Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.77 / 5.00
24% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Ronert
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-16 19:59:37
zalety: Mila Pani opiekunka na trasie Wroclaw - Terminal
wady: Brak dystansu spolecznego brudna toaleta brak wody w kranie
opinia: Jechalem tym przewoznikiem w dniu 28.11.20 do Londynu .To byl po prostu skandal ludzie bez maseczek przemieszczali sie po calym autobusie upchani jak sledzie 0 ale to 0 dystansu .Niektore osoby kaszlaly i byly bez maseczek .Nawet osoba ( kierowca ) chodzil po autobusie bez maseczki przynajmniej raz . Toaleta byla brudna przez cala droge mimo iz miala byc umyta w Terminalu ( przeladunkowym ) nie mozna bylo umyc rak bo nie dzialal kran w toalecie .Myslalem ze tak znana firma jak Sindbad dba o ludzi ( pasazerow ) ale wydaje mi sie ze chodzi tu tylko o kase . Ciekawe ilu ludzi dostalo po tej podrozy COVID 19 Moze sie ktos odezwie ?

| Skomentuj opinię


Anastazja1
zwiedzający - 1 punktów

0 osoby z 0 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-12 13:38:45
zalety: Brak
wady: Cała firma jest jedna wielka pomyłka

opinia: Witam. W piątek 8 stycznia 2021 niestety ale podróżowałam z Wrocławia do Luxembourga z przewoźnikiem Sindbad. Już we Wrocławiu zaczęły się problemy z autokarem linii 54. Okazało się, ze została wezwana policja z powodu nie przestrzegania nakazu zapełnienia 50% miejsc na terenie Polski. Z tego powodu grupa osób, która miała wsiadać we Wrocławiu (w tym ja) zostały ulokowane do innego autokaru i do podstawionego busa. Oczywiście byli opóźnienie.
Mimo iż, zakupiłam bilet bezpośredni, miałam 2 przesiadki.
Autokar do Frankrurtu był przepełniony. Nie było przerw na trasie bo kierowca musiał nadrobić stracony czas.
Cena biletu o wiele droższa niż zazwyczaj.
Ta firma nadaje się do utylizacji. Chodzi im tyko i zysk, byle zapełnić autokar i dojechać jakoś do celu upchany jak bydlo.
Jechałam może z 3 razy tym czymś ale nigdy więcej. Zawsze były jakieś problemu ale tym razem tego było za wiele.
Niestety zdecydowałam się tym razem jechać tylko dlatego ze nie miałam innego transportu na ten dzień.
Odradzam podróżowanie z tym ”przewoźnikiem”. Gdy tylko sytuacja się unormuje, polecam samolot lub blabla car. Wszystko byle nie to.

| Skomentuj opinię



2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-07 13:43:25
zalety: brak
wady: za dużo przesiadek, nic nie wiadomo co i jak, chaos
opinia: jechałam Sindbadem 1 szego stycznia z Polski do Niemiec, kierowca z busa Sindbada, który dowoził mnie do Brzegu na przesiadkę próbował wymusił zapłatę za bagaż, zawsze mam ten sam i nigdy wcześniej nie płaciłam. Hamstwo. Po przesiadce okazało się, że jedzie pełny autokar ludzi (gdzie tu są jakieś przepisy odnośnie odstępu itd.). Później kolejna przesiadka o 8mej rano w Dortmundzie, a po przyjeździe do miasta docelowego pan kierowca nie raczył nawet wyciągnąć mojej walizki, musiałam to zrobić sama. a bilet droższy z 440zł na 595zł. tylko za co ...

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-07 10:43:11
zalety: Autobus przyjechał i dojechał.
wady: Nieskończona lista.
opinia: Jechałam również pierwszy raz tydzień temu i było to ochydne przeżycie. Kierowcy nie sympatyczni, nie bardzo pilnowali, czy wszyscy wrócili z postoju, a na dodatek jeden z kierowców POBIERAŁ OPŁATY NA OKO za nadbagaż BEZ ŻADNEGO rachunku, potwierdzenia, wszystko do kieszeni. Autokary stare, połamane stoliki i podnóżki. Toalety w stanie karygodnym, ani razu nie sprzątane. Po przesiadce na granicy w Słubicach miejsca miały być przydzielane, co oczywiście okazało się nie prawdą i powodowało straszne zamieszanie. Firma pokazała zero kultury podróżowania. Oczywiście o zasadach higieny dotyczących COVID19 nawet nie ma co wspominać, bo autobus był przepełniony i żaden z kierowców nawet nie pomyślał o egzekwowaniu noszenia maseczek w autobusie. Nie polecam.

| Skomentuj opinię


Anik1234
zwiedzający - 1 punktów

3 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2021-01-04 15:53:59
zalety: Brak
wady: Kultura osobista
opinia: Witam
W sobotę jechałam z mężem sinbadem z Przemyśla do Londynu numer autobusu 300. Jednego jestem pewna korzystałam pierwszy i ostatni raz z takiego przewoźnika. Kierowca był bardzo nieuprzejmy, niemiło wręcz antypatyczny. Zwracał się do pasażerów używając slow cytuje won mi z autobusu wynocha itp. Najbardziej zal mi kobiety która podróżowała z dzieckiem a kierowca bezpodstawnie zaczął krzyczeć używając slow uciekac poszla mi z tego autobusu . Myślę, że pan z Przemyśla powinien zostać wysłany na szkolenie dotyczące kultury osobistej. Nie mówiąc już o sytuacji gdzie zostalo odmówione mi wydanie stacje wcześniej bagazu. Jest to skandal gdzie podkreśliłam ze wysiadam wraz z mężem na Maidstone Services . Moja kuzynka i jej mąż zostali upokorzeni i obrazani wulgaryzmami w ich kierunku. BARDZO NIE POLECAM !!!

| Skomentuj opinię


Gosiagosiagosia
zwiedzający - 2 punktów

6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-12-30 18:06:13
zalety: Żadnych zalet
wady: Kierowcy bardzo nie mili autokar przepełniony
opinia: Bardzo nie mili kierowcy gdy dzwoniłam do biura zapewniała mnie pani ze w autokarze są odstępy ze każdy pasażer siedzi sam a jednak tak nie było pomimo ze na bilecie mnialam zaznaczone ze moje miejsce jest koło męża nie wzięli tego pod wzgląd telewizor grał do 24 w nocy bardzo głośno gdy zwróciłam uwagę u kierowcy o wyłączenie odpowiedział ze jeżeli mi nie pasuje mogę iść na pieszo

| Skomentuj opinię (1)


kazik4
zwiedzający - 2 punktów

3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-12-30 14:52:19
zalety: zadnych
wady: Zadnego bezpieczenstwa podrózy,pełen autobus,wysoka cena biletów nieadekwatna do warunków panujących w autokarze.Nie miła obsługa.
opinia: Podrózowałem z żoną ,jesteśmy zbulwersowani jak w takich warunkach mozna przewozic pasażerów w czasie pandemii,czuliśmy zagrozenie , ,ponieważ większośc pasażerów nie miała maseczek ,kierowcy mieli wszystko gdzieś,to oni nie powinni do autobusu wpuszczać ludzi bez maseczek,jedyne co ich interesowało to że nie bedą na nikogo czekać w czasie przerwy.Autobus wypełniony po brzegi,gdzie jakiekolwiek odkażanie nawet szkoda im wydać parę złotych na płyn do dezynfekcji rąk,dobrze ze miałem swoję środki.Dziwię sie kto pozwolił tej pseudofirmie przewozic pasażerów.Nigdy więcej

| Skomentuj opinię


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-12-14 08:46:25
zalety: Autobus przyjechał.
wady: Kierowca wymusił opłatę za bagaż bez wydania paragonu- 10 euro. Trasa z Amsterdamu do Krakowa z trzema przesiadkami. Niehonorowanie ulg ustanowionych przez ustawodawcę dla osób niepełnosprawnych w stopniu znacznym. Na stacji przesiadkowej w Opolu biuro czynne od godziny 9:00, choć ta sama Pani obsługuje w tym samym okienku kasę, która jest czynna całą dobę. Nie uwzględnienie reklamacji. Pani z infolinii nie chciała podać swojego nazwiska. Odmówiono mi możliwości nagrywania rozmowy, choć w trosce o najwyższą jakość usług "Sindbad" rozmowy są nagrywane przez przewoźnika. Brak wymaganego dystansu społecznego w autokarze.
Ogólnie nie polecam.
opinia: Jeżeli jest więcej osób z niepełnosprawnością w stopniu znacznym którym przewoźnik "Sindbad" odmówił naliczenia ceny biletu z pominięciem ustawowej zniżki, bardzo proszę o kontakt e-mail: afil@poczta.fm. Zamierzam poruszyć tę sprawę u rzecznika praw konsumentów.

| Skomentuj opinię (3)


4 osoby z 4 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-12-12 21:01:07
zalety: Brak zalet
wady: Zbyt wiele
opinia: Nie polecam przewoznika nikomu kto szanuje swoj, czas, pieniadze i zdrowie. Firma ukierunkowana i zdeterminowana na zysk w nosie ma komfort i zdrowie wlasnych klientow. Pomijajac juz zatem kwestie kultury osobistej pracowników oraz opóźnien o ktorych wspominali juz inni w niepochlebnych opiniach chcialabym poruszyc j3szcze jedna sprawe. Nie do konca rozumiem jak w dobie pandemii mozna przewozic ludzi upchnietych jak sardynki bez zachowania norm bezpieczenstwa ktore obowiazuja w kazdym innym miejscu? Co z dystansem 1m?podczas kupna biletu przewoznik oferuje i zapewnia gwarancje bezpieczn3j podrozy, guzik prawda. Zamiast tego zostalam wbrew wlasnej woli usadzona obok nieznanej mi osoby w ponad 20godzinn3j podrozy, gratuluje! Na pewno juz nigdy nie skorzystam z uslug tej firmej ba bede ja wszytskim stanowczo odradzac!

| Skomentuj opinię



2 osoby z 2 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-11-13 20:31:22
zalety: brak zalet
wady: niemiła obsługa wręcz opryskliwa, brak pilotów
opinia: Od wielu lat korzystaliśmy z usług Sinbada. Jakość obsługi roku na rok jest coraz gorsza. W chwili obecnej pasażerowie podróżują jak za karę pomimo wysokich cen biletów. Przez wiele godzin podróży czasami nawet nie ma w autobusie pilotów. Pasażer właściwe jest traktowany jak intruz a taka osoba która ma odwagę jeszcze o coś zapytać musi liczyć się z tym, że odpowiedź zostanie mu udzielona w sposób opryskliwy. Sinbad schodzi na ,,PSY,,

| Skomentuj opinię (1)


3 osoby z 3 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-10-22 12:01:50
zalety: Nie ma zalet
wady: Autobusy niewygodne, niemiła obsługa pilota, wymuszanie opłaty za nadbagaż.
opinia: Korzystam z usług Sinbada od 10 lat. Jakość obsługi oraz tabor z roku na rok jest coraz gorszy.Ostatni raz jechałam z Kętrzyna do Kassel 20.10.2020, odczułam , że pasażer na pokładzie jest traktowany jak intruz, Panowie piloci pracują za karę, kierowca jechał brawurowo, liczne ostre hamowania. Panowie kierowcy wymuszają dodatkową opłatę za nadbagaż, nie dając potwierdzenia, Pilot autobusu 150 zignorował upomnienie przez pasażerkę o konieczności nakładania maski.Wyrażnie na pokładzie czuć było pity alkochol, na co pilot nie reagował.Sinbad schodzi na ,,PSY,,

| Skomentuj opinię


7 osoby z 8 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-20 09:56:59
zalety: Żadna zaletą
wady: Brak stuardesy i żadnej uwagi.
opinia: Co się dzieje z tymi autokarami ....wczoraj mąż jechał niestety obsługi żadnej miał ich wszystkich w dupie. Zero biletu do jakiego autokaru mają się przesiąść ...co za brak empatii do ludzi . Albo autokar jedzie rozwalony albo jedzie BUC i nawet nie zainteresuje się ludźmi. Tyle się płaci za bilet przecież .

| Skomentuj opinię (1)


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-15 18:25:30
zalety: .
wady: .
opinia: 220autobus.W uwagach było zaznaczone,że miejsce z przodu.Pilotka dała miejsce 22 koło łazienki,gdy zwróciłam uwagę głupio się uśmiechnęła.Z przodu wszystkie miejsca były wolne.Bardziej zainteresowana kierowcami.

| Skomentuj opinię


5 osoby z 5 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-09-12 09:29:54
zalety: Ogólnie że autobus przyjechał.
wady: 3/4 osób w busie bez maseczek.
Brak jakiejkolwiek informacji o spóźnieniu 30 min.
Nietrzymanie się rozkładu jazdy, pusta droga, a pomimo tego 1 h spóźnienia.
opinia: Przejazd z Darmstadt do Zabrza.
Spóźniony 30 min, żadnej informacji musiałem sam dzwonic i się dopytywać czy bus przyjedzie.
Spóźniony na przesiadce, po zapytaniu pilotki czy mamy spóźnienie, Pani odpowiedziała że nie... W drugim busie już do Zabrza okazało się że nie będziemy o 9.30 tylko o 10.30... Zero informacji że jestesmy spóźnieni, jakby to norma była że godzinę później przyjedziesz(zapewne wychodzą z założenia że masz się cieszyć że w ogóle dojechłeś). Najlepsze w tym że trasa była pusta, żadnych korków nic... Tyle niepotrzebnych przerw po drodze...

Większość osób w busie bez maseczek, żadnej kontroli nic...
Ostatecznje wyleczyłem się z Sindbada. Odradzam tego przewoźnika.

| Skomentuj opinię


Andzix
zwiedzający - 2 punktów

6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-25 21:12:32
zalety: Bezpieczna i w miarę szybka podróż
wady: Trochę ich jest
opinia: Jechałam Sindbad relacja (Aachen-Bydgoszcz) autokar 136... Dnia 24/25.08.2020. Podróż ogólnie przebiegla bardzo dobrze, bez opóźnień nawet 1.5 przed czasem. Bravo. Przemiła obsługa. Pozdrawiam panią pilotkę :) Ale też są minusy, nie wszyscy pasażerowie przestrzegali zasad bezpieczeństwa (brak dezynfekcji, brak maski...) nie wygodne siedzenia (mało miejsca) autokar był momentami zapchany tak, że bardzo ciężko było się ruszyć(brak przestrzeni osobistej) No i najważniejsza kwestia przy odbiorze walizki zauważyłam (po odjeździe autokaru) ze jest ona uszkodzona (pękła w jednym miejscu od ciężaru innych walizek).. Także są plusy i minusy. Jeszcze nie wiem czy skorzystam ponownie z usług Sindbad.

| Skomentuj opinię (1)


6 osoby z 6 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-23 18:47:15
zalety: Super Pilotka Pani Ania.
Mili i pomocni Panowie kierowcy.
wady: Brak.
opinia: Serdeczne podziękowania dla Pani Ani Pilotki z autobusu nr 20 Dortmund- Opole w dniu 22.08.2020 Bardzo miła,sympatyczna, opiekuńcza kobietka.Swoją pracę wykonuje z pasją.
Trasa nie była łatwa przez stłuczkę ktorą mieliśmy i niecierpliwość pasażerów. Pani Ani, ani na chwilkę nie zszedł uśmiech z twarzy. Bardzo dziękuję. Pasazerka z nr siedzenia 26 :-)

| Skomentuj opinię


7 osoby z 7 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-23 00:08:01
zalety: Miejsca siedzace
wady: 12 godzin do granicy.5 h czekania w niemczech na drugi autokar ponieważ pierwszy odmowil dalszej współpracy w polowie niemczech
opinia: Ogl to mocne 1/5 nigdy wiecej nie pojade sindbadem i szczerze odradzam innym ale za to moge polecic flix busa nigdy nie mialem z nim problemow

| Skomentuj opinię (1)



8 osoby z 9 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-19 14:18:15
zalety: Nie kapie na głowę . Dach nie cieknie
wady: Podwyżki cen biletów przez epidemie ale jakość usług tragiczna. Autokar podwójny, wszyscy bez maseczek. Żadnych standardów . I czas jazdy dłuższy niż na bilecie.
opinia: Podwyżki cen biletów przez epidemie ale jakość usług tragiczna. Autokar podwójny, wszyscy bez maseczek. Żadnych standardów . I czas jazdy dłuższy niż na bilecie.

| Skomentuj opinię (3)


11 osoby z 11 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-15 19:06:16
zalety: brak
wady: ---
opinia: nie polecam szczególnie teraz ponieważ większość pasażerów nie przestrzega zasad higieny to znaczy nie zakładają maseczek a osoby które mają maseczki są wyśmiewane właściwie to nie ma się co dziwić to tak zwane polskie bydło .
Oczywiście autobus cały zajebany ścisk normalnie katastrofa .

| Skomentuj opinię


11 osoby z 12 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2020-08-05 09:34:08
zalety: tanio
wady: chamska obsługa

opinia: Jechałem kiedyś zarówno z Polski do Anglii jak i z powrotem. Niestety, o ile pierwszy przejazd jeszcze był ok, drugi był po prostu tragiczny. Chamski kierowca, chamscy pasażerowie. Z racji tego, że ktoś na mój temat plotkował jako o nożowniku, kierowca bez mojej zgody, pod moją nieobecność wyjął ze schowka moją torbę i ją przeszukał, a raczej wysypał całość na ziemię, w obecności innych. W dodatku radzę zapomnieć o takich normalnych wydawać się mogło rzeczach jak komfortowy przejazd. Smród puszczanych bąków, przepychanie się innych, kierowca szantażujący wyrzuceniem z autokaru przy upomnieniu, że nie ma prawa zaglądać do torby pasażera bez jego pozwolenia. Zasłużone 1 i odradzam każdemu tą firmę.

| Skomentuj opinię (1)