Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.60 / 5.00
22% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-19 09:01:24
zalety: Brak
wady: Nie polecam!!!Stanowczo..!!!#Nie mila obsluga.Brak rzetelnych informacji na temat stanowisk i odjazdu autokarów.Kierowcy nie doinformowani o przystankach ..
opinia: Autokar ciasny i nie wygodny .Wygorowane ceny do Niemiec.Za te same pieniądze lot samolotem do Londynu.Dzial reklamacji nie uwzględnia niczego.Nie ma żadnego kierownicta.Zatem jedno wielkie spychadlo.Drodzy pasażerowie szukajcie innego przewoznika.Brak kompetencji

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-15 20:05:40
zalety: Brak
wady: Dużo
opinia: Nie polecam, całkowity brak organizacji, niemila obsługa, całkowicie onne przystanki niż były podane na rozpisce, brak informacji o godzinach dojazdu na miejsca (różniły się od podanych na rozpisce), żadne informacje o przesiadce w Opolu-była to dla mnie niemiła niespodzianka kiedy się o tym dowiedziałam siedząc już w autokarze, jechałam pierwszy I ostatni raz:)

| Skomentuj opinię



3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-08 22:47:27
zalety: Brak
wady: Mnóstwo
opinia: Autokar nr 284. Trasa Bristol - Polska.
8 lipca 2019 r.
Bardzo niemi£a obsługa, lekceważący i niemiły stosunek do pasażerów.
OD POCZĄTKU TRASY - NIECZYNNA TOALETA - ponad 30 godzin jazdy. Koszmar. W biurze nie przyjmują skarg, nikt nie chce pomóc.

| Skomentuj opinię


Niezadowolonae
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-07-04 23:23:25
zalety: Żadnych
wady: Wiele!!!
opinia: Autokary katastrofa.Jezdzilam i totalna porażka . Panie pilotki są aroganckie.Kierowcy traktują ludzi pytających się bardzo nieprzyjemnie. Płaci się kolosalne pieniądze a to nie jest warte całej podróży . Francja (Gard)=Polska (woj. lubelskie). Torbami na granicy rzucają . Zdążają się rozdarcia i uszkodzenia. Zero informacji o opóźnieniach dla osób czekających na przyjazd autokaru w słońcu. Częste awarie autokarów. Jedna wielka porażka za którą się płaci

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-28 10:41:57
zalety: Wyjątkowo porządni kierowcy
wady: TAK
opinia: ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
13 kwietnia trasa do Hiszpanii, jechał pan, od którego dosłownie śmierdziało na pół autokaru.
Pani pilotka przesadziła go na tył żeby jej nie śmierdział. Na skargi odpowiadała że ona nic z nim nie może zrobić.
Autokar MEGA NIE WYGODNY I CIASNY jak na tak dalekie trasy. Wiele przystanków było dodatkowych, których nie było
w wydruku jaki się otrzymuje od biura. Kawa i gorące kubki płatne ale paragonu nikt nie wydaje, więc do czyjej kieszeni
idą pieniądze i co na to Urząd Skarbowy, który ściga babcię za pietruszkę a taka wielka firma jest bez karna.
Wiele jest skarg na kierowców, na tej trasie w tym dniu i podczas powrotu 30 kwietnia kierowcy byli bardzo sympatyczni i ogarnięci, bardziej od niektórych pilotek, które liczyły po kilka razy ludzi i do trzydziestu nie potrafiły się doliczyć.
PIERWSZY I ZDECYDOWANIE OSTATNI RAZ KORZYSTAŁAM Z USŁUG FIRMY SINDBAD.

| Skomentuj opinię (1)


6 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-05-13 18:57:06
zalety: W biurze w Lubartowie pracuje kompetentna mila i zyczliwa Pani .Wspolpraca z nia to sama przyjemnosc . Polecam
wady: brak
opinia: Mila i kompetentna usluga w biurze w Lubartowie. Polecam serdecznie . Wspolpraca z nimi to czysta przyjemnosc . Napewno wroce . Pozdrawiam

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-04-05 20:01:50
zalety: W miare uprzeimi Panowie kierowcy
wady: Malo miejsca miedzy fotelami.
Arogancja ze strony Pan pilotek.
Przesiadki TRAGEDIA.
opinia: Nigdy wiecej nie skorzystam z firmy SINBAD.
Trasa Wolfsburg Lodz Katastrofa.
Kiedys dosc czesto podruzowalem na trasie Hanower lodz.Nie bylo zadnych przesiadek i bylo OK.


| Skomentuj opinię


8 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-03-22 14:25:34
zalety: Wygodnie czysto doświadczeni kierowcy
wady: Nie ma wszystko było o czasie
opinia: Bardzo doświadczeni kierowcy jechaliśmy 20 marca z Poznania do Londynu wszystko sprawnie wygodnie Pani pilot bardzo pomocna opanowana w sytuacjach stresowych szacun.....
Dziekujemy

| Skomentuj opinię


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-02-14 18:38:29
zalety: Brak
wady: Multum
opinia: Chamstwo pilotow,wytluczone autokary wynajmowane w wysokim sezonie od innych firm,liczne przesiadki polaczone nierzadko z ponad dwugodzinnym oczekiwaniem,problemy z korzystaniem z nieoproznionych toalet albo w ogole ich zamkniecie,nie zawsze dzialajaca poprawnie klimatyzacja,sciesnianie pasazerow w tylnej czesci pojazdu i podwojne miejsca dla pracownikow firmy z przodu-w tym zawsze po kilku kierowcow i pilotow jadacych na tzw.pasazera,standardowe okradanie pasazerow za rzekome dodatkowe kilogramy bagazy,wazone na naciagnietej wstazkowej wadze-bez legalizacji i nie wklejanie przez pilotow oplat za bagaz,brak zestawow glosnomowiacych dla kierowcow-rozmawiaja w czasie jazdy przez telefony komorkowe,standardowo lepiace sie brudne zaglowki foteli.............
To nowy standard tej firemki,po wykonczeniu konkurencji i odebraniu klientom w tym mnie praw nabytych wynikajacych z KSK i VIP.
Zmiana frontu o 180 stopni.
NIGDY WIECEJ.Znalazlem innego przewoznika i odetchnalem.

| Skomentuj opinię (2)



14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-23 09:51:01
zalety: Obsluga
wady: Brak
opinia: Autokar nr17. Dn 23.01.2019r.godzina 7:00 z Bialegostoku. Obsługa przecudowna, a w szczególności Pani Joasia. Swoją pracę wykonuje solidnie aż chce się podróżować
Tadeusz Karol

| Skomentuj opinię


Martinez
zwiedzający - 2 punktów

17 osoby z 17 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-19 10:35:30
zalety: Brak
wady: Podróż z Gdańska do Utrechtu w dniu 19.01.2019. Autokar miał być postawiony o 10:00. Jest już 10:40 nie ma autokaru, 0 stopni na dworze - ludzie marzną. Na infolinii okropne babsko - nie chce powiedzieć czy i kiedy autokar przyjedzie. Stanowczo odradzam firmę Sindbad.
opinia: Podróż z Gdańska do Utrechtu w dniu 19.01.2019. Autokar miał być postawiony o 10:00. Jest już 10:40 nie ma autokaru, 0 stopni na dworze - ludzie marzną. Na infolinii okropne babsko - nie chce powiedzieć czy i kiedy autokar przyjedzie. Stanowczo odradzam firmę Sindbad.

| Skomentuj opinię


15 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-18 19:36:27
zalety: Miła obsługa p.Basia
wady: Dużo
opinia: Jechałam już kiedyś z nimi jakieś 3 lata temu i też w okresie zimowym.Jest dużo gorzej.Świecko-Werona 2018-12-27 autobus nr.234
Przesiadki,oczekiwanie na WŁAŚCIWY autobus podczas mrozu to nic przyjemnego.Kiedyś nie trzeba było martwić się o bagaż,teraz przy przesiadkach czy wysiadaniu innych osób trzeba samemu sprawdzać czy twój bagaż jeszcze jest .Kawa,herbata płatne.Siedzenia bardzo niewygodne,brak podnóżka,bardzo ciasno,bardzo.Bolą nogi dla których nie ma miejsca,kolana.Mam wrażenie że miejsc siedzących jest więcej niż powinno.Są gniazdka ale nie można się do nich dostać bo są na wysokości oparcia fotela którego nie można ruszyć(ukryte?) Proponuję szefom Sindbada podróż w takich warunkach przez 18 godzin.


| Skomentuj opinię


16 osoby z 16 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-14 14:34:39
zalety: zero
wady: chamstwo , drożyzna
opinia: NIE POLECAM biura podróży Sindbad, a konkretnie przewozy autokarowe do Niemiec. Moja mama i ja od ponad 20 lat korzystamy z usług tej firmy. Jednak ostatnio chyba im się w dupach poprzewracało. Piloci i obsługa autokaru to szczyt chamstwa. Niemiłe, wręcz prostackie pyskówki do pasażerów, robienie łaski z odpowiedzią na proste pytania. Wywyższanie się, arogancja i amatorszczyzna. Przestajemy korzystać z oferty tego przewoźnika. NIE POLECAM !!!!

| Skomentuj opinię (2)


14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-01-14 12:34:13
zalety: Ha ha ha
wady: Cena- za drugi bilet
Bagaże- Obsluga
Nie polecamy
opinia: Wyzyskują ludzi i praktycznie okradają ich z pieniędzy. 1- jak kupujesz 1 bilet to masz w cenie bagaż podręczny i walizkę, a gdy nagle postanowisz dokupić drugi bilet ( czy dla drugiej osoby lub dla Ciebie zeby mieć więcej miejsca to jeszcze dodatkowo musisz dopłacić za bagaż podręczny i walizkę) . 2 - jak jest przesiadka to nawet kobiecie nie pomogą wyciągnąć i przenieść bagażu do drugiego autokaru a przecież to ich obowiązek skoro sami robią sobie przesiadki, a biedna kobieta czy starsza osoba ma dźwigać walizki po 50 kg. Nie polecam

| Skomentuj opinię (5)


13 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-12-06 22:37:34
zalety: Nie znam!
wady: Owszem są!
opinia: Nie informują,że jadąc do Anglii dowożą tylko do Londynu!kupując u nich bilet do innego miasta niż Londyn nie ma żadnej informacji że tam nie jadą!!Przeciwnie! cały czas jesteś przekonany że to oni dowiozą cię na miejsce!bo klikasz miasto docelowe!Potem okazuje się że jadą tylko do Londynu! Dalej to już angielski przewoznik na którego oni tylko sprzedają bilet A w Londynie wysadzają cie i czekasz na autobus godzinę,dwie,cztery!Według rozkładu jazdy tamtych autobusów.Kiedyś tak nie było! Szkoda bo nigdy więcej!!!

| Skomentuj opinię (1)


13 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-11-11 21:07:41
zalety: Miła obsługa, filmy dvd wieczorami, kawa i herbata, wc, częste przerwy, wifi,gniazdko i dużo innych.
wady: Brak
opinia: Witam. Powiem tak, wczoraj wieczorem pierwszy raz jechałam tym autokarem z Niemiec do Polski. Przed wyjazdem naczytałam się tak wiele negatywnych opini,że byłam przerażona i skłonna zrezygnować z przejazdu i poszukać czegoś innego. Bardzo się cieszę, że jednak tego nie zrobiłam! Byłam bardzo mile zaskoczona, wygodne fotele, miły personel, pilot Marek i pilotka Marika bardzo pomocni i zawsze uśmiechnięci, wieczorami filmy na DVD, więc czas mile spędzony, wifi w autokarze cała drogę, gniazdko w każdym rzędzie foteli, przerwy na skorzystanie z wc bardzo częste, także wc w autokarze. Naprawdę nie ma się do czego doczepić, więc nie rozumie tak wielu negatywnych opini. Ja z ręką na sercu bardzo polecam i na pewno skorzystam ponownie ż usług tej firmy. Pozdrawiam

| Skomentuj opinię (2)


Teddy2
zwiedzający - 2 punktów

12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-23 15:10:23
zalety: W moim przypadku jedynie wygodny autokar..
wady: Kawa..herbata platne..brak filmow podczas podrozy..no i zniszczona walizka ktora niejedna podroz przetrwala z innymi przewoznikami..z Sindbadem.nie przetrwala.jednej
opinia: Coz..dwa razy zdarzylo mi sie podrozowac w drodze powrotnej z Lozanny do Polski z firma Sindbad..pierwszy raz gdy po przejeciu krakowskiej Bermudy bylem.zmuszony wracac z nimi w roku 2014..drugi po przejeciu Agatu z Krasnika w roku 2018..pierwsza podroz pozostawila nieciekawe wrazenie ale nie majac wyboru postanowiem sprawdzic czy cos sie zmienilo..nic sie nie zmienilo..kawa herbata nadal platne..cena biletu wyzsza niz byla w firmie Agat..brak filmow na tak dluga trase..conajmniej dziwne..nie polecam tego przewoznika..walizka.ktora przetwala niejedna podroz z Agatem po.jednej podrozy w sindbadzie nie nadaje sie do.uzytku..odradzam zdecydowanie..pora sie rozejrzec za innym.rozwiazaniem

| Skomentuj opinię



13 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-08-01 17:41:04
zalety: żadnych!!
wady: wszystko!!
opinia: NIE POLECAM !!!!!
Nic na ten temat ,poza chamskim kierowca i pilotka . Kierowca pobil jednego z pasazerow , warunki w autobusie straszne !!!

| Skomentuj opinię


LidkaP
zwiedzający - 2 punktów

12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-07-21 14:29:21
zalety: Brak
wady: Wiele
opinia: Planowany odjazd 17.15 informacja z Sindbada, należy być
30 minut wcześniej. Jest 20.07.2018.temperatura 33 stopnie C
Godzina 17.30 stoi kilka autobusów SIndbada ale nikt nic nie wie , infolinia nieosiągalna. Przyjazd o 18, kierowcy mili i uprzejmi ,za to pani zajmująca się biletami bardzo antypatyczna. Prośba o inne miejsce "to zarezerwowane dla naszych klientów " próba ponowna -odpowiedzią podniesiony głos. Czyżby pokrzykiwania na pasażerów były w cenie biletu ? Wszystko to działo się w Karlsruhe w autobusie do Raciborza nr 539

| Skomentuj opinię


convalia123
zwiedzający - 1 punktów

18 osoby z 20 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2018-06-18 12:27:45
zalety: Brak
wady: Poniżej
opinia: Brak zrozumienia przez panią pilot potrzeby siedzenia z przodu ze względu na samopoczucie.Przed wejściem do autokaru tuż przed granicą
poprosiłam panią pilot K o siedzenie z przodu niestety pani

| Skomentuj opinię