Biuro podróży Rainbow Tours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 4.28 / 5.00
88% opiniujących poleca Rainbow Tours
Opinie klientów biura podróży Rainbow Tours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Rainbow Tours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Rainbow Tours

kocanka
zwiedzający - 1 punktów

1601 osoby z 2958 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-13 22:29:54
zalety: raizacja programu. dobry statek na Nilu
wady: olewanie turystów. perfidne zmiany w godzinach wylotów- 11 godzin szybciej niz podano na początku-niby doba się zgadza, ale o tyle krótszy pobyt.
opinia: potega południa- tak nazywała się wycieczka. zakwaterowano nas w hotelu innym niż było w umowie. warunki straszne. pozostawiono nas na pastwe obckrajowców, połdniowa walka o pokój, pościel, drzwi z zamkiem, a mimo telefonów do rezydentki- nie pojawiła się. przewodnik-kiepsko mówiacy po polsku egipcjanin- polski opiekun nie jeździł z turystami. kierowca autobusu- wariat- wiele godzin za kółkiem bez zmiany.

| Skomentuj opinię


wpilar
zwiedzający - 1 punktów

1550 osoby z 2861 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-26 19:31:36
zalety: dobra organizacja hotel super wyzywienie super poprostu wszystko suuuuuper
wady: BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
opinia: Wycieczka do Paryza 17.07.2010-21.07.2010 byla bardzo dobrze zorganizowana program w pełni zrealizowany pilot Robert jest dobrym organizatorem programu polecamy a napewno bedzieci zadowoleni

| Skomentuj opinię


1527 osoby z 2817 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-20 18:11:27
zalety: poziom przeciętny usług turystycznych.
wady: piloci nastawieni konsumpcyjnie i traktujacy podmiotowo klijentów
opinia: W listopadzie 2010 byłem na wycieczce objazdowej w Maroku. Ogólnie nie jestem wybredny co do warunków i obsługi ale to co zastałem wywołało pewien niesmak. Pani Nina nasza przewodniczka po Maroku w dniach 5-12.11.2010 była niesamowicie interesowna. Jadąc na wyycieczkę objazdową poza informacjami o historii chcę kupić pamiątki z danego kraju. Byliśmy natomiast cały czas oprowadzani po sklepach od których pani Nina miała prowizje , nie mieliśmy czasu na kupienie pamiątek i dopiero wracając do Polski na lotnisku w sklepie wolnocłowym mogłem kupić coś dla rodziny. Zresztą pani Nina odradzała zakupy na lotnisku teraz wiem dlaczego- bo było taniej niż w jej sklepach. Raz pomyliła hotele i po godz musieliśmu się pakować i jechać do innego podobno z winy biura podróży bo była niedoinformowana-ciekawe. Ogólnie nie polecam tego biura i nawet na głównej stronie nie mozna złożyć skargi co do wycieczki.

| Skomentuj opinię


1598 osoby z 2960 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-28 17:55:35
zalety: miła obsługa w biurach
wady: Miła obsługa nic nie kosztuje
opinia: W roku 2009 musieliśmy przekładać urlop ponieważ biuro nie wywiązało się z umowy ze względu na trudności z wyczarterowaniem samolotu. Miał to być wylot na Krym. Obecnie wzięliśmy urlop w listopadzie, zakupy zrobione, walizki przygotowane i jesteśmy gotowi do wyjazdu do Egiptu. Jest telefon zawiadamiający o braku samolotu oczywiście z winy biura współpracującego. Oczywiście przykro jak w roku poprzednim, ponieważ ich to nic nie kosztuje, ale listopad spędzimy w domu, a nie w ciepłych klimatach. Wycieczka miała rozpocząć się 05.11.2010. Egipt wzdłuż Nilu. Jeden punkt za wycieczkę ubiegłoroczną która odbyła się po przełożeniu na inny termin.

| Skomentuj opinię (1)


dziubak
zwiedzający - 1 punktów

1607 osoby z 2979 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-27 17:32:08
zalety: hotele , fachowość pilota ale nie 60%
wady: brak pilota- przewodnika, program wycieczki beznadziejny
opinia: Skandynawia-Nordkapp. Jeśli chcesz zmarnować sobie 2 tygodnie urolpu i pozbawic się ok. 6tys zł to wybierz tą wycieczkę. Program zupełnie nieprzemyślany. Pokonasz w autobuśie będząctm z ogromną prędkością ok 7000km (a więc dziennie ok 650km),miasta i muzea np.Silda zwiedzisz w tempie prawie japońskim. W czasie wielogodzinnej trasy nic się nie dowiesz np o kraju przez który przejeżdzasz, bo jedziesz tylko z pilotem (ona będzie to wielokrotnie powtarzać jeśli zgłosisz uwagi)a nie przewodnikiem, któremu się poprostu nie chce i dodatkowo nie jest specjalistą z danego regionu. Wrócisz totalnie zmęczony, niezadowolony, rozżalony, pozbawiony ciężko zarobionych pieniędzy i masz poczucie że ktoś znowu cię oszukał. Polska rzeczywistość

| Skomentuj opinię (4)


robertw, wejherowo
zwiedzający - 3 punktów

1551 osoby z 2867 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-12 14:21:10
zalety: pewność realizacji, dobra organizacja, przystępna cena, różnorodna oferta, pełna realizacja programu (jakiekolwiek zmiany po uzgodnieniu z uczestnikami )
wady: w przypadku ostatniego pobytu ( 2tyg. na Rodos ) - słaba praca rezydentki
opinia: Korzystam z usług Rainbow Tours już od czterech lat. Byłem "z nimi" w Paryżu, we Włoszech i dwa razy w Gracji. Wybieram imprezy gwarantowane i nigdy nie spotkała mnie przykra niespodzianka związana z odwołaniem wycieczki. Program wycieczki, standart hoteli i autokarów zgodny z katalogiem.Piloci bardzo kompetentni, zaangażowani, o bardzo dużej wiedzy którą się chętnie dzielą. Z rezydentami mam nieco gorsze doświadczenia. O ile na Chalkidiki pani rezydentka wykazywała sporą aktywność w zabezpieczeniu pobytu i organizowaniu wycieczek fakultatywnych, to na Rodos było z tym cieniutko. Z oferowanych w katalogu sześciu imprez pani rezydentka zaoferowała trzy i to w nieco zmienionej wersji. Realizację pozostałych zaproponowała każdemu we własnym zakresie, jednak nie wykazując chęci do pomocy w ich przygotowaniu. Po to jadę z biurem podróży aby mieć wszystko zorganizowane a nie kombinować samemu. Tym bardziej że było to zawarte w katalogu przy opisie imprezy.Sytuację ratowały naprawdę fantastyczne warunki wypoczynku i pobytu w hotelu. Na razie uznaję to za mały wypadek przy pracy który nie zmienia mojej bardzo pozytywnej opinii o biurze. W przyszłym roku też "jadę z nimi".

| Skomentuj opinię


DZIUBASEK
zwiedzający - 1 punktów

1601 osoby z 2967 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-16 22:44:16
zalety: dobra organizacja wycieczek
wady: nie widzę
opinia: Byliśmy z mężem na kilku wyjazdach z tym biurem,Chiny,Paryż, Włochy,dwukrotnie Norwegia,Piloci spełniali swoje zadanie,nawet krytykowany ostatnio na Norwegii P.Robert.Dziwię się trochę opini negatywnej o Skandynawii-Nordkapp,że kilometry,że miasta pobieżnie,wydaje się że ,każdy wie na co wydaje ciężko zarobione pieniążki!W Skandynawii nie zwiedza się miast,no może Sztokholm ,Oslo ,które pokazano,W Skandynawii podziwiamy widoki,piękne fiordy!Można podziwiać również z autokaru,Hotele różne,ale to nie Lazurowe Wybrzeże.Zamierzamy dalej podróżować z Rainbow

| Skomentuj opinię


kasiula1
zwiedzający - 1 punktów

1566 osoby z 2898 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-29 21:38:42
zalety: Oraganizacja zgodna z programem.
Super pilot Pan Włodzimierz
wady: Brak
opinia: 20 grudnia 2009 wróciliśmy z wycieczki Baśniowa Tajladnia. Ogromne podziękowania i ukłony dla Biura Podrózży Rainbow, ale przede wszystkim dla wspaniałego Pilota Pana Włodka!!! Wiedza, talent krasomówczy, pasja, opanowanie, uprzedzanie pytań, ogromna kultura i zaangażowanie. Bardzo dziękujemy i polecamy !!!!

| Skomentuj opinię (5)


Julianna
zwiedzający - 1 punktów

1590 osoby z 2946 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-01 18:47:30
zalety: o biurze moge powiedziec wszystko co najlepsze,wywiazuja sie ze wszystkiego za co placimy.
wady: brak
opinia: w dniach 02.04 do 16.04 bylismy w egipcie na dwu tygodniowym wypoczynku,gdy nadszedl dzien wylotu okazalo sie,ze z powodu chmury wulkanicznej wylot jest nie mozliwy.Pelni obaw co dalej czekalismy jak zajmie sie nami biuro podrozy RAInbOW TOURs,ku naszemu zaskoczeniu(rozne biura juz spotkalismy)biuro na biezaco informowalo nas o tym co sie dzieje i zafundowalo wszystkim uczestnikom dodatkowy tydzien wypoczynku w hotelu na rownym poziomie jak ten,ktory wykupilismy.Ani przez chwile nie zostalismy bez opoieki,pochwala nalezy sie rowniez przemilej rezydentce pani Paulinie.Dziekujemy za przemily wypoczynek i polecamy biuro.

| Skomentuj opinię (1)


1572 osoby z 2910 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-02 13:37:17
zalety: rewelacyjny Pilot-Mateusz K.,bardzo dobra organizacja, nowy autokar, mili Kierowcy
wady: brak, za krórki pobyt ;-)
opinia: w maju 2010 byliśmy na wycieczce autokarowej w Paryżu. Każdemu, kto wybiera się tam po raz pierwszy, życzę tak udanej, dobrze zorganizowanej wycieczki z przewodnikiem. Fajny, kompetentny i błyskotliwy Przewodnik, przemili Kierowcy, super organizacja. Wszystkie fantastyczne miejsca w Paryżu zwiedziliśmy, bilety ,dojazdy i wejściówki usprawniały i umilały pobyt:-)
Dziękujemy i polecamy :-) O i J

| Skomentuj opinię


Gosia1Kasia
zwiedzający - 1 punktów

1591 osoby z 2948 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-08 20:04:16
zalety: Byłam na wycieczce w Paryżu z p. Maćkiem i jestem zachwycona jego profesjonalizmem i wspaniałym dowcipem.Bardzo miły człowiek i "super kumpel".Polecam wycieczki z takim pilotem!!!
wady: brak
opinia: Podziękowania dla p Adama za miłą atmosferę podczas przejazdów do parków rozrywki.Dziękujemy za dobre chęci i realizacje marzeń naszych dzieci pomimo utrudnień.

| Skomentuj opinię (1)


1530 osoby z 2826 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-21 22:48:39
zalety: zgodność rzeczywistego programu i standardu z ofertą, dobra organizacja, pilotka Sylwia Filipowska!!!!
wady: czemu tylko jeden dzień na Istambuł i to połączony z jednym z dłuższych przejazdów?
opinia: Turcja Smak Orientu - przełom lipca i sierpnia 2010 - po ubiegłorocznej Turcji wschodniej również z RT - nabrałam apetytu i mam jak najbardziej pozytywne wrażenia! Dołączam się do laurki wystawionej tu wyżej pani Sylwii - jest niesamowita - profesjonalna, zaangażowana, z energią i optymizmem. Nie, nie każdy pilot myśli o tym, aby w autobusie też zarażać turystów miłością do zwiedzanego kraju - muzyka, poezja, film, kuchnia, ciekawostki - wszystko w pięknym stylu i z wielkim wyczuciem. Osoba dynamiczna, skuteczna, ale subtelna - świetna! Pozdrawiam. Także pilotki pozostałych autobusów, bo wiem, że miały także szeroki fanclub jak i pilotów tureckich, ubarwiających wyprawę elementami "folkloru tubylczego" w różnych wymiarach:)- kücük kurba w wykonaniu Ömera to lepszy hit:)
Polecam Turcję z RT - już drugi raz się nie zawiodłam - a to, że w drodze powrotnej do Poznania prawie spadł nam samolot, bo piorun w silnik i powrót na lotnisko do Antalyi - to już nie wina biura. Ale reakcja była jak najbardziej odpowiednia: awaryjny hotel i wylot innym samolotem następnego dnia bez żadnych kosztów i problemów. A że 14h później - no cóż, jak się ktoś zakocha w Turcji, to może liczyć na jej wzajemność:)- za szybko nie wypuści:)))

| Skomentuj opinię


Ania79
zwiedzający - 1 punktów

1518 osoby z 2802 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-22 11:18:48
zalety: Bardzo dobra organizacja; przystępna cena; różnorodna oferta; rewelacyjny pilot Mateusz K. z Warszawy; realizacja programu w 100% i dużo, dużo więcej; przesympatyczni profesjonalni Kierowcy - Marek i Paweł; wspaniale spędzony czas. Wszystko w jak najlepszym porządku. Gorąco polecam to biuro.
wady: tylko jedna – zbyt krótka wycieczka ;-)
opinia: Korzystam z usług Rainbow Tours od czterech lat. Do tej pory jeździłam głównie na Bałkany i zawsze wracałam zadowolona. W tym roku w dn. 2-11.07.2011 r. byłam uczestniczką imprezy Alpy i Lazurowe Wybrzeże, z której również jestem bardzo, bardzo zadowolona. Pilot Mateusz - czysty profesjonalizm. Bardzo kompetentny, zaangażowany, z dużym poczuciem humoru i o bardzo dużej wiedzy, którą chętnie nam przekazywał. Opiekował się nami na medal łącznie ze wskazywaniem toalet i restauracyjek, w których warto spróbować lokalnych potraw. Cierpliwie każdemu po francusku zamawiał potrawy :-). Spełniał nasze wszelakie możliwe życzenia.
\r\nByła to moja druga podróż do Francji (pierwsza z RT) i zapewne nie ostatnia!!! dzięki Mateuszowi który sprawił, że Francja stała się jeszcze piękniejsza! Każdy kolejny wyjazd do Francji (jest już w planie) może być oczywiście tylko z RT i ... z Mateuszem.
\r\nDziękuję Mateuszowi i Kierowcom za wspaniale spędzone dziesięć dni i bezpieczny powrót do domu.
\r\n

| Skomentuj opinię


Borkowscy
zwiedzający - 1 punktów

1585 osoby z 2937 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-05 14:13:58
zalety: Wycieczka do Paryża + zamki nad Loarą. Autobus z Poznania, 6 dni.
Dobra organizacja.
Kontakt z RT, autobus, hotel i inne usługi zgodne z oczekiwaniami i wniesioną opłatą.
wady: Nie odnotowano.
opinia: Udana wycieczka, po ktorej zostają miłe wspomnienia, a nie poczucie zawodu i, co się czasem zdarza, proces sądowy.
Te plusy, to nie są jednakże powody do pisania opinii - tak być powinno.
Do wyrażenia naszej oceny skłoniła nas osoba przewodnika, pana Macieja Kuźnika, z którym już się chyba nie spotkamy, chyba, że zmieni swój ukochany Paryż na inny kierunek.
Otóż Pan Maciej, w naszej opinii, którą podzielał głośno cały "nasz autobus", zasługuje w pełni na
najlepszą ocenę, takie pełne PIĘĆ GWIAZDEK, w kategrorii pilotów, przewodników i dobrych kompanów w podróży.
Pozdrawiamy go serdecznie,
M.K.Borkowscy z Puszczykowa


| Skomentuj opinię


anisia1975, warszawa
zwiedzający - 1 punktów

1526 osoby z 2819 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-01 11:25:31
zalety: po ostatnich przejściach z tym biurem żadnych nie widzę
wady: brak profesjonalizmu, ignorowanie zaistniałych problemów sprowadzając ich do poziomu " nie zawracaj nam....." i tak nic nie ugrasz czyli jednym słowem biro skoncentrowane jest na pomnazaniu zysków a nie profesjonalnej sprzedaży i reklamie swoich produktów i dbałość o satysfakcję klienta
opinia: UWAGA na BŁĘDY W KATALOGU JESIEŃ ZIMA 2010-2011 EGZOTYKA W I EDYCJI Z PROMOCJAMI DO 02.07.2010 R.
Ceny po rabatach podawane w katalogu na niektóre wycieczki np. RPA; Indie Neoal czy Peru i Boliwia są inne niż podawane przez biuro...wynika to z tego że w katalogu przyjęli rabaty z karta klienta 15% bez 13% a w biurze informują o rabatch 14% z karta i 12% bez karty. Ja wywalczyałm u nich rabat 15% i wszystkim którzy wykupili wycieczki do 02.07.2010 proponuje przeliczyć ceny czy tez nie powinni miec ich innych. Na potwierdzenie mojej racji w tej kwestii otrzymałam pismo z przyznaniem sie przez firmę do błędu w wyliczaniu promocji, z mojej strony lojalnie uprzedziałam że poinformuję na forach dla podróżujących o zaistniałej sytuacji ponieważ uważam że wszystkie osoby, które zostały w ten sposób wprowadzone w błąd powinny miec szansę na uzyskanie sprostowania ze strony Biura. Może 1%nie jest to dużo ale biorąc pod uwage skale karju robi się z tego niezła suma, którą zyskuje w ten sposób biuro mimo swojej ewidentnej pomyłki. Prosze też nie dac sie zwodzić informacjom tego typu, że katalog to tylko forma informacyjna. Według raportu
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta dotyczący usług turystycznych " W ustawie o usługach turystycznych zastrzeżono obowiązek dokładnego i
zrozumiałego informowania klientów o istotnych warunkach umowy, której
dotyczy konkretna oferta. Informacje te nie mogą wprowadzać klientów w
błąd. Prawdziwość i poprawność danych zawartych w materiałach
pisemnych udostępnianych konsumentom przed zawarciem umów jest istotna z
tego względu, że w przypadku, gdy umowa nie zawiera odmiennych
postanowień dotyczących którejś z kwestii opisanych w materiałach
reklamowych, odpowiednie wskazania tych materiałów stają się elementem
umowy." Bardzo mi przykro ale bardzo zawiodłam sie na tym biurze i w moim przekonaniu gdyby nie fakt że sama dopatrzyłam się tych błedów nie zostałabym o nich poinformowa przez biuro i zapłaciłabym wyższą kwotę i czuła sie poszkodowana. Jeśli Państwo potrzebują dodatkowych informacji lub kopii pisma przepraszajacego z firmy Rainbow Tours i przyznającego mi rabat taki jaki powinien obowiazywać według katalogu zachęcam do pisania na mój mail vera1975@interia.pl.
Pozdrawiam z nadzieją, że moja opinia zostanie zamieszczona bo wszystko co tu napisałam nie mija sie z prawdą a zależy mi tylko na tym aby klienci byli świadomi niektórych zaistniałych sytuacji i nie byli poszkodowani.

| Skomentuj opinię (1)


Kociak
zwiedzający - 1 punktów

1545 osoby z 2857 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-12 23:23:56
zalety: Byłam na imprezie Paryż miasto marzeń impreza ogólnie udana ale tylko i wyłącznie za zasługą....kierowców niestety a nie pilota, niestety...
wady: Myślę że firma powinna zrobić selekcję pilotów i odesłać już na emeryturę stare wypalone babcie jak np.pani Sadowska
opinia: Co do firmy wszystko ok, nie mam zastrzeżeń ale piloci potrafią powalić świetną imprezę na łopatki.Pani Sadowska kompletnie nie nadaje się do pilotowania wycieczek autokarowych, chwaliła się że pilotuje wycieczki samolotowe do Chin,Tajlandii,Kenii no i niech tam wraca, być może tam czuje się jak na wakacjach czyli tak jak ona widzi sposób pilotowania takich wycieczek.To co wyprawiała na wycieczce Paryż miasto marzeń przeszło moje najśmielsze wyobrażenia(i nie tylko moje,również większości turystów).Dlaczego pilotka nie rozdała ankiet co jest praktykowane we wszystkich firmach turystycznych, czyżby obawiała się kiepskiej opinii o niej samej?Raczej na pewno.Pani Sadowska powinna dawno odejść na emeryturę bo może kiedyś była dobra ale teraz niestety nie nadaje się na pilota i robi bardzo złą robotę firmie Rainbow.

| Skomentuj opinię (4)


1582 osoby z 2932 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-20 12:21:28
zalety: Kompetentna obsługa w białostockim biurze. Doskonale zorganizowany przelot wraz z transferem autokarowo-promowym do hotelu. Przesympatyczna i dobrze zorganizowana rezydentka Pani Agata Nowak, którą serdecznie pozdrawiam.
wady: brak
opinia: W pierwszej połowie sierpnia 2009r byłem na 2 tygodniowych wczasach stacjonarnych w Vela Luce na wyspie Korcula w hotelu "Posejdon". Wrażenia super, wycieczki fakultatywne zaliczone wszystkie, bo dobrze zorganizowane, przewodniczki z dużą wiedzą. Hotel, obsługa, wyżywienie na dobrym poziomie. Przepiękne widoki, roślinność, woda w Adriatyku no i zagwarantowana pogoda. Nawet jeżowców i niemiłosiernie hałasujących cykad nie zaliczam do wad. Następne wczasy zacznę od Raibow. Dziękuję!
Ryszard z Białegostoku.

| Skomentuj opinię


majamaja
zwiedzający - 1 punktów

1564 osoby z 2896 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-20 13:21:30
zalety: dobra obsługa biura, potwierdzenie wylotu przed wyjazdem, duży limit bagażu na trasie Warszawa-Chania 20kg +5kg(podręczny), hotel zgodny z opisem w katalogu
wady: większych nie zauważyłam
opinia: Niedawno wróciłam z tygodniowego pobytu na Krecie w okolicach Chanii, pobyt dobrze zorganizowany, hotel Harris w Agia Marina prowadzony przez rodzinę, sprzątany codziennie oprócz niedziel (wymiana ręczników w ciągu tygodnia nastąpiła raz), w ramach pobytu wieczór kreteński z grillem przy basenie. Hotel położony blisko największego kurortu tej części Krety z mnóstwem sklepików, tawern i restauracji. Śniadania i obiadokolacje mało urozmaicone, ale większość smaczna. Napoje dodatkowo płatne przy obiadokolacji. Obsługa pilotów rzetelna. Pan Radek posiada dużą wiedzę na temat zwyczajów Krety (mieszka tam już 8 lat, ożeniony z Greczynką)i chętnie się nią dzieli podczas wycieczek fakultatywnych. Podczas spotkania informacyjnego można zakupić dwie wycieczki fakultatywne po obniżonej cenie (wyjątek Błękitna Laguna) warto więc nieco wcześniej zdecydować co chcemy zobaczyć. Szkoda, że tylko podczas tych spotkań (!)
Biuro polecam i sama chętnie wybiorę się z tym biurem kolejnym razem.

| Skomentuj opinię (2)


autokarowiec
zwiedzający - 1 punktów

1573 osoby z 2914 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-08 21:21:57
zalety: punktualność, pełna realizacja programu, super pilotka i dobrzy przewodnicy
wady: na razie brak
opinia: Włochy Klasyczne z pilotką p.Anną to wspaniała impreza świetnie przeprowadzona przez kompetentną, doświadczoną i świetnie zorganizowaną osobę. Pani Ania wykazuje się nie tylko dużą wiedzą i wręcz umiłowaniem Włoch, ale potrafi tym "zarazić" turystów. Bawi historią i anegdotami, filmami wyświetlanymi w autokarze, włoskimi piosenkami (muzyka płynie przez głośniki podczas podróży). Dobra relacja z kierowcami to też ważne. Świetna znajomość języka włoskiego pozwala wyjaśnić wątpliwości zarówno hotelarzom, policjantom jak i w sklepie. Wzruszający był moment składania kwiatów na cmentarzu pod Monte Casino. Pilotka potrafiła też zdyscyplinować grupę - byliśmy punktualni, co nie jest naszą cechą narodową. Polecam wszystkim "Rainbowa". A do Włoch zawsze z panią Anią Gębską!

| Skomentuj opinię (2)


1565 osoby z 2898 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-09-17 10:33:11
zalety: Brak
wady: Tylko pieniądze
opinia: Wykupiłem wycieczkę do Paryż.Impreza została potwierdzona. Dwa dni później imprezę odwołano z powodu ???. Zaproponowano inną też do Paryża ale w wyższej cenie ,niż była ona dostępna w dniu podpisania umowy. Pan Marcin Mielczarek - osoba odpowiedzialna za organizację - stwierdził,że ma innych chętnych i nie muszę jechać.Obowiązuje cena dnia i już!
A gdzie przyzwoitość i dbanie o klienta?

| Skomentuj opinię (4)