Biuro podróży Rainbow Tours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 4.30 / 5.00
88% opiniujących poleca Rainbow Tours
Opinie klientów biura podróży Rainbow Tours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Rainbow Tours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Rainbow Tours

kocanka
zwiedzający - 1 punktów

1793 osoby z 3150 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-13 22:29:54
zalety: raizacja programu. dobry statek na Nilu
wady: olewanie turystów. perfidne zmiany w godzinach wylotów- 11 godzin szybciej niz podano na początku-niby doba się zgadza, ale o tyle krótszy pobyt.
opinia: potega południa- tak nazywała się wycieczka. zakwaterowano nas w hotelu innym niż było w umowie. warunki straszne. pozostawiono nas na pastwe obckrajowców, połdniowa walka o pokój, pościel, drzwi z zamkiem, a mimo telefonów do rezydentki- nie pojawiła się. przewodnik-kiepsko mówiacy po polsku egipcjanin- polski opiekun nie jeździł z turystami. kierowca autobusu- wariat- wiele godzin za kółkiem bez zmiany.

| Skomentuj opinię


wpilar
zwiedzający - 1 punktów

1742 osoby z 3053 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-26 19:31:36
zalety: dobra organizacja hotel super wyzywienie super poprostu wszystko suuuuuper
wady: BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
opinia: Wycieczka do Paryza 17.07.2010-21.07.2010 byla bardzo dobrze zorganizowana program w pełni zrealizowany pilot Robert jest dobrym organizatorem programu polecamy a napewno bedzieci zadowoleni

| Skomentuj opinię


1719 osoby z 3009 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-20 18:11:27
zalety: poziom przeciętny usług turystycznych.
wady: piloci nastawieni konsumpcyjnie i traktujacy podmiotowo klijentów
opinia: W listopadzie 2010 byłem na wycieczce objazdowej w Maroku. Ogólnie nie jestem wybredny co do warunków i obsługi ale to co zastałem wywołało pewien niesmak. Pani Nina nasza przewodniczka po Maroku w dniach 5-12.11.2010 była niesamowicie interesowna. Jadąc na wyycieczkę objazdową poza informacjami o historii chcę kupić pamiątki z danego kraju. Byliśmy natomiast cały czas oprowadzani po sklepach od których pani Nina miała prowizje , nie mieliśmy czasu na kupienie pamiątek i dopiero wracając do Polski na lotnisku w sklepie wolnocłowym mogłem kupić coś dla rodziny. Zresztą pani Nina odradzała zakupy na lotnisku teraz wiem dlaczego- bo było taniej niż w jej sklepach. Raz pomyliła hotele i po godz musieliśmu się pakować i jechać do innego podobno z winy biura podróży bo była niedoinformowana-ciekawe. Ogólnie nie polecam tego biura i nawet na głównej stronie nie mozna złożyć skargi co do wycieczki.

| Skomentuj opinię


1790 osoby z 3152 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-28 17:55:35
zalety: miła obsługa w biurach
wady: Miła obsługa nic nie kosztuje
opinia: W roku 2009 musieliśmy przekładać urlop ponieważ biuro nie wywiązało się z umowy ze względu na trudności z wyczarterowaniem samolotu. Miał to być wylot na Krym. Obecnie wzięliśmy urlop w listopadzie, zakupy zrobione, walizki przygotowane i jesteśmy gotowi do wyjazdu do Egiptu. Jest telefon zawiadamiający o braku samolotu oczywiście z winy biura współpracującego. Oczywiście przykro jak w roku poprzednim, ponieważ ich to nic nie kosztuje, ale listopad spędzimy w domu, a nie w ciepłych klimatach. Wycieczka miała rozpocząć się 05.11.2010. Egipt wzdłuż Nilu. Jeden punkt za wycieczkę ubiegłoroczną która odbyła się po przełożeniu na inny termin.

| Skomentuj opinię (1)


1765 osoby z 3103 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-02 13:37:17
zalety: rewelacyjny Pilot-Mateusz K.,bardzo dobra organizacja, nowy autokar, mili Kierowcy
wady: brak, za krórki pobyt ;-)
opinia: w maju 2010 byliśmy na wycieczce autokarowej w Paryżu. Każdemu, kto wybiera się tam po raz pierwszy, życzę tak udanej, dobrze zorganizowanej wycieczki z przewodnikiem. Fajny, kompetentny i błyskotliwy Przewodnik, przemili Kierowcy, super organizacja. Wszystkie fantastyczne miejsca w Paryżu zwiedziliśmy, bilety ,dojazdy i wejściówki usprawniały i umilały pobyt:-)
Dziękujemy i polecamy :-) O i J

| Skomentuj opinię


dziubak
zwiedzający - 1 punktów

1799 osoby z 3171 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-27 17:32:08
zalety: hotele , fachowość pilota ale nie 60%
wady: brak pilota- przewodnika, program wycieczki beznadziejny
opinia: Skandynawia-Nordkapp. Jeśli chcesz zmarnować sobie 2 tygodnie urolpu i pozbawic się ok. 6tys zł to wybierz tą wycieczkę. Program zupełnie nieprzemyślany. Pokonasz w autobuśie będząctm z ogromną prędkością ok 7000km (a więc dziennie ok 650km),miasta i muzea np.Silda zwiedzisz w tempie prawie japońskim. W czasie wielogodzinnej trasy nic się nie dowiesz np o kraju przez który przejeżdzasz, bo jedziesz tylko z pilotem (ona będzie to wielokrotnie powtarzać jeśli zgłosisz uwagi)a nie przewodnikiem, któremu się poprostu nie chce i dodatkowo nie jest specjalistą z danego regionu. Wrócisz totalnie zmęczony, niezadowolony, rozżalony, pozbawiony ciężko zarobionych pieniędzy i masz poczucie że ktoś znowu cię oszukał. Polska rzeczywistość

| Skomentuj opinię (4)


robertw, wejherowo
zwiedzający - 3 punktów

1743 osoby z 3059 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-12 14:21:10
zalety: pewność realizacji, dobra organizacja, przystępna cena, różnorodna oferta, pełna realizacja programu (jakiekolwiek zmiany po uzgodnieniu z uczestnikami )
wady: w przypadku ostatniego pobytu ( 2tyg. na Rodos ) - słaba praca rezydentki
opinia: Korzystam z usług Rainbow Tours już od czterech lat. Byłem "z nimi" w Paryżu, we Włoszech i dwa razy w Gracji. Wybieram imprezy gwarantowane i nigdy nie spotkała mnie przykra niespodzianka związana z odwołaniem wycieczki. Program wycieczki, standart hoteli i autokarów zgodny z katalogiem.Piloci bardzo kompetentni, zaangażowani, o bardzo dużej wiedzy którą się chętnie dzielą. Z rezydentami mam nieco gorsze doświadczenia. O ile na Chalkidiki pani rezydentka wykazywała sporą aktywność w zabezpieczeniu pobytu i organizowaniu wycieczek fakultatywnych, to na Rodos było z tym cieniutko. Z oferowanych w katalogu sześciu imprez pani rezydentka zaoferowała trzy i to w nieco zmienionej wersji. Realizację pozostałych zaproponowała każdemu we własnym zakresie, jednak nie wykazując chęci do pomocy w ich przygotowaniu. Po to jadę z biurem podróży aby mieć wszystko zorganizowane a nie kombinować samemu. Tym bardziej że było to zawarte w katalogu przy opisie imprezy.Sytuację ratowały naprawdę fantastyczne warunki wypoczynku i pobytu w hotelu. Na razie uznaję to za mały wypadek przy pracy który nie zmienia mojej bardzo pozytywnej opinii o biurze. W przyszłym roku też "jadę z nimi".

| Skomentuj opinię


DZIUBASEK
zwiedzający - 1 punktów

1793 osoby z 3159 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-16 22:44:16
zalety: dobra organizacja wycieczek
wady: nie widzę
opinia: Byliśmy z mężem na kilku wyjazdach z tym biurem,Chiny,Paryż, Włochy,dwukrotnie Norwegia,Piloci spełniali swoje zadanie,nawet krytykowany ostatnio na Norwegii P.Robert.Dziwię się trochę opini negatywnej o Skandynawii-Nordkapp,że kilometry,że miasta pobieżnie,wydaje się że ,każdy wie na co wydaje ciężko zarobione pieniążki!W Skandynawii nie zwiedza się miast,no może Sztokholm ,Oslo ,które pokazano,W Skandynawii podziwiamy widoki,piękne fiordy!Można podziwiać również z autokaru,Hotele różne,ale to nie Lazurowe Wybrzeże.Zamierzamy dalej podróżować z Rainbow

| Skomentuj opinię


kasiula1
zwiedzający - 1 punktów

1758 osoby z 3090 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-29 21:38:42
zalety: Oraganizacja zgodna z programem.
Super pilot Pan Włodzimierz
wady: Brak
opinia: 20 grudnia 2009 wróciliśmy z wycieczki Baśniowa Tajladnia. Ogromne podziękowania i ukłony dla Biura Podrózży Rainbow, ale przede wszystkim dla wspaniałego Pilota Pana Włodka!!! Wiedza, talent krasomówczy, pasja, opanowanie, uprzedzanie pytań, ogromna kultura i zaangażowanie. Bardzo dziękujemy i polecamy !!!!

| Skomentuj opinię (5)


Julianna
zwiedzający - 1 punktów

1782 osoby z 3138 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-01 18:47:30
zalety: o biurze moge powiedziec wszystko co najlepsze,wywiazuja sie ze wszystkiego za co placimy.
wady: brak
opinia: w dniach 02.04 do 16.04 bylismy w egipcie na dwu tygodniowym wypoczynku,gdy nadszedl dzien wylotu okazalo sie,ze z powodu chmury wulkanicznej wylot jest nie mozliwy.Pelni obaw co dalej czekalismy jak zajmie sie nami biuro podrozy RAInbOW TOURs,ku naszemu zaskoczeniu(rozne biura juz spotkalismy)biuro na biezaco informowalo nas o tym co sie dzieje i zafundowalo wszystkim uczestnikom dodatkowy tydzien wypoczynku w hotelu na rownym poziomie jak ten,ktory wykupilismy.Ani przez chwile nie zostalismy bez opoieki,pochwala nalezy sie rowniez przemilej rezydentce pani Paulinie.Dziekujemy za przemily wypoczynek i polecamy biuro.

| Skomentuj opinię (1)


Gosia1Kasia
zwiedzający - 1 punktów

1783 osoby z 3140 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-08 20:04:16
zalety: Byłam na wycieczce w Paryżu z p. Maćkiem i jestem zachwycona jego profesjonalizmem i wspaniałym dowcipem.Bardzo miły człowiek i "super kumpel".Polecam wycieczki z takim pilotem!!!
wady: brak
opinia: Podziękowania dla p Adama za miłą atmosferę podczas przejazdów do parków rozrywki.Dziękujemy za dobre chęci i realizacje marzeń naszych dzieci pomimo utrudnień.

| Skomentuj opinię (1)


1722 osoby z 3018 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-21 22:48:39
zalety: zgodność rzeczywistego programu i standardu z ofertą, dobra organizacja, pilotka Sylwia Filipowska!!!!
wady: czemu tylko jeden dzień na Istambuł i to połączony z jednym z dłuższych przejazdów?
opinia: Turcja Smak Orientu - przełom lipca i sierpnia 2010 - po ubiegłorocznej Turcji wschodniej również z RT - nabrałam apetytu i mam jak najbardziej pozytywne wrażenia! Dołączam się do laurki wystawionej tu wyżej pani Sylwii - jest niesamowita - profesjonalna, zaangażowana, z energią i optymizmem. Nie, nie każdy pilot myśli o tym, aby w autobusie też zarażać turystów miłością do zwiedzanego kraju - muzyka, poezja, film, kuchnia, ciekawostki - wszystko w pięknym stylu i z wielkim wyczuciem. Osoba dynamiczna, skuteczna, ale subtelna - świetna! Pozdrawiam. Także pilotki pozostałych autobusów, bo wiem, że miały także szeroki fanclub jak i pilotów tureckich, ubarwiających wyprawę elementami "folkloru tubylczego" w różnych wymiarach:)- kücük kurba w wykonaniu Ömera to lepszy hit:)
Polecam Turcję z RT - już drugi raz się nie zawiodłam - a to, że w drodze powrotnej do Poznania prawie spadł nam samolot, bo piorun w silnik i powrót na lotnisko do Antalyi - to już nie wina biura. Ale reakcja była jak najbardziej odpowiednia: awaryjny hotel i wylot innym samolotem następnego dnia bez żadnych kosztów i problemów. A że 14h później - no cóż, jak się ktoś zakocha w Turcji, to może liczyć na jej wzajemność:)- za szybko nie wypuści:)))

| Skomentuj opinię


joankraj
zwiedzający - 1 punktów

1711 osoby z 2996 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-20 18:29:30
zalety: Super organizacja, świetna pilotka, wspaniale spędzony czas.
wady: Humory kierowców, ich opryskliwość w stosunku do pilotki w obecności pasażerów. Było to niesmaczne i żenujące.
opinia: Byłam na wycieczce Paryż-zamki nad Loarą-Mont Saint Michelle w dniach od 26.06 - 02.07 2011. Świetnie zorganizowana wycieczka. Wielkie podziękowania dla pilotki, pani Ani z Krakowa za dużą wiedzę przekazaną w dostępny, kulturalny i nie nużący sposób. Dostarczyła mam wielu atrakcji poza programem dzięki dobremu dysponowaniu czasem.

| Skomentuj opinię


Ania79
zwiedzający - 1 punktów

1710 osoby z 2994 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-22 11:18:48
zalety: Bardzo dobra organizacja; przystępna cena; różnorodna oferta; rewelacyjny pilot Mateusz K. z Warszawy; realizacja programu w 100% i dużo, dużo więcej; przesympatyczni profesjonalni Kierowcy - Marek i Paweł; wspaniale spędzony czas. Wszystko w jak najlepszym porządku. Gorąco polecam to biuro.
wady: tylko jedna – zbyt krótka wycieczka ;-)
opinia: Korzystam z usług Rainbow Tours od czterech lat. Do tej pory jeździłam głównie na Bałkany i zawsze wracałam zadowolona. W tym roku w dn. 2-11.07.2011 r. byłam uczestniczką imprezy Alpy i Lazurowe Wybrzeże, z której również jestem bardzo, bardzo zadowolona. Pilot Mateusz - czysty profesjonalizm. Bardzo kompetentny, zaangażowany, z dużym poczuciem humoru i o bardzo dużej wiedzy, którą chętnie nam przekazywał. Opiekował się nami na medal łącznie ze wskazywaniem toalet i restauracyjek, w których warto spróbować lokalnych potraw. Cierpliwie każdemu po francusku zamawiał potrawy :-). Spełniał nasze wszelakie możliwe życzenia.
\r\nByła to moja druga podróż do Francji (pierwsza z RT) i zapewne nie ostatnia!!! dzięki Mateuszowi który sprawił, że Francja stała się jeszcze piękniejsza! Każdy kolejny wyjazd do Francji (jest już w planie) może być oczywiście tylko z RT i ... z Mateuszem.
\r\nDziękuję Mateuszowi i Kierowcom za wspaniale spędzone dziesięć dni i bezpieczny powrót do domu.
\r\n

| Skomentuj opinię


1774 osoby z 3124 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-20 12:21:28
zalety: Kompetentna obsługa w białostockim biurze. Doskonale zorganizowany przelot wraz z transferem autokarowo-promowym do hotelu. Przesympatyczna i dobrze zorganizowana rezydentka Pani Agata Nowak, którą serdecznie pozdrawiam.
wady: brak
opinia: W pierwszej połowie sierpnia 2009r byłem na 2 tygodniowych wczasach stacjonarnych w Vela Luce na wyspie Korcula w hotelu "Posejdon". Wrażenia super, wycieczki fakultatywne zaliczone wszystkie, bo dobrze zorganizowane, przewodniczki z dużą wiedzą. Hotel, obsługa, wyżywienie na dobrym poziomie. Przepiękne widoki, roślinność, woda w Adriatyku no i zagwarantowana pogoda. Nawet jeżowców i niemiłosiernie hałasujących cykad nie zaliczam do wad. Następne wczasy zacznę od Raibow. Dziękuję!
Ryszard z Białegostoku.

| Skomentuj opinię


majamaja
zwiedzający - 1 punktów

1756 osoby z 3088 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-20 13:21:30
zalety: dobra obsługa biura, potwierdzenie wylotu przed wyjazdem, duży limit bagażu na trasie Warszawa-Chania 20kg +5kg(podręczny), hotel zgodny z opisem w katalogu
wady: większych nie zauważyłam
opinia: Niedawno wróciłam z tygodniowego pobytu na Krecie w okolicach Chanii, pobyt dobrze zorganizowany, hotel Harris w Agia Marina prowadzony przez rodzinę, sprzątany codziennie oprócz niedziel (wymiana ręczników w ciągu tygodnia nastąpiła raz), w ramach pobytu wieczór kreteński z grillem przy basenie. Hotel położony blisko największego kurortu tej części Krety z mnóstwem sklepików, tawern i restauracji. Śniadania i obiadokolacje mało urozmaicone, ale większość smaczna. Napoje dodatkowo płatne przy obiadokolacji. Obsługa pilotów rzetelna. Pan Radek posiada dużą wiedzę na temat zwyczajów Krety (mieszka tam już 8 lat, ożeniony z Greczynką)i chętnie się nią dzieli podczas wycieczek fakultatywnych. Podczas spotkania informacyjnego można zakupić dwie wycieczki fakultatywne po obniżonej cenie (wyjątek Błękitna Laguna) warto więc nieco wcześniej zdecydować co chcemy zobaczyć. Szkoda, że tylko podczas tych spotkań (!)
Biuro polecam i sama chętnie wybiorę się z tym biurem kolejnym razem.

| Skomentuj opinię (2)


autokarowiec
zwiedzający - 1 punktów

1765 osoby z 3106 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-08 21:21:57
zalety: punktualność, pełna realizacja programu, super pilotka i dobrzy przewodnicy
wady: na razie brak
opinia: Włochy Klasyczne z pilotką p.Anną to wspaniała impreza świetnie przeprowadzona przez kompetentną, doświadczoną i świetnie zorganizowaną osobę. Pani Ania wykazuje się nie tylko dużą wiedzą i wręcz umiłowaniem Włoch, ale potrafi tym "zarazić" turystów. Bawi historią i anegdotami, filmami wyświetlanymi w autokarze, włoskimi piosenkami (muzyka płynie przez głośniki podczas podróży). Dobra relacja z kierowcami to też ważne. Świetna znajomość języka włoskiego pozwala wyjaśnić wątpliwości zarówno hotelarzom, policjantom jak i w sklepie. Wzruszający był moment składania kwiatów na cmentarzu pod Monte Casino. Pilotka potrafiła też zdyscyplinować grupę - byliśmy punktualni, co nie jest naszą cechą narodową. Polecam wszystkim "Rainbowa". A do Włoch zawsze z panią Anią Gębską!

| Skomentuj opinię (2)


1757 osoby z 3090 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-17 10:33:11
zalety: Brak
wady: Tylko pieniądze
opinia: Wykupiłem wycieczkę do Paryż.Impreza została potwierdzona. Dwa dni później imprezę odwołano z powodu ???. Zaproponowano inną też do Paryża ale w wyższej cenie ,niż była ona dostępna w dniu podpisania umowy. Pan Marcin Mielczarek - osoba odpowiedzialna za organizację - stwierdził,że ma innych chętnych i nie muszę jechać.Obowiązuje cena dnia i już!
A gdzie przyzwoitość i dbanie o klienta?

| Skomentuj opinię (4)


Borkowscy
zwiedzający - 1 punktów

1776 osoby z 3128 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-05 14:13:58
zalety: Wycieczka do Paryża + zamki nad Loarą. Autobus z Poznania, 6 dni.
Dobra organizacja.
Kontakt z RT, autobus, hotel i inne usługi zgodne z oczekiwaniami i wniesioną opłatą.
wady: Nie odnotowano.
opinia: Udana wycieczka, po ktorej zostają miłe wspomnienia, a nie poczucie zawodu i, co się czasem zdarza, proces sądowy.
Te plusy, to nie są jednakże powody do pisania opinii - tak być powinno.
Do wyrażenia naszej oceny skłoniła nas osoba przewodnika, pana Macieja Kuźnika, z którym już się chyba nie spotkamy, chyba, że zmieni swój ukochany Paryż na inny kierunek.
Otóż Pan Maciej, w naszej opinii, którą podzielał głośno cały "nasz autobus", zasługuje w pełni na
najlepszą ocenę, takie pełne PIĘĆ GWIAZDEK, w kategrorii pilotów, przewodników i dobrych kompanów w podróży.
Pozdrawiamy go serdecznie,
M.K.Borkowscy z Puszczykowa


| Skomentuj opinię


1722 osoby z 3020 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-22 21:57:07
zalety: Bardzo profesjonalni piloci z ogromną wiedzą
wady: Informacje pracowników biura w Krakowie nie pokrywały sie z rzeczywistością.
opinia: Z początkiem 2010 roku zakupiliśmy wycieczkę do Grecji w krakowskim oddziale Rainbow Tours . Była to klasyczna objazdówka w okresie od 1 do 10 maja. Niestety wycieczka ta nie doszła do skutku więc udaliśmy się do krakowskiego oddziału przy Placu Szczepańskim aby wybrać coś innego lub zrezygnować z zaplanowanego wypoczynku.

Będąc w oddziale biura pani dyrektor ( bardzo młoda kobieta ) zaproponowała nam inną wycieczkę, również do Grecji , w tym samym czasie, tyle, że dłuższą z 4-ro dniowym odpoczynkiem nad morzem egejskim w miejscowości Tolo.
Pani dyrektor pokazała nam katalog z ładnymi zdjęciami hotelu Flisvos i Flisvos Royal gdzie mieliśmy mieszkać i jadać w restauracji posiłki.
Jeszcze na nasze zapytanie czy jako osoby przepisane z innej wycieczki na ofertę last minute nie będziemy traktowani jako klienci "drugiej kategorii" pani dyrektor zapewniła nas, że nie ,gdyż w dokumentach odnotowana jest data naszego pierwszego zgłoszenia.

Na pytania czy w autobusie można coś kupić do picia usłyszeliśmy odpowiedź , że tylko podczas postojów w restauracjach na stacjach benzynowych, a obiadokolacja nie będzie przed pierwszym noclegiem w Grecji. Bardzo nas do tego wyjazdu namawiano więc ulegliśmy pokusie i podpisaliśmy umowę. Fakt, że na umowie przez nas podpisanej była klauzura, ze może być zamiana na inny hotel , ale pani dyrektor zapewniała nas ustnie, że to jest standardowo napisane i nas to nie dotyczy!
Po przyjeździe do Grecji okazało się, że w pierwszy dzień mamy kolację , a w autokarze od Słowacji można kupować ciepłe i zimne napoje. W Tolo zostaliśmy zakwaterowani z połową grupy w Hotelu Soleil, wprawdzie trzy gwiazdkowym , ale o niższym standardzie niż nam obiecywano.
Pokoje w Hotelu Soleil były zniszczone, brudne, przydzielony pokój zmieniliśmy na inny bo stan łazienki był fatalny z lejącą się wodą po kafelkach. Nowy pokój który zażądałem w recepcji wcale nie był dużo lepszy ( poprosiłem z widokiem na morze i taki dostałem)Rekompensatą było wyżywienia, szczególnie dobre obiadokolacje wraz z tradycyjnymi greckimi potrawami.
Program wycieczki został zrealizowany w całości a pilot wykazał się wspaniałą wiedzą o Grecji i pomógł nam w kilku sprawach.
Co do innych hoteli nie mamy żadnych uwag. Personel biura w Krakowie radzimy jeszcze raz doszkolić.

| Skomentuj opinię (1)