Sieć komórkowa Play - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.71 / 5.00
26% opiniujących poleca Play
Play to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce, marka Play istnieje w na rynku w Polsce od marca 2007 roku. Przeczytaj opinie klientów sieci komórkowej Play i wystaw własną ocenę.

Opinie użytkowników o Play

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-17 23:38:31
zalety: brak
wady: same
opinia: Zapewne szybko zostanie usunięty post ale może...
...ktoś zdąży przeczytać. Ja mam problem sieć play naliczyła mi 150 zł dodatkowo za rzekome doładowania na kartę. Po otrzymaniu nr. Telefonów i rozmowy z tymi ludźmi, (których totalnie nie znam i nigdy nie znalam) dowiedziałam się że osoby te doładowuja przez Allegro. Podano mi nawet nr. Oferty. Minęły dwa tyg. Od złożenia reklamacji i cisza. Za to przyszło ponaglenie zapłaty oczywiście 150zł.jako zadłużenie. A ztego co wiem nie jestem odosobniona.
wgospodarce.pl/informacje/37646-uwaga-na-oszustow-klienci-padaja-ofiara-wyludzen-doladowan-do-sieci-play

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-11 10:26:58
zalety: Lipa
wady: Nie polecam! Klient=paproch
opinia: Sa mili przy podpisywaniu na 24m umowy! Przysięgam wypowiedzieli mi umowę 6 dni przed końcem (miałam 114zl zaległości) i za to wypowiedzenie ukarali kwota 70zl!!! Próbowałam sie odwoływać, pisać reklamacje, bez szans! A najlepsze, ze zanim dostałam odp na moje teklamacje to juz sprawę oddali do firmy windykacyjnej Kaczmarskiinkaso czy jakoś tak! Szok a byliśmy ich klientami od lat! Cała rodzina!!! Tak to jest firma sie rozwinęła i juz ma gdzieś klientów! Rozczarowanie max!

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-04-07 21:20:07
zalety: cena
wady: zasieg, ktorego brak lub przerywa. tragiczny zasieg. brak zasiegu..itd itp
opinia: zgadzam sie z ludzmi, ktorzy pisza negatywnie o tej sieci. Mam ich internet bezprzewodowy od okolo 5 lat i od kilku miesiecy jest coraz gorzej. od paru tygodni dzwonie i robie zgloszenia, ktore koncza sie albo resetem sygnalu, albo zmiana karty sim..to nic nie daje. na ich mapie zasiegu w mojej miejscowosci jest full zasieg lacznie z full zasiegiem lte. biuro nr1 mam na wzniesieniu skad widac cala miejscowosc (15tysiecy mieszkancow nie jest to dziura na koncu swiata) biuro nr2 w centrum. w zadnym miejscu w tym momencie internet praktycznie nie dziala. gdy przychodzi wieczor (a pracuje bardzo czesto do pozna) nie jestem w stanie otworzyc wiekszosc stron i nie dziala zupelnie zaden komunikator. coraz gorzej z zasiegiem telefonu takze. jadac autem rozlacza co kilkanascie sekund przy zmianie nadajnika. podpisalem przedluzenie umowy liczac, ze cos zostanie zmienione i od 5 dni nie mam internetu na drugiej karcie w biurze nr2, na karcie w biurze nr1 internet faluje, komunikator skype na komputerze nie jest w stanie zaskoczyc, nie mozna rozmowy przeprowadzic, jesli jednak juz sie uda, to praktycznie nie widze drugiej osoby. strona play24 ledwo chodzi. przez kilka dni nie bylem w stanie wejsc na nia, aby oplacic rachunek czy sprawdzic czy nie ma jakiejs zlotowki zaleglosci. akurat po przedluzeniu umowy. pamietajcie, ze w umowie nie macie minimalnego zasiegu jaki oferuja i nie uda wam sie zerwac umowy. nie polecam tej sieci. bede jednak probowal zerwac umowe, gdyz byla podpisana o godzinie 22 na parkingu sklepu handlowego w krakowie co rozumie sie, ze zostala podpisana poza salonem play i moze uda sie ze wzgledu na prawo, ktore w takich przypadkach daje mozliwosc odstapienia od umowy w ciagu 14 dni JESZCZE RAZ ZAZNACZE: NIE POLECAM TEJ SIECI GDYZ ICH ZASIEG DRASTYCZNIE STRACIL NA JAKOSCI PRZEZ OSTATNIE KILKA MIESIECY.
ps1: wklejam tutaj linka do jednego speedtestu z wczoraj, ktore robilem co kilka minut przez pare godzin, zeby miec dowod w razie czego jaki rzeczywiscie zasieg maja.
ps2: w trakcie pisania tego komenta zostalem wywalony z internetu kilkukrotnie
ps3: zaznaczam, ze za posiadanie bezlimitowego internetu w zasiegu LTE dopłacam kilkanaście złotych miesięcznie, a LTE ma poniżej 1% możliwości LTE, natomiast brak limitu oznacza, ze jest limit 100giga po osiagnieciu którego predkosc spada do 1mb (czyli kurde więcej niż mam teraz? - to chyba posciagam 200 filmow i mi przyspiesza do 1mega!!!)

https://zapodaj.net/a698ebcdcceea.jpg.html

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-02-24 18:57:50
zalety: zalet nie znalazłem
wady: niekompetencja do bólu
opinia: Podsumowując tę reklamację stwierdzam, że jesteście niepoważną siecią a za wasze karygodne błędy moja firma ma zapłacić.
Te wypociny niedoinformowanej osoby są chore.
Przeniesieni nie nastąpiło ze względu na wasze i tylko wasze niezgodności w systemi czego wynikiem były moje wizyty w waszym salonie dwukrotne. Potwierdzenie waszych źle działających systemów otrzymałem od szefa sklepu jak i waszych konsultantów.
Po czym uzyskuje głupią odpowiedź .
PRZERAŻAJĄCY stan waszej firmy jest niedopuszczalny. Fakt obecny nosi znamiona art 286 kk.
Oczywiście zostaną poinformowane o

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-12-29 17:35:23
zalety: -cena
wady: - Zmienianie warunków umowy w trakcie jej trwania
opinia: JAK PLAY NABIJA LUDZI W BUTELKĘ!!!

Kupiłem starter na internet, jak wynikało z ulotki, którą wziąłem z punktu to przy rejestracji numeru miałem otrzymać 100GB na miesiąc- tak też uczyniłem, pracownik zarejestrował mi numer. Po paru dniach i wykorzystaniu ok 2,5GB skończyły się środki!!! Pracownica na infolinii (płatnej) poinformowała mnie, że przy rejestracji 4-go startera promocja nie obowiązuje. Cóż- nikt mnie o tym nie informował jak go kupowałem i rejestrowałem!!!

Pomyślałem, że sprawdzę czy rzeczywiście jest taki zapis, na stronie play odnalazłem owy regulamin, ściągnąłem i co się okazało??? Mogę zarejestrować maksymalnie 10 numerów!!! Złożyłem reklamację, zadzwonił konsultant po 2 dniach i mówi, że w międzyczasie zmienili regulamin!!! Kiedy? -pytam przecież 2 dni temu go ściągnąłem i na tej podstawie złożyłem reklamację -odpowiedział, że pod koniec października i prawdopodobnie mam jakiś archiwalny. Nadmieniam, że nie było innego, a regulamin który ściągnąłem obowiązuje od 06.06.2016r do 01.02.2017r.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-25 20:58:35
zalety: BRAK
wady: WSZYSTKO
opinia: Odradzam komukolwiek sieć Play. Bierzcie cokolwiek innego tylko nie to. Mam już dość takiego traktowania! Wina zawsze będzie wasza jeśli będziecie mieć jakikolwiek problem, nie operatora. A jeśli chcecie coś zareklamować i się okaże, że wina stoi po stronie operatora, to nie liczcie na rekompensatę czy zwrot pieniędzy. Play ma was głęboko w D. To nie tylko moja opinia. Tyle reklamacji składałem (internetowo, w salonie, przez telefon nie pamiętam już ile) a problem notorycznie występuje, czy to brak zasięgu, czy to obciążony system i brak możliwości korzystania z internetu więcej niż H, czasami H+. Numery zgłoszeń publikuje w komentarzach, Play je sprawdza a następnie mówi, że wszystko jest w porządku i cacy i to chwilowy błąd. I tak cały czas. Ani razu nie poszli mi i wielu innym osobom na rękę, nie załagodzili sprawy, żeby pokazać się z lepszej strony. Wynajmują tylko sławne osoby żeby reklamować ten szmelc. Dziękuję. Wszystkie wasze problemy lądują pod dywanem prezesa. Mam nadzieję, że trafię do jak największej liczby odbiorców. Będę wysyłał tę wiadomość tak długo dopóki nie zerwę umowy, ZA DARMO, BEZ PONOSZENIA KOSZTÓW ZA ZERWANIE UMOWY Z MARNYM OPERATOREM. #Play #Play24 #Play4U Play.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-10 18:41:20
zalety: Żadnych nie widzę
wady: niekompetencja działu obsługi klijenta oraz działu technicznego
opinia: Mam poważny problem z tą siecią, który kosztował mnie już ok 100zł i nadal nie został rozwiązany. Poniekąt przez niekompetentną obsługę ale ròwnież przez dział techniczny tej sieci. Problem polega na braku dostępu do internetu od 12 lipca do nadal (10 sierpnia), przy czym przez obsługę moje zgłoszenie trafiło do działu technicznego dopiero 19 lipca gdzie kolejna osoba poinformowała mnie, że potrwa to od 2 do 7 dni he... 8-go lipca otrzymałem informację , że internet już działa i znowu rozczarowanie bo tak nie jest. Więc jesli ktoś myśli o zmianie sieci to naprawdę radze się zastanowić. Mam jeszcze numer w t-mobile i tam też pojawiają się problemy, ktòre są priorytetem dla usługodawcy. Pozdrawiam

| Skomentuj opinię


d0r0a0k
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-14 18:12:56
zalety: zalety? -z każdym dniem coraz mniej
wady: coraz mniej szanują klienta -obsługa coraz mniej kompetentna i nastawiona agresywnie na sukces sprzedażowy
opinia: Po wielu latach miłych wspomnień ze współpracy z PLAY zauważyłam, że gwałtownie zmienia się podejście do klienta na gorsze. Nie mam zastrzeżeń do parametrów technicznych, ale najważniejsze jest to, że próbują oszukać klienta na siłę wciskając mu umowy, których nie zamawiał i na siłę próbują wyrwać kasę.

OBRZYDLISTWO !!!

NIGDY WIĘCEJ !!!!

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-12 22:06:54
zalety: Brak
wady: Wieczny brak zasięgu w sieci Play i komunikaty nie zarejestrowany w sieci jakość połączeń -100 wiecznie szum i rozliczanie połączeń
opinia: Nie polecam tej sieci reklamację zawsze olewane i gadanie już dobrze zmienić ustawienia sieci Traktowanie ludzi którzy podpiszą umowę jak ... i podejście i tak muszą płacić zasięg dobry ma Pan zły tel a może wieczne wyjaśnienie na koncie nie występują żadne blokady koniec radz sobie sam
Pozdrawiam wszystkich walczących z zasięgiem i chcących zadzwonić

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-06 12:40:31
zalety: Play :(
wady: Play :(
opinia: Jaka siec najlepsza? Oczywiscie ze Viking, sama sprawdzilam, zasieg 4 sieci internet smiga, az 4GB wszystko na full za grosze, pozostale duze sieci co sie reklamuja i zdzieraja kase nie dorastaja im do piet! W Vikingu za 29zl masz full wszystko i az 4 GB wiecej za takie pieniadze nie mozna miec!!! Super jestem bardzo zadowolona a mmsow teraz wysylam dziesiatki dziennie w poprzedniej sieci mialam wszystko platne jedynie rozmowy i sms oczywiscie placilam duuuzo wiecej.... https://mobilevikings.pl/pl/offer/viking29/ Stacjonarne smsy/mmsy extra 😀

| Skomentuj opinię


kuku517
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-14 09:57:17
zalety: brak
wady: wiele
opinia: Zgadzam się z poniższymi. To oszuści a rozpatrywanie reklamacji to masakra i te wymogi że aby mieć zniżkę to musi być włączona usługa informacji marketingowych. I zaczynają się setki telefonów oraz tysiące durnych maili. Ponadto w ofercie było 6 miesięcy za darmo, a ja po dwóch już musiałem płacić abonament bo okazało się inaczej. Odpowiedź z play podpisał pan to tak musi być i tyle. Nic dobrej woli z ich strony. Oferta porównywalna z innymi szału nie ma. Dodatkowo przy rozmowie nic nie mówią że jak zmieniasz operatora to jeszcze dojdzie aktywacja 50 pln. Dowiedziałem się o niej jak już dokumenty podpisywałem i tutaj to już się chyba jakiś urząd powinien nad tym pochylić. W sumie wyszedłem na przejściu do nich jak Zabłocki na mydle, ale błąd ten już niedługo naprawię.

| Skomentuj opinię


mlamla
zwiedzający - 3 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-09 23:59:55
zalety: teoretycznie(zgodnie z cennikiem) atrakcyjna oferta
wady: wieczne niespodzianki
opinia: Na początku wszystko wydawało się ok. Że coś nie gra zorientowałem się po wyjeździe na wakacje. Numer play pozostał w domu bo roaming nie był atrakcyjny. (pojechałem z innym numerem )
Dzięki wyjazdowi połapałem się ,że coś rachunek jest za duży . Korzystałem przez tydzień a rachunek jak za miesiąc. I tu zaczęły się schody. Dodałem wszystkie kwoty z billingu i nie stanowiły nawet połowy kwoty na rachunku. Okazało się że pobierana jest jakaś dodatkowa opłata , która nie pojawia się na billingu. Kilka razy dzwoniłem aby wyjaśnić . Ale w końcu doszedłem do wniosku że play swoim konsultantom płaci za to , aby zachowywali sie jak największe tępaki . Rozmowa dosłownie jak z ludźmi autystycznymi. Złożyłem więc wypowiedzenie i odetchnąłem. Ale to niestety nie koniec . Po kilku miesiącach otrzymałem wezwanie do zapłaty za okres po wypowiedzeniu. Zadzwoniłem , ale niestety jak grochem o ścianę. Nie trafiały żadne argumenty. Sprawa trafiła do UKE . Ta stwierdzono ,że moje wypowiedzenie było prawidłowe i doręczone we właściwy sposób. A Play ma to w dupie. Później poczytałem po forach i okazało się ,że jest masa klientów , którzy twierdzą ,że play ma własny kodeks cywilny i własne ustawodawstwo . "zrobi z Ciebie dłużnika bez wzgledu na to czy masz rację czy nie" - to nie moja wypowiedź. Na dzień dzisiejszy co dwa trzy tygodnie dostaję listy i telefony od najróżniejszych firm windykacyjnych , a ja za każdym raze odpowiadam ,że proszę nie grozić tylko skierować sprawę do sądu.
Omijajcie play wielki łukiem .
Osobiście wróciłem do orange. tam normalnie i merytorycznie można rozmawiać z BOK , a i wcześniej z wypowiedzeniem nie miałem problemu

| Skomentuj opinię


baskabaska
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-01 23:36:16
zalety: Cena kiedyś. Dzisiaj ma ofertę porównywalną z konkurencją
wady: fatalna obsługa klienta - niekompetentna, kaźdy mówi co innego
Chamska obsługa w salonach
Nabijanie w butelkę z ofertami
Nieustające problemy z fakturami
Bardzo słaby zasięg
Słabe telefony w ofercie i brak możliwości wymiany pomimo ewidentnie wadliwego modelu
opinia: Fatalna sieć. Nikomu nie polecam. Same kłopoty i nieustanne grzebanie w umowie, w której nie ma zapisanego tego co mówiła obsługa salonów lub infolinii. Dla chcących dać się nabić w butelkę

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-31 11:51:56
zalety: Brak
wady: Dużo
opinia: Uwaga na sieć play. Ja miałem taki przypadek że po raz drugi przedłużyłem umowę na firmę wraz z telefonem dodam że abonament ten najwyższy to znaczy 119 zł za miesiąc dodam że poprzednio miałem przez 2 lata 109 zł. Że względu że przebywam bardzo długo za granicą zdecydowałem się na tak wysokie abonamenty , chodzi o to że w tych abonamentach odbierane rozmowy w roamingu przez cały okres są darmowe przynajmniej tak było przez 2 lata, jak podpisałem nową umowę na 2 lata według wszelkich ulotek reklam wraz z UMOWĄ teoretycznie jest tak samo. Jakie zdziwienie mnie wzięło gdy po 14 dniach w danym miesiącu przebywania za granicą przychodzi do mnie SMS z treścią WYKORZYSTANO 14 DNI NIELIMITOWANEGO ODBIERANIA POŁĄCZEŃ W UE. Co się okazało to TYLKO w regulaminie sieć play zapisało sobie że nielimitowane odbieranie rozmów jest w danym miejscu tylko na 14 dni, a nie na cały miesiąc, potem rozmowy są naliczane normalnie dodatkowo według cennika do końca miesiąca. Złożyłem oczywiście reklamację że nawet w umowie nie ma o tym ani słowa, dostałem od sieci Play odpowiedź że nie uzna mojej reklamacji bo w regulaminie jest wyraźnie napisane że odbierane rozmowy w roamingu są w danym miesiącu tylko na 14 dni. Jak podpisywałem umowę oczywiście nikt mnie o tym nie poinformował. Oczywiście można powiedzieć że wyszło jak zawsze, pierwsza umowa wszystko ok, nawet można powiedzieć że znakomicie potem przy następnej wyciągnięcie od "klienta" jak największej ilości pieniędzy. Na dzień dzisiejszy mi pozostaje poczekać do końca umowy i przenieść a mam 4 numery do innej sieci, chyba że ktoś ma inne pomysły.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-26 22:50:11
zalety: brak
wady: brdzo slaby zasieg i trzeba duzo placic z cos czego sie nie ma
opinia: nikomu waszej sieci nie polece napewno bo jezeli placi sie za LTE a nawet nie ma sie 3g to po co komus polecac taka siec i bedzie trzeba wszytkim znajomym co beda chcieli do was przejsc zeby tego nie robili

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-26 15:28:45
zalety: bujdy
wady: Max lekceważenia abonenta,zero merytorycznych odpowiedzi,działanie sieci tragedia a internet to pomyłka.
opinia: Przeniosłem numer do PLAY jestem w czarnej d.....e/ dziurze ale szczerze to bardziej pasuje słowo na 4 litery tak oceniam tą sieć.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-28 08:32:57
zalety: PLAY - NIGDY WIĘCEJ . OSTRZEGAM - OSTRZEGAM NIE WIERZCIE W INFORMACJE KONSULTANTÓW BO INFORMACJE I ZAPEWNIENIA SĄ ZMANIPULOWANE I NIE PRAWDZIWE NIE PODPISUJCIE UMÓW BO BĘDZIECIE BULIC DUZA KASĘ
wady: SAME WADY
opinia: PLAY - NIGDY WIĘCEJ . OSTRZEGAM - OSTRZEGAM NIE WIERZCIE W INFORMACJE KONSULTANTÓW BO INFORMACJE I ZAPEWNIENIA SĄ ZMANIPULOWANE I NIE PRAWDZIWE ... PODZIELĘ SIE WNIOSKAMI PRZEZ TELEFON: 515 209 133 LUB EMAIL CYGAN9999@INTERIA.PL- BARDZO NIEUCZCIWA FIRMA . MIAŁO BYC TANIEJ NIZ W ORANGE A JEST DROŻEJ I GORZEJ. PROWADZĘ FIRMĘ ZATRUDNIAM 20 OSÓB I ZNAM SIE NA CZYTANIU UMÓW. UMOWA BYŁA PROSTA . OKAZUJE SIE ŻE UMOWA ODNOSI SIE TEZ DO WEWNĘTRZNEGO REGULAMINU KTÓRY TO JEST NIESAMOWICIE SKOMPLIKOWANY I POSIADA MNÓSTWO STRON . PRZENIOSŁEM 2 NUMERY Z ORANGE DO PLAY , MIAŁEM ZAMIAR WSZYSTKIE BO MIAŁO BYC TANIEJ.ABONAMET MIESIĘCZNY INTERNET I ROZMOWY BEZ LIMITU RAZEM ZA DWA TELEFONY MIAŁ KOSZTOWAC 149ZŁ A TYM CZASEM FAKTURA PRZYSZŁA NA PONAD 600 ZŁOTYCH . PRZEZYŁEM SZOK . ŁATWO ZGŁOSIĆ REKLAMACJE I NA TYM SIE KONCZY , W ODPOWIEDZI OTRZYMAMY INFORMACJE ZE FAKTURA ZA ROZMOWY ZOSTAŁ PRZELICZONA PRAWIDŁOWO I TO NA TYLE . WNIOSEK P PIERWSZYM MIESIACU : CYGANSTWO , ZŁODZIEJSTWO NIERZETELNOŚĆ . NAWET ZNAJOMY Z PUNKTU OBSŁUGI PLAY WYJASNIŁ MI ZE TAKA JEST STRATEGIA FIRMY PLAY ZEBY NAOBIECYWAĆ CUDA A POTEM TYLKO RACHUNKI I KOSZTY WIELKIE .PLAY ODRADZAM WSZYSTKIM . NAWET ZASIEG MA DZIURY NA PŁASKIM TERENIE I NIE DA SIE DZWONIĆ NIE PODPISUJCIE UMÓW BO BĘDZIECIE BULIC DUZA KASĘ

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-23 16:46:36
zalety: brak
wady: same
opinia: Play... Nie polecam. W sierpniu zeszłego roku kupiłam 4 telefony do firmy. Jeden z nich nokia lumia 720 w zasadzie od początku był niesprawny. Naprawy gwarancyjne w kilku serwisach na terenie Warszawy. Po 9 naprawie poprosiłam o wymiane aparatu na sprawny model. Niestety po raz kolejny został on naprawiony i oddany mi jako działający. Efekt taki, że telefon cały czas nie działa. Sam się wyłącza, nie słyszę moich rozmówców albo oni nie słyszą mnie. Dziś po raz kolejny zadzwoniłam do Play (Land, ul. Walbrzyska, Warszawa) i nie uzyskałam żadnej pomocy ani informacji. Rada od fachowców - po raz kolejny oddać telefon do naprawy... Na koniec pracownik (ewidentnie znudzony rozmową ze mną) odłożył słuchawkę.. Na szczęście umowę podpisałam tylko na rok więc w sierpni będę mogła zmienić operatora na takiego, który szanuje swoich klientów.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-21 14:44:28
zalety: BRAK
wady: SAME
opinia: SERDECZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM TĄ SIEĆ!!!!
Nigdy jeszcze nie spotkałam się z taką niekompetencją jak w sieci PLAY. Reprezentuję firmę, która w PLAY ma od 2 lat podpisaną umowę abonamentową na 2 lata - dzięki Bogu z końcem maja żegnamy się z PLAY! Już opisuję w skrócie w czym rzecz... 22.04.2015 roku w całej firmie przestały działać telefony ( ok 40 numerów), Na początku nie dało się dodzwonić dosłownie nigdzie, nawet do sieci PLAY, później niektóre numery były np. przez godzinę aktywne po czym ponownie nie dało się dodzwonić nigdzie ( nawet na infolinię PLAY - no bo jest płatna nawet dla swoich abonentów!!) Jak już, z któregoś numeru udało się wstrzelić w moment, ze telefon akurat działał, dzwoniliśmy na infolinię po kilkanaście razy dziennie!!! W centrum obsługi klienta NIKT DOSŁOWNIE NIKT NIE BYŁ NAM W STANIE POWIEDZIEĆ DLACZEGO TAK SIĘ DZIEJE!! Za każdym razem inna śpiewka konsultanta, raz, że może nas przełączy na Orange bo jesteśmy na T-Mobile i może coś się posypało. - Nie podziałało! Innym razem, że zgłosi sprawę do działu technicznego - NIKT Z DZIAŁU TECHNICZNEGO SIĘ NIE ODEZWAŁ! Może się nie mogli dodzwonić tylko czyja to wina? Nasza, że ich sieć nie działa? Czasem dzwoniliśmy z 4 telefonów na raz i każdej osobie mówiono co innego efekt jednak był taki że do 1 maja telefony nie działały - Kto prowadzi firmę wie jak funkcjonuje firma bez telefonów -NIE FUNKCJONUJE, Zwłaszcza firma, która ma 98% towaru eksportowanego na zachód Europy, Pracowników za granicą i Klientów, którzy nie mogą się do nikogo dodzwonić. Efekt był taki, że każdego dnia przez sieć PLAY traciliśmy grube dziesiątki tysięcy zł! Oczywiście, ze mogliśmy kupić sobie startery z innej sieci stać nas na to, ale Klienci mają nasze numery z PLAY i to na nie dzwonią, na naszych stronach internetowych, autach, banerach, Social Mediach i wszędzie podawane są numery z PLAY więc co mi po jakiś zastępczych? Na początku maja telefony zaczęły działać ale ten komfort nie trwał zbyt długo bo od 14 maja scenariusz się powtórzył i po dzień dzisiejszy telefony nam raz działają raz nie, zrywa połączenia w czasie rozmów inie da się już nigdzie zadzwonić! Oczywiście znowu wydzwaniamy na infolinie - tym razem z zakupionych numerów na kartę - bo inaczej się nie da, no i podobnie jak poprzednim razem NIKT NIC NIE WIE!! Brak słów po prostu, z bezsilności już nie wiemy co robić i do kogo z tym iść, sprawa oczywiście już jest u naszego prawnika i zapewne skończy się w Sądzie bo straty na jakie nas PLAY naraził idą w grube setki tysięcy zł. Nasz "opiekun" z PLAY ma nas również głęboko gdzieś, za pierwszym razem gdy sytuacja ta miałą miejsce, byliśmy gotowi przedłużyć umowę z PLAY ale Pan "opiekun" nie odbierał telefonów, nie oddzwaniał a jak już raz udało się z nim skontaktować to stwierdził, że on sam też nic nie może zrobić, tak więc postanowiliśmy się przenieść do innej miejmy nadzieję bardziej normalnej sieci. ZASTANÓWCIE SIĘ 10000 RAZY ZANIM PODPISZECIE JAKĄKOLWIEK UMOWĘ Z TĄ.."siecią" aktorzy w reklamach to nie wszystko....
Dno i jeszcze raz DNO!!!!

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-05-13 14:17:26
zalety: Może zasięg,bo dzierżawią łącza.
wady: Biuro obsługi.
opinia: Jest to nie prawdopodobne ,ale nie znają umów które podpisują.Gubią dokumenty.Trzeba mieć wszystkie papiery na ich temat,archiwizować maile,bo to może się przydać.Anulują np.jakiś dokument,a u siebie nie zostawiają śladu i trzeba im przesłać scan.Jest to najgorszy po Plusie operator pod względem obsługi telefonicznej.Nie polecam.

| Skomentuj opinię