Biuro podróży Exim trours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.08 / 5.00
37% opiniujących poleca Exim trours
Opinie klientów biura podróży Exim trours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Exim trours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Exim trours

rejstour
zwiedzający - 1 punktów

483 osoby z 903 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-21 16:34:13
zalety: Ciekawa oferta, umiarkowane ceny.
wady: Rezydenci, jak w każdym biurze,jak w dowolnej firmie pracownicy, zdarzają się nieprofesjonalni lub leniwi.
opinia: Tunezja maj 2009, hotel Riadh Palms- bez zarzutu,
Egipt czerwiec 2009 Hotel Hilton - bez zarzutu.
Staranny wybór hotelu, oczekiwania proporcjonalne do ceny, znajomość przynajmniej jednego języka obcego to gwarancja udanego urlopu- Exim Tours napewno nie odbierze Państwu radości spędzenia miłych wakacji.

| Skomentuj opinię


2926 osoby z 5098 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-19 23:10:09
zalety: Jakie zalety?
wady: Po 7 godzinach koczowania na lotnisku wyleciałam do Tunezji, aby tam około 4 nad ranem dowiedzieć się, że nie ma dla mnie miejsca w hotelu!
opinia: Pan rezydent z rozbrajającym uśmiechem oświadczył mi, że spotkało mnie coś miłego, dostanę hotel o wyższym standardzie gdyż w tym, w którym miałam mieszkać nie ma miejsc.
Wyższy standard polegał na tym, że pokój wychodził na śmierdzące śmietniki i wyziewy z kuchni oprócz tych atrakcji kuchenny szum od świtu. Zamiast hotelowej plaży, plaża publiczna oddalona o kilkaset metrów, na terenie hotelu maleńki basen i kilka leżaków. Po kolejnej awanturze, że nie mam zamiaru tam zostać gdyż na urlop wyjechał ze znajomymi i nie mam zamiaru mieszkać w tym „luksusie” oddalonym od znajomych o kilka kilometrów, rezydent obiecał mi, że jednak dostane pokój w hotelu, za jaki zapłaciłam. Wsadził mnie do taksówki a sam miał dojechać za pół godziny. A ja naiwna uwierzyłam. Koczowałam na walizkach od 9 wzbudzając podejrzliwe zainteresowanie obsługi hotelu (zaczęli podejrzewać, że chcę wkręcić się do hotelu za darmo). Po 14 kiedy raczył się pojawić okazało się, że jednak nie ma dla mnie miejsca może będzie wieczorem. Znajomi zlitowali się i przygarnęli mnie do pokoju. Wieczorem nadal nie było dla mnie pokoju. Kiedy o 23 zagroziłam, że będę nocować na fotelach w recepcji wstawili mi niby tymczasowo rozkładane łóżko do pokoju znajomych. Do końca tygodniowego pobytu nie dostała pokoju a zapłaciłam DOPŁATE DO JEDYNKI. Po powrocie do Polski biuro zignorowało mnie zupełnie nie uznano mojej reklamacji gdyż przecież proponowali mi pokój w innych hotelu.

| Skomentuj opinię



419 osoby z 776 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-18 07:27:39
zalety: Najwspanialsze wakacje ! Najwspanialszy Hotel w Egipcie-to MAMLUK
wady: Jedynie zbyt mało animacji,aczkolwiek starano się...
opinia: Wspaniały hotel usytuowany przy piaszczystej plaży,co bardzo ważne!Czyściutko wszędzie ,gzie tylko spojrzeć ,kuchnia ;Egipska ma się rozumieć,chociaż nawet bardzo wybredny europejczyk miał spory wybór,;owoce,jarzynki-przednie;alkohol -jak dla mnie najlepsze;piwo i "brendi".Wspaniałe baseny -czyste,o przyjemnej temperaturze,-podkreślam raz jeszcze czystość na najwyższym poziomie,tyczy się to zarówno pokoi ,jak kuchni i całego obiektu.Super miła obsługa .Było doprawdy królewsko!!!Wszyściutko dopięte na ostatni guziczek.__Szczerze serdecznie polecam !!

| Skomentuj opinię


wisienka
zwiedzający - 1 punktów

2926 osoby z 5098 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-06 17:39:16
zalety: Brak. Ostrzegam nie dajcie się nabrać. Oni nic nie oferują za te pieniądze oprócz horroru.
wady: Niekompetentni pracownicy tak w Polsce jak i za granicą. Hotel nie miał nic wspólnego z gwiazdką chyba, ze z nocą listopadową bezgwiezdną. Brud, smród, bezczelna obsługa, łapówkarstwo i truciciele.
opinia: Byłam za 3600 zł na wycieczce w Sousse w hotelu 4 gwiazdkowym Karawan. Matko i córko to mi się chyba śni myślę, ale nie to była prawda. Brudne łazienki, niedoprane ręczniki o które trudno się było doprosić. Kąpiel na baczność w japonkach. Opcja all inclusive nie istnieje to porażka. Alkohol rozcieńczany wodą z kranu, przekąski tzn naleśników dziesięć a kolejka 25 osób i koniec. Nikogo nie obchodzi czy zapłaciłeś za to czy nie. Śmieją się w twarz. Jadalnia mój ty smutku, kelnerzy Rosjankom za łapówki nakrywali obrusy, kwiaty i płatki rozsypywali pomiędzy talerzami. A tam nie było co zjeść bo codziennie to samo tylko zmieniało miejsce postoju na bufecie. Wróciłam chora z zastrzykami i prześladującym mnie w pamięci smrodem jadalni, wind gdzie tak waliło, że do dziś mam dreszcze jak wspominam. Naprawdę ostrzegam nie dajcie się nabrać jedźcie tam gdzie kwaterują niemieckich turystów a nie Polaków i Rosjan.

| Skomentuj opinię (1)


2926 osoby z 5097 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-04-23 20:02:12
zalety: Brak.
wady: Główne zajęcie naszej rezydentki - naganianie na wycieczki, kompletny brak wiedzy i zainteresowania losem swoich podopiecznych.
opinia: Wycieczka do Egiptu do El Gouny w sierpniu 2008 r. załatwienie rezerwacji, odbiór biletów na lotnisku to jedyne plusy biura.
Miejsce, El Gouna – piękna, bajeczna miejscowość, hotel - taki jak w opisie i na tym kończy się pozytyw, a to przecież nie zasługa biura.
Z lotniska w Hurghadzie odbierano nas autokarami, kilka autokarów rozwożących turystów do hoteli. Przy autokarach osoby posiadające listy z „nazwiskami” pasażerów. Choć to chyba za dużo napisane, ponieważ ja na liście byłam wpisana wyłącznie dwoma imionami bez nazwiska, natomiast mój współtowarzysz wcale na niej nie figurował i głównie dzięki temu, że dokładnie znaliśmy nazwę hotelu i miejsce gdzie się znajduje wsiedliśmy do właściwego autokaru.
Informacji udzielał nam młody człowiek, sympatyczny, ale cóż z tego skoro z trudem składał zdania w języku polskim, rozdał broszury dotyczące wycieczek i ich cen /bo to od początku było najważniejsze ! /.
Po dojechaniu na miejsce, tak zadbano o nasze sprawy, że nie wydano nam z kluczami karnetów na ręczniki, ale tego nikt nie sprawdzał, nikt również nie poinformował nas o konieczności posiadania ich.
Później okazało się, że musieliśmy zapłacić za ich ZAGUBIENIE ! ! ! a nasza rezydentka pani Jolanta Mazur nawet nie próbowała stanąć po naszej stronie, twierdząc, że pewnie je zagubiliśmy, a nawet gdyby nie i tak będziemy musieli zapłacić.
Jedyne o czym mówiła na spotkaniach – o których dowiedzieliśmy się z grafiku wizyt pani rezydent, który wisiał w holu głównym hotelu – były wycieczki i ich koszt ! ! !
Tym wyłącznie zajmowała się nasza pani rezydent.

| Skomentuj opinię


aniusia
zwiedzający - 1 punktów

2925 osoby z 5094 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-04-09 21:16:37
zalety: ciekawy program wycieczek
wady: ogólnie to cały wyjazd
opinia: wykupiłam wycieczkę na wyspę Djerba, po przylocie na drugi dzień dowiaduję się,iż jestem w Tunezji. Z Djerbą jedyne co miałm wspólnego to lotnisko. Loty opóźnione w jedną jak i w drugą stronę. Rezydent, który kazał nazywać się Kojak na wycieczce (Sahara -dwudniowa) stwierdził iż nie będzie nic nam opowiadał, ponieważ jest już zmęczony sezonem i nie ma ochoty i sił - a był to październik.

| Skomentuj opinię (2)


2919 osoby z 5089 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-03-05 11:19:40
zalety: Już sam telefon na infolinię i dokładne wypytanie nieuprzejmych pań pozwala jeszcze przed wyjazdem i wpłatą jakiejkolwiek zaliczki zrezygnować z wakacji z tym Biurem - to niezwyklne cenne i bardzo pomocne przy tak dużej ilości Biur.Tu gratulacje dla BIURA!!!!!!!!!!
wady: Udało mi się uniknąć wpadki dzięki "przemiłej" Pani z infolinii- więc chyba zaleta!
opinia: Jestem zainteresowana wyjazdem do Egiptu, ale po przeczytaniu poniższych postów postanowiałam przekonać się osobiście, jak może wyglądać sprawa rozwiązywania ewentualnych problemów - i co wyszło pokoje wprawdzie podobno zakontraktowane, no, ale cóż - to arabski kraj i różnie bywa zdanie Pani telefonistki - czytaj masz małe prawdopodobieństwo, że będziesz miał hotel , który wybierzesz, a tak w ogóle to wszystko wina Polaków , że tam jest jak jest, rezydenci też są jacy są i wszystkiemu jesteśmy my!- krótkie streszczenie rozmowy telefonicznej.Ja na szczęście nic nie wpłaciłam i dopiero się rozglądam, więc polecam wszystkim ten swoisty test na infolini. A może jeszcze prówobać udać niezadowolonego klienta wtedy dopiero wyjdzie prawdziwe oblicze Biura z którym chcemy wypoczywać.Ja wybieram Biuro!!!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię


2915 osoby z 5081 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-05 20:02:33
zalety: fajne oferty:)
wady: dla mnie jedna wada- chamstwo
opinia: Problem z eximem pojawił się przy podpisywaniu umowy. Miałam zarezerwowaną wysieczkę do hotelu 3 gwiazdkowego. N następny dzień poszłam podapisać umowe i wpłacić zaliczkę. Otóż w ciągu 3 sekund zmieniając rezerwację na umowę cena niespodziewanie zmieniła się o 200 zł za osobę wiecej. A pani bardzo mnie zapewniała przy rezerwacji że cena się nie zmia a jeśli tak to bardzo nieznacznie. No cóż dla mnie 200 zł za jedną osobę wiecej to bardzo dużo. Grzecznbie pani podziękowałam i wyszłam

| Skomentuj opinię


layla2051
zwiedzający - 1 punktów

418 osoby z 777 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-01-16 20:06:01
zalety: ciekawe programy, profesjonalni piloci,rezydentki,wspaniala organizacja
i niesamowita wiedza
wady: brak
opinia: jezdze od wielu lat po swiecie, najwiecej nieprzyjemnych sytuacji mialam z PEGAZEM, ale nie mam absolutnie nic do zarzucenia EXIMOWI,
i jak czytam faceta ktory wymienia ze 20 biur jest be i jezdzil po swiecie to wspolczuje, skupia sie na narzekaniu, oczernianiu( ma z soba klopoty). obrzydliwe obszczekiwanie typowe dla takich maluczkich turystow co po wycieczce nie opowiadaja o wrazeniach o kraju tylko skupiaja sie na wydojeniu pieniedzy na nastepna wycieczke w innym biurze zeby kolejno nastepne obsmarowac,żenada , a świat jest taki piękny ale to moga dostrzec tylko piękni ludzie nie na zewnątrz -wewnątrz czego takim osobom życzę...

| Skomentuj opinię



Halkazak
zwiedzający - 1 punktów

2925 osoby z 5096 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-29 14:49:13
zalety: biuro jako takie całkiem oki. Oprócz opóźnień lotów wszystko było w porządku.
wady: rezydent , piloci
opinia: Jedna wielka wada to Pani rezydentka Kasia obsługująca hotele w Sharm El Sheikh. Wykupiłam u Pani Kasi dwie wycieczki - chciałam trzy ale jakoś nie wyszło z powodu błędnie udzielanych lub wcale nie udzielanych informacji przez rezydentkę. Na samy początku po wyjzeździe do Petry została mi anulowana wiza egipska na granicy jordańsko egipskiej i potwierdzona wiza jedynie na Synaj - dowiedziałam się o tym przez przypadek od pilota. Pan pilot zwalił winę na rezydentkę że nie udzieliła mi info na ten temat - bo to przecież wszyscy wiedzą. Ja nie wiedziała!!! następna wycieczka do Kairu odpadła. Po zwróceniu uwagi pani Kasi, dowiedziałam się że to wina pilota - brawo. Na Górę Mojżesza i do Klasztoru Św Katarzyny (bo tylko tam udało mi się jeszcze wybrać bez wizy) pojechała z nami pilotka Pani Ola - ta Pani nie była wadą ona jest wielkim błędem Eximu. Oprócz tego że nie udzieliłam nam żadnej informacji na temat zwiedzanych okolic to do tego na sam koniec stwierdził że ta wycieczka to jest największą porażką z fakultetów. Nie dziwie się bo najpierw trzeba było by poczytać na temat tego miejsca potem troszku przyłożyć się i dowiedzieć od osób które tam jeżdżą może samemu spróbować samemu przejść trasę i wtedy wypowiadać się na temat wycieczki. Pani Ola podjęła jedną próbę opowiedzenia nam czegoś na temat Klasztory Św Katarzyny - hahaha no to było mocne przeżycie. Zrozumiałam z tego tyle samo co z tego co mówił do nas Pan przewodnik - beduin tylko on jeszcze był miły i przynajmniej się uśmiechał. Błagam o zmianę pracowników na terenie Sharm El Sheik.

| Skomentuj opinię


Bogdan
zwiedzający - 1 punktów

2912 osoby z 5079 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-10-16 12:34:46
zalety: brak
wady: można by wymieniać bez liku konkretniej brak poszanowania dla klienta i jakiejkolwiek organizacji
opinia: pierwszy i ostatni raz skorzystałem z tego biura wszyscy znajomi mówili nie jedzcie z Exim ale gdzie tam my młodzi z pozytywnym nastawieniem nie będziemy narzekać oj jak grubo sie pomyliliśmy lot opóźniony o 7h hotel 4+* ale kto im dał te gwiazdki to ja nie wiem syf syf i jeszcze raz syf brudne baseny pokoje talerze animacje dla dzieci zaczynały sie o 22 5 piosenek trwało to pół godziny.Póżniej jakieś skecze które sie powtarzały.Rezydentka na jakiekolwiek reklamacje kiwała głową i patrzyła ze współczuciem w oczach nie robiąc dalej nic.Zero organizacji na wycieczkach biegnie sie z wywieszonym jęzorem z przewodnikiem który robi łaskę że cokolwiek opowiada.Ogólnie nie polecam biura absolutnie chyba ze za kare

| Skomentuj opinię


corad2
zwiedzający - 1 punktów

2914 osoby z 5082 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-09 14:08:04
zalety: długo by mysleć
wady: poniżej w treści
opinia: NIEPOLECAM I OSTRZEGAM!!!
Bardzo niekompetentne biuro podróży, budzące zastrzeżenia w świadczeniu swoich usług.
Kompletnie nieprofesjonalna i bezczelna obsługa, również w osobie samego szefa, który podczas składania reklamacji, twierdzi, że ma to wszystko w d...(!). Obsługująca potencjalnego klienta-"miła Pani" (w siedzibie w Gdyni) konsumuje 2 śniadanie podczas jego wizyty, a pytana o ofertę swojego biura, nie potrafi udzielić informacji i chce konsultować każdą ewentualną swoją odpowiedź z innymi placówkami.
Korzystałam w tym roku niestety z ich usług kierując się przede wszystkim ceną, co okazało się być błedem.
Złożyłam zamówienie, dokonałam zakupu, a później się okazło, że to nie moje zlecenie! Chciałam się wycofać, ale nie było takiej możliwości-moje pieniądze i urlop, który miał być udany okazał się wielki bublem! Chciałam spedzić wakacje we Francji, a następnie w Hiszpanii-nic z tego! Zostałam oszukana i zmuszona do spędzenia nie mojego urlopu! Dokonując transakcji zakupu cena również jakoś dziwnie podskoczyła-w biurze twierdzono, że to z winy kursu euro-niestety nie miałam wyboru, bo już miałam zorganizowany dojazd do danych miejsc i byłam zmuszona wykupić te koszmarne wakacje.
PRZESTRZEGAM również przed rezerwowaniem biletów lotniczych czy też autokarowych, ponieważ moja znajoma, która również korzystała niestety z ich usług została oszukana, ponieważ sprzedano jej bilety nie na te loty, które wybrała, co więcej musiała płacić osobno za bagaże, które jak zapewniano były wliczone w cenę. Cena również uległa zmianie podczas płacenia-mimo iż tego samego dnia był telefon i pytanie czy cena jest bez zmian-przez telefon powiedziano, że tak. Na miejscu okazało się, że kurs euro podskoczył-oczywiście.
Wszystko zostało zgłoszone do odpowiednich organów-niestety są bezradni-twierdząc, że kwoty są zbyt niskie-bagatela ponad 4000 złotych. Ponadto jest nieopłacalne sądzenie sięze względu na opłaty sądowe, nerwy, itp.
Do Państwa należy ocena i decyzja czy korzystać z ich usług, ja ostrzegłam i w przyszłości nie zamierzam już NIGDY korzystać z tego biura podróży.
Pozdrawiam
Karolina

| Skomentuj opinię


2908 osoby z 5086 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-09 14:02:48
zalety: Długo by się zastanawiać
wady: poniżej ... w treści
opinia: NIEPOLECAM I OSTRZEGAM!!!
Bardzo niekompetentne biuro podróży, budzące zastrzeżenia w świadczeniu swoich usług.
Kompletnie nieprofesjonalna i bezczelna obsługa, również w osobie samego szefa, który podczas składania reklamacji, twierdzi, że ma to wszystko w d...(!). Obsługująca potencjalnego klienta-"miła Pani" (w siedzibie w Gdyni) konsumuje 2 śniadanie podczas jego wizyty, a pytana o ofertę swojego biura, nie potrafi udzielić informacji i chce konsultować każdą ewentualną swoją odpowiedź z innymi placówkami.
Korzystałam w tym roku niestety z ich usług kierując się przede wszystkim ceną, co okazało się być błedem.
Złożyłam zamówienie, dokonałam zakupu, a później się okazło, że to nie moje zlecenie! Chciałam się wycofać, ale nie było takiej możliwości-moje pieniądze i urlop, który miał być udany okazał się wielki bublem! Chciałam spedzić wakacje we Francji, a następnie w Hiszpanii-nic z tego! Zostałam oszukana i zmuszona do spędzenia nie mojego urlopu! Dokonując transakcji zakupu cena również jakoś dziwnie podskoczyła-w biurze twierdzono, że to z winy kursu euro-niestety nie miałam wyboru, bo już miałam zorganizowany dojazd do danych miejsc i byłam zmuszona wykupić te koszmarne wakacje.
PRZESTRZEGAM również przed rezerwowaniem biletów lotniczych czy też autokarowych, ponieważ moja znajoma, która również korzystała niestety z ich usług została oszukana, ponieważ sprzedano jej bilety nie na te loty, które wybrała, co więcej musiała płacić osobno za bagaże, które jak zapewniano były wliczone w cenę. Cena również uległa zmianie podczas płacenia-mimo iż tego samego dnia był telefon i pytanie czy cena jest bez zmian-przez telefon powiedziano, że tak. Na miejscu okazało się, że kurs euro podskoczył-oczywiście.
Wszystko zostało zgłoszone do odpowiednich organów-niestety są bezradni-twierdząc, że kwoty są zbyt niskie-bagatela ponad 4000 złotych. Ponadto jest nieopłacalne sądzenie sięze względu na opłaty sądowe, nerwy, itp.
Do Państwa należy ocena i decyzja czy korzystać z ich usług, ja ostrzegłam i w przyszłości nie zamierzam już NIGDY korzystać z tego biura podróży.
Pozdrawiam
Karolina

| Skomentuj opinię


Rodzyk
zwiedzający - 3 punktów

2954 osoby z 5140 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-06 12:05:05
zalety: Brak
wady: Tylko wady
opinia: Podróżuję po świecie już ponad 30 lat z różnymi biurami, ale to co dzieje się od kilku lat woła o pomstę do nieba. Nigdy dotąd Biura Podróży nie były tak aroganckie jak dzisiaj. Na mojej liście najbardziej nierzetelnych są: OASIS TOURS, ALFA STAR i EXIM TOURS. Z tym ostatnim podróżowałem do Egiptu. Jestem doświadczonym i nieroszczeniowym podróżnym, któremu w zasadzie nie jest potrzebny rezydent podczas pobytu. Ale chciałem wiedzieć kiedy zostanę odebrany z hotelu na lotnisko. Niestety Pani rezydentka nie pojawiła się w moim hotelu ani razu, a ostatnia informacja na tablicy EXIM TOURS była sprzed wielu tygodni, a podane numery telefonów były błędne. Wprawdzie po przylocie do Egiptu, w nocy Pani Rezydentka wyznaczyła nam termin spotkania na godz. 14:00 następnego dnia w hotelu oddalonym od naszego o 1,5 km, ale o tej godzinie jeszcze siedzieliśmy na recepcji hotelu, bo nie mieliśmy jeszcze przydzielonego pokoju. Trudno w takiej sytuacji, abyśmy po upływie doby, głodni (all inclusive) i niewyspani wędrowali po pustyni na spotkanie z rezydentką, której jedynym interesem jest sprzedaż najdroższych wycieczek. Ponieważ rezydentce nie opłacało się kontaktować z dwoma osobami, wycieczki kupiliśmy na miejscu w hotelu, w rosyjskim biurze podróży, czynnym cała dobę (sporo taniej i z lepszym programem, w komfortowych warunkach). Terminu wyjazdu z hotelu na lotnisko nie uzyskałem nawet drogą okrężną (telefon do rodziny w Polsce, telefon do biura EXIM TOURS w Polsce). W przeddzień wyjazdu spędziłem na recepcji hotelu wiele godzin i kasy na telefony. Recepcja hotelu również okrężnie ustaliła wreszcie tel. komórkowy do rezydentki, która mnie zwyczajnie "obsobaczyła", bo ona rezyduje w innym hotelu, a moim obowiązkiem było wędrować jak wielbłąd po pustyni 1,5 km, jeśli chciałem wiedzieć kiedy łaskawie mnie zabierze na lotnisko. A ja tylko chciałem aktualnej i rzetelnej informacji na tablicy EXIM TOURS w hotelu, w którym przebywałem.
O innych wadach tego touroperatora nawet nie piszę, bo szkoda czasu.
W tym roku ja i moja rodzina wykupiliśmy 6 imprez dla 12 osób. Udało nam się uniknąć większych problemów tylko w jednym przypadku, organizowanym przez RAINBOW TOURS.
Mieszkamy we Wrocławiu, skąd blisko do lotnisk w Pradze, Dreźnie, Berlinie i Lipsku. Teraz w Niemczech będziemy szukać imprez turystycznych. Wiem, co na to odpowiedzą nierzetelne polskie biura: "OBEJDZIE SIĘ". Ale będzie zupełnie odwrotnie, to my "OBEJDZIEMY SIĘ" bez wątpliwej jakości wczasów. Taka jest nasza reakcja. Od wielu już lat "OBCHODZIMY SIĘ" od towarów i usług firm, które nas oszukały: OASIS TOURS, FIAT AUTO POLAND, BP, PKN ORLEN, BANK PEKAO S.A.,TP S.A., ASCOPOL, ELEA dawniej BILA i wielu innych, mniej znanych. Jasne, że z naszego powodu, te firmy nie upadną, ale mają się gorzej dokładnie o taką kasę, jaką mamy do wydania gdzie indziej.
Wiem też, że taka przestroga wcale nie zniechęci specjalnie potencjalnych klientów EXIM TOURS.
Mamy taką cechę, że musimy sami doświadczyć pewnych niekorzyści, lub krzywd, aby się przekonać.

| Skomentuj opinię (7)


2915 osoby z 5094 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-09-05 12:30:28
zalety: Nie ma co się rozpisywać. DNO!!!
wady: Brak profesjonalizmu, tak biura jak i rezydentki w Egicie.
opinia: Odwołana wycieczka fakultatywna na rafę, (cytuję rezydentkę) z powodu złej pogody [śmiech przez łzy]. Nawet nie raczyła zadzwonić do hotelowej recepcji aby nas powiadomić o odwołaniu wycieczki. Dzięki czemu spędziliśmy "urocze" 1 1/2 godziny w hallu przy recepcji. Ponieważ tyle zajęło nam dodźwonienie się do niej z własnego telefonu (min. połączenia 8 zł). Wylot z Katowic do Hurgady przyspieszony o 2 godz. Termin wylotu z Hurgady przekładany dwa razy. Kilka osób nie powiadomiono, więc mieli pobudkę rano godz.6:00 i 15 min na spakowanie się. Pierwotny termin powrotu, wylot z Hurgady 05.09.08 o godz 17:45. nastąpił dzień wcześniej, 04.09.08 o godz.8:30. Rezydentka unika wczasowiczów jak ognia. Chciałem od niej uzyskać formularz reklamacyjny, na co ona stwierdzila że "czegoś takiego nie ma". Naisaliśmy reklamację odręcznie mając nadzieję że będzie w autokarze odwożącym nas na lotnisko lub na lotnisku. Widać jej "cenny" czas na to jej nie pozwolił. Nasze wspomnienia z pobytu w Egipcie uratował jedynie wspaniały hotel Imperial Shams w Safadze.

| Skomentuj opinię


563 osoby z 1053 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-08-29 23:44:58
zalety: Z przykrością stwierdzam, że w mojej i moich bliskich opinii , biuro nie posiada żadnych zalet.Jest to najbardziej nieprofesjonalne biuro, obok Alfa Star, z którym podróżowałam.
wady: - przekłamana oferta w 99% - bardzo wysokie ceny imprez - nieprofesjonalne podejście do turystów - brak rzetelnych informacji dotyczących m.innymi opóźnień wylotu samolotów - opieszałość rezydentów w załatwianiu podstawowych spraw - spóźnienia na spotkania - brak zainteresowania pasażerami , którzy mają opóźnienia w odlotach - niemiłe podejście do turystów
opinia: Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług biura. Jeśli ktoś nie chce przeżyć koszmarnego urlopu, powinien z daleka omijać siedzibę biura Exim. Oferta biura ma bardzo wysokie ceny, absolutnie nie adekwarne do oferty.

| Skomentuj opinię


pereleczka
zwiedzający - 1 punktów

2923 osoby z 5093 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-07-14 08:15:46
zalety: o zaletach wolę nie pisać,bo dużo by tu rozmyślać.
wady: opryskliwość pracowników-pan z infolini robił mi wielką łaskę,że ze mną rozmawiał.Biuro nie wywiązuje się z warunków umowy.
opinia: W styczniu wykupiłam wraz z mężem wycieczkę do Egiptu-Hurghada hotel Dana.termin wylotu mamy,a właściwie mieliśmy na początek września.Zdecydowaliśmy się na kupno wycieczki dziewięć miesięcy przed imprezą,gdyż buiro zagwarantowało nam stałą cenę(bez dodatkowych kosztów paliwowych)i otrzymaliśmy rabat.w między czasie dwa razy zmieniała się data wylotu-do czego nie mogę się przyczepić.rozumiem to i nie mam o to pretęsji.natomiast nie zgodzę się z tym jak biuro EXIM traktuje swoich klientów.A nianowicie otrzymałam wczoraj telefon z biura z informacją,że mam sobie znaleźć inny hotel,bo hotel który wybrałam jest już nie dostępny!!!jak to nie dostępny?przecież ja mam umowę,wpłaconą zaliczkę!w styczniu był dostępny a w lipcu już nie jest?biuro od stycznia obraca klienta gotówką,to dlaczego ja mam być teraz stratna?!oczywiście EXIM zaproponowało mi inny hotel,ale sam pracownik biura podróży nam go odradził.Bardzo dziękuję za "profesjonalną" obsługę biura EXIM.I cóż...moja noga już więcej tam nie powstanie.

| Skomentuj opinię (1)



2909 osoby z 5079 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-06-28 02:24:18
zalety: ciekawy program niestety nie zrealizowany
wady: opóźnione loty i bałagan organizacyjny, 2 dni spedzone na lotnisku z 11 dniowej wycieczki
opinia: Exim Tours to biuro oszustów. W imieniu mojej cioci chciałam napisać całą prawdę. Z Krakowa wystartowała 12 września o godzinie 4 rano, ale na lotnisku miała być o 23 (biuro potraktowało to jako jedenen z płatnych dni wycieczki). Natomiast osoby które wystartowały z Poznania lub Katowic, były już rano dzień wcześniej. Kiedy przyjechała nie zdążyła nawet zjeść śniadania i się umyć ponieważ od raz trzeba było jechać na wycieczę. Wycieczki były bardzo fajne i przewodnik też. W programie była uwzględniona przejażdżka na wielbłądzie. Niestety za tą krótką atrakcje trzeba było zapłacić z własnej kieszczeni 7 dolców (około 21 złotych na polskie). Jedna z pań nie miała pieniędzy a właściciel póścił wielbłąda i musiała
sobie sama z nim poradzić. Na dodatek był bardzo nie posłuszny. 20 września zaraz po przyjeździe grupa z Krakowa i Gdańska została odprowadzona na lotnisko, a pozostali do hotelu. Tak więc w Krakowie była spowrotem 21 września. Natomiast pozostali wrócili dzień później. Tak więc biuro uznało że 2 dni wycieczki to dni na lotnisku. A więc zamiast 11 dni wycieczki, było 9.
Ta opinia to nie wszystko - Zgłosiłam reklamację, otrzymała po długim czasie odpowiedź że reklamacje jest nie uzasadniona. Zadzwoniła więc do Warszawskiego Centrum tego biura. Niegrzeczna pani zaczeła się wydzirać i przezywać , a następnie trzanęła słuchawką. Sprawa w najliższym czasie trafi do Krakowskiej Rady Turystycznej. Dlatego mam prawo sądzić, że biuro nie zachowuje się uczciwie, i nigdy nie skorzystam z ich usług. Nie polecam także Go Wam - opinia bardzo negatywna!

| Skomentuj opinię (3)