Sieć komórkowa Orange - opinie klientów operatora GSM

Ocena użytkowników 1.34 / 5.00
16% opiniujących poleca Orange
Sieć Orange należy do operatora GSM PTK Centertel, Orange dawniej istniało pod nazwą Idea. Sieć Orange to jedna z największych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Przeczytaj opinie użytkowników i wystaw własną ocenę poniżej.

Opinie użytkowników o Orange

11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-28 02:29:51
zalety: brak
wady: Kary strasznie wysokie dla osob prywatnych 10 tys zł
opinia: Operator.... dostałem 10 tys zł kary za nie opłacenie rachunku i z odsetkami urosło do 18 tys nie polecam spąłciłem juz wiekszość ale uważajcie naprawdę

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-30 08:32:06
zalety: Dbają o swój interes mają klienta w d.....
wady: Bezczelna firma . Potrafią przez 2 lata nie...

...wydać karty sim otrzymawszy opłatę abonamentową , obciążą was karą 5000 zł bo tak zrobili. Całkowicie bezkarność i brak odpowiedzialności . Paniusia w punkcie klienta Orange bezczelnie oświadcz że nie chciałem karty sim że chodziłem popatrzeć jej w oczy przez 2 lata. Co za burdel , i prawo obecne na to pozwala . Jesteśmy wobec obecnego prawa bezradni , takie pro korporacyjne prawo sami sobie stworzyli. Nie do wiary ale jednak , wiem to z autopsji. Nie zawierajcie umów bo was zrobią tak jak mnie.

opinia: Bezczelna firma . Potrafią przez 2 lata nie...

...wydać karty sim otrzymawszy opłatę abonamentową , obciążą was karą 5000 zł bo tak zrobili. Całkowicie bezkarność i brak odpowiedzialności . Paniusia w punkcie klienta Orange bezczelnie oświadcz że nie chciałem karty sim że chodziłem popatrzeć jej w oczy przez 2 lata. Co za burdel , i prawo obecne na to pozwala . Jesteśmy wobec obecnego prawa bezradni , takie pro korporacyjne prawo sami sobie stworzyli. Nie do wiary ale jednak , wiem to z autopsji. Nie zawierajcie umów bo was zrobią tak jak mnie.

| Skomentuj opinię



12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-18 00:03:34
zalety: żadne
wady: mnóstwo
opinia: zaproponowali na super warunkach przedłużenie umowy na trzy telefony. łyknełem jak indyk. Za parę dni w czasie umowy wyłączyli mi internet ponieważ stracili prawo do częstotliwości. Zawiadomienie przysłali oczywiście po wyłączeniu. oferta na telefony okazała się ,,serem'' w pułapce. Zaproponowali mi dwa pakiety internetu różnica w cenie 10 pln pozostałe parametry tych pakietów poza nazwą żadne oczywiście wybrałem tańszy i tu był haczyk. po czterech miesiącach cofneli mi wszystkie rabaty na telefony i dzisiaj nie uwzględniają mojej reklamacji bo aby utrzymać rabaty powinienem wziąć oczywiście droższy internet oczywiście ten p........ konsultant który mi wcisnoł dobrze wiedzał co robi, a ten d.......który rozpatrywał moją reklamację z kpiną mówi ,,to Pan sam wybrał tańszą niepasującą ofertę (czyli to ja powinienem wiedzieć jaki pakiet internetu jest przeznaczony do danej opcji pakietu telefonów) do końca umowy muszę dopłacić do abonamenu tym złodzejom ok.1600 pln .Po 20 latach gdzie nie zawsze było super teraz przeszli sami siebie. OSTRZEGAM WSZYSTKICH NIE BIERZCIE ŻADNEGO ,,SERA'' szczególnie przed zakończeniem umowy.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-11 18:07:06
zalety: Dobre pakiety internetowe , sms i telefonicznie
wady: czasami są awarie, simlock i za niego każą zapłacic
opinia: Ja tam polecam Orange. Nie oszukują i nie dają podpuch. Umowa z telefonem jest tania i jest ogólnie godna polecenia. Anteny są dobrze rozmieszczone.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-24 17:30:57
zalety: Brak
wady: Całkowity brak kompetencji przez zatrudnionych pracowników w sklepie internetowym oraz w oddziałach Orange. brak znajomości gdzie są i jak przebiegają ich sieci. Całkowite lekceważenie klienta. Zawieranie umów przez internet żeby dorwać się do danych klienta i nimi dysponować wysyłając na e-maile ich denne i nieprawdziwe reklamy
opinia: Orange niby kładzie światłowody, stać ich na głupie reklamy w telewizji, radiu, w internecie , a nie stać ich na przedłużenie kabla poprzez wstawienia ordynarnego słupa drewnianego żeby przedłużyć kawałek sieci do kolejnego domu.
Sprawa z Orange wyglądała w moim przypadku tak jak opisałam poniżej.
Od czerwca 2017 r miałam zamieszkać w małej miejscowości leżącej w gminie Maków Podhalański . Nie ma tam zasięgu i nie ma możliwości zainstalowania internetu mobilnego z żadnej stacji. Jedyna możliwość kontaktu to poprzez Orange. Najpierw udałam się do oddziału Orange , wystałam się ponad godzinę w kolejce aby dowiedzieć się czy są możliwości montażu telefonu z opcją bez limitu oraz internetu w tejże miejscowości. Panienka wysprawdzała co się dało i powiedziała że jak najbardziej możliwości są założenia telefonu i internetu od 10 Mb ( gwarantowane) do 20Mb. Już natychmiast chciała podpisać ze mną umowę na dostawę powyższych usług. Na 3 tygodni przed moim wyjazdem do tej miejscowości zadzwoniłam do sklepu internetowego Orange i zwarłam umowę zdalną na podłączenie najpierw internetu a po jakimś czasie ( ”konsultant” twierdził że do tygodnia) podłączenia mi telefonu ( dadzą numer) . Oczywiście „konsultant” zapewnił mnie, że są możliwości techniczne i umówił mnie na konkretny dzień i na godzinę kiedy będę tam w tej miejscowości ( czyli za trzy tygodnie) no bo jak twierdził żeby wprowadzić kabel do domu i uruchomić mi internet to ja muszę być, co dla mnie było oczywiście. Ponad to „konsultant zapewniał mnie, że w tym wyznaczonym dniu na pewno będę mieć podłączony Internet bo to będzie osobiście koordynował. Jakież było moje zdziwienie gdy w umówionym dniu zjawił się jakiś facet i stanął przed moim domem i powiedział że on przyjechał zobaczyć jakie są możliwości techniczne podłączenia kabla telefonicznego. Ja na to, że miał być ktoś kto mi podłączy Internet, a nie będzie dopiero rozeznawał możliwości techniczne doprowadzenia kabla, bo zapewniono mnie że takie możliwości są. Na to on że on na dzisiaj ma zlecenie więc przyjechał no i on tu widzi, że z drogi powiatowej to kabel trzeba by ciągnąć ponad działką sąsiada to na pewno nie będzie zgody. Jeden słup drewniany stoi przy tej drodze gminnej w odległości ok. 100 m od mojego domu, no to trzeba by wkopać jeszcze jeden lub dwa słupy , aby do mnie podciągnąć kabel , w drugą stronę nawet nie popatrzył , bo tam słup drewniany telefoniczny jest w odległości mniejszej jak 50 m od mojego domu, ale w kopany na prywatnej działce ( więc pewnie prywatny) i powiedział że on jedzie żeby powiedzieć jak wygląda sytuacja czyli co trzeba by zrobić żeby do mnie pociągnąć kabel i jak on zna Orange to oni nigdy do nikogo nie postawili nawet jednego słupa. Jak ja temu panu mówiłam że przecież konsultant mówił że to wszystko miało być już przygotowane , i dzisiaj miałam mieć wprowadzony kabel do domu, to facet się roześmiał i powiedział że to normalne , ale w umówionym terminie to oni dopiero rozeznają możliwości i często jest tak że klient ma dostarczone urządzenia do domu, on przyjeżdża zobaczyć możliwości, a tych nie ma , a klient ma podpisaną umowę i za urządzenia zapłacił . A mnie powtórzył żebym się nie łudziła bo nie podłączą mi kabla przez to, że trzeba postawić dodatkowy slup. Następnego dnia z telefonu od sąsiada zadzwoniłam do orane żeby wyjaśnić tą sytuację i panienka oznajmiła mi że przy moim zgłoszeniu , czy umowie napisano że brak jest możliwości technicznych. Gdy ja spytałam jak to jest możliwe, że 3 tygodnie temu możliwości techniczne były, a po 3 tygodniach nie ma to zbyła mnie mówiąc żebym napisała do Orange i to wyjaśniała bo ona nie wie co mi mówiono i w ogóle była bardzo niegrzeczna i arogancka . Zostałam więc bez telefonu i internetu .
Ale ja tak tego nie zostawię. Gdzie tylko się da napiszę o tym ku przestrodze dla tych co mają zawrzeć z Orane jakąkolwiek umowę. Wyciągnęli tylko ode mnie moje dane i teraz przysyłają mi na e-maila swoje ogłupiające, kretyńskie reklamy.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-15 18:03:23
zalety: Brak - złodzieje
wady: TO samo co wyżej tylko 2 razy więcej
opinia: Omijać tą sieć z daleka jeśli nie chcecie mieć problemów . Zostałem przez tą sieć okradziony - naliczyli mi telewizje VOD - której nigdy moja mam nie aktywowała .

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-03-09 20:19:20
zalety: BRAK
wady: WIELE
opinia: Jeśli ktoś ma ochotę na ORANGE to odradzam z roku na rok coraz gorzej z zasięgiem, internetem, obsługą klienta. Jesteśmy z żoną 10 lat w tej sieci w sierpniu kończą nam się umowy i przenosimy się gdzie indziej. Niby lepszy zasięg a jest coraz gorzej w tym roku miałem okazję się otym przekonać dwa takie same telefony ale inni operatorzy telefonii komórkowej u konkurencji LTE
a tu 3+ zasięg internetu tak samo z resztą. Szkoda tylko że tak późno to zobaczylismy abonamenty są podobne a nawet korzystniejsze u konkurencji więc co tu dalej pisać Nie polecam

| Skomentuj opinię


12 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-02-15 22:37:30
zalety: brak
wady: dużo wad
opinia: ODRADZAM WSZYSTKIM ORANGE, JEST TO NAJBARDZIEJ NIEPRZYJAZNY KLIENTOWI OPERATOR NA RYNKU. KONSULTANCI PROPONUJĄ NAJDROŻSZE ABONAMENTY POMIMO IŻ DYSPONUJĄ TAŃSZYMI. ALE I TAK TE NAJTAŃSZE SĄ DROŻSZE OD KONKURENCJI. KOSZTOWNE PROBLEMY BĘDĄ SIĘ POJAWIAĆ STOPNIOWO, ZAKŁADANIE SIMLOCKA TO TYLKO JEDEN Z ELEMENTÓW – A WSZYSTKO PO TO ABY WYCIĄGNĄĆ JAK NAJWIĘCEJ. PRACOWNICY PRYWATNIE PODPYTANI TO POTWIERDZĄ. PO PROSTU JEŻELI CHCECIE UNIKNĄĆ KŁOPOTÓW UNIKAJCIE ORANGE.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-16 22:18:22
zalety: Żadnych
wady: lekceważace podejście do klienta,wyciaganie kasy.Poprzednio za wczesnie przedłużyłam umowe i zapewniono mnie,ze abonament w wysokości 64,99 bede płacic przez cały okres a tu prosze abonament za ostatni m-c 99,99zł. Tak oszukują Drobny druczek i nie informuja klienta o tak waznej rzeczy.
opinia: Wielokrotnie zgłaszałam brak zasiegu usług Gmina Zielonki.Od przystanku przed Januszowicami i dalej w Januszowicach i dalej az do Owczar brak usług zasiegu.Przez niemal 12 lat jako klient nie doczekałam się niczego.Po 12 latach nawet żadnej propozycji czy taniego telefonu.Nic.jestem obecnie na karte

| Skomentuj opinię



11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-05 22:14:44
zalety: nie ma
wady: wszytsko
opinia: jebane kurwy tylko pingi robią nic więcej tylko siedzą przy maszynie do robienia pingu i utraty pakietów i napierdalają w przycisk PING PING PING

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-28 16:58:20
zalety: brak
wady: Witam ! Chciałbym się podzielić moją historią żeby was ustrzec przed podpisaniem umowy z tymi oszustami i wyzyskiwaczami aaa i zapomniałem dodać kłamcami . Przed podpisaniem umowy wszystko było kolorowe , byłem już posiadaczem tele. kom. na firmę i po obejrzeniu reklamy chciałem dodać do moich usług internet , telewizje i tele domowy. Z tego co się dowiedziałem po dodaniu nowych usług będę szczęśliwym posiadaczem fajnej taryfy za fajne pieniądze ... i byłbym gdyby ten niekompetentny , wczorajszy człowiek należycie wykonał swoją pracę i dodał nowe usługi na firmę a nie na osobę prywatną !!! To dopiero początek drogi krzyżowej z orange , Panowie którzy przyjechali podłączyć internet i tele powiedzieli że w moim miejscu zamieszkanie nie ma szans na światłowód ( kolejna niespodzianka ) miał być szybki światłowód jak F1 tak zapewniał pan w salonie , kolejne rozczarowanie czekanie na uaktywnienie usługi 3 godziny siedziałem z panami którzy akurat sprawnie i fachowo wykonali podłączenie i piliśmy z 2-3 herbaty po kawie i trochę ciasta czekając aż łaskawie ktoś odbierze telefon i uaktywni usługę . Po licznych przygodach i perypetiach przyszła pora na pierwszy rachunek który był o wiele wyższy niż zakładano . Wybrałem się do salonu żeby wyjaśnić okoliczności i okazało się że ten "przemiły" pan który tak umiejętnie potrafi kłamać (warunek przyjęcia do orange) zapewnił że zrobimy cesje i już będzie wszystko ok , po godzinie udało nam się uzupełnić wszystkie niezbędne dokumenty ( cesja , reklamacja ) i trzeba było czekać na nową umowę którą miał dostarczyć listonosz ale nigdy tak się nie stało po kilku tygodniach z bólem serca znowu musiałem się udać do salonu i zapytać gdzie ta nowa umowa , okazało się że ten pan kompletnie pomieszał wszystkie dane : adres zamieszkanie , siedziba firmy , adres korespondencyjny , meldunek . Nie chciałem na nich wszystkich patrzeć i postanowiłem że bd płacić więcej żeby tylko już zapomnieć i zająć się sprawami w życiu istotnymi . Co do faktur to raz przychodziły tu raz tu albo i wcale . po upływie prawie roku byłem niezmiernie szczęśliwy że przestane karmić tych darmozjadów , oczywiście parę tyg przed końcem umowy byłem regularnie nękany telefonami z "super atrakcyjnymi" ofertami ( chyba dla takich naiwniaków jak ja, przed szkodą ) miesiądz przed końcem umowy szczęśliwy wybrałem się do salonu żeby wypowiedzieć umowę tym razem pani powiedziała że nie ma problemu ale żebym się jeszcze zastanowił itp. Pani zaprosiła mnie za miesiądz po wygaśnięciu umowy z modemem który trzeba zwrócić i napiszemy wypowiedzenie , zapytałem tylko co jeśli mi sami przedłużą umowę , pani zapewniłem że nie ma takiej możliwości ponieważ po upływie umowy bez rezygnacji przedłuża się o miesiądz i usługa jest aktywna . Pytałem 3 razy i zaznaczyłem że nie ma mowy o przedłużeniu umowy i widzimy się za miesiądz z modemem i kończymy współpracę . Po dzisiejszej wizycie w salonie jestem przekonany że obłuda , zakłamanie , wyzysk , lekceważenie , manipulacja klientem , bezczelność na najwyższym poziomie i łkanie w żywe oczy za parę zł to jest całe orange . Umowa została przedłużona o 6 miesięcy ... po awanturze okazało się że ta pani co mi wciskała kit nie pracuje ,a o tego przepitego typka już nawet nie pytałem bo mogłoby dojść do rękoczynów . Salon znajduje się w centrum handlowym atrium targówek . Omijajcie ten salon i te całe orange bo szkoda waszych nerwów i pieniędzy po podpisaniu umowy traktują klienta jak niewolnika . Pozdrawiam ( prawie wszystkich , poza orange )
opinia: Witam ! Chciałbym się podzielić moją historią żeby was ustrzec przed podpisaniem umowy z tymi oszustami i wyzyskiwaczami aaa i zapomniałem dodać kłamcami . Przed podpisaniem umowy wszystko było kolorowe , byłem już posiadaczem tele. kom. na firmę i po obejrzeniu reklamy chciałem dodać do moich usług internet , telewizje i tele domowy. Z tego co się dowiedziałem po dodaniu nowych usług będę szczęśliwym posiadaczem fajnej taryfy za fajne pieniądze ... i byłbym gdyby ten niekompetentny , wczorajszy człowiek należycie wykonał swoją pracę i dodał nowe usługi na firmę a nie na osobę prywatną !!! To dopiero początek drogi krzyżowej z orange , Panowie którzy przyjechali podłączyć internet i tele powiedzieli że w moim miejscu zamieszkanie nie ma szans na światłowód ( kolejna niespodzianka ) miał być szybki światłowód jak F1 tak zapewniał pan w salonie , kolejne rozczarowanie czekanie na uaktywnienie usługi 3 godziny siedziałem z panami którzy akurat sprawnie i fachowo wykonali podłączenie i piliśmy z 2-3 herbaty po kawie i trochę ciasta czekając aż łaskawie ktoś odbierze telefon i uaktywni usługę . Po licznych przygodach i perypetiach przyszła pora na pierwszy rachunek który był o wiele wyższy niż zakładano . Wybrałem się do salonu żeby wyjaśnić okoliczności i okazało się że ten "przemiły" pan który tak umiejętnie potrafi kłamać (warunek przyjęcia do orange) zapewnił że zrobimy cesje i już będzie wszystko ok , po godzinie udało nam się uzupełnić wszystkie niezbędne dokumenty ( cesja , reklamacja ) i trzeba było czekać na nową umowę którą miał dostarczyć listonosz ale nigdy tak się nie stało po kilku tygodniach z bólem serca znowu musiałem się udać do salonu i zapytać gdzie ta nowa umowa , okazało się że ten pan kompletnie pomieszał wszystkie dane : adres zamieszkanie , siedziba firmy , adres korespondencyjny , meldunek . Nie chciałem na nich wszystkich patrzeć i postanowiłem że bd płacić więcej żeby tylko już zapomnieć i zająć się sprawami w życiu istotnymi . Co do faktur to raz przychodziły tu raz tu albo i wcale . po upływie prawie roku byłem niezmiernie szczęśliwy że przestane karmić tych darmozjadów , oczywiście parę tyg przed końcem umowy byłem regularnie nękany telefonami z "super atrakcyjnymi" ofertami ( chyba dla takich naiwniaków jak ja, przed szkodą ) miesiądz przed końcem umowy szczęśliwy wybrałem się do salonu żeby wypowiedzieć umowę tym razem pani powiedziała że nie ma problemu ale żebym się jeszcze zastanowił itp. Pani zaprosiła mnie za miesiądz po wygaśnięciu umowy z modemem który trzeba zwrócić i napiszemy wypowiedzenie , zapytałem tylko co jeśli mi sami przedłużą umowę , pani zapewniłem że nie ma takiej możliwości ponieważ po upływie umowy bez rezygnacji przedłuża się o miesiądz i usługa jest aktywna . Pytałem 3 razy i zaznaczyłem że nie ma mowy o przedłużeniu umowy i widzimy się za miesiądz z modemem i kończymy współpracę . Po dzisiejszej wizycie w salonie jestem przekonany że obłuda , zakłamanie , wyzysk , lekceważenie , manipulacja klientem , bezczelność na najwyższym poziomie i łkanie w żywe oczy za parę zł to jest całe orange . Umowa została przedłużona o 6 miesięcy ... po awanturze okazało się że ta pani co mi wciskała kit nie pracuje ,a o tego przepitego typka już nawet nie pytałem bo mogłoby dojść do rękoczynów . Salon znajduje się w centrum handlowym atrium targówek . Omijajcie ten salon i te całe orange bo szkoda waszych nerwów i pieniędzy po podpisaniu umowy traktują klienta jak niewolnika . Pozdrawiam ( prawie wszystkich , poza orange )

| Skomentuj opinię


RAFAELLO
zwiedzający - 2 punktów

11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-27 23:16:48
zalety: Nie ma
wady: Oszukują . Dopiero po roku dowiedziałem się , że nie mają możliwości przeniesienia numeru telefonu ze stacjonarnego na firmowy.
opinia: ZMARŁ MÓJ TATA MIAŁEM ROZWIĄZAĆ UMOWĘ Z TĄ FIRMĄ .CHCIAŁEM TEN NUMER WPROWADZIĆ NA FIRMĘ BY ODLICZAĆ , POINFORMOWANO MNIE , ŻE W CIĄGU MIESIĄCA SPRAWA BĘDZIE ZAŁATWIONA - I JA GŁUPI ZGODZIŁEM SIĘ - NIC NIE ZROBIONO , PO TRZECH MIESIĄCACH WYŁĄCZYŁEM TELEFON STACJONARNY , NADAL NIC NIE BYŁO ZAŁATWIONE MIMO TO OPŁACAŁEM GO PRZEZ SZEŚĆ MIESIĘCY , KIEDY UDAŁEM SIĘ DO SALONU POINFORMOWAŁEM , ŻE ZAWIESZAM NUMER DO CHWILI ZAŁATWIENIA PRZEPISANIA NUMERU NA FIRMĘ . I NADAL NIC .BEZ INFORMOWANIA MNIE ODWIESZONO NUMER , KTÓRY BYŁ WYŁĄCZONY I ZACZĘTO DALEJ NALICZAĆ ABONAMENT , KIEDY UROSŁO TO DO 420 ZŁ ZACZĘTO PRZYSYŁAĆ MONITY. DO ZAPŁATY . ROZMAWIAŁEM Z NIMI I NIC . POLECONO MI ZAWRZEĆ UGODĘ . WYSŁAŁEM WSZYSTKIE PAPIERY DO SĄDU KONSUMENCKIEGO , A CI JAK ZOBACZYLI , ŻE CHCĘ UGODY NAJPIERW DOLICZYLI MI KARĘ I MÓJ DŁUG BYŁ JUŻ PONAD 1100 ZŁ A NASTĘPNIE SZYBKO SPRZEDALI DŁUG FIRMIE WINDYKACYJNEJ . JAK ŻYJE NIE SPOTKAŁEM JESZCZE NIGDY TAKIEJ OSZUKAŃCZEJ FIRMY . ODRADZAM - ODRADZAM - 0DRADZAM.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-25 23:17:39
zalety: Starają się ale mało promocji i zrezygnowałem z was
Wolę virgin mobile za 29 zet mam rozmowy smsy bez limitu i 8 GB na miesiąc lub 19 zeta same rozmowy do wszystkich nawet stacjonarne i klucz mobile za 0.05 zeta do USA







wady: Słaby zasięg nie miła obsługa byłem jak była jeszcze idea od 5 lat jestem virgin mobile polacam przeszedłem i zasięg virgin ma bardzo dobry a klucz tylko zasięg plus
opinia: Polecam wszystkim virgin i klucz mobile są najtańsze połączenia w polsce i zagranicę jak ktoś znajdzie tańszą ofertę na kartę niech da znac podaje mój numer 727881400

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-13 22:47:51
zalety: BRAK
wady: SAME WADY !
opinia: Węgorzewo - nie uprzejma obsługa. Zawsze mają jakiś problem. Aby tylko nie obsłużyć klienta.
Chcesz rozwiązać umowę - komputery nie działają. Proszę przyjść w innym terminie.
Nie znają słowa przepraszam, dziękuję.
OMIJAĆ Z DALEKA !
A może im premie obciąć, aby zaczęli rozmawiać ludzkim głosem ?

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-13 22:12:51
zalety: żadnych
wady: Wszystko
opinia: Jeżeli wejdzie 1 OSOBA to ping wynosi 1000.Nie wspominając o niesmacznej ofercie 1 gb szybkiego internetu który sam ubywa.Po wyczerpaniu tej ogromnej ilości danych komórkowych otrzymujemy śmieszną prędkość w której ledwo otworzymy przeglądarke.Nie wspominając o fatalnej stabilności "internetu" poprzez zabawkę pod nazwą "funbox" lub "livebox". NIE POLECAM najlepsze są lokalne światłowody, orange tylko ze względu na konkurencję małych firm wprowadziło internet światłowodowy, który po pewnym czasie będzie działał tak samo jak ten śmieszny internet wi fi.Dziękuje za uwagę

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-18 17:54:14
zalety: na dzisiaj tylko "zalety ujemne"
wady: zawarte w treści +:
1. brak kontaktu z żywym konsultantem na numerach serwisowych
2. brak kompetencji i decyzyjności oraz wręcz dobrej woli w załatwianiu spraw w oddziałach
3.zawyżone ceny usług jak na prezentowany poziom
opinia: Mija już 5 (słownie" pięć) tygodni jak nie mogę doprosić się o wymianę mojej zdezelowanej karty SIM na mikrochip - czyżby to miała być kara za to, że nie wzięłam od nich aparatu tylko mam kupiony samodzielnie? Założę się, że przedłużając umowę, z dodatkowo wziętym smartfonem, to od razu ten mikrochip SIM by dla mnie był - albo w najgorszym przypadku zawiadomiono by mnie kiedy będzie do odbioru. A tak "super uprzejmy" (czytaj "super olewczy") personel Orange w stołecznej Arkadii proponuje bieg po całym mieście, od salonu do salonu firmy, w poszukiwaniu w/w karty. Zamówienia na dostarczenie ( z odbiorem w Arkadii) mikrochipa SIM też nie chcą przyjąć - "bo sie nie praktykuje" - czy raczej im się nie chce. W miedzyczasie twierdzą, że mieli już parę razy rzeczone mikrochipy SIM. To co nie można było mnie o tym zawiadomić i wiedząc, że chodzę dowiadywać się od tygodni zostawić dla mnie jednej???? TAK WYGLĄDA TRAKTOWANIE W ORANGE WIELOLETNICH ABONENTÓW - JESZCZE OD "IDEI" TO JEST ŚWIADOMA ODMOWA UMOWNEGO WSPARCIA TECHNICZEGO PRZEZ PRACOWNIKÓW FIRMY - PODSTAWA DO NATYCHMIASTOWEGO ZERWANIA UMOWY, ŻE O ODSZKODOWANIU NIE WSPOMNĘ. Wiem, że po czymś takim na pewno już umowy z nimi nie przedłużę

| Skomentuj opinię


Mctk24
zwiedzający - 2 punktów

11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-15 15:35:00
zalety: Praktycznie brak
wady: Obsługa klienta
Przejrzystość umowy
Jakość usług
Zasięg sieci
opinia: Sieć zachowuje się jak PKP z lat 80-tych a nie normalna firma. Dziadek miał u nich wiele lat internet i telefon. Łącza pod Nowym Sączem są tak fatalne (bo w ogóle nie inwestują w infrastrukturę), że pół roku Internet nie działał a pół działał ledwo. Ale to tylko małe piwo w porównaniu z tym, co potem się przytrafiło. Rozwiązał z nimi umowę, bo Internet LTE w Plusie lub Play jest dużo lepszy. A tu okazuje się, że jest to pakiet z telewizją i trzeba oddać Orange DEKODER, którego nigdy nie pobieraliśmy. Mówili. że skoro ma TV w pakiecie, musieliśmy pobrać dekoder. Oczywiście, nie potrafili przedstawić żadnego dowodu, ale "musiał być wzięty". Na szczęście, znalazłem w dokumentach stosowne oświadczenie, sporządzone kiedyś w salonie Orange, o rezygnacji z benefitów telewizyjnych, tzn. nie brania rzeczy związanych z telewizją, czyli też sprzętu. Więc dziadek lub babcia NIE WZIĘLI dekodera. Pracownik stwierdził, że zrobią reklamację i nie będzie problemu, nie trzeba będzie płacić tej kary, a tu się okazuje za 2 tygodnie, że jednak Dziadek ma zapłacić 500 ZŁ ZA DEKODER którego NIGDY nie wziął, bo reklamacja ,,NIE ZOSTAŁA PRZYJĘTA", chociaż przynieśliśmy im stosowny dowód. Świetnie. Sprawa dla rzecznika prawa konsumenta. Podejrzewam, że z powodu braku inwestycji w infrastrukturę i z powodu fatalnej obsługi klienta ta sieć powoli umiera. Dlatego chcą tylko wyciągnąć jak najwięcej od istniejących klientów i odchodzących, chociażby na karach. Orange, nie dość, że to słaba sieć, to jeszcze zwyczajnie nieuczciwi ludzie. To się niczym nie różni od zwykłej KRADZIEŻY.

| Skomentuj opinię



BeczKa
zwiedzający - 1 punktów

12 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-13 13:01:52
zalety: -
wady: poniżej
opinia: Pisałam prośbę do rzecznika o poradę, co mam zrobić, bo mam nową umowę na usługę z telefonem, której nie konsumuję, bo nie mam telefonu, gdyż z powodu jego złego działania nie odebrałam go z salonu, w którym reklamowałam jego zakup. Dostałam odpowiedź, że nie znaleziono podstaw rozwiązania umowy i do zwolnienia mnie z kary w postaci zwrotu ulgi przyznanej abonentowi w kwocie 1670 zł w razie rozwiązania umowy, ale rekompensuje mi się niedogodności przyznaniem jednorazowego 50 zł upustu, który zostanie odliczony od kolejnej faktury ( one są w wysokości 136 zł)...Co mam myśleć o takiej firmie? Jest to draństwo i to najgorszego lotu.. Podpisz umowę i won.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-08 13:37:40
zalety: Brak
wady: Złe podejście do klienta, usługi mało atrakcyjne dla wieloletnich klientów.
opinia: Brak kompetencji pracowników, przedstawiają zbieżne informacje, nie zabiegają o pozostanie klienta, nie potrafią udzielić podstawowych inf., często wprowadzają w błąd. Naprawdę - nie polecam.

| Skomentuj opinię


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-27 09:28:25
zalety: Żadnych zalet SAME WADY
wady: ŹLe działająca firma. Błędnie podawane, za każdym razem inne informacje przez telefon , źle wystawiane faktury, zawsze na niekorzyść klienta oczywiście
opinia: Mam w ORANGE umowy na telefony komórkowe i neostradę.Oczywiście pięknie przyznane rabaty, zgodnie z umową jeszcze na pół roku czyli do grudnia.W czerwcu dostaję sms-a , że mój rabat właśnie się kończy.dzwonię , wyjaśniam , nikt nic nie wie, umowa zawierana w salonie, więc tam mam się udać. Idę czekam w kolejce 2 godziny, bo tam nikt się nie spieszy, wyjaśniam . Reklamacja przyjęta, skąd błąd nikt oczywiście nie wie, jak zawsze wina systemu.Dostaję mailem potwierdzenie, że rabat do grudnia. Pod koniec czerwca sms o tej samej treści, znowu kończy mi się rabat. Tym razem nie mama zamiaru ponownie czekać w salonie . Dzwonię zadowolona pani zwala tym razem nie na system, tylko na salon. Reklamacja znowu uwzględniona, ciekawe na jak długo. Faktura za neostradę zawyżona, dzwonię, coż słyszę , że za późno przedłużałam umowę.Mam ją przed sobą podaję datę, dzień przed końcem starej.Cóż się okazuje, że w salonie,źle wprowadzono do systemu. Mam oczywiście teraz zapłacić , a źle obliczona nadwyżka PODOBNO ma być odliczona w następnej fakturze. BARDZO WĄTPIĘ.
Kochani Klienci UCIEKAJCIE z ORANGE jak najdalej. To tylko w reklamie tak pięknie wygląda. W rzeczywistości BAŁAGAN, NIEDOUCZENI PRACOWNICY I TYLKO NACIĄGNĄĆ KLIENTA, a potem zawsze wina systemu.

| Skomentuj opinię