Sieć komórkowa Plus GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.63 / 5.00
22% opiniujących poleca Plus
Sieć komórkowa Plus, wcześniej Plus GSM należy do operatora Polkomtel jest jedną z pierwszych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Zapoznaj się z opiniami klientów operatora GSM Plus. Zapraszamy również do wystawienia własnej oceny.

Opinie użytkowników o Plus

30 osoby z 30 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-28 07:24:09
zalety: Już ich nie widzę
wady: Oszukują klientów
opinia: TAK ZOSTAŁEM OSZUKANY PRZEZ POLKOMTEL
PONIŻEJ TREŚĆ MOJEJ REKLAMACJI :

Proszę o rozwiązanie umowy zawartej w dniu 09.09.2016. na numer telefonu 697...... Umowę pragnę rozwiązać ponieważ przesłany przez Państwa aparat ZTE Blade A452 LTE WHITE jest niesprawny (uszkodzony główny głośnik Tel.) Telefon również pomimo tego, że jest nowy ulega zacinaniu. Nie chciałbym zaczynać nowej umowy od reklamacji telefonu więc odstąpienie od umowy ma na celu jedynie wymianę aparatu na inny model oraz sporządzenie nowej umowy również
w Państwa firmie .
Kolejnym powodem odstąpienia od umowy jest jej niewłaściwe sporządzenie. Podczas rozmowy z konsultantką informowałem iż firma zakończyła swoją działalność 2 lata temu i nowa umowa ma być sporządzona na osobę prywatną . Konsultantka firmy Polkomtel sp.zo.o. po rozmowie
z przełożonym w kolejnej rozmowie telefonicznej poinformowała mnie, że może zawrzeć taką umowę lecz ja muszę udać się w „wolnej chwili” do najbliższego punktu Plusa w celu wprowadzenia zmian w moich danych osobowych. Zostałem również zapewniony, że będzie mi przysługiwać prawo
do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia . Niestety w trakcie dzisiejszej rozmowy telefonicznej tj. 12.09.2016. kolejna konsultantka firmy Polkomtel sp.zo.o. zakwestionowała takie prawo twierdząc , że ja jako osoba prowadząca działalność nie mogę rozwiązać umowy, podkreślając zarazem, że umowa została sporządzona nielegalnie jeżeli informacja o zamknięciu działalności została wcześniej udzielona. Logicznym jest, że nie można sporządzić umowy na firmę, która
nie istnieje. Zostałem zatem ewidentnie wprowadzony w błąd , nie dość że otrzymałem wadliwy telefon to umowa została sporządzona na firmę która jak informowałem w rozmowie telefonicznej nie istnieje.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby .

| Skomentuj opinię (1)


piob90
zwiedzający - 2 punktów

30 osoby z 30 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-27 16:49:24
zalety: brak
wady: obsluga
opinia: Po kilkunasu latach bycia klientem wylaczyli moj numer bez uprzedzenia zadnego...Nie mam nawet mozliwosci odzyskania danych. Nie polecam nikomu tej sieci

| Skomentuj opinię



Dorota14
zwiedzający - 2 punktów

31 osoby z 31 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-24 01:18:03
zalety: Zadnych
wady: Mnóstwo
opinia: Zapomnijcie o możliwości kontaktu, czy załatwienia sprawy przez pocztę internetową, gdy jesteście poza Polską. Na e-bok W Plusie, bo tylko taki mieliśmy kontakt, wrzucają tylko szablony, zero - jeżeli o zainteresowanie się problemami osoby, która w firmie potrzebuje pomocy - mało tego jest to związane z ich roszczeniami (prosiłem o duplikat faktury na maila, bo i tak ją zawsze wysyłają, bez logo do konta, bo go nie mam ,mam przy sobie oprócz danych szczerzonych firmy tylko dane personalne pracowników i dlatego potrzebuję bilingi).

Mamy 24.08.2016 - a moja firma bezskutecznie od 13-go oczekuje na tą samą ( zresztą co miesiąc wysyłaną na naszą pocztę firmową mailem) tylko duplikowaną fakturę z bilingiem, na ten sam mail , podałem wszystkie wymagane dane firmy na e-bok, bo tylko tak mam kontakt z nimi, tel, ma w Polsce pracownik. HOROR( tylko dlatego bo chcemy zapłacić, a nasza poczta przed wysłaniem oryginału zresetowała się )

Czekamy od 10 dni (w innej strefie czasowej), bo tylko chcemy zdalnie uregulować wasze żądanie finansowe, więc może osoba, która udziela szablonowych informacji zapłaci za nas odsetki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - przez wasz problem może systemowy czy szablonowe podejście do problemu oraz nie chęć osoby odpisującej, pożegnacie się z nami i nie tylko - a nigdy nie wierzyliśmy w to co mówią o konsultantach Plusa "na forum" - teraz dołączymy do nich, bo oni są szablonowi, niekompetentni, a przede wszystkim nie pomagają w problemach związanych z Waszą F(f)irmą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


29 osoby z 30 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-15 11:06:19
zalety: Brak
wady: Jak w opisie
opinia: Jestem związany z ta siecią od kilkunastu lat ale stwierdzam ze z miesiąca na miesiąc jest to coraz gorzej.
Nie zależy im zupełnie na stałych klientach. W NJu mobil sieć, której karte kupiłem po to by dzwonić i korzystać z Internetu za granicą przez 2 tgodnie. W Plusie 2*drożej i tylko na tydzień! Za darmo w plusie w roamingu działało przez jedną rozmowę później sieć zajętą a 5 zl dziennie pobieraja!
W nju o 23 w nocy pracownik na fb odpowiada w ciągu 3 min na moje pytanie w plusie automat odsyła odpowiedzi - skandal!
W nju czym dłużej tym np więcej Internetu który jest i tak 2*tańszy niż u Was . Pozostanę z wami do wykorzystania środków i jąk nic się nie zmieni z ich podejściem do stalych klientów przejdzdziemy do Nju. Jezeli czytam inne opinie w ktorych wychwala sie Plusa za uczciwość zasięg itd to na 100% są to wpisy pracowników plusa. W czerwcu chciałem przedzwonic z Zawrwtu w Tatrach gdzie plus reklamuje swój tel ratunkowy nie mogłem się połączyć nawet przez roaming !!! Każda pseudo promocja =100 haczykow. Np za darmo w plusie za granica- wykupujesz zaczynasz rozmawiac i nagle cie rozlanczaja zminf siec zajeta! Jeżeli już coś dają klientom to dlatego ze wszystkie inne sieci już to wcześniej zrobiły.Odradzam jeszcze jako ich klient

| Skomentuj opinię


usarz1970
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-31 19:34:32
zalety: nie mają
wady: koszmar,złodziejstwo,odcinanie przed umówionym terminem doładowania
opinia: plus to porażka,kpina z kienta,łaskę to koń robi,że ciągnie ......kradzież opłaconego czasu....odcinanie zasięgu przed terminem płatności w chwili , w której umowa jest opłacona,prowokowanie do kolejnego doładowanie

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-13 10:04:08
zalety: ciężko mi tutaj coś napisać
wady: kiepska obsługa
bardzo długie czasy oczekiwania w BOK (przez tel i w salonie)
niesamowicie nachalna próba zatrzymania klienta
opinia: Swoim nachalnym podejściem do próby zatrzymania mnie jako klienta firma Plus jest dla mnie skreślona na dobre klika/kilkanaście lat. Oferte mają taką sobie, ale próbują na wszelkie sposoby zatrzymać klienta. Dobrze, że mnie nie przywiązali łańcuchem w salonie. Natarczywe telefony i listy tylko mnie dodatkowo zniechęciły. Pomijam fakt, że żeby coś załatwić trzeba się naprawdę naczekać... Szanowny Plusie - proponuję popracować nad ofertą i obsługą klienta, a nie mydlić oczy pseudo-ofertami.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-06-06 22:06:46
zalety: dobry internet
wady: Kiepska obługa klienta, kiepska oferta
opinia: PLUS nie dba o swoich stałych klientów!!! Oferuje przy przedłużeniu umowy gorsze warunki niż otrzymują nowi klienci, którzy dali się złapać na lep oferty i reklamy TV. Np. przedłużając umowę na internet plus oferuje np. przy abonamencie 60zł 45GB internetu i umowę na 26 m-cy. Natomiast nowi klienci otrzymują 50GB internetu (teraz w promocji to nawet 100GB) i umowę na 24 mc. Oddzielną sprawą jest zakup modemów. Otóż w zakamuflowany sposób jest preferowany sklep internetowy plusa, gdyż tam ceny są wybitnie dampingowe. np cena modemu - routera mobilnego Huawei 5786LTE za 3zł. Natomiast przedłużając umowę w salonie połączoną z zakupem w/w routera Plus oferuje ten model (Huawei 5786) za cenę ... 580,00zł!!!!!!!!!!!!!!
Tak, tak! 580zł - i to sią nazywa dbaniem o stałego klienta. Nie dajcie się nabrać. Po dwóch latach należy rozwiązać umowę i podpisać nową - ale przez internet! Wtedy zyskuje się najwiecej.
W innym przypadku jest to naciąganie i dojenie stałego klienta!

| Skomentuj opinię


monika654987
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-28 13:47:23
zalety: brak
wady: od ponad 10 lat jestem klientem tej sieci zawsze było wszystko ok ale to co dzisiaj usłyszałam przeszło moje oczekiwania od prawie tygodnia oczekuje na telefon w związku z przedłużeniem umowy po telefonicznym kontakcie okazało się ze odmówiłam przyjęcia telefonu a zaznaczam ze kurier nie pojawił się więc nie mogłam odmówić póżniej umówiono nowy termin dostarczenia telefonu i znowu kurier się nie pojawił kiedy po raz kolejny kontaktowałam się z siecia plus pan poinformował mnie że telefon trafił do magazynu a powodem było być może to że kurier miał wypadek czego jak stwierdził pan z którym rozmawiłam mu nie życzy absurd jak można klientowi takie rzeczy opowiadać nie wiem co to miało we mnie wzbudzić litość chyba jedynie dla zaistniałej sytuacji póżniej usłyszałam że mam sobie zadzwonić do firmy kurierskiej dowiadywać się kiedy łaskawie zechcą mi dostarczyć telefon
a i mogę jeszcze złożyć reklamację ale pan stwierdził ze to bezsensu. to jest nonsens tak się klientów nie obsługuje teraz to ja mam sobie wszystko sama załatwiać to mi powinno zależeć na zależeć na załatwieniu sprawy w sposób satysfakcjonujący klienta dobrze że nie kazano mi pojechać po odbiór osobiście żenada jestem rozczarowana
opinia: odmówiłam przyjęcia telefonu a zaznaczam ze kurier nie pojawił się więc nie mogłam odmówić póżniej umówiono nowy termin dostarczenia telefonu i znowu kurier się nie pojawił kiedy po raz kolejny kontaktowałam się z siecia plus pan poinformował mnie że telefon trafił do magazynu a powodem było być może to że kurier miał wypadek czego jak stwierdził pan z którym rozmawiłam mu nie życzy absurd jak można klientowi takie rzeczy opowiadać nie wiem co to miało we mnie wzbudzić litość chyba jedynie dla zaistniałej sytuacji póżniej usłyszałam że mam sobie zadzwonić do firmy kurierskiej dowiadywać się kiedy łaskawie zechcą mi dostarczyć telefon
a i mogę jeszcze złożyć reklamację ale pan stwierdził ze to bezsensu. to jest nonsens tak się klientów nie obsługuje teraz to ja mam sobie wszystko sama załatwiać to mi powinno zależeć na zależeć na załatwieniu sprawy w sposób satysfakcjonujący klienta dobrze że nie kazano mi pojechać po odbiór osobiście żenada jestem rozczarowana

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-18 12:09:30
zalety: Wyrabiają cierpliwość u klientów.
wady: Trudno doszukać się zalet.
opinia: Mija kilka miesięcy od wprowadzenia androida 6, a . tele od Plusa dostają figę z makiem. Najważniejsze dla Plusa, to wcisnąć produkt, a potem- olewactwo klienta w czystej formie. Po kiego dziada brandzlują sprzęty, jak potem nie potrafią tego ogarnąć?
Posiadacz (zbrandzlowanego przez Plusa) Lg g3 D855

| Skomentuj opinię



fearfactory
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-06 22:14:23
zalety: OBECNIE BRAK
wady: NIE REALIZUJE USŁUG ZA KTÓRE ZOSTAŁO ZAPŁACONE
opinia: oszustwa plusa po zmianie właściciela sijonistyczny oszust z polsatu oszukuje bierze kasę za usługi nie realizując ich serwis nastawiony wyłącznie na odpowiedz mamy cię w dupie

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-06 13:12:33
zalety: Polecam viking mobile super obskuga szybko od reki wszystko, dbaja o klienta nie to co plus...
wady: Wad Viking nie ma tanio i zajebiscie!! 😀
opinia: Tego nie ma zadna siec!!!!Jaka siec najlepsza? Oczywiscie ze Vik ing, sama sprawdzilam, zasieg 4 sieci internet smiga, az 4GB wszystko na full za grosze, pozostale duze sieci co sie reklamuja i zdzieraja kase nie dorastaja im do piet! W Vik ingu za 29zl masz full wszystko i az 4 GB wiecej za takie pieniadze nie mozna miec!!! Super jestem bardzo zadowolona a mmsow teraz wysylam dziesiatki dziennie w poprzedniej sieci mialam wszystko platne jedynie rozmowy i sms oczywiscie placilam duuuzo wiecej.... https://mo bilevikings.pl/pl/offer/v iking29/ (bez spacji) Stacjonarne smsy/mmsy extra 😀 i nie musza placic za saolny pracownikow i reklamy dlatego maja najlepsza oferte

| Skomentuj opinię (1)


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-04-06 13:07:58
zalety: Reklamujace sie sieci to drogi syf zawsze cos jest wykluczone a tu masz wszystko!!! 😀
wady: Duze sieci to tylko duza kasa na reklamy salony pracownikow...
opinia: Bez pieprzenia!!Tego nie ma zadna siec!!!!Jaka siec najlepsza? Oczywiscie ze Vik ing, sama sprawdzilam, zasieg 4 sieci internet smiga, az 4GB wszystko na full za grosze, pozostale duze sieci co sie reklamuja i zdzieraja kase nie dorastaja im do piet! W Vik ingu za 29zl masz full wszystko i az 4 GB wiecej za takie pieniadze nie mozna miec!!! Super jestem bardzo zadowolona a mmsow teraz wysylam dziesiatki dziennie w poprzedniej sieci mialam wszystko platne jedynie rozmowy i sms oczywiscie placilam duuuzo wiecej.... https://mo bilevikings.pl/pl/offer/v iking29/ (bez spacji) Stacjonarne smsy/mmsy extra 😀 i nie musza placic za saolny pracownikow i reklamy dlatego maja najlepsza oferte

| Skomentuj opinię


MarcinK
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-03-10 16:42:56
zalety: brak
wady: kłamcy oszuści i naciągacze
opinia: 11.01.2016r zostałem oszukany przez pracownika z Plusa Biura Utrzymania Klienta , miałem umówione wszystkie warunki podpisania dwóch umów na na dwa abonamenty warunkiem było podpisanie najpierw jednej natomiast w ciągu tygodnia miałem podpisać drugą , rezultat jest taki że podpisaną mam jedną natomiast od tamtej pory już nie miałem żadnego kontaktu ze strony Plusa. Sam starałem się o kontakt z ta panią ale bezskutecznie , jednym słowem Plus to oszuści i naciągacze.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-02-18 21:16:47
zalety: bardzo dobre oferty abonamentowe oraz ceny telefonów
wady: zasięg w okolicach gminy sobienie jeziory oraz wilga.
opinia: Gdyby zasięg był taki jak w orangu przeszedłbym do plusa dużo lepsza oferta niż konkurecja. tak muszę męczyć się dalej z orangem

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-02-04 09:47:19
zalety: brak
wady: używny telefon do nowej umowy zawieranej na odległość, obsługa klienta sugerująca, że to wina kuriera
opinia: Jestem w trakcie przenoszenia 2 nr firmowych do plusa. Już żałuję...a historia jest następująca i chyba bez precedensu. Pewnego dnia przyjechał do mnie kurier z przesyłką, 2 umowy, 2 aparaty telefoniczne.
Podpisałam umowy i zaczęłam oglądać telefony. Jeden zaplombowane pudełko, drugi opakowanie niezabezpieczone w żaden sposób, z czarnymi odciskami paluchów, telefon z porysowanym wyświetlaczem. Złożona reklamacja. Po 21 dniach odpowiedź negatywna, bo magazynier mówi, że pakował nowy. Proszę zatem o dowód...bo na razie słowo przeciwko słowu...jakiś monitoring, zdjęcie, cokolwiek z procesu pakowania. A plus na to, że mogę sprawę skierować do sądu. Zaczynam podejrzewać, że taka jest plusa polityka na pozbywanie się telefonów powystawowych. Bo przecież klient firmowy nie ma mozliwości odstąpienia od umowy zawieranej na odległość.
Historia z plusem trwa ale wiem już kiedy nastąpi koniec. 2 lata i ani dnia dłużej!

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-20 12:02:30
zalety: brak
wady: same wady
opinia: Szczerze nie polecam. Umowa podpisana 4 miesiące temu a oni cały czas naliczają odsetki karne po mimo iż na koncie widnieje nadpłata. BOK nie odpowiada na zgłoszenia, zalicza wszystkie zgłoszenia jako załatwione, po mimo nie udzielenia odpowiedzi., obsługa klienta na żenująco niskim poziomie. Bardzo często zdarza sie iż internetowe BOK nie działa. Dzisiaj napisałam 2 zgłoszenia nie poszło żadne,odcięli dostęp dopołączeń wychodzących/bezprawnie/ i po mimo reklamacji nie udzielili odpowiedzi dla czego a minęło 4 miesiące!!!!! Generalnie porażka!!!!!!

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-19 19:05:12
zalety: Brak
wady: Porażająca niekompetencja pracowników


opinia: Dwa razy doświadczyłam porażającej niekompetencji pracowników i mimo obietnic, które zostały złożone celem wynagrodzenia mi tego czasu i pieniędzy nic nie zostało uczynione
Gdyby nie dobry zasięg to byłaby to najgorszy operator na rynku, chociaż inny nie są wcale lepsi

| Skomentuj opinię



lukas372
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-12 19:44:28
zalety: brak zalet
wady: beznadziejny sprzęt jak na tak wysoki abonament
opinia: mam internet z plusa lte z laptopem. Ok do laptopa nic nie mam ale internet pomimo nie przekroczonego pakietu i pełnego zasięgu pobiera z prędkością 100kb/s w grach mam z jakieś 200ms czyli nie da się grać w gry internetowe za sam internet płace 40zł miesięcznie jeśli ktoś szuka internetu mobilnego nie polecam plus'a

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-09 21:34:52
zalety: Miejsce zatrudnienia dla paru tysięcy osób.
wady: Istnieją.
opinia: Polecał omijać tych oszustów szerokim łukiem. Firma Polkomtel kiedyś mnie obsługiwała... Później zaczęli kręcić więc się wypisalem .. Naliczyli karę więc zacząłem je spłacać. Minęło parę lat i Żoną poprosiła żebym zweryfikował czy nigdzie nie zalegały. Napisałem do tych Łosi i napisali że jestem im winny 2000 bez żadnego uzasadnienia. Poprosiłem o wyjaśnienia zaś ta wieśniacka firmavskierowała sprawę do komornika bo mieli stary tytuł wykonawczy... Po moim przypomnieniu minęły 3 dni.. Co najgorsze stwierdzili że jestem im winien 3400, plus opłaty sądowe plus komornik co łącznie dało 6000... Więc komornik zgodnie z prawem polskim zajął 2 konta i wynagrodzenie... Dzięki czemu przez 3 tygodnie zablokowano mi łącznie 14000. Niedorizwinieci pracownicy nie raczyli poinformować komornika że jesteśmy kwota. Dopiero komornik skierował do Plusa informacje że ponad wszelką wątpliwość długu nie ma.. Plus nawet mhe nie przeprosił. Więc naprawdę polecał skorzystać z jakiejkolwiek innej firmy a ta bandę złodziei polecać można swoim wrogom.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-15 20:46:37
zalety: żadnych
wady: złe traktowanie klienta,lekceważenie go i odsyłanie z kwitkiem
opinia: od kilkunastu lat jestem klientką plusa dopóki nie miałam problemów z telefonem było okey. mój telefon który jest na gwarancji zepsuł się jest w naprawie od 2 m-cy jestem ciągle zbywana i nie mogę się doprosić w punkcie obsługi w jelczu-laskowicach o jakąś interwencję nadmieniam że to 3 naprawa telefonu.jak można tak długo zbywać klienta zastanawiam się nad przedłużeniem umowy,dalej tak traktujcie klientów a napewno będzie ich mniej

| Skomentuj opinię