Sieć komórkowa Plus GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.72 / 5.00
24% opiniujących poleca Plus
Sieć komórkowa Plus, wcześniej Plus GSM należy do operatora Polkomtel jest jedną z pierwszych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Zapoznaj się z opiniami klientów operatora GSM Plus. Zapraszamy również do wystawienia własnej oceny.

Opinie użytkowników o Plus

989 osoby z 1863 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-29 01:53:47
zalety: wszystkie firmy sa kiepskie. plus to najlepsza z nich
wady: -olewanie starych klientow
-'konsultanci biznesowi'
-usługa iplus
-
opinia: 8 lat temu sprzedawalem aktywacje do telefonow - sprzedalem ich kilka tys we wszystkich 3 owczesnych sieciach (idea,plus,era). korzystalem tez osobiscie z usług wszystkich 3 operatorow.

Z idei (orange) wycofalem sie gdy od pani w BOKu usłuszałem "czego pan kur*a jeszcze ode mnie potrzebuje"

ere olałem za naciąganie na rachunkach (sms do zagranicznych sieci, ktorych nigdy nie wyslalem) i totalne olewanie klientow.

z plusa korzystam nadal i pewnie niepredko zmienie te siec.

mam chyba 9 aktywacji na moje firmy.

od ok 2 lat a ostatnio szczgólnie:
- fatalna, coraz gorsza jakosc połączeń - zrywanie połaczenia, cisza w słuchawce mimo pełnego zasiegu obu stron rozmowy

- beznadziejna obsługa 'osobistych konsultantów biznesowych'. nie znaja oni produktow, nie potrafia niczgo doradzic (oprocz sprzedazy nowych aktywacji - ale i tak pomyla konto kleinta), popełniają liczne błedy, a termin wyegzekwowania czegokolwiek od nich - to kwestia TYGODNI.

- połaczenia iplusa w mniejszych miejscowosciach to np. 0,2 kB / sek :)

- o tym, ze moge zakupic w promocji nowy telefon musze sam zadbac i o to WALCZYC! przez 10 lat NIKT NIGDY do mnie nie zadzwonil (ani nie skontaltowal sie w inny sposob), ze konczy mi sie okres umowy i moge cos zmienic. Jedyne telefony od plusa to dział windykacji. A sama wymiana telefonu (w moim przepadku tylko prze ' konsultanta' trwa w nieskonczonosc )

- przenoszenie nr z innej sieci do plusa - fatalne z winy polkomtela !

- to ze plus jest podobno najdrozszy mniej mnie interesuje, ale jakosc usłud i obsługi SPADA !!!

/ | Skomentuj opinię (23)


973 osoby z 1838 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-06-19 19:14:13
zalety: Żadnych bo reklamy się pojawiają nawet mimo blokady.
wady: Stary klient jest zerem. Dla nowych dobra rada, Zużyć co się da przez 2 lata i sp...... jak najdalej.
opinia: Zamienię 10 lat stażu w Plusie na 120 min "lojalnościowych". Jestem klientem Plusa prawie od 10 lat. Właśnie dzisiaj jestem po rozmowie z konsultantem. Mam 120 min z "Kubali" i właśnie straciłem minuty lojalnościowe ( umowa na 12m-cy właśnie wygasła). Pan Konsultant zaproponował dokupienie pakietu za 20 PLN albo 5+ czyli - chłe chłe chłe zbieranie "punktów" na nagrody, tylko, że to dla nowych. "NOWY" aparat Nokia E-50 mam od roku. Przy okazji czyszczenia pamieci, dowiedziałem się od kumpla, że wcześniej był conajmniej 12 m-cy używany. Kpiny w żywe oczy.

/ | Skomentuj opinię (2)


Haaruss
zwiedzający - 1 punktów

930 osoby z 1758 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-01 21:38:48
zalety: Stosunkowo chyba najlepsze podejscie do klienta porownujac inne sieci
wady: Jesli chodzi o internet to zbyt malo nadajników bedac w miescie owszem nie jest zle i mozna nawet cos ""posciagac"" ale dla ludzi ktorzy mieszkaja dalej od miasta to jest porazka EDGE jeszcze jakos chodzi ale GPRS to masakra
opinia: Kozystam z iplusa od nie dawna i prawda jest taka ze majac 1,5KM do nadajnika poprostu jestem zawiedziony jesli chodzi o kozystanie z internetu do Gier Online odpada... przegladanie stron tez idzie srednio ale nie jest najgorzej Polecic iplusa moge tylko tym ktorzy przegladaja w necie ""pogode"" bo reszta rzeczy pozostawia wiele do rzyczenia... Co do telefonow mam telefon na MIX'a i nie moge powiedziec zlego slowa nie bylo nigdy tak zeby mi sie rozmowy urywaly ale co do samego dzwonienia stawki sa dosc wygurowane...

/ | Skomentuj opinię (1)


rauman
zwiedzający - 1 punktów

922 osoby z 1742 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-02 17:35:16
zalety: szeroka oferta ale pokręcona
wady: - olewanie stałych klientów
- niekompetentna obsługa w BOK - nie wiem po co oni tam siedzą - nic nie możnz normalnie załatwić
- natrentne reklamy nawet w środku nocy
- wysokie koszty usług i b drogie aparaty tel.


opinia: Od kilku lat mam u nich tel. na abonament i na kartę. Jednak zdecydowałem się od nich odejść bo mam już dość traktowania mnie jak wrednego natrenta a nie klienta. Rozeznałem się w ofertach na rynku i przenoszę tel. do Play - tańsze ceny usług i aparatów tel. Moim zdaniem Plus zszedł na psy i stracił wielu starych klientów - szkoda.

/ | Skomentuj opinię (2)


928 osoby z 1758 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-14 12:04:11
zalety: Nie ma żadnych zalet
wady: Tylko i wyłącznie wady.
Przerywanie połączeń.
Olewnie starych abonentów na maks.
opinia: Właśnie skończyła mi się umowa kolejna łącznie w plusie 6 lat i za każdym razem ta sama śpiewka.
Nie zależy mi na minutach tylko chciałem wymiane na przyzwoity aparat w promocyjnej cenie a konsultant mi na to że on mi da minuty.
Gdzie tu zrozumienie potrzeb klijenta ?
Totalna paranoja, spadam od nich bo mam ich dosyć !!!!

/ | Skomentuj opinię (2)


923 osoby z 1751 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-07-30 12:20:01
zalety: Jakoś tak nie łupią mnie na rachunkach.
wady: Albo to jest beznadziejny zasięg albo kłopoty sprzętowe - przerywanie w połączeniach - bardzo częste!!!
opinia: Szerzej:
Zalety: wybrałem sobie taki abonament za 55 PLN + ileś tam czegoś gratis i nie wychodzę miesięcznie poza 60 PLN. Owszem, nie dzwonię strasznie dużo, ale też się nie certolę, jak muszę. Czyli ...eee.. plus ;)
Wady: POtwierdzam fatalnie skomplikowany system rozliczenia do różnych sieci - masakra. POtwierdzam coraz słabszą obsługę, zarówno na infoliniach jak i w salonach i punktach konsultacyjnych. I po trzecie - stanowczo potwierdzam słaby zasięg i przerwania na łączach w czasie rozmów. DUUUŻE MINUSY.
Generalnie raczej odradam - szczególnie dla osób dużo korzystających z telefonu.

/ | Skomentuj opinię


Marek13
zwiedzający - 3 punktów

918 osoby z 1742 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-27 15:17:48
zalety: Kiedyś polska firma, a teraz jedyna licząca się w Polsce z chyba jeszcze większościowym pakietem polskich firm.
U mnie wszytko działało - nie miałem problemów z połączeniami i rachunkami (3 telefony na abonament).

wady: Brak atrakcyjnych ofert skierowanych do długoletnich klientów abonamentowych.
Brak sensownych planów rodzinnych - na 3- 4 telefony.
Atrakcyjność ofert ogranicza się do atrakcyjnych reklam - czytajcie uważnie umowy!.

opinia: Byłem z nimi z abonamentem od 1998 r. 6 lat temu dokupiłem dwa abonamenty (mam 3 telefony z abonamentem - w sumie miesięcznie płaciłem średnio 250 zł - abonament plus rozmowy).
Nigdy nie interesowali się mną, żadnych ofert itp. Po 8 latach zdenerwowany "obojętnością" złożyłem wymówienie - na dzień przed końcem otrzymałem wreszcie sensowną ofertę. Przedłużyłem umowę na rok (to najlepsze rozwiązanie - nigdy na 2 lata). Po roku podobnie - do ostatniej chwili nerwy, nikt niczym się nie interesował, a przesyłane oferty wywoływały moje zdziwienie. Postanowiłem, że ostatni raz dam się tak traktować. W tym roku na 3 miesiące przed końcem umowy zadzwoniłem do BOK-a i poprosiłem o przygotowanie oferty na 3 numery. Odpowiedź - za wcześnie. Miesiąc przed końcem umowy - oferta taka sama jak dla każdego nowego klienta. Informuję, że za 75 zł bez telefonu (wolę kupić sobie to co potrzebuje, bez sim lock'a) Era daje mi 220 minut, a Plus na to - my damy 205. Postanowiłem przenieść 3 numery do ERY. Zainteresowanie Plusa wzrosło, gdy otrzymali informację o mojej decyzji. Niestety jakość obsługi tzw. specjalisty ds. utrzymania klienta, to totalne DNO. Pani pouczała mnie, o tym co jest dla mnie dobre, a co złe, nie chciała słuchać moich argumentów. Jej dar do zniechęcania okazał się większy niż moja cierpliwość. Możliwe, że w Erze nie będzie lepiej, ale jedyne co może zrobić klient, którego nie traktuje się poważnie, to zmienić firmę i tak zrobiłem. 0d 20 stycznia będę w Erze. Za rok napiszę, czy jest tam lepiej.

/ | Skomentuj opinię (2)


957 osoby z 1821 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-03-17 20:22:24
zalety: Dobry zasięg
wady: Nie dbają o stałych klientów.Fatalna obsługa.
opinia: Od 8 lat w Plusie.Kiedyś to była porządna Firma.Dziś najgorsza na rynku.Droga, dla przedłużających kiepskie telefony, beznadziejna obsługa w salonach i w centrum, a tzw. doradcy to całkowita porażka.W ostatnim półroczu wycofałem cztery nr : nikt nie przedzwonił ani nie zaoferował jakieś promocji po prostu wyłączyli karty - w innych sieciach jest to nie do pomyślenia.Wyraźne pogorszenie usług nastąpiło gdzieś od 1,5 roku.Sądzę że Zarząd szykuje Firmę do odsprzedaży.

/ | Skomentuj opinię (3)


919 osoby z 1746 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-27 12:20:40
zalety: jestem zadowolona, dobra obługa
wady: sim Plus lepszy jak abonament ale .....
opinia: Dużo tu pretensji do salonów, a gdy kupujemy mleko czy chleb i obsługa jest nie miła to mamy złą opinię o mleczarni, wiekszość salonów Plusa to inne podmioty gospodarcze, wystarczy spojrzeć na pieczątkę. Przez lata miałam abonament z Ery, piękne umowy, dużo minut za staż ale gdy rachunek przychodził to już tak słodko nie było i o wszystko trzeba się upominać. To dzieci do Plusa mnie pośrednio zmusiły kilka lat temu oraz otwarcie się Plusa z Firm na odbiorcę indywidualnego i znaczna poprawa biura obsługi klienta. Pierwsza umowa z telefonem (wadliwy, gubił sygnał i zrywał połączenia, szejść napraw bez skutku). Dostałam inny nowy na urodziny i przedłużyłam umowę, bez brania telefonu podwoiły się minuty i skrócił czas umowy, to się opłacało, większa elastyczność na zmiany cenowe a nie oczekiwanie aż miną dwa lata, pięć wybranych numerów to pomyłka, z dziećmi w domu rozmawiam, zmiana na znajomych - po dwóch tygodniach można się nasycić a na siłę rozmawiać? Teraz mam "Czas Stop", nie pracuję więc z każdym a nie z pięcioma mogę do woli. Udało mi się w pierwszej promocji wziąść IPlusa z NetBukiem Samsung i 8GB (50zł. zakup), abonament 110zł (teraz już się nie opłaca, chcą więcej niż nowy w sklepie), dwie umowy, jeden mix i sim + IPLus, z tym wszystkim mieszczę się w dwustu złotych i rozmawiam do woli. Erę też mam na kartę ale to już tylko z dawnego sentymentu. Dobra sieć, informacje o nowych promocjach i możliwościach zmian dostaję przed czasem nawet z możliwością skrócenia wcześniejszej umowy, oferty oczywiście najlepsze nie są i je zmieniam po analizie, ale kto z was dał kiedyś ogłoszenie "własny samochód sprzedam najtaniej", wiadomo to działalność dochodowa i każdy ciągnie w swoją stronę.

/ | Skomentuj opinię (1)


958 osoby z 1825 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-01-10 18:52:41
zalety: Firma z długoletnim doświadczeniem. Solidna. Brak kłopotów technicznych.
wady: Droga. Niedbanie o "starego" klienta. Skomplikowany system abonamentów.
opinia: Jestem abonentem Plusa od 10 lat. Przez większość tego czasu byłem zadowolony. Pewność połączeń, duża ilość umów roamingowych, nowoczesne telefony. Jednak od paru lat jest to udziałem i innych firm -- ta zaleta więc przestała wyróżniać Plusa. Co zostało? Niewiele. Koszmarnie skomplikowane systemy rozliczeń (do każdej sieci inna stawka, czasami też inna ze względu na porę dnia i dzień tygodnia). Jestem człowiekiem zajętym. Nie mam czasu przeglądać stron WWW i wyszukiwać najlepszych dla mnie opcji abonamentu. A pomimo, że -- jako "stary" i wierny klient -- powinienem być traktowany szczególnie dobrze, nikt do mnie z Plusa nie zadzwoni i nie przedstawi nowej, korzystnej oferty. Nikt nawet nie zawiadomi mnie, że skończył sie okres poprzedniej umowy i przysługuje mi, np., nowy telefon. Żadnej promocji "za wysługę lat" -- nic. Być może gdybym poszedł do salonu firmy i odstał 2-godzinną kolejkę, to dowiedziałbym sie, o jakichś interesujących mnie zniżkach itp. Ale prosił się nie będę (że o kolejce nie wspomnę)... Ponadto Plus ma w tej chwili najwyższe ceny na rynku. I jeszcze jedno. Program lojalnościowy. Nazbierałem pokaźną liczbę punktów, gdy chciałem zamienić ją na któryś z "prezentów", okazało się, że niczego "akurat" nie ma. Jedyne dostępne to "bezpłatne" minuty lub SMS-y. Przenoszę się więc do innej firmy. Też będę dla nich nieważnym klientem, ale przynajmniej mniej zapłacę.

/ | Skomentuj opinię (1)


BartekB
zwiedzający - 1 punktów

918 osoby z 1745 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-07-10 22:41:13
zalety: Moim zdaniem jedyną fajną sprawą w Plusie są ich reklamy robione przez Kabaret chyba "Moralnego Niepokoju"- czy cos takiego xP
wady: - kiepskiej jakosci rozmowy
- baaardzo droga siec, naprawde
- kody, nr telefonow do bok'u sa nie intuicyjne
opinia: Plus naprawdę jest kiepską siecią, która nie wie jakie obecnie trendy panuja, istnieja na rynku. Przykro sie tylko robi jak patrzy sie na ich slynne haslo reklamowe: "Zmieniamy siec na plus" - pozostawie to pozwolcie bez komentarza ;)

To tyle, dziekuje za uwage.

/ | Skomentuj opinię (2)


Joanna77
zwiedzający - 1 punktów

913 osoby z 1738 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-16 18:00:04
zalety: Brak
wady: Same wady
opinia: Kupiłam telefon za złotówkę na abonament, działał 1,5 roku. Kiedy telefon przestał działać poszłam do punktu plusa z reklamacja. Reklamacja została odrzucona ponieważ okazało sie ze mając wszystkie dokumenty włacznie z paragonem zakupu, umową i gwarancją bez pieczątki, której nie dostałam przy zakupie w nieistniejącym juz salonie - reklamacja została odrzucona. Uważam że jest to oszkukiwanie klientów że jest to jedna firma PLUS> Okazuje się ze każdy punkt to jest oddzielna firma o czym nie informuje sie klientów dokonujacych zakupu i podpisujacych umowy na trzy lata. Nie dajcie sie nabrac. Punkty likwiduja bardzo szybko a w innym punkcie nie można kontynuowac umowy i składac reklamacji. Można ewentualnie zerwac umowe za 840 złotch. Moim zdaniem nie istotne w jakim punkcie został zakupiony telefon czy w jakim miescie istotne jest ze to jest jedna ta sama siec PLUS. Nikomu absolutnie nie polecam tej sieci. Czytajcie co podpisujecie, pilnujcie pieczatek bo ich pracownicy nie ponosza za swoje będy w pracy konsekwencji. Stawiam 0 punktów ale nie było takiej opcji wiec zaznaczona została jedna gwiazdka.

/ | Skomentuj opinię


kloins
zwiedzający - 1 punktów

938 osoby z 1793 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-05-19 21:45:37
zalety: podobno niezły zasięg ale to mówią tak ci co mają w mieście lub sa chandlowcami tego plusa.Czysta dyskryminacja
wady: Umowa zawiera regulamin ,którego każdy podpisujacy musi przestrzegać.Drobnym maczkiem pisze jak byk o odpowiedzialności i tam jest taki fajny słowny boży kant"siła wyższa" odpowiada chyba że siły wyższe .....Prawnie to jest do bani cała umowa dla kienta wielkie kłopoty gdy zaginie sprzęt a nie mówie już o reklamie "internet wszędzie"..Jaja i kpina bo umowa jest żelaznym zobowiązaniem płatności a niema żadnej odpowiedzialności ze strony POLKOMTEL.Bajery o odpowiedzialności są kitem a kwitowane sa tym czarodziejskim wyrażeniem.
opinia: kiedys miałem telefon plusie i się zawidłem ale myślałem że się poprawili.Tak, poprawili się w spokojnym zimnym wyrachowanym podpisywaniu umowy na sposób characzy.

/ | Skomentuj opinię (2)


962 osoby z 1844 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-10 19:08:56
zalety: plus dla mnie nie ma żadnej zalety są same minusy to gówniana firma
wady: Plus jest gówniany nie ma tam nic ciekawego przez 3 lata reklamują jeden telefon "NOKIA 5300" i same
opinia: PLUS to gówno PLUS to gówno PLUS to g***
PLUS to gówno PLUS to gówno PLUS to g***
PLUS to gówno PLUS to gówno PLUS to g***

/ | Skomentuj opinię (11)


927 osoby z 1783 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-03-05 13:19:13
zalety: szybkość w rozwiązywaniu problemów
wady: nie dbałość o długoletnich klientów, bałagan w papierach
opinia: Od 6 lat jestem związana z tą firmą, mój tata od jakiś 10 albo i dłużej. Mamy w tej firmie 5 telefonów(w tym 3 na firmę) oraz internet(również na firmę). Zawsze reklamowałam tą firmę, polecałam znajomym, teraz żałuję, bo non stop piszę jakieś skargi, bez żadnego odzewu.
Była taka sytuacja,że właścicielka telefonu nie mogła zablokować karty, bo nie była upoważniona.
internet mam już jakieś 8,9 miesięcy i jestem po prostu rozczarowana. Dłużej niż pół godziny pracy na nim, to już za dużo, trzeba się rozłączyć poczekać chwilę i można dalej pracować...przez następne pół godziny. No czasami wytrzymuje godzinę..
nie zależnie do miejsca gdzie jestem(duże, małe miasto) bardzo często mi pisze taki komunikat "Połączenie 3G/EDGE/GPRS nie powiodło się. Czy połączyć po CSD?Pamiętaj,że opłaty za połączenia CSD nie są rozliczane w ramach abonamentu iPlus.Kontynuować?"
nie dość,że płacę ok 60 zł za abonament, to jeszcze im mało!
kiedyś to była naprawdę porządna firma, teraz zależy jej tylko na wyciągnięciu jak najwięcej pieniędzy.

/ | Skomentuj opinię


803 osoby z 1536 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-09 13:43:12
zalety: - W miarę dobry zasięg, a poza tym same WADY! ! !
wady: - Robienie z ludzi debili (np: Zadzwonili do mnie o przedłużenie umowy. Ok. Wybrałem telefon z tych zaproponowanych tj. Samsung GT S5620 Monte za 1zł i teaz będzie komedia. Powiedzieli mi, że telefon przyślą mi w tygodniu Dobra. Minął tydzień dzwonię do nich, a oni mówią że jescze nie mają. I tak przez miesiąc aż do dziś nawet nie dostałem i się nie mogą wyrobić z przywozem 1 telefonu.) Totalna porażka! ! !

- Niedbanie o starych klientów

- Nie trzymają się terminów (np: u nich 5 dni, a w rzeczywistości 30 dni i ponad)
opinia: Plus to NAJWIĘKSZE BAGNO Z SIECI KOMÓRKOWYCH nie polecam bo to tylko strata czasu i zszarpane nerwy (wiem to po sobie) Odradzam i Proszę nie podpisujcie umów w sieci PLUS! ! !

/ | Skomentuj opinię (1)


Plusowiec
zwiedzający - 1 punktów

925 osoby z 1782 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-08 01:48:59
zalety: Dobry zasięg
wady: Totalne olewanie stałych, klientów, wysokie ceny, drogie telefony, ZAGMATWANE TARYFY
opinia: Mam 3 numery w Plusie od 4-5 lat.
Ostatnio przy przedłużaniu umowy oferta była nie do przyjęcia, niczym nie różniła się od oferty dla nowych abonentów. Podjąłem decyzje o wyprowadzeniu numeru i złożyłem odpowiedni wniosek w innym salonie. Po tygodniu zadzwoniła do mnie Pani z Warszawy i okazało się że mają ciekawe propozycje. Na razie zostałem w sieci zobaczę co będzie przy następnych umowach, ale jest to sposób na pazerny zarząd. Fajne reklamy nie zastąpią dobrego pakietu lojalnościowego. Współczuje wszystkim którzy nie mają rozeznania w rynku usług gsm i daja się złapać na promocje które sprytnie wyciągają kasę od ludzi.

/ | Skomentuj opinię


758 osoby z 1448 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-30 19:54:12
zalety: brak
wady: wszystko co możliwe
opinia: brak kontaktu z użytkownikem sieci, nie uznają reklamacji, ogólnie rzecz biorąc dzidostwo do spodu, ddddddddddddddddddd, dddddddddddddddd, ddddddddddddddddddd, dddddddddddddddddddddd, ddddddd, dddddddddddddddd, ddddddddddd, dddddddddddddddddd

/ | Skomentuj opinię (2)


796 osoby z 1526 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-02-22 19:01:55
zalety: Nie ma żadnych praktycznie żadnych zalet
wady: Kroją ludzi na każdą kasę jaką tylko da się wyciągnać z twojego malutkiego portfela. Poczynając od niejasnosności w kupnie pakietów i pobierania podwójnych opłat, zajebiscie drogich połączeniach, a kończąc na samym zrywaniu umowy co jest czarną magią.
opinia: W ogóle nie polecam, odradzam, spalić ten plus. ogromne koszty, drogie pakiety, nikt ci nic nie mowi. Pół roku temu skończyła się umowa i zmieniłem operatora. Miesiąc przed zakończeniem umowy babka zadzwoniła zapytać o przedłużenie. Powiedziałem, że nie chce, a ona ze ok, dowidzenia. Wiedziałem, że będą jakieś wałki, więc poszedłem do salonu w Wieluniu (przy Kaliskiej), żeby zapytać się co trzeba zrobić żeby zerwać. Powiedzieli, że jeśli nie przedłużam to spokojnie nie musze sie martwic, bo nic nie trzeba robić. Tak teraz przyszla opłata 100 zł za nieplacenie abonamentu przez 4 miesiace bo umowa zostala automatycznie przedluzona, a przyjdzie jeszcze 2x25 zlotych, bo czas zaksiegowania wplaty i okres wypowiedzenia!!! razem kur....wa 150 zł!!!!!!!!!!!
TRZYMAJCIE SIE Z DALEKA OD TEJ SIECI

/ | Skomentuj opinię (2)


776 osoby z 1488 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-31 19:41:13
zalety: brak
wady: - nie oddzwaniają,
- wyjaśnienie ich pomyłek ciągnie się w nieskończoność,
- niekompetencja,
- udzielanie sprzecznych informacji
- nie można oddzwonić się do działu zajmującego się daną sprawą, BOK wysyła mailem interwencje, na które nikt nie reaguje,


opinia: Chciałam przejśc do konkurencyjnej firmy, która ma lepszą ofertę. Po otrzymaniu mojego wypowiedzenia, Plus zaproponował mi dwa spore dodatkowe pakiety. Odesłałam podpisaną umowę, ale w nowym okresie rozliczeniowym największy nowy pakiet nie został uruchomiony, mimo, że konsultant zapewniał mnie, że tak się stanie, a po rozmowie dostałam potwierdzenie, że pakiet będzie aktywny on najbliższego okresu. Zamiast tego wyłączono mi wcześniejszy pakiet. Przez pięć dni dzwoniłam do BOKu, próbując wyjaśnić, co się dzieje. Konsultantki podawały mi sprzeczne informacje i wyjaśnienia, a na ich maile nikt nie zareagował. Na szczęście od takiej umowy można odstąpić w ciągu 10 dni.

/ | Skomentuj opinię (2)