Biuro Podróży Logos Tour - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 3.48 / 5.00
52% opiniujących poleca Logos Tour
Opinie klientów biura podróży Logos Tour. W Polsce działają setki biur podróży i często słyszy się dramatyczne historie rozczarowanych klientów. Czy zastanawiasz się jak wybrać najlepsze biuro? Poniżej zgromadziliśmy opinie klientów biura Logos Tour.
A może chcesz dodać własny komentarz, podzielić się swoimi uwagami i ocenić biuro turystyczne Logos Tour? Zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Logos Tour

Jarek66
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-14 23:40:21
zalety: Przewodniczka kompetentna z dużą wiedzą.
wady: Nie realizowanie części programu, marginalizowanie istoty wycieczki.
opinia: Logos Tour ZNP
Większość Polaków jadąc do Peru po raz pierwszy myśli o Machu Picchu, to istota, kwintesencja tej wyprawy. Jeśli dla Państwa również jest to najważniejszy punkt programu to nie wybierajcie Logos Tour ZNP. Podobno wprowadzono ograniczenia czasowe do 3 godzin i kierunku tras zwiedzania Machu Picchu (tak powiedziała przewodniczka), lecz ja widziałem osoby z innych grup, które z nami wchodziły poruszające się w różnych kierunkach bez ograniczeń i nikt ich nie cofał z obiektu za bramkę wejściową. Nie egzekwuje się czasu wyjścia (to też nam powiedziała przewodniczka), więc teoretycznie można wejść na wcześniejszą godzinę i spędzić kilka godzin w obiekcie marzeń. Przewodniczka z Logos Tour ZNP zamówiła bilety na godzinę 13, lecz dowiozła grupę po 14 i przegoniła przez ten wspaniały obiekt w ciągu 2 godzin (czyli w czasie, krótszym niż teoretyczne ograniczenie). Biuro w programie pisze „całodniowa wycieczka do zapierającego dech w piersiach Machu Picchu” – to kłamstwo. Wycieczka 16 dni więc myślicie, że zobaczycie dużo – to oczywiście zależy co jest celem Państwa wyprawy. Drugiego dnia zaplanowano wizytę w malowniczej oazie Huacachina (bardzo ciekawej przyrodniczo) w dniu święta państwowego wiedząc, że Peruwiańczycy masowo całymi rodzinami udają się w takie miejsca – mimo pogody nie zrealizowaliśmy tego punktu programu (przewodniczka winą obarczyła święto państwowe). Mimo noclegu w Nazca nie zwiedziliśmy ważnego Museo Arqueológico Antonini posiadającego zbiory archeologiczne będące pozostałością ludu Nazca. Dziesiątego dnia zwiedzanie świątyni boga Viracocha w Raqchi, to strata czasu, gdyż po świątyni pozostał tylko kawałek ściany (czas ten można było przeznaczyć na zwiedzenie w Pikillacta malowniczego miasta ludu Wari z czasów przed Imperium Inków, wejście do tego kompleksu znajduje się tuż przy drodze do Cuzco – mijaliśmy je). Dwunastego dnia zwiedzanie „urokliwych” solanek w Maras obiektu występującego w innych częściach świata, a tylko 9 kilometrów od tego miejsca znajdują się wyjątkowe tarasy Moray charakterystyczne wyłącznie dla Inków (tego Państwo nie zobaczą, bo nie ma tego w programie). 15 dzień w Limie „czas wolny” tak pisze biuro to kolejne kłamstwo. 14 dnia po bardzo wczesnej pobudce, dojeździe do lotniska, 6 godzinach na lotnisku w Cuzco (w tym 3 godziny opóźnienia samolotu), przelot liniami Peruvian Airlines (mającymi najgorsze opinie wśród podróżnych na całym świecie – wystarczy przeczytać opinie, które są niestety uzasadnione). Opóźnienie Peruvian Airlines nie było niczym uzasadnione, po prostu u nich jest to norma – 6 lotów późniejszych do Limy niż nasz, lecz innych przewoźników odbyło się o czasie (czyli odleciały przed nami). Biuro wybiera Peruvian Airlines bo jest najtańsze. W wyniku opóźnienia po przylocie do stolicy nie było czasu na zaplanowane zwiedzanie Limy, ale za to wpadliśmy na godzinę przed zamknięciem do Muzeum Złota (potwornie zmęczeni, mózgi zlasowane), ale można odznaczyć jako zaliczone. 15 dnia trzeba zrealizować punkt programu z dnia 14, czyli zwiedzanie Limy i nie ma czasu wolnego, o którym pisano w programie. Peru to kolebka ziemniaka, istnieje tu prawie 4 tysiące odmian ziemniaka, o czym wspominała przewodniczka, lecz podczas naszego pobytu ziemniaki pojawiały się sporadycznie, ale za to w obfitości ryż i makaron – mylę, że dieta była zatwierdzana pod przewodniczkę. Przewodniczka głosiła peany pochwalne na temat kuchni Peru, nic w menu tej wycieczki tego nie potwierdziło (nie zostałem fanem kuchni peruwiańskiej).

| Skomentuj opinię


Anna11
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-06-08 18:34:45
zalety: Bylam na wycieczce Meksyk -Jukatan. Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana.
wady: Lot pośredni z Cancun do Warszawy przez Meksyk.
opinia: Oprócz walorów samego programu największą zaletą tej wycieczki była Pani Pilot Kasia Lewińska. Juz trochę byłam na różnych wycieczkach, ale takiego Pilota nigdy nie miałam. I to samo mówili pozostali uczestnicy tej wycieczki. Pani Kasia przekazała nam tyle wiedzy, była na każde zawołanie, a poza tym zawsze miła,kompetentna i uśmiechnięta, choć, jak to w życiu, nie zawsze sytuacje temu sprzyjały. Kasiu- dziękuję w imieniu swoim i wszystkich uczestników. Ania z Olsztyna

| Skomentuj opinię



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-05 09:55:17
zalety: wspaniała wycieczka
wady: brak
opinia: We wrześniu 2018 byliśmy na wycieczce Peru-Boliwia. W naszej ocenie była ona bardzo udana . Duża w tym zasługa pilota Adama Jankowskiego. Kilometry trasy , duże wysokości pokonywaliśmy w emocjach , ale w poczuciu bezpieczeństwa .Optymizm Adama był zaraźliwy ,pomógł w grupie stworzyć świetny klimat .Trudy wycieczki rekompensowały niesamowite widoki , zachwycająca przyroda, wspaniałe budowle .
Ciekawość budziła miejscowa ludność przyjazna dla podróżników .To był naprawdę udany wyjazd, ale wymagający pod wieloma względami , dlatego doskonały Pilot na jej trasie to " SKARB " . Dzięki Adasiu .
Halinka i Janek
Ewa i Antek

| Skomentuj opinię


6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-10-01 16:44:45
zalety: Same zalety
wady: jedyną wadą to ponad 5 godzin wyczekiwania na przesiadkę w Amsterdamie.
opinia: Byłam na wycieczce Peru i Boliwia w terminie 14do 29 września 2018r.
Wycieczka bardzo udana. Program świetny. Organizacja na wysokim poziomie. Pilot Adam to wspaniały człowiek, który uatrakcyjniał całość. Sporo jeżdżę po świecie, ale taki pilot trafił mi się pierwszy raz: profesjonalizm, inteligencja, kultura osobista, dowcip, pomoc we wszystkich sytuacjach, dopingował i wspomagał, kiedy już sił nie starczało, integrował grupę, poświęcał swój wolny czas dla grupy. Można powiedzieć ideał w swoim fachu. Gdybym się wybierała z waszym biurem to tylko z Adamem.
Alicja

| Skomentuj opinię


Ewajan
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-31 09:13:34
zalety: Kompetentni przewodnicy, kompetentny, zdystansowany pilot, dobre i dobrze skomunikowane z centrum hotele, punktualność, mała grupa
wady: Kolacje wykupione w hotelach, położonych na obrzeżach miasta, co skutkowało koniecznością powrotu do hotelu lub ponoszeniem dodatkowych kosztów jedzenia w mieście
Dla 14- osób wynajęto autokar, co myślę znacznie podwyższyło cenę wycieczki
Mimo że hotel w Moskwie był bezpośrednio przy stacji metra, skąd w 20 minut można się było dostać do centrum, korzystaliśmy z autokaru, jadąc tę samą trasę 1,5 godziny w jedną stronę (1,5 z powrotem)
Chociaż o wycieczce kontrahent Logostouru wiedział kilka miesięcy wcześniej, nie udało nam się zobaczyć zbrojowni na Kremlu (nazwa myląca- to po prostu skarbiec,gdzie można zobaczyć regalia, szaty koronacyjne itd)- w zamian zobaczyliśmy wystawę edukacyjną + zbiór biżuterii carskiej, wspaniałej oczywiście, ale to jednak nie to samo!
Zarówno pilot, jak i przewodnicy pracowali do 16, potem otrzymywaliśmy wskazówki, co by tu jeszcze można zobaczyć w mieście, ale to praktycznie wiązało się z utratą kolacji w hotelu.
W Moskwie i w okolicach brak słuchawek u przewodnika, co praktycznie wiązało się ze zwiedzaniem na własną rękę, gdyż dzikie hordy Chińczyków zagłuszały skutecznie słowa przewodnika
W Ermitażu, padliśmy podobno ofiarami spóźnienia liniowca z turystami i mimo podsiadania biletów grupowego na określoną godzinę wejścia staliśmy w trzy godzinnej kolejce, a potem zwiedzaliśmy w takim tłumie, jak w godzinach szczytu w środkach komunikacji miejskiej, zamiast na cudownościach trzeba się było skupić, żeby torebki nie ukradli, albo żeby grupy nie zgubić (to wada ogólna wycieczki- chyba nie biura)
opinia: Byłam na wycieczce z Logos Tourem w sierpniu Moskwa-St. Petersburg.
Ogólnie wniosek mam taki, że po raz kolejny mam dowód, że nie warto jechać na wycieczki z dużym biurem, bo zatraca się tam dbałość o szczegóły,a w nich tkwi diabeł!

| Skomentuj opinię (3)


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-19 19:37:20
zalety: Przewodniczka w Petrsburgu bardzo sympatyczna
wady: Jedzenie w hotelu w Petersburgu i restauracji w Moskwie przed podróżą pociągiem niejadalne..Cena nie adekwatna do jakości i organizacji. Przewodniczka pani Agnieszka ze strony Logos Tour brak jakiejkolwiek inocjatywy dodatkowej , brak organizacji i zapału do swojej pracy

opinia: Byłam w czerwcu na wycieczce z Logos Tou Moskwa-Petersburg. Nie polecam
Cena niadekwatna do oferowanej jakości wycieczki.W hotelu w Petersburgu operator czyli Logos Tour narzucił kolację bez możliwości większego wyboru, część grpy chodziła do pobliskiej restauracji. Restauracja przed wyjazdem pociągiem do Petersburga masakra, jedzenie niejadalne. Przy zwiedzaniu Moskwy brak słuchawe także ciężko było usłyszeć przewodnika z Moskwy.Oilot oani Agnieszka z Logos bez inicjatywy.

| Skomentuj opinię (1)


vida37
zwiedzający - 1 punktów

111 osoby z 112 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-04-27 09:11:59
zalety: Bogaty program wycieczki,wspaniały przewodnik pan Włodek z ogromną wiedzą o Japoni
wady: Brak
opinia: Byłam na wycieczce w Japoni w kwietniu z LogosTour.Co prawda tempo było kosmiczne,ale dzięki temu zrealizowaliśmy cały bogaty program wycieczki i bardzo dużo zobaczyliśmy.Ale jest to szczególna zasługa Pana Włodka naszego przewodnika.Jego profesjonalizm,zorganowanie,cierpliwość i ogromna wiedza,pozwoliły nam bez przeszkód i obaw przemierzać tłoczne dworce,ulice itp.Dzięki niemu Japonia pokazała nam swoje najpiękniejsze oblicze...
Mogę powiedzieć, że zakochałam się w tym kraju i ludziach.

| Skomentuj opinię (1)


262 osoby z 262 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-27 22:23:34
zalety: W miarę dobry program, w planie więcej miejsc zwiedzania niż w ofertach innych biur podróży.
wady: pilot Wiesław Tymowicz, autokary, hotel w Kapsztadzie
opinia: Byłam z biurem Logos Tour na dwóch wycieczkach: Peru - Boliwia i RPA - Suazi. Pierwsza wycieczka była OK. Druga niestety nie, głównie dzięki pilotowi Wiesławowi Tymowiczowi. Ten człowiek pełnił funkcję pilota chyba przez pomyłkę, bo kompletnie do tego się nie nadaje:
- jego wypowiedzi były nieskładne, czasami bez sensu,
- mało co mówił, czasami coś przeczytał nieskładnie z Wikipedii,
- mylił fakty geograficzne i historyczne, np. kilka razy powtarzał, że Jawa należy do Malezji,
- jeśli już mówił, to głównie o polityce, sporcie i historii budynków bankowych w Kapsztadzie, resztę pomijał milczeniem,
- nie dowiedzieliśmy się od niego prawie nic: przed wjazdem do Parku Krugera nie powiedział słowa o tym parku, jak powstał, kiedy, z czyjej inicjatywy; podobnie było z innymi punktami programu,
- nie zrealizował w pełni programu - celowo pominął,
- mówił tylko do nielicznych, bo nie zwykł był używać mikrofonu,
- był bezczelny i arogancki,
- pominął niektóre punkty programu, niektóre zrobił pobieżnie
- nie informował o planach na następny dzień, o pogodzie, co należy zabrać itp.
- niechętnie, a czasami błędnie tłumaczył lokalnych przewodników,
- nie rozliczył się ze wstępów oraz nieuczciwie rozliczył się z napiwków,
długo by jeszcze wymieniać..
Drugim minusem był transport autokarowy: autokary przeważnie cuchnące toaletą, stare, rozlatujące się, Bus na lotnisko ciasny, raczej dla Chińczyków lub innych liliputów.
Hotel w Kapsztadzie najgorszy:
- w niebezpiecznej dzielnicy - wieczorem nie można było wyjść
- z ekstremalnie małą łazienką, z odlatującym prysznicem,
- marne jedzenie.
Reszta hoteli raczej dobra, z przyzwoitym jedzeniem.

| Skomentuj opinię (2)


Bahir59, Weseke
zwiedzający - 2 punktów

270 osoby z 270 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-02-20 15:58:31
zalety: Dobre i kompetente Biuro Podrozy.
wady: Nie ma..
opinia: W styczniu 2018 bylismy z Logos Tour na 13-to dniowej wycieczce po ameryce poludniowej, a mianowicie “Chile, Argentyna, Urugwaj, Paragwaj i Brazylia“.. Co do organizacji i realizacji calej wycieczki nie mam kompletnie zadnych zastrzezen..) I po pierwsze! Musze serdecznie podziekowac Pani Malgosi Sol z olsztynskiego Logos Tour za profesjonalne doradztwo i mila obsluga przed wyjazdem do ameryki... A po drugie?!. Wielkie DZIEKI naleza sie naszemu przesympatycznemu pilotowi Marcinowi Strzoda. Bardzo ciekawie opowiadał o miejscach, ktore odwidzalismy. A przede wszastkim dziekuje mu za nieprzecietnie wielka cierpliwosc do pozostajacej w tyle uczestniczki wycieczki??..) ) Przygotowany program wycieczki zostal w 100% zrealizowany. A nawet i wiecej..) Bo nasz pilot Marcin dodatkowo pokazal nam rowniez wiele cikawych pozaprogramowych miejsc!..) Poza tym grupa (16 osob), mimo roznego przedzialu wiekowego, byla bardzo zgrana.. Tak wiec, wszystkim milosnikom podrozy zdecydowanie moge polecic biuro Logos Tour!!..)


| Skomentuj opinię



Japonia2017
zwiedzający - 1 punktów

453 osoby z 456 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-10-05 10:49:28
zalety: Bardzo ciekawy i bogaty program wycieczki (szczególnie pobyt w górskim onsenie Kusatsu z możliwością kąpieli w tradycyjnych japońskich łaźniach). Podczas zwiedzania Tokio i Kioto hotele dobrej klasy w centrum. Program zwiedzania bardzo intensywny, ale ciekawy – obejmujący zarówno zabytki jak i najnowsze osiągnięcia techniki i urbanistyki japońskiej.
wady: We wrześniu temperatura powyżej 30 stopni i ogromna wilgotność powietrza - ciężkie warunki do całodniowego zwiedzania
opinia: Znakomity pilot Jacek Wan dziennikarz, podróżnik i geograf – znający Japonię od podszewki. Poza obszernymi komentarzami dotyczącymi zwiedzanych obiektów, przekazał nam mnóstwo ciekawych informacji o życiu, jedzeniu, pracy i zwyczajach Japończyków. Z niesamowitą wprawą przeprowadzał grupę po wielopoziomowych japońskich dworcach, dzięki czemu nawet te dalekie przejazdy (6 środków lokomocji) przebiegały bez żadnych zakłóceń. W naszej ocenie znakomity profesjonalista, pomocny, życzliwy. W sumie wycieczka bardzo udana i godna polecenia.

| Skomentuj opinię (3)


489 osoby z 489 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-09-22 20:44:33
zalety: Dobry wybór hotali-łatwo trafić z miasta,
wady: przewodnik Jacek Wan- Japonia - pan ,któremu nic sie nie chce.Był razem ze swoja "przyjaciółką" i wiecej czasu poświęcał jej niż wycieczce.Ciągle zmęczony,podawał błedne fakty,zmienił program tak,że nie zobaczylismy w środku zamku Białej Czapli.Nie polecam Japonii z tym przewodnikiem.
opinia: Japonia-ciekawy kraj,ale Logos nie popisał się .Dokumenty podrózy wysłane na zły adres.Przewodnik taki sobie - dobrze,że pokazał gdzie można dobrze zjeść.

| Skomentuj opinię


558 osoby z 559 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-08-03 12:23:56
zalety: Wycieczka do Japonii ok - hotele na poziomie, przejazdy także. Polecam, ale... nie z Panią Joanną
wady: Pilot Joanna Trzcińska
opinia: Wycieczka do Japonii jak najbardziej ok, przelot całkiem wygodny (choć już na początku biuro mija się z prawdą twierdząc, że lot narzuca nr miejsc - sprawdzone nieprawda, nie informuje o możliwości rezerwacji posiłków specjalnych).
Hotele w Japonii ok, wygodne i czyste. To samo program wycieczki. Natomiast bardzo wiele można tu zarzucić pilotce. Począwszy od tego, że nie chciała podejść z uczestnikami na plażę(bo wg niej brudna), dopiero po ostrej interwencji uczestników, łaskawie na nią podeszła (zaskoczenie - plaża czysta). Poprzez kłamstwa na temat braku możliwości zakupu karty sim (14 dniowej), jedna z uczestniczek kupiła i używała, na co Pani Trzcińska stwierdziła, że to niemożliwe, wmuszanie zakupu potraw w restauracji, bo ktoś źle zamówił i będzie szybciej, poprzez ignorancję prośby jednej z uczestniczek na temat informacji dot. zniżek dla osób niepełnosprawnych (są takowe w Japonii i sięgają 50 do 80% upustu - ona bezczelnie to olewała - bo co za różnica czy zapłacisz 1000 Yenów czy 500 ? ona ma darmowe wstępy), poprzez traktowanie programu wycieczki olewająco, na zasadzie odbębnić - np w Hiroszimie, w trakcie rejsu na wyspę mieliśmy ok. 1 godziny czasu (z posiłkiem), gdzie wskazała ona restaurację, a na zwiedzanie zostało 10 min. Na protest uczestniczki, odpowiedziała, że przecież padał deszcz a ona po Parku Pokoju chodzić nie będzie w nocy... Za to na galerie handlowe nigdy jej czasu nie brakło - Pani pomyliła komunistyczny ustrój, gdzie w Polsce nic nie było i ludzie wręcz pragnęli tych zakupów. Może czas przemianować wycieczkę na Shopping w Japonii - czyli tropem galerii handlowych. Dzięki tej Pani mieliśmy popsuty wyjazd. Informacje o zwiedzanych atrakcjach - znikome, czytane z internetu ... odzywki do kelnerów i pilotów miejscowych tragiczne. Japonię polecam, ale nie z tą Panią

| Skomentuj opinię (3)


AlinaR
zwiedzający - 3 punktów

648 osoby z 651 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-06-09 11:04:44
zalety: Fantastycznie przygotowane i przeprowadzone wyjazdy
wady: niestety drogo
opinia: Bardzo ciekawe programy, przewodnicy-piloci to najczęściej pasjonaci. Oferta biura bardzo szeroka i ciekawa. Wyprawa z Logos Tour to prawdziwa przygoda i piękne wspomnienia na całe życie.

| Skomentuj opinię


755 osoby z 857 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-03-24 11:13:16
zalety: No, nie będę Was wychwalać, bo opuścicie skrzydełka.Ale Marka muszę pochwalić, bo zasłużył sobie. Kierowców - też.
wady: Nie zauważyłam.
opinia: Byłam z Logos Tour kilka razy. Biuro - jak biuro. Ważni są ludzie, szczególnie pilot. Pewnie mam szczęście, ale trafiam nieźle. Ostatnio i pilot (Marek Stachowiak)i kierowcy, także współtowarzysze podróży - Australia i Nowa Zelandia od 14.01. do 02.02. 2017 byli OK. Nieważne, gdzie jedziesz, ważne: z KIM.Iza ("JEST")

| Skomentuj opinię (2)


876 osoby z 1101 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-01-03 11:12:29
zalety: brak zalet
wady: jak większość duzych biur oszuści mają w nosie ludzi
opinia: Rok wcześniej dokonałem rezerwacji.Potem podpisałem umowę .W ciągu roku do października byłem na bieżąco z biurem.Pod koniec września zapłaciliśmy ( trzy osoby) całość kwoty , i zaczęło się!!! . Nagle dzień po wpłacie odzywa się pan Sliwka i mówi nam ,że Kuba jest nie sprawdzona i nie obliczalna i proponuje mi ,nam ...Belize, Honduras, Kostarykę . Ale ja wpłacałem na Meksyk i Kubę.!!! szok dopiero po przepychankach i interwencji osób trzecich oddał nam pieniądze. Przeżyłem wakacje życia.Tylko TL Sliwka zrobił z nas powidła. Oszust!!!. Wpłaciliśmy ponownie do KBP ,a tu z deszczu pod rynnę.Katoliccy oszuści. Zobacz opinie o Katolickim Biurze Pielgrzymkowym z Warszawy!!! Pan A Pierz- właściciel kolejny cwaniak . On dopiero Pierze mózgi!!!

| Skomentuj opinię (2)


1011 osoby z 1373 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-09-24 13:55:37
zalety: wycieczka Kazachstan,kirgistan,uzbekistan,turkmenistan ogólny program zachęcający,pilot dobrze znający swoje zadanie kontaktowy.
wady: zbyt duża grupa powoduje że wydluża sie zwiedzanie i dalszy program jest po łepkach albo nie w pelni zrealizowany,wyżywienie poza śniadaniami to nieporozumienie.
opinia: Jadąc spodziewałem się doznań również kulinarnych tamtych krajów a był kurczak i wołowina ,szczytem wszystkiego był posiłek niby w jakimś domu -plow to był kubeczek ryżu i słownie dwa kawałeczki wołowiny o długości 3cm i średnicy 1cm.Na zapytanie dlaczego nie ma baraniny odpowiedz żadna.Hotele i organizacja przejazdów dobra,należy się zastanowić czy zamiast tluc się kilka godzin w autobusie z taszkientu do samarkandy nie nalezło zorganizować przejazdu pociągiem 2godziny

| Skomentuj opinię


1083 osoby z 1515 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-08-06 10:43:55
zalety: Bardzo kompetentna,opiekuńcza Pani Joanna Trzcińska-pilot naszej wycieczki.Wygodne,czyste hotele,smaczne posiłki.Udane wycieczki fakultatywne. Wygodny autokar i świetny islandski kierowca.
wady: Czasem pogoda płata figle i np pada deszcz lub jest mgła.
opinia: Byłam na wycieczce DOOKOŁA ISLANDII 18-25.07 2016r. Wróciłam b.zadowolona.Islandia zaskoczyła mnie różnorodnością i zmiennością krajobrazu-od czarnych plaż i pól polawinowych porośniętych mchem po zielone i ukwiecone pola.Urokliwe wioseczki i np.miasteczko liczące 300 mieszkańców,domy porośnięte trawą.Dalej pola gejzerów, kąpiel w ciepłych wodach Błękitnej Laguny,wodospady,fiordy,lodowiec...nowoczesna przestrzenna stolica.

| Skomentuj opinię (3)



1128 osoby z 1597 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2016-07-23 21:54:50
zalety: brak
wady: oszuści
opinia: Na tegoroczną eskapadę wybraliśmy Japonię z Logos Tur. Zapowiadało się znakomicie. Cena mniejsza niż gdzie indziej,przewodnik Jacek Wan znany z programów telewizyjnych wielbiciel Orientu a poza tym o kraju Kwitnącej Wiśni marzyłem od dawna.
Na początku było normalnie Po wylądowaniu czekał na nas autokar, zawiózł do hotelu i po krótkim odpoczynku zaczęliśmy zwiedzanie. Od tej pory za wszystko musieliśmy płacić my. Za przejazdy metrem i to bilety jednorazowe bo nasz hrabia nie potrafił załatwić przejazdówek a może nie chciał {a tak w ogóle to błądził po metrze jak kret na słońcu}. Dobrze że znał japoński bo mógł zapytac o droge ,biuro odpowie że uprzedzili o kosztach dodatkowych ale napisali że 120 dol na przejazdy i 50 na bilety a my wydaliśmy około 300 dol.
To jeszcze mógłbym przeboleć ale oni kazali nam z bagażami objuczeni jak wielbłądy spoceni jak psy w 36 stopniowym upale jeżdzić od miasta do miasta od hotelu do hotelu i jeszcze za to wszystko płacić. Dobrze że od 5 dnia pobytu wykupili nam na swój koszt bilet wieloprzejazdowy na pociągi ale transwer do hotelu to według biura dojazd taksówkami oczywiście na nasz koszt.
Nasz pilot z którym wiązałem ogromne nadzieje nie był zbytnio zorientowany a może po prostu mu sie nie chciało opowiadać o zwiedzanych obiektach a "tak poza tym to nie ma tam nic ciekawego i on pokaże nam droge ale on nie musi z nami tam iść bo po co".
Pan Jacek nadaje się na emeryta wygrzewajacego sie w ciepłych żródłach a nie na kogoś oprowadzającego wycieczki. Zastąpcie go kimś młodszym bo stracicie wszystkich klientów.
Ja juz z waszych usług nie skorzystam.

| Skomentuj opinię (8)


entt12
zwiedzający - 1 punktów

1433 osoby z 2212 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-11-09 01:15:28
zalety: Nieznane


wady: Beztroska
opinia: Wczoraj rozpoczęła się moja podróż do Meksyku. Po 2 dniach podróży jestem wraz z 11 innymi osobami we... Wiedniu. Strajk Lufthansy - samolot do Fankfurtu, skąd miało być połączenie do Mexico City odwołany. Noc w Warszawie. Następnego dnia grupę /20 osób/ podzielono na 3 części, każda inną trasą miała się udać do Madrytu, a stamtąd wszyscy razem do Meksyku. Najliczniejsza podgrupa, 12osobowa, bez pilota leciała przeez Wiedeń. Okazało się, że 40 min na zmianę samolotu to za mało czasu i ten do Madrytu odleciał bez nas. Dzielny Logos Tour znalazł i na to rozwiązanie - udało się wcześniej podzielić grupę, to uda się i teraz. Pierwsza 4 osobowa ekipa dostala bilety na trasę: Wiedeń - Paryż - Toronto - Mexico City. Nie czekaliśmy na kolejne bilety /może przez Moskwę?/ i zażdaliśmy odtrnsportowania nas do Warszawy z zamiarem zakończenia tej wyprawy. Wtedy okazqło się, że jednak wracamy do opcji Madryt - Mexico City. 2 dni stracone, program nie do uratowania. Gdyby nie p. Magda, jedna z uczestniczek, która miała energię i dobrą wolę do tego, żeby zastąpić pilota, to pewnie do tej pory blądzilibyśmy po wiedeńskim lotnisku, a tak czekamy w hotelu na to, co przyniesie kolejny dzień....

| Skomentuj opinię (2)


helenka01
zwiedzający - 1 punktów

1671 osoby z 2686 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-03-23 18:54:10
zalety: Wspaniała wycieczka Peru z Boliwią i Iran
wady: Logos nie uznaje krytyki.
Piloci są często przypadkowi.
Reklamacje, nikt nie uwzględnia.

opinia: Po świetnych wycieczkach do Peru i Boliwii i Iranu, zdecydowałam się na droższy, bez czarteru (co jest u innych)Meksyk.
tragedia.zamiast pilotki gwiazda z gołym biustem i szpilkami pod siedzeniem w autokarze i zbyt dużym bólem głowy żeby coś opowiadać.co dzień nikt nic nie wiedział.na moją prosbę o jakieś wyjaśnienia tego co ogladamy skwitowane "i tak zapomnicie".tylko sklepy, knajpki a program...tak na minimum czyli dojeżdżamy do ogromnego obiektu a oni nam mówią, za 20 minut zamykamy.bosko.
pomimo ciągłych interwencji mailowych i telefonicznych, a potem reklamacji, biuro uznało mnie za marudną starą wariatkę.
sorry.nigdy więcej nie chcę spotkać pani Ewy Pomorskiej.
jeśli mam wydawać nie małe pieniądze to wolę z kimś kto szanuje turystę.

| Skomentuj opinię (2)