Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.62 / 5.00
24% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Aga1213
zwiedzający - 1 punktów

1416 osoby z 2701 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-01-13 23:43:16
zalety: .
wady: .
opinia: W biurze Sindbad, przy zakupie biletu nie udzielane są prawdziwe informacje na temat przejazdu !
Sprzedający bilety informuje jedynie,że przejazd klienta na całej trasie odbywa się luksusowym autokarem.
Strona internetowa biura, również zachęca do podróży luksusowymi autokarami..piękne zdjęcia... wiele zachęcających słów na temat osiągnięć firmy, stanu technicznego pojazdów..itp..itd...
...Ale szczegółowych informacji na temat wybranej trasy ...brak.
Klient kupuje bilet na autokar na trasie Szczecin- Bielefeld...będąc przekonanym,że będzie podróżował w komfortowych warunkach, a skoro odległość ze Szczecina na niemiecką autostradę, to zaledwie 15 km...to będzie to również bezpieczna podróż.
Jednakże rzeczywistość nie jest już jak różowa.
...Po przybyciu na dworzec, skąd odjeżdza autokar...okazuje się,że autokaru brak, a do wyjazdu czeka bus-który wygląda na leciwe auto...a na to wszystko dopiero w momencie wyjazdu człowiek dowiaduje się również, że trasa nie prowadzi bezpośrednio do Niemiec...lecz jest to tzw. objazdówka po regionie, zbierająca pasażerów z mniejszych miejscowości.
Dodać należy również, że kierowca do Szczecina dociera po przebyciu trasy z Koszalina.
O tym już w biurze nie informują.
Bus jedzie przez wiele miejsc, aż do Słubic..i dopiero tam następuje przesiadka do komfortowego autokaru, który zawiezie dalej...Dodać należy, że komfort jazdy busem dalece odbiega od komfortu przejazdu nowym autokarem.
Trasa, która ze Szczecina do Bielefeld wynosi 548 km, z biurem Sindbad..to ponad 700 km, z czego ponad 200 km po kiepskiej jakości polskich drogach....w dzisiejszych zimowych warunkach, słabo odśnieżonych...i mało bezpiecznych.
Uważam, że nie informowanie klienta o tego typu "dogodnościach" jest oszustwem !
Oczywiście trasa przejazdu wybrana przez biuro może mieć różny przebieg, ale klient wiedząc jak ona wyglada...ma przynajmniej szansę na kupno biletu w innym biurze..na bardziej dogodnej dla siebie trasie przejazdu.

Jest wiele innych połączeń na tej trasie,a inne biura również oferują luksusowy autokar i krótszą drogę przejadu(..tu polecam Eurolines - Touring )Dlatego szczególnie uczulam na zwrócenie uwagi na szczegóły.
Jest to niewątpliwie mój ostatni przejazd z firmą Sindbad!



/ | Skomentuj opinię (8)


brummiebiker
zwiedzający - 1 punktów

1419 osoby z 2709 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-11-11 17:12:38
zalety: brak zalet
wady: zbyt duzo przesiadek, za dlugi czas podrozy, brak jakiegokolwiek kontaktu z biurem Albatros, codziennie odbiera inna , niekompetentna osoba
opinia: witam
rok temu kupilem bilet WARSZAWA - birmingham uk,
wykorzystalem tylko w jedna strone. podroz miala byc bez przesiadek ale to klamstwo bo i tak sa minimum dwie , jedna - chyba slubice , druga pod londynem .
ale prawdziwy problem powstal gdy zechcialem zwrocic bilet powrotny , poniewaz nie moge pojechac do polski na swieta .
bilet wazny do 1go grudnia , probuje oddac juz od dwoch tygodni, dzwonilem do albatrosa 4 razy , odbieraja niekompetetni panowie twierdzac ze tym zajmuje sie " taka pani", kaza mi do niej dzwonic jutro, lub wyslac maila.
od dwoch tygodni ,dzwonilem pani nie ma,
wyslalem maila,
brak odpowiedzi
ta firma to .......kupa jest i tyle

/ | Skomentuj opinię (1)


1163 osoby z 2209 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-12-21 13:45:21
zalety: zadnych
wady: syf w autobusach kierowcy debil pilotki jak by umialy to by robily loda kierowcowi podczas jazdy
opinia: kierowcy to debile stajom na parkingu w polsce w takim miejscu gdzie okradani sa ludzie slyszalem od znajomego ktory pracowal w sindbadzie ze kierowcy robia to swiadomie bo z tego maja tez kase

/ | Skomentuj opinię (11)


Sabian
zwiedzający - 1 punktów

1191 osoby z 2271 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-09-08 21:37:06
zalety: W miare punktualny przyjazd
wady: Regulamin zabrania spożywania alkocholu a autobiusie atak niejst...
opinia: Jechałam z mezem i dwójka dzieci w tym 3 miesięczne dziecko 7 września z opola do esen i niejestem zadowolona z tego że za nami w autobusie siedziało 3 panów i kazdy z nich w stanie nietrzezwym było czuc od nich alkocholem i zachowywali się niezbyt dobrze a pan pilot o tym wiedział bo tylko ich upominał a nic z tym nierobił ...Wiec tak jak byłam zadowolna tak teraz jestem skłonna do tego by zmienić przewoznika bo bardzo czesto wyjezdrzam do polski

/ | Skomentuj opinię (1)


1390 osoby z 2671 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-12-30 16:00:02
zalety: --
wady: arogancki pilot!
opinia: Bylismy klientami biura podrozy SINDBAD, ale z uwagi na opryskiliwosc pilota z wielka laska przekazanie infofmacji dla pasazerow niestety nie polecam i radze sie zastanowic nad wyborem firmy przewozowej. PRZECIEZ KONKURENCJI JEST DUZO!

/ | Skomentuj opinię (5)


fachowiec
zwiedzający - 1 punktów

1207 osoby z 2305 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-08-05 14:56:51
zalety: Wysokiej klasy autokary, service 24h, dużo połączeń, dobre zaplecze socjalne dla kierowców i pilotów co wpływa na bezpieczeństwo podróżnych, MĄDRY WŁAŚCICIEL.
wady: Piloci / pilotki z łapanki, złe nawyki kierowców z firm, które Sindbad przejął razem z całym inwentarzem, łączenie tras głównie poza sezonem co zdecydowanie wydłuża podróż.
opinia: Jestem byłą pilotką SINDBADA - prcowałam tam 7 długich lat i znam tą firme od podszewki. Absolutnie nie można narzekać na właściciela - to człowiek mądry, z inicjatywą i szanujący pracowników. Załogi mają bardzo dobre warunki socjalne. Spią albo w mieszkaniach wykupionych w całej Europie przez Sindabada albo w hotelach. Pasażer może być pewny, że nie wiezie go załoga, która ostatnie 48h spędziła w autkoarze ( a tak się dzieje w wielu konkurencyjnych firmach) Niestety jak w każdej dużej firmie pracują różni ludzie. Nie bedę tu brnić ani kierowców ani pilotek bo osobiście znałam kilku kierowców, którzy z natury byli chmowaci. Oczywiście przekładało sie to na pasazarów. Wiekszośc z nich była jednak normalna a niektórzy nawet bardzo sympatyczni. Zdecydownie najwięcej problemów było zawsze z kierowcami, którzy nagle zostali \"wchłonięci\" przez Sindbada. Nagle okazało się, że nie da rady przyrobic na lewych pasażerach, na fajeczkach, przesyłakch itp. Oj Ci panowie potrafili dać w kośc zarówni pasażerom jak i nam pilotom Co do pilotek to także nie można generalizować. Były dziewczyny fajne, skromne i szanujące pracę. Niestety były tez takie, które rozbiły małżeństwa Panów kierowców. Pasażerowie mili prawo widzieć ich gierki w autokarach. Pamiętam moją rozmowę o pracę - trwała dośc długo, wymagano odemnie znajomości języka niemieckiego i to na dobrym poziomie. Szkolono mnie pare dni. Wymagano odpowiedniego wizerunku itp. A terz wiem, że biora każdego chetnego do pilotarzu, dziewczyny nie raz wyglądają jakby z plaży. Niestety jakośc obsługi spadła. Wiele z moich fajnych koleżanek do dziś tam pracuje - nie pozostaje mi nic innego jak zyczyć Państwu trafienie własnie na nie.
\r\nZnam ten rynek dość dobrze i uwieżcie mi Państwo, że mimo wszystko SINDBAD jest jednym z najlepszych i najsolidniejszych na tym rynku. Sa przede wszystkim bezpieczni :)
\r\nPozdrawiam

/ | Skomentuj opinię (8)


1304 osoby z 2500 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-23 18:57:43
zalety: żadne !!!!!
wady: brudne autobusy
\r\nobsługa katastrofa
opinia: autobus nie pierwszej czystości,
\r\npilotka zero pojęcia o tym co ma robić najlepiej by wlazła na kierowcę przy wszystkich bo tylko nim się zajmowała.... swoją drogą żony kierowców Sindbada uważajcie na swoich mężów, pilotki nie wyżyte seksualnie tak się zachowują....!!!!

/ | Skomentuj opinię (6)


Podrozniczka
zwiedzający - 1 punktów

1386 osoby z 2670 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-01 12:59:26
zalety: brak
wady: arogancki kierowca
opinia: Jestem stałą klientką tego biura podróży, ale ostatnie aroganckie zachowanie kierowcy wobec pasażerów i oczywiście wobec mnie na trasie Bonn- Gliwice spowodowało, że dobrze się zastanowie następnym razem przy wyborze przewoźnika, bo na pewno nie będzie to Sindbad!

/ | Skomentuj opinię (1)


1275 osoby z 2452 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-18 18:16:54
zalety: Cena niższa niż u konkurencji, ale niewielka różnica, więc nie warto się nią sugerować!
wady: FATALNA JAKOŚĆ OBSŁUGI!
\r\nNieuprzejmi kierowcy!
\r\nniekompetentni piloci!
\r\nPrzesiadki!!
\r\n
opinia: Myślą, że jak mają dużo klientów to pojedynczy klient jest gówno WART!!
\r\nNie miła, arogancka obsługa!! Chyba płacą im za to, żeby byli mili i dbali o klienta!!
\r\nJak im się nie podoba praca z ludzmi to powinni ją zmienić!
\r\n
\r\nDUŻO BARDZIEJ POLECAM KONKURENCJĘ! JEST JEJ SPORO!!
\r\nNie bedę robić reklamy, ale antyreklamę owszem!
\r\nByłem stałym klientem i z roku na rok jest coraz gorzej! NIE POLECAM!

/ | Skomentuj opinię (2)


1290 osoby z 2484 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-31 22:45:45
zalety: dobrą kawę mają ...
\r\nszczególnie jak robią ją wyjątkowo chętne do pomocy pilotki
\r\nzawsze dobrze i elegancko ubrani kierowcy
wady: jedyna zaleta to dobra kawa,
\r\nwady ogólnie zawsze jest coś nie tak, nie do końca dograne przesiadki itd ale przy takiej ilości pasażerów zdarza się...
opinia: pilotki chętne nie tylko do robienia kawy ale i ...czegoś zupełnie odmiennego od kawy, bardzo bardzo chętne, szkoda tych mężów i chłopaków którzy w domu czekają...a i zon kierowców też szkoda!!!

/ | Skomentuj opinię (2)


Niunia134
zwiedzający - 1 punktów

1189 osoby z 2285 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-07-27 20:46:26
zalety: brak
wady: brak
opinia: Potrzebuje namiary na kierowce pana Gołąbka . Z góry dziękuje .Ponieważ zostawiłam w jego autokarze torbe z rzeczami a w informacji nie chcą mi podać.

/ | Skomentuj opinię (4)


Wojownik
zwiedzający - 1 punktów

1252 osoby z 2412 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-30 11:21:38
zalety: Brak!!!
wady: Same wady!Chamstwo i rozwiązłość seksualna pilotek i kierowców! A szczególnie z Warmii i Mazur!!
opinia: Niekończące się podteksty seksualne, niby mimochodem rzucane przez kierowców w stronę atrakcyjnych pasażerek. Chamskie pilotki, które jakby mogły to by na oczach pasażerów uprawiały sex z kierowcami i to podczas jazdy! A kierowcy? Są z tego powodu bardzo szczęśliwi i przy okazji tacy żałośni! Zajmijcie się pracą, bo na wasze miejsce jest dużo chętnych. A to że kierowcy piją alkohol to prawda! Wiele razy można było wyczuć tzw. wczorajszego kierowcę. Obmacywania na tylnym siedzeniu pilotek przez kierowców to widoki na porządku dziennym! ( ale raczej nocnym).Pasażer widzi wiele...

/ | Skomentuj opinię (8)


1193 osoby z 2295 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-08-10 22:56:44
zalety: 1. Dobra organizacja całej podrózy
\r\n2. Pilotka dobrze poinformowana i pomocna
\r\n3. Autobus czysty
\r\n4. Kierowcy ok.
wady: Jest tylko jedna--zbyt długa podróż!!
opinia: Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że nie jestem osobą podstawioną by pisać o przewoźniku SINDBAD same zalety. Dnia 18 lipca wraz z moim 5- cio letnim synkiem jechaliśmy z tym przwoźnikiem do Wielkiej Brytani.Wyjeżdzaliśmy z Torunia. Autobus nie miał żadnego opuźnienia. Na dworcu przywitała nas bardzo serdecznie pilotka,która wszystko jasno i wyrażnie tłumaczyła.Przed każdym postojem informowała nas gdzie będziemy sie zatrzymywać i jaki czas jest przeznaczony na przerwę (5-15 min). I tak było przez całą podróż gdzie informowano nas również, czy toalety są płatne czy bezpłatne. Kilkakrotnie pani pilotka przechodziła cały autobus z zapytaniem czy komuś czegoś nie potrzeba.( ceny za herbate kawę i napoje -znośne ale jeśli ktoś nie ma zamiaru kupować może wziąć swój prowiant i picie.Droga powrotna była taka sama gdzie nie musieliśmy na autokar wcale czekać a gdy mieliśmy przesiadke w Luton pani pilotka uprzednio podchodziła do każdego i na kartce pisała nowy numer autobusu! Kierowcy autobusu na tej trasie są bardzo grzeczni a pilotki zawsze poinformowane. A teraz trochę prawdy--to zwykła kultura kierowców okazała sie pozytywna gdyż na kilka osób czekaliśmy np 40 min bo nie mogli stawić się na czas- choć jest w regulaminie napisane- stawić się na przystanku godzinę przed odjazdem!CZYTAĆ! Tylko debil by się zgubił dostając kartke z numerem kolejnego autobusu!I to tylko dobra wola kierowców że wpuścili na pokład autobusu panów którzy śmierdzieli piwskiem a później odór od nich roznosił sie na cały autokar! Nie wpuszczać takich!! Gdy dojechaliśmy do Manchesteru i powrotnie zawsze mogliśmy liczyć na pomoc kierowców. Ach- toaleta w autokarze czysta nawet pachnąca,wszystko działało.To ludzie wsiadają przepoceni i myślą że każdy musi znosić ich smrody.A może warto czasami usiąść i napisać dobre rzeczy anie czepiać się. Ale tak robia tylko Polacy. Ja osobiście polecam i jeśli ponownie będę miała jechać z tym przewoźnikiem nie będę miała obaw bo przed swoją podróżą naczytałam się głupich komentarzy ale pojechałam i przekonałam się.Wszystko jest ok. Tylko proszę może trasa mogłaby być trochę krótsza! Dziękuję za miłą podróż.Pozdrawiam.

/ | Skomentuj opinię (3)


olesia52
zwiedzający - 1 punktów

1324 osoby z 2568 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-12-05 19:16:34
zalety: Właściwie ten przewoźnik nie posiada żadnych zalet
wady: BARDZO,BARDZO,BARDZO niemiła obsługa.
opinia: W dniu 30.11/1.12 2010 jechałam z Gissen do Gliwic piętrowym autobusem o numerze 10.Oczywiście jak zwykle trafiłam na bardzo ordynarnego kierowcę(nie pierwszy raz na tej trasie).Kierowca miał pretensje o nadbagaż,który w regulaminie określony jest że z możliwością dopłaty MUSI być zabrany bez żadnej łaski.Odmowa wzięcia bagażu do bagażnika w moim przypadku wiązała się z zabraniem walizki na kolana co było niewygodne i niebezpieczne w razie wypadku.Kierowca oczywiście w tym przypadku ma się za Pana wszystkich pasażerów i robi wszystko aby uprzykrzyć podróż.Wyzywa pasażerów i grozi wpisaniem na czarną listę co oznacza zakaz podróży tymi liniami.Zastanawiam się nad zmianą biura podróży gdyż jest coraz gorzej.

/ | Skomentuj opinię (12)


1320 osoby z 2563 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-01-08 19:23:10
zalety: Brak jakichkolwiek zalet.
wady: Niemiła obsługa,opryskliwi kierowcy,ogolny bałagan i zamieszanie.Brak kontroli nad bagażami.Nie polecam nikomu nie,nie nie.Najgorsza linia Przemysl Innsbruck.
opinia: Bylam pasażerka z Polski do Insbrucka,w Gliwicach przy przesiadce zostały uszkodzone moje bagaze,kierowca był arogancki i niemiły a przciez kierowca jest dla ludzi i to on właśnie swiadczy usługi i wydaje opinie firmie Sindbad.Będę żądać od firmy odszkodowanie za uszkodzenie bagazu.Nie polecam nikomu tej firmy,ludzie omijajcie ja z daleka.

/ | Skomentuj opinię (1)


1324 osoby z 2575 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-01-20 21:23:17
zalety: Nie ma.
wady: - Chamska obsługa ("niesympatyczna" to mało)
- Niewiarygodne opóźnienia
- Zupełny brak kompetencji (kierowca zgubił się trzy razy, przez co straciliśmy ponad 2 godziny)
- Zepsuta klimatyzacja i ubikacja w autobusie
opinia: NIKOMU NIGDY NIE POLECAM JAZDY SINDBADEM. BYŁ TO NAJGORSZY WYJAZD W MOIM (I MOJEJ KOLEŻANKI)ŻYCIU. Obsługa KOSZMARNA, do tej pory popadam w złość kiedy przypominam sobie jak kierowca mnie wyśmiał, gdy zapytałam kiedy będziemy na miejscu (mieliśmy 3 i pół godziny opóźnienia). "Będziemy jak dojedziemy" - taka była jego odpowiedź. Ogólne chamstwo ze strony obsługi doprowadzało nas do szału, w dodatku z "łazienki" śmierdziało przez całą drogę, klimatyzacja albo była za mocna i wszyscy marzli albo za słaba (zupełnie nie dało się wytrzymać w zaduchu). Nikt przed wyjazdem nie poinformował nas o ponad dwugodzinnym postoju, w czasie którego czekaliśmy na następny autobus. W ogóle nikt nie raczył powiedzieć, że będą przesiadki i to nie jedna, a trzy.
Jednak najgorszy był powrót. Nie da się opisać jak źle się do nas zwracali kierowcy (jechałyśmy tylko dwie z Biarritz do Montepellier małym busem), którzy mówili do nas w formie bezosobowej ("położyć się spać"). Opóźnienia autobusów w obie strony byly gorsze, niż polskich pociągów.
SINDBAD TO NAJGORSZA LINIA, JAKĄ KIEDYKOLWIEK PODRÓŻOWAŁAM.

/ | Skomentuj opinię (2)


1174 osoby z 2279 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-18 21:37:06
zalety: Duża ilość połączeń
wady: brak kompetentnego podejścia do klienta jako indywidualnej osoby
\r\npracownicy sprawiają wrażenie, jakby pracowali za karę(czyżby nie mieli możliwości zmiany pracy?)
opinia: Sindbad? \\r\\nNIE! NIE! NIE!!!\\r\\n\\r\\nMoże i trochę drożej ale wolę Eorolines Germany z ich Business Clasą! Zaje**ste autobusy, super wygodne, gniazdka i internet darmowy, miła obsługa, i podróż w komfortowych warunkach. \\r\\nCo prawda mają tylko jedne połączenie, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej. Na pozostałe linie polecam Zawadzkie, lub busy. \\r\\nPrzy sindbadzie boli najbardziej, że nie zależy im na klientach. Widać to po ilości busów, każdy klient jest traktowany jak masa, a nie jak pojedyńcza osoba, która potrafi wiele zdziałać! \\r\\nOsobiście zostałem potraktowany jak natręt. Jeśli tak traktować mają klientów to podziękował, pojadę LEPSZĄ, MILSZĄ i odrobinę droższą KONKURENCJĄ!:)\\r\\n

/ | Skomentuj opinię (5)


Griselldis
zwiedzający - 1 punktów

1287 osoby z 2508 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-05-16 04:08:42
zalety: jak ktos zna ,niech napisze
\r\nOpinia 1 bo nie ma zera do wyboru.
wady: Opryskliwa obsluga,robia laske ,ze sie z nimi jezdzi
opinia: 14.05.2011 wyslalismy nasza mame (70 lat ) SINDBADEM z Kolonii do Polski. Jechala do Kielc przesiadka byla chyba Opolu.
\r\nMamie sie przysnelo,nikt sie nia nie zainteresowal.Bagaz jej przelozyli do autokaru do Kielc a ona pojechala do Raciborza. Tam dowiedziala sie od kierowcy ,ze to nie pierwszy raz sie zdarza , i ze \" teraz to juz musi sobie sama radzic\".Sa pociagi .
\r\nBEZCZELNOSC BEZPRZYKLADOWA. Kobiecina czekala w Raciborzu 3 h na Pociag do Katowic a w Katowicach jeszcze 2,5 h na pociag do Kielc.
\r\nPrzyjazd planowy zamiast 13°° 20°°.Czyli 29 godzin w drodze. Przemarznieta ,u nas bylo cieplo a w polsce lalo jak z cebra.Nic na przebranie –bagaze pojechaly przeciez do Kielc.
\r\nFirmy jak sie latwo domyslic nie polecamy.Wiecej interesuje ich bagaz we wlasciwym autokarze niz czlowiek.
\r\nPo podrozy od razu musiala isc z wyczerpanie do lekarza.
\r\nSprawa o zwrot kosztow i zadoscuczynienie wedruje do adwokata.
\r\nPowinni wozic gruz a nie ludzi.
\r\nTo jakas pomylka a nie biuro podrozy.
\r\n

/ | Skomentuj opinię (4)


1171 osoby z 2279 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-06-19 23:26:55
zalety: Brak
wady: Same wady... i zostawiają turystów w innych krajach!
opinia: Zwięźle, na temat autobusów, czystości, obsługi, cen, jakości wycieczek już napisano wiele. Przestrzegam przed jednym, pracownicy tej Firmy nie lubią jak im się zwraca uwagę i pozostawili nas w obcym kraju bez toreb, rzeczy osobistych, bez informacji. Wróciliśmy do Polski z inną Firmą z Rzeszowa,która grzecznościowo zabrała nas do kraju. Za co im dziękujemy serdecznie.
\r\nWyjątkowo nie taktowna obsługa, wyjątkowo zarozumiały pilot wycieczki w wieku około 20 lat? Strasznie brudny autobus, nie sprawna toaleta, ceny napojów podawanych w autokarze z kosmosu. Klimatyzacja nie sprawna, przerwy w czasie jazdy na toaletę zewnętrzną co 4-5 godzin! Brak mi słów, ta Firma nie powinna funkcjonować na rynku w Polsce, no może w Bangladeszu lub gdzieś jeszcze dalej...

/ | Skomentuj opinię (2)


paspartu
zwiedzający - 3 punktów

1285 osoby z 2510 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2011-04-20 02:06:39
zalety: brak
wady: Chamscy kierowcy,nie miła pilotka,syf kiła i mogiła
opinia: Nie polecam w zadnym wypadku tej firmy transportowej,jechałem nią ostatni raz i panowie kierowcy pamiętajcie że życia nie oszukacie.Banda chamów i buraków i jescze większe te wąsy zapuszczajcie durnie,fuck off.

/ | Skomentuj opinię (4)