Sieć komórkowa Plus GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.63 / 5.00
22% opiniujących poleca Plus
Sieć komórkowa Plus, wcześniej Plus GSM należy do operatora Polkomtel jest jedną z pierwszych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Zapoznaj się z opiniami klientów operatora GSM Plus. Zapraszamy również do wystawienia własnej oceny.

Opinie użytkowników o Plus

DOROTA50
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-10 14:06:00
zalety: ŻADNYCH
wady: OBSŁUGA,NIEPROFESJONALIZM-TRAGEDIA
opinia: DZIŚ KORZYSTAŁAM Z USŁUG BOK-U TO JAK ZOSTAŁAM POTRAKTOWANA PRZEZ P.DARIĘ RUTECKĄ,LUB RUDECKĄ TO PRZECHODZI LUDZKIE POJĘCIE! JEST NIEMIŁA,AROGANCKA, ZERO PROFESJONALIZMU.PYTAM -JAK MOZNA ZATRUDNIAĆ TAKICH LUDZI? PRZECIEŻ ONI POWINNI ZACHĘCAĆ DO KORZYSTANIA Z USŁUG PLUSA A NIE ZRAŻAĆ! SZOK,PONIEWAŻ JA MAM POD SOBĄ W PRACY KASJERÓW I NIE WYOBRAŻAM SOBIE ICH TAKIEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA!

| Skomentuj opinię


adina71
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-12-01 17:10:40
zalety: brak
wady: niesolidność, lekceważenie klienta
opinia: Szanowni Państwo..jestem klientem plusa od 17 lat.Ostatnią umowę przedłużałam w styczniu 2015r, z uwagi na fakt iż jestem stałym "solidnym" klientem, zaproponowano mi internet z 50 procentową zniżką z modemem..niestety właśnie wtedy zaczął się horror...po zawarciu umowy telefonicznie miałam czas 14 dni na odstapienie od umowyBEZ PODANIA PRZYCZYNY..Owszem byłam zainteresowana internetem, poprosiłam tylko o wymianę sprzetu na ruter..w terminie 7 dni odesłałam sprzęt,modem..a dostałam ruter..Modem odesłano z powrotem argumentując iż nie podałam przyczyny. Zrobiono mi więc 2 umowy na internet... ponownie wysłałam modem wraz z umową,cała sytuacja miała miejsce w styczniu, a we wrześniu dowiedziałam się iż nie mają sprzętu.. pomimo reklamacji,setek telefonów interwencji urzędu komunikacji muszę zapłacić karę 2000 za rzekome zerwanie umowy...obecnie moją sprawą zajmuje się rzecznik..Chciałabym ostrzec innych przed firmą PLUS z tego co wiem jest mnóstwo skarg i niezadowolonych klientów. polecam stronę www.plusoszukani na fb. KOSZMAR, zrobię wszystko co w mojej mocy aby negatywna opinia na temat tej firmy dotarła do jak najszerszego grona naszego społeczeństwa!

| Skomentuj opinię



27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-16 11:48:02
zalety: dobry zasięg, dużo punktów obsługi, miłe osoby obsługujące w punktach
wady: trudności w porozumieniu, wciskanie promocji bez podawania szczegółów. nie odpowiadanie na imaile. Nie udzielanie odpowiedzi na reklamacje. Trudności w przeniesieniu numeru z plusa.
Brak czytelnie podanych telefonów w poszczególnych sprawach.
opinia: - Złożyłam reklamację po wprowadzeniu mnie w kanał z promocją smart dom., nie dostałam pisemnej odpowiedzi. Po rozwiązaniu umowy utrudnia mi się przeniesienie numeru do innego operatora.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-10-26 23:24:36
zalety: Nie ma zalet
wady: Nie fajna siec
opinia: Brakuje zasięgu droga siec gdy bylam trzy razy w punkcie plusa nie ustawili mi telefonu i nie wysyła mms nie ma ciekawych ofert

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-09-30 22:44:06
zalety: darmowe rozmowy w sieci plus
wady: po około 4-5 miesiącach operator ustalił z jakich sieci otrzymuję najwięcej połączeń i dostęp z tej sieci wyłączył. Po próbie połączenia się z tej był słyszany komunikat"Taki numer nie istnieje". Reklamacje były zbywane. Interwencje w UKE też. Pomimo informacji z UKE o uzgodnieniu wymiany karty Plus tego odmawiał. Ponieważ odmówiłem płacenia rachunków - nienależnych otrzymałem fakturę na ponad 1.600.- PLN za to że Plus postanowił mnie oszukać nie świadcząc usług do których się w umowie zobowiązał.I znając polskie realia za chwilę zgłosi się do mnie firma działająca w imie4niu Plusa która będzie egzekwowała należność lub otrzymam wyrok Sądu z Lublina.
opinia: Kiedyś miałem telefon w Plusie. Ponieważ był to telefon firmowy niezbyt zwracałem uwagi na rachunki stanowiące koszty uzyskania przychodu. do czasu kiedy zauważyłem, że w ciągu 3 minut odbyłem 9 rozmów po 3 minuty każda, po sprawdzeniu bilingów szefa firmy i drugiego pracownika ilość tych rozmów wzrosła do 22. oczywiście każda trwała 3 minuty. Według mnie jest to to firma którą powinno się omijać z daleka. Brak w ocenie możliwości wpisania
oceny 0 chociaż powinna być w skali od 0-5 wpisana być ocena -10.

| Skomentuj opinię


KarolinaBM
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-27 03:57:43
zalety: ?? Pseudo usługi skopiowane od innych sieci za które slono sie placi to nie zaleta. Zawsze o krok za innymi sieciami zawsze maja PRAWIE to samo do tego trzeba płacić dużo więcej a masz imitacje tego co szanowani klienci w innych sieciach
wady: Okradanie stalych klientow
opinia: Place plusowi regularnie i to nie Malo od 6 lat. Obecnie bez korzystania z Internetu a jedynie z wlaczona promocja darmowe rozmowy i smsy do wszystkich sieci za 30 zl miesięcznie okazuje sie ze srednio co 2 tygodnie doladowuje za 50zl po czym te 30 zl ściąga mi od razu a po tygodniu czy dwóch dostaje smsa o niskim saldzie i stanie konta = 0,2zl... Dodam ze przy doladowanich dostaje sie niby 30% gratis za doładowanie w weekend.. Ale jak sprawdzasz stan konta to pokazuje ci ze masz np.ponad 40zl a w środku nocy dostajesz smsa ze nie masz nic i doladuj. Okradają nie wiadomo za co. Brak czytelnych regul, informacji. Od pól roku w Tel.na kartę wlozylam ponad 600zl za rozmowy i smsy do wszystkich za 30zl miesięcznie... Gdzie pozostala kasa???!!!!! Brakuje tam ludzi z mózgiem którzy potrafią docenić stalych klientów.
Do tego dzwoni do mnie konsultant ze "specjalnie dla mnie przygotowana oferta" której w salonie nie dostane tylko na telefon a ktora jest ludzaco podobna do nju mobile z rachunkiem tyle ze musisz płacić przez 2 lata bo zerwanie umowy jest super drogie (czyli dodatkowe okradanie -sory nie w dzisiejszych czasach!) i na wejściu masz włączone dodatkowe bzdury jak muzodajnia i muzyka na czekanie co podnosi koszt miesięczny o dychę a w plusie sa takie problemy ze wszystkim ze tak szybko tego nie wylaczysz.. Nawet w heyah po miesiącu możesz bez niczego zrezygnować bez dodatkowego lozenia w cudza kieszeń... Plus to dno a kiedys bylam mega zadowolona.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-22 11:49:21
zalety: Klamcy
wady: Klamcy
opinia: Zamówiłem Tel mówili ze będzie za dwa dni minęło dwa tyg i mówią ze jednak jej nie będzie . Nie polecam plusa bo to jest najgorsza siec na świecie na mawiają na przejścia do nich a jak juz jestes to tylko oszukują i oklamuja ludzi chamstwo w plusie

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-06-23 08:34:05
zalety: Jedyny plus to nie mieć Plusa.
wady: Wrodzone parcie na kasę.
opinia: Po raz drugi w przeciągu dwóch lat mam kłopoty z połączeniami.Ostatnio była to awaria pzekaznika i teraz chyba też.Odbiorca mnie słyszy a ja jego nie.Kasę powinni zwrócić a tu nie ma nawet przepraszam.
Internet bardzo często zamiast 3G spada na H lub E.Nawet z WiFi mnie często wyrzuca żeby nabić kasę za transmisję danych.
Przechodzę do Play.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-06-20 11:01:53
zalety: nie ma
wady: fatalna obsluga
opinia: brak zasiegu w POLSCE A ZA GRANICA to rtagedia ja zostalam bez lacznosci w anglii na lotnisku bo siec niedostepna dwa razy to sie powtorzylo ponadto brak internetu slaby zasieg

| Skomentuj opinię



27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-06-09 17:04:49
zalety: ta firma nie ma praktycznie żadnych zalet, jestem w niej od 9 lat i z każdym rokiem jest coraz gorzej
wady: zdzieranie kasy z przeciętnego obywatela, najbardziej żałosna firma na świecie, nie wiem czemu nikt się tym nie zajmie
opinia: reklamowanie nic wam nie da jeśli proponujecie ludziom jedno wielkie gówno, nie dziwi mnie, że tyle osób zmienia swojego operatora, szkoda słów na to co się dzieje, szkoda, że nie można wystawić oceny poniżej 1, irytacja sięga zenitu, nie pozdrawiam

| Skomentuj opinię (1)


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-04-29 23:21:36
zalety: Brak zalet kompletni oszuści potrafią tylko jeździć po klientach jak po szmacie i nic więcej dno dno i jeszcze raz DNO
wady: Spłacasz zamówienie oni to przyjmują niby do realizacji na drugi dzień dostajesz mejla że niby mają błąd techniczny a na trzeci dzień dostajesz mejla że musisz im zapłacić kalcje po prostu złodzieje kompletnie oszuści
opinia: Nie polecam nikomu takiego operatora tylko oszukują
a nic nie robią nieroby oni są gorzej jak dno dla mnie to by oni mogli nie istnieć wogule ludzie nie dajcie sie nabierać na ich jakieś guwniane promocję bo to jest wielką sciema a nie prawda

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-04-07 22:10:47
zalety: Kiedyś na pewno były , a teraz ich nie widzę ...
wady: Dla stałego klienta nie ma żadnych promocji, a jak chce zmniejszyć abonament to " nowy tel " już mu się nie należy. Nowe tel to tak naprawdę niejednokrotnie tel jeszcze sprzed 2 letniej promocji , o ile wcześniej nie były przez kogoś używane - badziewia
opinia: W Telef. BOK konsultanci nastawienie są na sprzedaż i nic więcej, nawet nie zwracają uwagi z jaką reklamacją klient dzwoni - Nie polecam " promocji" na internet LTE z Tabletem. Korzystając z prawa odstąpienia od umowy ( w ciągu pięciu dni odesłałam licząc datę odebrania /zwrotu przesyłki ), a do dziś mam wystawiane faktury na coraz to śmieszniejsze kwoty, wysyłane rachunki in blanco, chyba w nadziei, że nie będzie mi się chciało dzwonić, składać kolejnej reklamacji i wreszcie coś zapłacę, a później, to już będę musiała płacić no bo skoro raz...Odpowiedzi na reklamacje nie zgodne z faktami i regulaminem, chyba idiota je rozpatruje i jedno wynika, że są zawalenie reklamacjami. I dobrze, bo PLUS GSM zszedł na psy, w jakości usług i jakości obsługi. Należę do Plusa 10 lat ale z utęsknieniem wyczekuję końca umowy i ani jeden dzień dłużej. Prośbę o blokadę nr tel z tzw usługi premium już ponawiam drugi raz i drugi raz słyszę, że potrzebują na taką blokadę 5 dni , minęło ich 7 i nadal otrzymuje niechciane sms-y z tych nr. NIE POLECAM PLUSA

| Skomentuj opinię


studzinska
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-04-04 07:48:24
zalety: żadne
wady: 100 %
opinia: Witam
Przykro mi ale odradzam wszystkim,branie internetu od pana Solorza,pierwszy miesiąc działa super,ale tylko gdy wyczerpie sie limit to jest tragedia ,ten cały LTE tak regulują żeby człowiek wykupił nowy pakiet.Nie dosyć że Solorzowipłace prawie 200 zł mieśięcznie to widze że mu zawsze mało.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-03-27 16:32:16
zalety: brak
wady: Trudności w rozwiązaniu umowy na każdym kroku
opinia: Nawet po rozwiązaniu umowy nie dają człowiekowi spokoju. Płaciłem ostatnią fakturę specjalnie z nawiązką, żeby już mieć od nich spokój, a tu znów niespodzianka i w skrzynce znajduję fakturę z plusa. Mimo zapewnień pracownika z którym rozwiązywałem umowę, że zostanie ona rozwiązana 20 marca (rezygnację składałem osobiście 16 lutego), nagle dowiaduję się, że umowa została rozwiązana dopiero 23 marca, bo luty ma mniej dni niż inne miesiące. I oczywiście musieli mi doliczyć fakturę za te 3 dni gdzie z usług plusa nie korzystam od min. roku ( a od pół roku walczyłem o rozwiązanie umowy). Nigdy nikomu nie polecę już plusa, a wręcz będę odradzać. Bo robią same problemy, które sztucznie stwarzają jeszcze kłamiąc w żywe oczy, byle wydoić jak najwięcej kasy na odchodne. Wstyd.

| Skomentuj opinię


niknik
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-03-04 20:46:31
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Podpisując umowę ustalają fikcyjne kwoty limitu, którego nie blokują po przekroczeniu, jak tak mam, nie zablokowali mi konta i teraz z nimi wojuję, mam już kilka tyś pln do zapłaty lecz nie popuszczę.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-02-10 10:11:52
zalety: zasięg
wady: - olewanie stałych klientów
- uruchamianie dodatkowych pakietów bez wiedzy i zgody klienta
- fatalna obsługa klienta
opinia: totalne dno. nie mam nawet siły opisywać wszystkich drobnych oszustw, których dopuszczają się konsultanci Plusa. ręce opadają. Przenieśliśmy numer (mając już 4) i poprosiliśmy o dołączenie przenoszonego nr do posiadanego konta i rozliczanie nr na wspólnej fakturze. Udało się to zrobić już po pół roku (!), a w międzyczasie się okazało, że zostały uruchomione usługi, o których nic nie wiedzieliśmy. Efekt jest taki, że zamiast 19 zł netto płacimy 61 zł netto, a oferta jest naprawdę gówniana, biorąc pod uwagę, że za 39 zł w tej samej sieci można otrzymać takie same warunki.

| Skomentuj opinię


Sarmina
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-02-02 17:15:20
zalety: Pakiety darmowych minut, SMSow itp.
wady: - Pobieranie oplat, pomimo pakietow
opinia: Kupilam sobie telefon w cenie 3zl. Dostalam pakiet darmowych minut do wszystkich. Oczywiscie, oplata jest jakas tam pobierana, ale raz na miesiac.. To znaczy, powinna byc.
Gdy rozmawiam z innymi, minuty z pakietu sa odejmowane, ale i pieniazki mi uciekaja :\
Jak to sie dzieje??.. NIE WIEM!.
Napisalam do Centrum Obslugi Klienta, lecz po trzech wiadomosciach Pan stwierdzil, ze dla mojego numeru oplaty sa pobierane za SMSy i MMSy, a za polaczenia nie, gdyz mam pakiet.
:o

Ja sie pytam, CO to za pomoc!?
O tym, ze z pakietu sa pobierane minuty, to od dawna wiem!. Masakra..... Mam nadzieje, ze w koncu uda mi sie to zalatwic!...

| Skomentuj opinię



Wiebie
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-02-02 13:22:49
zalety: Brak
wady: Próbują wyłudzić odemnie 3 tys i zastraszyć .
opinia: Dostałem kurierem od Plus telefon i modem oraz kartę . Pani przez telefon powiedziała ze mogę zrezygnowac. Jak otrzymałem telefon oraz umowę odrazu odesłałem im to sobowtórem z podpisana umowa rezygnacji . Teraz otrzymuje od plusa faktury na 3 tysiące bo twierdza ze telefon wraz z karta otrzymali ale umowy nie Hahaha dziwne bo wszystko jak dostałem tak odesłałem i jest potwierdzenie odbioru przez ich pracownika . Śmiechu warte !!!!! Syf i nic więcej !!! Sprawę oddałem do sadu bo czuje sie nękany i ze próbują wyłudzić kasę . Nie aktywowałem karty sim ale oni dalej twierdza ze dzwonię !!!!!

| Skomentuj opinię


28 osoby z 29 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-28 15:13:48
zalety: brak
wady: Zrezygnowanie z umowy graniczy z cudem
opinia: Niestety jestem bardzo zniesmaczony obsługą w sieci Plus. Zrezygnowanie z umowy graniczy tutaj z cudem. Najpierw idę do salonu i nie mogę zrezygnować bo jest kilka złotych zaległości a oni nie mogą mi osobiście udzielić informacji ile ta zaległość wynosi żeby ją od razu zapłacić i z tej umowy zrezygnować. Później idę do innego salonu, jak zaległości były uregulowane i okazuje się, że bez znania swojego numeru (na którym jest internet) nie mogę rozwiązać umowy, mimo, że to jedyna umowa jaką mam na siebie podpisaną w Plusie. A ja numeru nie znam, bo po wyprowadzce nie mam ani umowy ani internetu z którego nie korzystam, bo się gdzieś zapodziały.

Jednak żenujący jest fakt, że mimo osobistego pojawienia się kilku placówkach w różnych miastach nikt mi tej umowy jeszcze nie rozwiązał - bo oni mi nie mogą udzielić informacji odnośnie mojej własnej umowy i numeru? Śmiech na sali. I tylko przekierowanie z jednego salonu do drugiego i czekanie w kolejkach, żeby dostać się do konsultanta i odejść z kwitkiem.

Wysłanie podpisanej rezygnacji z umowy na Państwa maila też nic nie dało - a na odpowiedź (łaskawie po 3 dniach) konsultanta o treści: "Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Niestety nie ma możliwości złożenia rezygnacji z usług telekomunikacyjnych za pośrednictwem e-mail.
Czy chciałby Pan uzyskać informacje na temat procedury rezygnacji za pośrednictwem telefonicznego kontaktu? "

Po kolejnych 3 dniach dzwonię do Plusa i dowiaduję się, że telefonicznie umowy się rozwiązać nie da. No to takiego bałaganu w dużej firmie to ja dawno nie widziałem... I już enty miesiąc płacę za coś, z czego nie korzystam bo nie da się normalnie umowy rozwiązać. Już nie wiem czy się śmiać czy płakać? W innej sieci nigdy takich problemów nie miałem i idąc osobiście z dowodem mogę się dowiedzieć dokładnie o swoich zobowiązaniach względem danej firmy. Jedno jest pewne, Plusa będę wszystkim odradzał.

| Skomentuj opinię (1)


ponton025
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-23 12:03:51
zalety: brak
wady: duze
opinia: ja mam problem z abonamentem za ktory mialem placic polowe mniej ale niestety nie i od pul roku sie z nimi mecze i nic

| Skomentuj opinię