Sieć komórkowa Plus GSM - opinie i porównanie

Ocena użytkowników 1.63 / 5.00
22% opiniujących poleca Plus
Sieć komórkowa Plus, wcześniej Plus GSM należy do operatora Polkomtel jest jedną z pierwszych sieci telefonii komórkowej w Polsce. Zapoznaj się z opiniami klientów operatora GSM Plus. Zapraszamy również do wystawienia własnej oceny.

Opinie użytkowników o Plus

cytrynka
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-01-09 20:34:02
zalety: zero zalet jedno kłamstwo
wady: połaczenie z konsultantem trwa 45 min,,i przeprosiny w tel ,co 2 minuty,,i podziekowania za czekanie ,,masakra
opinia: jestem klijeetem plusa od zarania ,,zero poszanowania dla kiljeta i szacunku dla człowieka,,,połaczenie z konsultantem prawie 2 złote masakra jak mozna pobierac takie połaty dla swoich klijetów,,to katastrofa,,,niebawem koncze umowe i nikomu juz nie polece ,,PLUSA,,,ZAWSZE MÓWIONO KLIJET NASZ PAN ,A W PLUSIE TO CHYBA ŁASKA DLA KLIJETA ZE MOZE KOZYSTAC Z ICH FATALNYCH USŁUG,,,POZDR .....PLUS TO KATASTROFA,,,WIDAC ZE SZEFOSTWO TEJ FIRMY NIE CZYTA,,TEGO CO KLIJET MA DO POWIEDZENIA..

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-12-23 21:54:34
zalety: nie
wady: Po zobaczeniu ich durnej reklamy z miskiem pierdzacym na choinke, nie mozna sie chyba zbyt wiele po nich spodziewac. Istna tragedia.
opinia: Po zobaczeniu ich durnej reklamy z miskiem pierdzacym na choinke, nie mozna sie chyba zbyt wiele po nich spodziewac. Istna tragedia.

| Skomentuj opinię



depe62
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-26 16:44:09
zalety: nie stwierdzono
wady: istnienie firmy!!!!
opinia: Tak jak w plusie traktuje się klientów to w żadnej sieci... to wielkie dziadostwo. wysyła się telefon do naprawy kilka razy a on zawsze wraca niesprawny z serwisu, czy w Plusie pracują same matoły które nie potrafią zdiagnozować usterki???? Jest widoczna bo z telefonu nie można korzystać, została dokładnie opisana w Elektrodzie a Plus Nokia i serwis udają że nie ma problemu... niech się klient buja może nam.... Trzymać się daleko od Plusa!!! Badziewie!!! Nokia i jej tel 515 też chłam!!!

| Skomentuj opinię


tomekk
zwiedzający - 27 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-10 22:25:20
zalety: Chyba żadnych
wady: Olewają klientów. Wysokie ceny
opinia: MIałem u nich telefon, ale na szczęście krotko. W ogóle nie jestem zadowolony. Jak jakieś zgłoszenie-wszystko olewali. Do tego nieuprzejmi konsultanci, którzy najchętniej spławialiby każdego klienta. Ceny też bez rewelacji

| Skomentuj opinię


29 osoby z 31 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-10-18 22:26:14
zalety: Nic co by było godne pozytywnego wyróznienia.
wady: Utrudnianie a nawet uniemożliwianie dochodzenia swoich spraw w dziale bok i ... Zarządzie firmy.
opinia: Kilka miesięcy temu opisywałem na tym portalu niewiarygodną wręcz serię kompromitacji bardzo wielu pracowników sieci Plus. Podkreślałem, że miałem do czynienia z czterema operatorami: T-mobile, Orange, Play i Plus. I podkreślałem, że wg mnie Plus jest bezkonkurencyjnie najgorszy! Kilka miesięcy temu opisywałem na tym portalu niewiarygodną wręcz serię kompromitacji bardzo wielu pracowników sieci Plus. Podkreślałem, że miałem do czynienia z czterema operatorami: T-mobile, Orange, Play i Plus. I podkreślałem, że wg mnie Plus jest bezkonkurencyjnie najgorszy! Niestety ostatnio pracownicy sieci Plus ponownie utwierdzili mnie w tym przekonaniu. Po raz kolejny chciałem wyjaśnić sprawę podwyższonego rachunku. Nie onteresuje mnie czy kolejny podstęp sieci Plus jest zgodny z prawem i zawartą umową. Ja nie robiłem niczego co by świadomie wygenerowało dodatkowe koszty na moim rachunku. A zatem te nadprogramowe pieniądze to jakiś przekręt. Wysłałem zatem maila do działu bok domagając się zwrotu nadprogramowych pieniędzy. W dziale tym mają albo bałagan, albo pracownicy tego działu bywają leniwi, albo mszczą się z premedytacją, bo po raz chyba kilkunasty zażądano ode mnie weryfikacji adresu mailowego, z którego pisałem do Plusa wielokrotnie! Napisałem skargè do Zarządu sieci Plus i póki co nikt mi nie odpisał. Za to dzwoniono do mnie z Plusa 9 (!) razy w godzinach mojej pracy a w zssafzie w godzinach pracy chyba 90% Polaków! Chyba trzeba się cieszyć, że jak do tej pory nie dzwonią w środku nocy. Nie zamierzam odbierać telefonów z Plusa bo jak do tej pory chyba wszystkie były próbą (nieudolną zresztą) wyprowadzenia mnie z równowagi. Odradzam wszystkim stanowczo sieć Plus. Przy wyborze proponujè rozpatrzyć: Play, T-Mobile lub Orange.

| Skomentuj opinię


izka35
zwiedzający - 32 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-30 16:11:45
zalety: słyszałam, że są
wady: też są
opinia: Nasłuchałam się o tej sieci wczoraj od brata. Abonament to porażka, a reklamy nie dają żyć. Widziałam mało atrakcyjny rachunek. Koleżanka ma natomiast na kartę i nie narzeka.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-26 00:41:16
zalety: Przy obecnych taryfach brak
wady: Konsultanci nie mówia wszystkiego o całej usłudze,kłamią
opinia:

Zawarłem przedłużenie umowy przez telefon i nie poinformowano mnie że 2,8g internetu jest wymienne na minuty isms tz.5,12 mb to 1 minuta lub sms,mało tego brak ograniczenia internetu po wykorzystanu limitu za 5,12mb placi sie dale 0,29 gr (koszt jednej minuty . jest to oszustwo na dużą skale,zostaje tylko sąd.

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-08-30 16:49:07
zalety: Zadnych
wady: nie są konkurencyjni
opinia: Skończyła się umowa mix plus zostało 44zł wyłączyli połączenia 30 08 2014r a moje pieniądze przepadły czyli Plus UKRADŁ niema możliwości odzyskania Tych pieniędzy Roman

| Skomentuj opinię


27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-08-08 14:50:53
zalety: Brak
wady: UMOWY, Zasięg
opinia: WAGA Przedłużenie umowy to lipa, działają jakieś wynajęte firmy które podszywają się pod plusa i zamiast przedłużenia starej mamy nowa umowę a stara umowa nadal obowiązuję. Jeżeli ktoś do Was zadzwoni to zawsze sprawdzajcie co i jak, z plusem jestem długie lata ale to już koniec wszystkie umowy co będą się mi kończyły, przenoszę do innego operatora. Plus to teraz jest totalna porażka.

| Skomentuj opinię



27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-07-26 01:24:00
zalety: brak
wady: można wisieć godzinami zanim ktoś raczy odebrać
opinia: Zero kompetencji - jak już po godzinie ktoś odbierze to i tak nie da się nic załatwić. Omijać z daleka - dobrzy tylko w naciąganiu a jak coś nie tak to wiś na infolinii po 1.97za minutę a przez godzinę i tak się nikt nie odezwie a jeśli już się odezwie to i tak nic nie załatwisz. Klasycznie naciąganie na kasę

| Skomentuj opinię


bartekjezu
zwiedzający - 2 punktów

27 osoby z 27 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-07-03 12:47:37
zalety: brak
wady: brak kompetencji, naliczają płatności których nie powinni, udają głupa że się pomylili rozumiem raz ale 3 z rzędu co miesiąc i liczą że się człowiek nie skapnie, baby z infolinii nie wiedzą o co chodzi, złodzieje i oszuści
opinia: Kompletna Amatorka, nie polecam tej sieci!!! zakupiłem telefon w abonamencie pierwsze 3 miesiące miały być darmowe co miesiąc naliczają mi abonament i składam reklamacje już 3 miesiąc z rzędu i potrącają abonament pomimo, że w umowie mam napisane 0 zł i nie powinienem go płacić potem muszę dzwonić na swój koszt prawie 2 zł za jeden telefon i przepraszają że się pomylili oszuści a jak bym się nie skapnął to by zabierali siano oszuści!!! telefon się zawiesza masakra jakaś dziadostwo ostatni raz plus niech ginie

| Skomentuj opinię


29 osoby z 31 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-07-02 20:57:44
zalety: Aktualnie brak zalet.
wady: Aktualnie tylko wady.
opinia: Mam w plusie cztery numery firmowe. Jestem w tej sieci "od zawsze". I od zawsze byłem zadowolony. Od pewnego czasu znacznie pogorszył się zasięg i jakość internetu w miejscach w których najczęściej przebywają pracownicy. Zrezygnowałem więc z internetu w Plusie (teraz T-mobile i jest OK). Od czerwca również zasięg i jakość zwykłych rozmów telefonicznych uległa drastycznemu pogorszeniu - aż do zrywania połączeń i okresowo braku zasięgu. Kilkukrotnie zgłaszałem. Zero kontaktu, kompletne olewanie klienta. Byle do końca umowy i Plusie żegnaj! Posiadam jeszcze Orange i T-mobile. Z tych tylko T-mibile na razie OK. Plus zaczyna zbliżać się do Orange - czyli do dna.

| Skomentuj opinię


verdun
zwiedzający - 3 punktów

31 osoby z 35 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-06-12 15:54:55
zalety: Brak
wady: Olewanie klientów, fatalne oferty, drogie pakiety.
opinia: Jestem w Plusie dobre kilka lat i dziś, wraz z zakupem ostatniej karty-doładowania odetchnęłam z ulgą, że to ostatnie. Inne sieci komórkowe rozwijają się coraz prężniej, oferując nam szeroki wachlarz ofert, pakietów i telefonów. Tymczasem w Plusie? Dostaję dziesiątki wiadomości poprzez które oferują mi przedłużenie umowy i jeden i ten sam telefon, którego wartość jest czterokrotnie, pięciokrotnie niższa niż wartość doładowań i nawet z DUŻĄ dopłatą pieniężną nie dostałabym w tej sieci nic interesującego. Kolejnym mankamentem są już wspomniane oferty - których prawdę mówiąc jest brak. A jeśli już Plus chce nam dorzucić coś 'ekstra' do pakietu - to oczywiście za odpowiednią opłatą. Nie dostaniemy żadnych połączeń czy SMSów za darmo (jak np. W przypadku Play). I ostatnia kwestia - pakiety. I dopiero tutaj mam ochotę wyzwać Plusa od zdzierców, porównując ceny internetu czy SMSów do cen innych sieci. Muszę też napomknąć, że Plus włącza pakiety lub nie zależnie jak mu się podoba, bo wielokrotnie, pomimo tego, że pakiet włączałam pierwszy raz w miesiącu i spełniałam wszystkie 'Upewnij się, że...' danego pakietu nie mogłam włączyć. Korzystając też z internetu zauważyłam, ze Plus w niektóre dni całkowicie wyłączał mi internet - brak ikony połączenia się z internetem na pasku, pomimo włączonej 'Sieci komórkowej'. Nie mając z kolei wykupionego pakietu opłaty za internet są kolosalne! Na przykładzie z niedawna: chciałam wykupić pakiet będąc poza domem, z normalnymi opłatami za internet za samo otwarcie strony plusa skasowało mnie ponad dziesięć złotych! Morał? Nigdy do tej sieci nie wrócę, Plus totalnie olewa klienta.

| Skomentuj opinię


tosiek
zwiedzający - 1 punktów

31 osoby z 35 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-06-10 12:44:49
zalety: Brak zalet, oczywiście w pełnym tego słowa znaczeniu

wady: Kiepski sygnał, częste przerwy.
Brak staranności o stałego klienta,konsultant nie do końca jasno i rzetelnie informuje a opatrzne zrozumienie kwestii, często naraża nas na niemałe koszty.
opinia:
Nie polecam Plusa, czas na firmy konkurencyjne.Plus za bardzo uwierzył w to co trzeba mu przyznać co stworzył na początku

| Skomentuj opinię


31 osoby z 35 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-06-06 13:35:18
zalety: działa
wady: złodziejska polityka firmy
opinia: Sieć pLUS to banda złodziei. Już trzeci raz "zapomnieli" mi powiedzieć, że po zmianie taryfy trzeba jeszcze raz uruchomić pakiet internetowy. W skutek czego łącznie już straciłem koło 400 zł. Osoba, która mi proponuje zmianę taryfy powinna mnie o tym poinformować, że jeżeli nic nie zrobię to mi internet zeżre całą kasę z konta! Skoro przemilczeli ten fakt po raz kolejny to znaczy, że prowadzą właśnie taką politykę. Po 13 latach zdecydowałem się zmienić operatora i będę robił wszystko co w mojej mocy, aby uświadamiać ludzi, że pLUS to banda oszustów i złodziei!

| Skomentuj opinię (1)


29 osoby z 31 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-05-05 23:36:25
zalety: brak
wady: bardzo dużo
opinia: UWAGA pracują tam świetnie wyszkoleni Manipulatorzy którzy naciągają na nowe umowy (myślisz ze to przedłużenie starej umowy) a reklamacja to fikcja chcesz mieć tanie rozmowy i sms to nie w plusie w tej pseudośieci płaciłem abonament 79zł a teraz mam na kartę(orange) i na miesiąc wydaje nie całe 20zł Naciągacze Naciągacze Naciągacze!!!!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


29 osoby z 31 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-04-30 11:14:48
zalety: Ciekawa oferta usługowa, najlepszy zasięg, rzeczywiście najszybszy mobilny internet.
wady: Sprzęt bywa drogi, więc warto dobrze przyjrzeć się promocjom.
opinia: Plus wyróżnia się przede wszystkim obsługą klienta i stabilnym, dużym zasięgiem. Od pół roku korzystam z LTE i rzeczywiście to jest coś, co pozytywnie zaskakuje prędkością.

Podoba mi się klarowne rozliczanie usług na fakturach.

Minusem jest to, że ciężko znaleźć w promocjach dobry sprzęt za symboliczną złotówkę.

| Skomentuj opinię



31 osoby z 35 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-04-26 07:05:21
zalety: nie znam bo nawet nie miałem możliwości spróbować
wady: bardziej trudnej sieci w obsłódze jeszcze chyba nie było. masakra jak ciężko jest kozystać z lte na karte. nażekałem na orange ale tam wkładam starter do telefonu i śmigam na necie po minucie. w plusie walczyłem z tym z godzine by uaktywnić i kicha. tak to oni będna tracić klientów
opinia: bardziej trudnej sieci w obsłódze jeszcze chyba nie było. masakra jak ciężko jest kozystać z lte na karte. nażekałem na orange ale tam wkładam starter do telefonu i śmigam na necie po minucie. w plusie walczyłem z tym z godzine by uaktywnić i kicha. tak to oni będna tracić klientów

| Skomentuj opinię


31 osoby z 35 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-04-16 20:13:02
zalety: nie ma, internet jak internet
wady: internet LTE nie działa, potrafi też zanikać tak samo jak neostrada, obsługa klienta poniżej poziomu dna- absurd i nieompetencja
opinia: Internet żadna rewelacja, a obsługa klienta to porażka.Migają się od wysłania faktur, do tej pory nie otrzymałam dwóch początkowych, które powinny przyjśc na adres firmy. Wszystkie odpowiedzi lakoniczne. Osoby do obsługi klienta niekompetetne.Potrafią przedłużać czas połączeń z zasady ot tak do pół godziny. Pani, która mnie obsługiwała przeciągneła rozmowę, na końcu proponując mi podpisanie umowy na internet,mimo, ze sprawa właśnie internetu dotyczyła, który już posiadam. Wygląda na to, że celowo przedłużają rozmowy, zakładając,żę dzwoniący jest ich abonentem.Nie załatwiają spraw, wiec nie łudźcie się, że coś wskóracie. Klient jest przegrany od razu na wstepie. Mam interent tylko od stycznia, ale nie przedłuże umowy z nimi, mimo, że plamowałam.Klient w tę- klient we w tę- mają to gdzieś. Korespondencja mailowa BOKiem nadaje się na komedie dla idiotów. Osobiście nie polecam i sama nie bede kontynuować.

| Skomentuj opinię


30 osoby z 33 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-03-12 14:18:15
zalety: Chyba brak.
wady: Wg mnie najgorszy operator w Polsce!
opinia: Miałem do czynienia z wszystkimi czterema największymi sieciami telefonii komórkowej w Polsce i ... sieć Plus (Polkomtel S.A.) jest wg mnie bezkonkurencyjnie (!!!) najgorsza!!! Jeżeli ktoś się zastanawia jaką sieć wybrać to pod rozwagę polecam trzy sieci: Orange, Play, T-Mobile.

Już kilkanaście lat temu byłem w sieci Plus, niezadowolony odszedłem stamtąd jak tylko było wolno przenosić numery telefonów do konkurencyjnych sieci. Po latach wróciłem do sieci Plus, zapewniano mnie, że od czasu mojego odejścia w sieci Plus dużo się zmieniło. I jak się przekonałem, rzeczywiście się zmieniło ... na gorsze!!!

Teraz pracownicy sieci Plus (szczególnie internetowy dział bok!!!) są o wiele bardziej bezczelni, chamscy, więcej kłamią i częściej łamią postanowienia zawartej umowy (niż to miało miejsce kilkanaście lat temu!).

Np. w dniu 25.03.2013 otrzymałem od sieci Plus smsa:

„Pakiet Internetowy 25 MB zostal wlaczony na 30 dni”

Ja nikogo nie prosiłem o włączenie żadnego pakietu internetowego!!! Tym bardziej, że to był sms bez informacji na jakich to w ogóle miało być zasadach. Za darmo czy z dodatkowymi kosztami? Zatem była to bezczelna samowolka pracowników sieci Plus.

Bezczelności i samowolki ciąg dalszy:

22.05.2013 otrzymałem od sieci Plus smsa:

„W dniu 24.05.2013 zostanie uruchomiony pakiet Internetowy 25 MB na kolejny okres oraz zostanie pobrane 5 zl. Wylaczyc pakiet możesz kodem *121*01*31#”

To się nazywa tupet! Oni się nie pytają czy chcę mieć w ogóle w telefonie internet tylko „łaskawie” informaują, że jak nie wyrażę sprzeciwu to potrącą mi pieniądze za usługę, o którą nikogo nie prosiłem!!!

Czyli wg „prawa sieci Plus” (ustanowionego chyba na zasadzie jakiejś dyktatury) ja teraz mogę napisać np. list polecony do jakiegoś pracownika Polkomtel S.A., że jeżeli nie odeśle mi listem poleconym sprzeciwu to kupił Ferrari lub np. Porsche? I jeżeli w przypadku braku sprzeciwu nie zapłaci do końca miesiąca całej sumy za samochód to zostanie wszczęte postępowanie przez komornika?

Mało tego! 23.05.2013 otrzymałem od sieci Plus smsa:

„Aby moc przedstawiac nowe oferty dla tego numeru konieczna jest zgoda na komunikacje sms,mms,email. Prosimy o wyslanie SMS o tresci ZGODA na nr.8000 (koszt 0zl)”

Czyli wg tego samego samowolnego „prawa” sieci Plus ja teraz np. odnośnie tego w/w Ferrari (po proteście lub sprzeciwie pracownika sieci Plus) mógłbym wysłać do tegoż pracownika kolejny list z prośbą o wyrażenie zgody na kolejne zakupy „niespodzianki”?!

Zatem pomijając bezczelność jaką jest fakt wysyłania sms-ów o takiej treści, nadmienię jeszcze tylko, że po skrócie „nr” nie umieszcza się kropki! A autor tego sms-a, (sieć Plus!) jak widać kompromituje się również brakiem znajomości pisowni w języku polskim.

Mało tego! 3.06.2013 otrzymałem od sieci Plus smsa:

„Na 15lecie oferty na karte w rozdamy 15 tys. No limit do WSZYSTKICH sieci na 24h. Wyslij do konca dnia bezpl. SMS z haslem: 15 LAT na nr 80008! Aktywacja jutro!„

Tak przy okazji: nie pisze się “15lecie” tylko pisze się “15-lecie”. Zatem nie wysłałem sieci Plus żadnej zgody (!) a sieć Plus i tak wysłała mi smsa o treści handlowej!

Zatem wróćmy do naszego Ferrari. Wg tego „prawa” sieci Plus mimo sprzeciwu pracownika sieci Plus i tak najwyraźniej wolno sprzedać temuż pracownikowi Ferrari bez jego zgody!

Mimo zapewnień sieci Plus sprzed kilku miesięcy, że nie będę otrzymywał na swój telefon żadnych informacji o treści handlowej i mimo zapewnień, że założono odpowiednią blokadę na mój numer telefonu w tym celu to ... i tak zastrzeżone smsy do mnie z sieci Plus wysyłano!

Mało tego! Nie wiem, po którym już moim proteście w tej sprawie w dniu 16.08.2013 otrzymałem bezczelnego maila:

„(...)Przepraszam za napotkane niedogodności.

Chciałabym zapewnić, że wszelkie sygnały dotyczące naszej współpracy są analizowane i pozwalają nam usprawnić działanie poszczególnych komórek firmy.
Przedstawiony problem posłuży nam jako wskazówka w dążeniu do świadczenia usług na najwyższym poziomie.

W celu zaprzestania wszelkich działań marketingowych, w wyniku czego nie będzie Pan otrzymywać materiałów reklamowych od Plusa, proszę przesłać oświadczenie na adres:

Polkomtel sp. z o.o.
Ul. Postępu 3
02-676 Warszawa
dopisek "Dane osobowe"

W piśmie proszę zamieścić również swoje dane osobowe, numer telefonu oraz wyraźny podpis.

Można również zablokować otrzymywanie informacji marketingowych kanałami elektronicznymi (SMS, MMS, e-mail) wysyłając bezpłatną wiadomość SMS o treści SPRZECIW, pod numer 8000. (...)”

Czyli zapewnienia pracowników sieci Plus sprzed kilku miesięcy, złożone na piśmie z podpisem pracownika, przesłane do mnie listem pocztowym z potwierdzeniem blokady na mój numer, z zapewnieniem zaprzestania wysyłania do mnie materiałów marketingowych, czym w zasadzie były?! O co tu w ogóle chodzi?! Czyli czym był ten list z zapewnieniami?! Co to w ogóle jest za kpina?!

Mało tego! W tym bezczelnym mailu Pani zawarła informację (zapewnienie!!!) o analizowaniu sygnałów od abonentów w celu usprawnienia działania poszczególnych komórek firmy. Uwaga!!! Pierwsze tego typu zapewnienia otrzymywałem już od sieci Plus ... kilkanaście lat temu!!!!!!! Takich zapewnień (jak widać kłamliwych) otrzymałem już od sieci Plus ... kilkadziesiąt!!!!!!

Zatem dlaczego te działania nie usprawniają tych funkcjonowań poszczególnych komórek firmy?! Mało tego! Te kilkanaście lat temu te komórki sieci Plus działały bardzo źle, ale one z roku na rok działają wg mnie (i moi znajomi w Plusie potwierdzają moje zadanie na ten temat!) coraz gorzej!!! Zatem albo te zapewniania to bezczelne kłamstwa i „Himalaje obłudy” albo ... niewiarygodna wręcz nieudolność i kompromitacja pracowników sieci Plus!!! Niech sobie każdy odpowie na pytanie, jeśli te zapewnienia robienia (od kilkunastu lat trwa ten proces o czym jestem regularnie i systematycznie zapewniany, a w zasadzie chyba raczej okłamywany!) przez pracowników sieci Plus co w ich mocy żeby usprawnić działanie wszystkich komórek firmy, a zamiast polepszania funkcjonowania tychże komórek jest ich bezdyskusyjne pogorszenie (!!!) działania, to jak niskie IQ muszą mieć Ci pracownicy (zakładając przyczynę ich porażki nieudolność i niekompetencję w działaniach a nie kłamstwa i obłudę)?! Czy to w ogóle możliwe żeby pracownicy w demokratycznej firmie, przechodząc pozytywnie badania lekarskie (a zatem bez pracownicy bez upośledzeń), a zatem dopuszczeni przez lekarza do pracy w dziale obsługi klienta, mogliby mimo usilnych starań i robienia co w ich mocy (!) ... przez kilkanaście lat niewiarygodnie wręcz (!!!) pogorszyć działanie funkcjonowania swojego działu zamiast je polepszyć????!!!!

To tylko wierzchołek góry lodowej kompromitacji sieci Plus, nie ma tu miejsca żeby wszystko opisać!!! Reasumując: Jako abonenci sieci telefonii komórkowych mamy wybór. Bez zająknięcia, zdecydowanie odradzam wszystkim sieć Plus!!! Wybierajmy spośród trzech abonentów: Orange, Play, lub T-Mobile!





| Skomentuj opinię