Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.80 / 5.00
25% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-10-22 12:01:50
zalety: Nie ma zalet
wady: Autobusy niewygodne, niemiła obsługa pilota, wymuszanie opłaty za nadbagaż.
opinia: Korzystam z usług Sinbada od 10 lat. Jakość obsługi oraz tabor z roku na rok jest coraz gorszy.Ostatni raz jechałam z Kętrzyna do Kassel 20.10.2020, odczułam , że pasażer na pokładzie jest traktowany jak intruz, Panowie piloci pracują za karę, kierowca jechał brawurowo, liczne ostre hamowania. Panowie kierowcy wymuszają dodatkową opłatę za nadbagaż, nie dając potwierdzenia, Pilot autobusu 150 zignorował upomnienie przez pasażerkę o konieczności nakładania maski.Wyrażnie na pokładzie czuć było pity alkochol, na co pilot nie reagował.Sinbad schodzi na ,,PSY,,

| Skomentuj opinię


4 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-20 09:56:59
zalety: Żadna zaletą
wady: Brak stuardesy i żadnej uwagi.
opinia: Co się dzieje z tymi autokarami ....wczoraj mąż jechał niestety obsługi żadnej miał ich wszystkich w dupie. Zero biletu do jakiego autokaru mają się przesiąść ...co za brak empatii do ludzi . Albo autokar jedzie rozwalony albo jedzie BUC i nawet nie zainteresuje się ludźmi. Tyle się płaci za bilet przecież .

| Skomentuj opinię (1)



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-15 18:25:30
zalety: .
wady: .
opinia: 220autobus.W uwagach było zaznaczone,że miejsce z przodu.Pilotka dała miejsce 22 koło łazienki,gdy zwróciłam uwagę głupio się uśmiechnęła.Z przodu wszystkie miejsca były wolne.Bardziej zainteresowana kierowcami.

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-12 09:29:54
zalety: Ogólnie że autobus przyjechał.
wady: 3/4 osób w busie bez maseczek.
Brak jakiejkolwiek informacji o spóźnieniu 30 min.
Nietrzymanie się rozkładu jazdy, pusta droga, a pomimo tego 1 h spóźnienia.
opinia: Przejazd z Darmstadt do Zabrza.
Spóźniony 30 min, żadnej informacji musiałem sam dzwonic i się dopytywać czy bus przyjedzie.
Spóźniony na przesiadce, po zapytaniu pilotki czy mamy spóźnienie, Pani odpowiedziała że nie... W drugim busie już do Zabrza okazało się że nie będziemy o 9.30 tylko o 10.30... Zero informacji że jestesmy spóźnieni, jakby to norma była że godzinę później przyjedziesz(zapewne wychodzą z założenia że masz się cieszyć że w ogóle dojechłeś). Najlepsze w tym że trasa była pusta, żadnych korków nic... Tyle niepotrzebnych przerw po drodze...

Większość osób w busie bez maseczek, żadnej kontroli nic...
Ostatecznje wyleczyłem się z Sindbada. Odradzam tego przewoźnika.

| Skomentuj opinię


Andzix
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-25 21:12:32
zalety: Bezpieczna i w miarę szybka podróż
wady: Trochę ich jest
opinia: Jechałam Sindbad relacja (Aachen-Bydgoszcz) autokar 136... Dnia 24/25.08.2020. Podróż ogólnie przebiegla bardzo dobrze, bez opóźnień nawet 1.5 przed czasem. Bravo. Przemiła obsługa. Pozdrawiam panią pilotkę :) Ale też są minusy, nie wszyscy pasażerowie przestrzegali zasad bezpieczeństwa (brak dezynfekcji, brak maski...) nie wygodne siedzenia (mało miejsca) autokar był momentami zapchany tak, że bardzo ciężko było się ruszyć(brak przestrzeni osobistej) No i najważniejsza kwestia przy odbiorze walizki zauważyłam (po odjeździe autokaru) ze jest ona uszkodzona (pękła w jednym miejscu od ciężaru innych walizek).. Także są plusy i minusy. Jeszcze nie wiem czy skorzystam ponownie z usług Sindbad.

| Skomentuj opinię (1)


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-23 18:47:15
zalety: Super Pilotka Pani Ania.
Mili i pomocni Panowie kierowcy.
wady: Brak.
opinia: Serdeczne podziękowania dla Pani Ani Pilotki z autobusu nr 20 Dortmund- Opole w dniu 22.08.2020 Bardzo miła,sympatyczna, opiekuńcza kobietka.Swoją pracę wykonuje z pasją.
Trasa nie była łatwa przez stłuczkę ktorą mieliśmy i niecierpliwość pasażerów. Pani Ani, ani na chwilkę nie zszedł uśmiech z twarzy. Bardzo dziękuję. Pasazerka z nr siedzenia 26 :-)

| Skomentuj opinię


5 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-23 00:08:01
zalety: Miejsca siedzace
wady: 12 godzin do granicy.5 h czekania w niemczech na drugi autokar ponieważ pierwszy odmowil dalszej współpracy w polowie niemczech
opinia: Ogl to mocne 1/5 nigdy wiecej nie pojade sindbadem i szczerze odradzam innym ale za to moge polecic flix busa nigdy nie mialem z nim problemow

| Skomentuj opinię (1)


7 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-19 14:18:15
zalety: Nie kapie na głowę . Dach nie cieknie
wady: Podwyżki cen biletów przez epidemie ale jakość usług tragiczna. Autokar podwójny, wszyscy bez maseczek. Żadnych standardów . I czas jazdy dłuższy niż na bilecie.
opinia: Podwyżki cen biletów przez epidemie ale jakość usług tragiczna. Autokar podwójny, wszyscy bez maseczek. Żadnych standardów . I czas jazdy dłuższy niż na bilecie.

| Skomentuj opinię (3)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-15 19:06:16
zalety: brak
wady: ---
opinia: nie polecam szczególnie teraz ponieważ większość pasażerów nie przestrzega zasad higieny to znaczy nie zakładają maseczek a osoby które mają maseczki są wyśmiewane właściwie to nie ma się co dziwić to tak zwane polskie bydło .
Oczywiście autobus cały zajebany ścisk normalnie katastrofa .

| Skomentuj opinię



10 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-05 09:34:08
zalety: tanio
wady: chamska obsługa

opinia: Jechałem kiedyś zarówno z Polski do Anglii jak i z powrotem. Niestety, o ile pierwszy przejazd jeszcze był ok, drugi był po prostu tragiczny. Chamski kierowca, chamscy pasażerowie. Z racji tego, że ktoś na mój temat plotkował jako o nożowniku, kierowca bez mojej zgody, pod moją nieobecność wyjął ze schowka moją torbę i ją przeszukał, a raczej wysypał całość na ziemię, w obecności innych. W dodatku radzę zapomnieć o takich normalnych wydawać się mogło rzeczach jak komfortowy przejazd. Smród puszczanych bąków, przepychanie się innych, kierowca szantażujący wyrzuceniem z autokaru przy upomnieniu, że nie ma prawa zaglądać do torby pasażera bez jego pozwolenia. Zasłużone 1 i odradzam każdemu tą firmę.

| Skomentuj opinię (1)


kristi
zwiedzający - 2 punktów

13 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-04 17:50:30
zalety: Bilet można kupić 5min.przed odjazdem
wady: Totalny chaos, nie miła obsługa, zarówno piloci jak i kierowcy, i coć świadczą usługi europejskie to poziom mega niski daleko odbiegający od standartów europejskich
opinia: Myślę, że ta firma powinna się już zwijać, to totalna porażka i choć korzystałam z niej przez kilka lat to, to co teraz zobaczyłam jadac dzisiaj, to brak słów. W polsce kara się za nie noszenie masek tylko chyba zapomniano o firmie przewozowej,, sindbad,, gdzie nie obowiazują żadne zasady po za jedną,, im więcej sardynek w puszce tym szybciej odrobimy straty,, sama już nigdy nie skorzystam i nikomu nie polece

| Skomentuj opinię (1)


10 osoby z 10 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-02 16:54:32
zalety: w akutalnej sytuacji pandemii poza tym ze autobus kursuje nie widze zadnych innych zalet
wady: kierowcy piloci bez maseczek brak kontroli pasazerow w zakresie posiadanych maseczek brak pomiarow temperatury autobusy wypchane po brzegi i wzrost ceny biletu o ok. 50%
opinia: bylam ostatnio swiadkiem w jaki a
sposob odbywa sie przyjmowanie pasazerow na poklad autobusu przypominam ze firma ta specjalizuje sie w przewozach zagranicznych Pasazewowie pod autobusem bez maseczek Pilotk przyjmujaca pasazerow bez maseczki i relawiczek kierowcy to samo z informacji uzyskanej od osoby korzystajacej z transportu wynikalo ze w autobusie nie byl przestrzegany nakaz zakrywania ust i nosa i pilot nie zwracal na to uwagi Autobus 100% oblozenia pomijam fakt przesiadek na granicy gdzie o jednej godzinie spotyka sie nawet 10 autobusow wiec ile osob z znajduje sie wowczas w jednym miejscu Jak ma sie to wszystko do restrykcji ktore jednak w dalszym ciagu nas obowiazuja Staram sie zrozumiec wlasciciela firmy i chec odrobinenia strat poniesionych w wyniku lockdown jednakze taka praktyka moze poskutowac jedynie kolejnym zamrozeniem naszej gospodarki

| Skomentuj opinię (1)


12 osoby z 13 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-20 12:05:21
zalety: Dostępna kawa lub herbata
wady: -opoznienie
-brak informacji o kolejnej przesiadce

opinia: W czasie pandemi, gdzie obowiązuje nakaz noszenia maseczek, nawet pilot chodzi po autokarze bez maseczki. Zero bezpieczenstwa. Wszyscy podczas podróży mieli maseczki ściągnięte. Jestem zawiedziona, jak można być takim ignorantem.

| Skomentuj opinię (1)


8 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-19 02:34:38
zalety: Brak
wady: W lato przez prawie całą drogę włączone ogrzewanie bardzo duszno mało miejsca niewygodni o ile sama podróż przebiegła w miarę spokojnie prosiliśmy kierowcę o wyłączenie ogrzewania ale to nic nie dało nie polecam
opinia: Nie polecam nie ma co bardzo nie wygodnie ogrzewanie w lato prośby nie spełnione naprawdę i jeżdżenie na około plus do tego

| Skomentuj opinię (1)


AdiNiedziela
zwiedzający - 2 punktów

12 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-08 17:44:15
zalety: zadnych
wady: mnóstwo
opinia: 1szy i ostatni raz. Na stronie same pozytywy a w realu masakra. Zero organizacji na stacji. Nikt nie poinformował o potrzebie rejestracji w biurze przed odjazdem. Kierowcy okropnie niemili. Bagaże rzucane i gniecione aby tylko się zmieściły. Zero informacji czy twoje siedzenie jest na dole/górze przodzie czy tyle. Ludzie nie wiedząc gdzie isc błąkali się wzajemnie na siebie wpadając. Upakowani jak sardynki bez żadnych odległości. Zero ostrożności ale przeciez ludzie się nie liczą tylko kasa. Gniazdka niesprawne wiec brak możliwości ładowania telefonu. Do łazienki nie wpuszczają bo niesprawna... ja cie p.....! I was jeszcze nie zamknęli??? Oby niedługo to nastąpiło bo bogacicie się na ludzkiej niedoli. Ludzie omijajcie z daleka

| Skomentuj opinię (2)


9 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-01 16:51:57
zalety: brak
wady: sporo
opinia: 24/6/20 jechalem z Londynu do Wroclawia ... niestety autobusem,bo wciaz obowiazywal zakaz lotow. Bilet kupilem tydzien wczesniej. Na moje szczescie po dojechaniu pociagiem na Victorie spotkalem krajana jadacego do Krakowa,ktory poinformowal mnie,ze musimy zarejestrowac sie w biurze(!) - tam poinformowano nas o numerach naszych autobusow. Przeszlismy na Green Line Station a tam rzesza Rodakow - okazalo sie, ze mniej wiecej o tej samej porze 15:30 wyrusza 7 autobusow Sindbada do Polski. Autobusy podjezdzaja jak chca a 200 osob biega w te i z powrotem,bo stacja jest spora. Po wejsciu do autobusu masakra - bedzie komplet. Przed wyjazdem jeszcze klopoty z miejscami - para z malym dzieckiem i 4 osobowa rodzina - musza siedziec razem. W koncu ruszamy. W Dover mielismy byc na 18,ale zlapalismy spore opoznienie i bylismy tam ok 19 ale tylko zeby zabrac 2 osoby i pojechalismy do Folkestone. Tam odprawa i pociag dopiero o 20:15. Autobus SETRA o bardzo niskim standardzie komfortu z nieczynna toaleta. Potem kilka bardzo krotkich przystankow i w Slubicach 2 godziny spoznienia. Nowi kierowcy - grzecznie mowiac niekulturalni - nie bede was liczyl ani nie bede na was czekal. We Wroclawiu 1,5h opoznienia. Kiedys Sindbad to byla firma - teraz to tylko strzyzenie klientow. Nigdy wiecej - omijajcie szerokim lukiem

| Skomentuj opinię (2)


14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-22 22:15:21
zalety: Nie ma żadnych tyle że autobus był punktualny i dowióżł mnie na miejsce w skandalicznych warunkach jak na epidemie koronawirusa.
wady: dużo wad, przejazd nie wart swojej ceny ponad 300 zł w jedną stronę 14 godzin w takich warunkach. Powinni zakazać tej firmie istnieć.
opinia: Masakra !!! Odradzam !! Jechałem autobusem z Niemiec do Katowic. Ludzie stłoczeni 100 procent zagęszczenia. Pasażerowie nie używają masek bo nikt od nich tego nie wymaga. Zapomnij o płynie odkarzającym przy wejsciu to jakaś ściema ! Pasażerowie chodzą po autobusie. Sprzedawca chodzi też bez maski i sprzedaje napoje i przekąski za gotówkę ! Katastrofa epidemiologiczna mam nadzieję że niczego nie podłapałem tam. W nocy z dwie osoby kaszlały w oddali jedna suchym kaszlem bardzo ciekawe... również były osoby które były pijane i piły dalej alkohol. To jest skandal napiszę do ministerstwa w tej sprawie. Jakim cudem pozwolili im na 100 proc. obłożenia i cena wzrostła o 30-40 proc. skandal za takie warunki następnym razem jadę pociągiem lub flixbusem. Odradzam !!!

| Skomentuj opinię (2)



11 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-22 16:58:13
zalety: Absolutnie żadnych
wady: Wiele
opinia: Kupując bilet na autobus z Londynu do Gdańska byłem przekonany, że przynajmniej 50% miejsc w autobusie będzie pusta - dla bezpieczeństwa. Jak bardzo się pomyliłem.. Wsiadłem do autobusu, który był wypełniony do ostatniego miejsca. Żadne zasady bezpieczeństwa nie zostały zachowane. Noszenie masek? Absolutna bzdura. Jest to jedynie zapis w regulaminie,którego nikt nie przestrzega. Autobusem nie pojechałem, straciłem 130 funtów i szczerze mówiąc nie żałuję. Nie polecam firmy Sindbad NIKOMU kto szanuję swoje zdrowie i bezpieczeństwo.

| Skomentuj opinię


14 osoby z 14 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-20 15:13:28
zalety: Zadnych...
wady: Panuje koronawirus...siedzimy jak sledzie,jeden obok drugiego,w ubikacji brak wody i jakiego kolwiek plynu...Sindbad zszedł na psy...a bilety zdrozaly 50%
opinia: Dzis tj.20.06.20 jade do Londynu,w ubikacji brak wody,nie ma zadnego plynu,ani do mycia ani do dezynfekcji...to moja ostatnia podroz z Sindbadem...Ciasno, wszystkie miejsca zajete,nie tak wyobrazalam sobie moją podróż 2tys.km

| Skomentuj opinię (2)


15 osoby z 15 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-08 15:56:23
zalety: Przed czasem
wady: Mnostwo
opinia: To był mój pierwszy i na pewno ostatni raz. Zacznę od tego, że syf okrutny! Stolik aż się lepil, na szybie "odbici" poprzedni pasażerowie, brak środków dezynfekujacych, brak jakichkolwiek zasad bezpieczeństwa kierowcy odgrodzeni,A niektórzy pasażerowie podczas wsiadania i wysiadania jeden drugiemu do kieszeni by wszedł, zero dystansu,tego też nikt nie pilnowal,pasażerowie mieli nosić maseczki,a takich była nas 4, nikt tego nie weryfikowal, brak pilota,kierowca zwracał się do pasażerów jak do bydła " macie wrócić na czas bo nie będę was liczyl". Bardzo dbam o bezpieczeństwo, gdyż jestem Key worker,i jeśli okaże się, że ten koszmar zwany podróżą mi zaszkodził,nie podaruje tego. Dwukrotnie po drodze zabierani pasażerowie z popsutych innych autokarów,więc przemiał kolejnych ludzi, oczywiście w dalszym ciągu zero zasad bezpieczeństwa, nadstan pasażerów. za mało, za krótkie postoje,dwa z nich spędziłam w kolejce do toalety, wc w autokarze gorzej niż szalet miejski. Za 900zl spodziewalam się raczej w miarę przyzwoitej podróży, takiej podróży za darmo bym nie powtórzyła, długi czas ja odchoruje.

| Skomentuj opinię (4)