Sieć komórkowa Play - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.73 / 5.00
27% opiniujących poleca Play
Play to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce, marka Play istnieje w na rynku w Polsce od marca 2007 roku. Przeczytaj opinie klientów sieci komórkowej Play i wystaw własną ocenę.

Opinie użytkowników o Play

cbr600
zwiedzający - 4 punktów

1027 osoby z 1842 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-13 21:38:09
zalety: kiedyś było mniej problemów z tą siecią. Stosunkowo tanie telefony, ale tylko samsungi. Coś dobrego np. Nokia w takiej samej cenie jak u innych operatorów... nic więcej mi nie przychodzi do głowy z zalet.
wady: bardzo dużo: zasięg, połączenia, termin dostarczania faktur, obsługa, trzymanie klienta na siłę, nachalnie chcą przetrzymać choćby o miesiąc dłużej człowieka.
opinia: ciężki temat. Jakieś pół roku temu coś się zaczęło dziać z połączeniami, przerywało i duże wahania w zasięgu. Akurat zmieniałem pracę, wysyłałem CV i potrzebowałem sprawnego telefonu. Nagle wyobraźcie sobie moi drodzy, że miałem coś do załatwienia w US. Urzędniczka do mnie miała zadzwonić w mojej sprawie i telefon milczy. Pojechałem do US i na miejscu okazało się, że dzwoniąc do mnie pojawia się komunikat "abonent nie przyjmuje połączeń przychodzących". W takim momencie to ładny psikus. Wykonałem telefon do BOK i twierdzą, że wszystko jest OK. Kazali zmienić ustawienia... tylko po co? Tego nie wiem. Sytuacja trwała dalej, moje zgłoszenia olewali, za każdym razem ktoś kazał mi zmieniać ustawienia. Teraz mam odpowiedzialną pracę, często potrzebuję sprawnego telefonu w pracy i pewnego dnia nie odkryłem, że mnie mogę wykonywać połączeń i do mnie nikt nie może się dodzwonić. Cały dzień z niedziałającym telefonem byłem. Po pracy odwiedziłem POS i tam się okazało, że padła mi karta SIM. Wymienili ją, napisałem do BOK o tym i nawet przepraszam nie otrzymałem. Banda chamów tam siedzi. Teraz znów się zaczyna coś psuć, już nie zgłaszam, jak się popsuje to będzie wiadomo co to, bo nikt wcześniej nic nie poradzi na to. Wniosek jak dla mnie jest taki, że to jest nie poważna firma i jak chcecie mieć telefon w poważniejszych celach niż wykonywanie połączeń do sympatii czy cioci, to zastanówcie się kochani dobrze. Byłem w Plusie i POP-ie i nigdy nie było problemów, dopiero w Play dowiedziałem się co to kłopoty z operatorem. Pozdrawiam

/ | Skomentuj opinię (19)


tkditf
zwiedzający - 4 punktów

995 osoby z 1814 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-03 15:17:21
zalety: trochę namieszali na rynku, dzięki czemy inni operatorzy opuścili ceny
wady: zły zasięg, zakłucenia podczas rozmów, rozłączanie rozmów, beznadziejna obsługa, późno przychodzą rachunki, lecą w kulki-wyłączasz jakąś usługę, a płacisz za nią przez następne pół roku, dopóki się nie upomnisz, żeby przestali za to liczyć, bo już nie korzystasz... ogólnie tragedia
opinia: jeszcze pół roku mi pozostało męczarni z Play. Mam kiepski zasięg, połączenia przerywa, są zakłócenia. Ostatnio okazało się, że nie odbieram połączeń przychodzących, mimo, że nic nie blokowałem. Akurat potrzebowałem wtedy pilnie telefonu, bo czekałem na ważne połączenie. Rozmowa z konsultantem była okropna, powiedział, że wszysko jest w porządku, jak go przycisnąłem, że nie jest to kazał mi poczekać "chwilę" i czekałem na linii jakieś pół godziny! A i tak nie wiem jaki był efekt, bo na 5 sekund oderwałem telefon od ucha, bo płaciłem za zakupy i koleś się rozłączył, widocznie skończył procesować problem. Masakra jest też z smsami. Czasami muszę wysyłać ponownie, bo za pierwszym razem nie udaje się. Moja ocena to 5 punktów negatywnych. Jak skończę umowę, to nigdy więcej w Play!

/ | Skomentuj opinię (13)


tkditf
zwiedzający - 4 punktów

975 osoby z 1790 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-21 00:38:36
zalety: byli tani, ale już nie są
wady: sieć jest źle zorganizowana, firmy outsorcingowe mają tą sieć w d..., słaby zasięg(dzierżawią BTS-y Polkomtelu, ale to się kiedyś skończy i użytkownicy P4 zostaną na lodzie), późne dostarczanie faktur (związane z firmą outsorcingową), BOK do kitu, można posiwieć zanim rozwiążą problem, nieodpowiedzialni ludzie, wszechobecna arogancja.
opinia: piszę to jako były pracownik tej sieci. Mogę napisać tyle: jeśli chcecie uniknąć problemów, to dajcie sobie spokój z Play. Spotykałem się z różnymi problemami, od źle naliczonych faktur, do kar umownych w wysokości 2000PLN za błąd sprzedawcy- pomylił MSISDN i klientowi przyszło pismo od agencji windykacyjnej za rzekome nie płacenie rachunków. Firma jest nie kompetentna, problemy klientów nie są załatwiane na czas, częstą odpowiedzią BOK na problemy z zasięgiem jest: "zmień ustawienia w telefonie", każdy użytkownik sieci już na pewno to usłyszał. Zasięg marny. Poza większymi miastani jedzie na roamingu Polkomtelu, a np. w Warszawie na Ursynowie cienizna, zakłócenia jak cholera, Bemowo niewiele lepiej. Z tego co zauważyłem, nie tylko zresztą p4 to stosuje, mają domeny na internecie typu najkorzystniej w Play, to typowy zabieg, aby pozyskać klientów. Podsumowując drodzy klienci: każda sieć musi zarobić, nie ufaj reklamom, tylko sprawdź co jest najkorzystniejsze dla Ciebie. Jeśli dopłacisz parę groszy do np. Ery, to "nie żałuj marnych" groszy, pomyśl ile problemów zaoszczędzisz. Wybór należy do Ciebie

/ | Skomentuj opinię (13)


951 osoby z 1752 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-14 10:53:22
zalety: Tanie telefony w abonamencie w porównaniu do innych sieci komórkowych
wady: Czasami gubi zasięg, zawyżone rachunki, nierzetelna obsługa konsultatntów i ich nachalność
opinia:
Właśnie kończyła mi się umowa w Play, umowę miałam na mamę, a chciałam wziąć tym razem na siebie. W decyzji o rezygnacji utwierdzili mnie jednak konsultanci dzwoniący 2 miesiące przed końcem umowy. Codziennie kilka telefonów za każdym razem rozmowa z inną osobą, w kółko musiałam tłumaczyć o co mi chodzi.Umówiałam się z jedną panią na rozmowę o konkretnej godzinie i porze dnia, a dzwoniła jakaś nowa i od nowa ta sama śpiewka. Proponowali ciągle przedłużenie umowy i troche większy pakiet minut niż miałam wczesniej, słowem bez rewelacji.Po dwóch tygodniach zdecydowałam, że mam ich dosyć i z mamą napisałyśmy rezygnację. Czy tak trudno wyzanczyć jedną rzetelną osobę która będzie opiekunem klienta??? Walka pomiedzy konsultatnami nie ma sensu bo tylko zniechęca klientów do całego operatora!Po jakimś czasie od rezygnacji znowu telefony. Tym razem zastosowali ,,agresywny marketing'' czułam się winna po rozmowie z pewnym panem, że ośmieliłam się wysłać rezygnację. Dopiero ten Pan zaproponował mi obniżenie abonamentu i więcej darmowych minut do wszystkich. Tylko trochę za późno...
W Polsce niestety nie ma porządnej sieci komórkowej, a winę za to ponosi tylko i wyłącznie zarząd firm.

/ | Skomentuj opinię (1)


956 osoby z 1776 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-13 22:35:39
zalety: Dobre zachęty dla nowych klientów,minimum formalności, itd.
wady: NIERZETELNE INFORMOWANIE ORAZ OBSŁUGA KLIENTA>
opinia: Po roku płacenia dość dużych rachunków telefonicznych,zdecydowałem się przejść na wyższą taryfę.Wszystko załatwiłem telefonicznie u konsultanta.Powiedział,że prócz zmiany taryfy, nic się nie zmieni,CO OKAZAŁO SIĘ NIEPRAWDĄ>>>
utraciłem pakiet darmowych minut i inne usługi.
Jeżeli zdecydujecie się na tą sieć to WSZELKIE ZMIANY dokonujcie BEZPOŚREDNIO W SALONIE i żądajcie wszystkiego na piśmie,bo potem to koniec.

/ | Skomentuj opinię (1)


938 osoby z 1747 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-04 17:53:37
zalety: na razie brak
wady: niekompetentna obsługa w salonie, internetowe BOK na najniższym poziomie
opinia: Nie polecam nikomu. Przeszłam 3 mce temu z PLusa zachęcona niskimi stawkami, wieloma minutami itp.
Pani w salonie poinformowała mnie, że za przeniesienie numeru dostanę podwójny bonus! oraz że w każdej chwili mogę zmienić okres rozliczeniowy - BZDURA!! NIE MA W OGÓLE TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. Z faktury nic nie można wywnioskować (szczegółowa kosztuje 5zł miesięcznie, w Plusie - 0zł) widać tylko kwoty do płacenia, na play 24 rzadko można sprawdzić co i jak, ponieważ większość prób kończy się komunikatem typu: nieznany kod błędu. Faktury przychodzą późno, polecenie zapłaty pobierane za to bardzo wcześnie, nawet 2 tygodnie przed terminem (w plusie - ostatniego możliwego dnia). Z dnia na dzień żałuję po stokroć, że po 8 latach w Plusie dałam się omamić Playowi. Nawet nie ma co porównywać poziomu obu tych sieci. A wspomnę jeszcze, że po internetowych zgłoszeniach tylko pierwsze zdanie było dostosowane do mojej płci, potem to już leciało per pan - lenistwo i brak poszanowania klienta.

/ | Skomentuj opinię (1)


788 osoby z 1447 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-05 09:39:11
zalety: Na początku wszystko fajnie, brawo brawo i ładna komóreczka + fajna taryfa.
wady: dot abonamentu:
- złe naliczanie faktur
- zero kontaktu z klientem
opinia: - liczą sobie jak chcą np. masz taryfę 40 a po zużyciu ~30 zł zalicza ci zwykłe sms`y i rozmowy poza abonamentem
- płacisz podwójnie: bo musisz zapłacić te 40 zł abonamentu (z których wykorzystasz tylko 30 zł) i dodatkowo to co ci nie wliczyło do abonamentu
- reklamacji nie uwzględnia się i odpowiadają ci szablonami odpowiedzi identycznymi dla każdego
- mają cię gdzieś a ty płać i płacz i gówno im można zrobić

/ | Skomentuj opinię


renatak
zwiedzający - 1 punktów

832 osoby z 1537 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-02 11:07:55
zalety: brak
wady: chaos, chaos, chaos
opinia: w moim przypadku play nie wywiazuje sie z umowy wystawia mi rachunki na abonament jaki mnie nie obowiazuje, dzwonilam do tzw. obslugi klienta, i raz ktos mi przyznaje racje potem ktos mi racji nie przyznaje potem ktos nie ma uprawnien i w efekcie w XXI w. skladalam reklamacje poczta!!! odpowiedzi wciaz nie mam a rachunki wciaz sa zawyzone jestem w trakcie skladania pism do biura spraw konsumenckich dalabym ocene 0 ale nie ma takiej a szkoda bo to dno!!

/ | Skomentuj opinię (2)


825 osoby z 1524 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-14 21:07:52
zalety: brak
wady: dobra reklama
opinia: Internet na kartę osiąga predkość 1Mb/s tylko na początku, po pewnym czasie mimo doładowania działa z predkością średnoio 128 kb/s. Nie dajcie sie nabrac na reklamę (dot: Bytomia - Metropolia Silesia)

/ | Skomentuj opinię


945 osoby z 1766 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-02 22:02:11
zalety: Dość korzystne ceny rozmów i (starych) abonamentów
wady: Właściwie zupełny brak obsługi klienta, spóźnione faktury.
opinia: Play nie ma obsługi klienta - jest tylko "spychologia". Ich celem jest dobicie do 2mln kart SIM, nie liczy sie jakosc. Nie potrafią rozwiązać najprostszych problemów. Niczym niewyjaśnione przerwy w działaniu numeru (np. nikt nie może się do mnie dodzwonić, o czym oczywiście nie wiem), a rozmowa z kimkolwiek kompetentnym jest niewykonalna.

/ | Skomentuj opinię


123456789
zwiedzający - 1 punktów

934 osoby z 1744 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-03 12:03:26
zalety: na poczatku myslałem ,że są jakieś po 2 latach uzytkowania stwierdzam ,że brak zalet a same wady
wady: lekceważenie klienta, brak kompetencji
opinia: Już niedługo i z przyjemnościa odchodze - Jeśli P4 nie interesuje fakt, że biuro obsługi lekceważy klienta - a skargi to śmiech i nikt sie tym nie przejmuje. Telefon mam 2 rok i wydzwaniam tylko minuty i odkladam.
Telefon ktory mogłby dla nich zarabiać ( nie małą kasę) u mnie służy tylko 2-3 dni do wydzwonienia pakietu - (i tak wszyscy dzwonia na inny) - a minutami nabijam tylko kolegom (bonusy w postaci darmowych minut z innych sieci).
Nie polecam tej sieci - może oferta na pierwszy rzut oka dobra ale chyba lepiej czasami dopłacić i mieć spokój.
Dzieki niebiosom,że nie przeniosłem głównych numerów do P4.
Obraziłbym jednak tych ludzi w punktach sprzedaży jeśli bym na ich temat coś złego powiedział - Oni są extra , mili kompetentni - możżżżżee, jeśli was znają - to powiedzą prawdę.

/ | Skomentuj opinię


PlayAs
zwiedzający - 1 punktów

938 osoby z 1754 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-06 19:40:12
zalety: duza ilość nowych telefonów po stosunkowo niskich cenach, bardzo faajne taryfy i promocje, atrakcyjne oferty
wady: słaby a czasem nawet fatalny zasięg( szczególnie miejsca typu: las, wzgórza, a nawet czasem winda..) , bardzo późno przychodzące faktury,
opinia: Play to niestety mimo upływu czasu nadal kompletny nowicjusz na polskim rynko sieci komórkowych.. Na pierwszy rzut oka wszytsko wydaje się spoko.. Fony piezrwsza klasa, tanioszka, mozna poszpanować - wchodzę w to..
Niestety wyjeżdżam w góry i nie mogę zadzwonić do kumpla gdy warunki atmosferyczne są jak najbadziej normalne.. Muszę wychylać telefon przez okno i kombinować..Faktura z rachunkiem przychodzie 2 dni przed zapłatą.. Jeśli ktoś mi nie wierzy prosze spróbować i skusić się na play, możenie uznań moją opinię za idiotyczną, ale ja nei robei tego dla statystyk ale żeby ostrzec użytkowników aby pozostali przy trochę bardziej doświadczonych operatorach.. Pozdrawiam i życzę miłego użytkowania;]

/ | Skomentuj opinię (1)


925 osoby z 1728 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-18 13:05:23
zalety: tanie połączenia głosowe i wideo
wady: FATALNA obsługa klienta
opinia: Zdecydowanie odradzam tego operatora, jeśli chodzi o abonament. Niemożliwością jest dodzwonić się do obsługi klienta (częste awarie systemu, albo nikt nie odbiera telefonu. Raz z ciekawości się nie rozłączałem: przez 43 minuty nikt nie odebrał!). Mimo to każdy telefon do obsługi klienta kosztuje 1 zł.
Kiedy pojawiły się problemy z fakturami (nie wyłączono mi niechcianej usługi, po czym naliczano za to opłatę), Play odżegnał się od odpowiedzialności - nie mówiąc już o czasie reakcji (ok. miesiąca od mojego zgłoszenia).
Na deser wspomnę, że zdarza się, że nie łapię zasięgu w środku Lublina, co jest żenujące.

Odradzam, odradzam i jeszcze raz odradzam.

/ | Skomentuj opinię (1)


923 osoby z 1724 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-10 16:09:02
zalety: Duży wybór telefonów, ciekawe oferty dla NOWYCH abonentów
wady: Fatalne działanie BOK, adres e-mailowy gdzie mozna wysylac potwierdzenia wplaty nie jest chyba przez nikogo obslugiwany, opieszalosc jesli chodzi o odblokowanie polaczen, czeste problemy techniczne w działaniu strony, KOMPLETNE OLEWANIE AKTUALNYCH ABONENTÓW
opinia: Siec PLAY stara sie jedynie o pozyskanie nowych abonentow, dla nich przygotowywane sa ciekawe oferty, promocje itd. Jezeli juz takowego delikwenta maja, kompletnie sie nim nie interesuja. Poczawszy od obsługi w BOK aż po jakiekolwiek promocje. Zostal mi jeszcze rok umowy w Play, ale zaluje ze podpisalem z nimi umowe na prawde szkoda nerwow.

/ | Skomentuj opinię (3)


mikado
zwiedzający - 1 punktów

922 osoby z 1726 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-06 21:43:09
zalety: Szybkie przeniesienie numeru telefonu z innej sieci
wady: Obsuga techniczna FATALNA!!!
opinia: Przeniosłem numer telefonu z ERY do Play. Po otrzymaniu nowej karty SIM okazało się że wszyscy użytkownicy sieci Plus nie mogą się do mnie dodzwonić. Zadzwoniłem do konsultanta i zgłosiłem problem. Bardzo miły pan powiedział, że zgłosi to technikom i problem rozwiążą. Po tygodniu nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem ponownie z pytaniem dlaczego nic nie zrobiono w mojej sprawie, ponownie bardzo miły pan poformował mnie że jeszcze nikt się tym nie zajął. Poczeka jeszcze z tydzień i jak się nic nie zmieni to będę zmuszony przenieść się do innej sieci, bo na cóż mi telefon ja nie mogą się do mnie wszyscy dodzwonić.

/ | Skomentuj opinię (2)


yoko78
zwiedzający - 1 punktów

927 osoby z 1739 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-29 22:40:15
zalety: Duży plus - ceny. Chyba najtańsza oferta na rynku.
Kolejny - fajne telefony za 1 zł
Możliwość sprawdzenia wielu danych przez internet.
Czytelna strona internetowa (może to tylko moje odczycie, ale łatwiej się po niej poruszać i znależć to co nas interesuje niż np. na era.pl)
wady: Duży minus - Czasami zanika zasięg! Brak możliwości dokonania połączenia, komunikat "Błąd sieci", "Połączenie niedozwolone", itp.
Kłamstwa w reklamach - mam Abonament 50 (przy podpisywaniu umowy miało być tak: ja płacę 50 zł, Play dokłada co miesiąc 20 zł, razem 70 zł na rozmowy, w rzeczywistości dostaję 55,81 zł, nie wiem dlaczego ???)
opinia: Możliwość wybrania fajnego telefonu nawet przy niskim abonamencie.
Promocje dla stałych klientów, którym kończy się umowa, aneksując ją można mieć rozmowy za 25 gr do wszystkich sieci!! (poza abonamentem koszt rozmowy oczywiście wyższy :(
Co do faktur - do mnie przychodzą ok. tygodnia przed terminem płatności, ale zawsze można sprawdzić fakturę logując się na MójPlay, więc nie rozumiem poprzednich negatywów, kosztuje to tylko kilka minut. W ogóle logując się można sprawdzić kto, kiedy, z jakiej sieci do nas dzwonił, kiedy i do kogo my oraz ile nas to wyniosło, wysłane SMS-y i MMS-y, dokonać konfiguracji telefonu itp.
Co do pracowników- lepiej zawsze sprawdzić samemu niż liczyć na czyjąś pomoc. Na stronie Playa można sprawdzić aktualną ofertę, promocje, regulaminy, cenniki, telefony (ale specyfikację zawsze porównuję ze stroną producenta - to nic nie kosztuje).
Ogólnie polecam. W celu uniknięcia rozczarowania przed przejściem do Playa lepiej sprawdzić, czy na danym terenie jest zasięg.

/ | Skomentuj opinię (3)


tagerek
zwiedzający - 1 punktów

808 osoby z 1506 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-14 09:22:23
zalety: 1.Dużo minut w pakiecie w porównaniu z innymi sieciami
2.Duży wybór telefonów komórkowych
3.sieć 3G

wady: 1.Zbyt późne przesyłanie faktur!!!
2.Złe podliczanie kosztów rozmów
3.Zbyt długie rozpatrywanie zgłoszeń klientowskich!!!
4. Przesyłanie spamów
5.Zle działająca strona www sieci play
opinia: Jak na sieć komórkowa PLay ma dość dobre abonamenty oraz szeroką game telefonów komórkowych poza tym jest wiećej minusów tej sieci np.zbyt późne przesyłanie faktur do domu to jest trochę karygodny błąd uniemożliwia zapłate rachunku. w konsekwencji większość ludzi placi kary!!!.Z| zasiegiem siec tez nie jest wesoło szczegolnie poza duzymi miastami siec 3 g nie dziala jak nalezy.korzystajac z usług tej sieci trzeba uwazac na rachunki czesto zdarza sie ze operator policzy za cos czego nie uzywalismy tez lubi czasami namieszac darmowych minutach. wiec faktury trzeba przegladac dokladnie i od razu zglaszac blad do centrum pomocy!!!!!!!!!!!! jeszcze jedno co zauwazylem jest problem z kodowanie sygnalu czesto zdarza sie ze dzwoniac do znanego numeru odbiera ktos wogole inny!!! ale play nie widzi tego problemu tlumaczac sie ze sygnal jest odpowiednio zabezpieczony.

/ | Skomentuj opinię (1)


928 osoby z 1751 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-09 23:29:10
zalety: Tanie rozmowy i markowe telefony wysokiej klasy (nawet na starcie)
wady: Późno (lub wcale) przychodzące faktury, ponoszenie przez abonenta kosztów "pomyłek" sieci. Bardzo zła obsługa klienta, zmiany wprowadzane przez sieć w trakcie trwania umowy.
opinia: Sieć Play bardzo mnie zawiodła, jest laikiem wśród innych sieci.początkowo wszystko wydawało się jasne - świetny telefon i super korzystne opłaty(w tym 10 zł gratis do abonamentu)czego chcieć więcej...Niestety już przy pierwszym rachunku okazało się, że zamiast 50-u zł (przy abonamencie 40 zł + 10 zł gratis) dostaje 48zł, pani w biurze obsługi nie potrafiła podać realnej przyczyny takiego stanu rzeczy(odpuściłam, w końcu to marne 2 zł)mało tego dwa miesiące w stecz nie dotarły do mnie faktury i mój telefon został zablokowany, a gdy mi go odblokowano okazało się, że w tym miesiącu abonament nie został mi przyznany!!!dlaczego? jedyna odpowiedź jakiej doczekałam się w biurze obsługi jest taka, że "system tak wylosował" potem zostałam odesłana z kwitkiem...Nie polecam nikomu Playa bo choć dobrze zaczyna to fatalnie kończy!

/ | Skomentuj opinię (7)


LSawala, Poznań
doradca - 106 punktów

971 osoby z 1852 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-01-18 16:06:13
zalety: Duży wybór nowoczesnych telefonów, relatywnie niskie ceny.
wady: Późno przychodzące rachunki, czasem słaby zasięg na obrzeżach większych miast.
opinia: Sieź Play to wciąż nowy gracz na rynku polskich operatorów komórkowych. Kampania reklamowa prowadzona na szeroką skalę spowodowała, że Play ma już prawie 1 000 000 użytkowników. Co skłania ludzi do podpisania umowy z Play? Na pewno szeroki wachlarz nowoczesnych, kompatybilnych telefonów komórkowych. Tu, Play postawił przede wszystkim na najnowsze modele Samsunga, ale dla siebie znajdą też coś, ci którzy korzystają chętnie z LG czy Noki i Sony Ericssonów.
Będąc w salonie Play (lub też mini salonie w Empiku) zazwyczaj spotykamy się z kompetentnymi ludźmi, którzy chętnie pomogą w problemach z siecią Play. Problemach? Owszem zdarzają się i te. Dużym minusem, zwłaszcza w czasach gdy prawie każdy ma znajomych albo rodzinę za granicą, jest brak podpisanych umów sieci Play z niektórymi (na szczęście nie wszystkimi) operatorami zagranicznymi – skutkiem tego jest to, że czasem smsy wysyłane z zagranicy nie dochodzą na telefony obsługiwane w Play. Ponad to trzeba wystawic złą ocenę organizacji firmy – rachunki przychodzą zbyt późno. Trudno powiedziec skąd się to bierze. Na szczęście są i mocne strony. Play oferuje uczciwe warunki abonamentu i pobiera niższe opłaty za smsy czy wykonywanie połączeń niż na przykład Era. Trudno wsytawic jednoznaczną ocenę temu operatorowi – z całą pewnością jest dużo zalet, ale drobne szczegóły nie pozwalają na całkowite zadowolenie.

/ | Skomentuj opinię (2)


Kamczar
zwiedzający - 1 punktów

913 osoby z 1751 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-01-02 11:59:57
zalety: Stosunkowo tanie rozmowy do innych sieci, telefony 3g co za tym idzie możliwość prowadzenia video rozmów.
wady: Późne dostarczanie faktur co łączy się z brakiem możliwości terminowego ich opłacenia.
Brak możliwości wysłania smsa lub zadzwonienia na różne numery specjalne.
Natrętne przysyłanie reklam na maila i telefon chociaż podczas podpisywania umowy zaznaczyłem ,że nie życzę sobie takowych.
opinia: Stosunkowo tanie rozmowy do innych sieci, telefony 3g co za tym idzie możliwość prowadzenia video rozmów. Późne dostarczanie faktur co łączy się z brakiem możliwości terminowego ich opłacenia.
Brak możliwości wysłania smsa lub zadzwonienia na różne numery specjalne.
Natrętne przysyłanie reklam na maila i telefon chociaż podczas podpisywania umowy zaznaczyłem ,że nie życzę sobie takowych.

/ | Skomentuj opinię (2)