Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.58 / 5.00
21% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Krool11
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-12 15:50:02
zalety: Brak zalet
wady: Chamstwo, opieszałość, lenistwo...
opinia: Nigdy więcej wolę piechotą iść niż jechać z tymi ludźmi. Rudy gruby cham i prostak kierowca pilotka bez kultury arogancka zero profesjonalizmu amatorka lezakowania. Pewno zmęczona bo przespala 3/4 podróży trwającej 32 godziny. Zero zainteresowania pasażerami. O jak była 10 min przerwa po 4 i pół godzinie jazdy to udało się tej osobie wstać żeby wydukać że jest 10 min przerwy. Cała noc bez radia nie wspomnę o tv czy dvd. Kilka słów o kierowcy rudy gruby cham. No cóż nie mam więcej nic do powiedzenia o ekipie autokaru za który zapłaciłem i nikt nie robił mi łaski jakbym miał przejazd w gratisie. Krótko mówiąc do wozu drabiniastego a nie do autokaru międzynarodowego.

No i na koniec tylko nr autokaru 295 trasa Polska - UK data wyjazdu 11.wrzesien 2019.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-05 21:08:47
zalety: Ładowanie tel
wady: Śmierdzi z kibla
opinia: Porażka z Przeworska do Włoch 24h trzy przesiadki herbata ochydna ciasno tam jak w p..... Stare babki się rozkładają bez zgody na czyjeś nogi polki udają włoszki i pierdola przez 20godzin o makaronie co im zrobił bambusy zamawia się miejsce w biurze miesiąc wcześnie tak będziecie państwo mieli to miejsce okazuje się że wsiadasz całkiem gdzie indziej bo już zajęte bilety drogie ludzie siedzą tam jak kury na bazarze w klatkach odradzam to nie ten simbad co był kiedyś ost raz tym jechalismy

| Skomentuj opinię



0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-04 14:37:36
zalety: Brak
wady: Ogrom.
opinia: To jest jakiś koszmar. Logistycznie chaos ale najgorszą dla mnie rzeczą jest zagęszczanie miejsc w autokarze by jka najwięcej kasy zdobyć. Mam 180 cm wzrostu i jestem zaklinowany między siedzeniami. Widać, że odstępy między fotelami są różne. Cena wysoka za bilet 550pln w jedną stronę DO Londynu. Komfort żaden. Odradzam. Mnie wystawił człek z blablacar i nie miałem wyjścia ale to jest zwykle szmaciarstwo. Jadę dopiero 3h a od cias oty bolą mnie nogi.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-01 18:11:18
zalety: tylko tyle ze były gniazdka
wady: słaba organizacja obsługi
opinia: miałam okazję jechać 25.08.2019 autokarem numer 288 z Słubic do Bielska Biała . Autokar dość ze spóźniony to jechał bez pilota nie podawano żadnych napoi nie włączono żadnego filmu , kosz nie wysypywany ani razu, kierowca pierwszą przerwę zrobił po 4.5 godzinie jazdy na 10 minut potem to tylko na przystankach , ciepło klimatyzacja bardzo słaba , byłam bardzo rozczarowana a bilety wcale nie tanie ..

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-08 17:32:22
zalety: Brak żadnych zalet
wady: Opóźnienia, brak zorganizowania, wydłużony czas podróży
opinia: Bardzo odradzam korzystanie z usług tej firmy. Od stacji poczatkowej autokar już był spóźniony. Przesiadka w Świecku, po 30km zepsuł się autokar co opoznilo podróż o 3h. Trasa z Włoch ( Trento) do Katowic 27 godzin. Porażka. W dodatku brak pokwitowania dopłaty za bagaż. Kierowcy nie uprzejmi, piloci nie doszkoleni. Instrukcje koszytania z autokaru czytają z kartki... Brak mozliwosci w autokarze naładowania telefonu, ponieważ koerowca był nieobeznany z pojazdem. Nie mówiąc już o tym że odległość od Zielonej Góry do Katowic pokonał jeden kierowca. Nie polecam.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-04 15:42:16
zalety: Mało
wady: Duzo
opinia: Po przesiadce w Opolu ludzie muszą bagaże sami wòzkami nawet na drugi koniec dworca przewozic. Ludzie najezdzaja sobie wzajemnie wozkami z bagazami na stopy, ale to nikogo z obsługi nie obchodzi jeszcze kierowca ponagla pasazerow by szybko zabrali swoje bagaze bo tarasuja droge.Sindbad stal sie zwykla masowka nastawiona na ilosc nie na jakosc :niemili kierowcy. A szkoda bo byli ok.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-02 10:25:23
zalety: brak
wady: tragedia
opinia: jeden wielki bałagan podriz z niemiec 1200 km do Olsztyna z 1/2 sierpien 2019 r22 godziny olbrzymi haos na granicy z przesiadkami nik nie wie gdzie i jak brak informacji po przesiadce i nadmiarze pasażerów toaleta zapełniona bagażem brak mozliwości załatwienia potrzeb a jedynie możliwośćic korzystania na stacjach paliw co przy ilośći pasażerów w autobusie piętrowym i czasie 10 minut było masakrą ponato autobus zamiast jechac dwupasmówka z poznania do torunia jedzie jakimiś drogami gdzie nie wysiadają pasazerowie brak szacunku bagaży żucane jak smieci a przeciez kazdy coś tam wiezie cennego moja nowa walizka wyglądała jak bardz stara waliha moja żona jechała 2 tygodnie wczesniej i były podobne problemy MOŻE CZAS BY W FIRNIE KTOŚZAJOŁ SIE TY PROBLEMEM A NIE TYLKO KASA

| Skomentuj opinię


Rozczarowasindbad
zwiedzający - 2 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-02 06:40:02
zalety: Panowie kierowcy bardzo mili
wady: SINDBAD JEST CAŁĄ WIELKĄ WADĄ
opinia: Jedynym napędem pociagowym w tej firmie są Panowie kierowcy ...oraja nimi kurs za kursem dobry temat dla UWAGI.Panie dyspozytorze który spisz codziennie w swoim domu swoim łóżku. Podnieś dupe i jeździjprzez 2 tygodnie w tą i spowrotem ludzie chcą godnie pracować i wracać bezpiecznie do domu dlatego szacunek dla panów kierowców i tylko dla nich

| Skomentuj opinię


Rozczarowasindbad
zwiedzający - 2 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-08-02 06:39:40
zalety: Panowie kierowcy bardzo mili
wady: SINDBAD JEST CAŁĄ WIELKĄ WADĄ
opinia: Jedynym napędem pociagowym w tej firmie są Panowie kierowcy ...oraja nimi kurs za kursem dobry temat dla UWAGI.Panie dyspozytorze który spisz codziennie w swoim domu swoim łóżku. Podnieś dupe i jeździjprzez 2 tygodnie w tą i spowrotem ludzie chcą godnie pracować i wracać bezpiecznie do domu dlatego szacunek dla panów kierowców i tylko dla nich

| Skomentuj opinię



1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-28 12:39:09
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Z Anglii do Polski
Obsługa niechętnie podawała istotne informacje na temat trasy przejazdu,nikt nic nie wie
60 osób czekało na jednego pasażera ponad 30 min
Opóźnienie trwało 5 godzin
Autokar stał za wolnostojącym tirem przed promem ok.20 min bez powodu,nie pozwolono pasażerom w trakcie tego postoju wyjść z autokaru i spełnić swoich potrzeb,,a obsługa jak najbardziej je w tym czasie spełniała
Brak WI-FI w autokarze,mimo,że obsługa utwierdzała,że będzie w Polsce
Niewygodny autokar,mało miejsca na nogi,oparcia wyprofilowane,tak,że wysiada się zgiętym jak paragraf
Jebać wam tego sindbada śmiesznego



| Skomentuj opinię


1 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-19 09:01:24
zalety: Brak
wady: Nie polecam!!!Stanowczo..!!!#Nie mila obsluga.Brak rzetelnych informacji na temat stanowisk i odjazdu autokarów.Kierowcy nie doinformowani o przystankach ..
opinia: Autokar ciasny i nie wygodny .Wygorowane ceny do Niemiec.Za te same pieniądze lot samolotem do Londynu.Dzial reklamacji nie uwzględnia niczego.Nie ma żadnego kierownicta.Zatem jedno wielkie spychadlo.Drodzy pasażerowie szukajcie innego przewoznika.Brak kompetencji

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-15 20:05:40
zalety: Brak
wady: Dużo
opinia: Nie polecam, całkowity brak organizacji, niemila obsługa, całkowicie onne przystanki niż były podane na rozpisce, brak informacji o godzinach dojazdu na miejsca (różniły się od podanych na rozpisce), żadne informacje o przesiadce w Opolu-była to dla mnie niemiła niespodzianka kiedy się o tym dowiedziałam siedząc już w autokarze, jechałam pierwszy I ostatni raz:)

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-08 22:47:27
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Autokar nr 284. Trasa Bristol - Polska.
8 lipca 2019 r.
Bardzo niemi£a obsługa, lekceważący i niemiły stosunek do pasażerów.
OD POCZĄTKU TRASY - NIECZYNNA TOALETA - ponad 30 godzin jazdy. Koszmar. W biurze nie przyjmują skarg, nikt nie chce pomóc.

| Skomentuj opinię


Niezadowolonae
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-04 23:23:25
zalety: Żadnych
wady: Wiele!!!
opinia: Autokary katastrofa.Jezdzilam i totalna porażka . Panie pilotki są aroganckie.Kierowcy traktują ludzi pytających się bardzo nieprzyjemnie. Płaci się kolosalne pieniądze a to nie jest warte całej podróży . Francja (Gard)=Polska (woj. lubelskie). Torbami na granicy rzucają . Zdążają się rozdarcia i uszkodzenia. Zero informacji o opóźnieniach dla osób czekających na przyjazd autokaru w słońcu. Częste awarie autokarów. Jedna wielka porażka za którą się płaci

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-28 10:41:57
zalety: Wyjątkowo porządni kierowcy
wady: TAK
opinia: ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
13 kwietnia trasa do Hiszpanii, jechał pan, od którego dosłownie śmierdziało na pół autokaru.
Pani pilotka przesadziła go na tył żeby jej nie śmierdział. Na skargi odpowiadała że ona nic z nim nie może zrobić.
Autokar MEGA NIE WYGODNY I CIASNY jak na tak dalekie trasy. Wiele przystanków było dodatkowych, których nie było
w wydruku jaki się otrzymuje od biura. Kawa i gorące kubki płatne ale paragonu nikt nie wydaje, więc do czyjej kieszeni
idą pieniądze i co na to Urząd Skarbowy, który ściga babcię za pietruszkę a taka wielka firma jest bez karna.
Wiele jest skarg na kierowców, na tej trasie w tym dniu i podczas powrotu 30 kwietnia kierowcy byli bardzo sympatyczni i ogarnięci, bardziej od niektórych pilotek, które liczyły po kilka razy ludzi i do trzydziestu nie potrafiły się doliczyć.
PIERWSZY I ZDECYDOWANIE OSTATNI RAZ KORZYSTAŁAM Z USŁUG FIRMY SINDBAD.

| Skomentuj opinię (1)


6 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-13 18:57:06
zalety: W biurze w Lubartowie pracuje kompetentna mila i zyczliwa Pani .Wspolpraca z nia to sama przyjemnosc . Polecam
wady: brak
opinia: Mila i kompetentna usluga w biurze w Lubartowie. Polecam serdecznie . Wspolpraca z nimi to czysta przyjemnosc . Napewno wroce . Pozdrawiam

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-04-05 20:01:50
zalety: W miare uprzeimi Panowie kierowcy
wady: Malo miejsca miedzy fotelami.
Arogancja ze strony Pan pilotek.
Przesiadki TRAGEDIA.
opinia: Nigdy wiecej nie skorzystam z firmy SINBAD.
Trasa Wolfsburg Lodz Katastrofa.
Kiedys dosc czesto podruzowalem na trasie Hanower lodz.Nie bylo zadnych przesiadek i bylo OK.


| Skomentuj opinię



8 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-22 14:25:34
zalety: Wygodnie czysto doświadczeni kierowcy
wady: Nie ma wszystko było o czasie
opinia: Bardzo doświadczeni kierowcy jechaliśmy 20 marca z Poznania do Londynu wszystko sprawnie wygodnie Pani pilot bardzo pomocna opanowana w sytuacjach stresowych szacun.....
Dziekujemy

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-02-14 18:38:29
zalety: Brak
wady: Multum
opinia: Chamstwo pilotow,wytluczone autokary wynajmowane w wysokim sezonie od innych firm,liczne przesiadki polaczone nierzadko z ponad dwugodzinnym oczekiwaniem,problemy z korzystaniem z nieoproznionych toalet albo w ogole ich zamkniecie,nie zawsze dzialajaca poprawnie klimatyzacja,sciesnianie pasazerow w tylnej czesci pojazdu i podwojne miejsca dla pracownikow firmy z przodu-w tym zawsze po kilku kierowcow i pilotow jadacych na tzw.pasazera,standardowe okradanie pasazerow za rzekome dodatkowe kilogramy bagazy,wazone na naciagnietej wstazkowej wadze-bez legalizacji i nie wklejanie przez pilotow oplat za bagaz,brak zestawow glosnomowiacych dla kierowcow-rozmawiaja w czasie jazdy przez telefony komorkowe,standardowo lepiace sie brudne zaglowki foteli.............
To nowy standard tej firemki,po wykonczeniu konkurencji i odebraniu klientom w tym mnie praw nabytych wynikajacych z KSK i VIP.
Zmiana frontu o 180 stopni.
NIGDY WIECEJ.Znalazlem innego przewoznika i odetchnalem.

| Skomentuj opinię (2)


14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-23 09:51:01
zalety: Obsluga
wady: Brak
opinia: Autokar nr17. Dn 23.01.2019r.godzina 7:00 z Bialegostoku. Obsługa przecudowna, a w szczególności Pani Joasia. Swoją pracę wykonuje solidnie aż chce się podróżować
Tadeusz Karol

| Skomentuj opinię