Biuro podróży Ecco Holiday - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.47 / 5.00
44% opiniujących poleca Ecco Holiday
Opinie klientów biura podróży Ecco Holiday. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Ecco Holiday zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Ecco Holiday

gavron
zwiedzający - 1 punktów

1940 osoby z 3637 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-26 14:08:24
zalety: tanio
wady: biuro oszukuje na wycieczkach fakultatywnych
rezydentka nie potrafi nic załatwić
opinia: Wykupiłem wycieczkę Badawaya w Hurghadzie za 60$. Pojechałem na coś co nie miało nawet 50% programu Badawaya. Biuro wykręca się i nie chce oddać pieniędzy. Zaproponowali śmieszną kwotę - 6$.

Omijać szerokim łukiem!!! Nikomu nie polecam Ecco Holiday, strata pieniędzy i nerwów.

| Skomentuj opinię


1878 osoby z 3516 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-28 18:39:30
zalety: Brak.
wady: To co zastaliśmy na miejscu nie było zgodne z opisem w ofercie - po pierwsze dużo niższa klasa pokoju od przypisanych trzech gwiazdek. Brud (kurz i robaki), zarówno w pokoju hotelowym, jak i otoczeniu hotelu - basen, plac zabaw (na zabawkach bardzo liczne ptasie odchody). Brak reakcji rezydenta na żądanie zmiany pokoju.
Hotel Sevilla na RODOS w ofercie ma trzy gwiazdki. Zamiast trzech gwiazdek sugerujemy opis: pokój w suterenie, bez balkonu, bezpośrednio przy ruchliwym chodniku, na widoku (jedna ściana w całości z szyby, a na niej łóżko piętrowe dla małych dzieci), gdzie każdy może zajrzeć w okno, pokój od dawna nie sprzątany, z robakami – bowiem to są właściwe określenia. Brak wymienionych w ofercie: balkonu, telefonu i codziennych animacji dla dzieci to drobiazg przy tym wszystkim. To te liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi, o których mowa była w ofercie. CHCESZ MIEĆ UDANE RODZINNE WAKACJE - JAK NAJDALEJ OD ECCO HOLIDAY!

opinia: Opis dotyczy pobytu w lipcu 2010 r, na Krecie w hotelu Sevilla. Podkreślam: zareklamowaliśmy ten pobyt, zgodnie z wymogami biura ECCO HOLIDAY. Reklamację podpisał rezydent na miejscu! Mimo to nie została uwzględniona, jako bezzasadna - taką odpowiedź dostaliśmy po miesiącu z centrali biura!!! Nieco szerzej nasze uwagi, reklamowaliśmy:
1.Znacznie niższy standard pokoju od opisywanego w ofercie Ecco Holiday. Nie były to trzy gwiazdki, które wykupiliśmy. Pokój, w którym nas ulokowano, jest poza jakimikolwiek standardami! Usytuowany w przyziemiu, poniżej poziomu gruntu i poziomu basenu. Nie wchodziło się do niego przez hol hotelowy z recepcją, wejście znajdowało się bezpośrednio z zewnątrz, przy ciągu spacerowym prowadzącym na basen. Pozbawiało to pokój jakiejkolwiek intymności, zmuszając do przebywania stale przy zasuniętych zasłonach. Pokój bez balkonu lub tarasu (w opisie oferty wyraźnie zaznaczono balkon/taras). Szafa w znacznej części okazała się atrapą, bowiem zamiast półek znajdowały się w niej zakurzone rury.
2.Pokój był stale brudny. Przy wprowadzaniu się znaleźliśmy martwe i żywe owady oraz mnóstwo pajęczyn i kurzu. Stan ten utrzymał się podczas całego pobytu. Na nic zdało się proszenie o posprzątanie w recepcji.
3.Łazienka bardzo brudna, liczne, sporych rozmiarów pajęczyny. Nie sprzątana ani razu.
4.Sufit w łazience usytuowany na wysokości ok. 180 cm, co powodowało, że mąż (wzrost 195 cm) korzystając z niej musiał kucać!
5.Dolna szyba w drzwiach wejściowych do pokoju rozbita.
6.Łóżko dziecinne w pokoju piętrowe, ulokowane na oknie!!!
7.Plac zabaw nie do użytku. Bardzo liczne ptasie odchody na zabawkach, stolikach, krzesełkach przez cały czas naszego pobytu. Nikt nawet nie próbował ich sprzątać.
8.Basen brudny. Nasze dzieci po korzystaniu z niego dostały wysypki,dziecko znajomych - infekcji bakteryjnej ucha, wymagającej wizyty u lekarza i podania antybiotyku.
9.Ręczniki w pokoju podczas naszego pobytu nie zostały zmienione ani razu. Pościel też nie. Pokój nie sprzątnięty ani razu.
10.Pierwszego dnia pobytu w rozmowie z rezydentką zażądałam zmiany pokoju, na co otrzymałam odpowiedź, iż mam to sama załatwić w recepcji, i że w miarę możliwości zmienią nam pokój. W recepcji hotelowej otrzymałam odpowiedź odmowną, motywowaną tym, iż pokojami dla czterech osób (2 + 2) dysponują jedynie tam „na dole”, nie ma więc możliwości zakwaterowania czterech osób w głównej części hotelowej.
11.Całości licznych udogodnień dla rodzin z dziećmi, jak napisano w ofercie, dopełniało zaniedbane otoczenie hotelowe – niedokończone ogrodzenie skarpy na wprost naszego pokoju z wystającymi z ziemi metalowymi prętami, brudnymi i cuchnącymi z daleka ogólnodostępnymi toaletami usytuowanymi przy basenie, popękanymi i zachlapanymi farbami schodami, itp.
12.W ofercie Ecco Holiday hotel Sivilla oceniany jest na trzy gwiazdki, jak czytamy: położony jest wśród egzotycznej zieleni, stanowi doskonałe miejsce dla osób poszukujących malowniczych widoków i spokojnego wypoczynku, ze względu na liczne udogodnienia hotel szczególnie polecamy rodzinom z dziećmi. Niestety, też żadna z tych informacji nie okazała się prawdziwa. Hotel położony jest w dość zaniedbanej okolicy, a egzotyczna zieleń to chyba okoliczne szklarnie. Jeszcze w trakcie naszego pobytu, w tymże hotelu, przyjęcia zakwaterowania w sąsiednich z naszym pokojach odmówiła kadra i uczestnicy obozu (pomimo podjęcia generalnego sprzątania i dezynfekcji pokoi przez obsługę hotelu następnego dnia po przybyciu obozu, by zatrzymać jego uczestników). W efekcie czego zostali przeniesieni do innego hotelu. Obsługa hotelu gwałtownie rozpoczęła też gruntowne porządkowanie i sprzątanie całego terenu otaczającego hotel: mycie traktów spacerowych, toalet przy basenie i inne prace porządkowe. W dzień naszego wyjazdu na wieść o zapaleniu ucha i konieczności podania antybiotyku dziecku po skorzystaniu z basenu, rozpoczęto też czyszczenie basenu. Rodzinę, której dziecko zachorowało, również przeniesiono do innego hotelu.
KRÓTKO MÓWIĄC - POBYT W TYM HOTELU ZAREKLAMOWAŁO PONAD 40 OSÓB O KTÓRYCH WIEMY - A ECCO HOLIDAY NIE WIDZI PROBLEMU!!! CZYLI MAM ROZUMIEĆ, ŻE BRUD I ROBACTWO W TRZECH GWIAZDKACH TO DLA NICH STANDARD? DLATEGO SZCZERZE ODRADZAM.

| Skomentuj opinię (1)


pestka21
zwiedzający - 4 punktów

1947 osoby z 3656 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-22 23:27:48
zalety: świetna organizacja, profesjonalni rezydenci, jak mówią i piszą tak robią
wady: nie stwierdzono
opinia: Byłam na dwóch wyjazdach wakacyjnych z tym biurem. Za każdym razem dołożono wszelkich starań żeby wakacje były udane. Pierwszy wyjazd był na wyspę Kos i tu za wcześniejsza rezerwacje otrzymaliśmy od biura wycieczkę fakultatywną gratis na wyspę Nissyros. W następnym roku była Tunezja tydzień wypoczynku i tydzień zwiedzania. Wycieczka zorganizowana świetnie, ciekawy program, wspaniała rezydentka pani Renata oraz cudowny kierowca Samir. Natomiast tydzień wypoczynku miał być niespodzianką, wykupiliśmy FORTUNA HB a otrzymaliśmy świetny hotel Chiraz All inclusiv. Biuro bardzo sie postarało za co należy się wielki szacunek

| Skomentuj opinię


1933 osoby z 3633 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-16 22:20:50
zalety: żadne
wady: same
opinia: Jak tak czytam to przypominam sobie mój wyjazd na Sri Lankę 3 lata temu. Biuro oszukało nas na noclegach tzn pierwszy nocleg czyli zakwaterowanie miało miejce o 11 w południe nastepnego dnia. Pierwszy nocleg miał byc w Colombo a był na drugim końcy wyspy.
Rozumiem ze zaoszczędzili na tym noclegu.
Kradzieże pieniądze drobne przedmioty z autobusu i skandalicznie niekompetentni przewodnicy i rezydentka
Za ostatni nocleg kazano nam płacić. Podobnie jak za ostatnia obiadokolacje.
Ja juz więcej nie skorzystałabym, ale widzę ze jeszcze jezdzicie z tym biurem


| Skomentuj opinię


1941 osoby z 3651 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-06-28 17:02:34
zalety: dobra obsługa, przystępne ceny, korzystne oferty specjalne
wady: rezydenci bywają różni
opinia: Wyjeżdżam wyłącznie z biurem Ecco Holiday. Beznadziejni rezydenci są wszędzie, jednak nie mogę poskarżyć się na żadnego z Ecco. W kwietniu 2005 wykupiłam pierwszy raz w Ecco 2 tyg. pobyt w
Menaville. Na trzy dni przed wylotem zaproponowano mi przedłużenie pobytu.

W tym samym roku wymyśliłam dłuższy pobyt latem połączony z rejsem. Sądziłam, że dołączę do jakiejś grupy angielsko języcznej i jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że mam swojego pilota, swoje samochody itd...Rzeczywiście wiza jest droższa, ale w innych biurach też: np Scan Holiday wlicza wizę (20$) w cenę wycieczki. W Alfie, w styczniu 2005 zapłaciłam 18$.
Jednak sądzę, że nie biuro na tym zarabia lecz egipski turoper. Za pięć tygodni znowu będę Ecco Holiday w Egipcie... Pozdrawiam...

| Skomentuj opinię (1)


1938 osoby z 3645 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-19 16:17:01
zalety: Jest dość tanio, tzn mniej więcje ceny są jak w innych biurach.
wady: Fatalny rezydent, fatalan komunikacja interpersonalna. lot opozniony ponad 9 h i beznadziejne tlumaczenia.
opinia: Nie jestem zadowolona z tego biura, nie dlatego ż e przewoźnik - CentralWings nie wywiazał się, lecz dlatego, że rezydenci zwyczajnie 'olali' sprawę.

| Skomentuj opinię


1929 osoby z 3628 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-14 17:31:32
zalety: Brak zalet niestety!!!
Ceny porownywalne z innymi organizatorami.
wady: Brak kompetencji rezydentek!!!
Błędne informacje!!!
Kłamstwa, na szczęście można łatwo im to udowodnić
opinia: Na chwilę obecną to tyle.
ponieważ jestem w trakcie składania pozwu przeciwko Ecco holiday.Jak tylko uzyskam prawomocny wyrok napewno opublikuję!!! całkowity brak szacunku dla klienta:)))

| Skomentuj opinię


1879 osoby z 3529 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-24 11:36:05
zalety: Od 13-20.07.2009 wykupiłem przez internet w dn 11.07.2009 0 godz.16 .30 wczasy w Egipcie
w hotelu Menaville.Uważam ze czas tam spędzony(za tak małe pieniądze las minute) będe
mile wspominać
wady: Zbyt dużo jedzenia nie przystosowanego dla naszych rodaków.Drogie wycieczki fakultatywne.
opinia: Bardzo miły przelot liniami arabskimi AIRO CAIRO
w tym dobry posiłek.Dobra opieka rezydentki Pani
Dominiki.Sprawny transport z lotniska do hotelu
i odwrotnie.Będe polecał te biuro znajomym.Zwiedziłem kilkanaście krajów z róznymi
biurami,te uważam za jedno z lepszych

| Skomentuj opinię (2)


Daras77
zwiedzający - 1 punktów

1931 osoby z 3634 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-21 21:36:10
zalety: Tanio. Płacisz za to co dostajesz.
wady: Nie dbają o stałych klientów tak jak inne biura (mam na myśli dodatkowe rabaty):(
opinia: Jestem zadowolony z wyjazdu do Grecji. Nie zawiodłem się na niczym i nie zapłaciłem dużo. Hotel i atmosfera wokół była taka jak ją przedstawiono nam w Polsce. Także polecam...

| Skomentuj opinię


1926 osoby z 3624 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-07 18:41:57
zalety: brak
wady: same wady zwłaszcza opieka rezydenta
opinia: Spędzaliśmy wczasy w Bułgarii w hotelu Magnolia i nigdy więcej...Nie z tym biurem Hasło nie ważne gdzie ważne, z kim ma tu dosłowne znaczenie ---bo na 100% nie z tym biurem

| Skomentuj opinię


1929 osoby z 3631 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-03 17:44:24
zalety: brak
wady: -brak możliwości reklamacji
-na Krecie kazano mi zwrócić się do Ecco Holiday Poznań a tu odpowiedziano, że winny był podmiot organizujący imprezę fakultatywną (ale kasował Ecco Holiday)
opinia: Wróciliśmy z Krety, gdzie wykupiliśmy u rezydenta Ecco Holiday drogą wycieczkę na Santorini.Niestety pechową, od razu na miejscu zgłosiłam reklamację o zwrot kosztów tej części imprezy która się nie odbyła.Kazano mi zrobić to w biurze w Poznaniu.
Otrzymałam odpowiedź, że ,,organizator nie ponosi odpowiedzialności za imprezy fakultatywne organizowane przez lokalne podmioty ".ZROBIONO NAS W ... !!! Skasować tak - uwzględniać reklamację NIE !
Wybierając wakacje ,,NIE WAŻNE GDZIE, LECZ Z KIM"
OSTRZEGAM ! NIGDY WIĘCEJ Z ECCO HOLIDAY !!!

| Skomentuj opinię (4)


1932 osoby z 3639 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-23 01:54:15
zalety: Hotel zgodny z katalogiem
wady: Fatalna obsługa rezydentów
opinia: Byliśmy z EH na Rodos.Jeśli ktoś jedzie na wakacje z biurem tylko po to żeby nie zajmować się szukaniem noclegu i przelotu to jak najbardziej ok - wszystko o czasie i zgodnie z katalogiem. Jednak jeśli by nam przyszło korzystać z opieki rezydentek to byłaby masakra - dziewczyny pomimo że bardzo miłe to maksymalnie niekompetentne i nie zaradne. Rada dla wszystkich chcących wypożyczyć samochód - nie próbujcie zaoszczędzić parę euro wynajmując autko przy "pomocy" rezydentek. Po pierwsze naczekacie się i nadenerwujecie a po drugie mimo zapewnień rezydentek przy odbiorze okaże się że ubezpieczenie wcale nie jest takie kompletne jak to miało być. Idźcie na miasto i wypożyczcie samochód w którejś z największych wypożyczalni - dopłacicie 10 euro ale bedziecie mieli święty spokój. Druga rada - to wycieczki fakultatywne. Jeśli jesteście choć odrobinę zaradni to nie dajcie się nabrać i nie przepłacajcie. My wyspę zwiedziliśmy na własną rękę wzdłuż i wszerz bez najmniejszego kłopotu. Dla przykładu wycieczka na Simi którą można zorganizować sobie samemu w porcie (nawet osoby nie znajace ang. załatwią bez problemów) kosztowała ok 50% taniej niż poprzez biuro.
Pozdrawiam,

| Skomentuj opinię


1925 osoby z 3625 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-16 10:10:00
zalety: Niczym się nie wyróżniają , natomiast mają "gdzieś" klienta gdy sytuacja tego wymaga.
wady: Wygląda na to że nie zależy im aby klient wracał do tego biura. Rezydenci zachowują się jakby pracowali za karę, nie oczekujcie z ich strony jakiejkolwiek pomocy , jedyne na czym im zależy to sprzedać bardzo drogo wycieczki fakultatywne. W miejscowych agencjach kupiliśmy to samo za połowę ceny oferowanej przez rezydentkę.
opinia: Po raz pierwszy skorzystałem z oferty tego biura i wszystko było ok. aż do do czasu gdy po tygodniu pobytu poinformowano nas o zmianie terminu odlotu ( o ponad 12 godz. później niż było w ofercie ). Rezydentka oświadczyła ,że pokoje musimy i tak opuścić rano i te 12 godz. spędzić gdzie kto może czyli na ulicy. Można było przedłużyć pozostanie w hotelu o 12 godz. ale za bardzo wysoką dopłatą z własnej kieszeni oczywiście. Recepcjonistka w hotelu niechcący chyba się wygadała , na pytanie dlaczego tak drogo ,że tak uzgodniono z naszym biurem. Czyżby " biznesik " rezydentki z menedżerem hotelu ?. Jako nieliczni zapłaciliśmy , natomiast wiele osób w tym dużo z malutkimi dziećmi musiało się tułać po ulicach od dziesiątej rano do 10-tej wieczorem bo już nie mieli takiej kasy. W efekcie zamiast wróćić wypoczęci do kraju wczesnym wieczorem musieliśmy spędzić całą noc w samolocie ( 6 godzin lotu oczywiście bez żadnego posiłku, tylko jeden kubeczek wody mineralnej na osobę ), przedłużać urlopy o jeden dzień i jechać do domu 7 godz. samochodem po nieprzespanej nocy.A wybraliśmy ofertę Ecco w dużej mierze ze względu na dogodne terminy lotów. Ponieważ ze strony biura nie było żadnej pozytywnej reakcji na uciążliwą jak by nie było zmianę nie polecam Ecco jako biura przyjaznego swoim klientom.

| Skomentuj opinię (2)


Everet
zwiedzający - 1 punktów

1927 osoby z 3630 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-07 19:10:31
zalety: Dobre ceny, szeroka oferta.
wady: Jak na razie nie zauważyłem.
opinia: Jeżdże z nimi od 3 lat i zawsze wracam zadowolony. Byłem już z nimi na krecie, Cyprze, Teneryfie i w Egipcie, teraz latem lecę na Costa Del Sol.

| Skomentuj opinię


sama57, kwidzyn
zwiedzający - 1 punktów

1840 osoby z 3456 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-10 23:26:47
zalety: żadne
wady: same wady
opinia: Wykupiłam wycieczkę do Bułgarii - hotel LTI BERLIN GREEN PARK od 01.07 do 08.07. 2011roku. Na dzień dobry, wykiwali mnie , gdyż przesunęli wylot na 02lipca, i już miałam jeden dzień \" w plecy\". Do hotelu , zajechałam o 6 rano, kierowca wysadził mnie i pojechał dalej, sam rozwoził klientów , bo pani rezydentka wysiadła sobie wcześniej z grupą w innym hotelu. Kiedy więc weszłam na recepcję okazało się,że kierowca pomylił hotele (!!!) i zamiast do hotelu BERLIN GREEN PARK, wysadził mnie pod hotelem GREEN PARK !!!. Rezydentka nie odbierała telefonu więc zadzwoniłam do pierwszej z list , która poradziła mi dojechać do mojego hotelu taxi za moje pieniądze, które później po wielu trudnościach oddali.Kolejna wpadka tego biura to obiecana wycieczka za wczesne wykupienie wczasów. Niestety wycieczka do Warny, do muzeum Warneńczyka się nie odbyła , nie wiadomo dlaczego, ale w zamian zaoferowano nam wyjazd do Warny na zakupy z czego wszyscy się ucieszyli chociaż zbyt szybko. Biuro wywiozło nas chyba do najdroższego sklepu, typu GALERIA, gdzie zwykły \" podkoszulek\" kosztował(65 lewa) po przeliczeniu około 130 zł.
\r\nI na koniec \"perełka\" w postaci godziny odlotu. Wymeldować trzeba się było o godz.12 w południe, a lot był o północy więc pod hotelem spędziłam \"urocze\" 8 godzin w upale i zapewne głodna i spragniona gdyby nie uprzejmość hotelu, który zapewnił mi wyżywienie do momentu wyjazdu z hotelu. Biura nie interesowało w jaki sposób mam przetrwać w tej spiekocie pod hotelem , ważne ,że zgarnęli kasę , jedyne co zaoferowałam mi rezydentka to \" pani może sobie iść na spacer a pokój i jedzenie może pani sobie do wieczora wykupić\" Pytam - miałam 8 godzin spacerować w upale w koło hotelu i jeszcze ponieść koszt wykupienia jedzenia i pokoju? A gdzie moje pieniądze zapłacone za 01 lipca, bo w hotelu byłam dopiero od soboty 02 lipca.Gorąco odradzam to biuro, nigdy więcej z tym biurem nie chcę nigdzie jechać ,ich motto \" ważne gdzie, ważne z kim\" jest bardzo trafne - z nimi nigdzie!!!!
\r\n

| Skomentuj opinię


1928 osoby z 3633 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-20 17:40:50
zalety: B R A K !!!!!!
wady: Kompletny brak profesjonalizmu!!!!
opinia: Odradzam wszystkim korzystanie z usług Ecco Holiday!!! Przede wszystkim ze względu na obsługę ich lotów czarterowych przez CentralWings, oraz FATALNE,beznadziejne i kompletnie niezaradne rezydentki (na Krecie)!!! PS. Poszukuję osób wracających z Heraklionu do Poznania 17 sierpnia 2008 lot 13.30 :-) CO 458. dario.b@onet.eu

| Skomentuj opinię


1835 osoby z 3450 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-05 12:24:16
zalety: hotel spełnił oczekiwania
wady: brak profesjonalnego podejścia rezydentek
opinia: Brak profesjonalizmu, dzień przed wylotem miała być podana informacja o godzinie wylotu i wszystkie informacje na ten temat.Do godz 22:00 nie było żadnych informacji na tablicy ogłoszeń dzień przed wylotem.Po próbie skontaktowania się z rezydentką Ecco Holiday (nie odbierają telefonu dopiero po kilku telefonach udało się nam skontaktować) podczas rozmowy Pani powiedziała, że nie może oddzwaniać do klientów Ecco Holiday (co powinno być jej obowiązkiem) wysłała sms\'a późnym wieczorem nie racząc nas przeprosić bo tak naprawdę nie wiedzielibyśmy o której ma być po nas autokar i o której mamy wylot. Na następny dzień Pani rezydentka nie przeprosiła nas za zaistniałą sytuację.

| Skomentuj opinię


1836 osoby z 3455 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-27 12:27:24
zalety: Wszedzie na czas.
\r\nMili opiekunowie(rezydenci)
\r\nZnakomite zorganizowanie wycieczki.
\r\nDuzo by jeszcze wymieniac.
wady: Na chwile obecna nic mi nie przychodzi do glowy ;)
opinia: 15 czerwca lot na krete.
\r\nJuz na lotnisku mozna bylo zauwazyc Profesjonalizm Firmy ECCO HOLIDAY.
\r\nSzybkie wydanie kart pokladowych spowodowalo ze nawet nie wiem kiedy a juz siedzielismy w samolocie...
\r\nPo dolocie na miejsce,i odebraniu walizek udalismy sie do punktu ECCO HOLIDAY gdzie nie bylo problemu ze znalezieniem szyldu firmy.
\r\nTam juz czekaly na Nas panie gdzie informowaly kto do jakiego ma isc autobusu.
\r\nZ lotniska do Naszego Hotelu bylo ok 1,5h drogi auobusem.
\r\nPo drodze z rezydentka rozwozilismy innych wczasowiczow po ich hotelach,z racji tego ze Nasz byl ostatnim docelowym.
\r\nKiedy juz dotarlismy czekal na Nas Nasz prawowity opiekun.
\r\nPo wyjsciu z autobusu kazdy bral swoja walizke i czekal na reszte.
\r\nHotel znajdowal sie na gorze dlatego po walizki zjechal specjalnie przygotowany na to samochod.
\r\nNa recepcji rozdano klucze i kazdy zostal odprowadzony przez Boya hotelowego do pokoi.
\r\nCaly hotel jak i pokoje byly w stylu Greckim.
\r\nokna drewniane itd.
\r\nW pokoju klimatyzacja,telewizor lazienka taras.
\r\nNiestety kiedy otworzylem szafe uciekal tam robaczek ;)
\r\nAle to jest tam norma poniewaz jest tam duzo zieleni w kolo.
\r\nPrzez tydzien czasu ubilem tylko 3 robaczki ;)
\r\nCzyli nie jest zle jak na Grecje.Pokoje dzien w dzien sprzatane nawet w niedziele.
\r\nWidok z tarasu???
\r\nPieknyyy...
\r\nPalma za nia basen za nim gory i morze.
\r\nCos czego u nas nie da sie zobaczyc.
\r\nPodobny widok jest na tarasie gdzie je sie posilki.
\r\nCo do posilkow pyyycha.
\r\nDuzo, i roznorodnie.
\r\nDeser do kazdego posilku tez pycha ;)
\r\nCo do rozrywki?
\r\nJest tam bilard,i cos tam... ja to nazywam dysk ;p
\r\nStol do ping ponga kolo basenu.
\r\nFotel masujacy.
\r\nBarmani jak i kelnerzy mili lecz niestety nikt nie mowi po POLSKU!
\r\nAle idzie sie dogadac:p
\r\nMy znalezlismy 3 plaze.
\r\nIm dalej tym lepiej.
\r\nTej 1 nie polecam ja bylem na tej 2 ok 15min drogi na pieszo i jest super.13min skrutem;p
\r\nCzasami kasuja za lezak i parasole ale nie zawsze 7 euro.Na wycieczki lepiej jezdzic na wlasna reke bo taniej.
\r\nKosciol i msza dla katolikow jest w centrum.
\r\nCo do kradziezy?
\r\nNie znaja tam tego.
\r\nkluczyki w stacyjkach skutery stoja gdzie popadnie a towar pod sklepem czeka na otwarcie.
\r\nNo i tyle.
\r\nWarto tam jechac i poznac ten inny swiat i kulture Grecka.
\r\nPOZDRRAWIAMY NOWOZENCY z TORUNIA ;)

| Skomentuj opinię


1836 osoby z 3456 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-30 19:49:45
zalety: brak
wady: komunikacja z rezydentami, ignorowanie i bagatelizowanie problemu
opinia: Wycieczka zagraniczna. Podczas transferu autokarowego z lotniska do hotelu,W AUTOKARZE GINIE BAGAŻ PODRÓŻNY! Rezydentka wysiada wcześniej, nie dojeżdża do końca trasy- do ostatniego hotelu (mojego hotelu), zostaje sam kierowca autokaru, nie mówiący po polsku. Brak osób odpiwiedzialnych za ten incydent.

| Skomentuj opinię


1839 osoby z 3465 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-21 12:22:06
zalety: dolecieliśmy i wróciliśmy
wady: zostaliśmy oszukani
opinia: Witam. Byłam, razem z rodziną i przyjaciółmi, na \\\\\\\"wakacjach\\\\\\\" z Ecco na Rodos w dniach 28.05 - 04.06.2011. Po wylądowaniu w Grecji okazało się, iz nie zostaniemy zakwaterowani w wybranym niemal pół roku wcześniej hotelu Miraluna, zamiast tego dostaliśmy hotel o niższym standardzie-hotel, którego z wielu względów w ogóle nie braliśmy pod uwagę zamawiając wycieczkę. Jako powód tej nieoczekiwanej zmiany wymieniono awarię kanalizacji w hotelu Miraluna, co łatwo dało sie sprawdzić i okazało się wierutnym kłamstwem. Oprócz naszej grupy oszukanych zostało ok. 40 osób. My na pewno tego tak nie pozostawimy. Nie polecam wakacji z Ecco.

| Skomentuj opinię