Biuro podróży Rainbow Tours - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 4.30 / 5.00
88% opiniujących poleca Rainbow Tours
Opinie klientów biura podróży Rainbow Tours. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Rainbow Tours zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Rainbow Tours

ElzbietaAdamiak
zwiedzający - 1 punktów

178 osoby z 337 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-04 10:59:28
zalety: Pełen profesjonalizm, wszystko odbyło się bez problemów.
wady: Brak
opinia: Biuro Rainbow Tours spisało się w 100%.Byliśmy tydzień 24-31.07.2009r. w Bułgarii wszystko zgodnie z planem.Rezydentka pani Dagmara osoba przesympatyczna zawsze w gotowości.Polecam szczerze wybór tego biura, wiem jak trudno podjąć decyzję w sprawie wyboru biur turystycznych -sama miałam ten dylemat.Nie zawiodłam się na Rainbow Tours i myślę,że wybiorę się z nimi jeszcze raz.

| Skomentuj opinię


inkasisa
zwiedzający - 1 punktów

593 osoby z 1167 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-08-03 17:45:45
zalety: Pan Michał to zdecydowanie jeden z najlepszych pilotów z jakimi podróżowaliśmy. Z jednej strony duża wiedza, profesjonalne przygotowanie, umiejętność zaciekawienia, z drugiej - potrafi zebrać grupę i pracować z bardzo różnymi ludźmi, pełen ciepła i świętej cierpliwości. Kocha to co robi. Wszystkim podróżnikom życzymy wyjazdów z takimi ludźmi!
wady: Tylko jedna - nie udało się zorganizować wejścia do Meczetu Kopuła Na Skale.
opinia: 17 czerwca 2009 roku wyruszyliśmy do Izraela. To była dla nas ważna, niezwykła i przede wszystkim udana podróż - ze względu na miejsce, program, pilota (od którego bardzo wiele zależy) i dobrą organizację.

| Skomentuj opinię (1)



178 osoby z 337 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-31 09:35:09
zalety: Rainbow Tours (dotyczy Maroka) ma w porządku autokaru i na objazdówkach niezłe hotele, chociaż...
wady: Niestety rezydentka jaka mnie się trafiła - ZERO KOMPETENCJI. Szczegóły poniżej...
opinia: Wiem, że niestety na rezydenta wpływu się nie ma, a wielka szkoda. Może wtedy bardziej przykładaliby się do swojej roboty, a nie "odwalali" jak mogą. Pani Martyno - gdybym nie czytał przewodnika w trakcie jazdy (podobnie jak inni), to niewiele bym się dowiedział o Maroku i odwiedzanych miastach. Traktowanie wycieczki jako zła koniecznego sugeruje chyba, że zmęczyła się Pani tą pracą. Proponuję odpoczynek. Przykłady? Przy chorobie jednego z uczestników wycieczki powinna Pani zareagować pomocą, a nie nakazaniem udania się do apteki (nawet nie mówiąc gdzie jest). Gdy część osób nie dotrze na czas umówionej zbiórki (zaznaczam nie ja), to przy braku sprzeciwu pozostałych powinno się chyba na nich poczekać, a nie stwierdzić, że "dojadą taksówką -ich problem"!Podała Pani swój numer telefonu, ale nigdy go nie odbierała! Jednym słowem brak profesjonalizmu i dziwię się, że takie biuro jak Rainbow jeszcze trzyma Panią w swoich szeregach. Gdy na pobycie zaopiekował się już nami inny człowiek, było zupełnie inaczej.
Myślę, że tyle wystarczy, bo pilot-rezydent na objazdówce to połowa sukcesu. Niestety chyba miałem pecha.

| Skomentuj opinię (1)


kaskap444
zwiedzający - 1 punktów

135 osoby z 251 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-30 19:50:00
zalety: Niezwykle profesjonalna pilotka Oksana (objazdówka po Grecji)duża wiedza, asertywność, zdecydowanie
wady: Niedotrzymywanie umowy
opinia: W trakcie trwania objazdówki, a właściwie to dzień przed jej zakończeniem otrzymałam informację (wraz z kilkoma innymi osobami) o zmianie hotelu,
w którym miałam wykupiony pobyt na następny tydzień na hotel gorszej jakości (nie było to last minute ani szczęśliwy traf - wczasy wykupiłam 4 miesiące wcześniej). Nie zgodziłam się na tę propozycję, przyjęłam następną ofertę, zbliżoną do wybranej przeze mnie. Kosztowało mnie to sporo nerwów i rozmów telefonicznych.

| Skomentuj opinię (2)


180 osoby z 341 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-27 19:02:02
zalety: hotele, dobre autokary, ciekawy program
wady: coraz gorsza obsługa pilotów, problemy z przesiadkami, brak logistyki
opinia: Byłyśmy już na 4 wycieczkach organizowanych przez biuro Rainbow Tours. Przewodniczka Oksana Wioska postawiła poprzeczkę niezmiernie wysoko. Jej profesjonalizm, ogromna wiedza, wspaniała organizacja i fantastyczne podejście do klienta powinny być wizytówką biura! Niestety, prócz pana Macieja (pilota w Paryżu), następni piloci nie spełniali naszych oczekiwań. Pan Paweł na 'Włoskich wakacjach' bawił się fantastycznie - dużo lepiej niż reszta wycieczki. Niezmiernie często kosztował włoskich win. Pani Magdalena, towarzysząca nam w Chorwacji, nie mówiła ani słowa w języku chorwackim (!). Wszystkie inne informacje dotyczące Chorwacji również skrzętnie przed nami ukrywała (w przeciwieństwie do informacji o życiu osobistym i stanie swoich nerwów). Nie poinformowano nas, że opłaty za wycieczki mają być uiszczane w walucie euro, nie zaś w kunach. Informacja o dodatkowej walucie na terenie Bośni i Hercegowiny została podana w autokarze, jadącym po Czechach.
Niewątpliwym atutem biura są hotele, które zazwyczaj mają kategorię wyższą niż podawanej w ofercie. Cenne są wycieczki prowadzone przez miejscowych, polskojęzycznych przewodników (Marco we Florencji - 6+!).

| Skomentuj opinię (2)


Tomko71
zwiedzający - 1 punktów

133 osoby z 247 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-26 22:00:19
zalety: W miarę zgodna oferta z rzeczywistym przebiegiem wycieczki
wady: Panie w biurze w Krakowie mało kompetentne, problemy z logistyka, arogancki pilot nie rozliczający się z wpłat.
opinia: Byłem z rainbowem we Włoszech na objazdówce - w zasadzie można być zadowolonym ze wszystkiego oprócz pilotki Pani Olgi która chyba z racji wieku (rocznik 78) nie za bardzo umie się zachować - wyniosłość, megalomania, unikanie klientów na każdym kroku, oczywiście BRAK ROZLICZENIA Z WPŁACONYCH ZALICZEK na wstępy to już chyba choroba pilotów tego biura. Najważniejsze było, żeby pilotka i jej koledzy kierowcy dobrze się bawili, klienci byli dla niej mało istotni. Program ok, choć dużo niedociągnięć logistycznych, nie polecam nikomu wpłacania za obiadokolacje - umrzecie z głodu, chyba, że ktoś lubi jeść śmieci - dużo lepiej skorzystać samemu z restauracji i pizzerii.

| Skomentuj opinię (3)


miroslaw
zwiedzający - 1 punktów

180 osoby z 341 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-23 20:19:14
zalety: Bardzo dobrzy piloci,dobrze zaprogramowany rogram
świetne hotele na trasie,
sprawna organizacja,
wysokie kompetencje
wady: Wycieczka jest droga.
opinia: W lipcu byliśmy na wycieczce objazdowej :Dookoła Hiszpanii + pobyt na Costa de Sol z Biura Podroży Rainbow Tours. Gorąco polecam wycieczkę. Trasa przemyślna, bardzo dobry pilot, przewodnik Pan Marcin. Cały program został zrealizowany a nawet więcej. Na trasie na 6 noclegów 4 w hotelach 4 gwiazdkowych. Plusem wycieczki była punktualność ze strony przewodników, organizatorów.
Hotele w trakcie pobytu świetnie dobrane. Informacje na stronie biura rzetelne.
Loty sensownie zaplanowane. Jeden minus to ograniczenie przez LOT bagażu do 15 kg.Egzekwowane! Ale to nie wina Biura Podroży. Nie znalazłem ani jednej osoby niezadowolonej. Pilot na koniec rzetelnie rozliczył sie z kosztów wycieczek.

| Skomentuj opinię (2)


1804 osoby z 3153 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-22 19:04:20
zalety: Sprawnie,miło,na czas-rewelacja,biuro RTto jest to
wady: Lipiec 2009 na Costa del Sol dla mnie za ciepło;}
opinia: RT to jak ma w katalogu tak i w realu.Hotel Parasol bomba,Pan Krystian rezydent to anioł,zawsze pomocny!Pozdrawiam.Wszystko było na najwyższym poziomie,pogoda-ani obłoczka,obsługa hotelu pomocna,czysto schludnie i uprzejmie.Panie
z biura obsługi wiedzą gdzie wysyłają rodzinę z 6 latką na wakacje,są przemiłe pozdrawiam i POLECAM!

| Skomentuj opinię


urlopowiczka
zwiedzający - 1 punktów

196 osoby z 373 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-22 13:02:04
zalety: ciezko znalezc
wady: Pilot kompletnie denny nic nie wiedział jechalismy w ciszy az doszla przewodniczka ktora tez sie nie wysilala. Oprowadzali nas po kiepskich miejscach pomijajac ciekawe. Busy zamiast autobusu. Hotel 15 km od Pragi (obiecany w centrum. Kierowcy nie znaja trasy. ok 1000 koron za słuchawki bezprzewodowe do słuchania przewodniczki zaliczone jako koszty wstepu do zwiedzanych obiektow.
opinia: Biuro liczy na klientow ktorzy nic nie wiedza i zaakceptuja wszystko co im sie pokaze. niektore miejsca wymienione w katalogu ogladalisymy tylko z zewnatrz. Na pytanie dlaczego nie wchodzimy do jakiegos muzeum odpowiedz ,,bo nie".

| Skomentuj opinię (2)



dewa02
zwiedzający - 3 punktów

1800 osoby z 3143 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-21 18:22:45
zalety: Wszystko zgodnie z programem + super pilotka p.Magda Nafalska
wady: Nie widzę
opinia: Byłam w czerwcu na kolejnej wycieczce z tym biurem, tym razem w Turcji - Smak Orientu. Bardzo mi się podobało. Jest to dość wyczerpująca wycieczka (zgodnie z informacją zawartą w katalogu), bo pokonuje się znaczne odległości (dla osób z chorym kręgosłupem. Największe wrażenie zrobiła na mnie Kapadocja! Turecki kierowca bardzo dobrze prowadził autobus, był miły, uczynny, wszyscy bardzo go polubili.Zanim ruszał z miejsca pytał "wszyscy są?" co w jego wykonaniu brzmiało "czipsy są?" a czipsy odpowiadały,że są! Przewodniczka również bardzo miła. Natomiast pilotka była wprost rewelacyjna.
Już planuję następną wycieczkę z tym biurem.

| Skomentuj opinię (1)


462 osoby z 905 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-20 09:23:46
zalety: Wszystko zgodnie z planem /przyloty ,odloty,transfery /Hotele nie odbiegają od opisów katalogowych.
wady: Rezydenci /nie wszyscy/ mogli by być bardziej zaangażowani w pracę !
opinia: Byłem już dwa razy z biurem Rainbow Tours w Grecji /Riwiera,Chalkidiki/.Po prostu rewelacja,zero problemów ,tylko wypoczywać bezstresowo :) Ceny mają dosyć wysokie ale..... ,he,he,Pozdrawiam naiwnych z 'Kopernika' !!!!! nie warto oszczędzać na tego typu wyjazdach.Zdecydowanie POLECAM to biuro !!!! W przyszłym roku znów pojedziemy z żoną tym razem na Peloponez ,już kaskę czas odkładać ,hi,hi :)

| Skomentuj opinię (2)


196 osoby z 373 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-09 19:06:38
zalety: Wspaniali, kompetentni, świetnie zorganizowani piloci: Michał Wożniak i Nurit Limor. W każdej chwili dostępni i pomocni. Dzięki nim zrealizowaliśmy w 100% program i dużo dużo więcej.
Niepowtarzalna wycieczka!
wady: bez wad
opinia: Niedawno wróciłam z wycieczki objazdowej do Ziemi Świętej i Egiptu w terminie 24.06.09 - 1.07.09. Wybrałam się z synkiem 9 lat i ciocią - 74 lata.
Jesteśmy do tej pory pod wrażeniem. Wspaniałą atmosferę wycieczki, którą stworzyli piloci trudno nam będzie zapomnieć i przebić innym wyjazdem. Dzieki Nurit /niezwykła osoba/poznaliśmy kulturę i historię Izraela. Michał - kompetentny, świetny organizator, dusza człowiek, pomocny i dostępny w każdej chwili. Wszystko na 6, aż się nie chce wierzyć /a staramy się wyjeżdżać co roku na objazdówki z różnych biur - ta była najlepsza/. Polecam!!! Piloci najlepsi.

| Skomentuj opinię (5)


redcat, górnośląskie
zwiedzający - 9 punktów

3979 osoby z 6972 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-02 20:21:30
zalety: - kompetentna obsługa w biurach
- kompetentni, mili piloci i rezydenci
- hotele spełniające oczekiwania i zgodne z opisem w katalogu
- brak opłat ukrytych
- przy wczesnej rezerwacji gwarancja niezmiennej ceny (dotrzymana)
- wyjazd na imprezę Uroki Morza Śródziemnego z powodów zawodowych przekładałem 2 razy bez problemów, przesunałem na czerwiec i wyszło mnie taniej, w tym samy dniu otrzymałem zwrot nadpłaty (gotówką do ręki)
- rezydentki nie wciskają bezczelnie wycieczek fakultatywnych na pobycie
- takie, o których teraz nie pamiętam

wady: - wylot do Maroka tylko z Warszawy (r. 2006)
- brak mozliwości wykupienia obiadokolacji na objazdówce Uroki Morza Śródziemnego
- jak na razie innych brak
opinia: Obsługa w biurze w Katowicach (ul. Słowackiego 17) oraz w Bytomiu (ul. Wrocławska) przemiła, kompetentna. Rezerwacji dokonuję telefonicznie, wpadam do biura zadaję mnóstwo pytań, uzyskuję odpowiedzi, formalności bardzo szybko załatwione.
Z Rainbowem zaliczyłem 2 imprezy:
Maroko cesarskie miasta (2006)- pilotka kompetentna, program zrealizowany w większym wymiarze, dodatkowo odwiedziliśmy rybacką wioskę, której nie było w programie, pilotka "zafundowała" nam świeże ostrygi podczas degustacji, dzikie bananki (małe i trochę kwaskowate), humor dopisywał wszystkim. Hotele miały być w kategorii lokalnych 3*, były w kategorii 4* lokalnych. W tym zakresie biuro wywiązało się z programu. Przelot terminowo. Pobyt zgodnie z opisem.
Impreza Uroki Morza Śródziemnego (2008) Francja Południowa, Monako, Andorra, Barcelona + pobyt w Malgrat de Mar - kompetentny pilot, miły, kulturalny i uczynny, program w sumie ciekawy (poza pobytem w Andorze przeznaczonym głównie na zakupy, szkoda bo można by po Pirenejach pochodzić), program zrealizowany w 100%. Cenę jaką podano za wstępy to 120 euro, wyszło taniej i Pan Rysio rozłiczył co do grosza.
W tym roku Iberiada - Hiszpania + Portugalia z RT, dwa tygodnie objazdóki, jeden dzień plażowania w Portugalii. Liczę, że będzie OK.

| Skomentuj opinię (2)


1801 osoby z 3148 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-25 19:26:30
zalety: Wspaniała pilotka Beata Rzepecka
wady: tragiczny hotel Los Angeles w Riminii
zenujący Wieczor wloski
opinia: Od 6 do 15 czerwca 2009 roku bylam na wycieczce Wloskie Wakacje.Dwunastogodzinny przejazd z Gdańska przez Polskę aby o 17.oo w Pszczynie przesiadać się do wlaściwych autokarów.Wycieczka super , przewodnicy w Wenecji , Florencji i Rzymie też bardzo profesjonalni- szczegolnie Pani Diana w Rzymie. Ale wieczor wloski - żenujący!! W kilku salach stloczeni turyści i trzy osoby grające i śpiewające ktorzy przechodzili od sali do sali. Byla to zwykla kolacja tyle że kosztowala 25 euro!!Po zwiedzenie Rzymu pojechaliśmy na wypoczynek do Riminii - Miramar . Hotel do ktorego weszliśmy zatrzymał się w latach 70. Pokoje malutkie, ciemne,z balkonikiem pięrowe łozko ,sala jadalna , recepcja jak w schronisku mlodziezowym i niby ***.
W niedzielę 14.06 wyjazd do San Marino i powrot do Polski.Wnioski : część objazdowa super!! wszystko zgodnie z planem . Pilotka Pani Beata Rzepecka wspaniała! Napewno będę wspominała tą wycieczkę miło pomimo w/w niedociągnięć BP .

| Skomentuj opinię (2)


171 osoby z 323 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-24 12:13:10
zalety: świetna organizacja, hotel zgodny z opisem, wysoka kultura i opieka rezydenta
wady: brak!!!!!
opinia: Byliśmy na urlopie w Hiszpanii na początku czerwca. Przecudowne wspomnienia, perfekcyjna organizacja, ogólnie wszystko zgodnie z planem i prospektem zamieszczonym przez biuro. Byliśmy bardzo zadowoleni, a rezydent Krystian z RT spisał się na medal!!!!!

| Skomentuj opinię


4001 osoby z 7006 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-13 08:40:30
zalety: Dobra organizacja,profesjonalnosc pilotow.
wady: Trodno sie doszukac.
opinia: Wyjazd do Costa del Sol Hiszpania mozna zaliczyc do udanych.
RT stanelo na wysokosci zadania.Dobra obsluga, wszystko wedlog planow.W tym roku planujemy znowu wybrac sie z tym biurem.

| Skomentuj opinię (2)


maariejoliee
zwiedzający - 3 punktów

3985 osoby z 6984 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-11 20:58:17
zalety: SORRY!
wady: Dalam za malo punktow!
opinia: Przepatrzylam punktacje, sorry! Daje wiecej punktow za wycieczke do Egiptu w dniach od 8.5 do 22.5. Wylot odbyl sie z Pyrzowic. No i uwaga, zeby przy wyjedzdzie z Egiptu nie miec za duzo bagazu! Zreszta oszukuja przy wazeniu bagazu(zepsuta waga)i zadaja doplat!

| Skomentuj opinię



maariejoliee
zwiedzający - 3 punktów

3998 osoby z 7009 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-11 20:51:12
zalety: Bardzo sympatyczna i kompetentna przewodniczka, pani Paulina S. Cala 2 tygodniowa wycieczka byla bardzo dobrze zorganizowana, zobaczylismy mnostwo miejsc i dowiedzielismy sie wiele. Hotel pobytowy Grand Azur w Hurghardzie bardzo dobry!
wady: Przewodniczka po Kairze -p. Rosita- troche niepunktualna, zaciagnela nas do fabryki perfum i papirusow gdzie byla straszna drozyzna! W meczecie opowiadala niewazne historie (szkoda czasu). Ma dziwne podejscie do wycieczkowiczow, traktujac ich, jak uczniakow pierwszej klasy. Na zasadzie...JA WIEM WSZYSTKO NAJLEPIEJ.
opinia: Otrzymalam wraz z mezem w prezencie wycieczke objazdowa z tym biurem do Egiptu w dniach 8.5.2009 do 22.5.2009. Dwie pierwsze noce w Hurghardzie w *** hotelu Princess. Srednie warunki, glosna klimatyzacja, ale ogolnie nie bylo zle. Na statku, niby ***** bardzo male kajutki. Polecamy all inclusive, bo napoje na statku sa bardzo drogie! wycieczki bardzo udane, a pani Paulina super przewodzila nam! W Kairze hotel taki sobie, ale pozno( 2 w nocy) przybyl lekarz do chorego. I TO BYL JEDYNY EGIPCJANIN, KTORY NIE CHCIAL PRZYJAC PIENIEDZY. No i na koniec pobyt w Grand Azur bardzo fajny, super jedzonko, czysto, fajna plaza. No i super grupa, mili towarzysze podrozy. Ogolnie udany urlop.

| Skomentuj opinię (7)


dewa02
zwiedzający - 3 punktów

3978 osoby z 6977 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-11 15:53:18
zalety: Dobrze zorganizowana wycieczka!
wady: Nie widzę
opinia: Byłam z tym biurem na wycieczce "Egipt- wzdłuż Nilu". Wszystko odbyło się według planu.Dobrze zorganizowane przejazdy, zwiedzanie, odpoczynek.Świetna przewodniczka po Kairze.Dużą zaletą była opieka lekarska, co w krajach arabskich dla europejskich żołądków jest bardzo ważne.Pilotka poproszona o wezwanie lekarza nie okazała nawet cienia niezadowolenia.W jednym przypadku wzywano lekarza na dworzec kolejowy - wtedy za gabinet służyło biuro "policji kolejowej", a pracujący w nim panowie bez sprawy je opuścili.
Czytałam inne opinie np.dot. działalności biur. Ja kupowałam wycieczkę w biurze w Gdańsku, ul.Podwale Staromiejski u p.Karoliny Muszyńskiej i jestem bardzo zadowolona. Obsługa miła, kompetentna, życzliwie nastawiona do klienta. Pani poprosiła mnie o opinię po moim powrocie, co zgodnie z umową uczyniłam, za co Ona z kolei podziękowała. w te wakacje znowu planuję wybrać się z Rainbow na wycieczkę - jeszcze nie wiem dokąd, ale wiem, że z tym biurem.
Jedna uwaga do czytających opinie - pamiętajcie, że ludzie są różni i czasem "czepiają się" o takie rzeczy, które nie są zawinione przez biuro (opóźnienia samolotów, autokarów itp.). Doradzam tym wszystkim bardzo wymagającym, aby nie zatruwali sobie wyjazdów drobnymi niedoskonałościami organizacyjnymi(szkoda czasu, zdrowia i pieniędzy).Lepiej popatrzeć optymistycznie i wyciągać wnioski dla siebie - jak ja mam pracować w swoim miejscu pracy, żeby inni na mnie się nie złościli i nie narzekali.
Wszystkim życzę super udanych wycieczek.
' w lutym tego roku

| Skomentuj opinię (2)


3977 osoby z 6976 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-06-09 13:40:07
zalety: dobry przewodnik, program zrealizowany zgodnie z opisem w katalogu
wady: słaby hotel na przedmieściach
opinia: Byłam z Rainbow Tours w Paryżu i generalnie było w porządku. Jedyna wada to maleńki hotelik (Kyriad) na zadupiu, z którego do miasta autokarem jechało się czasem 1,5 h w korkach! Śniadania to były bułki paryskie (co prawda zawsze świeże i naprawdę pyszne) i jakieś serki i dżemy. Pokoje klitki niemiłosierne, że nie było gdzie walizek postawić i okolica bardzo nieciekawa, gdzie jedyną atrakcją był pobliski McDonalds przy autostradzie;) No ale w sumie nie ma co marudzić, bo i tak całymi dniami zwiedzaliśmy, a do hotelu wracaliśmy późnym wieczorem i tylko spać.
Wszystkie punkty programu zrealizowane w 100%. Ostatniego dnia mieliśmy jechać do Disneylandu, ale trzeba byłoby dopłacić za zawiezienie autokarem, więc prawie cała grupa zrezygnowała. Pojechaliśmy więc tylko w 5 osób (reszta miała tzw. dzień wolny i została autokarem zawieziona do centrum Paryża). W tym miejscu pokłony dla naszego przewodnika - Pana Mateusza, który nam załatwił dzień wcześniej bilety do Disneylandu, więc po dotarciu na miejsce nie musieliśmy stać w kilometrowych kolejkach, i jeszcze objaśnił jakim autobusem i pociągiem mamy dojechać, więc dotarliśmy tam bez problemu.

| Skomentuj opinię