Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.60 / 5.00
22% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Niunia134
zwiedzający - 1 punktów

3464 osoby z 6090 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-27 20:46:26
zalety: brak
wady: brak
opinia: Potrzebuje namiary na kierowce pana Gołąbka . Z góry dziękuje .Ponieważ zostawiłam w jego autokarze torbe z rzeczami a w informacji nie chcą mi podać.

| Skomentuj opinię (5)


Wojownik
zwiedzający - 1 punktów

3526 osoby z 6220 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-30 11:21:38
zalety: Brak!!!
wady: Same wady!Chamstwo i rozwiązłość seksualna pilotek i kierowców! A szczególnie z Warmii i Mazur!!
opinia: Niekończące się podteksty seksualne, niby mimochodem rzucane przez kierowców w stronę atrakcyjnych pasażerek. Chamskie pilotki, które jakby mogły to by na oczach pasażerów uprawiały sex z kierowcami i to podczas jazdy! A kierowcy? Są z tego powodu bardzo szczęśliwi i przy okazji tacy żałośni! Zajmijcie się pracą, bo na wasze miejsce jest dużo chętnych. A to że kierowcy piją alkohol to prawda! Wiele razy można było wyczuć tzw. wczorajszego kierowcę. Obmacywania na tylnym siedzeniu pilotek przez kierowców to widoki na porządku dziennym! ( ale raczej nocnym).Pasażer widzi wiele...

| Skomentuj opinię (8)



3448 osoby z 6090 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-19 23:26:55
zalety: Brak
wady: Same wady... i zostawiają turystów w innych krajach!
opinia: Zwięźle, na temat autobusów, czystości, obsługi, cen, jakości wycieczek już napisano wiele. Przestrzegam przed jednym, pracownicy tej Firmy nie lubią jak im się zwraca uwagę i pozostawili nas w obcym kraju bez toreb, rzeczy osobistych, bez informacji. Wróciliśmy do Polski z inną Firmą z Rzeszowa,która grzecznościowo zabrała nas do kraju. Za co im dziękujemy serdecznie.
\r\nWyjątkowo nie taktowna obsługa, wyjątkowo zarozumiały pilot wycieczki w wieku około 20 lat? Strasznie brudny autobus, nie sprawna toaleta, ceny napojów podawanych w autokarze z kosmosu. Klimatyzacja nie sprawna, przerwy w czasie jazdy na toaletę zewnętrzną co 4-5 godzin! Brak mi słów, ta Firma nie powinna funkcjonować na rynku w Polsce, no może w Bangladeszu lub gdzieś jeszcze dalej...

| Skomentuj opinię (2)


3445 osoby z 6085 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-18 21:37:06
zalety: Duża ilość połączeń
wady: brak kompetentnego podejścia do klienta jako indywidualnej osoby
\r\npracownicy sprawiają wrażenie, jakby pracowali za karę(czyżby nie mieli możliwości zmiany pracy?)
opinia: Sindbad? \\r\\nNIE! NIE! NIE!!!\\r\\n\\r\\nMoże i trochę drożej ale wolę Eorolines Germany z ich Business Clasą! Zaje**ste autobusy, super wygodne, gniazdka i internet darmowy, miła obsługa, i podróż w komfortowych warunkach. \\r\\nCo prawda mają tylko jedne połączenie, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej. Na pozostałe linie polecam Zawadzkie, lub busy. \\r\\nPrzy sindbadzie boli najbardziej, że nie zależy im na klientach. Widać to po ilości busów, każdy klient jest traktowany jak masa, a nie jak pojedyńcza osoba, która potrafi wiele zdziałać! \\r\\nOsobiście zostałem potraktowany jak natręt. Jeśli tak traktować mają klientów to podziękował, pojadę LEPSZĄ, MILSZĄ i odrobinę droższą KONKURENCJĄ!:)\\r\\n

| Skomentuj opinię (5)


3550 osoby z 6263 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-18 18:16:54
zalety: Cena niższa niż u konkurencji, ale niewielka różnica, więc nie warto się nią sugerować!
wady: FATALNA JAKOŚĆ OBSŁUGI!
\r\nNieuprzejmi kierowcy!
\r\nniekompetentni piloci!
\r\nPrzesiadki!!
\r\n
opinia: Myślą, że jak mają dużo klientów to pojedynczy klient jest gówno WART!!
\r\nNie miła, arogancka obsługa!! Chyba płacą im za to, żeby byli mili i dbali o klienta!!
\r\nJak im się nie podoba praca z ludzmi to powinni ją zmienić!
\r\n
\r\nDUŻO BARDZIEJ POLECAM KONKURENCJĘ! JEST JEJ SPORO!!
\r\nNie bedę robić reklamy, ale antyreklamę owszem!
\r\nByłem stałym klientem i z roku na rok jest coraz gorzej! NIE POLECAM!

| Skomentuj opinię (2)


3562 osoby z 6291 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-05-31 22:45:45
zalety: dobrą kawę mają ...
\r\nszczególnie jak robią ją wyjątkowo chętne do pomocy pilotki
\r\nzawsze dobrze i elegancko ubrani kierowcy
wady: jedyna zaleta to dobra kawa,
\r\nwady ogólnie zawsze jest coś nie tak, nie do końca dograne przesiadki itd ale przy takiej ilości pasażerów zdarza się...
opinia: pilotki chętne nie tylko do robienia kawy ale i ...czegoś zupełnie odmiennego od kawy, bardzo bardzo chętne, szkoda tych mężów i chłopaków którzy w domu czekają...a i zon kierowców też szkoda!!!

| Skomentuj opinię (2)


3582 osoby z 6312 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-05-23 18:57:43
zalety: żadne !!!!!
wady: brudne autobusy
\r\nobsługa katastrofa
opinia: autobus nie pierwszej czystości,
\r\npilotka zero pojęcia o tym co ma robić najlepiej by wlazła na kierowcę przy wszystkich bo tylko nim się zajmowała.... swoją drogą żony kierowców Sindbada uważajcie na swoich mężów, pilotki nie wyżyte seksualnie tak się zachowują....!!!!

| Skomentuj opinię (8)


Griselldis
zwiedzający - 1 punktów

3559 osoby z 6313 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-05-16 04:08:42
zalety: jak ktos zna ,niech napisze
\r\nOpinia 1 bo nie ma zera do wyboru.
wady: Opryskliwa obsluga,robia laske ,ze sie z nimi jezdzi
opinia: 14.05.2011 wyslalismy nasza mame (70 lat ) SINDBADEM z Kolonii do Polski. Jechala do Kielc przesiadka byla chyba Opolu.
\r\nMamie sie przysnelo,nikt sie nia nie zainteresowal.Bagaz jej przelozyli do autokaru do Kielc a ona pojechala do Raciborza. Tam dowiedziala sie od kierowcy ,ze to nie pierwszy raz sie zdarza , i ze \" teraz to juz musi sobie sama radzic\".Sa pociagi .
\r\nBEZCZELNOSC BEZPRZYKLADOWA. Kobiecina czekala w Raciborzu 3 h na Pociag do Katowic a w Katowicach jeszcze 2,5 h na pociag do Kielc.
\r\nPrzyjazd planowy zamiast 13°° 20°°.Czyli 29 godzin w drodze. Przemarznieta ,u nas bylo cieplo a w polsce lalo jak z cebra.Nic na przebranie –bagaze pojechaly przeciez do Kielc.
\r\nFirmy jak sie latwo domyslic nie polecamy.Wiecej interesuje ich bagaz we wlasciwym autokarze niz czlowiek.
\r\nPo podrozy od razu musiala isc z wyczerpanie do lekarza.
\r\nSprawa o zwrot kosztow i zadoscuczynienie wedruje do adwokata.
\r\nPowinni wozic gruz a nie ludzi.
\r\nTo jakas pomylka a nie biuro podrozy.
\r\n

| Skomentuj opinię (4)


paspartu
zwiedzający - 3 punktów

1625 osoby z 2911 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-20 02:06:40
zalety: brak
wady: Chamscy kierowcy,nie miła pilotka,syf kiła i mogiła
opinia: Nie polecam w zadnym wypadku tej firmy transportowej,jechałem nią ostatni raz i panowie kierowcy pamiętajcie że życia nie oszukacie.Banda chamów i buraków i jescze większe te wąsy zapuszczajcie durnie,fuck off.

| Skomentuj opinię (1)



paspartu
zwiedzający - 3 punktów

3558 osoby z 6322 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-04-20 02:06:39
zalety: brak
wady: Chamscy kierowcy,nie miła pilotka,syf kiła i mogiła
opinia: Nie polecam w zadnym wypadku tej firmy transportowej,jechałem nią ostatni raz i panowie kierowcy pamiętajcie że życia nie oszukacie.Banda chamów i buraków i jescze większe te wąsy zapuszczajcie durnie,fuck off.

| Skomentuj opinię (6)


3598 osoby z 6383 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-01-20 21:23:17
zalety: Nie ma.
wady: - Chamska obsługa ("niesympatyczna" to mało)
- Niewiarygodne opóźnienia
- Zupełny brak kompetencji (kierowca zgubił się trzy razy, przez co straciliśmy ponad 2 godziny)
- Zepsuta klimatyzacja i ubikacja w autobusie
opinia: NIKOMU NIGDY NIE POLECAM JAZDY SINDBADEM. BYŁ TO NAJGORSZY WYJAZD W MOIM (I MOJEJ KOLEŻANKI)ŻYCIU. Obsługa KOSZMARNA, do tej pory popadam w złość kiedy przypominam sobie jak kierowca mnie wyśmiał, gdy zapytałam kiedy będziemy na miejscu (mieliśmy 3 i pół godziny opóźnienia). "Będziemy jak dojedziemy" - taka była jego odpowiedź. Ogólne chamstwo ze strony obsługi doprowadzało nas do szału, w dodatku z "łazienki" śmierdziało przez całą drogę, klimatyzacja albo była za mocna i wszyscy marzli albo za słaba (zupełnie nie dało się wytrzymać w zaduchu). Nikt przed wyjazdem nie poinformował nas o ponad dwugodzinnym postoju, w czasie którego czekaliśmy na następny autobus. W ogóle nikt nie raczył powiedzieć, że będą przesiadki i to nie jedna, a trzy.
Jednak najgorszy był powrót. Nie da się opisać jak źle się do nas zwracali kierowcy (jechałyśmy tylko dwie z Biarritz do Montepellier małym busem), którzy mówili do nas w formie bezosobowej ("położyć się spać"). Opóźnienia autobusów w obie strony byly gorsze, niż polskich pociągów.
SINDBAD TO NAJGORSZA LINIA, JAKĄ KIEDYKOLWIEK PODRÓŻOWAŁAM.

| Skomentuj opinię (3)


3595 osoby z 6369 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-01-08 19:23:10
zalety: Brak jakichkolwiek zalet.
wady: Niemiła obsługa,opryskliwi kierowcy,ogolny bałagan i zamieszanie.Brak kontroli nad bagażami.Nie polecam nikomu nie,nie nie.Najgorsza linia Przemysl Innsbruck.
opinia: Bylam pasażerka z Polski do Insbrucka,w Gliwicach przy przesiadce zostały uszkodzone moje bagaze,kierowca był arogancki i niemiły a przciez kierowca jest dla ludzi i to on właśnie swiadczy usługi i wydaje opinie firmie Sindbad.Będę żądać od firmy odszkodowanie za uszkodzenie bagazu.Nie polecam nikomu tej firmy,ludzie omijajcie ja z daleka.

| Skomentuj opinię (1)


olesia52
zwiedzający - 1 punktów

3593 osoby z 6372 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-12-05 19:16:34
zalety: Właściwie ten przewoźnik nie posiada żadnych zalet
wady: BARDZO,BARDZO,BARDZO niemiła obsługa.
opinia: W dniu 30.11/1.12 2010 jechałam z Gissen do Gliwic piętrowym autobusem o numerze 10.Oczywiście jak zwykle trafiłam na bardzo ordynarnego kierowcę(nie pierwszy raz na tej trasie).Kierowca miał pretensje o nadbagaż,który w regulaminie określony jest że z możliwością dopłaty MUSI być zabrany bez żadnej łaski.Odmowa wzięcia bagażu do bagażnika w moim przypadku wiązała się z zabraniem walizki na kolana co było niewygodne i niebezpieczne w razie wypadku.Kierowca oczywiście w tym przypadku ma się za Pana wszystkich pasażerów i robi wszystko aby uprzykrzyć podróż.Wyzywa pasażerów i grozi wpisaniem na czarną listę co oznacza zakaz podróży tymi liniami.Zastanawiam się nad zmianą biura podróży gdyż jest coraz gorzej.

| Skomentuj opinię (13)


brummiebiker
zwiedzający - 1 punktów

3702 osoby z 6528 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-11 17:12:38
zalety: brak zalet
wady: zbyt duzo przesiadek, za dlugi czas podrozy, brak jakiegokolwiek kontaktu z biurem Albatros, codziennie odbiera inna , niekompetentna osoba
opinia: witam
rok temu kupilem bilet WARSZAWA - birmingham uk,
wykorzystalem tylko w jedna strone. podroz miala byc bez przesiadek ale to klamstwo bo i tak sa minimum dwie , jedna - chyba slubice , druga pod londynem .
ale prawdziwy problem powstal gdy zechcialem zwrocic bilet powrotny , poniewaz nie moge pojechac do polski na swieta .
bilet wazny do 1go grudnia , probuje oddac juz od dwoch tygodni, dzwonilem do albatrosa 4 razy , odbieraja niekompetetni panowie twierdzac ze tym zajmuje sie " taka pani", kaza mi do niej dzwonic jutro, lub wyslac maila.
od dwoch tygodni ,dzwonilem pani nie ma,
wyslalem maila,
brak odpowiedzi
ta firma to .......kupa jest i tyle

| Skomentuj opinię (1)


1581 osoby z 2817 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-11-04 15:20:28
zalety: zadne
wady:
strasznie dlugi postuji jakies smieszne przesiadki
nikt nie pilnuje bagazy
autokar na miejsce dojezdza z opuznieniem



opinia: bardzo czesto jezdze do belgii z dziecmi ale to co przezylam to byl horror.pierwsz raz skozystalam z tego biura i wiem napewno ze ostatni.W Slubicach czekalam ponad trzy godziny na przesiadke o czym nawet nikt mnie nie poinformowal ze cos takiego bedzie mialo miejsce.Stalam z malymi dziecmi na deszczu i moklam.kiedy dojechalam na miejsce okazalo sie ze zginela mi torba;Pilot i kierowca byli tak mili ze nawet nie sporzadzili zadnej notatki dzieki czemu nie nalezy mi sie odszkodowanie.Ludzie to co sie dzieje w tych liniach daje wiele do myslenie ja juz z nich nie skozystam i wam radze nie badzcie glupi.Jest przeciez tyle przewoznikow ze bez sindbada da sie zyc zastanowcie sie czy jestescie tak bogaci aby tracic torby

| Skomentuj opinię (2)


1603 osoby z 2855 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-26 18:09:30
zalety: znikome
wady: 1. System zawirusowany
2. Opryskliwa i niepomocna obsluga przez telefon
opinia: Podczas zakupu biletu system kilkakrotnie zmuszal mnie do ponownego wypelniania poszczegolnych rubryk. Nadmieniam tu iz czesto korzystam z zakupow online, a wiec wszelkie zasady w tego typu operacjach sa mi dobrze znane. Po kilkukrotnym wypelnianiu w kolko tego samego, system w koncu zaakceptowal wszystkie dane i bilet byl gotowy do wydruku. Wyswietlily sie daty wyjazdu jak i przejazdu. Zaznaczylam bilet i przeslalam do osoby dla ktorej ten bilet kupilam. Niestety zamiast biletu osoba ta otrzymala ciag znakow i liczb. Juz wtedy wiedzialam ze maja zainfekowany system. Wiec telefonicznie podalam wszelkie dane potrzebne do wydruku biletu. Niestety osoba dla ktorej kupilam bilet ma bardzo slaby wzrok i nie zauwazyla, ze data na bilecie jest inna niz ta na ktora miala byc podroz. Zanim wyslalam bilet upewnilam sie ze jest poprawna data. Natomiast tego nie wydrukowalam, wiec nie mam dowodu. Moim zdaniem system zmienil date powrotu zanim bilet zostal wydrukowany, byc moze z braku miejsc...Kiedy kontaktowalam sie z obsluga klienta, pani byla bardzo opryskliwa wrecz krzyczala na mnie, probujac mnie ponizyc, zrzucic na mnie cala wine a nawet probowac ironicznie wysmiewac sie mowiac "to Pani tego nie widzala,przeciez to nie sa tak male literki"
Zupelny brak profesjonalizmu i zrozumienia,brak uprzejmnosci i jakiejkolwiek pomocy!
Nigdy juz nie skorzystam z uslug Singbada. Odradzam wszystkim !!!

| Skomentuj opinię (5)


1571 osoby z 2796 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-07-18 14:12:55
zalety: Mila obsługa,bezpieczna jada.
wady: Stare autokary posiadające pół sprawną klimatyzację.Ciasno miedzy fotelami.Nie czyszczone toalety,powodujące przez cały czas przejazdu smród.Autokary takie powinny być wycofane.
opinia: Stare autokary powinny być wycofane z eksploatacji,ponieważ nie spełniają podstawowych kryteriów komfortowego kilkunastogodzinnego podróżowania.W dobie takiej konkurencji należy rozważyć poszczególne błędy.

| Skomentuj opinię



1601 osoby z 2856 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-12 13:22:58
zalety: praktycznie brak
wady: bardzo wiele wad, informowanie pasażerów o zmianach godzin powrotu i miejsc docelowych kilka dni przed planowanym powrotem
opinia: wykupilem bilet z anglii do polski ze sprzedarza biletu nie bylo problemu przyslali wszystko sprawnie ale bedac na urlopie dowiedzialem sie ze nie dojade do tej miejscowosci z ktorej wyjechalam napiesalem maila z zapytaniem do biura ltour które to wyatawilo bilet oni zwalają winę na sindbada , sindbad od kilku dni wogóle sie nie odzywa maja klienta w D.u.p.i.e...... a we wszystko zamieszany jest albatros , to nie jest poważna firma sczerze nie polecam tego przewoźnika konkurencja jest wszedzie , aha jeszcze jedno czy kierowcy w trasiemoga pić piwo ?? mysle ze nawet jesli inny kierowca zastepuje tego wczesniejszego tamten nadal jest w pracy , szkoda tu nerwow , jestem na NIEEEEE !!!!!!!!!!!

| Skomentuj opinię (1)


1583 osoby z 2825 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-11 12:57:33
zalety: znikome ( tyle że dojeżdza na miejsce i to zawsze z opoznieniem)
wady: dużo by wymieniać
opinia: nie polecam tego przewoźnika nie wiem jak nazwać to co robią z klientem poprostu brzydko mówiąc JAJA na każdym kroku niedociągnięcia

| Skomentuj opinię


1643 osoby z 2945 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2010-06-10 19:45:57
zalety: zalet brak
wady: 1.opryskliwi piloci
2. platne cieple napoje w bardzo dlugiej podróży
3. brak kontroli nad bagażami
4. zmiany godzin odjazdów kilka dni przed planowanym wyjazdem
5. po wykupieniu biletu we dwie strony trudności z powrotem do miejsca wyjazdu
opinia: podróż biurem sindbad to w skrócie wiele przesiadek z busów na autobusy i autokary, obawa o bagaże gdyżpodczas przesiadki są one przenoszone przez niekompetentne osoby, piloci nie należą do najmilszych, informowanie o zmianach godzin odjazdu przez osoby trzecie mając bezpośredni kontakt z klientem, wykupilam bilet z miejscowości x do miejsowości Y i z powrotem bez problemu sie tam dostalam tydzien przed powrotem dowiedzialam sie ze autobus nie dowiezie mnie tam skąd mnie zabieral tylko że dojedzie do warszawy a pozniej mam dojechać na podlasie na wlasna reke nie wspominajac ze beda to godziny wieczorne , nie polecam tej firmy, za dużo stresu, motaniny, nie , nie i jeszcze raz nie

| Skomentuj opinię