Biuro podróży Neckermann - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.77 / 5.00
23% opiniujących poleca Neckermann
Opinie klientów biura podróży Neckermann. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Neckermann zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Neckermann

52 osoby z 52 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2017-12-14 13:19:54
zalety: Bardzo miła i pomocna obsługa w biurze przed wyjazdem.
wady: od momentu wejścia do samolotu praktycznie 90%
opinia: Brak pomocy rezydenta,hotel miał być czterogwiazdkowy a faktyczny poziom to przeciętny pensjonat z niemiłą obsługą a raczej lekceważącą klienta szczególnie z Polski. Pokój zagrzybiony z robalami bez wyposażenia z opisu.jedzenie beznadziejne a rezydent przez dziesięć dni nie znalazł czasu by przyjść zobaczyć i sporządzić protokół zaistniałej sytuacji . a po powrocie do Polski i złożeniu reklamacji do Neckerman odpisano nam że mogliśmy się upominać o swoje na miejscu a teraz no trudno.Nawet w czasie pożaru który wybuchł kilkadziesiąt metrów od naszego pokoju nie było od kogo uzyskać pomocy.

| Skomentuj opinię (1)


83 osoby z 114 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-08-18 12:55:18
zalety: wyjazd sie odbyl ;)
wady: cala reszta
opinia: Zdecydowalam sie jechac na Majorke z biurem Neckermann. W lokalizacji jaka wybralam (bardzo turystyczna miejscowosc, po kilka hoteli na kazdej ulicy), biuro mialo dla mnie az 1 (slownie jeden) hotel do wyboru, podobno w zadnym innym nie dalo sie zarezerwowac pokoju dla 1 osoby... Jednak zalezalo mi na wyjezdzie, wiec zdecydowalam sie, kupilam, zaplacilam no i jade. Juz na lotnisku zaczela sie farsa bo samolot byl, ale bez zalogi... 1.5 godziny po planowanej godzinie odlotu turysci, w tym ja, zostali poinformowani co sie dzieje i jakas godzinke pozniej zaloga sie jednak znalazla i mozna bylo leciec. Na miejscu transfer przebiegl dosc sprawnie, hotel przy pierwszym wrazeniu OK. Lezal jednak nie 5 min od plazy (wedlug opisu z katalogu), a jakies 20min, takze mialam zapewniona codzienna porcje ruchu :) All incl polegal na tym, ze byly posilki 3 razy dziennie, niezbyt zroznicowane i plywajace w tluszczu. Poza tym nie bylo przekasek, ani niczego, jedynie drinki w barze wiecznie pelnym pijanych Rosjan.
Rezydent nie pojawil sie na dyzurze w ogole, mimo wyznaczonych godzin. Telefonu nie odbieral. Wybralam sie nawet do lokalnego biura Neckermanna zeby zapytac, co to niby ma znaczyc, obiecali ze rezydent pojawi sie nast. dnia ok 13. Wierzac jeszcze w ich slowa zjawilam sie dzien pozniej na recepcji i po pol godziny czekania dowiedzialam sie, ze typ byl o 12 i po 5 min sobie poszedl. Koniec koncow kupilam wycieczke, ktora sobie wybralam, w lokalnym biurze. Rezydenta nie zobaczylam do konca pobytu, a o godzinie wyjazdu dowiedzialam sie z karteluszka wsadzonego w segregator lezacy gdzies w biurze. Pewnie bym go nawet nie znalazla, ale na szczescie byl tam akurat rezydent innego biura i pomogl mi szukac.
Transfer z powrotem na lotnisko byl OK, pomijajac fakt, ze rezydenci na lotnisku jakos zapomnieli poinformowac z ktorego stanowiska mam sie odprawic ( w autokarze byli turysci z roznych panstw, m.in. Niemcy i dla nich informacja byla). Nie pytalam juz nawet tych pajacow, tylko zapytalam po prostu na lotnisku i dalej poradzilam sobie bez problemow.
Ogolnie uwazam, ze to, co zafundowal mi Neckermann za ponad 3tys zl to kpina i nigdy nikomu nie polece tego biura. Nie chodzi nawet o to, ze sama bym sobie nie poradzila, ale o fakt, ze pracownicy biura jawnie lekcewaza klientow. Tak wiec dla Neckermanna dzis i zawsze NIE.

| Skomentuj opinię



Bengal
zwiedzający - 1 punktów

98 osoby z 144 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2015-07-05 13:45:40
zalety: Podpisane umowy z hotelami w dobrych miejscach
wady: niedotrzymywanie umów, brak reakcji na reklamacje, fatalna kadra rezydentów, naciąganie na wycieczki które są beznadziejnie zorganizowane.
opinia: Generalnie zawarcie umowy trzeba uwarunkowań wpisem wszystkiego na czym nam zależy, a potem twarde egzekwowanie swoich praw. Szczególnie wycieczki poza UE są fatalnie organizowane.

| Skomentuj opinię


izka35
zwiedzający - 32 punktów

117 osoby z 182 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-12-02 20:06:14
zalety: brak
wady: Obsługa, ceny
opinia: Zawiodłam się na całej linii. Firmę poleciła mi koleżanka i poszłam za jej poradą. Jestem zawiedziona. Z wakacji nic nie wszyło. Gdy zaczęli kręcić i naciągać mnie na kolejne opłaty to przestraszyłam się, że spędzę wakacje na lotnisku. Nigdy już tam nie pójdę. Wolę podróże na własną rękę

| Skomentuj opinię


Justa23
zwiedzający - 1 punktów

118 osoby z 184 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-12-01 09:37:09
zalety: żadnych zalet
wady: wielokrotna zmiana godzin wylotu
opinia: Dramat! wszytsko co poniżej jest napisane na temat Nekermanna potwierdzamy. Mieliśmy wycieczkę z warszawy do turcji w padzirniku. Zmieniają loty przy czym automatycznie zostaje skrócony pobyt, wylot i przylot w ofercie zapisany jest w godzinach 11-14 w dzien wyloty mieliśmy 6 rano ( musilismy wstac o 3) w dzien wylotu 8 rano ( wstalismy o 5 ) na lotnisku przesuneli nam na 13 6 godzin na lotnisku bez sniadania i opieki.
Szkoda pisac szkoda gadac.... jechalismy 11 osobową grupą ładnie sobie zarobili ... ale to był nasz ostatni raz z Nekermanem

| Skomentuj opinię


129 osoby z 207 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2014-09-23 11:16:22
zalety: miłe słowa przed zawarciem umowy
wady: rezydenci na miejscu nie są w stanie niczego załatwić i informują że można się dopominać rekompensaty po powrocie ale i tak nic nie uzyskamy
opinia: operator wykupuje najtańsze możliwe miejsce w hotelu (garaż,suterena,chlewik )za duże pieniądze od klienta ok.500 euro za tydzien od osoby po sezonie w bułgarii 12.09.-19.09.2014

| Skomentuj opinię


zszokowany, Łódż
zwiedzający - 1 punktów

138 osoby z 225 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-07-31 12:30:00
zalety: Uczciwi, profesjonalni. Omijajcie szerokim łukiem nową niemiecką firmę Casamundo a także e-dom. Zamiast pomocy i radości horror i nerwy!
wady: Neckermann-brak
opinia: nie polecamy Casamundo, oraz firmy e-dom!!! Zamiast pomocy i ułatwienia horror i stres. W niedzielę przez internet zarezerwowaliśmy apartament we Włoszech. W poniedziałek a więc po dobie zrezygnowaliśmy z rezerwacji ponieważ apartament nie miał całkowitego widoku na morze , tylko boczny taras. We wtorek otrzymaliśmy od firmy rachunek na 900 euro za rezygnację z apartamentu!!! W polskim prawie klient ma prawo w ciągu 10 dni odstąpić od umowy zawartej na odległość. Bezczelność i naciąganie Polaków przez te niemieckie nowe firmy sięga zenitu!

| Skomentuj opinię


tapuras
zwiedzający - 1 punktów

147 osoby z 243 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-07-23 11:05:54
zalety: Zaleta,chyba jakiś żart.
wady: Stosowanie praktyk,a może się uda.
opinia: Wykupiłem w Neckermannie tygodniowy pobyt w Turcji.Specjalna dodatkowa opłata za pokój z widokiem na morze.Otrzymałem pokój z widokiem na boisko sportowe.Kiedy złożyłem reklamacje dowiedziałem się,że zdjęcia z tego pokoju nie są wiarygodne.Zagubiono mi bagaż ,uwaga!! z lotniska do hotelu.Przyleciałem w piątek,a bagaż dostarczono mi w niedzielę.Neckermann nie uwzględnił reklamacji.Przestrzegam wszystkich przed tymi oszustami!!!

| Skomentuj opinię


niezadowolona00000
zwiedzający - 1 punktów

146 osoby z 241 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-07-22 10:32:18
zalety: Brak
wady: Zakwaterowanie niezgodne z ofertą, Brak rzetelnej opieki rezydenta. tragiczna organizacja wyjazdu.
opinia: Byliśmy tydzień na Malcie po raz pierwszy wyruszyliśmy z Neckermann i jedno jest pewne- NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM. Rezydentka nie zorganizowana, spóźnialska. Do tego nie wiedział nic o miejscu w którym się znajduje.Opowiadała turystom brednie, przez co często narażała się na pośmiewisko. Dziwię się ze Neckermann zatrudnia osoby, które nie mają pojęcia o miejscu w którym zamierzają rezydować przez kilka miesięcy. Pani wiedziała jedynie ,ze znajduje się na Malcie, która składa się z 3 wysp i że powierzchnia to 312 m2- GRATULACJE.
Zakwaterowanie - Hotel Kennedy Nova- nie polecam- niedziadziejąca klimatyzacja. Ze 100 pokoi 18 ma widok na morze, reszta na mur, rury ściekowe oraz toalety. w ciągu dnia całkowity brak cyrkulacji powietrza i promieni słonecznych- PO PROSTU TRAGEDIA. Mimo, ze zakwaterowanie niegodne z warunkami uczestnictwa- Neckermann nie uznał naszej reklamacji mimo ,że dołączyliśmy zdjęcia oraz film obrazujący warunki w pokoju- ponieważ nie mieliśmy notatki sporządzonej przez rezydentkę z informacją, ze zgłaszamy problem....
Długo by można jeszcze opowiadać o "bajecznych " wczasach z biurem podróży Neckermann. Jeśli ktoś zainteresowany zdjęciami z hotelu lub dodatkowymi informacjami o MALCIE Z NECKERMANNEM proszę pisać aniarem@poczta.fm

| Skomentuj opinię



Szteklinska
zwiedzający - 1 punktów

223 osoby z 393 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-08-29 11:18:29
zalety: brak
wady: brak opieki rezydenta i niezgodność oferty ze stanem faktycznym
opinia: W tym roku spędziliśmy rodzinne wakacje z biurem Neckermann w hotelu Saphir w Turcji. Dostaliśmy pokój na 6 piętrze - poddaszu - były duże problemy z ciśnieniem wody aż do jej całkowitego zaniku. Dodatkowo drzwi balkonowe się nie zamykały, klimatyzator nie działał a z podłogi drewnianiej wystawały gwoździe. Pani rezydentka nie potrafiła i nie chciała nic zmienić a zatem o wszystko musieliśmy walczyć sami co nie było proste bo w tym hotelu trudno było znaleźć osobę mówiącą w innym języku poza tureckim i rosyjskim. Po powrocie i złożeniu formalnej reklamacji z dokumentacją zdjęciową dostaliśmy bon na 200,00 zł i elegancką informacje,że kłamiemy. Nigdy więcej nie wyjedziemy z Biurem Podróży Neckermann Polska Sp.z o.o.

| Skomentuj opinię


223 osoby z 393 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-08-17 22:30:41
zalety: Wyjachaliśmy i wróciliśmy.
Mimo kilku wpadek - szybka i rzetelna REKLAMACJA - tak tak - to dziś rzadkość ale w 30 dni od powrotu po jednym piśmie otrzymaliśmy 15% zwrotu od całej kwoty.
wady: Oferta nie zgodna z katalogiem
opinia: Całośc occeniam dobrze - staraja się - choc wobec tego biura oczekiwania są znacznię większe niż wobec innych - wiem po sobie.....

| Skomentuj opinię


studentka
zwiedzający - 1 punktów

226 osoby z 399 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-28 13:36:14
zalety: Witam! Jestem studentką Turystyki i Rekreacji. Piszę pracę magisterską o firmie Neckermann. Bardzo proszę o wypełnienie ankiety - zajmie to dosłownie chwilkę. Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam.

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dFJaTV92cDVMQ09IY2Q0QU1Ta1JuUUE6MQ#gid=0
wady: Będę wdzięczna za każdą opinię. Chcę napisać rzetelną i prawdziwą pracę magisterską. Zależy mi na ocenie osób, które korzystały z usług firmy Neckermann. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc.
opinia: Będę wdzięczna za każdą opinię. Chcę napisać rzetelną i prawdziwą pracę magisterską. Zależy mi na ocenie osób, które korzystały z usług firmy Neckermann. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za pomoc.

| Skomentuj opinię


ltxx11
zwiedzający - 1 punktów

231 osoby z 408 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-23 17:14:53
zalety: brak
wady: ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!! NACIĄGAJĄ KLIENTÓW
Przestrzegam zatem przed Neckermanem – organizatorem „niepowtarzalnego i wyjątkowego wypoczynku”
Nie warto powierzać swoich wakacji i ciężko zarobionych pieniędzy firmie, która w taki sposób traktuje swoich stałych klientów i kpi sobie z obowiązującego prawa licząc na to że oszukanemu klientowi nie będzie się opłaciło wstąpić na drogę prawną.
opinia: ZDECYDOWANIE ODRADZAM !!! NACIĄGAJĄ KLIENTÓW - ale do rzeczy:
Wykupiłem wyjazd rodziny 2+2 na sierpień już w styczniu. Namówiony wykupiłem ubezpieczenie od rezygnacji. Tuż przed wyjazdem zachorował jeden z moich synów i zdecydowaliśmy się wyjechać bez niego w zestawie 2+1. Dostarczyłem do ubezpieczyciela zaświadczenie lekarskie i chciałem dokonać anulowania jednego uczestnika.
Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu Neckermann zażądał dopłacenia kwoty ok. 2800zł za anulowanie!! - argumentując, że anulując jednego uczestnika tracę zgodnie z warunkami 80% kwoty za niego zapłaconej i w tym momencie w pokoju rodzinnym następuje wakat, za który muszą solidarnie dopłacić pozostali uczestnicy!!!! Mamy, zatem do czynienia z kuriozalną sytuacją, w której wyjazd 4 osób kosztuje X złotych a gdy anulujemy cena rośnie o 2800zł. Po kilku nerwowych interwencjach anulowano jednego uczestnika bez dopłaty ale otrzymałem dokument do ubezpieczyciela że koszt anulacji to 700zł a nie 3700zł jak zapłaciłem i było w umowie. Po powrocie złożyłem reklamacje oczekując wydania dokumentu na prawidłową wartość. Reklamacje Neckermann odrzucił odpowiadając po 38 dniach – co jest niezgodne z Ustawą o Usługach Turystycznych która w takiej sytuacji uznaje reklamacje za zasadną i nakazuje biuru podróży zrealizowanie żądań klienta. Wystosowałem, więc kolejne pismo, na które otrzymałem odpowiedź wysłaną po 35 dniach (kolejny raz termin przekroczony) w której dowiedziałem się że Neckermann podtrzymuje swoje stanowisko i generalnie kpi sobie z ustawowych terminów. Napisałem więc list z prośbą o pomoc do prezesa Neckermann który w nowym katalogu na 2012 (przysłanym mi zresztą do domu) deklaruje że „Neckermann jest świadomy ogromnej odpowiedzialności jaka spoczywa na na organizatorze wypoczynku który jeśli powierzony zostanie Neckermanowi będzie niepowtarzalny i wyjątkowy" oraz że „naszym priorytetem jest Państwa zadowolenei’ – list pozostał bez odpowiedzi a –powyższe deklaracje okazały się być pustymi frazesami

Przestrzegam zatem przed Neckermanem – organizatorem „niepowtarzalnego i wyjątkowego wypoczynku”
Nie warto powierzać swoich wakacji i ciężko zarobionych pieniędzy firmie, która w taki sposób traktuje swoich stałych klientów i kpi sobie z obowiązującego prawa licząc na to że oszukanemu klientowi nie będzie się opłaciło wstąpić na drogę prawną.

| Skomentuj opinię


Lekawa
zwiedzający - 1 punktów

252 osoby z 451 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-28 11:50:28
zalety: BRAK
wady: Biuro ustawione tylko na zysk klient się nie liczy jak już dokona wpłaty jest traktowany jak śmieć .
opinia: Biuro ustawione tylko na zysk klient się nie liczy jak już dokona wpłaty jest traktowany jak śmieć .
\r\nODRADZAM WSZYSTKIM - ja zdążyłem się wycofać i lecę jutro z innym biurem . W ocenie piszę jeden a powinni być -6

| Skomentuj opinię


254 osoby z 455 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-22 21:53:59
zalety: Kompletny brak zalet!!!!!!!!
wady: Brak organizacji, niekompetentni rezydencji, oszusty, kłamcy!!!
opinia: “ Nigdy w zyciu Neckermann!!!!! Są oszustami, oszukują ludzi, nie mówią prawdy!!Ludzie jeśli chcecie mieć normalne fajne wakacje NIE wybierajcie Neckermana. Zero organzizacji. rezydentka z Neckermana Polaków ma głeboko w dupie. w hotelu okazuje sie że nie ma miejsce dla całej grupy!! kompletna żenada!!!chcieli wysłac nas do jakieś zwykłej noclegowni i oferowali rowery że by móc dojechac do hotelu na jedzenie hahahah debilizm! Odrazu było wykluczone że gdziekolwiek się przenosimy!! płaciliśmy all inclusive za to żeby z tego nie korzystać ?? bez przesady... po wielkiej awanturze pokoje nagle znalazły się dla wszystkich. w 5 minut. Po Panią szanowną Martę rezydentke musielismy sami dzwonić bo nie raczyła nawet z nami przyjechac do hotelu jak robią ZAWSZE rezydencji z innego biura! Kłamcy!! Pani w krakowskim biurze Neckermann w galerii krakowskiej powiedziała mi że przekaski będą cały czas ( w końcu po to wykupiłam opcje all inclusiv) jak się okazało z przekąsek był kebab do godz 16 lody a ciasto po południu;/ kolacja konczyła się o 21 i tyle. Chętnie wróciła bym do Grecji ale juz nigdy w życiu z Neckermana pierwszy i ostatni raz!! MASAKRA!!! Neckermann był fantastycznym biurem ale tylko dla Niemców Polacy byli daleko w tyle!!a rezydentka to kompletna porazka!!!!! Ostatni raz z biura oszustów!! ”

| Skomentuj opinię


2080 osoby z 3641 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-15 15:47:30
zalety: Dużo.Wspaniała opieka rezydenta Radka i Elwiry. Hotel z dobrymi warunkami: czysto, przyjemnie i miło. Obraz hotelu nie odbiegał od tego, który był w ofercie.
wady: Osobiście nie doświadczyliśmy niczego złego.
opinia: Na Rodos byliśmy pierwszy raz. Po przyjeździe hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie i tak było do końca. Opieka rezydenta jak najbardziej pozytywna.Nie mieliśmy żadnych niemiłych sytuacji.

| Skomentuj opinię


2073 osoby z 3633 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-10 12:04:29
zalety: Szybki zakup i konieczność jeszcze szybszej wpłaty zaliczki!
wady: Trzykrotna zmiana godziny wylotu i przylotu.
\r\nMało zaangażowana rezydentka, wszystkich straszący animator z dwutygodniowym stażem w Maroko!
opinia: Godzinę wylotu do Agadiru zmieniano nam trzy razy. Według końcowej wersji mieliśmy międzylądowanie w Casablance, co opóźniło przylot o ok. 2 godz. W momencie rezerwacji (listopad 2010) powinniśmy przylecieć do Agadiru o 20-ej w piątek, a w końcu w pokoju byliśmy 3.30 w sobotę! Tak upłynął nam pierwszy dzień gratis! Z powrotem było identycznie. Wyjazd z hotelu o 7.00 i śniadanie zaczynało się o 7.00! Gdyby nie Włosi, których wylot pokrywał się z naszym nie mielibyśmy dostępu do stołówki! Włoskie biuro było w stanie załatwić normalne warunki posiłku swoim gościom!
\r\nNa stronie biura była informacja, że rezerwujący wcześniej - do 30 marca 2011 dostaną kosz owoców oraz upominek od biura. He, he, czcze obietnice! Nic takiego nie miało miejsca! Ale im nie daruję! Ten kosz owoców przywiozą mi do domu! Mimo interwencji pani rezydentka nie była w stanie przez dwa tygodnie załatwić tej sprawy, a nawet nie poinformowała nas o jej toku! Skupiała się na sprzedaży ogromnie drogich wycieczek z biura. Pan animator będący pierwszy raz w Maroko chciał zrobić wrażenie bardzo ważnego i wszystkich straszył wokoło, a że zostawi spóźniających się na zbiórki podczas wycieczek, a że kradną, niemal zabijają! I to są Ci, którzy przeszli selekcję podczas naboru do pracy! Neckermann powinien ich natychmiast zwolnić, ponieważ dzięki nim ja nigdy już nie pojadę z tym biurem, a i po rozmowach z innymi uczestnikami wiem, że oni też nie! Wybraliśmy jednodniową wycieczkę do Marrakeszu! Porażka. Upadł mit o cudownym mieście! A to dzięki organizatorowi. To była totalna kpina! Przewodnik mówił po francusku, a animator tłumaczył! Trwało to krócej niż Teleekspres!

| Skomentuj opinię



254 osoby z 453 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-01 19:21:13
zalety: Brak
wady: Olewają swoich klientów
opinia: Przykro nam ale nie jesteśmy zadowoleni i czujemy się oszukani przez Biuro Neckermann. Kupując wczasy w Turcji z katalogu HIT lato 2011 w hotelu Sultan of Side (str 119) nie poinformowano nas, że pobyt spędzimy w drewnianym domku z widokiem na 5 gwiazdkowy hotel w którym mieliśmy mieszkać. Przez 3 dni nie rozpakowywaliśmy swoich walizek myśląc że zaszła pomyłka. Po przeszło tygodniowym pobycie Biuro Neckermann zlitowało się nad nami i zaproponowało nam abyśmy na 4 dni przed odlotem wprowadzili się na ich koszt do pokoju hotelowego. Komu by się chciało pakować i rozpakowywać na 4 dni przed odlotem - ręka do góry. Nie wspomnę już, a raczej wspomnę o tym że przez to że mieszkaliśmy w takim baraku skradziono mi dwa kostiumy kąpielowe renomowanej firmy. Tego było już za wiele. Po powrocie do kraju złożyliśmy stosowną reklamację. Niestety Biuro się na nas wypięło twierdząc, że na stronie internetowej o drewnianych domkach jest mowa. TYLKO MY KUPOWALIŚMY W BIURZE PODRÓŻY CZEMU TAM NAS NIKT O TYM NIE POINFORMOWAŁ TYLKO WSKAZAŁ 5-gwiazdkowy hotel, że właśnie tam spędzimy swoje wymarzone wakacje? Nacpewno ani ja ani moi najbliżsi znajomi nie skorzystają z usług tych oszustów!

| Skomentuj opinię


2076 osoby z 3637 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-29 12:54:06
zalety: 0!!!!!!!
wady: nastawieni są na kasę, nie dbają o klienta, o zadowolenie, a tym samym o wracającego w kolejnych latach turystę
opinia: wykupiłam wycieczkę do Tunezji w grudniu 2010 r, I wpłata nastąpiła 5 stycznia 2011, po kilku dniach wybuchły zamieszki w T. Chciałam zrezygnować, bo myślałam, że w przeciągu kilku dni nie wydali tej kasy. Jakież było moje zdziwienie, gdy oficjalnym stanowiskiem Neckermann było\" strach nie jest powodem do rezygnacji\" i tyle zobaczyłam swoje pieniądze. Rezygnacja wpłynęła do nich 26.01.2011, a oni nadal trzymali moją rezerwację, i \"uprzejmie\" mi przypomnieli na początku maja 2011, że nadal czekają na kolejną wpłatę. Rezygnacje uznali z data 6.05.2011 - doliczając kolejne 1500,00!!!!!! strasząc mnie komornikiem i sądem.
\r\nZnajomi wyjechali zima do Austrii w 2 rodziny z dziećmi, prosząc aby ich domki były blisko siebie - N. spełnił ich prośbę - domki były w odległości 800 metrów!!!!!

| Skomentuj opinię


KrzysK
zwiedzający - 1 punktów

2097 osoby z 3680 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-06 11:25:32
zalety: Brak
wady: Wogólę nie idą w stronę klienta tylko liczy się kasa. Nic nie chcą zrobić alby pomóc klientowi, nawet telefon nie wchodzi w grę.
opinia: Wogólę nie idą w stronę klienta tylko liczy się kasa. Nic nie chcą zrobić alby pomóc klientowi, nawet telefon nie wchodzi w grę. Godziny wylotów i przylotów są beznadziejne w nocy lub północ totalnie bez pomyślunku!!! Poniżej krytyki!!!

| Skomentuj opinię