Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.81 / 5.00
25% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

AdiNiedziela
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-08 17:44:15
zalety: zadnych
wady: mnóstwo
opinia: 1szy i ostatni raz. Na stronie same pozytywy a w realu masakra. Zero organizacji na stacji. Nikt nie poinformował o potrzebie rejestracji w biurze przed odjazdem. Kierowcy okropnie niemili. Bagaże rzucane i gniecione aby tylko się zmieściły. Zero informacji czy twoje siedzenie jest na dole/górze przodzie czy tyle. Ludzie nie wiedząc gdzie isc błąkali się wzajemnie na siebie wpadając. Upakowani jak sardynki bez żadnych odległości. Zero ostrożności ale przeciez ludzie się nie liczą tylko kasa. Gniazdka niesprawne wiec brak możliwości ładowania telefonu. Do łazienki nie wpuszczają bo niesprawna... ja cie p.....! I was jeszcze nie zamknęli??? Oby niedługo to nastąpiło bo bogacicie się na ludzkiej niedoli. Ludzie omijajcie z daleka

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-07-01 16:51:57
zalety: brak
wady: sporo
opinia: 24/6/20 jechalem z Londynu do Wroclawia ... niestety autobusem,bo wciaz obowiazywal zakaz lotow. Bilet kupilem tydzien wczesniej. Na moje szczescie po dojechaniu pociagiem na Victorie spotkalem krajana jadacego do Krakowa,ktory poinformowal mnie,ze musimy zarejestrowac sie w biurze(!) - tam poinformowano nas o numerach naszych autobusow. Przeszlismy na Green Line Station a tam rzesza Rodakow - okazalo sie, ze mniej wiecej o tej samej porze 15:30 wyrusza 7 autobusow Sindbada do Polski. Autobusy podjezdzaja jak chca a 200 osob biega w te i z powrotem,bo stacja jest spora. Po wejsciu do autobusu masakra - bedzie komplet. Przed wyjazdem jeszcze klopoty z miejscami - para z malym dzieckiem i 4 osobowa rodzina - musza siedziec razem. W koncu ruszamy. W Dover mielismy byc na 18,ale zlapalismy spore opoznienie i bylismy tam ok 19 ale tylko zeby zabrac 2 osoby i pojechalismy do Folkestone. Tam odprawa i pociag dopiero o 20:15. Autobus SETRA o bardzo niskim standardzie komfortu z nieczynna toaleta. Potem kilka bardzo krotkich przystankow i w Slubicach 2 godziny spoznienia. Nowi kierowcy - grzecznie mowiac niekulturalni - nie bede was liczyl ani nie bede na was czekal. We Wroclawiu 1,5h opoznienia. Kiedys Sindbad to byla firma - teraz to tylko strzyzenie klientow. Nigdy wiecej - omijajcie szerokim lukiem

| Skomentuj opinię (1)



4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-22 22:15:21
zalety: Nie ma żadnych tyle że autobus był punktualny i dowióżł mnie na miejsce w skandalicznych warunkach jak na epidemie koronawirusa.
wady: dużo wad, przejazd nie wart swojej ceny ponad 300 zł w jedną stronę 14 godzin w takich warunkach. Powinni zakazać tej firmie istnieć.
opinia: Masakra !!! Odradzam !! Jechałem autobusem z Niemiec do Katowic. Ludzie stłoczeni 100 procent zagęszczenia. Pasażerowie nie używają masek bo nikt od nich tego nie wymaga. Zapomnij o płynie odkarzającym przy wejsciu to jakaś ściema ! Pasażerowie chodzą po autobusie. Sprzedawca chodzi też bez maski i sprzedaje napoje i przekąski za gotówkę ! Katastrofa epidemiologiczna mam nadzieję że niczego nie podłapałem tam. W nocy z dwie osoby kaszlały w oddali jedna suchym kaszlem bardzo ciekawe... również były osoby które były pijane i piły dalej alkohol. To jest skandal napiszę do ministerstwa w tej sprawie. Jakim cudem pozwolili im na 100 proc. obłożenia i cena wzrostła o 30-40 proc. skandal za takie warunki następnym razem jadę pociągiem lub flixbusem. Odradzam !!!

| Skomentuj opinię (2)


2 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-22 16:58:13
zalety: Absolutnie żadnych
wady: Wiele
opinia: Kupując bilet na autobus z Londynu do Gdańska byłem przekonany, że przynajmniej 50% miejsc w autobusie będzie pusta - dla bezpieczeństwa. Jak bardzo się pomyliłem.. Wsiadłem do autobusu, który był wypełniony do ostatniego miejsca. Żadne zasady bezpieczeństwa nie zostały zachowane. Noszenie masek? Absolutna bzdura. Jest to jedynie zapis w regulaminie,którego nikt nie przestrzega. Autobusem nie pojechałem, straciłem 130 funtów i szczerze mówiąc nie żałuję. Nie polecam firmy Sindbad NIKOMU kto szanuję swoje zdrowie i bezpieczeństwo.

| Skomentuj opinię


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-20 15:13:28
zalety: Zadnych...
wady: Panuje koronawirus...siedzimy jak sledzie,jeden obok drugiego,w ubikacji brak wody i jakiego kolwiek plynu...Sindbad zszedł na psy...a bilety zdrozaly 50%
opinia: Dzis tj.20.06.20 jade do Londynu,w ubikacji brak wody,nie ma zadnego plynu,ani do mycia ani do dezynfekcji...to moja ostatnia podroz z Sindbadem...Ciasno, wszystkie miejsca zajete,nie tak wyobrazalam sobie moją podróż 2tys.km

| Skomentuj opinię (2)


5 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-08 15:56:23
zalety: Przed czasem
wady: Mnostwo
opinia: To był mój pierwszy i na pewno ostatni raz. Zacznę od tego, że syf okrutny! Stolik aż się lepil, na szybie "odbici" poprzedni pasażerowie, brak środków dezynfekujacych, brak jakichkolwiek zasad bezpieczeństwa kierowcy odgrodzeni,A niektórzy pasażerowie podczas wsiadania i wysiadania jeden drugiemu do kieszeni by wszedł, zero dystansu,tego też nikt nie pilnowal,pasażerowie mieli nosić maseczki,a takich była nas 4, nikt tego nie weryfikowal, brak pilota,kierowca zwracał się do pasażerów jak do bydła " macie wrócić na czas bo nie będę was liczyl". Bardzo dbam o bezpieczeństwo, gdyż jestem Key worker,i jeśli okaże się, że ten koszmar zwany podróżą mi zaszkodził,nie podaruje tego. Dwukrotnie po drodze zabierani pasażerowie z popsutych innych autokarów,więc przemiał kolejnych ludzi, oczywiście w dalszym ciągu zero zasad bezpieczeństwa, nadstan pasażerów. za mało, za krótkie postoje,dwa z nich spędziłam w kolejce do toalety, wc w autokarze gorzej niż szalet miejski. Za 900zl spodziewalam się raczej w miarę przyzwoitej podróży, takiej podróży za darmo bym nie powtórzyła, długi czas ja odchoruje.

| Skomentuj opinię (3)


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-06 23:02:23
zalety: Zero
wady: Tysiące
opinia: Masakra , nic się nie zmieniło ostatnie wpisy to to samo co dzisiaj doświadczam w autobusie do Londynu . Okropny pilot wredny , zarozumiały i arogancki , zero informacji , środków dezynfekujących brak , maseczek na pyskach podróżnych jak i obsługi brak , nikt nie dba o bezpieczeństwo . Kierowcy odgrodzeni folią , chyba się boja , a podróżni jak bydło , zapłacili i nikogo nie obchodzi w jakich warunkach i komforcie psychicznym podróżują . Sindbad zmienił się w dojarkę , wykorzystuje pandemie i doi ile wlezie , podróżnych ma za nic . Nie polecam tej firmy i nigdy już z niej nie skorzystam nawet gdybym miała na pieszo do pl wracać . MASAKRA

| Skomentuj opinię (4)


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-03 12:00:53
zalety: Brak
wady: Nie miła obsługa.
opinia: Nie Polecam. Musiałam dopłacić do biletu dodotakowe pieniądze mini że już bilet miałam zakupiony. Wprowadzają klienta w błąd. Brak kultury ze strony obsługi biura. Nie polecam

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-06-02 16:49:54
zalety: Brak
wady: Nie przyjemna obsługa.
opinia: Nie Polecam. Dzień przed wyjazdem dostałam informację że muszę dopłacić do biletu dodatkowe 190 zł. Na moje pytanie dlaczego Pani odpowiedziała tak jest i już albo place albo nie jadę. Po stawieniu się na przystanku autobusowym Kierowca autobusu poinformował mnie że muszę dopłacić dodatkowe 240 zł. Sprzedają bilety a po dwóch tygodniach od sprzedaży zmieniaja sobie ceny jak im się podoba.

| Skomentuj opinię



3 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-05-13 10:23:43
zalety: W obecnej chwili nie ma !
wady: Bardzo dużo !
opinia: Jechałam kursem z Aachen dn.09.05.2020 r. o godz.17.15, nr.164 autokaru.
Do biletu, który miałam już opłacony OPEN musiałam dopłacić ponad 130 zł - bez pokwitowania !
W związku z koronawirusem miały być zachowane szczególne środki ostrożności. Niestety ludzie jechali bez maseczek lub ze zdjętymi, nikt na to nie zwracał uwagi. Pilot widział i nic nie mówił. Ogólnie autokar piętrowy na górze nie miał nawet przetartych stolików i kosza na śmieci,środków dezynfekujących nie widziałam. Opóżnienie po drodze okropne, pomimo zapewnień przy zakupie biletu i w e-mailu, że podróż bezprzesiadkowa, oczywiście przesiadka w Słubicach.
W nastepnym autokarze w kierunku Wejcherowa nr.221
na pokładzie już byli pasażerowie, niektórzy pod dużym wpływem alkoholu, zachowywali sie bardzo głośno, wulgarnie, chodzili i zaczepiali innych podróżnych. Oczywiście żaden nie miał obowiązkowej maseczki, dużo innych pasażerów również nie miała masek. Ogólne opóznienie wyniosło kilka godzin.
W toalecie własne chusteczki higieniczne i środki odkażające potrzebne bo innych nie było.
Ogólnie podróz - MASAKRA !!! Nie polecam , pomimo że wczesniej nie raz korzystałam.
Może szef tej firmy zainteresuje się bardziej warunkami na pokładach autokarów niż pieniędzmi, które pasażerowie płacą.

| Skomentuj opinię (3)


Lenixqx
zwiedzający - 2 punktów

2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-04-29 12:23:41
zalety: Nie ma
wady: Są i to dużo
opinia: Zakupiłem bilet, okazało się, że nie mogę jechać. Zadzwoniłem do biura i chciałem anulować bilet, a oni powiedzieli mi że nie oddadzą mi pieniędzy. Masakra co to za obsługa. Nie normalni, że pieniędzy nie chcą oddać.

| Skomentuj opinię


ewelinaw
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-04-17 19:18:02
zalety: Nie ma
wady: Wszystko
opinia: Takie oto uwagi wysłałam do biura klienta:

Chciałbym podzielić się z państwem pewnymi uwagami co do servisu i stanu autokaru którym jechaliśmy do Londynu. nigdy nie miałam problemu z tą firmą dlatego wybrałam ją ponownie .Rozumiem także ze w dzisiejszych czasach gdzie Koronawirus szaleje,wszyscy chcą dostać się do domów nie jest łatwe by zadowolić wszystkich jednak to co spotkało mnie ...bardzo mnie poirytowalo i skłoniło do napisania tej wiadomości tym bardziej że za sam bilet zapłaciłam 519 zł.Zarezerwowalam bilet Łódź-Londyn na 18.03 wyjazd 1:30.autobus był o czasie..ogolnie wszystko przebiegało ok .Bardzo niemiła pani ponieszala którym autobus jedzie gdzie czy to Luton czy to Londyn...czy gdzie indziej co wywołało zamieszanie tysiące pytan i jeszcze bardziej poirytowalo pasażerów. ruszylismy...zaliczylismy wszystkie przystanki wymienione na liście...podroz przebiegala ok...zostalismy powiadomieni ze nie Bedzie z nami pilotów...to zrozumiałe w tej sytuacji podczas epidemii.nastepnym problemem była toaleta. od początku podróży do samej jej końca nie było bieżącej wody ani papieru toaletowego...przez równe 22h podróżnicy używali własnych chusteczek i Zelów antybakteryjny po skorzystaniu z autokarowe toalety.gdy znaleźliśmy się już w Folkstone uk następny przystanek maidstone Services gdzie miałam wysiąść i skończyć podróż gdyż mieszkam w kent .oczywiscie kierowca wiedział o tym iż tam wysiadam gdyż poinfirmowalam go o tym 25 min przed dotarciem do stacji Maidstone Services poza tym ten przystanek widniał na liście! kierowca powiedział że tak...zatrzyma się i będę mogła spokojnie opuścić autokar.jakie było moje zdziwienie i wściekłość gdy dosłownie minutę przed zjazdem na przystanek kierowca oglosil że NIE ZATRZYMUJEMY SIĘ!!!! gdyż transfery czekaj na London Victoria a my mamy opóźnienie. serio??? a więc...moja podwòzka którą już czekała na mnie na przystanku musiała byc odwołana...oczywiscie tak czy siak musiałam zapłacić £39 za wykonaną usługę z której nie skorzystałam bo kierowca okazał.sie bezczelnym kłamcą. musiałam siedzieć w autokarze przez następne 1.45 h jadąc do Londynu centrum epidemii koronawirusa w uk...a chciałam tego uniknąć gdyż jestem w 2 miesiącu ciąży i znajdowanie się w takim otoczeniu raczej nie jest wskazane !!? Na London Victoria znaleźliśmy się o 10:45...czyli nie byliśmy spoznieni. Po opuszczeniu autobusu udałam się na stację kolejową z ogromną walizka i 2 torbami ( podrozowalam sama) gdzie musiałam wydać kolejne £17 by dotrzec do domu co zajęło mi kolejne 1.25 h!! jeśli ktoś nie zajmie się to sprawa jestem gotowa opublicznic to na fb .chcialabym prosić o zwrócenie kosztów £56 ,które musiałam zapłacić gdyż kierowca był zbyt leniwy by zatrzymać się na stacji .mam nadzieję że zrozumiecie sytuację w jakiej się znalazłam nie z mojej winy i sam koszt biletu 519 zł obowiązuje do podstawowych standardowych warunków których niestety nie mieliśmy w naszym autokarze. oczywiscie jeśli zechcecie więcej opinii na ten temat mam świadków którzy poprą mnie i napiszą co widzieli.czekam na odpowiedź od Państwa.



MASAKRA!!!! Dziś dostałam odpowiedź po miesiącu ....że kierowcy nie zajmują się toaletami hahaha.Kompletna ignorancja. Nie chodziło mi głównie o toalety tylko o sytuację opisaną wyżej! Totalnie szambo nie przewoźnik! Udlawcie sie tymi pieniędzmi.

| Skomentuj opinię (1)


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-31 09:01:32
zalety: Ok wróciłem do domu
wady: Pełen autokar w czasie epidemii koronawirusa
opinia: Jechałem ostatnim kursem z Niemiec w piątek 27 marca.Posiadałem bilet powrotny open, więc dzwoniąc na infolinię dobę przed planowanym powrotem, transport powrotny powinien być mi zapewniony. Tymczasem dzwoniąc w środę z chęcią powrotu w czwartek, informowany byłem o braku miejsc, przez trzy kolejne panie, oczywiście po uprzednim sprawdzeniu. Prawda jest taka, iż, jak sami pisali dramatycznie spadła ilość podróżujących, zawieszono kurs czwartkowy, co potwierdził jeden z pasażerów. Na przystanku przesiadkowym w Słubicach, pojawiło się tylko pięć autokarów, gdzie normalnie w środku tygodnia jest ich dziesięć. Okazuje się, że rentownie musi być, bez względu na panującą epidemię i przepisy typu odstępy pomiędzy pasażerami autokary były pełne. Wróciłem do domu, siedzę na kwarantannie i czekam jak to się rozwinie.

| Skomentuj opinię


Dezert
zwiedzający - 2 punktów

1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-30 09:50:28
zalety: Dowieziono człowieka do celu
wady: Brak wyobraźni
opinia: Generalnie nie jestem sympatykiem długich podróży autobusowych. Sytuacja jednak zmusiła. Loty odwołano i nie miałem wyboru. Pierwsze co zauważyłem to brak jakiejkolwiek dezynfekcji autokaru. Już w Lublinie (autokar relacji Zamość - Londyn z tablicami OP3178F) z brudnymi, obklejonymi ludzkim potem, naskórkiem i włosami prawie wszystkimi szybami. Pierwsi kierowcy bardzo poczciwi. Gorzej było od granicy. Byliśmy zmuszani wręcz do korzystania z publicznych_płatnych toalet, których stan nie przypominał mi niczego co już w życiu widziałem. Smród, bród i pełno zarazków. A najgorzej to było w tunelu. Gdy ktoś ośmielił się skorzystać z toalety w autokarze spotykał się z uwagą typu: "mówiłem wam, że korzystamy z toalet publicznych ale wy macie własny rozum". Totalny brak wyobraźni personelu. Gdy ktoś jedzie z za granicy albo za granicę gdzie szaleje virus, powinno się unikać takich miejsc jak ognia. Powinno się zachęcać do pozostania w autokarze, a do wyjścia jedynie wyprostować nogi lub zapalić. Tymczasem nie było ani słowa o zagrożeniu, przeciwnie była zachęta do robienia zakupów po drodze... Osobiście uważam, że znaczna część zakażeń pochodzi właśnie z tego typu niefrasobliwości i braku wyobrażni.

| Skomentuj opinię


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-26 08:36:36
zalety: mądre postępowanie
wady: nie
opinia: Widzialam ze sindbad zawiesił teraz wszystkie swoje kursy ze względu na panującą sytuację. Myślę, że to bardzo dobre posunięcie. Ci co mieli wrócic to już wrócili, a bezpieczeństwo i zdrowie jest najważniejsze. Bardzo popieram ich decyzje i mam nadzieje, ze szybko do nas znów wrócą

| Skomentuj opinię (1)


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-25 09:12:14
zalety: Nie wiem
wady: Nie wiem
opinia: Ogólnie jeździłam z Sindbadem dosyć często, nie wiem jak to teraz wygląda, bo z domu się nie ruszam, ale generalnie nigdy nie miałam problemów z przejazdami z nimi, nawet jeśli były to długodystansowe przejazdy. Obsługa miła, skora do rozwiązywania problemów.

| Skomentuj opinię


2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-24 13:30:18
zalety: czystosc
wady: nie
opinia: ogólnie uważam, że sindbad zasługuje na props ze względu na to jak się zachowują teraz w obliczu epidemii. wszystko dopiete na ostatni guzik, bezpiecznie, czysto, tak jak byc powinno. Ze spokojem można podróżować jak jest taka koniecznosc, bardzo na plus.

| Skomentuj opinię (1)



1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-23 09:11:04
zalety: ok
wady: brak
opinia: Najlepszy polski przewoźnik bez dwóch zdań. Nigdy mnie nie zawiódł, zawsze jest czysto, przyjemnie i wygodnie. Na dłuższe trasy zawsze jakis film, zawsze można sobie też laptopa podłaczyć, na internecie posiedziec. Ogólnie jest dobrze i fajnie z nimi podróżować

| Skomentuj opinię (3)


Aniamirek10
zwiedzający - 2 punktów

4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-20 18:11:53
zalety: Żadnych
wady: Brud i smród. Bardzo nie wygodnie i ciasno.
opinia: Wyjazd dnia 18.03.20 z Sindbad można nazwać koszmarem.
Autobus postawiono w porcie Swiecko do Nottingham który przywiózł wcześniej innych ludzi do portu aby się poprzesiadali na inne autobusy. Nie został zdezyfekowany w czasie gdy panuje koronawirus nie sprzatniety toaleta brudna i smierdzaca 1 rolka papieru na tak długą trasę żadnego mydła nic. Autobus którym jechaliśmy to jakaś porażka zwykły autobus tylko z smierdzacym kablem. Na tak długą trasę dano taki pojazd przestrzeń między siedzeniami mniejsza niż w samolocie niewygodny wydłużony i nadający się na przejazdy krajowe a nie na tak daleką trasę za takie pieniądze które skasowali.
Poprostu zdarli z ludzi kasę podstawiajac byle autobus. Mam nadzieję że nie będę musiała już nigdy korzystać z ich usług! !!

| Skomentuj opinię (1)


1 osoby z 1 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-03-20 15:51:37
zalety: zalety
wady: wady
opinia: Porządny przewoźnik, nasz rodzimy, co dla mnie jako patrioty też jest istotne. mając wybór, zawsze wybiorę sindbada i zdania póki co nie zmieniam

| Skomentuj opinię (1)