Biuro podróży Neckermann - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.77 / 5.00
23% opiniujących poleca Neckermann
Opinie klientów biura podróży Neckermann. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Neckermann zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Neckermann

1998 osoby z 3636 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-20 21:59:56
zalety: BRAK
wady: cwaniaki,naciągacze,traktujący wieloletnich klientów jak bydło
opinia: UWAZAJCIE NA TO BIURO!!!!!
Wyjeżdżam w przyszłym tygodniu na ferie z tym biurem.dzisiaj przypadkowo dowiedziałam się,że jest dopłata w związku ze wzrostem ceny walut.dzwonię i mówię,że żadnego pisma nie dostalam,ani też zadnego awiza do odbioru tez w skrzynce nie zastałam,a jest przepis mówiący,że cenę biuro może podnieść,ale musi powiadomić o tym klienta na 20 dni przed rozpoczęciem imprezy!!!!ponadto klient ma prawo zrezygnowac w związku z podwyżką z wyjazdu,a organizator musi mu zwrócic 100%,ale nie w neckermannie.o podwyżce dowiedzialam się od znajomej,która jedzie ze mną i pismo takie dostała,pismo wyslali juz po wplacie przez nas calosci kwoty wycieczki!!!!żeby nie bylo możliwosci odwrotu!!!!teraz mówia,że zwrotu nie dostaniemy,a jak nie doplacimy nie dostaniemy voucherów i z wakacji nici.powiadomiona już zostala Polska Izba Turystyki oraz urzad marszałkowski i rzecznik praw konsumenta,prawdopodobnie sprawa wyląduje w sądzie,a my mamy prawo tylko dopłacić lub nie jechać i nie odzyskać kasy!!!! OSZUŚCI!!!!!CWANIAKI!!!!!

| Skomentuj opinię (4)


1989 osoby z 3631 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-23 18:10:44
zalety: brak!
wady: 100%
opinia: Naciągacze, kłamcy, oszuści. Ja również zostałem poinformowany, że muszę dopłacić do mojej wycieczki w lutym, gdyż kursy walut wzrosły. W moim przypadkku jest to 24% zastanawiam się dlaczego każdy ma inne dopłaty. Ciekawe! Ponadto umowa nie jest zgodna z ustawą oo usługach turystycznych, gdyż artykuł 17 mówi, że cena nie może ulec podwyższeniu chyba, że umowa WYRAŹNIE przewiduje możliwość podwyższenia ceny. Według mnie "wyraźnie" oznaczałoby, że w umowie (a nie wkatalogu) pisze, że cena może ulec zmianie! Ciekawy jestem ile ludzi zostało w ten sposób potraktowanych! Powyzsze opinie ( te negatywne) uznaję za niezwykle pomocne!

| Skomentuj opinię


SlawekL
zwiedzający - 1 punktów

1983 osoby z 3621 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-09 18:51:30
zalety: brak
wady: Oferta niezgodna z zastaną sytuacją na miejscu. Procedura reklamacji uniemożliwia jej złożenie
opinia: Grecja 2008. W hotelu 4**** są w pokoju mrówki, smród z kanalizacji, szafa na odzież malowana farbą olejną. Brak pomocy do transportu bagażu. W basenach tylko słona woda, leżaki po godz. 7.00 są już wszystkie zajęte. Spędziliśmy z dziećmi 16 godz. na dworze w temp. 42 stopni przy czym w holu nie było klimatyzacji. Informację o zmianie godz. odlotu otzrymaliśmy w momencie gdy wręczyliśmy klucze od pokoju recepcjonistce. Skandal!!! Reklamacja była dużo bardziej obszerna niż powyższy opis, ale nie została uznana ponieważ została spisana na zwykłym papierze, a powinna być spisana na specjalnym druku. Rezydentka takiego druku jednak nie posiadała, ale na reklamację na papierze podpisała. Nie chce mi się do tego więcej wracać, ale ostrzegam przed tym biurem i jego praktykami. Informacja z ostatniej chwili. Klienci, którzy wykupili wczasy zimowe w Austrii i opłacili impreze w całości otrzymali właśnie informację o dopłacie w wysokości prawie 20% wartości z powodu zmiany kursu walut. Zaznaczam, że oraganizator mógł zakupić walutę w dniu opłacenia imprezy albowiem została ona opłacona w całości. Informacja została wysłana w takim czasie, że gdyby ktoś chciał zrezygnować z imprezy utraci 80% wartości z tytułu kosztów. Gdyby ktoś natomiast chciał się powołać na ubezpieczenie od kosztów rezygnacji to taka opcja istnieje tylko gdy ma zdarzenie śmierć bliskiej osoby (nie dotyczy teścia lub teściowej bo mąż może zotać w domu, a żona jechać z dziećmi na wypoczynek). Gdyby któryś z rodziców zachorawał ta nadal drugi może uczestniczyć w imprezie. Neckermann? Nigdy więcej!

| Skomentuj opinię


1972 osoby z 3603 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-09 11:28:13
zalety: brak
wady: brak szacunku dla klienta
lekceważący stosunek do klienta
opinia: witam
właśnie wrociłam z wczasów z nec z własnym dojazdem,dopłaciłam 28% na 20 dni przed wyjazdem,dwa dni przed
wyjazdem poinformowano mnie,że zmieniają mi hotel(w tym kraj,ze słowacji,na
czechy(waluta zakupiona ,więc musiałam sprzedać i zakupić korony))hotel
standardem niby taki sam 4*,do poprzedniego jeździliśmy od lat właśnie z
nec,więc wiedziałam czego się spodziewać:wygodnego,komfortowego i eleganckiego
hotelu na wysokim poziomie,a zastaliśmy relikt z czasów komuny kompletnie nie
przystający do tego ,który zakupiliśmy pierwotnie... ,rezydenta polskiego oczywiście brak

| Skomentuj opinię


1982 osoby z 3625 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-03-20 21:02:40
zalety: ???????????????
wady: niesolidni, brak poszanowania klienta
opinia: NIGDY WIĘCEJ Z TYM BIUREM. Sądziłam że ze względu na dużo większe ceny niż w innych biurach, są solidni i można znaleźć ewentualnie konsensus w przypadku zmieniającej się koniunktury rynkowej. Nic z tego, albo akceptujesz ich warunki albo won. Co tam jakiś klient, przecież mają kasę z wpłat zaliczkowych lub już nawet wpłaconych w całości. Tak więc strata innych klientów nie zaboli. Ale pamiętajmy: jeden klient zadowolony to dziesięciu nowych, ale jeden nie zadowolony to stu straconych- panie Prezesie

| Skomentuj opinię


niki13
zwiedzający - 1 punktów

1977 osoby z 3619 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-11 21:13:00
zalety: na razie nie mam zadnych
wady: zdziercy
opinia: wykupilam wycieczke do egiptu za 2 tysiace, po podpisaniu umowy i zaplaceniu calej kwoty, neckermann po tygodniu przyslal pismo w ktorym domaga sie doplaty ponad 500 zlotych. nie mam mozliwosci zrezygnowac bo wtedy musialabym i tak zaplacic te piecset zlotych kosztow. czy ktos jest w podobnej sytuacji? czy cos mozna zrobic w tej sytuacji?

| Skomentuj opinię


1970 osoby z 3606 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-15 20:44:27
zalety: Brak
wady: Brak szacunku do klienta
opinia: Jeśli chcesz spędzić wakacje z tym biurem za 5500 na 2 osoby dorosłe i dziecko to zostaniesz ostentacyjnie wyśmiany i usłyszysz uwagę typu że za takie pieniądze to nawet urlopu nad polskim morzem nie spędzisz ( placówka Manufaktura w Łodzi).
Przykre bo wiele innych biur za niższą cenę i do tego z uśmiechem , oferuje podobne wycieczki.

| Skomentuj opinię


kerifromwarsaw
zwiedzający - 1 punktów

1980 osoby z 3627 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-11 21:59:08
zalety: W tej chwili wady nie pozwalaja mi myslec o zaletach.
wady: Wyludzanie pieniedzy od klientow :(
opinia: Ja tez wykupilam wycieczke i musze teraz doplacic ok. 25% calej sumy bez mozliwosci bezkosztownej rezygnacji. Czuje sie OGROMNIE oszukana przez Neckermanna i na pewno nigdy juz nie bede z nimi podrozowac. Kiedys uwazalam ich za solidne biuro, teraz wszystkim odradzam korzystania z ich uslug, gdyz w ostatniej chwili moga zmienic cene o tak duza sume (u mnie jest to kwestia ponad 1000 PLN). Nie wiem co mam zrobic, gdyz postawili mnie teraz w sytuacji bez wyjscia, poniewaz gdy zrezygnuje to i tak musze zaplacic ponad 1000 zl. Oznacza to, ze dlugo przeze mnie oczekiwane wakacje staly sie teraz dla mnie klopotem finansowym. :((

| Skomentuj opinię


1974 osoby z 3615 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-25 17:59:53
zalety: ZERO!!!!!
wady: CWANIAKI!!!!!
opinia: Ludzie!! NEVER NECKERMANN!!
Potwierdzam ich cwaniactwo! Nie poinformaowali mnie o wzroście ceny o prawie 3000 zł! Przez przypadek sam się o tym dowiedziałem i to na szczęście przed ostateczną wpłatą. Pewnie poinformowano by mnie o tym na 21 dni przed wyjazdem, po wpłacie całej kwoty i wtedy człowieku płać! Albo nie jedź... Teraz wolę stracić 20% niż całość bo jakbym nie zapłacił, to oczywiście "wymarzone" wakacje out i jeszcze kasy nie ma... Wolę się więc sądzić o 20% niż o 1oo%! Jest punkt w umowie, na podstawie którego można się ubiegać o 100% wpłaconej kwoty - chodzi o pkt.1.2 , cytuję: " Umowa na nowych warunkach dochodzi do skutku, po uzyskaniu zgody Zgłaszającego (…). Brak zgody Zgłaszającego na nowe warunki oznacza rozwiązanie umowy bez konsekwencji dla jej stron ". Do broni!!! Ja rezygnuję z usług cwaniaków. Tylko czy znajdę gdzieś jeszcze uczciwe biuro? Może ktoś takie zna?
Polecam się

| Skomentuj opinię


1970 osoby z 3608 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-29 23:26:19
zalety: brak
wady: nie liczą się z klientem
uważaja chyba,że stoja ponad prawem
opinia: taaak,jutro wyjezdżam,a wczoraj się dowiedzialam,że nn zdublowało sprzedaż i nie ma dla nas miejsca w hotelu,za który zapłacilismy latem,a dopłaciliśmy 28% w styczniu!!!!dali nam dwie godziny na decyzję,czy skorzystamy z oferty zamiennej jaka nam zaproponowali(w innym kraju),żadnego przepraszam,przykro nam ,nic,i jeszcze oburzeni,że jestesmy niezadowoleni,koszmar,NIGDY WIĘCEJ Z NN,przynajmniej polskiego...

| Skomentuj opinię


1977 osoby z 3623 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-15 13:06:53
zalety: Dobra cenowo oferta przy podpisaniu umowy !!!
wady: Przed samym wyjazdem każą dopłacać bardzo dużo pieniędzy !!!
opinia: Biuro Neckermann - UWAGA !!! : przed wyjazdem mogą zmienić ceny ... może być to 5 % więcej lub nawet 50 % więcej od ceny na jaką podpiszesz umowę ... a może i jeszcze więcej !!! Pozwala im to podpisana przez nas (klientów) umowa !!! Oczywiście przyśla to 20 dni przed wyjazdem !!! Można zrezygnować ale trzeba zapłacić kare umowna - a ponieważ przyślą info o podwyżce przed samym wyjazdem to kara ta wynosi od 30-70% ceny całego wyjazdu !!! Tak więc ODRADZAM KORZYSTANIE Z BIURA NECKERMANN !!! Przyciągają konkurencyjną ofertą i ceną a po podpisaniu umowy na 20 dni przed wyjazdem dowalają dodatkową dopłatą (w moim przypadku 23% więcej niż podpisana wyliczona cała kwota wyjazdu w złotówkach). Dla przykładu jeżeli podpisałem umowę na 10 000 zł to wpłaciłem im na konto do 30 dni przed wyjazdem całą kwote czyli 10 000 zł a po 5 dniach dostałem onfo , że zmieniają cenę i teraz mam dopłacić 23% czyli 2 300 zł !!!!!!!!!!!!!!!!! Nie masz wyjścia ... albo dopłacasz ... albo nie jedziesz i płacisz karę rezygnacji (w moim przypadku 30% całości nowej kwoty czyli 3 690 zł !!!!!) . A i dodam , że to był dojazd własny a lotniczym to pewno jeszcze więcej dowalili !!!
Ludzie nie rezerwujcie w Neckermann'ie !!!! Chyba , że chcecie zapłacić dużo więcej niż w dniu kiedy się decydujecie ...

| Skomentuj opinię


Mim1234567890
zwiedzający - 1 punktów

1976 osoby z 3622 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-05 08:31:02
zalety: Kiedyś były.
wady: Lekceważenie stałego (do tej pory) klienta.
opinia: Apartament w Dolomitach - koniec lutego - wykupiomy we wrześniu (zaliczka). W styczniu przychodzi informacja o podwyżce ok. 30 %. List z informacją przychodzi tuż po terminie kiedy można zrezygnować z imprezy z obciążeniem 20%. Teraz rezygnacja to 50% ceny naliczanej od NOWEJ CENY PO PODWYŻCE!!! Wszystko w majestacie prawa + groźby sądowo komornicze. Zalecam dużą ostrożność przed kontaktem z tym biurem. Na dzień dzisiejszy stracili z mojej strony ok. 20 stałych klientów. No ale wynik księgowy za 2009 będzie im się zgadzał...

| Skomentuj opinię


martini
specjalista - 484 punktów

1983 osoby z 3638 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-08-17 14:31:08
zalety: warunki zgodne z ofertą katalogową, dobra organizacja, wysoki standard hoteli, świetne ubezpieczenie i pomoc medyczna, korzystne ceny
wady: zdarzają się przeróżni rezydenci
opinia: Neckermann to dobre, solidne biuro podróży, zasługujące na jak najlepszą opinię. Przede wszystkim, kupując wakacje w Neckermannie można mieć pewność, że na miejscu warunki będą zgodne z opisem katalogowym. Jak w każdym biurze podróży, czasem zdarzają się jakieś zamiany. Jednak w takich przypadkach biuro Neckermann zawsze proponuje klientom lepsze, albo przynajmniej porównywalne lokum (oczywiście z odpowiednią rekompensatą).
Cała organizacja wyjazdu jest znakomita. Wybierając się na urlop z Neckermannem, możemy być przekonani, że nic nie zepsuje nam odpoczynku.
Pokoje w oferowanych przez Neckermann hotelach są naprawdę komfortowe, schludne i czyste. Obsługa bez zarzutu – spełnia wszelkie prośby klientów. Również jedzenie zawsze było bardzo dobre i w wystarczających ilościach (zazwyczaj w formie szwedzkiego stołu). Plusem biura podróży Neckermann jest także bardzo szeroka oferta ciekawych wycieczek fakultatywnych.
Koniecznie trzeba też wspomnieć o doskonałym ubezpieczeniu i świetnie zorganizowanej pomocy medycznej. W czasie mojego wyjazdu jednemu z wczasowiczów zdarzył się drobny wypadek – na szczęście biuro podróży spisało się znakomicie i załatwiło mu pełną opiekę.
Jeśli chodzi o rezydentów z biura Neckermann, to można trafić bardzo różnie. Większość z nich jest bardzo sympatyczna i uczynna, ale – niestety – zdarzają się też rezydenci leniwi i dość niekompetentni…
Jednak, generalnie rzecz biorąc, biuro turystyczne Neckermann jest bardzo rzetelne i godne polecenia. W skali od 1 do 5 dostaje u mnie mocną czwórkę.

| Skomentuj opinię (6)


mikolaj
zwiedzający - 1 punktów

1967 osoby z 3609 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-21 10:51:31
zalety: Profesjonalna obsługa. Oferta zgodna z katalogiem.
wady: Brak polskiego rezydenta - Dominikana. Dość wysokie ceny.
opinia: Ogólnie polecam to biuro podróży. Mieliśmy delikatny problem z bagażem w hotelu i po interwencji w Polskim biurze w ciągu 30 minut sprawa została załatwiona pozytywnie.

| Skomentuj opinię


1965 osoby z 3607 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-09 11:01:44
zalety: oferta biura zgodna ze stanem faktycznym na miejscu ,hotel bardzo czysty ,jedzenie smaczne i na wysokim europejskim poziomie w każdy dzień kuchnia innego kraju,hotel położony w bardzo cichym miejscu w bardzo ładnie utrzymanym ogrodzie z daleka od huku miasta ,liczba pokoi około 200 czysto, pokoje bardzo ładne, codziennie sprzątane, restauracja czysta a obsługa miła i pomocna. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni jeszcze tam wrócimy.
wady: Jedyną wadą jeżeli tak to można nazwać to byle jaka rezydentka ale to chyba od biura nie zależy.
opinia: Hotel STEIGENBERGER AL DAU w Hurghadzie dysponuje około 200 pokoi, bardzo ładnie położony w dobrze utrzymanym ogrodzie, plaża piaszczysto żwirowa bardzo czysta .W cenie pobytu parasole ,leżaki i ręczniki plażowe.Przy plaży restauracja z napojami i przekąskami.Z hotelu do plaży około 300 metrów przez piękny ogród.Polecam wszystkim którzy chcą odpocząć w ciszy .Większość gości to Niemcy trochę Rosjan i paru Polaków.Z tego też względu panuje tam ład i porządek.Obsługa dość profesjonalna i rzetelna.Kuchnia bardzo dobra i smaczna .

| Skomentuj opinię


1882 osoby z 3443 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-15 15:47:30
zalety: Dużo.Wspaniała opieka rezydenta Radka i Elwiry. Hotel z dobrymi warunkami: czysto, przyjemnie i miło. Obraz hotelu nie odbiegał od tego, który był w ofercie.
wady: Osobiście nie doświadczyliśmy niczego złego.
opinia: Na Rodos byliśmy pierwszy raz. Po przyjeździe hotel wywarł na nas pozytywne wrażenie i tak było do końca. Opieka rezydenta jak najbardziej pozytywna.Nie mieliśmy żadnych niemiłych sytuacji.

| Skomentuj opinię


1878 osoby z 3439 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-29 12:54:06
zalety: 0!!!!!!!
wady: nastawieni są na kasę, nie dbają o klienta, o zadowolenie, a tym samym o wracającego w kolejnych latach turystę
opinia: wykupiłam wycieczkę do Tunezji w grudniu 2010 r, I wpłata nastąpiła 5 stycznia 2011, po kilku dniach wybuchły zamieszki w T. Chciałam zrezygnować, bo myślałam, że w przeciągu kilku dni nie wydali tej kasy. Jakież było moje zdziwienie, gdy oficjalnym stanowiskiem Neckermann było\" strach nie jest powodem do rezygnacji\" i tyle zobaczyłam swoje pieniądze. Rezygnacja wpłynęła do nich 26.01.2011, a oni nadal trzymali moją rezerwację, i \"uprzejmie\" mi przypomnieli na początku maja 2011, że nadal czekają na kolejną wpłatę. Rezygnacje uznali z data 6.05.2011 - doliczając kolejne 1500,00!!!!!! strasząc mnie komornikiem i sądem.
\r\nZnajomi wyjechali zima do Austrii w 2 rodziny z dziećmi, prosząc aby ich domki były blisko siebie - N. spełnił ich prośbę - domki były w odległości 800 metrów!!!!!

| Skomentuj opinię


1876 osoby z 3436 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-10 12:04:29
zalety: Szybki zakup i konieczność jeszcze szybszej wpłaty zaliczki!
wady: Trzykrotna zmiana godziny wylotu i przylotu.
\r\nMało zaangażowana rezydentka, wszystkich straszący animator z dwutygodniowym stażem w Maroko!
opinia: Godzinę wylotu do Agadiru zmieniano nam trzy razy. Według końcowej wersji mieliśmy międzylądowanie w Casablance, co opóźniło przylot o ok. 2 godz. W momencie rezerwacji (listopad 2010) powinniśmy przylecieć do Agadiru o 20-ej w piątek, a w końcu w pokoju byliśmy 3.30 w sobotę! Tak upłynął nam pierwszy dzień gratis! Z powrotem było identycznie. Wyjazd z hotelu o 7.00 i śniadanie zaczynało się o 7.00! Gdyby nie Włosi, których wylot pokrywał się z naszym nie mielibyśmy dostępu do stołówki! Włoskie biuro było w stanie załatwić normalne warunki posiłku swoim gościom!
\r\nNa stronie biura była informacja, że rezerwujący wcześniej - do 30 marca 2011 dostaną kosz owoców oraz upominek od biura. He, he, czcze obietnice! Nic takiego nie miało miejsca! Ale im nie daruję! Ten kosz owoców przywiozą mi do domu! Mimo interwencji pani rezydentka nie była w stanie przez dwa tygodnie załatwić tej sprawy, a nawet nie poinformowała nas o jej toku! Skupiała się na sprzedaży ogromnie drogich wycieczek z biura. Pan animator będący pierwszy raz w Maroko chciał zrobić wrażenie bardzo ważnego i wszystkich straszył wokoło, a że zostawi spóźniających się na zbiórki podczas wycieczek, a że kradną, niemal zabijają! I to są Ci, którzy przeszli selekcję podczas naboru do pracy! Neckermann powinien ich natychmiast zwolnić, ponieważ dzięki nim ja nigdy już nie pojadę z tym biurem, a i po rozmowach z innymi uczestnikami wiem, że oni też nie! Wybraliśmy jednodniową wycieczkę do Marrakeszu! Porażka. Upadł mit o cudownym mieście! A to dzięki organizatorowi. To była totalna kpina! Przewodnik mówił po francusku, a animator tłumaczył! Trwało to krócej niż Teleekspres!

| Skomentuj opinię


KrzysK
zwiedzający - 1 punktów

1898 osoby z 3481 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-06 11:25:32
zalety: Brak
wady: Wogólę nie idą w stronę klienta tylko liczy się kasa. Nic nie chcą zrobić alby pomóc klientowi, nawet telefon nie wchodzi w grę.
opinia: Wogólę nie idą w stronę klienta tylko liczy się kasa. Nic nie chcą zrobić alby pomóc klientowi, nawet telefon nie wchodzi w grę. Godziny wylotów i przylotów są beznadziejne w nocy lub północ totalnie bez pomyślunku!!! Poniżej krytyki!!!

| Skomentuj opinię


LSawala, Poznań
doradca - 108 punktów

1963 osoby z 3614 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-09-24 20:34:47
zalety: Wysokiej jakości obsługa, brak ukrytych kosztów, wczasy realizowane zgodnie z planem
wady: Nie znajduję
opinia: Wróciłem właśnie z tygodniowego urlopu na Rodos z biurem Necekrman. Moja opinia o tej firmie jest bardzo pozytywna. Już od samego początku moich wczasów czułem, że wszystko zostanie sprawnie zorganizowane.

I rzeczywiście. Odbiór biletów na lotnisku, transfer z lotniska w Rodos do hotelu w Faliraki, opieka rezydentów na miejscu - wszystko bez zarzutu. Podczas odprawy celnej w drugą stronę towarzyszył nam polski przedstawiciel Neckerman, który dbał by każdy dogadał się z Grekami. Podejrzewam, że w mniejszych biurach podróży taka sytuacja nie miałaby miejsca.

Hotel, w jakim mieszkałem ("Maran") był taki sam, jak przedstawiono mi jeszcze będąc w Polsce. Podpisując umowę nie ma zbytecznych karteczek i ukrytych kosztów. Cena na umowie obejmuje WSZYSTKO. Od przelotu, przez transfer z lotniska, aż po zakwaterowanie w hotelu i wyżywienie.

Dodam, że przedstawiciele Neckermana są pomocni na miejscu również w dość nietypowych sprawach. Przykładowo: jeden z Polaków podróżujących ze mną zgubił komórkę w autobusie wiozącym nas z lotniska. Dzięki interwencji rezydenta już następnego dnia komórkę można było odebrać na lotnisku w jednej z wypożyczalni samochodów. W innym wypadku telefon pewnie by przepadł, albo został odzyskany po długich komplikacjach.

| Skomentuj opinię (1)