasięg
Dabra jakość połączeń
Nigdy nie zerwało połączenia
Duża liczba salonów

wady: Wysokie rachunki
Haczyki w umowie
Spam
opinia: Jestem w T-Mobie (wcześniej w Erze) od 3,5 lat.

Jakość połączeń bardzo dobra. Obsługa klienta raczej OK, najwyżej parę razy trzeba coś załatwiać żeby było załatwione, ale da się przeżyć.

Z poziomu usług byłbym w sumie bardzo zadowolony, gdyby nie ukryte koszty i rachunki, które spędziły mi parę razy sen z powiek.

Na fakutrach zawsze są jakieś dodatkowe pozycje za które trzeba dodatkowo zapłaicić, jest to denerwujące.

Faktury przychodzą bardzo późno i muszę płacić bez faktur jak tylko przyjdzie SMS z kwotą, bo inaczej naliczane są odsetki i koszt upomnienia.

Raz za internet zapłaciłem w jednym miesiącu ponad 1 tyś złotych, bo zainstalowałem na telefonie jakąś aplikacje która się bezprzerwy aktualizowała o czym nie wiedziałem. Błąd mój, ale kosztował mnie 1,5 tysiąca i totalne zaskoczenie. Przygoda super niemiła.

Należało by też wspomnieć o spamie w postacie SMS-ów i przychodzących telefonów sprzedażowych. Przy dwóch telefonach zajmuje to miesiąc i pare wizyt w salonach żeby zastrzec numery tak żeby ten cały span przestał przychodzić. Acha są jeszcze automatyczne telefony z ery z ankietami gdzie dzwoni do ciebie taki telefoniczny robot.

Ogólnie jestem już tym zmęczony i przenoszę się do innej sieci. Zobaczymy jak tam będzie.

| Skomentuj opinię


66 osoby z 95 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-10-11 14:45:25
zalety: cwaniaczki kłamiący przy składaniu telefonicznej oferty.
wady: Oszustwa, nie wierzyć w zapewnienia tzw. konsultantów a w rzeczywistości naciągaczy.

opinia: Z dala od tzw. promocji z telefonu !!!!!!!
Kłamczuchy, u których z 1 zł. opłaty robi się kilkadziesiąt. Nigdy więcej w takiej kłamliwej firmie T obecnie, dawniej Era. Wszystko pięknie dopóki nie przyjdzie rachunek.
Z dala od T !!!!!!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


rabiks
zwiedzający - 3 punktów

902 osoby z 1486 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-22 17:57:56
zalety: Najlepsza sieć [t-mobile]
wady: brak
opinia: era [t-mobile]
to wygoda tania szybka nie oszukująca siec
Opinia musi mieć co najmniej 20 słów.
Opinia musi mieć co najmniej 20 słów.

| Skomentuj opinię


gallusanonymous
zwiedzający - 1 punktów

583 osoby z 1128 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-05 01:16:05
zalety: Najładniejsze reklamy
wady: Mają najwolniejszy internet w europie (4kb/s na serio!!!)
w ofercie taktak życzą sobie 1zł za minutę
potrafią wmówić człowiekowi że wykorzystał 5gb w 3 dni!!!
Najgorsze telefony w branży
dalej nie chce mi się szukać
najgorszy zasięg w kraju
opinia: Era to najwięksi oszuści w tej branży
przed podpisaniem umowy jest wszystko idealnie
jednak już po podpisaniu umowy gdy niechce działać ci ich najszybszy na świecie blueconnect
jest pocaluj mnie w dupe i koniec rozmowy

| Skomentuj opinię


583 osoby z 1128 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-02-28 14:11:36
zalety: Fajne telefony
wady: Obsługa w puncie sprzedaży nie mówi do końca prawdy
opinia: Przedłużając umowę miałam wypatrzony już telefon, więc nie było straty czasu. Taryfę dopasowałam też w miarę szybko, natomiast najgorzej wkurzyło mnie to, że po miesiącu (kiedy otrzymałam pierwszą fakturę) zobaczyłam dopisek, że muszę dopłacić 30zł za telefon tj rata za telefon. Fakt- mój błąd, że nie spojrzałam, co podpisywałam, ale... No właśnie to ale. W momencie, kiedy sprzedawca omawiał wcześniej ze mną warunki umowy, poinformował mnie, że jeśli umowa będzie trwała 24 miesiące- to za telefon zapłacę 149zł, przy umowie na 30 miesięcy- za telefon zapłacę 1zł. Zgodziłam się na 30miesięcy i 1zł zapłaciłam w salonie. Ciesząc się z udanego zakupu, pan podsunął mi fakturę, opiewającą na 361zł, z czego przez 12 miesięcy mam dopłacać po 30zł do rachunku. Ale ja chciałam telefon za 1zł, a nie za 361zł. Co robić?

| Skomentuj opinię


BeaWa1
zwiedzający - 1 punktów

119 osoby z 201 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-14 21:14:00
zalety: Brak, niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji
wady: Jedna ale najważniejsza...
opinia: Szanowni Klienci T-Mobile, opiszę Wam moją historię w mocno skróconej wersji...
\r\nProwadzę działalność - kilka telefonów, kilka usług blueconnect. Oczywiście sama korzystam z jednego numeru i jednego blueconnecta - z reszty korzystają pracownicy mojej firmy.
\r\nKorzystam czasem z infolinii T-Mobile, mam utworzone hasło, dzięki któremu tylko ja powinnam mieć dostęp do różnych operacji na moim koncie...
\r\nNa początku maja pracownikowi spowalnia się internet. Dzwoni więc na infolinię - nie znając hasła i... skutecznie zwiększa transfer. Do identyfikacji podaje tylko publiczne dane mojej firmy - dostępne na stronie internetowej. Na szczęście jest uczciwy i informuje mnie o tym.
\r\nJednakże w mojej głowie powstaje wątpliwość - jak to się stało?
\r\nDzwonię na infolinię... Z nerwów zapominam hasła. Mówię o tym Pani. Do identyfikacji wystarcza jej nazwa firmy, nip oraz adres. Wszystkie te dane każdy znajdzie na stronie internetowej 99% przedsiębiorstw w Polsce. Są to dane wszak publiczne.
\r\nPani nie widzi w tym nic złego i informuje mnie, że jest to normalna praktyka i to ja powinnam zastanowić się komu udostępniam telefony i modemy......
\r\nJadę do BOK i piszę krótko informację, że żądam natychmiastowego zaprzestania takich praktyk na moim koncie, ponieważ w obecnej chwili KAŻDY może zadzwonić choćby po to żeby zrobić mi kawał i zwiększyć wszystkie rachunki!
\r\nOtrzymuję zdawkowe pismo, że T-Mobile nie może zmienić procedur, a zgodnie z procedurą zawsze do identyfikacji potrzebne jest hasło (którego ja zapominam na dobre).
\r\nOpisuję w piśmie do T-Mobile sytuację bardziej szczegółowo - podaję przybliżoną datę zwiększenia transferu oraz problem polegający na tym, że identyfikacja polegała na podaniu danych publicznych.
\r\nOtrzymuję odpowiedź, że moja reklamacja jest nieuzasadniona ponieważ:
\r\n\"...wszelkie zmiany na kontach naszych Abonentów dokonywane są po dokładnej identyfikacji Abonenta. Działające w naszej firmie systemy kontroli jakości, mające na celu sprawdzanie przestrzegania procedur przez pracowników Biura Obsługi Abonenta, ze szczególnym naciskiem na proces identyfikacji Abonenta, potwierdzają przestrzeganie zasad identyfikacji osób kontaktujących się telefonicznie z Biurem Obsługi Abonenta. Chciałbym przy tym dodać, że wymagania dotyczące dokładnej identyfikacji podyktowane są troską o dobro i bezpieczeństwo naszych Abonentów...\".
\r\nNie wiem czy śmiać się czy też płakać....
\r\nDzwonię na infolinię... Dzisiaj rano...
\r\nMówię, że hasła nie pamiętam. Pani jak zwykle zidentyfikowała mnie po danych publicznych - nazwa, NIP, adres..
\r\nOkazuje się, że opłata za zwiększony limit przez pracownika nie została ujęta w fakturze.
\r\nNie wiem co jest przyczyną – podejrzewam iż moja awantura na infolinii zaraz po tym jak dowiedziałam się o dziwnych praktykach panujących w sieci.
\r\nCzy mnie to pociesza - nie bo... na koniec pytam, czy na podstawie podanych przeze mnie danych mogę zwiększyć limity na którejkolwiek usłudze blueconnect.
\r\nPani potwierdza, że procedury są takie że może to zrobić (niezależnie czy dzwonię ja, czy ktoś inny kto podaje się za mnie, może być też mężczyzna - wystarczy że umie czytać i wyczyta dane na mojej stronie).
\r\nZnowu piszę reklamację...
\r\nCzy znowu usłyszę, że T-Mobile troszczy się o moje finanse i bezpieczeństwo?
\r\nProszę Państwa, warto żebyście wiedzieli wybierając sieć komórkową, że w T-Mobile praktyki są takie, że KAŻDY może zadzwonić i zwiększyć Państwa rachunki na jakie tylko mu się podoba.
\r\nPóźniej czeka Was procedura reklamacyjna, która się zakończy pozytywnie lub nie...
\r\nJa w każdym razie jutro udam się do Rzecznika Praw Konsumenta i postaram się nagłośnić sprawę.
\r\nT-Mobile dziękuję...

| Skomentuj opinię



120 osoby z 202 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-10 02:55:10
zalety: w miarę na czasie aparaty maja
wady: Szybkie zbywanie klienta,zamiast zachęcać swoją kulturą wręcz odpychają,podczas promocji związanej z dodatkowym prezentem nie otrzymuje sie nic
opinia: Sam osobiście byłem nie dawno w małej mieścinie Ozorków gdzie Pani która przedstawiła się jako kierownik punktu Era była nadzwyczaj nie miła.Kiedy zadawałem pytania odnośnie operatora sieci by uzyskać najwięcej możliwych informacji na ten temat,ta kobieta zaczeła sie nie co denerwować(odpowiadajac mi pytaniem na pytanie moje) odniosłem wrażenie jakby \"uciążliwego klienta\". W efekcie zrezygnowałem z ich usług mimo dobrych ofert wyszedłem i zjawiłem się u konkurencji która-nie ma co?? zaskoczyła mnie miło już w wejściu.Ludzie kto szkoli i wybiera takie osoby na takie stanowiska???? Czy te punkty są po to by upokozyć potencjalnych klientów????. Mało tego kiedy pytałem o szczegóły promocji w której klient otrzymywał w prezencie aparat fotograficzny uf ta nie miła kobieta stwierdziła że \"ICH PUNKT OTRZYMAŁ TYLKO PARE SZTUK KTÓRE JUŻ ZOSTAŁY ROZDANE\".Wszystko było by ok gdyby nie pani która weszła do salonu(z oceny rozmowy wnioskuje że znała obsługe dość dobrze)usiadła przy drugim stanowisku i co??? i nagle druga pani (obsługa salonu) przyniosła z zaplecza prezent którego już żekomo nie miały...... Czy osoby pracujące dla tej sieci zawsze tak traktuja klienta??? Chyba tak naprawde to ta jedna Pani (pani kierownik) wpłyneła na moja negatywną opinie co do operatora,sposób traktowania i rozmowy z klientem równy zeru!!!!! Radze omijać te małą mijscowość z daleka ze względu na obsługę. CHYBA KLIENT TO NASZ PAN?? A JA PŁACE I WYMAGAM.....

| Skomentuj opinię


1312 osoby z 2300 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-11 16:07:27
zalety: brak
wady: nierzetelna, nieuczciwa, niekompetentna,
opinia: Użytkownikami tej sieci jesteśmy od 10lat.Przez ostatnie dwa lata, obsługa i przekaz informacji w tej sieci spadł do tak żenująco niskiego poziomu,że chyba tylko wrodzona narodowa tolerancja dla bylejakości powstrzymała nas przed rezygnacją. Oto przykłady:W tej sieci mamy dwa tel, w abonamencie, obydwie umowy podpisane na nazwisko męża. Od 5 lat to ja jestem płatnikiem faktur, z przelewu stałego. Kiedy dwa lata temu, mąż przeszedł z karty, na abonament, operator bez żadnej informacji o zmianach po prostu doliczył drugi abonament do rachunku.
\r\nOd jakiegoś czasu era zawiesiła wysyłanie faktur papierowych, informując tylko o swoim zamiarze, tak wiec od prawie dwóch lat nie wiem za co płacę, bo pomimo kilku interwencji faktury nadal nie przychodziły. Na stronie trzeba było znać, jakiś kod dostępu, jak się okazało 4 cyfry kodu puku.teraz tylko znajdźcie mądrego, który znajdzie opakowanie sprzed 8 lat z rzeczonym kodem. Kod z drugiego tel w ogóle nie wchodzi i blokuje konto.
\r\nJesienią ubiegłego roku pani konsultantka zaproponowała nam internet w promocji przez pół roku za 9 zł. Po czterech miesiącach mąż zlecił w salonie wyłączenie usługi.Po dwóch miesiącach rachunki poszły do góry o 50 zł.Kiedy wzburzony małżonek zażądał faktur, okazało się że płacimy za internet ponad 20 zł i doliczony do dwóch telefonów.Kolejny konsultant tel. podobno wyłączył w końcu ten cudowny dodatek a w salonie pan doradził, żeby rachunek zapłacić a operator skoryguje nadpłatę w kolejnym rozliczeniu.
\r\nNajnowszy rachunek też nie był mały. Maż już przeprowadził konsultację telefoniczną, gdzie od miłej pani usłyszał, że wyłączenie danej usługi wcale nie musi być dokonane w dniu złożenia takiej dyspozycji, bo firma ma swoje terminy w których tego dokonuje. Z niecierpliwością czekam na powrót męża z delegacji i kolejną wizytę w salonie.

| Skomentuj opinię


BitterEnd
zwiedzający - 7 punktów

1325 osoby z 2320 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-01 21:31:14
zalety: dobra opcja dla firm, dostępna, dobry zasięg, dużo salonów,
wady: droga sieć,drogie telefony
opinia: Nie ma w Erze wielu promocji, które byłyby rzeczywiście pociągające, sieć należy też niestety do tych \"droższych\" i raczej sprawdza się w opcji \"dla firm\" choc i ten zakres opanowały inne sieci i prześcigają się w ofertach biznesowych.
\r\nWystarczy spojrzeć na porównywarki telefonów komórkowych i opert - tam zapraszam spragnionych potwierdzenia mojej tezy.
\r\n
\r\nEra nie ma dla mnie nic pociągającego w sobie w porównaniu do innych sieci.
\r\nTyle z mojej strony,
\r\n
\r\npozdrawiam PANÓW i PANIE użytkowników, a niezdecydowanym zdecydowanie odradzam - są lepsze oferty.

| Skomentuj opinię


sointu
zwiedzający - 1 punktów

1320 osoby z 2312 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-30 14:38:53
zalety: zero zalet
wady: same wady
opinia: Naciągacze i oszuści
\r\nDzwonią co chwila z jakąś \"extra\" ofertą np. \"czy chciałaby pani internet bezprzewodowy bla bla bla...?\" na co grzecznie odmawiam ,a za dwa dni dzwoni już nie kobieta a facet i pyta o to samo , ja naprawdęa nie mam co robić w pracy tylko odbierać telefony od \"ery\".
\r\nPo za tym nie liczę ile smsów wysłałam, więc nie wiem czy to prawda z tym naliczaniem, ALE ZA TO OSZUKUJĄ MNIE DOLICZAJĄC SOBIE DO MOJEGO ABONAMENTU \"POWAŻNĄ\" KASĘ ZA ŚCIĄGANE PRZEZE MNIE NIBY \"GRY I DZWONKI\". Ostatnio sprawdzam stan konta a tu już kasa ponad abonament ledwo zapłaciłam ostatni rachunek. Wchodzę w bilingi, a tam oczywiście co? jakieś true-tony-srony których w życiu na oczy nie widziałam, bo już zaczęłam nawet zapisywać smsy otrzymywane z reklam czy od operatora. I chamom oszustom jednym nie udowodnisz, że nic nie ściągasz - się nieźle ustawili, nie ma co.
\r\n
\r\nSERDECZNIE NIE POLECAM TEJ BEZNADZIEJNEJ SIECI OBECNIE POD NAZWĄ T-Mobile
\r\n;p

| Skomentuj opinię


Benedykt
zwiedzający - 1 punktów

1325 osoby z 2326 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-21 08:40:46
zalety: Bardzo dobra sieć,coraz bardziej się w niej plącze.
wady: Zbyt wolne dane z internetu
opinia: Jestem użytkownikiem telefonu sony ericsson c702,łączność z internetem blueconnect.Telefon w sieci era.Od 3 miesięcy nie mogę oglądać filmów na Youtube.Łączność z internetem działa mi tylko wtedy gdy tego chcę Operator era.Przez zablokowane łącze raczej nie połącze się z operatorem.Konto uzupełniam regularnie.-Komu służy telefonia komórkowa skoro użytkownik jest zależny od operatora? Kiedyś gdy dzwoniło się na centralę,telefonistka przedstawiała się imieniem,nazwiskiem i stopniem służbowym.Dzisiaj operator może okradać abonenta,udostępniać nam łącze kiedy chce a dane personalne są niedostępne-(kasta nietykalnych).Dlatego zanim kupimy telefon,dobrze się zastanówmy,bo jak nas oszukają,to nigdy nie dojdziemy swego. \\\\\\\\r\\\\\\\\n

| Skomentuj opinię


takt22, Kraków
zwiedzający - 1 punktów

1317 osoby z 2307 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-15 13:38:54
zalety: Brak zalet
wady: Rozpatrywanie reklamacji trwa ponad miesiąc, nie można na temat reklamacji porozmawiać z nikim tylko trzeba czekać na odpowiedź pisemną. Oferty dla klienta \" z ulicy \" sa 2 razy lepsze niż dla klientów którzy są w sieci kilka lat. Kłamią przy ofertach, że coś się nie należy lub że czegoś już nie ma a jest.
opinia: Jeśli kolego z postu niżej jesteś doradcą w sieci Era to kłamiesz jak wszyscy. To najgorsza sieć z jaką miałem do czynienia. Piszę już 3 reklamację do Ery odnośnie mojego nowego abonamentu i generalnie co miesiąc mam odpowiedź abym się grzecznie pocałował w 4 litery bo wiem co podpisywałem. Ale od początku.
\r\nMiałem starą taryfę 120 zł pakiet wartościowy. Wszystko się w tym rozliczało. Jak się kończyła umowa dzwonili do mnie jak najęci z centrali abym podpisał umowę. Przedstawiali coraz to nowe oferty. W końcu się zdecydowałem. Muszę powiedzieć że się wkopałem po uszy. Jako że wyjeżdżam czasem za granicę zależało mi na pakiecie wartościowym. Powiedziano mi że takich już nie ma. Wiec podpisałem jakiś rodzinny na 120 zł. Okazało się że dla porównania gdy miałem poprzedni i byłem w Anglii ponad miesiąc zapłaciłem 180 zł, a na nowym, gdy byłem tylko tydzień - 430 zł . Odkąd podpisałem umowę nie miałem rachunku poniżej 300 zł. Sieć ma wszystko gdzieś. Jeszcze mi mówią że zrezygnowałem z pakietu wartościowego, a ja o taki prosiłem, to mi powiedziano przez telefon że już takich nie ma. W salonie się dowiedziałem że mnie okłamano.
\r\nNie mówię już o tym jak się psuje nowy telefon co chwilę i jakie mam problemy z uzyskaniem telefonu zastępczego. Trzeba godzinę w salonie siedzieć aby się w końcu \"znalazła\" ładowarka i abym dostał normalny telefon.
\r\nOmijajcie Ere z daleka !!!
\r\nTo moja dobra rada.
\r\nJa już nie mogę się doczekać kiedy się od nich uwolnię ... jak wcześniej nie zbankrutuje przez te rachunki. Na pójście klientowi \" na rękę \" nie ma co liczyć w tej sieci.
\r\n
\r\nZa jedno połączenie do Anglii powiedzmy 2 sek. gdzie chcę puścić dzwonka mojej kobiecie aby oddzwoniła, a zgłosi się poczta, kasują mnie 2 zł !!!
\r\n
\r\nERA TO KOSZMAR !!!
\r\n
\r\nPozdrawiam.

| Skomentuj opinię


1349 osoby z 2369 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-16 13:24:17
zalety: Zadnych zalet
wady: Wszelkie
opinia: robicie wszystko,aby nabić waszych żywicieli w butelkę.Przy nowym fonie tak tak płacimy z "góry" za wszystko i nie możemy się doczekać niczego władowaliście jakiś śmieszny internet max bez pytania ipobraliscie pieniądze,to samo z tanimi rozmowami których od kilku dni nie można przedłużyć a pieniądze i tak leżą na waszym koncie "od ziarka do ziarka itd." Gdzie jest ta stara era no choćby z przed pięciu lat.Nie wiem jak to nazwać.

| Skomentuj opinię


1348 osoby z 2369 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-15 13:47:27
zalety: Zadnycz zalet
wady: jak zwykle przed wolnymi dniami "klapa"
opinia: Trudno przekazać przez pocztę intern.wiadomości reklamacyjne dotyczące telefonii komórkowej.
Trudność w polączeniu z usługami i wykupieniu tanich rozmów , do koncz zostało dwa dni i jeszcze 25 minut na rozmowu.anteko.

| Skomentuj opinię



Mettju03
zwiedzający - 1 punktów

1348 osoby z 2375 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-13 13:42:50
zalety: BRAK !!!
(noo może poza jednym...miła obsługa w Kauflandzie w Lubinie ^^)
wady: Oj dużo by tu pisać...!!!
Ale ryzyk fizyk:
-drogo
-zmiana warunków umowy bez poinformowania
-naliczanie dodatkowych minut do rozmowy
-znikający pakiet darmowych minut (ponad 800min do ery i na stacjonarne)
-jeszcze raz drogo (ponieważ jest dużo ukrytych zasad o których nikt nie wie i nie ma ich w umowie) (skopiowałem od kogoś bo pisać mi się nie chciało a właśnie tez oto mi chodzi)
-na internecie strasznie okłamują !!!

opinia: OGÓLNIE TO MI ŻAL TEJ SIECI !@!!
JEST GŁUPIA, JESTEM W NIEJ PONAD 6 LAT.
BĘDĘ SIĘ PRZENOSIŁ DO PLUSA (WYDAJE MI SIĘ ZE TO NAJLEPSZA SIEC, ALE ZNÓW MOGĘ SIĘ MYLIĆ)
NIE BĘDĘ DALEJ KOMENTOWAŁ, GDYŻ MOGŁY BY POLECIEĆ OSTRE SŁOWA ;/
DZIĘKUJE. 0.01/5.00

| Skomentuj opinię (1)


1343 osoby z 2358 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-12 22:02:15
zalety: żadne
wady: nie ma słów
opinia: Nie polecam nikomu tej sieci wyrejesrowanie swoich danych osobowych trwa już ok 5-dni liczne telefony ,e-mail bezskuteczne.niewiem jak długo to jeszcze potrwa poinformuję miłośników ery.Operatorowi bardzo zależy na nie dokonanie takich czynościach

| Skomentuj opinię


jakub10193
zwiedzający - 1 punktów

1385 osoby z 2443 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-03-12 16:49:52
zalety: Najlepszy zasięg, miłe oferty, punkty EraPremia, Miła obsługa w salonie (Gdańsk, Podwale Grodzkie 5), iBoa i ogólnie super
wady: koszt połączenia z konsultantem wynosi 1zł, dla mnie to powinno być za darmo
opinia: Jestem klientem z 12 letnim stażem, obecnie w Erze mam cztery komórki, dwa stacjonarne (na linii tp i Erę Domową), Era Internet Stacjonarny i Blueconnect. Za całość płacę ok 420zł i mogę korzystać ze wszystkiego dowoli. Kiedyś za samą neostradę z telefonem płaciłem 110zł!

| Skomentuj opinię