Biuro podróży Exim trours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.09 / 5.00
38% opiniujących poleca Exim trours
Opinie klientów biura podróży Exim trours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Exim trours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Exim trours

Maszkarka76
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-11 14:14:53
zalety: To biuro podróży nie ma zalet !!!
wady: - niekompetentni rezydenci (byłam w Tunezji 09-23.08.18 r. rezydent Timor Ellili. Tragedia !!! W ogóle nie pomocny człowiek, nie potrafił załatwić żadnej sprawy, brak przy transferze na lotnisko, nie odbierał telefonów !!!
opinia: Nie polecam tego biura !!! Kupiłam od nich wycieczkę do Tunezji 9-23.08.18 hotel Diana Beach. Brud i syf jaki tak zastałam był przerażający. W całym hotelu nie działała klimatyzacja !!! Byliśmy z grupką znajomych, po przylocie do Polski wszyscy zgłosiliśmy reklamację i nikomu jej nie uznali. Kpina !!! Nie wyjeżdzajcie z tym biurem podróży !!!

| Skomentuj opinię


januszm
zwiedzający - 2 punktów

59 osoby z 59 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-11-30 11:35:58
zalety: Zadne
wady: LITYLKO
opinia: Polecam biuro podroczy osobom spragnionym kłopotów organizacyjnych ze strony organizatora.Po ściągnięciu należnych opląt jakakolwiek opieka,pomoc"0",Informacja o transferach-dojazdach"0" Organizacja powrotu-transfer na lotnisko "0".Moja ocena nie 1 lecz -1
Bez pozdrowień j.marcinkowski

| Skomentuj opinię



Justynab
zwiedzający - 1 punktów

93 osoby z 127 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-04-04 12:37:13
zalety: Brak zalet
wady: Złodziejaszki.
opinia: Mieliśmy z mężem wykupioną podróż poślubną na Malediwy. Przed podróżą okazało się, że jestem w ciąży, a kilka dni wcześniej Malediwy zostały wpisane na listę krajów, w których panuje wirus zika. Dostałam od lekarza absolutny zakaz wyjazdu w ten rejon. Mimo wykupionego ubezpieczenia od rezygnacji, dziesiątek telefonów, błagań, próśb i rozmów z przeróżnymi pracownikami Biura Exim Tours straciliśmy 90% kwoty zapłaconej za mnie, nie było możliwości, aby ktokolwiek inny pojechał za mnie z mężem (zażyczyli sobie za to dopłaty 6 tyś zł), nie było możliwości zamiany wycieczki na jakąkolwiek inną. Na domiar złego ściągnęli z mojego męża kilka dodatkowych stów za "pokój dla singla", co wg. nas było już bezczelnością. Zanim wykupiliśmy wycieczkę dzwoniło do nas kilka pań dziennie i pytało, kiedy wreszcie podpiszemy umowę. Natomiast kiedy to my mieliśmy "problem" nikt z nami nie chciał rozmawiać, nie mieliśmy opiekuna, były tylko same bezczelne i bezduszne krótkie odpowiedzi. Na miejscu hotel okazał się bez zarzutu, jednak przez całą wycieczkę mąż nigdzie i nigdy nie zobaczył ani jednego pracownika Exim. Było to właściwie porównywalne do wycieczki organizowanej sobie samemu z wyjątkiem maili, które dostawaliśmy przed wyjazdem. Pierwszy i ostatni raz skorzystaliśmy z usług biura, szczególnie tego. ODRADZAMY!!!!

| Skomentuj opinię (1)


128 osoby z 198 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-23 11:23:19
zalety: Niestety nic dobrego o tym biurze Exim-Tours nie mogę napisać.
wady: Biuro i dział reklamacji uważa że pozostawienie uczestników bez opieki pilota -w jednym wypadku na cały dzień,w drugim dniu na pół dnia w Wenezueli,kraju ogarniętym wojną domową, gdzie patrole zatrzymują autokary i dokonują lustracji z karabinami maszynowymi,gdzie kraj nie ma łączności komórkowej a kierowcy nie znają żadnego europejskiego języka.Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego w Warszawie Departament Kultury,Promocji i Turystyki Ocenił to jako " stworzenie potencjalnego zagrożenia dla mienia i życia uczestników imprezy"- do wzglądu.Biuro nie jest też członkiem Polskiej Izby Turystyki,pomimo że w materiałach reklamowych o takiej przynależności zapewnia- odpowiedz P.I.T. do wzglądu.Duże ryzyko z korzystania z usług tego biura!!!Dział reklamacji w sposób arogancki ignoruje swoich klientów !!!
opinia: Impreza 7+7 Wenezuela.Pilotka P. Romaniuk uczestniczy w konstruowaniu programu tak żeby -tracąc dużo czasu przekroczyć granicę z Brazylią
tylko po to, żeby pilotka- mieszkająca w Wenezueli zakupiła kiełbasy-jak stwierdziła" dla całej rodziny
,bo tam jest dobra przebitka".Dużo podróżujemy ale w tak nędznych hotelach nigdzie nie spaliśmy.Bardzo droga wycieczka awionetką bez sęsu.Widoczność żadna nad wodospadem.Pozostałe uwagi jak w rozdziale "wady".

| Skomentuj opinię


163 osoby z 265 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-05 22:04:08
zalety: brak
wady: wszystko
opinia: Placisz 2800 za hotel, dostajesz za 2100 bo w Twoim byl overbooking i wszystko spoko wedlug Exim Tours. TO biuro o najgorszej opinii na rynku. Zapraszam tutaj po wiecej:
http://www.wykop.pl/link/3341775/exim-tours-oszukane-wakacje-beznadziejna-opinia-a-do-tego-batalia-sadowa/

| Skomentuj opinię


182 osoby z 306 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-01-26 11:46:36
zalety: Brak
wady: Exim Tours kłamie w reklamach że jest członkiem KRAJOWEJ IZBY TURYSTYKI- dpowiedz z tejże IZBY.
Brak łączności z jakąś odpowiedzialną osobą- wszędzie Pani KICKA ,reszta ukryta.P. Kicka na pewno nie działa dla dobra klientów- zresztą dla dobra biura EXIM TOURS też nie -starczy poczytać opinie.Pani Kicka tez nie zgadza się z uwagami; klientów,biura pośredniczącego w załatwianiu,jak również DEPARTAMENTU KULTURY,PROMOCJI I TURYSTYKI URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO WOJEWÓDZTWA MARSZAŁKOWSKIEGO W WARSZAWIE -który stwierdził że Exim-Tours "wprowadza zagrożenia dla ŻYCIA I MIENIA DLA UCZESTNIKÓW IMPREZY 7+7 Wenezuela.

opinia: Wycieczka objazdowa Wenezuela 7+7.Pilotka zostawia część grópy bez opieki w dwóch dniach
objazdu. W kraju w którym do autokaru wsiadają wojskowi z karabinami maszynowymi gdzie nie ma łączności z nikim gdzie nie można się z nikim porozumieć.Pilotka pani Sylwia Romaniuk dorabia jak
może.Do Brazylii jedziemy tylko po to żeby p.Sylwia Romaniuk zakupiła kiełbasy "dla całej rodziny,bo tam jest dobra przebitka"(jest mieszkańcem Wenezueli).Najgorsze hotele-nawet jak na objazdówkę.Autokary niesprawne i t.d.Stanowczo odradzamy korzystanie z biura EXIM-TOURS

| Skomentuj opinię


210 osoby z 362 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-24 20:00:57
zalety: brak
wady: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam
opinia: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

| Skomentuj opinię


212 osoby z 363 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-24 20:00:07
zalety: brak
wady: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam
opinia: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

| Skomentuj opinię


212 osoby z 363 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-24 19:59:08
zalety: brak
wady: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko
opinia: UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

UWAGA - biuro z poważnymi kłopotami finansowymi. No chyba że lubicie takie ryzyko - zdecydowanie odradzam

| Skomentuj opinię



223 osoby z 389 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-03-19 10:15:42
zalety: Idealny kontakt.
Dobra cena wycieczki.
Super rezydent i przewodnik
wady: Brak darmowego poczęstunku w samolocie do Agadiru.
opinia: Wylot z Poznania.2 tygonie w Maroku/28.02.2015 do 13.03.2015/. Tydzień objazd po Cesarskich miastach,drugi tydzień wypoczynek w hotelu Iberostar.
Przewodnik na ojazdówce p.Iza Pawlak.
Tak wspaniałej przewodniczki to jeszcze nie spotkałem,a jeżdzimy co roku na wakacje po różnych rejonach świata.Jej wiedza i sposób prowadzenia zasługuje na najwyższe uznanie.
Hotel pobytowy nie jest najnowszy ale czysto i obsługa na najwyższym poziomie.Można od biedy porozumieć się i po polsku.Najlepiej jest mówić po francusku lub po angielsku.Z czystym sumieniem polecam Exim Tours w Agadirze.

| Skomentuj opinię (1)


230 osoby z 403 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-11-05 10:39:15
zalety: Dobrze klimatyzowany autokar podczas objazdu. Wyminiłbym hotele gdyby nie ciągłe klopoty z klimatyzacją w wielu z nich
wady: Arogancka rezydentka na lotnisku.
Arogncka odpowiedź, która niczego nie wyjaśnia, na moją reklamacje.
opinia: Mój pierwszy wyjazd z tym biurem jest zapewne ostatnim. 30 lipca br podpisałem umowe o świadczenie usług turystycznych na imprezę "Tunezja w pigułce" (tydzień) plus odpoczynek (tydzien w hotelu "Les Pyramides w terminie 18.09.2014. Na dwa dni przed wylotem dopwiadywałem się czy nie zaszły zmiany i dowiedziałem się, że impreza odbędzie się zgodnid z planem. Po przylocie na lotnisku dowiedziałem sie, że zamieniona została kolejność. Najpierw odpoczynek (nie wiem po czym), a potem zwiedzanie. Pani rezydentka tonem nie znoszącym sprzeciwu (zapene obce jej jest słowo przepraszam) nakazała abym jechał do hotelu, a jeśli mi się to nie podoba mogę zostać na lotnisku. Na moje pytanie i co dalej odpowiedziała "Nie wiem". Oczywiście złożyłem reklamacje stwierdzając w niej iż po to zawarłem umowę (objazd + odpoczynek) aby po tygodniu zwiedzania móc odpocząć. Opisałem także chamskie zachowanie rezydentki. Ostatniego dnia przed upłynięciem terminu na odpowiedź otrzymałem krótkie pismo z Exim Tours w którym biuro przeprasza za zmianę i twierdzi iż nastapiła ona chęcią usatysfakcjonowania mniew związku z warunkami pogodowymi, lokalnymi świetami itp. Oczywiście w piśmie nie było ani słowa na temat zachowania się pani rezydentki na lotnisku. Podczas pobytu dowiedziałem się, że w przewidzianym terminie ponadczterdziestoosobowa grupa pojechała na część objazdową. Zatem dla tych wybrańców nie było przeszkód wzwiązanych z pododą, świetami itp. Spodziewałem się przeprosin i wobec zlamania regulaminu rekompensaty. zamiast tego, podobnie jak w komentarzu powyżej otrzymałem wymijające pismo. To istotni jest żenada, która nie powinna wystąpić w renomowanym biurze. Poniosłem dodatkowe koszty związane z rozmowami telefonicznymi z mojej komórki z przedstawicielami biura w Łodzi (prawie 200 zł), próbując wyjaśnić sytuację. W tej sytuacji pozostaje izba turystyczna i droga sądowa. Zatem odradzam korzystanie z tego biura biuro. Są o wiele lepsze na litery"R" lub "I", których nazw nie wymieniam aby nie robić reklamy. Umowa nr 411924628.

| Skomentuj opinię


skorpion2007
zwiedzający - 1 punktów

243 osoby z 428 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-08-08 12:12:40
zalety: nie mam zdania
wady: są z powodu rezydentki Jolanty Mazur
opinia: Wykupiłam wycieczkę fakultatywną z Korfu do Albanii.Pani Jolanta Mazur nie starała sie wogóle nas znaleźć i całe zwiedzanie zmuszeni byliśmy odbyć z rosyjską pilotką.Po rosyjsku nie znam wiele słów więc nie muszę dodawać ,że 79 euro na osobę to było wyrzucenie pieniędzy w błoto.Pani Jola Mazur nawet nie starała się nas przeprosić a naszemu rezydentowi z hotelu powiedziała ,że w tej sprawie ona nie ma nic do powiedzenia i ona ma to gdzieś. To skandal! Ta pani od maja 2014 pracuje na Korfu jako rezydentka z Exim Trours.Wcześniej pracowała w Egipcie.Widocznie mieli jej tam dosyć>

| Skomentuj opinię (1)


ines10
zwiedzający - 4 punktów

278 osoby z 499 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-29 20:36:38
zalety: Brak
wady: Chamstwo, brak szacunku dla klienta
opinia: Szkoda slow, Wycieczka za grube pieniadze, nie pokrywala sie z oferta, inny hotel w innym miejscu, tragedia! Zero rekompensaty, po napisaniu reklamacji zero , artykul w DZ tez nie pomogl.

| Skomentuj opinię


kamixx
zwiedzający - 3 punktów

285 osoby z 513 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-12 20:05:12
zalety: brak !!!
wady: tylko i wyłącznie !!
opinia: Byłam z tym biurem na wycieczce do Egiptu (2013r.) i odraczam wyruszania z nimi gdziekolwiek. Rezydent kompletnie nie spełniał oczekiwań i nie interesował się swoimi podopiecznymi. Przykładem na to jest to ,że zapewniał on nam polskiego przewodnika na wszystkie wycieczki jednak tak nie było przez co czuliśmy się oszukani. Nie poinformował nas on o również o zmianie godziny wycieczki co w konsekwencji doprowadziło do godzinnego czekania przed hotelem. Podróżując już tyle z różnymi biurami podróży jestem zawiedziona tą firma. Przykre sytuacje, które nas spotkały te popsuły nam wakacje i zniechęciły do tego biura. NIE POLECAM JEŚLI CHCESZ SPĘDZIĆ BEZSTRESOWO WAKACJE !

| Skomentuj opinię


AMALEXIM
zwiedzający - 1 punktów

299 osoby z 544 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-03-15 08:57:06
zalety: Ubezpieczenie od chorób przewlekłych w cenie imprezy
wady: Niepoważne traktowanie klienta, brak przedstawiciela na lotnisku, konieczność samodzielnego drukowania biletów.
opinia: Exim Czechy biuro dołuje, kontakty z pracownikami na poziomie oddziału psychiatrycznego. Brak reakcji na kontakty klienta. W 2012 byłem na 3 imprezach, rezydenci zero kompetencji. Rezydenci z poprzednich lat byli różni, ale w sumie ocena pozytywna. W tym roku mam utrudniony dostęp do syrony internetowej biura. Na moją interwencje otrzymałem informaję, że mam zmienić przeglądarkę bo Explorer Microsoft jest do dup....Inne biura nie wymagają innych przeglądarek. Od 5 lat oczekuje od Exim karty stałego klienta i otrzymania zgodnie z regulaminem bonusów- gadżetów. Na korespondencję w tej sprawie brak odpowiedzi.

| Skomentuj opinię


kamixx
zwiedzający - 3 punktów

305 osoby z 553 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-02-16 19:16:34
zalety: 0
wady: Nie jestem zadowolona z opieki rezydenta pana Hasana obiecał on na każdej wycieczce przewodnika polskiego jednak tak nie było . do delifinarium pojechalismy z panem który nawet słabo znał angileski. Raz kiedy mieliśmy jechac na wycieczkę czekaliśmy 1 godzine pod hotelem na busy i kiedy zrezygnowlaismy i wrocilismy do pokoju zobaczylismy kartke ze wycieczka zostala przełożona . to było bardzo chamskie zaniedbanie ze strony rezydenta ze wczesniej nas o tym nie poinformował chodz wiedzial o tym dzien wczesniej. Nie radze wiec wykupowac wycieczek obajzdowych od niego. Czesto tez przychodził spóźniony na spotkania organizacyjne.
opinia: NIE POLECAM I PRZESTRZEGAM !!!!
LEPIEJ POJECHAC Z KIM INNYM .
NA PEWNO BEDZIESZ ŻAŁOWAĆ !!


Nie jestem zadowolona z opieki rezydenta pana Hasana obiecał on na każdej wycieczce przewodnika polskiego jednak tak nie było . do delifinarium pojechalismy z panem który nawet słabo znał angileski. Raz kiedy mieliśmy jechac na wycieczkę czekaliśmy 1 godzine pod hotelem na busy i kiedy

| Skomentuj opinię


330 osoby z 599 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-11-15 20:01:35
zalety: brak
wady: jak poniżej
opinia: Czuję sie oszukany przez Exim Tours. Nie chcą oddać nam naszych pieniędzy za dojazd na inne lotnisko. Zmienili lotnisko wylotu i zaproponowali, że po powrocie zwrócą nam nasze koszty dojazdu na lotnisko. Teraz pisze do nich pisma, maile, dzwonie, a oni mnie od 2 miesięcy olewają. Nie odzywają się, jakbym wrzucił to wszystko w czarną dziurę. Gościu od reklamacji nie odbiera telefonu, nie odpisuje na maile i pisma ma wszystko gdzieś. Jedyne wyjście na nich sąd bo w normalny sposób nie da się z nimi gadać. Nie polecam, nigdy mi się nie takie tragiczne biuro. Panie za to w biurze ładnie się uśmiechają i palą głupa,bo nie wiedzą co się dzieje, bo normalnie to oni zwracają kasę w tydzień czasu. Bajere to oni mają dobrą.

| Skomentuj opinię



monik2121
zwiedzający - 1 punktów

356 osoby z 648 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-07-04 18:45:53
zalety: -
wady: -
opinia: Byliśmy w Titanic Aqua Park w Hurhgadzie od 09.06 do 23.06. Dzień przed lot z 08.15 przesunięty na 16.30 a na lotnisku niespodzianka kolejne cztery godziny, wylot 20.30 w pokoju hotelowym o 03.00 nad ranem. Dzień stracony a wiadomo było od kiedy że 08.06 jest otwarcie EURO - cymbały. Rezydent na lotnisku i na wycieczkach z eximu bardzo fajni. Natomiast rezydent w hotelu nie zbyt fachowy. Nie dość że mają drogie wycieczki, niezgodne z opisem i czasem trwania to żeby mieć taniej to trzeba kupić na spotkaniu organizacyjnym w pierwszy dzień (specjalnie aby nie zdążyć poznać innych cen), gdzie nie przedstawiono programu dobrze. Po zakupie wycieczek rezydent nie był zbyt miły.Podróż w każdą stronę z innym przewoźnikiem inny niż w umowie. Skutek zniszczone walizki oraz pamiątki. Po prostu zmasakrowano nam torby podróżne.

| Skomentuj opinię


klosart
zwiedzający - 1 punktów

357 osoby z 653 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-25 12:13:31
zalety: dopiero jutro wyjeżdzam
wady: Wylecieć miałem jutro o 15,50 do Hurghady, wylecę o 20,20. Niby tylko 4i pół godziny opóźnienia, ale na miejscu w hotelu będę około 02.00 w nocy i jak znam życie nie dostanę kolacji.... Zadzwoniłem więc do Eximtours z zapytaniem, czy mi to jakoś zrekompensują.... i tutaj niespodzianka. Nikt nie powiedział przepraszam, dowiedziałem się że przylot też mogą mi zmienić. Piszę to jako ostrzenie dla tych, którzy zastanawiają się nad wycieczką z Eximtours
opinia: Wylecieć miałem jutro o 15,50 do Hurghady, wylecę o 20,20. Niby tylko 4i pół godziny opóźnienia, ale na miejscu w hotelu będę około 02.00 w nocy i jak znam życie nie dostanę kolacji.... Zadzwoniłem więc do Eximtours z zapytaniem, czy mi to jakoś zrekompensują.... i tutaj niespodzianka. Nikt nie powiedział przepraszam, dowiedziałem się że przylot też mogą mi zmienić. Piszę to jako ostrzenie dla tych, którzy zastanawiają się nad wycieczką z Eximtours

| Skomentuj opinię


ines10
zwiedzający - 4 punktów

366 osoby z 670 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-28 19:40:58
zalety: brak
wady: same wady
opinia: wymarzone wakacje w Keni wycieczka nie tania bo kosztowala prawie 8tys od osoby, pojechalam z mezem i 2 dzieci, razem 32tys zaplacone w biurze Exim Tours
W programie safari jeepami 4x4 taka informacja w gazetce.
Po przylocie na miejsce okazalo sie, ze w naszym hotelu nie ma miejsc, zostalismy zakwaterowani w innym, nikt nie robil problemu bo hotel ladny, oprucz nas bylo jeszcze malzenstwo z 2 dzieci i 1 para, wszyscy mielismy byc w wybranymw kraju hotelu, dodam, ze ja rezerwacje robilam 3mies wczesniej, para, ktora z nami byla kilka dni wczesniej i caly czas wybrany hotel byl w ofercie biura.
2 dnia pobytu pojechalismy na safari jednakze nie jeepami a busami (konfort jazdy z dziecmi bez porownania) wrocilismy czwartego dnia pobytu do hotelu a piatego uslyszelismy od rezydentki, ze mamy sie pakowac bo zostajemy ewakuowani z bpowodu braku pradu do innego hotelu. Na spakowanie sie mielismy niecala godzine a ze bylo to w godzinach wieczornych pakowalismy sie po ciemku przy swieczkach, przy czym po spakowaniu sie , kiedy czekalismy na busa ktory mial nas przewiezc zauwazylismy, ze w calym hotelu poza pojedynczymi pokojami sie swieci. Pradu nie bylo TYLKO w pokojach polakow i czechow, klientow biura Exim, dziwny zbieg okolicznosci.
Przewieziono nas ze spokojnego i cichego Watamu do miasta Malindi.
Hotelu w ktorym nas zakwaterowano nie mozna bylo nawet porownywac z wczesniejszym !
Rezydentka poinformowala nas, ze roznica wynika z tego, ze wczesniejszy hotel byl w stylu wloskim a ten do ktorego nas przeniesiono jest w stylu Afrykanskim, ale tez ma 4* W 2 pokojach zajmowanych przez nas (3rodziny) klimatyzacja nie dzialala praktycznie przez caly czas, basen byl tak brzydki i sprawial wrazenie na tyle brudnego, ze nikt z Nas nie kompal sie w nim do konca pobytu. Poinformowano nas, ze mozemy kozystac z basenu w hotelu obok, ale po 3 dniach ktos zmienil jednak zdanie i zabroniono nam z niego kozystac, powod-dziecko czyli moj 7 letni syn za glosno sie zachowywal a to byl ponoc basen cichy. Zostal nam jeszcze jeden basen w oddalonym o jakies200m hotelu tej samej sieci do ktorego szlo sie publiczna plaza pelna natretnych miejscowych, wiec wyjscie na basen stalo sie rodzinna wyprawa.
Reklamacje zlozylismy wszyscy.
Przy czym biuro Exim uwaza w swojej odpowiedzi na nasze reklamacje, ze wszystko bylo OK. i ze z umowy sie wywiazali.
Biuro Exim jest jednym z bardziej znanych biur podrozy, ale nie daje im to chyba prawa do takiego traktowania swoich klientow. Czulam sie upokozona kiedy obsluga wypraszala mnie z dzieckiem z basenu z ktorego podobno moglismy korzystac, pozatym czekalam na ta wycieczke 6 lat i miala byc ona dla mnie spelnieniem marzen o Kenii a nie pasmem nieprzeyjemnosci zorganizowanym przez biuro, ktore nie poczuwa sie do zadnej odpowiedzialnosci.

| Skomentuj opinię