Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.57 / 5.00
21% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

3598 osoby z 6383 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-01-20 21:23:17
zalety: Nie ma.
wady: - Chamska obsługa ("niesympatyczna" to mało)
- Niewiarygodne opóźnienia
- Zupełny brak kompetencji (kierowca zgubił się trzy razy, przez co straciliśmy ponad 2 godziny)
- Zepsuta klimatyzacja i ubikacja w autobusie
opinia: NIKOMU NIGDY NIE POLECAM JAZDY SINDBADEM. BYŁ TO NAJGORSZY WYJAZD W MOIM (I MOJEJ KOLEŻANKI)ŻYCIU. Obsługa KOSZMARNA, do tej pory popadam w złość kiedy przypominam sobie jak kierowca mnie wyśmiał, gdy zapytałam kiedy będziemy na miejscu (mieliśmy 3 i pół godziny opóźnienia). "Będziemy jak dojedziemy" - taka była jego odpowiedź. Ogólne chamstwo ze strony obsługi doprowadzało nas do szału, w dodatku z "łazienki" śmierdziało przez całą drogę, klimatyzacja albo była za mocna i wszyscy marzli albo za słaba (zupełnie nie dało się wytrzymać w zaduchu). Nikt przed wyjazdem nie poinformował nas o ponad dwugodzinnym postoju, w czasie którego czekaliśmy na następny autobus. W ogóle nikt nie raczył powiedzieć, że będą przesiadki i to nie jedna, a trzy.
Jednak najgorszy był powrót. Nie da się opisać jak źle się do nas zwracali kierowcy (jechałyśmy tylko dwie z Biarritz do Montepellier małym busem), którzy mówili do nas w formie bezosobowej ("położyć się spać"). Opóźnienia autobusów w obie strony byly gorsze, niż polskich pociągów.
SINDBAD TO NAJGORSZA LINIA, JAKĄ KIEDYKOLWIEK PODRÓŻOWAŁAM.

| Skomentuj opinię (3)


3595 osoby z 6369 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-01-08 19:23:10
zalety: Brak jakichkolwiek zalet.
wady: Niemiła obsługa,opryskliwi kierowcy,ogolny bałagan i zamieszanie.Brak kontroli nad bagażami.Nie polecam nikomu nie,nie nie.Najgorsza linia Przemysl Innsbruck.
opinia: Bylam pasażerka z Polski do Insbrucka,w Gliwicach przy przesiadce zostały uszkodzone moje bagaze,kierowca był arogancki i niemiły a przciez kierowca jest dla ludzi i to on właśnie swiadczy usługi i wydaje opinie firmie Sindbad.Będę żądać od firmy odszkodowanie za uszkodzenie bagazu.Nie polecam nikomu tej firmy,ludzie omijajcie ja z daleka.

| Skomentuj opinię (1)



olesia52
zwiedzający - 1 punktów

3593 osoby z 6372 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-12-05 19:16:34
zalety: Właściwie ten przewoźnik nie posiada żadnych zalet
wady: BARDZO,BARDZO,BARDZO niemiła obsługa.
opinia: W dniu 30.11/1.12 2010 jechałam z Gissen do Gliwic piętrowym autobusem o numerze 10.Oczywiście jak zwykle trafiłam na bardzo ordynarnego kierowcę(nie pierwszy raz na tej trasie).Kierowca miał pretensje o nadbagaż,który w regulaminie określony jest że z możliwością dopłaty MUSI być zabrany bez żadnej łaski.Odmowa wzięcia bagażu do bagażnika w moim przypadku wiązała się z zabraniem walizki na kolana co było niewygodne i niebezpieczne w razie wypadku.Kierowca oczywiście w tym przypadku ma się za Pana wszystkich pasażerów i robi wszystko aby uprzykrzyć podróż.Wyzywa pasażerów i grozi wpisaniem na czarną listę co oznacza zakaz podróży tymi liniami.Zastanawiam się nad zmianą biura podróży gdyż jest coraz gorzej.

| Skomentuj opinię (13)


brummiebiker
zwiedzający - 1 punktów

3702 osoby z 6528 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-11 17:12:38
zalety: brak zalet
wady: zbyt duzo przesiadek, za dlugi czas podrozy, brak jakiegokolwiek kontaktu z biurem Albatros, codziennie odbiera inna , niekompetentna osoba
opinia: witam
rok temu kupilem bilet WARSZAWA - birmingham uk,
wykorzystalem tylko w jedna strone. podroz miala byc bez przesiadek ale to klamstwo bo i tak sa minimum dwie , jedna - chyba slubice , druga pod londynem .
ale prawdziwy problem powstal gdy zechcialem zwrocic bilet powrotny , poniewaz nie moge pojechac do polski na swieta .
bilet wazny do 1go grudnia , probuje oddac juz od dwoch tygodni, dzwonilem do albatrosa 4 razy , odbieraja niekompetetni panowie twierdzac ze tym zajmuje sie " taka pani", kaza mi do niej dzwonic jutro, lub wyslac maila.
od dwoch tygodni ,dzwonilem pani nie ma,
wyslalem maila,
brak odpowiedzi
ta firma to .......kupa jest i tyle

| Skomentuj opinię (1)


1581 osoby z 2817 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-04 15:20:28
zalety: zadne
wady:
strasznie dlugi postuji jakies smieszne przesiadki
nikt nie pilnuje bagazy
autokar na miejsce dojezdza z opuznieniem



opinia: bardzo czesto jezdze do belgii z dziecmi ale to co przezylam to byl horror.pierwsz raz skozystalam z tego biura i wiem napewno ze ostatni.W Slubicach czekalam ponad trzy godziny na przesiadke o czym nawet nikt mnie nie poinformowal ze cos takiego bedzie mialo miejsce.Stalam z malymi dziecmi na deszczu i moklam.kiedy dojechalam na miejsce okazalo sie ze zginela mi torba;Pilot i kierowca byli tak mili ze nawet nie sporzadzili zadnej notatki dzieki czemu nie nalezy mi sie odszkodowanie.Ludzie to co sie dzieje w tych liniach daje wiele do myslenie ja juz z nich nie skozystam i wam radze nie badzcie glupi.Jest przeciez tyle przewoznikow ze bez sindbada da sie zyc zastanowcie sie czy jestescie tak bogaci aby tracic torby

| Skomentuj opinię (2)


1602 osoby z 2854 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-26 18:09:30
zalety: znikome
wady: 1. System zawirusowany
2. Opryskliwa i niepomocna obsluga przez telefon
opinia: Podczas zakupu biletu system kilkakrotnie zmuszal mnie do ponownego wypelniania poszczegolnych rubryk. Nadmieniam tu iz czesto korzystam z zakupow online, a wiec wszelkie zasady w tego typu operacjach sa mi dobrze znane. Po kilkukrotnym wypelnianiu w kolko tego samego, system w koncu zaakceptowal wszystkie dane i bilet byl gotowy do wydruku. Wyswietlily sie daty wyjazdu jak i przejazdu. Zaznaczylam bilet i przeslalam do osoby dla ktorej ten bilet kupilam. Niestety zamiast biletu osoba ta otrzymala ciag znakow i liczb. Juz wtedy wiedzialam ze maja zainfekowany system. Wiec telefonicznie podalam wszelkie dane potrzebne do wydruku biletu. Niestety osoba dla ktorej kupilam bilet ma bardzo slaby wzrok i nie zauwazyla, ze data na bilecie jest inna niz ta na ktora miala byc podroz. Zanim wyslalam bilet upewnilam sie ze jest poprawna data. Natomiast tego nie wydrukowalam, wiec nie mam dowodu. Moim zdaniem system zmienil date powrotu zanim bilet zostal wydrukowany, byc moze z braku miejsc...Kiedy kontaktowalam sie z obsluga klienta, pani byla bardzo opryskliwa wrecz krzyczala na mnie, probujac mnie ponizyc, zrzucic na mnie cala wine a nawet probowac ironicznie wysmiewac sie mowiac "to Pani tego nie widzala,przeciez to nie sa tak male literki"
Zupelny brak profesjonalizmu i zrozumienia,brak uprzejmnosci i jakiejkolwiek pomocy!
Nigdy juz nie skorzystam z uslug Singbada. Odradzam wszystkim !!!

| Skomentuj opinię (5)


1571 osoby z 2796 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-18 14:12:55
zalety: Mila obsługa,bezpieczna jada.
wady: Stare autokary posiadające pół sprawną klimatyzację.Ciasno miedzy fotelami.Nie czyszczone toalety,powodujące przez cały czas przejazdu smród.Autokary takie powinny być wycofane.
opinia: Stare autokary powinny być wycofane z eksploatacji,ponieważ nie spełniają podstawowych kryteriów komfortowego kilkunastogodzinnego podróżowania.W dobie takiej konkurencji należy rozważyć poszczególne błędy.

| Skomentuj opinię


1601 osoby z 2856 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-12 13:22:58
zalety: praktycznie brak
wady: bardzo wiele wad, informowanie pasażerów o zmianach godzin powrotu i miejsc docelowych kilka dni przed planowanym powrotem
opinia: wykupilem bilet z anglii do polski ze sprzedarza biletu nie bylo problemu przyslali wszystko sprawnie ale bedac na urlopie dowiedzialem sie ze nie dojade do tej miejscowosci z ktorej wyjechalam napiesalem maila z zapytaniem do biura ltour które to wyatawilo bilet oni zwalają winę na sindbada , sindbad od kilku dni wogóle sie nie odzywa maja klienta w D.u.p.i.e...... a we wszystko zamieszany jest albatros , to nie jest poważna firma sczerze nie polecam tego przewoźnika konkurencja jest wszedzie , aha jeszcze jedno czy kierowcy w trasiemoga pić piwo ?? mysle ze nawet jesli inny kierowca zastepuje tego wczesniejszego tamten nadal jest w pracy , szkoda tu nerwow , jestem na NIEEEEE !!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię (1)


1583 osoby z 2825 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-11 12:57:33
zalety: znikome ( tyle że dojeżdza na miejsce i to zawsze z opoznieniem)
wady: dużo by wymieniać
opinia: nie polecam tego przewoźnika nie wiem jak nazwać to co robią z klientem poprostu brzydko mówiąc JAJA na każdym kroku niedociągnięcia

| Skomentuj opinię



1643 osoby z 2945 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-10 19:45:57
zalety: zalet brak
wady: 1.opryskliwi piloci
2. platne cieple napoje w bardzo dlugiej podróży
3. brak kontroli nad bagażami
4. zmiany godzin odjazdów kilka dni przed planowanym wyjazdem
5. po wykupieniu biletu we dwie strony trudności z powrotem do miejsca wyjazdu
opinia: podróż biurem sindbad to w skrócie wiele przesiadek z busów na autobusy i autokary, obawa o bagaże gdyżpodczas przesiadki są one przenoszone przez niekompetentne osoby, piloci nie należą do najmilszych, informowanie o zmianach godzin odjazdu przez osoby trzecie mając bezpośredni kontakt z klientem, wykupilam bilet z miejscowości x do miejsowości Y i z powrotem bez problemu sie tam dostalam tydzien przed powrotem dowiedzialam sie ze autobus nie dowiezie mnie tam skąd mnie zabieral tylko że dojedzie do warszawy a pozniej mam dojechać na podlasie na wlasna reke nie wspominajac ze beda to godziny wieczorne , nie polecam tej firmy, za dużo stresu, motaniny, nie , nie i jeszcze raz nie

| Skomentuj opinię


mebi31
zwiedzający - 1 punktów

1563 osoby z 2784 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-03-02 14:29:42
zalety: chyba takie , że się wogóle jedzie.
wady: Niekompetentni, opryskliwi piloci.
opinia: Miała to być miła podróż. Najpierw zatrzymali się w Bielefeldzie na innym przystanku niż przystanek Sindbada, także trzeba było za nimi begać z dzieckiem na rękach i z bagażami. Potem trzeba było czekać kilka minut żeby w nocy dostać sie do autobusu-cały czas trzymając dziecko na rękach. Na koniec okazało się że tak jak obiecywano bezpośrednio do Olsztyna autokar nie dojedzie. Trzeba było sie przesiadać z dzieckiem i manelami podręcznymi. Godziny powrotu są chyba wyssane z palca. W Bielefeldzie spóźnił się 25 min. a do miejsca przeznaczenia dojechał godzinę później, mimo że się nigdzie po drodze nie zatrzymywł. Gdyby tak było dotarłabym 3 god. póżniej.

| Skomentuj opinię (6)


Aga1213
zwiedzający - 1 punktów

3698 osoby z 6518 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-01-13 23:43:16
zalety: .
wady: .
opinia: W biurze Sindbad, przy zakupie biletu nie udzielane są prawdziwe informacje na temat przejazdu !
Sprzedający bilety informuje jedynie,że przejazd klienta na całej trasie odbywa się luksusowym autokarem.
Strona internetowa biura, również zachęca do podróży luksusowymi autokarami..piękne zdjęcia... wiele zachęcających słów na temat osiągnięć firmy, stanu technicznego pojazdów..itp..itd...
...Ale szczegółowych informacji na temat wybranej trasy ...brak.
Klient kupuje bilet na autokar na trasie Szczecin- Bielefeld...będąc przekonanym,że będzie podróżował w komfortowych warunkach, a skoro odległość ze Szczecina na niemiecką autostradę, to zaledwie 15 km...to będzie to również bezpieczna podróż.
Jednakże rzeczywistość nie jest już jak różowa.
...Po przybyciu na dworzec, skąd odjeżdza autokar...okazuje się,że autokaru brak, a do wyjazdu czeka bus-który wygląda na leciwe auto...a na to wszystko dopiero w momencie wyjazdu człowiek dowiaduje się również, że trasa nie prowadzi bezpośrednio do Niemiec...lecz jest to tzw. objazdówka po regionie, zbierająca pasażerów z mniejszych miejscowości.
Dodać należy również, że kierowca do Szczecina dociera po przebyciu trasy z Koszalina.
O tym już w biurze nie informują.
Bus jedzie przez wiele miejsc, aż do Słubic..i dopiero tam następuje przesiadka do komfortowego autokaru, który zawiezie dalej...Dodać należy, że komfort jazdy busem dalece odbiega od komfortu przejazdu nowym autokarem.
Trasa, która ze Szczecina do Bielefeld wynosi 548 km, z biurem Sindbad..to ponad 700 km, z czego ponad 200 km po kiepskiej jakości polskich drogach....w dzisiejszych zimowych warunkach, słabo odśnieżonych...i mało bezpiecznych.
Uważam, że nie informowanie klienta o tego typu "dogodnościach" jest oszustwem !
Oczywiście trasa przejazdu wybrana przez biuro może mieć różny przebieg, ale klient wiedząc jak ona wyglada...ma przynajmniej szansę na kupno biletu w innym biurze..na bardziej dogodnej dla siebie trasie przejazdu.

Jest wiele innych połączeń na tej trasie,a inne biura również oferują luksusowy autokar i krótszą drogę przejadu(..tu polecam Eurolines - Touring )Dlatego szczególnie uczulam na zwrócenie uwagi na szczegóły.
Jest to niewątpliwie mój ostatni przejazd z firmą Sindbad!



| Skomentuj opinię (9)


1549 osoby z 2753 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-01-04 00:00:30
zalety: znikome
wady: ordynarnosc kierowcow ,niewiedza pilotow ,brak organizacji,walenie w uja
opinia: to tak jak by wziac podlego chlopa ze wsi posadzic w aucie i wyslac w podroz .a do pana z wasem z brighton nie mam pytan jest najlepszy w rozmowach anglojezycznych, aby pozazdroscic kultury .firma naciagaczy ,agat przebija ich 100 razy .chcecie moge wiecej.pa pa

| Skomentuj opinię (9)


3668 osoby z 6487 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-12-30 16:00:02
zalety: --
wady: arogancki pilot!
opinia: Bylismy klientami biura podrozy SINDBAD, ale z uwagi na opryskiliwosc pilota z wielka laska przekazanie infofmacji dla pasazerow niestety nie polecam i radze sie zastanowic nad wyborem firmy przewozowej. PRZECIEZ KONKURENCJI JEST DUZO!

| Skomentuj opinię (8)


Bodo50, Zgorzelec
zwiedzający - 1 punktów

1571 osoby z 2799 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-10-08 10:36:02
zalety: Atrakcyjna oferta do Hiszpanii, miła obsługa na trasie, czysty hotel, bardzo dobre wyżywienie, sympatyczny rezydent.
wady: Brak
opinia: W dniach 24.09. - 04.10.br. byłem z żoną na urlopie w Hiszpanii z biura Sindbad. Co prawda długa podróż autokarem, bo prawie 24 h, ale mili kierowcy, miłe Panie pilotki nie dały odczuć trudów podróży. Na miejscu sympatyczny Pan Robert - rezydent (obecny na dyżurach w recepcji zgodnie z planem), czysty hotel, miła obsługa hotelu, bardzo dobre wyżywienie choć HB. To był wspaniały urlop !!!

| Skomentuj opinię (8)


Podrozniczka
zwiedzający - 1 punktów

3665 osoby z 6486 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2009-07-01 12:59:26
zalety: brak
wady: arogancki kierowca
opinia: Jestem stałą klientką tego biura podróży, ale ostatnie aroganckie zachowanie kierowcy wobec pasażerów i oczywiście wobec mnie na trasie Bonn- Gliwice spowodowało, że dobrze się zastanowie następnym razem przy wyborze przewoźnika, bo na pewno nie będzie to Sindbad!

| Skomentuj opinię (1)