Biuro podróży Itaka - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.82 / 5.00
56% opiniujących poleca Itaka
Opinie klientów biura podróży Itaka. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Itaka zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Itaka

cyjanek
zwiedzający - 3 punktów

302 osoby z 415 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-02-17 12:16:00
zalety: Głównie
wady: Zdarzają się
opinia: Z Itaką, jak dotąd 2 wyjazdy - wycieczki objazdowe. Skandynawia - idealnie, pilot i wszystko inne super. Włochy też bardzo fajnie z wyjątkiem hoteli w Riminii - to był jakiś koszmar! Żeby się wykąpać trzeba było stać na klozecie i po nim oraz umywalce spływała woda, tak był zainstalowany przysznic. Ścianki działowe w tym hotelu były chyba z dykty, sąsiadów było tak słychać, jakby byli w twoim pokoju.

| Skomentuj opinię


109 osoby z 191 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-01-31 20:43:10
zalety: Ładna kolorowa oferta
wady: Niestety oferta jest lukrowana i nie świetnie pudruje wady opisywanych wczasów.
opinia: Kupiłem wczasy w hotelu w Sharm El Sheikh. W Hotelu praktycznie na lotnisku od rana do wieczora wyły samoloty. Koszmar. Drugi problem to rezydent którego nie było. Zadzwoniłem do biura z reklamacją to pracownik odłożył słuchawkę. Ostrzegam i zdecydowanie odradzam Biuro Itaka dla którego od momentu zapłaty klient przestaje się liczyć i kończy się miła obsługa. Do zobaczenia w sądzie.

| Skomentuj opinię



olaimarcin
zwiedzający - 1 punktów

99 osoby z 171 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-01-14 15:14:16
zalety: Świetna i bezproblemowa organizacja.

wady: Może jakieś małe mankamenty, ale żadnych wad.
opinia: Świetne biuro, nastawione na aktywnych i samodzielnych klientów, ale także na osoby, które oczekują pełnej organizacji wolnego czasu.
2-go stycznia wróciłam z Lanzarote - Hotel w Costa Teguise - Los Zocos. Wycieczka powyżej oczekiwań, wszystko świetnie i sprawnie zorganizowane. Polecam zwiedzanie wyspy na własną rękę, chociaż rezydentka bardzo sympatyczna i dość dobrze zorientowana. Udzieliła nam dużo bardzo fajnych i praktycznych porad, pomogła przy wyjeździe w kwesti nadbagażu.

| Skomentuj opinię


99 osoby z 171 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-12-30 13:54:50
zalety: brak!!!!!!
wady: rozbierzności w ofercie
opinia: z biurem Itaka odwiedziliśmy Maderę - wyspa piękna i polecam na wakacje..pierwsza sprawa, zrezygnujcie z wycieczek fakulatywnych, bo kosztują majatek i są źle zorganizowane...lepiej wynająć samochód i samemu zwiedzić wyspę...jest dobrze oznakowana i łatwo wszysto można znaleźć..

jeśli chodzi o ofertę Itaki - owszem hotel był ładny ale wystąpiły duże rozbierzności z informacjami jakie uzyskaliśmy od biura ze stanem rzeczywistym...dostawka w pokoju (pełnopłatna!!!!) jest łóżkiem polowym a nie standardowym, jak nas zapewniał pracownik, basen przy hotelu miał być podgrzewany (i był to jeden z warunków dla którego wybraliśmy ten hotel) a na miejscu się okazało, że basen nawet takowej instalacji nie posiada, skutkiem czego była temperatura wody ok. 14 st - łagodnie mówiąc przerębel!!!

oczywiście 3 godzinne opóźnienie przy wylocie z Warszawy, co samo w sobie nie było by niczym dziwnym, gdyby nie fakt, że te 3 godziny siedzieliśmy zamknięci w samolocie a obsługa jedyne co była w stanie nam zaproponować to jeden darmowy napój i to dopiero po starcie samolotu...sama podróż na Maderę trwa prawie 5 godzin więc nikt z nas nie brał nie wiadomo jakiej ilości jedzenia...także proszę wybierając się na wakacje z biurem Itaka wziąźć wałówkę jakby podróż miała być conajmniej jak do USA!!!!!

oczywiście biuro nie ma zamiaru potraktować poważnie, żadnej rekalmacji i jeszcze mają nadzieję, że skorzystamy z ich usług następnym razem - to się nazywa mieć tupet!!!

nigdy więcej żadnych wakacji z tym biurem!!!!!

| Skomentuj opinię


97 osoby z 166 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-12-01 22:34:00
zalety: Ciekwe programy imprez objazdowych
wady: "Stały klient" to dla Itaki słowo obce
opinia: Podróżuję z Itaką od wielu lat, ale jeszcze nigdy nie otrzymałem od tego biura nawet katalogu, (przysyłanie katalogu swoim stałym klientom jest rzeczą normalną dla innych biur podróży, ale nie dla Itaki, o nie!) Mało tego, w tym roku aby zamówić katalog trzeba wysłać smsa oczywiście płatnego i nabijać komuś kasę, Itaka zdziera gdzie może, żenada !!!!!!

| Skomentuj opinię (2)


somsiad
zwiedzający - 3 punktów

615 osoby z 1039 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-11-09 13:32:38
zalety: Hmm, zalet BP Itaka nie widzę, może poza tym że są stosunkowo tani, ale wiadomo co się może za tym kryć..
wady: Jeśli chodzi o konkretną wycieczkę, to na pewno na Krecie rezydent Joanna, a poza tym patrz opis poniżej.
opinia: Pierwszy raz jechałem w tym roku z Itaką i pierwszy raz wróciłem z wakacji niezadowolony. Żeby nie być gołosłownym (Adelianos Kampos, hotel Adele Beach):
- Pierwsza sprawa: płatne leżaki przy basenie
Po przyjeździe na miejsce w hotelu poinformowano nas, że leżaki przy basenie są płatne (3,5 EUR), a w ofercie oczywiście były bezpłatne. Podobno właściciel hotelu nagle stwierdził, że chce dodatkowych pieniędzy za korzystanie z leżaków basenowych i powstał konflikt między nim, a biurem podróży. Pani rezydent powiedziała, że należy brać paragony i że biuro odda pieniądze po powrocie. Ja nie skorzystałem, ale znajomi mieli problem z otrzymaniem rachunku ponieważ Pani z recepcji nie chciała wystawić czegokolwiek w języku angielskim, tylko i wyłącznie paragon w języku greckim. Nie rozumiem postępowania biura podróży. Dużo prostszym rozwiązaniem byłoby zapisywanie korzystania z leżaków na pokój i uregulowanie tych opłat przez biuro podróży po pobycie gościa. Moim zdaniem Itaka liczyła na to, iż część gości korzystająca z leżaków po powrocie nie będzie chciała się bawić w odyskiwanie kilkudziesięciu/kilkuset PLN. Po prostu zwykłe naciągactwo.
- Druga sprawa: Wyposażenie pokoi.
Oczywiście wyposażenie hotelu niezgodne z ofertą. Brak telewizora. Jako że przyjechaliśmy na Kretę w innym celu, niż oglądanie tv, nie stanowiło to dla nas większeo problemu, aczkolwiek kolejne minus dla organizatora. Dodam tylko że nad szafą w suficie była wielka czarna dziura, ale to już inna kwestia. Ogólnie to hotel Adele Beach to moim zdaniem maksymalnie hotel dwugwiazdkowy, a w ofrecie jest że niby 3,5 gwiazdki. Dla mnie to jakieś nieporozumienie.
- Trzecia sprawa: wycieczka fakultatywna.
Otóż na zakończenie naszej wycieczki postanowiliśmy sobie wykupić wycieczkę fakultatywną na jedną z najpiękniejszych plaż na świecie Gramvousa oczywiście za pośrednictwem biura podróży Itaka. Zwarci i gotowi wstaliśmy wcześnie rano i jak ogromne było nasze zdziwienie gdy nie było nas na liście pasżerów. Ot po prostu Pani rezydent wzięła kasę, ale zapomniała nas na liście wycieczkowej umieścić. Pomimo tego, że mieliśmy potwierdzenie wpłaty kierowca i rezydent poinfrował nas że niestety mają już komplet i nie mogą nas zabrać na wycieczkę fakultatywną i sobie po prostu odjechali zostawiając nas przed hotelem. W żaden nawet najmniejszy sposób nie starano się nam zadośćuczynić powyższej sytuacji.
Oczywiście w związku trzema powyższymi sytuacjami złożyliśmy reklamację. Otrzymaliśmy pismo, że Itaka nie była organizatorem wycieczki fakultatywnej i nie odpowiada w żaden sposób za to że nas na nią nie zabrano nie odnosząc się w żaden nawet najmniejszy sposób do pozostałych dwóch zarzutów. W dużym skrócie ich odpowiedź można przetłumaczyć że: przepraszamy was, ale mamy was w dupie, nie uznajemy waszej reklamacji, ale liczymy że to były dla was super wakacje i będziecie dalej jeździć z Itaką. Parodia po prostu!!
Otóż niestety przez BP Itaka ta wycieczka nam się nie podobała i więcej z usług tego biura nie skorzystamy i odradzam wszystkim.

| Skomentuj opinię


97 osoby z 166 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-11-05 18:19:49
zalety: Byław w tym roku na wycieczce ojazdowej w grecji"filozofowie i kombinatorzy". Wszystko zgodnie z programem bez dodatkowych opłat. Przewodnik Pan Jarek bardzo kompetentny. Jeśli ktoś nie znał języka to nie musiał. On wszystko doskonale zorganizował. Wszysztko na czas.
wady: Bez wad
opinia: Byłam pierwszy raz i się nie zawiodła. Nie musiałam znać języka, ponieważ wszystko było tak zorganizowane żeby nikt się nie stresował.Mieliśmy opowiedziane historie z naddatkiem.

| Skomentuj opinię


Zbyszek107
zwiedzający - 1 punktów

96 osoby z 165 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-10-28 10:40:00
zalety: pogoda, fajny hotel , miła obsługa
wady: trochę brudno - ale to południe więc niezbyt uciążliwie , trochę głośno wieczorami : disco , karaoke itp. ale można z tym żyć .
opinia: Przez 7 dni można solidnie wypocząć i naładować akumulatory na zimę .
Pani rezydent o'k , okolica o'k ,
Polecam serdecznie wszystkim , chociaz bardzo rzadko to czynię !!!

| Skomentuj opinię


98 osoby z 168 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-10-23 00:35:07
zalety: Dobra organizacja wczasów w Grecji. Hotel bez zastrzeżeń - wszystko zgodnie z katalogowym opisem. Dobra cena jak za jakość oferowanych usług.
wady: Naprawdę nie mam się do czego przyczepić.
opinia: Była to moja pierwsza podróż z Itaką i generalnie urlop był bardzo udany. Wcześniej podróżowałam z innymi biurami podróży, więc mam porównanie. Podróż minęła bez zastrzeżeń, na lotnisku w Herklionie rezydenci sprawnie i szybko pokierowali wszystkich do odpowiednich hoteli. Podobnie z zakwaterowaniem - żadnych problemów. Rezydentka tak naprawdę nie była nam potrzebna, na jej temat powiem tyle - na spotkaniu informacyjnym przekazała wiele ciekawych i przydatnych informacji. Potem cieszyliśmy się wakacjami i rezydentka nie była nam potrzebna :)

| Skomentuj opinię



abc131, Gliwice
zwiedzający - 1 punktów

107 osoby z 187 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-10-10 13:51:08
zalety: Dobra obsługa organizowanych za dodatkowa opłata wycieczek; Jerozolima, Petra
wady: Opłata za usługę wczasową zobowiązuje organizatora (nowa itaka)do dbałości o wydawanie powierzonych mu pieniędzy zgodnie z wcześniej oferowanymi standardami. Brak zainteresowania przedstawiciela biura wspomnianymi standardami rzeczywistej obsługi hotelowej. Brak zrozumienia przez w/w biuro, że wylot pobyt i powrót do miejsca wylotu stanowi integralną całość usługi wczasowej. Podejmowanie decyzji wygodnych i pewnie finasowo opłacalnych dla organizatora, a zmuszajacych klientów biura do wielogodzinnego powrotu do miejsca wylotu także minibusem bez toalety z innego lotniska niebezpieczną stale remontowaną drogą ( wazne dla osób starszych).
opinia: Konieczność wykorzystania zaległego urlopu to szybkie wykupienie wczasów w Egipcie (Synaj) w hotelu pięciogwiazdkowym, w opcji "all inclusiv" w dostępnym terminie (22.09 - 06.10.2009 r.). Przy wykupie wczasów oczekiwaliśmy na wysoki standard usług, możliwość spokojnego wypoczynku nad morzem czerwonym, wylotu i powrotu na lotnisko w Pyrzowicach. Niestety nie czytałem żadnych (na forum internetowym) opinii o itace, a raczej nowej itace o czym dowiedziałem się po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia. Wcześniej byliśmy w wielu krajach, także w Egipcie z innymi biurami turystycznymi, także w hotelach o niższym standarcie. Opcja "all inclusiv" w hotelu Grand Plaza z widocznym przerostem zatrudnienia to: możliwość uzyskania przy plaży napojów(piwo, koktajle) dostępnych wyłącznie z pojemników wielokrotnego uzytku (tworzywo sztuczne)o czystości trudnej do jakiegokolwiek porównania. Normalna kawa z ekspresu dostępna za opłatą 3$ lub w barze przy recepcji za 5$.
W ramach opcji all inclusiv dostępny był wyłącznie brązowy proszek i wrzątek. Plaża dla kilkuset osób z jednym niebezpiecznym wejściem do wody i ograniczonym linami i gwizdkami (ratowników?)do ok. 300 m2 rejonie do pływania!! Nawet strefa relaksu, wydzielona na plaży nie mogła ustrzec przed całodziennym donośnym monotonnym waleniem w bęben tamtam płynącym z głośników o dużej mocy. Dopiero nasza interwencja u "discjokera" spowodowała przez dwa dni włączenie do repertuaru ciszy i muzyki relaksyjnej. Następne dni to znów ból głowy za własne pieniądze. Po godzinie od otwarcia restauracji skompletowaniem sztućców, serwetek napojów trzeba było liczyć na własne siły. Częste braki podstawowych potraw ( kurczak i niezjadliwa wołowina)dla wegetariana nie stanowiły problemu lecz dlaczego trzeba było rezygnować z dań mięsnych? Za dodatkową opłatą można było korzystać z trzech restauracji a la karte.
O zmianie warunków powrotu dowiadujemy się na kilkanaście godzin przed planowanym terminem powrotu. Powrót to zamiast lot do Katowic, lot do Rzeszowa i dalej kilka godzin minibusem niebezpieczną drogą nr 4 do Pyrzowic. Ten powrót przesądził o negatywnej opinie o itace zwłaszcza z powodu braku dostępności telefonicznej do jakiejkolwiek osoby kompetentnej w siedzibie biura. Prezesi znajdują się po za biurem, kierownik działu obsługi na ważnym spotkaniu!!, a kilkanaście osób pod przymusem wielogodzinnego nocnego, drogowego powrotu do Pyrzowic z lotniska w Rzeszowie.

| Skomentuj opinię


zatroskana
zwiedzający - 1 punktów

97 osoby z 167 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-22 09:19:16
zalety: Żadnych
wady: Aroganckie podejście do klienta
opinia: Już nigdy nie skorzystam z usług. Kilkakrotnie brałam udział w różnych imprezach. Wtedy gdy biuro to było razem z biurem WING można było je polecić. Teraz nie! Za duże pieniądze hotel 4-gwiazdkowy na Sardynii gdzie wszystko się rozpada i gdzie okna wychodzą na klimatyzację (smród i hałas). Wycieczka w ramach first minute, która się nie odbywa bo jakoby jest za mało osób (o czym rezydent wie zanim jeszcze zapyta wszystkich uczestników o chęć uczestnictwa. Jednocześnie obiecuje, iż można zorganizować każdą wycieczkę przy 4 osobach (w ramach first minute w moim turnusie miało do niej prawo co najmniej 8 osób). Wczasy w hotelu na Kubie, które od oferty innego Biura mającego opinię drogiego są droższe o 1800 zło! Przy reklamacji arogancja w stosunku do klienta. Biuro, które jak słyszałam nie płaci na czas swoim agentom za wykonaną pracę! To wszystko jest zniechęcające!

| Skomentuj opinię


101 osoby z 175 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-19 22:43:55
zalety: zadnych
wady: mnostwo
opinia: nie wiem z kad biuro itaka i za co zbiera te nagrody ale z pewnoscia nie za uczciwosc,.........to naciagacze byle by naciagnac uczciwie pracujacego czlowieka na kase...............ITAKA to wielka pomylka ......kto im dal licencje

| Skomentuj opinię


babu57, szczecin
zwiedzający - 1 punktów

111 osoby z 195 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-19 21:52:55
zalety: Profesjonalizm pilota wycieczki,dobra organizacja,dbalosc o klienta,mila atmosfera
wady: moge pisac tylko dobrze.nastepny wyjazd tez z itaka!!!!
opinia: Ja i moje kolezanki wlasnie wrocilysmy z tygodniowej wycieczki do Paryza(13-19 09).Jestesmy bardzo zadowolone a napewno jest to zasluga pilota pana Artura czlowieka duzej wiedzy,profesjonalizmu.Dbal o nasze "stadko"(a wycieczka liczna osobowo)bysmy nie pogubili sie o co nie problem w tym tlumie zwiedzajacych.Duuuuza wiedza i mile obycie.Wycieczka bardzo udana a dla pana Artura wielkie dzieki

| Skomentuj opinię


Juliusz
zwiedzający - 1 punktów

123 osoby z 217 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-13 19:16:47
zalety: -brak
wady: -żądanie od klientów dopłaty kursowej mimo, że gwarantowano w ofercie o nie zmienności ceny
opinia: Biuro Itaka poprzez tour operatora zagawarantowało 13.01.09 kiedy to wpłacałem zaliczkę na wyjazd na Wyspy Kanaryjskie nie zmienność ceny. Już 16.02.09 zażądano abym wpłacił o 560zł więcej dopłaty kursowej z uwagi na to, że euro kosztowało 4,90 PLN. Mimo, że zwróciłem uwagę o tendecji wzmacniającej się złotego oraz że kwota o którą biuro występuje powinns być określona miesiąc przed wylotem a nie w lutym (wylatuje 20.09.2009!!!). Biuro mimio moich sugestii o nie pobieraniu opłat z tak dużym wyprzedzeniem zbyło mnie stwierdzeniem, że i tak nie zostałem obciążony całkowitymi rzeczywistymi kosztami. W sierpniu 1 euro kosztowało już 4,10 PLN wobec powyższego napisałem pismo do biura o powtórne przeanalizowanie wysokości dopłaty na które nie raczono w ogóle odpowiedzieć.Czy w związku z tym jest to jedyny sposób zarabiania biura przez wykorzystwanie kryzysu i wyłudzanie pieniędzy od ludzi którzy chcą w sposób uczciwy zapłacić za wczasy ale również oczekują tego od biura podróży. W związku z tym poszukuję innych klientów tego biura, którzy w ten sposoób zostali naciągnięci na dodatkowe koszty. Jeżeli znajdzie się nas odpowiedna ilość to zapewniam, że znajdę również prawnika który sprawę naszą wygra a biuro będzie musiało zwrócić część nie słusznie pobranych pieniędzy. Oczekuje zgłoszeń osób zainteresowanych pod adres e-mail: juliuszczapla60@wp.pl

| Skomentuj opinię (1)


113 osoby z 198 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-13 17:09:54
zalety: Same zalety.
wady: Brak
opinia: Z biurem Itaka byłam w Turcji we wrześniu tego roku. Pobyt bardzo udany. Ze strony biura wszytsko dopięte na ostani guzik. Jak najbardziej polecam wszytskim.

| Skomentuj opinię


Iwona66
zwiedzający - 1 punktów

659 osoby z 1125 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-09-10 13:32:18
zalety: Pełen profesjonalizm
wady: brak
opinia: Własnie wrociłam z weekendu w Paryżu organizowanym przez Biuro Itaka.
Jestem w pelni usatysfakcjonowana i zadowolona.
Pani Grazynka nasz przewodnik i pilot wykazala się ogromna wiedzą i pelnym profesjonalizmem.
Gorąco polecam. Dla mnie super.

| Skomentuj opinię


marta33
zwiedzający - 1 punktów

151 osoby z 274 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-31 00:08:47
zalety: wszystko dopięte na przysłowiowy ostatni guzik
wady: wycieczka w cenie pobytu - poniżej oczekiwań
opinia: Właśnie wróciłam z rodziną z Tunezji.Hotel dar Khayam zgodny z opisem (czysto, niezłe wyżywienie, wokół piękny ogród), rezydentka przyjazna i pomocna (choć na szczęście nie było potrzeby sprawdzenia jak działa w razie problemów). Wycieczka gratisowa do pobliskiego Hammametu i Nabulu - kompletnie bez sensu - pani pilotka zawiozła nas do sklepu z ceramiką, do supermarketu (sic!) i na targ. Nie przyszło jej do głowy, żeby pokazać jakieś ciekawe miejsca w tych miasteczkach. Trzeba było pojechać po raz drugi prywatnie taksówką _ na szczęście - śmieszne koszty). Natomiast każdemu polecam wycieczkę na Saharę. Pilot- Pan Jacek Pustelnik - rewelacja. Sama wycieczka męcząca (przebogaty program), ale osładzał nam godziny w autobusie barwnymi opowieściami o historii, zwyczajach i mieszkańcach Tunezji, uczył nas arabskiego wykorzystując przednią szybę autokaru jako tablicę, sypał dowcipami jak z rękawa, a na koniec zrobił nam test ze zdobytej wiedzy i rozdał nagrody (wszyscy dostali po płycie z arabską muzyką). Nawet moje zwykle niecierpliwe dzieci przeżyły ten maraton nadspodziewanie bezboleśnie. Nie mogę się też przyczepić do terminów - samoloty oraz autokary były punktualne, zupełnie nie jak w kraju arabskim.

| Skomentuj opinię



151 osoby z 275 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-30 18:48:42
zalety: Piękna miejscowość, ceny
wady: Rezydenci-Kreta, autokar dowożący do/z hoteli
opinia: W sieprniu br.byłam z mężem na Krecie. Juz sama obsługa na lotnisku Poznań Ławica był niezgodna z planem. Punkt wydawania biletów od przedstawiciela Itaki nie jest na środku tylko gdzieć z boku, w mało widocznym miejscu. W samolocie wyczarterowanym od Eurocyprii dla potrzeb tylko Itaki nikt z o obsługi nie mówi po polsku. Komunikaty podawane po kretońsku, angielsku a w drodze powrotnej także po francusku??!!Po przylocie rezydentka, po usłyszeniu nazwy hoteli, kierowała do autokaru z określonym numerem. I tak biura niemieckie i inne polskie miały względnie nowe autokary-nam przypadł bus na chyba 15-20osób w stanie masakrycznym: brudno, resztki jedzenia na fotelach, śmieci po poprzednikach.Po przyjeździe do hotelu pani Marta tylko wskazałą gdzie recepcja i na tym koniec. Zero pomocy przy meldunku. Nie było słowa,że istnieje możliwość zamiany pokoju, nawet bezpłatnie. Nie potrafiła odpowiedzieć na pytanie, czy w hotelu będzie jakaś późna kolacja (na miejscu byliśmy koło północy)ale na pewno w porcie jest coś czynne. Ludzie-rozwozi ludzi po danych hotelach kilka razy w tygodniu, przez kilka miesięcy i nie potrafi odpowiedzić na takie pytanie??!!!Spotkanie organizacyjne dnia następnego-szybkie przekazanie informacji, względnie sprawnie, co gdzie itp. Potem dłuugi wywód na temat wycieczek, cen. I tak o wielu informacjach, że w Bali nie ma poczty, banku, dowiedziałam się sama od innego turysty. Wycieczki odbyliśmy sami wynajętym autem.Drugi raz widziałam panią Martę w dniu wylotu. Podchodzi do nas-stojących z bagażami, i czeka aż my pierwsi przywitamy się. Zero pytań jak było, jak się na podobało, jakie wrażenia. Nic, cisza przez 10min, aż podjechał tym razem 15letni autokar, brudny, zamiast powdójnych szyb w niektórych oknach była jedna zewnętrzna, za to po tej drugie zostały od góry wyraźne 'zęby', że została wybita.

| Skomentuj opinię (1)


Igusza
zwiedzający - 1 punktów

144 osoby z 261 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-25 15:16:30
zalety: Oferta spełniała obiecane oczekiwania
wady: Brak profesjonalizmu rezydentki
opinia: Byłam w sierpniu z Itaką tydzień w Portugalii i bardzo sobie ten wyjazd chwalę. Jedyną uwagę jaką mam to rezydentka, której gdyby nie było na jedno by wyszło i jest to spostrzeżenie wszystkich osób z mojej grupy. Pomijając, że jest to osoba niesympatyczna, w której słowniku wyraz jak "Dzień Dobry" czy "Do Widzenia" nie istnieje ośmielę się powiedzieć, że jest nieuczciwa. Pierwszy raz spotkałam się z tym, że wykupując wycieczki faklultatywne rezydentka odmawia wystawienia jakiego kolwiek pokwitowania. Dziwne jest również to, że owe wycieczki są przeszło 100% droższe niż te same wycieczki oferowane przez inne biura (nawet TUI dla swoich klientów miał niższe ceny niż te które podała rezydentka Itaki). Kiedy zrezygnowałam dzień wcześniej z wycieczki, (bo znazłam taką samą dużo tańszą) owa rezydentka powiedziała, że odda mi tylko 50% kwoty. Kiedy powiedziałam jej, że zgodzę się na to pod warunkiem, że oddając te 50 % przyniesie mi potwierdzenie wpłaty następnego dnia czekała na mnie po śniadaniu z całą kwotą- daje to do myślenia... Osoby, które wybrały się na tę wycieczkę powiedziały, że rezydentka ją skróciła, nie dojechała z grupą do hotelu tylko wysiadła w połowie drogi gdzie mieszkała tłumacząc, że przyjechała do niej rodzina, z którą chce się zobaczyć.
Nie przyjechała nawet po nas na lotnisko kiedy wracaliśmy do domu. Dwoje rezydentów którzy opiekowali się osobami z innych hoteli było przy odprawie, żegnali się z klientami...

| Skomentuj opinię


malwina86
zwiedzający - 1 punktów

237 osoby z 447 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-21 15:47:02
zalety: Itaka jeżeli o ceny wycieczek i dbanie o kienta i rzetelność firmy bardzo dobrze! Itake polecam ale co do samego biura POGĄCIE REZYDENTÓW TURECKICH WKONCU TO WY IM PŁACICIE!!!
wady: Beznadziejni,mający gdzieś nas klientów rezydenci i przewodnicy co do Turcji.
jezeli organizujecie tak drogie wycieczki jak do Efezu która na osobę kosztuje 49 euro to lunch powinien byc w cenie przynajmniej skromny!!!
opinia: ogólnie itaka Ok ale tylko jako przewoznik!!!
rezydenci turetcy beznadziejni nic niepotrafia wytłumaczyc milcza a jak zostalismy odwiezieni na lotnisko to nawet rezydent nas nieodprowadził!!!niewiem za co oni maja płacone ale chyba o to aby klienci byli zadowoleni!!!przewodnicy mający zawiązane jezyki wogóle sie niestarali jedynia Mateusz z którym byliśmy we wtorek 19 sierpnia 2009 w wiosce tureckiej opowiadał wspaniale ja byłam na wyspie Bodrum w miejscowości turgutreis!
Magda z którą byliśmy na statku i w efezie wogóle miała nas gdzies w efezie sobie pogadała o samym miescie,ale na statku to masakra czytała sobie ksiązke i piła winko!!!tak przewodnik niepostępuje!!!

| Skomentuj opinię (1)