Biuro podróży Itaka - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.75 / 5.00
56% opiniujących poleca Itaka
Opinie klientów biura podróży Itaka. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Itaka zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Itaka

2787 osoby z 4892 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-20 12:26:59
zalety: przystepne ceny, bogaty program, kompetentna przewodniczka
wady: nie widze
opinia: Objazd Bella Italia 12dni.
Wycieczka wspaniała, p. Agnieszka doskonale przygotowana do swej roli, kompetentna i posiadajaca duza wiedze na temat zwiedzanych miejsc. Przy objezdzie nie ma zagwarantowanych okreslonych hoteli. To taki traf, ale zaznaczono to w katalogu. Nam sie udalo. Wszystkie hotele powyzej naszych oczekiwan. Jednego dnia grupa byla podzielona na dwie czesci, my wyladowalismy u siostr zakonnych! Okazalo sie to rewelacja (poza tym,z e to dodatkowa atrakcja dla nas byla), pokoje ogromne i bardzo czyste a widoki! a w nastepnym dniu dostalismy we wlasciwym hotelu (chociaz poprzedni tez byl wlasciwy, bo przeciez nie bylo w umowie konkretnych hoteli) jeszcze jako zaduscuczynienie super pokoj! widok na dwie strony(Sorrento-wiec widoki dech zapieraja), z jednej strony balkon z drugiej taras i do kolacji butelke wina gratis! Polecam Itake.

| Skomentuj opinię (2)


aguniad
zwiedzający - 1 punktów

2777 osoby z 4879 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-07 22:58:03
zalety: super rezydentka Jagna Orzechowska, nietety pojechaliśmy z samymi emerytami, a oni myślą, że rezydentka ma być przy nich 24h na dobę. wycieczka warta tej ceny. Pani Orzechowska profesjonalnie załatwiała wszystkie sprawy, które były w jej kompetencji. Jesteśmy naprawdę zadowoleni z pomocy Pani Jagny. Chcielibyśmy zawsze takiego rezydenta na innych naszych wycieczkach.
wady: w zasadzie my nie jesteśmy w stanie wymienić poważnych wad
opinia: Pojechaliśmy do Maroko za 1260 pln, na wersję all inclusive co jest w 200% warte swojej ceny. Będziemy jeszcze napewno korzystać z usług tego biura, ponieważ uważamy, że naprawdę spełnili nasze marzenia i oczekiwania. Pani Orzechowska miała pod swoją opieką ok. 69 osób w kilku hotelach, pomimo tego świetnie sobie poradziła z organizacją spotkań z podopiecznymi, oraz z obsługą wycieczek jako przewodnik. Trudna praca rezydenta, gdy potrzeba znosić huśtawkę nastrojów zaawansowanych emerytów. Podziwiamy Panią Orzechowską, która była na lotnisku kiedy przylecieliśmy i kiedy odlatywaliśmy.

| Skomentuj opinię (3)


2782 osoby z 4891 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-07-25 15:29:33
zalety: brak
wady: Katastrofa!!!!
Nie polecam !!!! W marcu wykupiliśmy z wraz ze znajomymi pobyt w hotelu***** Joy Kimeros Resort w Turcji .Po przylocie opóźnionym o 3 godziny....zamiast dojazdu planowanego o godz. 3.00 nad ranem byliśmy o 9.00 co wiązało się z dyskomfortem....brak snu....dzień do tyłu...ale to nie był problem, można zrozumieć.
Wyobraźcie sobie że zamiast hotelu pod który nas zawieziono i który mogliśmy codziennie oglądać (był rzeczywiście piękny warty pieniędzy które zapłaciliśmy) zakwaterowano nas w pobliskich bungalołach których stan nie zasługiwał na dwie gwiazdki.....KATASTROFA...(wilgoć ;grzyb odpadający tynk zamiast marmuru i elegancji)
Żal mi było tylko rezydentki która musiała się tłumaczyć 30 krzyczącym na nią osobą lecz co to biedactwo miało zrobić...jedyna jej wina to ta , że podpisała umowę pracy z ITAKĄ.
Jesteśmy bardzo zawiedzeni i rozczarowani tym bardziej , że biuro nie reaguje na żadną reklamację którą wysłaliśmy dwukrotnie(pierwszą z miejsca pobytu ;drugą po powrocie)minęło ponad 30 dni i zero odzewu.
Za wyjazd wydaliśmy łącznie ponad 11 000 (4os dorosłe + 2 dzieci)
Na pewno tego nie odpuszczę daję sprawę prawnikowi.

opinia: Katastrofa!!!!
Nie polecam !!!! W marcu wykupiliśmy z wraz ze znajomymi pobyt w hotelu***** Joy Kimeros Resort w Turcji .Po przylocie opóźnionym o 3 godziny....zamiast dojazdu planowanego o godz. 3.00 nad ranem byliśmy o 9.00 co wiązało się z dyskomfortem....brak snu....dzień do tyłu...ale to nie był problem, można zrozumieć.
Wyobraźcie sobie że zamiast hotelu pod który nas zawieziono i który mogliśmy codziennie oglądać (był rzeczywiście piękny warty pieniędzy które zapłaciliśmy) zakwaterowano nas w pobliskich bungalołach których stan nie zasługiwał na dwie gwiazdki.....KATASTROFA...(wilgoć ;grzyb odpadający tynk zamiast marmuru i elegancji)
Żal mi było tylko rezydentki która musiała się tłumaczyć 30 krzyczącym na nią osobą lecz co to biedactwo miało zrobić...jedyna jej wina to ta , że podpisała umowę pracy z ITAKĄ.
Jesteśmy bardzo zawiedzeni i rozczarowani tym bardziej , że biuro nie reaguje na żadną reklamację którą wysłaliśmy dwukrotnie(pierwszą z miejsca pobytu ;drugą po powrocie)minęło ponad 30 dni i zero odzewu.
Za wyjazd wydaliśmy łącznie ponad 11 000 (4os dorosłe + 2 dzieci)
Na pewno tego nie odpuszczę daję sprawę prawnikowi.

| Skomentuj opinię (3)


MarysiaS
zwiedzający - 1 punktów

2773 osoby z 4878 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-17 12:24:00
zalety: wzorowy przebieg podróży jak i całego pobytu na Rodos (hotel, program wycieczki włącznie z rezydentami)
wady: nie ma
opinia: Z chęcią wypowiem się na temat wyspy Rodos i hotelu evi*** bo spędziłam w Grecji z Itaką całe dwa tygodnie! Sam hotelik jest bardzo sympatyczny, ze świetnym wyżywieniem a w dodatku tuż przy cudownej piaszczystej plaży z bardzo przyjaznymi pokojami z rozrywek oferowany jest np. duży basen, oczywiście dla dzieci też oprócz tego bilard, tenis stołowy, boisko do gry w siatkę, restauracja, bary nawet mini-market więc naprawdę nie można było narzekać a Faliraki to dopiero tętniło życie nocne - radzę się o tym przekonać na własnej skórze. Warto jeszcze wiedzieć że jakieś 3km będzie Cię dzieliło od największego parku wodnego w Europie to jest niewątpliwie wielką atrakcją! Bo już samo Rodos kusi wspaniałą pogodą, krystaliczną wodą taki raj na ziemi można nawet bez namysłu rzec. Nie masz na co czekać, decyduj się na Rodos a żałować nie będziesz :)

| Skomentuj opinię


2769 osoby z 4875 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-05 14:33:19
zalety: Dobry hotel nawet bardzo dobry ciepło fajnie
termin 28.10-4.11 2008 sharma el sheik
wady: tragedja,zostaliśmy wykwaterowani o 11.15 a za 17 godzin czyli 5.05 dnia następnego wylot.itaka dała nam insrukcje że na własny koszt mamy zapłacić sobie pokój 180dolarów,a jeśli nie płacimy koczujemy 17 godz tragedja
opinia: DZWONILIŚMY DO REZYDENTKI P.OLGI PROSILIŚMY O POMOC NAWET NIE ODBIERAŁA TEL.NAPISAŁA ESM ABY RADZIĆ SOBIE SAMEMU.WYKUPILIŚMY SOBIE POKÓJ ZA 180 DOLARÓW,ALE INNI NIE MIELI PIENIĘDZY ,BĄDŹ NIE ZNALI JĘZYKA WIĘC KOCZOWALI NA ŁAWKACH 17 GODZ BEZ JEDZENIA PICIA ANI DACHU NAD GŁOWĄ ROZPACZ ITAKA NIE SZANUJE SWOICH KLIENTÓW

| Skomentuj opinię (1)


2601 osoby z 4539 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-24 10:51:17
zalety: Nie ma, chba że mam się cieszyć że impreza się wogóle odbyła
wady: Zero kontaktu, zero informacji, zlewanie klienta
opinia: Kupiłam wycieczkę do Varadero na kubie, na miejscu dowiedzieliśmy się o zmianie hotelu z arenas blancas na sol sirenas, koszmar. Brud, cieknąca klima,grzyb.....tragedia.....Na naszą reklamację dostaliśmy odp że wszystko ok ale nasza reklamacja jest niepodstawna.....chcecie zdjęć ....piszcie na Tadeo66@op.pl wyślę na 100%

| Skomentuj opinię


nefretiti
zwiedzający - 1 punktów

2762 osoby z 4862 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-20 20:35:19
zalety: Brak!!!
Jedynie rezydentka na Gran Canarii-pani Magda
Swietna kobieta
wady: porażka!!!!Nigdy więcej Itaki!!!

opinia: Myślę,że czekanie na ulicy po przylocie, bądź przed odlotem nawet 17 godzin to u nich normalne...
Odwoływanie wycieczki na 3 dni przed, kiedy walizki spakowane też normalne! W zamian proponują inną, w podobnej cenie. No i co człowiek durny robi...?
Spakowany, urlop w pracy załatwiony, nogami na wyjazd przebiera, więc jedzie...
I tak ja zamiast na Costa del Sol, na kontynencie
znalazłam się na Gran Canarii!!
Poleciałam 01.10.2008-powrót 16.10.2008...
tylko szkoda,że nikt nie poinformował, że hotel zwolnić trzeba 15.10.2008 o godz.12.oo!!!
Maleńkie przeoczenie!
Pieniądze duże zapłaciłam, w zamian wróciłam do Polski zmęczona, wnerwiona i myślę.....gdzie by tu odpocząć??!

Hotelu, obsługi nie czepiam się, bo o co??
Muszą wykwaterować z pokoju, by kolejnych gości Itaki przyjąć. Więc ktoś na ulicy koczować musi, szkoda,że tylko Polacy!!

Hotel***** Barcello Margerita w Playa del Ingles!!
Te wakacje zapamiętam do końca życia!
Z DALA OD ITAKI!!!!!!!

| Skomentuj opinię (4)


romanp
zwiedzający - 1 punktów

2775 osoby z 4890 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-29 13:27:47
zalety: Zalet nie stwierdzilem
wady: Calkowity brak odpowiedzialności za sprzedaną uslugę turystyczną, zerowa możliwość reklamowania uslugi, swoich praw można dochodzić tylko sądownie
opinia: Witam!
Opinię zamieszczam ku przestrodze dla potencjalnych klientów "Itaki". W lipcu 2008r korzystalem z oferty Itaki w Turcji. To że oferta nie byla z godna z opisem, a hotel nie nadawal sie do spedzenia urlopu, to że jeden dzień urlopu calą grupą turystów przybylych z Polski spedziliśmy na korytarzu, gdyż nie bylo dla nas pokoji, może nie być winą itaki, ale jako organizator wyjazdu biuro powinno chyba poczuwać się do jakiejś odpowiedzialności za zaistnialą sytuację. Wszyscy skladaliśmy zbiorową reklamację, oraz indywidualnie. Biuro nie wyrazilo najmniejszej woli polubownego rozpatrzenia sprawy. Wobec "Itaki" można dochodzić swoich praw tylko w sądzie. Zastanówcie się więc czy warto z takich ofert korzystać.

| Skomentuj opinię (1)


renatar
zwiedzający - 1 punktów

2763 osoby z 4870 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-24 12:45:22
zalety: profesjonalna obsługa rezydenta i pilotki w czasie wyc.fakultatywnych
wady: opózniony o 24 godz wylot do Cancun
opinia: W grudniu 2008 leciałam z Itaką do Meksyku - Cancun, na 3 dni przed wylotem biuro poinformowało nas iz wylot nastąpi o 24 godziny póżniej oczywiście winą obciążając przewożnika Air Italy- co prawdopodobnie było totalnym kłamstwem.Obcięli nam przez to cały dzień pobytu w Meksyku, zwracając zresztą nieterminowo - marne grosze.Byliśmy strasznie żli i wkurzeni a tym bardziej że lecieliśmy tam tylko na 8 dni - więc ten jeden zabrany dzień - był dla nas bardzo istotny. Na szczscie na miejscu wszystkie nerwy i niepokoje zostały nam zrekompensowane. Było cudownie. Opieka pilotki Pani Ani ok , wycieczki fakultatywne odbywały się terminowo - bez zastrzeżeń - hotel w którym mieszkalismy Oasis Cancun - super połozony , all inclusiv , mnóstwo atrakcji - łącznie z iguanami biegającymi między leżakami przy basenach, jedynie łazienki w pokojach pozostawiają dużo do życzenia. Ale mimo pewnych niedogodności podobało nam się

| Skomentuj opinię (1)


Adam44
zwiedzający - 1 punktów

2750 osoby z 4845 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-16 11:25:07
zalety: Dobrze organizują wyjazdy, byłem z nimi trzy razy i było naprawdę przyjemnie. Najciekawsze są wycieczki objazdowe. Doskonale zorganizowane, tak wszystko mają dograne, że człowiek ma zarówno czas na relaks i zwiedzanie;-)
wady: - czasami obsługa w hotelach nie jest na najwyższym poziomie, ale za te małe wpadki odpowiada raczej zarząd hotelu
opinia: W tym roku planuję wyjazd do Grecji, mam nadzieję że będzie równie udany jak poprzednie ;-) Najbardziej podobało mi się we Włoszech to było ok dwa lata temu. To co zapamiętałem najbardziej to przepiękne Rimini które jest naprawdę niesamowitym miejscem. Moim zdaniem to jest najpiękniejsze miejsce na ziemi, no może troszkę przesadziłem w Europie!

| Skomentuj opinię


2765 osoby z 4876 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-23 19:53:45
zalety: Nie jest zbyt drogo, w tym roku - na tej wycieczce - dobra opieka pilota i pracowników ITAKI,
wady: w tym roku - bez wad.
opinia: skorzystaliśmy z wycieczki Tajemnice Nilu (07.09 - 14.09.2008r.). Rewelacja. Polecamy. Pilot - pani Julita Witkowska - opiekuńcza, cierpliwa i bardzo sympatyczna. Chce wycieczkowiczom pokazać dużo wspaniałych rzeczy. Organizacja całości bardzo dobra. Na lotnisku w Egipcie dosłownie szpaler pracowników ITAKI. Z powrotem też. Cały czas widzielismy (dosłownie), że wielu ludzi czuwa nad naszym bezpieczeństwem i dobrym samopoczuciem. Jedzenie extra. Obsługa hotelowa tak samo. Czuliśmy się autentycznie luksusowo. Serdecznie polecamy, bo warto popłynąć statkiem - hotelem pięciogwiazdkowym - po Nilu. Praktycznie tylko jeden dzień był bez obiadu. Wszystkie inne dni były z pełnym wyżywieniem, choć zapowiadało się inaczej.

| Skomentuj opinię


2760 osoby z 4867 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-23 13:35:44
zalety: ?
wady: - niekompetentny rezydent
- bardzo drogo w stosunku do oferowanych usług
- biuro przeszkadza w organizacji pobytu
opinia: Hiszpania , Costa del Sol , hotel Amaragua 4****, tydzień w sierpniu.Gdyby nie nasze własne zaangażowanie na wycieczce pobytowej byłby to najgorszy wyjazd na jaki kiedykolwiek się udaliśmy. Wakacje za prawie 10tys zł (tydzień dla dwóch osób) i "świetny" hotel 4**** Amaragua - czyli pokój z widokiem na plac budowy , jedzenie gdzie zdarzyło się że na deser podano zepsutego ananasa a samo jedzonko było mocno średnie.W trakcie transeferu z lotniska dowiedzieliśmy się od rezydenta Rainbow Tours (rezydentka naszego biura czyli Itaki nie raczyła się pojawić) że informacaja którą mamy nt. wycieczek fakultatywnych jest nieaktualna i że będąc w hotelu Amaragua możemy bilety do Alhambry (największej atrakcji) zamówić u rezydentki następnego dnia podczas spotkania a nie jak jest zapisane w info telefonicznie jeszcze tego samego dnia.Na spotkaniu dnia następnego okazało się że niestety nie ma już takiej możliwości a pan rezydent z Rainbowa "się pomylił".Co dalej ? Dalej takie tłumaczenie miejsca odjazdu autokaru na Corridę że nie udało nam się na niego trafić mimo pojawienia się na miejscu 20 minut wcześniej (inna para która też się wybrała na Corridę w ogóle na nią nie trafiła my przynajmniej wzieliśmy taksówkę).Kolejna sprawa transfer na lotnisko w Maladze - rezydentka znów się nie pojawiła ale tym razem nie pojawił się nikt związany z biurem.Podczas zbierania gości z różnych hoteli na koniec zabrakło miejsca dla chłopca który musiał stać 20 minut w drodze na lotnisko.Po przylocie na Okęcie gdzie zaginęła jedna z naszych walizek pani rezydent podczas rozmowy telefonicznej nawet nie udawała że chce nam pomóc.Sama Hiszpania - Andaluzja przepiękna , dzięki temu że wynajęliśmy samochód i skorzystaliśmy z superszybkiego pociągu z Malagi do Cordoby zobaczyliśmy wszystko ...oprócz Alhambry ... na własną rękę.Był to ostatni raz kiedy korzystaliśmy z usług polskiego biura podróży - straszne zdzierstwo i brak elementarnej dbałości o klienta.Itaka - gorąco nie polecam.

| Skomentuj opinię


2758 osoby z 4866 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-12-28 19:45:55
zalety: mila obsluga hotelu
wady: jesli chodzi o organizatora to same wady
opinia: Itaka nie raczyla odpowiedziec nam na ponizsze pytania:

Czy normą jest, że pilot/rezydent po odebraniu turystów z lotniska w Turcji nie przyjeżdża z nimi do hotelu? Nie pomaga przy zakwaterowaniu? Nie udziela podstawowych informacji dotyczących choćby zwyczajów panujących w danym hotelu czy położenia stołówki? Czy zawsze osoby po raz pierwszy podróżujące do obcych krajów muszą sobie radzić same lub prosić o pomoc bardziej zorientowanych (angielskojęzycznych!) klientów B.P. Itaka?
Jak państwo weryfikujecie kompetencje swoich pilotów/rezydentów? Od Państwa przedstawicielki w hotelu Kivanc na spotkaniu informacyjnym nie dało się uzyskać żadnych praktycznych rad. Grupę, która przyleciała 25.09. to my informowaliśmy gdzie warto iść, co zobaczyć, gdzie jest market, ile zapłacą za transport do Bodrum!
Czy zawsze w drodze powrotnej, po odebraniu klientów z hotelu przez angielskojęzycznego Turka (który wysiadł na najbliższym skrzyżowniu), zostawiacie Państwo całą grupę na lotnisku bez żadnej opieki?
Czy informacje o opóźnionym locie (zaraz po przyjeździe na lotnisko w Bodrum-Milas!) zawsze podaje przez głośniki pilotka biura Exim Tours? Gdzie wtedy był pilot/rezydent B.P. Itaka?
Czy takie macie Państwo standardy obsługi klientów, że traktujecie ich jak przedmioty, które należy przesunąć i pozbyć się odpowiedzialności? Dlaczego nikt nie pojawił się na lotnisku od 12:00 do 21:30 – choćby po to, żeby nas uspokoić czy udzielić informacji? Wielokrotnie chodziliśmy po parkingu przed lotniskiem w poszukiwaniu kompetentnej osoby! Telefonowanie do beztroskiego i niekompetentnego pilota/rezydenta absolutnie nic nie dało, prócz narażenia nas na dodatkowe koszty (30zł)!
Dlaczego pani Agnieszka dopiero z ambasady dowiedziała się, że na lotnisku o godzinie 22. została grupa dziesięciu osób bez opieki?
Gdzie znajdował się pilot/rezydent w hotelu, w którym spędziliśmy czas od 22:00 do 2:30 z 2.10 na 3.10? Nawet na recepcji nie została udzielona nam informacja gdzie go szukać! Jedynie polscy turyści mówili, że owszem – była jakaś pani ale już sobie pojechała!
Dlaczego podpisujecie Państwo umowę z przewoźnikiem – bankrutem, który dysponuje kilkoma wrakami? Dlaczego nie zrobiliście Państwo nic w kierunku poprawy tej sytuacji? Przecież od początku sezonu są te same problemy – wieczne, wielogodzinne opóźnienia! W drodze do Turcji lot opóźniony był o 8 godzin, natomiast w drodze powrotnej już o 14,5! Czy naprawdę nie zależy Państwu na klientach?
NIE POLECAM - Robert z Lodzi

| Skomentuj opinię (4)


nefretete
zwiedzający - 1 punktów

2746 osoby z 4848 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-10-08 13:54:55
zalety: Jeśli chcesz odpocząć od miasta i hałasu masz jak w banku bo tam nie ma jak się dostać do miasta tylko taxi hotelowa.Barmani kimo i Shiko ok naleją jak człowiekowi
wady: jeśli pojawia się problem musisz sam go rozwiązać.Ahmend leje mało
opinia: Spędziliśmy miłe dwa tygodnie gdyby nie pewien incydent.Hotel blue reef resort na totalnym pustkowiu 20 km od Marsa Alam a to z kolei teren budowy z ulicą i rondem.Dużo zieleni,basen i plaża czysta.Po za tym mocny wiatr,wiec nie zawsze można wyjść na rafę a jak ktoś myśli że fale biją o brzeg jak w Bałtyku to się grubo myli.Można wykąpać się w morskiej wodzie w małym i płytkim miejscu przy plaży.Pokoje schludne,codziennie sprzątane lecz w łazience wyczuwalny nieprzyjemny zapach.Dominuje kuchnia włoska więc jeśli ktoś lubi zawsze znajdzie coś dla siebie.Dodatkowo ciasta i owoce.Drugi tydzień mniej urozmaicony a nawet braki w pieczywie.Czasem trochę przypalone lub niedopieczone.Animacje tylko po włosku ale to nie problem,gdyż jeśli się chce można zawsze w nich uczestniczyć.Alkohole w all inclusive w kubkach plastikowych rozcieńczane to zależności od kelnera które je nalewa UWAGA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOPISYWANIE DO RACHUNKÓW to chyba norma i nie tylko Polacy maja z tym problem.Przy wyjezdzie trzeba wszystko uregulować więc lepiej wszystko robić na bieżąco.OSTRZEŻENIE!!!!! Przy przyjeżdzie sprawdzajcie czy wszystko działa(suszarka do włosów czy lustro nie ma rysy czy zlew nie jest obity itp)i natychmiast zgłaszać do recepcji gdyż pozniej nic nie można zrobić i nie można tego odkładać.Zgłosiliśmy na pierwszym spotkaniu informacyjnym o uszkodzonej suszarce pani rezydent i mimo że przynajmniej połowa obecnych gości to słyszała nie poinformowało nas co nalezy zrobić.Na dwa dni przed wyjazdem ktoś pod naszą nieobecność zdemontował suszarkę a następnie nam nakazano zapłacić 66 dolarów.Rezydentka wręcz trzymała stronę hotelu twierdząc,że nie słyszała o problemie następnie stwierdziła,że nie jest naszą NIANIĄ strasząc nas policją musieliśmy uregulować należność gdyż inaczej pozostaniemy w hotelu.Pani rezydent jest tu tylko i wyłącznie żeby wciskać turystom wycieczki które nie są warte tych pieniędzy.Przybywa w hotelu raptem dwa razy w tygodniu a i tak nie jest w stanie w niczym pomóc.Po za tym posługuje się przedstawicielami ITAKI którzy nie rozumieją po polsku i nie są w stanie przetłumaczyć twoich słów i chcą a żeby mówiła do nich po angielsku.

| Skomentuj opinię


LSawala, Poznań
doradca - 109 punktów

2762 osoby z 4887 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-06-28 23:21:09
zalety: Dobra organizacja, wszystko zgodnie z umową
wady: Nie mogę znaleźć
opinia: Miałem okazje korzystać z tego biura. Przyznać trzeba, że trafiłem całkiem nieźle. Tygodniowy pobyt w Portugalii był naprawdę udany, a itaka wywiązała się z tego, na co się umawialiśmy. Loty - bez problemu. Musiałem co prawda dojechać do Warszawy z Poznania, bo z Wielkopolski do Portugalii trudno jest się dostać. Samolot do Faro nie miał żadnych opóźnień, było ok. Na miejscu zgodnie z umową itaka zagwarantowała nam dojazd do hotelu. Nie pamiętam już jak długo czekaliśmy na transport, ale było to w granicach dopuszczalności (10,15 minut).

Hotel, w którym mieszkałem wyglądał identycznie z tym, który przedstawiano mi jeszcze w Polsce. Minusem mogę jedynie nazwać małą i ciasną jadalnie, nieco niepasującą do reszty budynku.

Ogólnie mówiąc, nie zawiodłem się na biurze podróży itaka. W tym roku chyba również skorzystam z ich oferty (która jest dość szeroka). Chwała im za dbanie o klienta – jeszcze zanim wykupiłem ostatecznie wycieczkę i dałem sobie czas na decyzję, to panie z biura dzwoniły i osobiście informowały o zmieniających się cenach i liczbie wolnych miejsc, jakie pozostały. Trzeba przyznać, że pracownicy biura są dość elastyczni i można z nimi swobodnie porozmawiać. Oprócz Itaki podobnie wygląda sytuacja z biurem podróży Rainbow tour.

Itakę mogę śmiało polecić. Kończę i stawiam jedyną możliwą ocenę: bardzo dobrą!

| Skomentuj opinię


2741 osoby z 4846 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-27 12:55:57
zalety: hotel GOLDEN AGE w miejscowości Yalikavak na półwyspie Bodrum, opcja all inc.
wady: *przewoźnik współpracujący z BP Itaka czyli w tym przypadku Air Italy Polska;
*opieka rezydenta na miejscu
opinia: Turcja, Bodrum, Golden Age, termin 18:09.2008- 25.09.2008. zakwaterowanie w tzw. części klubowej (domki obok hotelu)
planowany wylot: 8:40. rzeczywisty czas wylotu: ok. 16:30. dzień urlopu szlag trafił. 10 h na lotnisku w Warszawie, ani słowa przepraszam ze strony obsługi Air Italy Polska i rezydentki na miejscu ("to nie wina Itaki"- tyle usłyszeliśmy).pani rezydent (podstarzała blondyna kreująca się na gwiazdkę)poinformowała nas w pierwszej kolejności o tym że możemy sobie kupić od niej wycieczki fakultatywne, i że ceny są super a jeśli ktoś kupi od niej 3 wycieczki to dostanie super zniżkę (ok. 3 -5 euro na każdej)- mały detal że idąc do pierwszej lepszej agencji turystycznej wycieczki kupowało się za około 50% ceny oferowanej przez rezydentkę... Po zadaniu pytania o kolację usłyszeliśmy: "ależ oczywiście, kolacja będzie". po czym pani rezydent sobie poszła i do hotelu dowiózł nas szalony turecki kierowca. kolacji oczywiście nie było. przyjazd do hotelu w: godzina 21:45 czasu lokalnego. kolacja wydawana do 21:30.
sam wybór hotelu-idealny. nie można powiedzieć złego słowa i na sam hotel, na obsługę, ani też na różnorodność i ilość jedzenia jaką serwowano każdego dnia. jedyny mankament który został od razu naprawiony to było zakwaterowanie nas w pokoju w którym nie za ładnie pachniało (no dobra nazwijmy rzeczy po imieniu- śmierdziało). pokój od razu wymieniony po interwencji w recepcji hotelowej. tydzień miną szybko i bez nieprzyjemnych przygód. w trakcie pobytu rezydenci (bo mieliśmy wątpliwą przyjemność poznać ich aż 2- wspomniała podstarzała gwiazdka i flegmatyczny pan(?) nie potrafiący odpowiedzieć na najprostsze pytania) mieli 2 dyżury. pierwszy dyżur- sprzedaż w superokazyjnej cenie wycieczek :D, drugi dyżur - nie wiadomo po co). dzień przed wylotem otrzymaliśmy informację (oczywiście nie osobiście tylko na tablicy ogłoszeń- co zresztą było wygodne bo nie musieliśmy oglądać śmiesznych przedstawicieli Itaki)że wyjazd z hotelu jest o godzinie 10:45 a planowany wylot o 13:20. W dzień wylotu, po śniadaniu i szybkiej kompieli w basenie wybraliśmy się z bagażami na recepcję gdzie obsługa pokazała nam fax iz z jakichś tam powodów wyjazd z hotelu jest przesunięty z 10:40 na 14:15 (wylot z 13:20 na 17:00). wszystko ok tylko że doba hotelowa jest do 12:00. na szczęście można było zostawić bagaże przy recepcji. o 14:10 przyjechał autokar i flegmatyczny pan rezydent raczył zaprosić nas do środka (bez słowa wyjaśnienia dlaczego po raz kolejny lot jest opóźniony). tuż przed lotniskiem poinformował wszystkich o absolutnym zakazie wnoszenia żywności (!!!) na pokład samolotu i o tym że każdy kg nadbagażu to dodatkowa opłata 17 euro. ani jedna ani druga informacja nie miała odzwierciedlenia w rzeczywistości.

podsumowując: wczasy uważamy za udane jeśli pominiemy kwestię niepoważnego przewoźnika jakim są linie Air Italy Polska, oraz niekompetentnych rezydentów nastawionych na bezczelne ściąganie kasy od turystów (po zapytaniu dlaczego wycieczki u nich kupowane są tak drogie, jeden z uczestników naszego turnusu usłyszał wprost: że przecież rezydent też musi zarobić)- jeśli chcecie coś zwiedzić- nie korzystajcie z ofert rezydentów Itaki. no chyba że macie za dużo pieniędzy. (dla porównania: wycieczka do Efezu: cena u rezydenta- 56 euro/os, cena w turckim biurze podróży- 23 euro/os)

ocena: HOTEL 5+
rezydenci: beznadzieja
a jako że oceniamy tu biuro podróży a nie hotel w którym byliśmy więc ocena marna.

| Skomentuj opinię (3)


DOROTA24
zwiedzający - 1 punktów

2746 osoby z 4857 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-12 13:14:16
zalety: pełna rzetelność, zgodność z ofertą, wysoka jakość prezentowanych usług
wady: -
opinia: Tak się składa, że miałam styczność z Itaką i nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Zacznę od tego, że z biurem tym spędziliśmy naszą podróż poślubną, dokładnie byliśmy w Egipcie (Marsa el Alam) w zeszłym roku. Co prawda długo zastanawialiśmy się nad tym gdzie jechać, a chyba jeszcze dłużej nad tym jakie biuro wybrać. Wybór ostateczny padł jednak na Itakę i nawet przez moment nie żałowaliśmy z mężem naszej decyzji.. Byliśmy w cudnym hotelu KAHRAMANA MARSA ALAM RESORT tak dokładniej to znajdował się przy plaży Blondie Beach jeśli ktoś się orientuje. Oczywiście hotelik zgodny z tym co było przedstawione w ofercie ale muszę przyznać że bardzo, ale to bardzo przypadł nam do gustu, dużo licznych atrakcji w tym zajęć sportowo- rekreacyjnych więc o nudzie nie było mowy! Rezydenci także bardzo uprzejmi, zawsze służyli radą, a gdy mieliśmy jakieś wątpliwości, pytania to zawszę chętnie nam pomagali. Więc nie mam żadnych zastrzeżeń do biura Itaka, chyba częściej z mężem musimy sobie robić taką „podróż poślubną” bo wrażeń i wspomnień są tysiące, pozdrawiam

| Skomentuj opinię (1)


1219 osoby z 1817 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-14 17:53:44
zalety: super
wady: każdy coś znajdzie a jak zapłaci tak ma
opinia: przepraszam żle wpisałam date wylotu było to 12 01 2009 z Katowic powrót 26 01 2009 a tak to wszystko prawda z tym biurem jechaliśmy pierwszy raz a troszke już podróżujemy

| Skomentuj opinię


martaz1987
zwiedzający - 1 punktów

1219 osoby z 1819 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-09 13:37:50
zalety: Dobre hotele, pyszne jedzenie, wykwalifikowany pilot
wady: brak
opinia: Właśnie wróciłam z wycieczki Pesto Presto, jeżeli ktoś się jeszcze zastanawia to nie ma nad czym, trzeb jechać. Widoki przepiękne, zachwyciły mnie tak, że nie chciało się wracać do Polski. Hotele i jedzenie bez zarzutu. Na najwyższe możliwe oceny zasługuje pilot Pani Klaudia Magris, która według mnie spełniła swoja rolę znakomicie. Historię sztuki ma opanowaną perfekcyjnie, na geografii również zna się doskonale, dodatkowym plusem jest fakt, że jej opowieści nie były zwykłym recytowaniem przewodnika lecz urozmaicone zwykłym życiem Włochów i ciekawostkami związanymi z odwiedzanymi miejscami. Gratuluje takiego pilota jeśli, wszystkie wycieczki Itaki tak będą wyglądać, to rewelacja. Zadowolenia mojego końca nie widać, aż żal że znów jestem w Polsce a wycieczka nie mogła potrwać dłużej. Pozdrowienia dla Pani Klaudii.

| Skomentuj opinię (3)


Viktoria
zwiedzający - 1 punktów

1218 osoby z 1818 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-13 09:35:43
zalety: RODOS- hotel Evi może ktoś był?
wady: ..........
opinia: Mam pytanko ,czy ktoś wie może coś o hotelu Evi w Faliraki? Mogę poprosić o opinie hotelu i miejscowości? proszę i info.

| Skomentuj opinię (1)