Biuro podróży Itaka - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.75 / 5.00
56% opiniujących poleca Itaka
Opinie klientów biura podróży Itaka. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Itaka zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Itaka

93 osoby z 166 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-16 21:13:23
zalety: Rewelacyjne izraelskie biuro podróży, które przejęło nas na granicy izraelskiej
wady:
wyłącznie


opinia: ZZ Itaką wybrałam się do Izraela. Właściwie Itaka miała mnie tylko dostawić do granicy w Tabie, tam miał nas odebrać przedstawiciel izraelskiego biura podróży. Jeżeli chodzi o Itakę to:
1. nikt nie czekała na lotnisku, bo podobno nie wpuszczają przedstawicieli biur podróży (z innych biur byli przedstawiciele tylko nie z Itaki)
2. nikt nie poinformowała turystów czy mają wykupywać na lotnisku wizę czy nie, co jak się okazało było bardzo ważne
3. rezydentka o ile pamiętam P. Olga z obrażoną miną oświadczyła, gdy już dotarliśmy do autokaru, że samolot był opóźniony i nie pozwolono jej wejśc na lotnisko
4. przylecieliśmy w nocy i w recepcji rozdawanie kluczy do pokoi trwało bardzo długa, gdyż pilotka kłóciła się z obsługą. Powód - w grupie był VIP i miało na niego czekaćc win0 w pokoju, a obsługa dostaczyła je dopiero po interwencji pilotki - no cóż VIP to VIP - reszta niech czeka.
5. Na drugi dzień dowieziono nas do Taby, pilotka wsiadła do autokaru i chciała odjechać, na szczęście okazało się od razu, że część grupy na wizy egipskie i nie może wjechać do Izraela, jak twierdzili żołnierze egipscy. Wezwana na pomoc pilotka była obrażona, bo co ona teraz ma zrobić.
6. Po wspaniałym pobycie w Izraelu powrót do Taby i znów P. Olga. Na drugi dzień opuszczamy pokoje około najpierw 11, potem 12 a następnie koczujemy do popołudnia w recepcji. Potem koczowanie na lotnisku gdyż samolot odleciał z kilkugodzinnym opóźnieniem.
Wyjazd został skrócony przez Itakę o 1 dzień, jako rekompensatę podano nam w samolocie lunch (skromny). Biuro nie odpowiada na skargi klientów.


| Skomentuj opinię


93 osoby z 166 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-17 22:43:38
zalety: Miła obsluga jesli chodz i biuro ITAKA wycieczki fakultywne ok
wady: wad nie mam zadnych
opinia: Byłam w zeszlym roku na wyspach kanaryjskich i jestem z męzem bardzo zadowolona nie mam im nic do zazucenia Ja polecam:):)i z korzystam pewnie nie raz..Teraz wybieramy sie na grecje:)...Mam nadzieje ze tez bedziemy zadowoleni

| Skomentuj opinię


92 osoby z 164 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-27 17:29:59
zalety: brak, jak sie zastanowić, to moze zaletą jest to ze nie pojechałam na urlop, dzięki itace zaoszczędziłam poewnie jakąs kase
wady: same wady, poraz kolejny
opinia: cóż, sama sie dziwie, ze jestem tak naiwna (w tym wieku) znow dalam sie nabrać itace. Kiedyś zmienili mi wylot do Bułgarii(dzien póżniej), potem wsadzili nas do pokoju 1osobowego (na Majorce), po dzikiej awanturze zmienili mi hotel, ale czy po takie atrakcje jedziemy na urlop? odpowiedzcie sami. Teraz przesunęli mi lot o 3dni (do przodu!!) zmuszając mnie tym samym do rezygnacji. w wyniku tego Nie wyjechałam na urlop, pieniędzy nie oddają, na dodatek jakiś "pan" próbuje krzyczec na mnie gdy dzwonię i pytam kiedy zwrócą mi moje pieniądze.
Ogólnie żenada.
Czy polecam itakę!?!? nigdy w życiu nawet najgorszemu wrogowi. Sama już nigdy nie dam sie im nabrać.

| Skomentuj opinię


105 osoby z 190 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-14 12:28:58
zalety: 5* Diamond of Bodrum 06.06.10 pokój 2404 polecam dla rządnych przygód.
wady: Brak w pokoju brzęczyka informującego kiedy jest dzień
opinia: Pokoje bez widoku na światło dzienne /leciałem z Katowic może to atrakcja dla górników?/Budzisz się i nie wiesz czy już jest poranek czy jeszcze noc. Rezydentka z uśmiechem mówi że takie pokoje zakontraktowało jej biuro i chyba będą musieli zejść z tego hotelu bo jest dużo reklamacji. Na własną rękę załatwiam zamianę pokoju w recepcji 30eu dzień. Inni klienci z Itaki już nie zdążyli bo brakło pokoi za dopłatą, a było pięć samolotów-Kraków, Warszawa,Katowice, Poznań, Wrocław. Zadzwońcie do swoich znajomych z tego hotelu oni tam siedzą w tych norach z widokiem na zadaszony, ciemny korytarz z którego jest wejście do innych pokoi. Ludzie ich oglądają w tych pokojach jak w big brader bo oni palą światło na okrągło w swoich pokojach. Ja dzisiaj wróciłem. Itace już dziękujemy-biuro dla ubogich!

| Skomentuj opinię (3)


Joanna4
zwiedzający - 1 punktów

107 osoby z 194 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-17 22:40:13
zalety: Sprawna, miła obsługa, rekompensata za zmianę miejsca wylotu, opłata parkingu,
wady: Nie zawsze kompetentni animatorzy. Bardziej na wakacjach niż w pracy.
opinia: Kilka razy byliśmy z Itaką na wakacjach/ Kreta, Lanzarote, Teneryfa/.Zawsze wracamy zadowoleni.Jeśli następuje zmiana zaraz jesteśmy informowani. Zmiany zostały z nami ustalane i zrekompensowane , np opłaceniem parkingu na 2 tygodnie. Hotele adekwatne do oferty.Wybieramy hotele , czytamy o miejscu do którego lecimy. nie jesteśmy rozczarowani. Ale jeśli ktoś wybiera 3 gwiazdki w Egipcie lub Tunezji a oczekuje obsługi jak w 5, musi czuć się rozczarowany.

| Skomentuj opinię


105 osoby z 190 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-22 12:47:37
zalety: .
wady: .
opinia: Kuszadaszi- cóż pobyt fajny, pogoda super, hotel PINE BAY na dobrym poziomie, wyżywienie całkiem znośne, obsługa hotelowa jak to zwykle w krajach arabskich, obsługa ze strony biura profesjonalna, poza jednym wydarzeniem, kiedy to rezydentka spędziła noc w hotelu z tureckim kochankiem, co nie jest dobrym przykładem jak myślę dla innych. Ubolewamy z mężem nad zachowaniem niektórych polek "w stosunku" do miejscowych zwłaszcza tych, które znają miejscowy język, co im pewnie znacznie ułatwia kontakty, ale powinny się bardziej z tym kryć!!!!!!!!!


w połowie zadowolona

| Skomentuj opinię (1)


Kakus69
zwiedzający - 1 punktów

105 osoby z 190 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-22 19:04:25
zalety: Nie ma żadnych
wady: Ignorują klientów, sprzedają wycieczki a nie mają rezerwacji w hotelu, jest to nagminna praktyka potwierdzona w Biurze Praw Konsumenta
opinia: Nawet nie wyjechałem a już 3 dni przed wylotem dostałem informację listownie o zmianie dnia wylotu. Następnie następnego dnia informację że nie lecimy bo nie ma miejsc w hotelu za który wzieli pieniądze miesiąc wcześniej. Oczywiście zaproponowali hotel zastępczy bez zmiany ceny, który można kupić 2500 zł taniej. Chce wszystkich ostrzec przed tą firmą, najgorsza z jaką miałem do czynienia .

| Skomentuj opinię


JanFalwak
zwiedzający - 2 punktów

19 osoby z 19 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-04 18:38:01
zalety: Rzetelność, solidność, kupa ofert o promocji
wady: Różnie bywa, czasami bywa po prostu pech i nieudany wyjazd
opinia:
Korzystam z tego biura podróży od wielu lat i nie zamierzam zmieniać. Zawsze trafiałem na solidne oferty LATO lub ZIMA, obsługa profesjonalna, rzetelna, serdeczna. Ogólne wrażenie dobre. Oczywiście nie odbywa się to zawsze tak jak w moim przypadku, wszyscy jesteśmy ludźmi, zdarzają się pomyłki, nieudane wczasy ale trzeba pamiętać, że ludzie to nie roboty, wszyscy mamy to co jest nam dane. Ogólnie co jeszcze można napisać na temat Itaki? Polecam spróbować, wykupić jakąś ofertę np. Tydzień w tydzień lub Zima, Lato 2018, Bułgaria, Hiszpania , Portugalia. Kraje, które warto polecić. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych rejsów i wywczasów. Jestem starym hipisem i dzięki biurze Itaka mogę poczuć się wolny. Jak ptak.

| Skomentuj opinię


HaniaMerec
zwiedzający - 3 punktów

18 osoby z 18 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-07 08:31:13
zalety: Świetna obsługa klienta
Dużo ofert
Miejsca!
wady: Nie zauwazylam
opinia: Biuro podrozy ITAKA to prawdziwy lider na rynku
OGROM naprawde dobrych ofert teraz na zime bedzie
https://www.itaka.pl/zima/
Oferty roznorodne i dobre cenowo obsluga klienta mila i rzetelna
Bardzo jestem zadowolona ze wspolpraca z ITAKA

| Skomentuj opinię


kamilgrochal
zwiedzający - 4 punktów

18 osoby z 18 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-07 08:35:19
zalety: Oferta
Jakosc-cena
obsluga
wady: Nie wiem nie ma dla mnie
opinia: Swietne biuro podrozy z duza historia duza oferta sprzedazowa bardzo dobrymi opiniami i rzetelna obsluga jestem mega zadowolony z tegoz biura i wszystkim zycze solidnych wywczasow

| Skomentuj opinię


kamilgrochal
zwiedzający - 4 punktów

18 osoby z 18 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-07 08:40:24
zalety: Mila obsluga
Oferta
Jakosc cena

wady: Nie zauwazylem
opinia: Korzystam z tego biura podróży od wielu lat i nie zamierzam zmieniać. Zawsze trafiałem na solidne oferty LATO lub ZIMA, obsługa profesjonalna, rzetelna, serdeczna. Ogólne wrażenie dobre. Oczywiście nie odbywa się to zawsze tak jak w moim przypadku, wszyscy jesteśmy ludźmi, zdarzają się pomyłki, nieudane wczasy ale trzeba pamiętać, że ludzie to nie roboty, wszyscy mamy to co jest nam dane. Ogólnie co jeszcze można napisać na temat Itaki? Polecam spróbować, wykupić jakąś ofertę np. Tydzień w tydzień lub Zima, Lato 2018, Bułgaria, Hiszpania , Portugalia. Kraje, które warto polecić. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych rejsów i wywczasów. Jestem starym hipisem i dzięki biurze Itaka mogę poczuć się wolny. Jak ptak.

| Skomentuj opinię


barbarakminek
zwiedzający - 2 punktów

18 osoby z 18 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-07 09:03:05
zalety: Oferta
Jakosc
Cena
wady: Nie ma
opinia: No tyle sie nasluchalam zlych rzeczy a tu pozytywne zaskoczenie! NIkt tak nie dogodzi jak Itaka, wspaniale miejsca i wczasy, dobra obsluga, duza oferta

| Skomentuj opinię


HaniaMerec
zwiedzający - 3 punktów

18 osoby z 19 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-07 08:33:12
zalety: Oferta
Duzo roznych miejsc
Rzetelnosc
wady: Raczej nie ma
opinia: Coz za biuro, co za miejsca do zwiedzania
Kostaryka Portugalia nawet Madagaskar, kazdy kontynent od Ameryki Poludniowej po najdziksze połacie Afryki
Wspolpracuje wiele lat z tym biurem i bede wspolpracowal do grobowej deski
Pozdrawiam i polecam zimowe oferty
https://www.itaka.pl/zima/

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-18 14:51:57
zalety: Niska cena
wady: Przede wszystkim fatalna jakość techniczna busa oraz arogancja kierowców współpracującej z Itaką firmy MARTEX - zwłaszcza Zbysia.
opinia: Już w trakcie nocnej jazdy na "Chorwacki strzał w 10." zacząłem podejrzewać, że strzeliłem we własną stopę, bo obudziło mnie (i nie tylko mnie) zimne powietrze intensywnie wdmuchiwane od góry bez możliwości regulacji. Wyjeżdżałem spod Opola jako człowiek zdrowy, a po 9 dniach wysiadałem mocno przeziębiony - podobnie jak połowa autokaru. Prośby o zmniejszenie intensywności nadmuchu nawet 2 razy zostały wysłuchane, przeważnie jednak wzbudzały irytację panów kierowców (szczególnie Zbysia), natomiast pani pilot przekonywała mnie, że musimy znaleźć kompromis między przodem i tyłem autokaru. Mogę podejrzewać, że mówiąc "przód" miała na myśli siebie i 2 kierowców, ponieważ uczestnicy wycieczki, także ci zajmujący miejsca na przodzie, marzli. Wszyscy manipulowali przy wylocie klimatyzacji nad głowami, ale nawet po jej zamknięciu wiało nadal zimnym powietrzem.
Okazuje się, że po powrocie do Polski w busie do Krakowa była piątka z naszego autokaru MARTEX oraz dodatkowo 5 osób z drugiego, który przyjechał z Włoch - cała nasza "chorwacka" piątka kichała oraz intensywnie używała chusteczek higienicznych, podczas gdy pasażerowie "włoscy" nie przejawiali w ogóle tego typu objawów. Zatem można wyjechać i wrócić zdrowym, jednak nie z MARTEX.
Mnie nurtuje pytanie: skoro połowa autokaru wraca po 9 dniach wycieczki przeziębiona, to (biorąc pod uwagę arogancję panów kierowców i ich niechęć do zaniechania mrożenia uczestników wycieczki) czy problemem nie jest także niekonserwowana i nieczyszczona klimatyzacja.
Ktoś z Itaki powinien się tym zainteresować, ale mają taki przemiał, że prawdopodobnie nie mają czasu taczek załadować, jak w tym starym dowcipie.
Osobny rozdział to pan z busa do Krakowa, którego grzecznie zapytałem, czy można moją walizkę umieścić z brzegu, abym mógł wysiąść po drodze w okolicach Ikei i nie tracić 40 minut na dojazd do Dworca Głównego. Pan gburowato odpowiedział: NIE MA TAKIEJ OPCJI.
Ja już nigdy więcej z tą firmą się nie wybiorę, a czytającym i mimo to zdecydowanym pojechać radzę, aby zabrać ciepły koc i zimową czapkę, to może uda się wrócić bez kataru, kichania i kaszlu.
Pani pilot to osoba inteligentna, elokwentna i kulturalna. Jednak nie powinna przerywać mi rozmowy z kapitalną przewodniczką Karoliną w Dubrowniku (kiedy pozwoliłem sobie skomentować drobny brak kompetencji przewodniczki ze Splitu) słowami: ON JEST CZEPIALSKI. Mało to profesjonalne i uprzejme.

| Skomentuj opinię