Biuro podróży Rainbow Tours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 4.20 / 5.00
87% opiniujących poleca Rainbow Tours
Opinie klientów biura podróży Rainbow Tours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Rainbow Tours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Rainbow Tours

kocanka
zwiedzający - 1 punktów

1044 osoby z 2067 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-13 22:29:54
zalety: raizacja programu. dobry statek na Nilu
wady: olewanie turystów. perfidne zmiany w godzinach wylotów- 11 godzin szybciej niz podano na początku-niby doba się zgadza, ale o tyle krótszy pobyt.
opinia: potega południa- tak nazywała się wycieczka. zakwaterowano nas w hotelu innym niż było w umowie. warunki straszne. pozostawiono nas na pastwe obckrajowców, połdniowa walka o pokój, pościel, drzwi z zamkiem, a mimo telefonów do rezydentki- nie pojawiła się. przewodnik-kiepsko mówiacy po polsku egipcjanin- polski opiekun nie jeździł z turystami. kierowca autobusu- wariat- wiele godzin za kółkiem bez zmiany.

/ | Skomentuj opinię


wpilar
zwiedzający - 1 punktów

993 osoby z 1970 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-26 19:31:36
zalety: dobra organizacja hotel super wyzywienie super poprostu wszystko suuuuuper
wady: BRAK!!!!!!!!!!!!!!!!!
opinia: Wycieczka do Paryza 17.07.2010-21.07.2010 byla bardzo dobrze zorganizowana program w pełni zrealizowany pilot Robert jest dobrym organizatorem programu polecamy a napewno bedzieci zadowoleni

/ | Skomentuj opinię


971 osoby z 1927 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-20 18:11:27
zalety: poziom przeciętny usług turystycznych.
wady: piloci nastawieni konsumpcyjnie i traktujacy podmiotowo klijentów
opinia: W listopadzie 2010 byłem na wycieczce objazdowej w Maroku. Ogólnie nie jestem wybredny co do warunków i obsługi ale to co zastałem wywołało pewien niesmak. Pani Nina nasza przewodniczka po Maroku w dniach 5-12.11.2010 była niesamowicie interesowna. Jadąc na wyycieczkę objazdową poza informacjami o historii chcę kupić pamiątki z danego kraju. Byliśmy natomiast cały czas oprowadzani po sklepach od których pani Nina miała prowizje , nie mieliśmy czasu na kupienie pamiątek i dopiero wracając do Polski na lotnisku w sklepie wolnocłowym mogłem kupić coś dla rodziny. Zresztą pani Nina odradzała zakupy na lotnisku teraz wiem dlaczego- bo było taniej niż w jej sklepach. Raz pomyliła hotele i po godz musieliśmu się pakować i jechać do innego podobno z winy biura podróży bo była niedoinformowana-ciekawe. Ogólnie nie polecam tego biura i nawet na głównej stronie nie mozna złożyć skargi co do wycieczki.

/ | Skomentuj opinię


1042 osoby z 2070 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-10-28 17:55:35
zalety: miła obsługa w biurach
wady: Miła obsługa nic nie kosztuje
opinia: W roku 2009 musieliśmy przekładać urlop ponieważ biuro nie wywiązało się z umowy ze względu na trudności z wyczarterowaniem samolotu. Miał to być wylot na Krym. Obecnie wzięliśmy urlop w listopadzie, zakupy zrobione, walizki przygotowane i jesteśmy gotowi do wyjazdu do Egiptu. Jest telefon zawiadamiający o braku samolotu oczywiście z winy biura współpracującego. Oczywiście przykro jak w roku poprzednim, ponieważ ich to nic nie kosztuje, ale listopad spędzimy w domu, a nie w ciepłych klimatach. Wycieczka miała rozpocząć się 05.11.2010. Egipt wzdłuż Nilu. Jeden punkt za wycieczkę ubiegłoroczną która odbyła się po przełożeniu na inny termin.

/ | Skomentuj opinię (1)


dziubak
zwiedzający - 1 punktów

1051 osoby z 2089 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-27 17:32:08
zalety: hotele , fachowość pilota ale nie 60%
wady: brak pilota- przewodnika, program wycieczki beznadziejny
opinia: Skandynawia-Nordkapp. Jeśli chcesz zmarnować sobie 2 tygodnie urolpu i pozbawic się ok. 6tys zł to wybierz tą wycieczkę. Program zupełnie nieprzemyślany. Pokonasz w autobuśie będząctm z ogromną prędkością ok 7000km (a więc dziennie ok 650km),miasta i muzea np.Silda zwiedzisz w tempie prawie japońskim. W czasie wielogodzinnej trasy nic się nie dowiesz np o kraju przez który przejeżdzasz, bo jedziesz tylko z pilotem (ona będzie to wielokrotnie powtarzać jeśli zgłosisz uwagi)a nie przewodnikiem, któremu się poprostu nie chce i dodatkowo nie jest specjalistą z danego regionu. Wrócisz totalnie zmęczony, niezadowolony, rozżalony, pozbawiony ciężko zarobionych pieniędzy i masz poczucie że ktoś znowu cię oszukał. Polska rzeczywistość

/ | Skomentuj opinię (4)


robertw, wejherowo
zwiedzający - 3 punktów

995 osoby z 1977 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-12 14:21:10
zalety: pewność realizacji, dobra organizacja, przystępna cena, różnorodna oferta, pełna realizacja programu (jakiekolwiek zmiany po uzgodnieniu z uczestnikami )
wady: w przypadku ostatniego pobytu ( 2tyg. na Rodos ) - słaba praca rezydentki
opinia: Korzystam z usług Rainbow Tours już od czterech lat. Byłem "z nimi" w Paryżu, we Włoszech i dwa razy w Gracji. Wybieram imprezy gwarantowane i nigdy nie spotkała mnie przykra niespodzianka związana z odwołaniem wycieczki. Program wycieczki, standart hoteli i autokarów zgodny z katalogiem.Piloci bardzo kompetentni, zaangażowani, o bardzo dużej wiedzy którą się chętnie dzielą. Z rezydentami mam nieco gorsze doświadczenia. O ile na Chalkidiki pani rezydentka wykazywała sporą aktywność w zabezpieczeniu pobytu i organizowaniu wycieczek fakultatywnych, to na Rodos było z tym cieniutko. Z oferowanych w katalogu sześciu imprez pani rezydentka zaoferowała trzy i to w nieco zmienionej wersji. Realizację pozostałych zaproponowała każdemu we własnym zakresie, jednak nie wykazując chęci do pomocy w ich przygotowaniu. Po to jadę z biurem podróży aby mieć wszystko zorganizowane a nie kombinować samemu. Tym bardziej że było to zawarte w katalogu przy opisie imprezy.Sytuację ratowały naprawdę fantastyczne warunki wypoczynku i pobytu w hotelu. Na razie uznaję to za mały wypadek przy pracy który nie zmienia mojej bardzo pozytywnej opinii o biurze. W przyszłym roku też "jadę z nimi".

/ | Skomentuj opinię


DZIUBASEK
zwiedzający - 1 punktów

1045 osoby z 2077 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-16 22:44:16
zalety: dobra organizacja wycieczek
wady: nie widzę
opinia: Byliśmy z mężem na kilku wyjazdach z tym biurem,Chiny,Paryż, Włochy,dwukrotnie Norwegia,Piloci spełniali swoje zadanie,nawet krytykowany ostatnio na Norwegii P.Robert.Dziwię się trochę opini negatywnej o Skandynawii-Nordkapp,że kilometry,że miasta pobieżnie,wydaje się że ,każdy wie na co wydaje ciężko zarobione pieniążki!W Skandynawii nie zwiedza się miast,no może Sztokholm ,Oslo ,które pokazano,W Skandynawii podziwiamy widoki,piękne fiordy!Można podziwiać również z autokaru,Hotele różne,ale to nie Lazurowe Wybrzeże.Zamierzamy dalej podróżować z Rainbow

/ | Skomentuj opinię


Julianna
zwiedzający - 1 punktów

1034 osoby z 2056 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-01 18:47:30
zalety: o biurze moge powiedziec wszystko co najlepsze,wywiazuja sie ze wszystkiego za co placimy.
wady: brak
opinia: w dniach 02.04 do 16.04 bylismy w egipcie na dwu tygodniowym wypoczynku,gdy nadszedl dzien wylotu okazalo sie,ze z powodu chmury wulkanicznej wylot jest nie mozliwy.Pelni obaw co dalej czekalismy jak zajmie sie nami biuro podrozy RAInbOW TOURs,ku naszemu zaskoczeniu(rozne biura juz spotkalismy)biuro na biezaco informowalo nas o tym co sie dzieje i zafundowalo wszystkim uczestnikom dodatkowy tydzien wypoczynku w hotelu na rownym poziomie jak ten,ktory wykupilismy.Ani przez chwile nie zostalismy bez opoieki,pochwala nalezy sie rowniez przemilej rezydentce pani Paulinie.Dziekujemy za przemily wypoczynek i polecamy biuro.

/ | Skomentuj opinię (1)


Gosia1Kasia
zwiedzający - 1 punktów

1035 osoby z 2058 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-08 20:04:16
zalety: Byłam na wycieczce w Paryżu z p. Maćkiem i jestem zachwycona jego profesjonalizmem i wspaniałym dowcipem.Bardzo miły człowiek i "super kumpel".Polecam wycieczki z takim pilotem!!!
wady: brak
opinia: Podziękowania dla p Adama za miłą atmosferę podczas przejazdów do parków rozrywki.Dziękujemy za dobre chęci i realizacje marzeń naszych dzieci pomimo utrudnień.

/ | Skomentuj opinię (1)


974 osoby z 1936 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-21 22:48:39
zalety: zgodność rzeczywistego programu i standardu z ofertą, dobra organizacja, pilotka Sylwia Filipowska!!!!
wady: czemu tylko jeden dzień na Istambuł i to połączony z jednym z dłuższych przejazdów?
opinia: Turcja Smak Orientu - przełom lipca i sierpnia 2010 - po ubiegłorocznej Turcji wschodniej również z RT - nabrałam apetytu i mam jak najbardziej pozytywne wrażenia! Dołączam się do laurki wystawionej tu wyżej pani Sylwii - jest niesamowita - profesjonalna, zaangażowana, z energią i optymizmem. Nie, nie każdy pilot myśli o tym, aby w autobusie też zarażać turystów miłością do zwiedzanego kraju - muzyka, poezja, film, kuchnia, ciekawostki - wszystko w pięknym stylu i z wielkim wyczuciem. Osoba dynamiczna, skuteczna, ale subtelna - świetna! Pozdrawiam. Także pilotki pozostałych autobusów, bo wiem, że miały także szeroki fanclub jak i pilotów tureckich, ubarwiających wyprawę elementami "folkloru tubylczego" w różnych wymiarach:)- kücük kurba w wykonaniu Ömera to lepszy hit:)
Polecam Turcję z RT - już drugi raz się nie zawiodłam - a to, że w drodze powrotnej do Poznania prawie spadł nam samolot, bo piorun w silnik i powrót na lotnisko do Antalyi - to już nie wina biura. Ale reakcja była jak najbardziej odpowiednia: awaryjny hotel i wylot innym samolotem następnego dnia bez żadnych kosztów i problemów. A że 14h później - no cóż, jak się ktoś zakocha w Turcji, to może liczyć na jej wzajemność:)- za szybko nie wypuści:)))

/ | Skomentuj opinię


RJakub
zwiedzający - 3 punktów

1192 osoby z 2373 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-12 20:25:42
zalety: Solidna realizacja programu + dodatki za uczciwą cenę,bardzo operatywna rezydentka z dużą troską o turystę,bardzo dokładna informacja o imprezie.
wady: nie znalazłem
opinia: Po bardzo nieprzyjemnym sposobie potraktowania nas przez biuro "TRIADA" (ostrzegam przed kontaktem z tym biurem!),Rainbow błyskawicznie załatwił nam wyjazd na Kubę w dn.28.12 08 - 12.01.09.Impreza bardzo sprawnie obsługiwana przez p.Kasię,dużo informacji o kraju i zwiedzanych rejonach,poszukiwanie najlepszych warunków pobytu (szczególnie 5 gwiazdek na Wyspie Santa Maria - super niespodzianka!)Jesteśmy bardzo zadowoleni z imprezy - polecamy podróże z tym biurem!

/ | Skomentuj opinię


1026 osoby z 2041 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-22 19:04:20
zalety: Sprawnie,miło,na czas-rewelacja,biuro RTto jest to
wady: Lipiec 2009 na Costa del Sol dla mnie za ciepło;}
opinia: RT to jak ma w katalogu tak i w realu.Hotel Parasol bomba,Pan Krystian rezydent to anioł,zawsze pomocny!Pozdrawiam.Wszystko było na najwyższym poziomie,pogoda-ani obłoczka,obsługa hotelu pomocna,czysto schludnie i uprzejmie.Panie
z biura obsługi wiedzą gdzie wysyłają rodzinę z 6 latką na wakacje,są przemiłe pozdrawiam i POLECAM!

/ | Skomentuj opinię


1027 osoby z 2043 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-20 12:21:28
zalety: Kompetentna obsługa w białostockim biurze. Doskonale zorganizowany przelot wraz z transferem autokarowo-promowym do hotelu. Przesympatyczna i dobrze zorganizowana rezydentka Pani Agata Nowak, którą serdecznie pozdrawiam.
wady: brak
opinia: W pierwszej połowie sierpnia 2009r byłem na 2 tygodniowych wczasach stacjonarnych w Vela Luce na wyspie Korcula w hotelu "Posejdon". Wrażenia super, wycieczki fakultatywne zaliczone wszystkie, bo dobrze zorganizowane, przewodniczki z dużą wiedzą. Hotel, obsługa, wyżywienie na dobrym poziomie. Przepiękne widoki, roślinność, woda w Adriatyku no i zagwarantowana pogoda. Nawet jeżowców i niemiłosiernie hałasujących cykad nie zaliczam do wad. Następne wczasy zacznę od Raibow. Dziękuję!
Ryszard z Białegostoku.

/ | Skomentuj opinię


kasiula1
zwiedzający - 1 punktów

1010 osoby z 2009 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-29 21:38:42
zalety: Oraganizacja zgodna z programem.
Super pilot Pan Włodzimierz
wady: Brak
opinia: 20 grudnia 2009 wróciliśmy z wycieczki Baśniowa Tajladnia. Ogromne podziękowania i ukłony dla Biura Podrózży Rainbow, ale przede wszystkim dla wspaniałego Pilota Pana Włodka!!! Wiedza, talent krasomówczy, pasja, opanowanie, uprzedzanie pytań, ogromna kultura i zaangażowanie. Bardzo dziękujemy i polecamy !!!!

/ | Skomentuj opinię (5)


1016 osoby z 2021 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-02 13:37:17
zalety: rewelacyjny Pilot-Mateusz K.,bardzo dobra organizacja, nowy autokar, mili Kierowcy
wady: brak, za krórki pobyt ;-)
opinia: w maju 2010 byliśmy na wycieczce autokarowej w Paryżu. Każdemu, kto wybiera się tam po raz pierwszy, życzę tak udanej, dobrze zorganizowanej wycieczki z przewodnikiem. Fajny, kompetentny i błyskotliwy Przewodnik, przemili Kierowcy, super organizacja. Wszystkie fantastyczne miejsca w Paryżu zwiedziliśmy, bilety ,dojazdy i wejściówki usprawniały i umilały pobyt:-)
Dziękujemy i polecamy :-) O i J

/ | Skomentuj opinię


Borkowscy
zwiedzający - 1 punktów

1029 osoby z 2047 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-06-05 14:13:58
zalety: Wycieczka do Paryża + zamki nad Loarą. Autobus z Poznania, 6 dni.
Dobra organizacja.
Kontakt z RT, autobus, hotel i inne usługi zgodne z oczekiwaniami i wniesioną opłatą.
wady: Nie odnotowano.
opinia: Udana wycieczka, po ktorej zostają miłe wspomnienia, a nie poczucie zawodu i, co się czasem zdarza, proces sądowy.
Te plusy, to nie są jednakże powody do pisania opinii - tak być powinno.
Do wyrażenia naszej oceny skłoniła nas osoba przewodnika, pana Macieja Kuźnika, z którym już się chyba nie spotkamy, chyba, że zmieni swój ukochany Paryż na inny kierunek.
Otóż Pan Maciej, w naszej opinii, którą podzielał głośno cały "nasz autobus", zasługuje w pełni na
najlepszą ocenę, takie pełne PIĘĆ GWIAZDEK, w kategrorii pilotów, przewodników i dobrych kompanów w podróży.
Pozdrawiamy go serdecznie,
M.K.Borkowscy z Puszczykowa


/ | Skomentuj opinię


anisia1975, warszawa
zwiedzający - 1 punktów

970 osoby z 1929 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-01 11:25:31
zalety: po ostatnich przejściach z tym biurem żadnych nie widzę
wady: brak profesjonalizmu, ignorowanie zaistniałych problemów sprowadzając ich do poziomu " nie zawracaj nam....." i tak nic nie ugrasz czyli jednym słowem biro skoncentrowane jest na pomnazaniu zysków a nie profesjonalnej sprzedaży i reklamie swoich produktów i dbałość o satysfakcję klienta
opinia: UWAGA na BŁĘDY W KATALOGU JESIEŃ ZIMA 2010-2011 EGZOTYKA W I EDYCJI Z PROMOCJAMI DO 02.07.2010 R.
Ceny po rabatach podawane w katalogu na niektóre wycieczki np. RPA; Indie Neoal czy Peru i Boliwia są inne niż podawane przez biuro...wynika to z tego że w katalogu przyjęli rabaty z karta klienta 15% bez 13% a w biurze informują o rabatch 14% z karta i 12% bez karty. Ja wywalczyałm u nich rabat 15% i wszystkim którzy wykupili wycieczki do 02.07.2010 proponuje przeliczyć ceny czy tez nie powinni miec ich innych. Na potwierdzenie mojej racji w tej kwestii otrzymałam pismo z przyznaniem sie przez firmę do błędu w wyliczaniu promocji, z mojej strony lojalnie uprzedziałam że poinformuję na forach dla podróżujących o zaistniałej sytuacji ponieważ uważam że wszystkie osoby, które zostały w ten sposób wprowadzone w błąd powinny miec szansę na uzyskanie sprostowania ze strony Biura. Może 1%nie jest to dużo ale biorąc pod uwage skale karju robi się z tego niezła suma, którą zyskuje w ten sposób biuro mimo swojej ewidentnej pomyłki. Prosze też nie dac sie zwodzić informacjom tego typu, że katalog to tylko forma informacyjna. Według raportu
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta dotyczący usług turystycznych " W ustawie o usługach turystycznych zastrzeżono obowiązek dokładnego i
zrozumiałego informowania klientów o istotnych warunkach umowy, której
dotyczy konkretna oferta. Informacje te nie mogą wprowadzać klientów w
błąd. Prawdziwość i poprawność danych zawartych w materiałach
pisemnych udostępnianych konsumentom przed zawarciem umów jest istotna z
tego względu, że w przypadku, gdy umowa nie zawiera odmiennych
postanowień dotyczących którejś z kwestii opisanych w materiałach
reklamowych, odpowiednie wskazania tych materiałów stają się elementem
umowy." Bardzo mi przykro ale bardzo zawiodłam sie na tym biurze i w moim przekonaniu gdyby nie fakt że sama dopatrzyłam się tych błedów nie zostałabym o nich poinformowa przez biuro i zapłaciłabym wyższą kwotę i czuła sie poszkodowana. Jeśli Państwo potrzebują dodatkowych informacji lub kopii pisma przepraszajacego z firmy Rainbow Tours i przyznającego mi rabat taki jaki powinien obowiazywać według katalogu zachęcam do pisania na mój mail vera1975@interia.pl.
Pozdrawiam z nadzieją, że moja opinia zostanie zamieszczona bo wszystko co tu napisałam nie mija sie z prawdą a zależy mi tylko na tym aby klienci byli świadomi niektórych zaistniałych sytuacji i nie byli poszkodowani.

/ | Skomentuj opinię (1)


Kociak
zwiedzający - 1 punktów

989 osoby z 1967 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-12 23:23:56
zalety: Byłam na imprezie Paryż miasto marzeń impreza ogólnie udana ale tylko i wyłącznie za zasługą....kierowców niestety a nie pilota, niestety...
wady: Myślę że firma powinna zrobić selekcję pilotów i odesłać już na emeryturę stare wypalone babcie jak np.pani Sadowska
opinia: Co do firmy wszystko ok, nie mam zastrzeżeń ale piloci potrafią powalić świetną imprezę na łopatki.Pani Sadowska kompletnie nie nadaje się do pilotowania wycieczek autokarowych, chwaliła się że pilotuje wycieczki samolotowe do Chin,Tajlandii,Kenii no i niech tam wraca, być może tam czuje się jak na wakacjach czyli tak jak ona widzi sposób pilotowania takich wycieczek.To co wyprawiała na wycieczce Paryż miasto marzeń przeszło moje najśmielsze wyobrażenia(i nie tylko moje,również większości turystów).Dlaczego pilotka nie rozdała ankiet co jest praktykowane we wszystkich firmach turystycznych, czyżby obawiała się kiepskiej opinii o niej samej?Raczej na pewno.Pani Sadowska powinna dawno odejść na emeryturę bo może kiedyś była dobra ale teraz niestety nie nadaje się na pilota i robi bardzo złą robotę firmie Rainbow.

/ | Skomentuj opinię (4)


1042 osoby z 2073 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-07-21 17:54:08
zalety: Zwiedzanie Egiptu wzdłuż Nilu wg prgramu z katalogu
wady: -kiepski pilot-rezydent Janek K.
-przewodniczka po Kairze - p.Rosita traktuje wycieczkowiczów jak dzieci wmawiając przeróżne rzeczy (niby wszystko wie najlepiej, namawia na zakupy u wybranych przez siebie sprzedawców (swoich kolegów) czerpiąc z tego korzyści dla samej siebie
-otrzymaliśmy hotel niezgodny z wybranym przez siebie

opinia: Po raz pierwszy z Rainbow wybrałam się z mężem na wycieczkę po Egipcie wzdłuż Nilu. Wszystko było super zorganizowane. Nocleg w pociągu super- pozytywnie zaskoczeni czystością (to polskie kuszetki mają wiele do życzenia). Statek 5* - przecudnie. Dwa razy dziennie niespodzianki ze świeżych ręczników :).
Jedynie na dzień dobry w Hurghadzie dowiedzieliśmy się, że niestety nie ma dla naszej dwójki miejsca w Hotelu Empire (3*). Zostaliśmy przydzieleni do Hotelu Sand Beach niby też 3* (nie wiem za co te trzy gwiazdki). Usłyszeliśmy od rezydenta, że jesteśmy wybrańcami losu bo jest to hotel przy samej plaży (o ile betonowy murek można nazwać plażą???)Jakoś to przełknęliśmy, ponieważ czekały nas tam tylko trzy dni pobytu, bo zaraz wyjeżdżaliśmy do Kairu. Nasz pilot-rezydent Janek obiecał nam, że po objazdówce po Egipcie na 5 dni wypoczynku powrócimy do wybranego przez nas Hotelu Empire. Niestety, po powrocie (tydzień później)okazało się, że nic nie zdołał załatwić i tylko dla naszej dwójki zabrakło tam miejsca!!! Trafiliśmy z powrotem do Hotelu Sand Beach, rozdzieleni od całej naszej zgranej grupy. Ale nasz "wspaniały" Janek powiedział, że przecież możemy się wszyscy spotykać w recepcji hotelu Empire (gdzie napomnę, że musieliśmy się grubo tłumaczyć żeby nas tam do tego hotelu wpuścili). Wszyscy wesoło się bawili na różnych zorganizowanych przez tamten hotel imprezach, dyskotekach na plaży a nam zostało tylko popatrzeć z bulwaru na ich plażę. Nasz hotel był zapełniony miejscowymi Arabami (białe twarze były dla nich atrakcją). Codziennie odbywały się wesela, przez co wieczorem nie mogliśmy iść na spacer na "plażę". Tak więc hałas samochodów (pokój przy ruchliwej ulicy) i wesela były naszą zmorą. Całe szczęście, że obsługa Hotelu była bardzo miła i sympatyczna. traktowali nas jak swoich przyjacieli "MY FRIENDY :)"

UWAGA!!!
Organizując sobie wycieczkę upewnijcie się czy oby na pewno znajdziecie się w hotelu, który sobie wybraliście!!!

/ | Skomentuj opinię (3)


robertw, wejherowo
zwiedzający - 3 punktów

962 osoby z 1913 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-13 11:21:55
zalety: jak w poprzedniej
wady: jak w poprzedniej
opinia: Zagapiłem się przy pisaniu swojej poprzedniej opinii i nie wstawiłem oceny (1 sama "wyskoczyła")
Przepraszam, już więcej nie będę.
A biuro polecam

/ | Skomentuj opinię