Sieć komórkowa Plus GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.64 / 5.00
22% opiniujących poleca Plus
Sieć komórkowa Plus, wcześniej Plus GSM należy do operatora Polkomtel jest jedną z pierwszych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Zapoznaj się z opiniami klientów operatora GSM Plus. Zapraszamy również do wystawienia własnej oceny.

Opinie użytkowników o Plus

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-24 23:17:41
zalety: - możliwość skorzystania z oferty smart dom pod warunkiem że jest zasięg
wady: BRAK ZASIEGU !!!!!
opinia: Mieszkam w Wolbromiu (Małopolskie) przeniosłem się z T mobile bo naciągnęli mnie na smart dom - chciałem mieć taniej telewizje to wziąłem telefon. Po włożeniu karty do mojego telefonu o dziwo nie mogłem wykonać żadnego połączenia. Było to dość dziwne bo telefon był półroczny i u poprzedniego operatora działał. Wyszedłem poza dom a tam.... 1 kreska zasięgu !!! Rozumiecie? Wolbrom - miasteczko 10 000 mieszkańców -CENTRUM miasta i ten żałosny plus nie ma tam przekaźnika jako kwa jedyny operator !!! nie tylko tam zresztą jadąc do rodziny w okolice Pilicy drogą 794 (powiat zawierciański) też da się tylko rozmawiać tuż przed Pilicą i trochę za Wolbromiem. Ostrzegam wszystkich !!!! ten ich zasięg LTE a nawet zwykły do rozmów to kłamstwo, zanim przeniesiecie numer kupcie za 5 zeta kartę tego operatora i sobie sprawdźcie jak u was działa. Ja jestem uwalony. Komórkę trzymam przy oknie !!! jak na początku kiedy sieci startowały...

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-09-13 10:17:01
zalety: zasięg
wady: obsługa klienta brak kompetencji
opinia: Fatalna ocena obsługi klienta w Salonie PLUS w Krasnymstawie.
Panie w salonie stwierdziła, że mnie nie obsłuży bo umowę na świadczenie usługi telekomunikacyjnej zakupiłam online i kartę otrzymałam za pośrednictwem kuriera i "w dodatku to karta PLUSH".
A byłam zainteresowana tym czy moja karta jest aktywna, przenoszę nr od innego operatora i w chwili obecnej nie mając tel. w PLUS nie mogłam aktywować karty SIM.

Punkt Sprzedaży Plus i Cyfrowy Polsat
Centrum handlowe Galeria Perła
Józefa Poniatowskiego 4
22-300 Krasnystaw
tel:
(82) 576 50 80
Godziny otwarcia:
pn-pt: 09:00-17:00
sob: 09:00-14:00
niedz: nieczynne
Usługi:Telewizja, TV Mobilna


Pozdrawiam,
Agnieszka Sobczak

| Skomentuj opinię



0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-03 21:03:32
zalety: Brak
wady: Celowe wprowadzanie klientów w błąd, słaby zasięg, drogie telefony w abonamencie, nieatrakcyjne warunki dla starych i lojalnych klientów, chamska i prostacka obsługa klienta.
opinia: Plus GSM to złodzieje i naciągacze ! Najpierw doładowaniem konto za 25 pln a potem wprowadziłem kod promocyjny z opakowania startera, zeby przez 30 dni mieć darmowe połączenia do wszystkich w Plusie. Następnie otrzymałem powiadomienie: „Promocja do wszystkich w Plus za darmo została włączona.. Pozdrawiamy”. Jakiez było moje zdziwienie, kiedy po niespełna 2 (słownie: dwóch !?) dobach zaczęto naliczać opłaty do Plusa !? Zatem zadzwoniłem do BOK i wtedy pani poinformowała mnie, ze trzeba najpierw było wprowadzić kod a dopiero potem doładować konto. I oczywiscie ZAPROPONOWAŁA kolejne doładowanie za minimum 25 pln (!?)Na moja uwagę, ze nie wspomniano o takiej wlasnie kolejności uruchomienia promocji na opakowaniu startera, ta niemota stwierdziła, ze „trzeba czytać regulaminy”. Bezczelność nieprawdopodobna ! Tak wlasnie nabija sie klientów w butelkę. Poprzez niejasne zapisy na starterze klient jest zmuszony wywalić kolejne pieniadze na doładowanie. NIGDY WIĘCEJ PLUSA, to złodzieje i naciągacze a do tego chamy i prostaki.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-04-10 09:06:51
zalety: nie mam wad plus to super sies
wady: plus to super sies
opinia: plus to super sies nie mam problenu z internetem ani z roznowani

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-15 21:16:59
zalety: Fajne reklamy
wady: Poprostu naciągane na gadżety a poziom bardzo niski. Więcej czasu spędza się na kodach infoliniach reklamacjach czyli bez zmian z zachowaniem norm po 1945r. Aż do odwołania!
opinia: Nie polecam, chyba że ktoś ma bardzo dużo wolnego czasu i potraktuje plusa jako hobby lub lubi rozwiązywać zagadki

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-01-03 18:05:29
zalety: nic
wady: wszystko
opinia: 1000 pingu
0.001 download
0.002 upload
ODRADZAM, ŻADNA STRONA SIĘ NIE CHCE ZAŁADOWAĆ.
KRWIOPIJCY NIC WIĘCEJ
NIGDY, ALE TO NIGDY NIE POPEŁNIJCIE TEGO SAMEGO BŁĘDU CO JA, NIE BIERZCIE INTERNETU Z PLUSA.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-23 11:57:34
zalety: nic
wady: wszystko
opinia: Internet z plusa = Brak internetu.
Nie pograsz w gry, nie pooglądasz filmów, ani nie będziesz mógł przeglądać internetu. ODRADZAM!

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-05 23:27:32
zalety: Zalety byly jakies 10 lat temu.
wady: Naciagacze.
opinia: Bylem wiele lat klientem tej sieci, ale to przeszlosc. Jakosc uslug i zawile przepisy majace na celu wprowadzic w blad klienta no i oczywiscie pozbawic go srodkow na koncie to podstawa.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-16 11:05:26
zalety: brak zalet
wady: same wady
opinia: przereklamowana sieć to co podają w reklamach nijak się ma do rzeczywistości zasieg katastrofa lte to tylko w reklamie mają niepolecam tej sieci nikomu

| Skomentuj opinię



27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-07-21 13:10:07
zalety: brak
wady: cienki internet
opinia: szkoda czasu na nich, olewają klientów,i prawie nie możliwy z nimi kontakt.nie interesuje ich czy klient ma problemy i totalna spychologia.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-15 00:58:36
zalety: Brak
wady: Wszystko głównie konsultanci na infolini
opinia: Plus to prawdziwa sciema przenioslam numer z innej sieci ponieważ w cyfrowym Polsacie mam internet i telewizję mialam mieć promocję i abonament miał być pomniejszony o 50% umowa otrzymałam kurierem a tu abonament bez zniżki wiec odrazu dzwonię na infolinie zapytać dlaczego taki zapis jak ustalone było co innego konsultant twierdzi że jest wszystko ok i przy puerwszym rachunku promocja się wczyta. Przyszedł pierwszy rachunek oczywiście bez promocji dzwonię i pan twierdzi ze mam za niskie abonamenty o 5 zl i promocja nie obowiazuje

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-05-11 13:04:59
zalety: Zaletą mojej umowy jest fakt, że się kiedyś skończy.
wady: "Nowy" numer telefonu nie jest nowy.
"Nowy" telefon od samego początku jest wadliwy.
Obsługa ma w nosie problemy klienta.
Drogo.
opinia: Mówiąc krótko: do rzyci. Problemy od samego momentu podpisania umowy. Na mój rzekomo "nowy" numer telefonu na początu nieustannie wydzwaniali jacyś konsultanci w telewizji N czy innej biedafirmy w celu uregulowania zaległych należności w związku z wykupionym abonamentem pytając o niejakiego Pana Grzecha. Nie dość, że sam nim nie jestem i nikogo takiego nie znam to nawet nie posiada własnego telewizora. Później były telefony od jakiejś firmy kredytowej - to samo.

Telefon, który otrzymałem w ramach umowy - również rzekomo "nowy" nieustannie się wiesza, ma wadliwe oprogramowanie. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy był w serwisie dwa razy. Nie minął miesiąc - znowu się spier...

Do tego, drogo, beznadziejny pakiet, beznadziejna obsługa klienta i zawodność. Dodam też, że telefon, który otrzymałem wcale nie jest z najwyższej półki a muszę za niego bulić jak za zboże.

Od tej firmy proszę się bronić rękami i nogami.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-04 12:56:43
zalety: brak
wady: - wciskanie bezużytecznych usług dodatkowych
- bardzo duże utrudnianie wyłączenia usług dodatkowych
- fatalna obsługa klienta - nie da się połączyć
opinia: To jest niesamowicie przygnębiające...

Z przedłużaniem umowy nie ma żadnego problemu. Konsultant informuje, że musi włączyć dodatkowe usługi i tutaj też procedura jest prosta.

Problem zaczyna się gdy te dodatkowe, bezużyteczne usługi trzeba wyłączyć (muzyka na czekanie, prawnik, ochrona internetu). Wyłączenie ich nie jest możliwe inaczej niż przez infolinię, na połączenie z którą czekałem powyżej 1,5 godziny. Przy założeniu, że zarabiam średnią krajową, właśnie wydałem prawie 30 złotych*.

Rozumiem, że korporacja musi zarabiać, dawać dodatki, które przekonują do płacenia więcej, ale tutaj jest to tylko i wyłącznie ładnie opakowane oszustwo, które spowoduje, że gdy tylko wygaśnie mi umowa, będę szukał dostawcy, który jest bardziej etyczny.

Drugie "rozumiem" - rozumiem, że żyjemy w świecie "wzrostu" - wzrostu gospodarczego, rokrocznego wzrostu firmy. Szkoda tylko, że nie zastanawiamy się nad tym, że to co rośnie w tym przykładzie to jedna wielka kupa i jeszcze większa frustracja.

Jestem wielce zawiedziony...

*Liczone od średniego wynagrodzenia netto za III kwartał 2016 roku, 20 dni pracy w miesiącu po 8 godzin. To wycena pracodawcy. Poświęciłem swój czas wolny, który jest dla mnie więcej wart, a więc szacunek ten jest zaniżony.

| Skomentuj opinię


ewahech
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-11-28 23:50:44
zalety: ++
wady: --
opinia: Jedynie dzieki zaangozowaniu Pana Marka Gmerka , udalo mi sie zalatwic sprawe ktore w/g innych pracownikow "hot line" plusa nie byla do zalatwienia , w sposob spokojny fachowy ,solidny
z ogromna cierpliwoscia i zrozumieniem potraktowal mnie i moja mame (83lata) Pan Marek Gmerek jest doskonala wizytowka firmy w ktorej pracuje
dziekujemy Panie Marku ....ewahech

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-10-03 15:59:00
zalety: Abonament bez telefonu (telefony bardzo drogie i lepiej kupic wszedzie tylko nie w plusie)
wady: Bardzo wolny internet 0,5 mega
Drogie telefony
Bałagan na stronie, salonie
opinia: Nie polecam internetu od plusa bo jest bardzo bardzo wolny. W mieście pod poznaniem średno 0,5 mega- rzenada nie internet.
Najgorsze ze nie mozna nic z tym zrobic bo nawet urzad komunikacji elektronicznej rozklada rece - nie ma przepisow w prawie o najnizszej dopuszczalnej predkosci chyba ze taka jest zapisana w umowie a tego plus nie chce zapisac calkowicie pograzyl by sie i stracil klientow.

Telefon dziala prawidlowo i oferta jest ok chociaz na stronie maja bledy i proponuje upewnic sie w salonie albo infolini zeby nie bylo problemow przy zamowieniu onlie.
Odnośnie telefonow to terez kazdy sprzet jest na raty gdzie po zsumowaniu rat jest drozszy jak kupiony normalnie w kazdym sklepie czy internecie. Taki maly walek ze strony plusa wiec uwazajcie a najlepiej to telefon kupcie sobie wszedzie tylko nie w plusie bo zaplacicie wiecej.
Jak juz brac to tylko abonament lub mix bez telefonu bo oferta nie jest najgorsza.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-28 07:24:09
zalety: Już ich nie widzę
wady: Oszukują klientów
opinia: TAK ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ POLKOMTEL
PONIŻEJ TREŚĆ MOJEJ REKLAMACJI :

Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 09.09.2016. na numer telefonu 697...... Umowę pragnę rozwiązać ponieważ przesłany przez Państwa aparat ZTE Blade A452 LTE WHITE jest niesprawny (uszkodzony główny głośnik Tel.) Telefon również pomimo tego, że jest nowy ulega zacinaniu. Nie chciałbym zaczynać nowej umowy od reklamacji telefonu więc odstąpienie od umowy ma na celu jedynie wymianę aparatu na inny model oraz sporządzenie nowej umowy również
w Państwa firmie .
Kolejnym powodem odstąpienia od umowy jest jej niewłaściwe sporządzenie. Podczas rozmowy z konsultantką informowałem iż firma zakończyła swoją działalność 2 lata temu i nowa umowa ma być sporządzona na osobę prywatną . Konsultantka firmy Polkomtel sp.zo.o. po rozmowie
z przełożonym w kolejnej rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że może zawrzeć taką umowę lecz ja muszę udać się w „wolnej chwili” do najbliższego punktu Plusa w celu wprowadzenia zmian w moich danych osobowych. Zostałem również zapewniony, że będzie mi przysługiwać prawo
do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia . Niestety w trakcie dzisiejszej rozmowy telefonicznej tj. 12.09.2016. kolejna konsultantka firmy Polkomtel sp.zo.o. zakwestionowała takie prawo twierdząc , że ja jako osoba prowadząca działalność nie mogę rozwiązać umowy, podkreślając zarazem, że umowa została sporządzona nielegalnie jeżeli informacja o zamknięciu działalności została wcześniej udzielona. Logicznym jest, że nie można sporządzić umowy na firmę, która
nie istnieje. Zostałem zatem ewidentnie wprowadzony w błąd , nie dość że otrzymałem wadliwy telefon to umowa została sporządzona na firmę która jak informowałem w rozmowie telefonicznej nie istnieje.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby .

| Skomentuj opinię (1)


piob90
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-27 16:49:24
zalety: brak
wady: obsluga
opinia: Po kilkunasu latach bycia klientem wylaczyli moj numer bez uprzedzenia zadnego...Nie mam nawet mozliwosci odzyskania danych. Nie polecam nikomu tej sieci

| Skomentuj opinię



Dorota14
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-24 01:18:03
zalety: Zadnych
wady: Mnóstwo
opinia: Zapomnijcie o możliwości kontaktu, czy załatwienia sprawy przez pocztę internetową, gdy jesteście poza Polską. Na e-bok W Plusie, bo tylko taki mieliśmy kontakt, wrzucają tylko szablony, zero - jeżeli o zainteresowanie się problemami osoby, która w firmie potrzebuje pomocy - mało tego jest to związane z ich roszczeniami (prosiłem o duplikat faktury na maila, bo i tak ją zawsze wysyłają, bez logo do konta, bo go nie mam ,mam przy sobie oprócz danych szczerzonych firmy tylko dane personalne pracowników i dlatego potrzebuję bilingi).

Mamy 24.08.2016 - a moja firma bezskutecznie od 13-go oczekuje na tą samą ( zresztą co miesiąc wysyłaną na naszą pocztę firmową mailem) tylko duplikowaną fakturę z bilingiem, na ten sam mail , podałem wszystkie wymagane dane firmy na e-bok, bo tylko tak mam kontakt z nimi, tel, ma w Polsce pracownik. HOROR( tylko dlatego bo chcemy zapłacić, a nasza poczta przed wysłaniem oryginału zresetowała się )

Czekamy od 10 dni (w innej strefie czasowej), bo tylko chcemy zdalnie uregulować wasze żądanie finansowe, więc może osoba, która udziela szablonowych informacji zapłaci za nas odsetki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przez wasz problem może systemowy czy szablonowe podejście do problemu oraz nie chęć osoby odpisującej, pożegnacie się z nami i nie tylko - a nigdy nie wierzyliśmy w to co mówią o konsultantach Plusa "na forum" - teraz dołączymy do nich, bo oni są szablonowi, niekompetentni, a przede wszystkim nie pomagają w problemach związanych z Waszą F(f)irmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


28 osoby z 29 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-15 11:06:19
zalety: Brak
wady: Jak w opisie
opinia: Jestem związany z ta siecią od kilkunastu lat ale stwierdzam ze z miesiąca na miesiąc jest to coraz gorzej.
Nie zależy im zupełnie na stałych klientach. W NJu mobil sieć, której karte kupiłem po to by dzwonić i korzystać z Internetu za granicą przez 2 tgodnie. W Plusie 2*drożej i tylko na tydzień! Za darmo w plusie w roamingu działało przez jedną rozmowę później sieć zajętą a 5 zl dziennie pobieraja!
W nju o 23 w nocy pracownik na fb odpowiada w ciągu 3 min na moje pytanie w plusie automat odsyła odpowiedzi - skandal!
W nju czym dłużej tym np więcej Internetu który jest i tak 2*tańszy niż u Was . Pozostanę z wami do wykorzystania środków i jąk nic się nie zmieni z ich podejściem do stalych klientów przejdzdziemy do Nju. Jezeli czytam inne opinie w ktorych wychwala sie Plusa za uczciwość zasięg itd to na 100% są to wpisy pracowników plusa. W czerwcu chciałem przedzwonic z Zawrwtu w Tatrach gdzie plus reklamuje swój tel ratunkowy nie mogłem się połączyć nawet przez roaming !!! Każda pseudo promocja =100 haczykow. Np za darmo w plusie za granica- wykupujesz zaczynasz rozmawiac i nagle cie rozlanczaja zminf siec zajeta! Jeżeli już coś dają klientom to dlatego ze wszystkie inne sieci już to wcześniej zrobiły.Odradzam jeszcze jako ich klient

| Skomentuj opinię


usarz1970
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-31 19:34:32
zalety: nie mają
wady: koszmar,złodziejstwo,odcinanie przed umówionym terminem doładowania
opinia: plus to porażka,kpina z kienta,łaskę to koń robi,że ciągnie ......kradzież opłaconego czasu....odcinanie zasięgu przed terminem płatności w chwili , w której umowa jest opłacona,prowokowanie do kolejnego doładowanie

| Skomentuj opinię