Biuro podróży Itaka - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.80 / 5.00
56% opiniujących poleca Itaka
Opinie klientów biura podróży Itaka. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Itaka zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Itaka

661 osoby z 1132 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-07 16:07:38
zalety: - bogaty program wycieczki
- zrealizowany w 100%
- solidna i fachowa opieka pilota
- przystępna cena
wady: w jednym z hoteli było kiepskie jedzenie, ale to nie zależy od biura, a od samego hotelu
opinia: Byliśmy z Itaką na wycieczce w Chorwacji Tam Gdzie Dojrzewa Śliwowica i wróciliśmy bardzo zadowoleni. Program wycieczki bogaty, więc zdecydowanie dla tych, którzy chcą coś zobaczyć, a nie dla zwolenników plażowania. Wypoczynek dla aktywnych. Hotele różnie jedne lepiej drugie gorzej, jak było smaczne jedzenie to łazienka średnia, jak fajny pokój to słabo syte jedzenie,ale dla nas przynajmniej hotel nie był najważniejszy. Najważniejsze było to, co mogliśmy zobaczyć czyli malownicze miasteczka i piękne widoki. Pamiętajmy jak daleko posuwamy się w swoim krytycyzmie, biura organizują wyjazdy dla mas, gdyby miały być indywidualne, zaspokajające potrzeby każdego z osobna wówczas wyjazd nie kosztowałby np. 3000, a 30.000. Spróbujmy sami coś zoragnizować, a potem sobie wsyawić opinię...zobaczymy. My z pełną odpowiedzialnością polecamy Itakę. Małżonkowie

| Skomentuj opinię (1)


664 osoby z 1138 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-04 22:24:23
zalety: Gwarancja ceny okazała się strzałem w dziesiątkę. Przy zmianie hotelu stworzono warunki lepsze bez zmiany ceny. Firma ponownie okazała się wiarygodna, dbająca o klienta i godna polecenia. W przyszłym roku planuję skorzystać z jej usług.
wady: W informatorze brak informacji, że TV nie ma programów polskojęzycznych, wskazany internet bezprzewodowy jest nie do użycia z powodu zbyt małej prędkości (54 mb/s) i nie łączy z serwerem. Uwagi przekazaliśmy rezydentce, która stwierdziła, że przyjechaliśmy na wczasy, a nie pracować z internetem i skoro Rosjanie tego nie są w stanie zmienić to ona też nic nie może.
opinia: Z biurem Itaka byłem już nie po raz pierwszy. W roku 2007 opisałem negatywną postawą rezydentki w hotelu ALARA w Incekum k/Alanyi. W tym roku (2009) również z tym biurem byłem w Turcji. Wczasy rezerwowałem w grudniu 2008. Termin wylotu maj 2009. Na dwa tygodnie przed wylotem zostałem poinformowany, że hotel (5*) w którym miałem spędzać wczasy nie potwierdza miejsc. ITAKA w zamian zaproponowała mi trzy inne hotele 5* o standardzie wyższym niż przeze mnie zarezerwowany i na dodatek zamiast all inclusive otrzymałem ultra all inclusive. Wszystko bez zmiany ceny. Nie dotknęły mnie również inne żadne podwyżki. Wczasy były udane i cała moja grupa (6 osób) jest bardzo zadowolona. Zupełnie inaczej było w zeszłym roku z SELECTOURSEM w Egipcie. Opinię też zamieściłem w internecie.

| Skomentuj opinię



177 osoby z 327 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-04 22:19:46
zalety: Gwarancja ceny okazała się strzałem w dziesiątkę. Przy zmianie hotelu stworzono warunki lepsze bez zmiany ceny. Firma ponownie okazała się wiarygodna, dbająca o klienta i godna polecenia. W przyszłym roku planuję skorzystać z jej usług.
wady: W informatorze brak informacji, że TV nie ma programów polskojęzycznych, wskazany internet bezprzewodowy jest nie do użycia z powodu zbyt małej prędkości (54 mb/s) i nie łączy z serwerem. Uwagi przekazaliśmy rezydentce, która stwierdziła, że przyjechaliśmy na wczasy, a nie pracować z internetem i skoro Rosjanie tego nie są w stanie zmienić to ona też nic nie może.
opinia: Z biurem Itaka byłem już nie po raz pierwszy. W roku 2007 opisałem negatywną postawą rezydentki w hotelu ALARA w Incekum k/Alanyi. W tym roku (2009) również z tym biurem byłem w Turcji. Wczasy rezerwowałem w grudniu 2008. Termin wylotu maj 2009. Na dwa tygodnie przed wylotem zostałem poinformowany, że hotel (5*) w którym miałem spędzać wczasy nie potwierdza miejsc. ITAKA w zamian zaproponowała mi trzy inne hotele 5* o standardzie wyższym niż przeze mnie zarezerwowany i na dodatek zamiast all inclusive otrzymałem ultra all inclusive. Wszystko bez zmiany ceny. Nie dotknęły mnie również inne żadne podwyżki. Wczasy były udane i cała moja grupa (6 osób) jest bardzo zadowolona. Zupełnie inaczej było w zeszłym roku z SELECTOURSEM w Egipcie. Opinię też zamieściłem w internecie.

| Skomentuj opinię


rudziutka
zwiedzający - 1 punktów

664 osoby z 1139 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-03 15:58:54
zalety: możliwość kupienia wycieczki przez internet za dobre pieniądze
wady: rezydenci i problemy z lotami
opinia: Itaka to porażka. Kupiłam wycieczkę do Egiptu z wylotem z Poznania. Nikt nie raczył poinformować mnie, że mamy międzylądowanie w Warszawie i dopiero stamtąd lecimy do Sharm. Pani rezydentka hotelu Rest Sharm Resort w Sharmie porażka. Ostatniego dnia zmieniła nam się godzina wylotu w związku z tym również numer lotu. Nie raczyła nas o tym poinformować, zaczęły się nerwy. Przez dwie godziny nie odbierała telefonu, nie odpisywała na smsy. Dopiero telefon z hotelowego numeru odebrała. Powiedzieliśmy, że ma zjawić się z nową rezerwacją i tyle ją widzieliśmy. Z nieaktualnym wołczerem, z nieaktualną rezerwacją na lot do domu musieliśmy zjawić się na lotnisku i sami na własną rękę tłumaczyć sytuacje.
Poza tym obiecują pokoje z widokiem na basen, po przylocie okazuje się, że trzeba za nie dopłacić po 10 $ za dobę.

| Skomentuj opinię


MisterJoy
zwiedzający - 1 punktów

655 osoby z 1120 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-03 08:52:46
zalety: - bardzo dobry hotel
- sprawna obsługa biura w kraju
- bardzo sprawny rezydent
wady: - brak informacji do którego ze stanowisk podejść po wylądowaniu w Antalyi
opinia: Czytając opinie na forach internetowych jechałem na wczasy do Turcji (Joy Pegasos Royal Incecum) z duszą na ramieniu. Okazało sie że hotel jest absolutnie rewelacyjny, zwłaszcza dla rodzin z dziećmi w różnym wieku - baseny od 30 cm po 160 cm z wieloma atrakcjami. Na szczególną uwagę zasługuje bardzo profesjonalny rezydent p. Łukasz Baran (na forach szczególnie ostro krytykowano rezydentów), którego celem było wsparcie w możliwie najlepszym spędzeniu urlopu - DZIĘKUJEMY. Turcję polecam szczególnie w okresie początku maja i końca września z uwagi na optymalną pogodę, no ale jest to tylko dostępne dla rodziców przedszkolaków i dzieci młodszych.

| Skomentuj opinię (1)


1226 osoby z 1824 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-05-14 17:53:44
zalety: super
wady: każdy coś znajdzie a jak zapłaci tak ma
opinia: przepraszam żle wpisałam date wylotu było to 12 01 2009 z Katowic powrót 26 01 2009 a tak to wszystko prawda z tym biurem jechaliśmy pierwszy raz a troszke już podróżujemy

| Skomentuj opinię


660 osoby z 1130 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-05-14 17:48:10
zalety: na duży plus chyba nam się jednak udało
wady: brak polskojęzycznego rezydenta częsciej
opinia: byliśmy z Itaką w styczniu 2009 na Fuerteventurze wylot 11 01 2009 Wszystko było zorganizowane bardzo sprawnie. Wylot i przylot bez spóżnień. Hotel bardzo fajny czysciutki sprzątany codziennie .Animacje po wlosku ale bardzo rozwijały wyobrażnie .Była w tym czasie naprawdę duża grupa Polaków i rozmawiając między sobą byliśmy zadowoleni.Wersja al. spełniała nasze potrzeby . Słysząc nie bardzo pochlebne opinie o Itace tu dajemy jej dużą czwórke z plusem.Wyspe zwiedziliśmy w trzy dni wypożyczonym samochodem , byliśmy tam gdzie autokar nie dojedzie i to dopiero były prawdziwe atrakcje polecamy ten sposób zwiedzania tej wyspy .pozdrawiamy uczestników tego 2 tygodniowego pobytu.OPISYWAŁA WRAŻENIA Z POBYTU NA Fuerteventurze w hotelu Barcelo Club El Castillo. PLECAMY ten hotel. Nasz pobyt od 12 01 2009.Acha a wrecepcji pani Danka jest super

| Skomentuj opinię


ewelys, kraków
zwiedzający - 1 punktów

176 osoby z 325 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-05-08 13:40:46
zalety: Miewają w ofercie dobre hotele..
wady: Brak profesjonalnej obsługi ze strony Itaki, byłam kika razy z ich biurem i zawsze jest wpadka.
opinia: Tydzień temu wróciłam z Sycyli, hotel ACACIA 4 gwiazdki.Jak widać po opiniach innych ITAKA przyjmuje za tradycje zmiane godzin lotów na swoją korzyść ( nie płacą za 1 noc w hotelu za która my płaciliśmy ) o czym informuje 1 dzień przed odlotem !! Też cały dzień spędziliśmy na walizakach od 10:00 do 2;20 w nocy !!
Jeśli ktoś planuje lot z Itaka do PALERMO prosze się liczyć z faktem iż godziny które podaje itaka napewno ulegną zmianie.
Jeśli chodzi o hotel to wszysko ok ale należy pamiętać ŻE NAUCZONA DOŚWIADCZENIEM Z WCZESNIEJSZYCH PRZYGÓD Z ITAKĄ żeby być zakwaterowanym w lepszych pokojach do oferty dopłacałam 800,00 więcej niż w podstawowym cenniku Itaki. Osoby które nie dopłaciły za wyższy standard mieszkały w domka o kiepskim i niższym starndarcie. Rezydentka, jak to rezydentka jest od tego żeby wciskać wycieczki fakultatywne a nie przejmować się problemami turystów. O okolicy nic nie wiedziała, udzielała błędnych informacji.

| Skomentuj opinię


2608 osoby z 4546 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-04-24 10:51:17
zalety: Nie ma, chba że mam się cieszyć że impreza się wogóle odbyła
wady: Zero kontaktu, zero informacji, zlewanie klienta
opinia: Kupiłam wycieczkę do Varadero na kubie, na miejscu dowiedzieliśmy się o zmianie hotelu z arenas blancas na sol sirenas, koszmar. Brud, cieknąca klima,grzyb.....tragedia.....Na naszą reklamację dostaliśmy odp że wszystko ok ale nasza reklamacja jest niepodstawna.....chcecie zdjęć ....piszcie na Tadeo66@op.pl wyślę na 100%

| Skomentuj opinię



kingunia
zwiedzający - 1 punktów

666 osoby z 1143 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-03-19 23:53:39
zalety: cena wyjazdu
wady: kiepska organizacja jeżeli chodzi o transfer z lotniska do hotelu
opinia: byliśmy z tym biurem latam 2007 w Turcji , niedaleko Alanii w hotelu Sidera. Transfer z lotniska w Antalyi do oddalonego o ok 100 km. trwał "bagatela " 4 godziny. To była tragedia!!!Nigdy więcej z tym biurem .Nie rozumieliśmy dlaczego nie podstawiono dwóch mniejszych busów zamiast zajeżdżać do każdego hotelu po drodze ?!?!Transfer do hotelu trwał dłużej niż lot do Turcji.Poza tym 5* dla hotelu Sidera to zdecydowanie za dużo . Oceniam ten hotel na słabe 4*

| Skomentuj opinię (1)


afrodyta
zwiedzający - 1 punktów

354 osoby z 681 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-03-01 16:51:26
zalety: brak
wady: dramat
opinia: Trzy dni temu wróciłam z Sharm El Sheik i wiem ,że to był ostatni wyjazd na który pojechałam z Itaki. To był mój trzeci wyjazd do egiptu, raz byłam z Alfa Star, potem z Exim Tours i nigdy nie spotkało mnie cos takiego jak podczas podróży z Itaką. Wylot mielismy mieć o godzinie 9 rano z Warszawy,a wylecielismy dopiero o północy. Przez 17 godzin bylismy uwięzieni na lotnisku, poniewaz bylismy juz po odprawie bagazowej oraz paszportowej. Przez ten cały czas nikt do nas nie przyszedł poinformować o tym co się dzieje, a straznicy nie chcieli nas wypuścić z lotniska. Moim zdaniem jest to żenujace,żeby nikt z Itaki przez ten cały czas nie pojawił sie i cokolwiek powiedział bo tak naprawdę nie wiedzielismy na co czekamy. Co 3 godziny ogłaszano tylko komunikat,że samolot wciąż jest opóźniony i kolejny komunikat bedzie za 3 godziny. Współczuje osobą ,które były z małymi dziećmi, dla nich to był po prostu dramat. Niestety na tym sie nie skończyło. Podobne problemy były w drodze powrotnej. We wtorek o pólnocy mielismy mieć zbiórke w recepcji. Dopiero o 1 w nocy przyjechał autokar i poinformowano nas,że wylotu nie będzie i przewozą nas do innego hotelu, rzekomo 5-gwiazdkowego. Zakwaterowali nas dopiero o 3 w nocy. W hotelu tym nie mieszkali żadni inni goście bo hotel był własnie w trakcie remontu. Żenada!Wylecielismy dopiero o 15.30 . Najgorsze jest to ,że osoby z Neckermana ,które leciały z nami wiedziały juz o opóźnieniu rano i biuro przedłuzyło im wakacje w tym samym hotelu. A Itaka do 1 w nocy milczała, kiedy my od 12 w południe koczowalismy w recepcji, bo o tej godzinie było wymeldowanie z pokojów. Nie wiem w jaki sposób Itaka zrekompensuje nam to wszystko, czekam na rozwiązanie reklamacji. Ja jestem w stanie zrozumieć,że są jakies problemy z samolotem, ale uważam,że ktos powinien był do nas przyjść i wyjasnic sytuację, nie wspominając o tym ,że Itaka powinna była zapewnic nam pokoje w hotelu przy lotnisku. Uważam,że biuro zachowało się w sposób skandaliczny i lekceważący. no to teraz troche plusów. Wakacje same w sobie super. Byłam w hotelu Grand Plaza, więc moim zdaniem jest naprawde godny polecenia. Bawilismy sie swietnie. Przy plaży hotelu jest molo z zejsciem na na przepiekna rafe. Ale szczerze radzę wybierzcie inne biuro.

| Skomentuj opinię (1)


665 osoby z 1141 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-26 19:26:59
zalety: Dość solidne biuro,hotele 4i 5* zgodne z opisem
wady: Nieuprzedzanie o dodatkowych kosztach. Euro Cypria.Ubezpieczenie , w którym trzeba płacic gotówką, np leki przy anginie i wizyta - 85 euro. Dobrzeże miałam druga polisę Allianz, więc nie płaciłam.
opinia: Byłam kilka razy z biurem, m in na Sri Lance i w Egipcie.Opisy hoteli są w zasadzie zgodne z rzeczywistością,ani razu nie było rozczarowania, brałam tylko hotele 4 i 5 *. W styczniu br wykupiłam pobyt w 4* rehanie, a zakwaterowano nas w duzo drozszej Rehanie Royal na 2 tyg bez dopłaty. Byłam z tej zamiany bardzo zadowolona. Uważam to biuro za dość solidne w porównaniu z innymi.Jeżeli wylot jest w nocy, biuro nie zapewnia pokoju do przeczekania. Decyduje o tym hotel i np na Sri Lance miałam pokój aż do odlotu, ale w Egipcie zażądano 150 dol dopłaty za 12 godz. Nikt o tym wczesniej nie poinformował.Mam tez zastrzeżenie do czarterów - dwukrotnie były problemy ze startem lub lądowaniem, nawet jakaś usterka, jednak samolot leciał w nastepną trasę.Rozumiem, ze trudny jest kompromis między punktualnościa a bezpieczeństwem, ale start w czasie burzy piaskowej, czy przy uszkodzonej elektryce to juz przesada.Do tej pory piloci EuroCyprii sprawiali się dobrze, ale po ostatnich katastrofach boje sie latać czarterami.

| Skomentuj opinię


renatar
zwiedzający - 1 punktów

2770 osoby z 4877 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-24 12:45:22
zalety: profesjonalna obsługa rezydenta i pilotki w czasie wyc.fakultatywnych
wady: opózniony o 24 godz wylot do Cancun
opinia: W grudniu 2008 leciałam z Itaką do Meksyku - Cancun, na 3 dni przed wylotem biuro poinformowało nas iz wylot nastąpi o 24 godziny póżniej oczywiście winą obciążając przewożnika Air Italy- co prawdopodobnie było totalnym kłamstwem.Obcięli nam przez to cały dzień pobytu w Meksyku, zwracając zresztą nieterminowo - marne grosze.Byliśmy strasznie żli i wkurzeni a tym bardziej że lecieliśmy tam tylko na 8 dni - więc ten jeden zabrany dzień - był dla nas bardzo istotny. Na szczscie na miejscu wszystkie nerwy i niepokoje zostały nam zrekompensowane. Było cudownie. Opieka pilotki Pani Ani ok , wycieczki fakultatywne odbywały się terminowo - bez zastrzeżeń - hotel w którym mieszkalismy Oasis Cancun - super połozony , all inclusiv , mnóstwo atrakcji - łącznie z iguanami biegającymi między leżakami przy basenach, jedynie łazienki w pokojach pozostawiają dużo do życzenia. Ale mimo pewnych niedogodności podobało nam się

| Skomentuj opinię (1)


MarysiaS
zwiedzający - 1 punktów

2780 osoby z 4885 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-17 12:24:00
zalety: wzorowy przebieg podróży jak i całego pobytu na Rodos (hotel, program wycieczki włącznie z rezydentami)
wady: nie ma
opinia: Z chęcią wypowiem się na temat wyspy Rodos i hotelu evi*** bo spędziłam w Grecji z Itaką całe dwa tygodnie! Sam hotelik jest bardzo sympatyczny, ze świetnym wyżywieniem a w dodatku tuż przy cudownej piaszczystej plaży z bardzo przyjaznymi pokojami z rozrywek oferowany jest np. duży basen, oczywiście dla dzieci też oprócz tego bilard, tenis stołowy, boisko do gry w siatkę, restauracja, bary nawet mini-market więc naprawdę nie można było narzekać a Faliraki to dopiero tętniło życie nocne - radzę się o tym przekonać na własnej skórze. Warto jeszcze wiedzieć że jakieś 3km będzie Cię dzieliło od największego parku wodnego w Europie to jest niewątpliwie wielką atrakcją! Bo już samo Rodos kusi wspaniałą pogodą, krystaliczną wodą taki raj na ziemi można nawet bez namysłu rzec. Nie masz na co czekać, decyduj się na Rodos a żałować nie będziesz :)

| Skomentuj opinię


Viktoria
zwiedzający - 1 punktów

1225 osoby z 1825 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-13 09:35:43
zalety: RODOS- hotel Evi może ktoś był?
wady: ..........
opinia: Mam pytanko ,czy ktoś wie może coś o hotelu Evi w Faliraki? Mogę poprosić o opinie hotelu i miejscowości? proszę i info.

| Skomentuj opinię (1)


668 osoby z 1146 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-02-03 20:19:50
zalety: Biuro sprawne, kompetentne, odpowiedzialne
wady: Brak
opinia: Wróciliśmy wczoraj z jednej z Wysp Kanaryjskich (Fuerteventura). Zakup wczasów został dokonany internetowo- szybko i bardzo sprawnie.Zarówno w podróży jak i na miejscu byliśmy mile zaskoczeni bardzo dobrą organizacją. Wszystko było zgodne z opisem; dtyczy to hotelu (Taro Beach), wyżywienia oraz pracy rezydentki. Szczególnie zaskoczył nas pokój z widokiem na ocean ponieważ byliśmy przygotowani na znacznie gorsze warunki lokalowe.

| Skomentuj opinię (1)


romanp
zwiedzający - 1 punktów

2782 osoby z 4897 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-01-29 13:27:47
zalety: Zalet nie stwierdzilem
wady: Calkowity brak odpowiedzialności za sprzedaną uslugę turystyczną, zerowa możliwość reklamowania uslugi, swoich praw można dochodzić tylko sądownie
opinia: Witam!
Opinię zamieszczam ku przestrodze dla potencjalnych klientów "Itaki". W lipcu 2008r korzystalem z oferty Itaki w Turcji. To że oferta nie byla z godna z opisem, a hotel nie nadawal sie do spedzenia urlopu, to że jeden dzień urlopu calą grupą turystów przybylych z Polski spedziliśmy na korytarzu, gdyż nie bylo dla nas pokoji, może nie być winą itaki, ale jako organizator wyjazdu biuro powinno chyba poczuwać się do jakiejś odpowiedzialności za zaistnialą sytuację. Wszyscy skladaliśmy zbiorową reklamację, oraz indywidualnie. Biuro nie wyrazilo najmniejszej woli polubownego rozpatrzenia sprawy. Wobec "Itaki" można dochodzić swoich praw tylko w sądzie. Zastanówcie się więc czy warto z takich ofert korzystać.

| Skomentuj opinię (1)



Adam44
zwiedzający - 1 punktów

2757 osoby z 4852 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-01-16 11:25:07
zalety: Dobrze organizują wyjazdy, byłem z nimi trzy razy i było naprawdę przyjemnie. Najciekawsze są wycieczki objazdowe. Doskonale zorganizowane, tak wszystko mają dograne, że człowiek ma zarówno czas na relaks i zwiedzanie;-)
wady: - czasami obsługa w hotelach nie jest na najwyższym poziomie, ale za te małe wpadki odpowiada raczej zarząd hotelu
opinia: W tym roku planuję wyjazd do Grecji, mam nadzieję że będzie równie udany jak poprzednie ;-) Najbardziej podobało mi się we Włoszech to było ok dwa lata temu. To co zapamiętałem najbardziej to przepiękne Rimini które jest naprawdę niesamowitym miejscem. Moim zdaniem to jest najpiękniejsze miejsce na ziemi, no może troszkę przesadziłem w Europie!

| Skomentuj opinię


DOROTA24
zwiedzający - 1 punktów

2753 osoby z 4864 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-01-12 13:14:16
zalety: pełna rzetelność, zgodność z ofertą, wysoka jakość prezentowanych usług
wady: -
opinia: Tak się składa, że miałam styczność z Itaką i nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Zacznę od tego, że z biurem tym spędziliśmy naszą podróż poślubną, dokładnie byliśmy w Egipcie (Marsa el Alam) w zeszłym roku. Co prawda długo zastanawialiśmy się nad tym gdzie jechać, a chyba jeszcze dłużej nad tym jakie biuro wybrać. Wybór ostateczny padł jednak na Itakę i nawet przez moment nie żałowaliśmy z mężem naszej decyzji.. Byliśmy w cudnym hotelu KAHRAMANA MARSA ALAM RESORT tak dokładniej to znajdował się przy plaży Blondie Beach jeśli ktoś się orientuje. Oczywiście hotelik zgodny z tym co było przedstawione w ofercie ale muszę przyznać że bardzo, ale to bardzo przypadł nam do gustu, dużo licznych atrakcji w tym zajęć sportowo- rekreacyjnych więc o nudzie nie było mowy! Rezydenci także bardzo uprzejmi, zawsze służyli radą, a gdy mieliśmy jakieś wątpliwości, pytania to zawszę chętnie nam pomagali. Więc nie mam żadnych zastrzeżeń do biura Itaka, chyba częściej z mężem musimy sobie robić taką „podróż poślubną” bo wrażeń i wspomnień są tysiące, pozdrawiam

| Skomentuj opinię (1)


2765 osoby z 4873 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2008-12-28 19:45:55
zalety: mila obsluga hotelu
wady: jesli chodzi o organizatora to same wady
opinia: Itaka nie raczyla odpowiedziec nam na ponizsze pytania:

Czy normą jest, że pilot/rezydent po odebraniu turystów z lotniska w Turcji nie przyjeżdża z nimi do hotelu? Nie pomaga przy zakwaterowaniu? Nie udziela podstawowych informacji dotyczących choćby zwyczajów panujących w danym hotelu czy położenia stołówki? Czy zawsze osoby po raz pierwszy podróżujące do obcych krajów muszą sobie radzić same lub prosić o pomoc bardziej zorientowanych (angielskojęzycznych!) klientów B.P. Itaka?
Jak państwo weryfikujecie kompetencje swoich pilotów/rezydentów? Od Państwa przedstawicielki w hotelu Kivanc na spotkaniu informacyjnym nie dało się uzyskać żadnych praktycznych rad. Grupę, która przyleciała 25.09. to my informowaliśmy gdzie warto iść, co zobaczyć, gdzie jest market, ile zapłacą za transport do Bodrum!
Czy zawsze w drodze powrotnej, po odebraniu klientów z hotelu przez angielskojęzycznego Turka (który wysiadł na najbliższym skrzyżowniu), zostawiacie Państwo całą grupę na lotnisku bez żadnej opieki?
Czy informacje o opóźnionym locie (zaraz po przyjeździe na lotnisko w Bodrum-Milas!) zawsze podaje przez głośniki pilotka biura Exim Tours? Gdzie wtedy był pilot/rezydent B.P. Itaka?
Czy takie macie Państwo standardy obsługi klientów, że traktujecie ich jak przedmioty, które należy przesunąć i pozbyć się odpowiedzialności? Dlaczego nikt nie pojawił się na lotnisku od 12:00 do 21:30 – choćby po to, żeby nas uspokoić czy udzielić informacji? Wielokrotnie chodziliśmy po parkingu przed lotniskiem w poszukiwaniu kompetentnej osoby! Telefonowanie do beztroskiego i niekompetentnego pilota/rezydenta absolutnie nic nie dało, prócz narażenia nas na dodatkowe koszty (30zł)!
Dlaczego pani Agnieszka dopiero z ambasady dowiedziała się, że na lotnisku o godzinie 22. została grupa dziesięciu osób bez opieki?
Gdzie znajdował się pilot/rezydent w hotelu, w którym spędziliśmy czas od 22:00 do 2:30 z 2.10 na 3.10? Nawet na recepcji nie została udzielona nam informacja gdzie go szukać! Jedynie polscy turyści mówili, że owszem – była jakaś pani ale już sobie pojechała!
Dlaczego podpisujecie Państwo umowę z przewoźnikiem – bankrutem, który dysponuje kilkoma wrakami? Dlaczego nie zrobiliście Państwo nic w kierunku poprawy tej sytuacji? Przecież od początku sezonu są te same problemy – wieczne, wielogodzinne opóźnienia! W drodze do Turcji lot opóźniony był o 8 godzin, natomiast w drodze powrotnej już o 14,5! Czy naprawdę nie zależy Państwu na klientach?
NIE POLECAM - Robert z Lodzi

| Skomentuj opinię (4)