Alpha Alpy - Biura podróży

ocena:  wystawiona: 2013-01-28 13:17:38
zalety: w porządku
wady: wszystko ok
opinia: trochę cyrki z przejazdem były, ale raczej wina samych podróżnych niż organizatorów (babka poszła sobie włosy umyć na postoju :-)); i już godzina opóxnienia, kierowcy powinni troche dyscypliny pilnować

1838 osoby z 3214 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-08 13:20:42
zalety: wygoda, na prośbę zarezerwowali nam opiekę dla dziecka i kurs narciarski, apartament wyposażony jak mieszkanie, prawdziwe rodzinne wakacje
wady: przesiadalismy się raz w Polsce i raz pod koniec trasy do busa, co prawda zaoszczędziło nam to 2 godziny dojazdu do stacji bo drogi były ośnieżone i wielkim autokarem się ciągnęło, ale przesiadki sa męczące
opinia: wyjazd w grudniu 2012, 5 osób z dzieckiem, zadowoleni z obsługi i kontaktu, cena przyzwoita, miły opiekun obecny jak tylko jest potrzeba

1849 osoby z 3231 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-11-09 20:46:23
zalety: karnet w cenie, nie ma niespodzianek
zakwaterowanie ok i do wyboru
zawsze ktoś pod telefonem i do pomocy w razie czego
bardzo atrakcyjna cena
wady: ok
opinia: Po raz czwarty w tym roku wyjeżdżamy z Alphą w styczniu, zaleta w porównaniu z innymi biurami to jak już tu wspominano wyjazdy "nie w kupie" za bardzo atrakcyjną cenę(sami jeździmy w grupie ale dobrze sie móc wyspać przed długim dniem na nartach)
wszystko jest w cenie (oprócz wyżywienia)czyli nie ma niespodzianek
w razie problemu zjawia sie opiekun

1873 osoby z 3274 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-24 14:07:52
zalety: rzetelność i szczegółowe informacje w języku polskim przez cały pobyt, niska cena, opiekun na miejscu w razie potrzeby, dostarczone mapki i inne broszury do apartamentu, sprawna komunikacja,
wady: brak biura w Polsce
opinia: Podchodziłem sceptycznie bo biuro nie ma pośrednika w Polsce więc trzeba kontaktować się we Francji i wpłacić pieniądze na konto francuskie, ale dałem się przekonać dobrym opiniom na forach i niskiej cenie. W sumie komumikacja przez mail i gg była lepsza niż z niektórymi biurami w Polsce.
Wyjazd w grudniu 3 osób po pięćdziesiące, więc chcieliśmy uniknąć wyjazdów "studenckich" w kupie, gdzie nie śpi się po nocach. I faktycznie naszych współpodróżników z autokaru spotkaliśmy jedynie na stokach. Wielka zaleta: wybór i dokładne zdjęcia apartamentu, w 100% zgodny z opisem. Praktycznie nic nie można zarzucić, faktycznie na tą chwilę najrzetelniejsze biuro jeśli chodzi o wyjazd do Trzech Dolin.

1869 osoby z 3275 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-01 11:17:30
zalety: duży wybór zakwaterowania
zgodne z opisem i zdjęciami
duży wybór terminów, nie tylko ferie zimowe
wady: wszystko było ok, zgodne z opisem na ich stronach internetowych
opinia: Oferują zakwaterowanie dla 2-3 osób za rozsądną cenę, u innych organizatorów minimum to 6 osób na zakwaterowanie lub trzeba dopłacać za inne osoby.
Pojechaliśmy z nimi w styczniu i bylismy w pełni zadowoleni, poleciliśmy znajomym którzy wyjechali z nimi w marcu i też nic do zarzucenia.

1889 osoby z 3307 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-06-17 14:39:01
zalety: cena nie odbiegająca od cen innych organizatorów a większy komfort
indywidualne apartamenty i do wyboru wraz z dokładnym opisem i zdjęciami, nie ma niespodzianek
niesamowita znajomość miejsca, cen i zasad przez opiekunów

wady: autokar, który miał nas odebrać w Polsce, spóźnił się 50 minut, w niektórych terminach turyści są dorzucani do autokarówy innych biur podróży, więc jedzie się z różnymi grupami
opinia: Obietnica dokładnych informacji jest w 100% prawdziwa, jedyny organizator(a jeździmy na narty od 12 lat) z którym mieliśmy praktycznie wszystkie aktualne! info po polsku,
podobała nam się też elastyczność biura, apartament (w wybranej wcześniej cenie)i miejsce zakwaterowania do wyboru, indywidualne więc nie jest się zmuszonym przebywać z całą grupą,
na miejscu skorzystaliśmy z kilku atrakcji, które zostały nam wytłumaczone i zarezerwowane przez opiekuna, ułatwienie dla tych, którzy nie koniecznie porozumiewają się w językach obcych :-), opiekun świetnie mówiący w języku francuskim, obecny na życzenie (wizyta u lekarza) ale nie narzuca się

1991 osoby z 3501 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-02-25 09:35:54
zalety: indywidualne apartamenty do wyboru, większość informacji w języku polskim,
wady: Niektóre iformacje o wyjeździe nadchodziły późno (dokładna godzina i miejce wyjazdu autokaru), na cztery dni przed wyjazdem.
opinia: Zdecydowaliśmy się jechać w styczniu tego roku z Alphą, bo praktycznie jako jedyni proponują indywidualne apartamenty, do tego do wyboru, a nie wyjazd 'w kupie', który z doświadczenia ma niewiele wspólnego w odpoczynkiem i rozluźnieniem. Dostaliśmy opis kilku apartamentów ze zdjęciami i mogliśmy wybrać sposród nich, zakwaterowanie w 100% zgodne z opisem i zdjęciami. Opiekun obecny ale nie narzucający się. Nic do zarzucenia.

2011 osoby z 3535 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-10-21 09:50:43
zalety: ogromny wybór w porównaniu do innych biur wysyłajacych do Trzech Dolin: hotel, klub wakacyjny, apartamenty wszystkich jakości, zakwaterowanie w Les Menuires-fajne żywe miasteczko, same centrum trzech dolin jeśli chodzi o stoki a jednocześnie najtańsze żeby gdzieś wyjść i zjeść
informacje o pogodzie i inne-super
opcja SPA na prawdę super, za niecałe 200 zł tydzień a super miejsce
wady: ?
opinia: polecam szczerze na wyjazd do Trzech Dolin, z Les Menuires można się dostać do całych Trzech Dolin trasami o każdej trudności, więc odpowiada wszystkim, my byliśmy bardzo zadowoleni zarówno z kontaktu, ceny, przyjęcia nas na miejscu, informacji, stacji narciarskiej no i spa przez cały tydzień wieczorem to super sprawa!
wyjazd w styczniu 12 osób

2022 osoby z 3559 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-20 16:35:19
zalety: indywidualne podejście do klienta
\r\nmają świetne relacje na miejscu
\r\ninformacje na komórkę to super sprawa
wady: nie ma ubezpieczeń, więc należy wykupić samemu i doliczyć do ceny,
opinia: Chciałem zrobić niespodziankę dziewczynie na 30 urodziny i szukałem czegoś specjalnego, ona uwielbia narty. Ze wszystkimi innymi biurami nie miałem żadnego wyboru; taka a taka rezydencja, nic nie można dorzucić... Piszę do Alphy że potrzebuję apartamentu o wyższym komforcie, nie jakiejś rezydencji z 60 osobową polską grupą bo nieromantycznie, jakąś rezerwację w restauracji i coś exstra dla mojej dziewczyny na urodziny. Dwa dni później miałem zakwaterowanie(proste ale przytulne i blisko stoków), rezerwację w tradycyjnej restauracji i karnet w centrum urody dla dziewczyny. I tanio, bo potem porównałem ceny z faktycznymi proponowanymi cenami. No i dziewczyna wniebowzięta. Nie wiem jak dojazd bo jechałem własnym samochodem.Polecam szczerze.

2092 osoby z 3701 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-28 09:21:34
zalety: praktycznie wszystkie informacje z języku polskim, nasz górski domek był super!
\r\nnie ma rezydenta ale stały kontakt z opiekunem, który przemieszcza się jak tylko jest potrzeba i dostarcza praktycznie wszystkie info na zwykłą prośbę
wady: nie proponuje ubezpieczenia turystycznego
opinia: Wynajęliśmy górski domek z Alpha Alpy w małej górskiej miejscowości, 150m do stoków, 6 osób w domku pełne wyposażenie, karnet w cenie, dojazd własny, 1090 zł w styczniu, najtaniej na rynku a pelny wypas,

2102 osoby z 3708 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-16 10:15:38
zalety: szczegółowe informacje na miejscu i praktycznie wszystkie w języku polskim,
\r\nkarnet+ zakwaterowanie+ ubezpieczenia+ ubezpieczenia narciarskie w super cenie
wady: nie ma
opinia: Rok wcześniej wyjechaliśmy z innym biurem (espace trans) i to była masakra, rezydenci nie wiadomo po co tam byli,nie mówili w jezyku francuskim i ledwo co po angielsku, raz jak poprosiliśmy o przetłumaczenie rozkładu jazdy autobusów to spedziliśmy potem dwie godziny na dworcu w -10 stopni, ledwo co znali region,nie warto było o co kolwiek pytać.
\r\nZ Alphą zarezerwowaliśmy przez przypadek i nieba o a ziemia w porównaniu z espace:nie było praktycznie pytania na które nie znaliby odpowiedzi, mielismy program tygodnia,rozkład jazdu skibusów po polsku, pogodę i na serio wszystko wytłumaczone w szczegółach. Faktycznie zakwaterowanie nie jest najwyższych lotów, proste, ale dla mnie super za tą cenę.

| Skomentuj opinię (1)

2141 osoby z 3776 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-05-22 19:21:21
zalety: tanio,
\r\nmożna zadzwonić lub wysłać smsa do opiekuna, który jest na miejscu, jeśli ma się jakieś pytania lub problem
\r\nwszystko wliczone w cenę
wady: zakwaterowanie komfort podstawowy, ale na wyjazd na narty więcej nie trzeba
opinia: narty w 2011,troche się bałam o jakość bo wyjazd był dużo tańszy niż z innymi biurami, ale nie mam nic do zarzucenia, kierowcy autokaru sympatyczni, karnet narciarski w cenie, wybrałam studio ekonomic czyli najtańsze,ale z podstawowym wyposażeniem, przy samych stokach,polecam