Telefon Sony Ericsson K800i - Opinie Użytkowników i Oceny

Ocena użytkowników 4.06 / 5.00
85% opiniujących poleca Sony Ericsson K800i
Warto przeczytać opinie i zobaczyć oceny przed podjęciem decyzji o zakupie telefonu Sony Ericsson K800i. Pomimo tego, że telefony Sony Ericsson mają fantastyczną renomę nie zaszkodzi trochę poszperać w internecie w poszukiwaniu ostrzeżeń.

Opinie i oceny o telefonie Sony Ericsson K800i znajdują się poniżej. Jeśli jeszcze nie ma opinii o telefonie komórkowym Sony Ericsson K800i to jeśli jesteś posiadaczem tego telefonu, zachęcamy do napisania opini i wystawienia oceny lub skontaktuj się z nami i zamieścimy recenzję aparatu Sony Ericsson K800i, dotyczy to wszystkich modeli Sony Ericsson


Opinie użytkowników o Sony Ericsson K800i

eMaster
zwiedzający - 37 punktów

774 osoby z 1287 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2006-12-22 01:02:43
zalety: Rewelacyjny aparat fotograficzny 3,2 Mpix, ksenonowa lampa błyskowa, transmisja UMTS, usługa PlayNow, radio FM, Bluetooth
wady: Dżojstik!
opinia: Telefon komórkowy Sony Ericsson K800i przypomina nieco aparat fotograficzny z telefonem. Ma wiele do zaoferowania jeśli chodzi o robienie fotografii. Matryca 3,2 Mpix, ksenonowa lampa błyskowa, która razem z opcja redukcji czerwonych oczu może dać piorunujący efekt, stabilizacja obrazu, która napewno się przyda podczas zakrapianego spotkania, BestPic - aparat robi 9 zdjęć w ciągu jednej sekundy i później możemy wybrać najlepsze zdjęcie. Oczywiście możemy również nagrywać sekwencje wideo. Strumieniowe przesyłanie obrazu ucieszy miłośników wideokonferencji. Jeśli natomiast często wysyłamy zdjęcia bezpośrednio z telefonu to przyda się 16x zoom cyfrowy. Te wszystkie bajery jakie ma Sony Ericsson K800i napewno ucieszy amatorów robienia zdjęć i nagrywania filmików. Niestety 64 MB wbudowanej pamięci to za mało i konieczne jest dokupienie karty SD. Przy aparacie takiej jakośći zdjęcia będą niestety troche zajmować, więc bez szybkiej transmisji internetowej wysyłanie zdjęć byłoby bezsensowne. Naszczęście mamy dodyspozycji technologie UMTS, która zapewnia nam szybką trasmisje danych. Sony Ericsson K800i ma również odtwarzacz MP3 oraz radio FM. Jakość niestety pozostawia wiele do życzenia i odbiega standardem od aparatu fotograficznego. Należy wspomnieć o usłudze PlayNow dzięki której w szybki sposób będziemy mieć dostęp niemal do dowolnego utworu. Jest to plus dla osób, które nie mają czasu, aby zgrać muzykę w domu. Na komputer dane prześlemy w prosty sposób za pomocą podczerwieni Bluetooth lub USB. Telefon ma natomiast jeden wielki minus to dżojstik, na który tak wszyscy narzekają. Problem znany od dawna, jest niesamowicie awaryjny i dziwi, że Sony Ericsson tak uparcie instaluje go w kolejnych modelach telefonów. Innym minusem to spore wymiary. O ile wysokość i szerokość nieznacznie odbiegają od przecietnej to jednak w połączeniu ze znaczną grubościa powoduje, że telefon prezentuje się jak "cegła". Podsumowując telefon komórkowy Sony Ericsson K800i śmiało można nazwać multimedialnym kombajnem, ma praktycznie wszystko. Telefon jest niewątpliwie godny polecenia miłośnikom fotografii, aczkolwiek nietylko. Jestem zdania, że jeśli tylko dżojstik wytrzyma to będziemy mieć z niego wiele radości.

/ | Skomentuj opinię (2)


580 osoby z 1084 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-07-27 14:39:23
zalety: Aparat 3,2mpix, dobre mp3, swietny wyglad
wady: glowna wada tego telefonu jest nagrywanie filmow poniewaz sa one w bardzo slabej jakosci,inna wada jest joystick ktory latwo sie zacina i psuje
opinia: W K800i poprawiono największą piętę poprzednika, czyli wyświetlacz. Teraz jest on równie genialny jakościowo, ale wreszcie wystarczająco duży. Polepszono jeszcze bardziej optykę, dodano wiele przydanych opcji, wpływających na nasze końcowe zadowolenie z “wypstrykanych” fotek.
Nie zapomniano przy tym wszystkim o ergonomii. Smsy pisze się na nim doskonale, a dżojstik jest przynajmniej narazie nieco bardziej odporny na zabrudzenia. Ale wszyscy dobrze wiemy, że nie ma telefonu doskonałego i chyba nigdy takiego nie będzie W K800i najbardziej chyba boli niedopracowana zasłonka obiektywu i w dalszym ciągu kiepska jakość nagrywanych filmów wideo.
K800i z pewnością przyporządkujemy do grupy telefonów bardzo dobrych, które zadowalają zarówno młodzież dzięki ogromnej funkcjonalności, jak i ludzi biznesu, którzy potrzebuje rozbudowanej książki telefonicznej, łącza bluetooth i prostego, klasycznego i eleganckiego designu, który zdecydowanie reprezentuje testowany model.

Przed ostatecznym wyborem warto zwrócić uwagę na największego konkurenta – Nokię N73, oferującą praktycznie to samo. Ona zaś, co dla jednych będzie wadą, dla drugich zaletą bazuje na najnowszej edycji systemu operacyjnego Symbian.

/ | Skomentuj opinię


599 osoby z 1133 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-16 04:16:47
zalety: - cena
- intuicyjne menu
- szybkosc pracy
- aparat fotograficzny

wady: - wielkosc
opinia: porownywanie K800i do Nokii n73 to jak porownanie AMD64 do Core 2 duo.
z n73 mozesz porownac co najwyzej p990 a uwierz,ze nokia nie ma z czym startowac
poza tym telefony nokii oparte na s60 chodza po prostu jak stare krowy (chyba ze ktos podmieni firmware)
SE po raz kolejny wyprzedzil konkurentow - aparat 3,2 Mpx z flashem tej klasy, w tej cenie - nie oszukujmy sie - nie ma konkurentow na rynku.
kazdy kto potrzebuje telefonu na co dzien i nie do szpanu (bo tylko do tego nadaja sie nokie z n95 wlacznie) i zacznie pracowac z SE po kilku juz dniach zacznie sobie zadawac pytanie : jakim cudem wczesniej nie uzywalem takiego menu. Telefony SE sa w pelni konfigurowalne i maja intuicyjny interfejs. Wyeliminowano w nich bzdetne poszukiwanie w menu najprostszych i najbardziej potrzebnych funkcji.
szczegoly takie jak : przy wpisywaniu adresu email jako pierwszy znak pojawia sie @, gorny pasek z mozliwoscia podgladu liter przy wpisywaniu tekstu, latwe wlaczanie lub wylaczanie T9, swietnie skonstruowane profile i wiele innych (potrzebnych do pracy podkreslam) to cechy SE. Ma wady ?
Jasne ze tak. Jedynym telefonem bez wad byl w swoim czasie T68i. Nie ma mozliwosci dogodzic wszystkim. Mialem niejedna nokie (z n70 wlacznie), mialem samsungi, motorole, alcatele, sagemy i nie pamietam jaka cholere jeszcze. ZADENz producentow nie uzywa do produkcji tak dobrej jakosci materialow. Z obudowy kazdej nokii , nawe seri "N" (drogiej jak cholera - przypominam) farba zlazi juz po kilku dniach uzytkowania, natomiast moja zona od dwoch lat uzywa K300i i nadal wyglada jak nowy. Reansumujac - K800 nie jest zabawka dla dzieci tylko narzedziem pracy i to swietnym narzedziem, zwlaszcza dla ludzi ktorzy musza duzo podrozowac. Rozwiazania w nim zastosowane dlugo pewnie jeszcze beda standartem dla wielu producentow. Maniakow nokii moge ostudzic tylko w jeden sposob : porownajcie mozliwosci telefonow, potem ich ceny a potem jakosc i szybkosc pracy.
Tylko telefonow tej samej kategorii - do k800mozna porownac co najwyzej 7390 - a jaki to genialny wynalazek to chyba wszyscy wiedza. Skonczylem

/ | Skomentuj opinię


era298
zwiedzający - 1 punktów

544 osoby z 1028 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-02-10 22:56:27
zalety: Bardzo dobry aparat,

Duży ekran,
Lampa Błyskowa,
2 aparaty,
Wygodnie pisze się smsy,
wady: Nie można używać lampy błyskowej jako latarki,
Głośnik mógłby być troszkę lepszy,


opinia: Osobiście bardzo podoba mi się ten telefon, jestem z niego zadowolony, gałka wcale się w nim nie psuje ani nie zacina, w miare o niego dbam, mam go od roku i nadal mi się nie znudził a to jest u mnie żadkość. Moja opinia to 4.7/5.

/ | Skomentuj opinię (3)


545 osoby z 1032 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-18 21:23:01
zalety: Super aparat 3,2 MPX
wady: Samootwierająca się klapa aparatu
opinia: Oprócz funkcji typowych dla telefonu komórkowego pełnić może funkcję aparatu cyfrowego (marka Cyber shot). K800i ma wyświetlacz o rozdzielczości QVGA, matrycę 3.2 mpx, zoom cyfrowy 16x, autofocus, ksenonową lampę błyskową, samowyzwalacz, cyfrowy stabilizator obrazu, funkcją makro i liczne tryby foto. Nie zabrakło oczywiście bardzo dobej jakości odtwarzacza MP3 oraz MP4.

/ | Skomentuj opinię


marcin80
zwiedzający - 4 punktów

503 osoby z 968 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-08 00:37:31
zalety: same
wady: brak
opinia: Rewelacyny aparat foto lampa błyskowa radio mp3 karty pamięci telefon ma fajny wygląd bateria dlugo trzyma.Ps Nokia n73 to tandeta miałem cały czas padał soft głośnik się psuł farba schodziła kiepska jakość wykonania nie tylko ja miałem problem z n73.

/ | Skomentuj opinię


Poznan1212
zwiedzający - 1 punktów

515 osoby z 997 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-02-24 21:48:30
zalety: wygląd, aparat, i wszystko inne
wady: Dla mnie: brak wszystko jest ok.
opinia: Na razie jestem z niego bardzo zadowolony,Osobom, które narzekają na klapkę od aparatu polecam zakup pokrowca.:-)))))))))Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do zakupu

/ | Skomentuj opinię


491 osoby z 949 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-23 13:24:56
zalety: bezawaryjny, intuicyjne menu.
wady: cena
opinia: Nigdy mnie nie zawiódł. Prostota obsługi i intuicyjnosc zniewala. Bardzo dobre foty (jak na telefon) świetny odtwarzacz muzy. NAJWAŻNIEJSZE- WGRYWANIE GIER I APLIKACJI DZIECINNIE PROSTE. Kopiuj - wklej instaluj i działa. Nawet bluetothem możesz przesłać plik i zainstalować.

/ | Skomentuj opinię (2)


alice777
zwiedzający - 6 punktów

494 osoby z 957 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-11 15:50:46
zalety: dobra cena
bardzo dobry aparat 3.2mpx
kamerka do rozmów 3g
bardzo dobry głośnik
bardzo wyrazisty wyświetlacz
Nie wygórowana cena
wady: Niestety często się zawiesza.
Samoistnie odsuwająca się klapaka aparatu.
Słabo jakość materiału klapki od aparatu.
Cegła jego wielkość jest naprawdę ogromna.
Nie zawsze działający joystick

opinia: Telefon można powiedzieć mi służył jako mp3 i komórka. Głośnik w tym telefonie jest wyśmienity dobry bass. Zdjęcia z tego telefoniku wychodzą jak z jakiejś lepszej cyfrówki.

/ | Skomentuj opinię (1)


491 osoby z 951 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-01 14:11:22
zalety: Prosty nie skomplikowany telefon do uzytku codziennego, + aparat foto 3.2Mpx rewelka, +
mozliwośc wgrywania softu przez kompa, meil, mms,
sms, radio organizer, swietny budzik, etc,
bateria trzyma ok tygodnia, super.
wady: Nie drukuje Euro, krawatów nie wiąże, itp.
opinia: Bardzo dobry aparat telefoniczny z bajerami dla przecietnego kowalskiego który nie chce fonem szpanowac ;))))), ale uzywac go zgodnie z przeznaczeniem, tzn dzwonic i rozmaiac :))),
Polecam.

/ | Skomentuj opinię


robercik2000
zwiedzający - 1 punktów

435 osoby z 839 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-03-31 15:09:46
zalety: Znakomity aparat 3.15 Mpx, Jakość dźwięku, Wyświetlacz,
wady: Często psujące się klawisze, Otwierająca się osłona aparatu, Wyświetlacz szybko się rysuje
opinia: Ogólnie telefon jest zajebisty. Rewelacyjnie robi zdjęcia jak na aparat 3 Mpx. Niestety jego dużą wadą jest jakość robionych nagrań wideo.

/ | Skomentuj opinię


537 osoby z 1045 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-09-18 21:06:59
zalety: wszystko!!!!;d
wady: czasem sie otwiera samoczynnie osłona na aparat
opinia: Co wy gadacie, mam tego koma od roku i to co piszecie w wadach jest nieprawda bateria trzyma mi ok 1tydz a jostic wcale sie nie niszczy co 2 tyg ani razu niemiałem z nim problemuw, chyba wasze fony to jakies buble!!!!

/ | Skomentuj opinię


djmisiu0
zwiedzający - 1 punktów

508 osoby z 987 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-04-29 17:00:56
zalety: Aparat internet szybki i stabilny, muzyka dobrej jakosci wideorozmowy
wady: klapka aparatu
opinia: Telefon jest bardzo dobrym telefonem, ponieważ chodzi szybko i stabilnie przy uruchominych 5 aplikacjach np.gogle maps Gmail gg i Skype a także mapa polski. Mozna szybko i zwinnie przełączać miedzy aplikacjami.A dodatkowa zaleta jest aparat który robi zdjęcia porównywalne z cyfrówka.polecam ten fon jest nie drogi jak na wyposażenie które posiada

/ | Skomentuj opinię


damiangliwice
zwiedzający - 4 punktów

493 osoby z 958 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-08 00:04:46
zalety: same
wady: brak
opinia: Super zdjęcia robi ładny wygląd radio mp3 dobrze gra video rozmowy karty pamięci lampa błyskowa bateria dobra polecam ten telefon dobra cena

/ | Skomentuj opinię


sokoleoko
zwiedzający - 1 punktów

489 osoby z 950 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-21 08:21:47
zalety: wszystko
wady: nie ma
opinia: telefon na bajerze basrdzo popularny aparat foto 3,2megapixeli.glosnik nie jest taki zly. mialem kupywavc sobie aparat ale kupilem k800i.Nokia n73 jest bez porównania gorsza. ma ja moj kolega i ona sie 3 razy dziennie zawiesza osobiscie polecam tan fon mam go juz od roku i jestem z niego zadowolony i raczej go nie zmienie:-) chyba ze mi sie popsuje.

/ | Skomentuj opinię


516 osoby z 1007 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-10-31 19:50:56
zalety: Sony Ericsson
wady: jedynie zaslona(klapka)od aparatu w k 810 jest juz poprawiona
opinia: ktos mi tu porownywal nokie n73 do k800i
!!!paranoja. Ludzie pogódzcie sie z tym ze nokia schodzi na psy(przestali dbac o jakosc)starsze modele byly dobre nawet bardzo za to nowe sa do d...chcac zadazyc na soniakiem (aparat,mp3)zapomnieli o solidnosci...a symbian...litosci tylko sie wiesza i jest zaj... wolny cos jak vista do xp

/ | Skomentuj opinię


MakiMaki4
zwiedzający - 21 punktów

501 osoby z 977 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-05-30 15:02:40
zalety: Aparat cyber-shot 3.2mpx jak to w sony ericssonach świetny odtwarzacz mp3 kamera wideo-rozmowy świetny wyświetlacz.
wady: Słaba jakość nagrywania filmów.
opinia: Fajnie sie jego trzyma szybki i się nie zacina dużo możliwych modyfikacji. Na głośnik nie zwracać uwagi bo owszem dziadosko gra ale jak kupicie mp3 która niema głośnika to się podniecacie ważne że przez słuchawki idzie świetnie lepiej niż w jakiej kolwiek
mp3.

/ | Skomentuj opinię


522 osoby z 1022 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2007-06-22 22:34:40
zalety: Wszystko co znajduje się w opisie telefonu.
wady: hmm...chyba tylko że bateria mogła by trzymać dłużej.
opinia: Serdecznie polecam ten telefonik. Spełnia on wszystkie multimedialne zachcianki ;) Mam aparat cyfrowy Sony który ma też 3,2Mp i muszę stwierdzić że robi troszke gorsze zdjęcia niż ten telefonik.

/ | Skomentuj opinię


Facior12
zwiedzający - 1 punktów

430 osoby z 840 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-06 17:17:05
zalety: Duzo by wymieniac ale podam najwazniejsze aparat, stabilizacja,funkcjonalność,czystość dzwieku naprawde jest tego dużo
wady: Według mnie nie ma sie do czego przyczepić :)
opinia: A wiec dzojstik,tylnia klapka,bateria. A wiec obale te wszystkie mało prawdziwe mity moim zdaniem wszystko zalezy kto uzywa telefon i jak sie o niego dba wiadomo jak sie nosi fon razem z kluczami to rownie dobrze mozna powiedziec lipa łatwo sie rysuje.Znam conajmniej 8 osob które posiadają ten telefon i żadne dzojstiki czy klapki są wporządku a baterie nalezy formatowac 3 razy po 10-12 godzin wbrew temu co mówią inni.A jesli dzieją sie komuś podobne rzeczy to mozliwe ze kupił uzywany mało zadbany telefon lub całkiem przypadkiem trafił na felerny telefon wco osobiścnie nie wieże ;)Ja jak najbardziej fonika bym polecił :)

/ | Skomentuj opinię


ziemniak1122
zwiedzający - 7 punktów

428 osoby z 836 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-02-19 11:20:02
zalety: Masywny telefon czuje się że ma go się w kieszeni. Matryca aparatu 3.2 Mega Pixela, Ksenonowa lampa błyskowa, funkcja usuwania czerwonych oczów. Łatwe i funkcjonalne menu.
wady: Joy jest jedyna wadą tego telefonu jest dość awaryjną częścią tego sprzętu.
opinia: Telefon bardzo dobry powinien zadowolić kazdego właściciela tego telefonu jak i pod względem optycznym(wygląd telefonu) i funkcjonalności. Łatwy w obsłudze, wszystko czytelne i wyraźne. Nic dodać nic ująć bardzo dobry telefon z jedną małą wadą joya.

/ | Skomentuj opinię