Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.58 / 5.00
20% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Moni73
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-10 23:56:05
zalety: 7za
wady: Zadnych
opinia: Witam wczoraj i dzisiaj podróżowałam autokarem o numerze 81z Verony do Legnicy wspaniała obsługa mili kierowcy pani pilotka jak dobrze pamiętam miała na imię Jola super osoba wykształcona odpowiadała na każde pytanie kompetentna dbała o pasażerów.Pozniej Slubice inni kierowcy i pan pilot i tak samo wszyscy mili dbając o pasażera i jego wygody .Polecam tą firmę w 100%pozdrawiam Monika

| Skomentuj opinię


Kama1972
zwiedzający - 3 punktów

1 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-03 09:22:01
zalety: Żadnych.
wady: Ciasno,bardzo aroganckie podejście do klienta.
opinia: Miałam okazję wcześniej podróżować z firmą Sindbad,po półtora rocznej przerwie zdecydowałam się znowu wykupić bilet w firmie Sindbad,ponieważ jestem posiadaczką tzw.karty VIP Cub,która podobno daje mi różne przywileje np.wybór m-ca w autokarze,pierwszeństwo przy wsiadaniu do autokaru itd.i oto wczoraj 2.11 podróżując z firmą Sindbad z W-ia do Leer autokarem nr 67 spotkało mnie zaskoczenie.Pani tzw"pilot"o imieniu Joanna nie wywołała mnie do podejscia do autokaru jako pierwszej jak zapytałam,czy zmieniły się zasady coś odburkneła a kierowca mało nie rzucił się żeby chyba mnie pobić,wulgarny podstarzały typ.Już w autokarze,podeszła do mnie tzw"pani pilot"i tłumaczyła,wywijając laptopem przede mną powiedziała,że nie ma adnotacji co do tego że jestem posiadaczką karty VIP.Reasumując zdarzały im się wczęśniej wpadki,tego typu że autokar kiedy jechał bez kompletu pasażerów dostawałam 2 m-ca dla siebie o co trzeba było się upomnieć,bo Pani/Pan pilot zapominali o tym.Podsumowanie-dno na każdym poziomie,to nie ten Sindbad co kilka lat temu,wtedy byli stali kierowcy i piloci z empatią w tej chwili obsługa nie ma żadnej kultury,ludzie zatrudniani chyba z łapanki,zero klasy i odrażający wygląd,ubiory firmowe nieświerze.Nigdy więcej.

| Skomentuj opinię



Kama1972
zwiedzający - 3 punktów

0 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-03 09:20:57
zalety: Żadnych.
wady: Ciasno,bardzo aroganckie podejście do klienta.
opinia: Miałam okazję wcześniej podróżować z firmą Sindbad,po półtora rocznej przerwie zdecydowałam się znowu wykupić bilet w firmie Sindbad,ponieważ jestem posiadaczką tzw.karty VIP Cub,która podobno daje mi różne przywileje np.wybór m-ca w autokarze,pierwszeństwo przy wsiadaniu do autokaru itd.i oto wczoraj 2.11 podróżując z firmą Sindbad z W-ia do Leer autokarem nr 67 spotkało mnie zaskoczenie.Pani tzw"pilot"o imieniu Joanna nie wywołała mnie do podejscia do autokaru jako pierwszej jak zapytałam,czy zmieniły się zasady coś odburkneła a kierowca mało nie rzucił się żeby chyba mnie pobić,wulgarny podstarzały typ.Już w autokarze,podeszła do mnie tzw"pani pilot"i tłumaczyła,wywijając laptopem przede mną powiedziała,że nie ma adnotacji co do tego że jestem posiadaczką karty VIP.Reasumując zdarzały im się wczęśniej wpadki,tego typu że autokar kiedy jechał bez kompletu pasażerów dostawałam 2 m-ca dla siebie o co trzeba było się upomnieć,bo Pani/Pan pilot zapominali o tym.Podsumowanie-dno na każdym poziomie,to nie ten Sindbad co kilka lat temu,wtedy byli stali kierowcy i piloci z empatią w tej chwili obsługa nie ma żadnej kultury,ludzie zatrudniani chyba z łapanki,zero klasy i odrażający wygląd,ubiory firmowe nieświerze.Nigdy więcej.

| Skomentuj opinię


Kama1972
zwiedzający - 3 punktów

0 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-03 09:20:10
zalety: Żadnych.
wady: Ciasno,bardzo aroganckie podejście do klienta.
opinia: Miałam okazję wcześniej podróżować z firmą Sindbad,po półtora rocznej przerwie zdecydowałam się znowu wykupić bilet w firmie Sindbad,ponieważ jestem posiadaczką tzw.karty VIP Cub,która podobno daje mi różne przywileje np.wybór m-ca w autokarze,pierwszeństwo przy wsiadaniu do autokaru itd.i oto wczoraj 2.11 podróżując z firmą Sindbad z W-ia do Leer autokarem nr 67 spotkało mnie zaskoczenie.Pani tzw"pilot"o imieniu Joanna nie wywołała mnie do podejscia do autokaru jako pierwszej jak zapytałam,czy zmieniły się zasady coś odburkneła a kierowca mało nie rzucił się żeby chyba mnie pobić,wulgarny podstarzały typ.Już w autokarze,podeszła do mnie tzw"pani pilot"i tłumaczyła,wywijając laptopem przede mną powiedziała,że nie ma adnotacji co do tego że jestem posiadaczką karty VIP.Reasumując zdarzały im się wczęśniej wpadki,tego typu że autokar kiedy jechał bez kompletu pasażerów dostawałam 2 m-ca dla siebie o co trzeba było się upomnieć,bo Pani/Pan pilot zapominali o tym.Podsumowanie-dno na każdym poziomie,to nie ten Sindbad co kilka lat temu,wtedy byli stali kierowcy i piloci z empatią w tej chwili obsługa nie ma żadnej kultury,ludzie zatrudniani chyba z łapanki,zero klasy i odrażający wygląd,ubiory firmowe nieświerze.Nigdy więcej.

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-11-02 21:06:58
zalety: Brak
wady: Ilosc miejsca
Obsluga
opinia: Jechalam busem z Londynu do Łodzi, bus masakrycznie mały kiedy Pani halinka rozłozyla swoj fotel przede mna w zasadzie oparła sie na mojej brodzie, w zyciu czegos takiego nie widziałam na bus jadacy 24h to troche przesada, Pani 'pilot' Karina chociaz bardziej pasowało niestety Karyna bo tak właśnie się zachowywała, zrobienie herbatki to niestety dosc duzy problem dla tej Pani mozliwe ze z powodu przrkroczenia kompetencji owej kobiety, reszty nie oddaje bo się nie poczuwa, byle by robote odpierdzielic i isc spac. Opryskliwa postawa nie tylko do mnie. Kiedy juz zmierzalismy do miejsca przesiadki Pani Karyna rozdawala bilecikii na bus tutaj zostałam kolokwialnie mowiac opieprzona ponieważ dopiero w tym momencie poinformowałam Panią ze zamiast do Warszawy chciałabym do Łodzi, no dramat ludzie koło mnie zanieśli sie śmiechem. W drodze do łodzi tez problem kontrola przez inspekcje ruchu i 4h opóźnienia z powodu braku papierów przez jednego kierowcę, Pani na infolinii również niemiła i niekompetentna kto kolwiek nie zadzwonil. TRAGEDIA lepiej zapłacić 50zł wiecej i lecieć samolotem
Pani Karynce proponuje zmienic prace a potencjalnym pasażerom ODRADZAM

| Skomentuj opinię


missmorrena
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-10-21 20:34:34
zalety: długo by szukać
wady: obsługa poniżej dopuszczalnego poziomu, autokary małe, wąskie.
opinia: Wyjazd z Chambery 19 października.
Parking zamknięty od ponad 6 tygodni z powodu przebudowy, dzwonimy na infolinię aby dowiedzieć się, gdzie w takim razie stanie autobus. Pani nie wiedziała, że parking niedostępny (chociaż autokar jeździ 6 dni w tygodniu).
Rezultat, czekamy nie wiedząc czy tu czekać czy nie, bo nie ma nawet praktycznie chodnika na tej ulicy.
Autokar spóźniony 20 min. staje na jezdni na linii ciągłej, blokując tym samym ruch w centrum miasta.
Kierowcy wychodzą z autokaru, dzień dobry nie ma, ani żadnego innego słowa przy odbiorze walizki, oprócz odburkiwania typu : no daje pan tę walizkę czy nie... Ok, w złym humorze panowie. Jestem w trakcie naklejania odebranej od pilotki naklejki na bagaż, kierowca wyrywa mi walizkę z ręki kalecząc mnie przy okazji pazurami, bo to on nakleja... skąd mam wiedzieć ?
Pilotka nieprzyjemna, mruczy pod nosem, nic nie słychać bo jesteśmy na środku ulicy i ruch jak to w centrum miasta o 9 rano, krzywi się, że nie słyszymy. Na prośbę o usadzenie w danym miejscu nic nie odpowiada, robi łaskę, zapomniała że jestem klientem i zapłaciłem również za jej pracę, do której należy między innymi komfort pasażera i informowanie ? Na koniec pilotka pali papierosa na schodach autobusu, dym leci do środka, zaśmiardł cały autobus. Następnie rzuca peta na ulicę. 12 lat się rozkłada pet i to jest Francja, od 20 lat nie widziałam nikogo rzucającego peta na ulicę w tym kraju ! Wstyd i wiocha. Zyczę tej firmie, aby zjawiła się dobra konkurencja i pokazała, co to jest obsługa klienta.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-10-05 22:13:24
zalety: Rezerwacja telefoniczna, kierowcy
wady: Wszystko inne
opinia: Tata musiał dostać się z Brukseli do Polski. Nie było w Internecie innego autobusu bez telefonicznego zamówienia na dany,adres pod wskazany adres.
Do stolicy Belgii dostał się bez problemu ale, ze stacji Bruksella central do Boulevard Pacheco - przed Bruxelles Congres graniczylo z cudem... na mapie Google piszesz adres wyskakuje Ci sam innym... nikt nie wie co to jest Brucelles Congres. Dzwonię do biura... pasażer się kontaktował, został poinformowany gdzie ma być.
Mówię że nie mogę znaleźć danych na mapie.. Pani nie umie szukać proszę posłuchać mnie do końca. Słucham ok wpisuje adres przenosi mnie na inny. Pasażer się kontaktował rozmawiał z koleżanką. Ok skoro tak jak się nazywał?? "To nie istotne.." podzièkowałam za info.. po jakimś czasie Tata dzwoni. Jest na miejscu. Pani z infolinią z łaski swojej zadzwoniła zapytać czy kontaktował się z córką bo była zdenerwowana... Ale jego imie i nazwisko było nie istotne ... ciekawe wiedziała do kogo dzwonić.... Jeśli macie gdzieś jechać to nie sindbadem je§li do innego kraju wszędzie nie Belgii...
Nie polecam jeśli RODO odmawia się danych na tej podstawie nie twierdzi że to nie istotne...

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-29 18:19:30
zalety: Tylko mili kierowcy
wady: Wszystko!!
opinia: Sama nie wiem od czego zacząć. Podczas wyjazdu Warszawa-Lwów 26.09.19 o 23:00 bardzo się zdziwiliśmy jak nic nie przyjechało, wiec spytaliśmy pobliskiego, bardzo miłego kierowcę, który był Ukraińcem i też jechał na Ukrainę czy widział może tego busa, pokazując mu bilet. Jak dobrze że zorientowaliśmy się w porę! Totalnie nieoznakowany bus już wyjeżdżał z dworca zachodniego, więc czym prędzej do niego pobiegliśmy. Może i bus jak za cenę 140 zł za dwie osoby był totalna ruiną, to i tak cieszyliśmy się że mogliśmy dotrzeć do Lwowa. Pominę to, że staliśmy na granicy kilka godzin. Z powrotem w niedziele 29.09.19 wcale nie było lepiej. 6 godzin na granicy przelało nasza szale goryczy, bo nie spodziewaliśmy się aż tak długiej podróży. Finalnie wylądowaliśmy o 18 w Lublinie, gdzie o tej porze powinnismy być już w Warszawie. Gdyby nie mili ukraińscy kierowcy, dałabym sobie spokój i niestety odwołała ten wyjazd. Niestety wszystko od początku było pod górkę, a wszystko zaczęło się i skończyło na totalnej porażce z Sindbadem w roli głównej. Mimo kierowców, autobusy są straszne, obskurne, śmierdzące i do tego jest ciasno i jak w saunie. Uważam, że KAŻDY powinien przeczytać opinie o tej firmie przed podróżą, zwłaszcza tą pierwszą, ponieważ może zachować resztki rozsądku i lepiej wybrać się własnym autem lub oszczędzić sobie bezsensownego stania po kilka dobrych godzin na granicy. Szkoda, na prawdę miałam wysokie oczekiwani względem podróży, relacji polsko-ukraińskich i tego co mnie spotka, a na dzień dzisiejszy mam dość podróży do tego kraju. Oczywiście Ukraińcy to bardzo mili i życzliwi ludzie, wiec nie podłączam ich pod tą krytyczna opinie. NIE POLECAM PODRÓŻY TYM TRANSPORTEM, nawet jakby mi zapłacili, nie zdecydowałabym się na to ponownie!!!!

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-27 07:45:18
zalety: Miła obsługa i kierowcy
wady: Mała przestrzeń pomiędzy fotelami
opinia: Moja podróż z synem trwała 31 godz. Trasa z Bradford do Gdyni. Po drodze dwie przesiadki , łącznie podróż pokonaliśmy trzema autokarami. Podróż męcząca bo długa, ale taki był nasz wybór. Kierowcy jak i panie i panowie piloci bardzo pomocni , uśmiechnięci i wyrozumiali. W każdym autokarze wystarczająco często proponowano zimne bądź gorące napoje . Jeden za drugim odtwarzane filmy z przerwą jedynie w nocy co jest zrozumiałe . Bagaże dopilnowane jak należy . Toalety czyste . Naprawde chociaż bym chciała to nie mam się do czego przyczepić. Pozdrawiam załogę Sindbada z dnia 16/17 września 2019r

| Skomentuj opinię



0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-25 20:35:27
zalety: Brak
wady: Wiele
opinia: Fatalna obsługa. Prymitywna idiotka w roli pilotki. Wydzierała ryja na pasażerów. Nie wiedziałem, że tacy "ludzie" jeszcze istnieją. Szkoda gadać. Nie polecam.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-22 21:55:45
zalety: Autobus przyjechał punktualnie
wady: Wady trudno streścić w tak ograniczonym miejscu
opinia: W autobusie po prostu śmierdzi! Dyskomfort jest tak duży, że całkowicie uniemożliwia w jakimkolwiek stopni i komfortowa jazdę. Kierowcy zapytanie o problem odpowiadają, iż to zapach z toalety, z którym nie są w stanie nic zrobić. Sytuacja naprawdę kuriozalna, gdyż w autobusie ludzie muszą spędzić około 10 godzin. Pilot w trakcie powitania nowych pasażerów nadal zachęca do korzystania z toalety pokładowej, co oczywiście pogłębia problem. Jazdę sindbadem odradzam Państwu że wszystkich sił.

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-20 16:55:00
zalety: Puścili fajny film
wady: Niezliczone.
opinia: Niebywale arogancka pilotka, która już na samym początku dała znak, że wiele się później spodziewac nie można. Mianowicie, autobus godzinę spóźniony już na samym starcie - uwierzcie wtedy jeszcze zero irytacji, po Polskim PKP wyrozumiałość się naprawdę wyostrzyla. Wiadomo, ogrom ludzi, zamęt ale nastawienie Pani Oli jest wręcz groteskowe - zamiast spróbować uspokoić tłum, obraża się, siada z przodu z taką miną, że strach o cokolwiek zapytać - a jeśli się odwazysz o tak nie otrzymujesz odpowiedzi - po prostu się obraziła na pasażerów (?) swoją pracę (?) powietrze (?) - nie wiem. Następnie Pani pilotka puściła fajny film, więc stwierdziliśmy, że odpuscimy ale szczyt irytacji nastąpił w Polsce. Przerwy oczywiście po 10 minut, nie ma czasu na nic kompletnie, chcemy coś zjeść i mamy czas do 5:45. Jest godzina 5:41 a razem z mama dostałysmy taki ochrzan, za to że nie jesteśmy jeszcze w autobusie, że to się 2 głowie nie mieści.. Nasze tłumaczenia o tym że przecież mamy jeszcze czas zostały odepchniete argumentem "przecież już wszyscy siedza w autobusie". To ja się pytam po co się umawiamy na konkretną godzinę? Dodam, że o 5:45 punktualnie siedzialysmy już na swoich miejscach. I Jeszce rozumiem jakby to wszystko z kulturą.. Ale to po prostu była tam nieprzyjemna pyskowka z jej strony z tak banalnymi argumentami, że aż się śmiać chciało. Kierowcy nie lepsi, również z wyrzutami. Nie polecam, bardzo długo się jechało..chcoiaz sam. Autobus był fajny :)

| Skomentuj opinię (1)


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-19 16:00:25
zalety: Nie musisz isc na pieszo
wady: Pilnować trzeba bagażu....więc nie śpij bo bagaż ci zniknie
opinia: Nie rozumie jak kierowca może wystawić bagaż z łuku pasażera co jedzie dalej.Przeciez bagaż jest opisany.....nazwiskiem i miastem gdzie jedzie pasażer Prezesi firmy powedzcie ,płace za bilet więc dlaczego po drodze ktoś kradnie bagaż....jak podróżować i
pilnować bagażu w łuku???????

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-19 15:57:58
zalety: Koszmar
wady: Wstawiam opinie....wysyłam.....I znika jak moja walizka w sinbadzie
opinia: Wstawiam opinie....wysyłam.....I znika jak moja walizka w sinbadzie.niech mi prezesi wytłumaczą jak może wyparowac walizka w czasie podruzy.Dlaczego kierowcy nie sprawdzają komu daje bagaż z łuku...przecież to tylko minutę może dłużej bo przecież bezpieczeństwo pasażerów i bagażu to ich obowiązek...

| Skomentuj opinię (2)


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-19 15:47:22
zalety: Nie musisz isc na pieszo
wady: Pilnować trzeba bagażu....więc nie śpij bo bagaż ci zniknie
opinia: Nie rozumie jak kierowca może wystawić bagaż z łuku pasażera co jedzie dalej.Przeciez bagaż jest opisany.....nazwiskiem i miastem gdzie jedzie pasażer Prezesi firmy powedzcie ,płace za bilet więc dlaczego po drodze ktoś kradnie bagaż....jak podróżować i pilnować bagażu w łuku???????

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-19 15:36:23
zalety: Jedyna zaleta jest pilot ale kazdy
wady: Kierowcy nie zwracają uwagi jaki bagaż wydaja z luku i czy odbiera pasażer czy człowiek z ulicy
opinia: 16 lipca jadąc z Niemiec do Polski nie przypuszczalam ze kierowcy zgubia mi bagaż.Nierozumie jak może kierowca wyciągnąć walizkę nie czytając kogo i gdzie pasażer jedzie.Pracuje ciężko i po 2 mięs wracalam do domu z prezentami dla dzieci i wnukow no i w Opolu okazało się że nie ma mojej walizki.....Wyparowala w czasie podróży. STRACILAM RZECZY ZA PONAD 5 TYS ZL...A po miesiącu przyznali mi 500zl rekompensaty.Jak jeździć busem w strachu że może mi ktoś ukraść bagaż.... ????????

| Skomentuj opinię


Krool11
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-12 15:50:02
zalety: Brak zalet
wady: Chamstwo, opieszałość, lenistwo...
opinia: Nigdy więcej wolę piechotą iść niż jechać z tymi ludźmi. Rudy gruby cham i prostak kierowca pilotka bez kultury arogancka zero profesjonalizmu amatorka lezakowania. Pewno zmęczona bo przespala 3/4 podróży trwającej 32 godziny. Zero zainteresowania pasażerami. O jak była 10 min przerwa po 4 i pół godzinie jazdy to udało się tej osobie wstać żeby wydukać że jest 10 min przerwy. Cała noc bez radia nie wspomnę o tv czy dvd. Kilka słów o kierowcy rudy gruby cham. No cóż nie mam więcej nic do powiedzenia o ekipie autokaru za który zapłaciłem i nikt nie robił mi łaski jakbym miał przejazd w gratisie. Krótko mówiąc do wozu drabiniastego a nie do autokaru międzynarodowego.

No i na koniec tylko nr autokaru 295 trasa Polska - UK data wyjazdu 11.wrzesien 2019.

| Skomentuj opinię



0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-05 21:08:47
zalety: Ładowanie tel
wady: Śmierdzi z kibla
opinia: Porażka z Przeworska do Włoch 24h trzy przesiadki herbata ochydna ciasno tam jak w p..... Stare babki się rozkładają bez zgody na czyjeś nogi polki udają włoszki i pierdola przez 20godzin o makaronie co im zrobił bambusy zamawia się miejsce w biurze miesiąc wcześnie tak będziecie państwo mieli to miejsce okazuje się że wsiadasz całkiem gdzie indziej bo już zajęte bilety drogie ludzie siedzą tam jak kury na bazarze w klatkach odradzam to nie ten simbad co był kiedyś ost raz tym jechalismy

| Skomentuj opinię


0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-04 14:37:36
zalety: Brak
wady: Ogrom.
opinia: To jest jakiś koszmar. Logistycznie chaos ale najgorszą dla mnie rzeczą jest zagęszczanie miejsc w autokarze by jka najwięcej kasy zdobyć. Mam 180 cm wzrostu i jestem zaklinowany między siedzeniami. Widać, że odstępy między fotelami są różne. Cena wysoka za bilet 550pln w jedną stronę DO Londynu. Komfort żaden. Odradzam. Mnie wystawił człek z blablacar i nie miałem wyjścia ale to jest zwykle szmaciarstwo. Jadę dopiero 3h a od cias oty bolą mnie nogi.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2019-09-01 18:11:18
zalety: tylko tyle ze były gniazdka
wady: słaba organizacja obsługi
opinia: miałam okazję jechać 25.08.2019 autokarem numer 288 z Słubic do Bielska Biała . Autokar dość ze spóźniony to jechał bez pilota nie podawano żadnych napoi nie włączono żadnego filmu , kosz nie wysypywany ani razu, kierowca pierwszą przerwę zrobił po 4.5 godzinie jazdy na 10 minut potem to tylko na przystankach , ciepło klimatyzacja bardzo słaba , byłam bardzo rozczarowana a bilety wcale nie tanie ..

| Skomentuj opinię