Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.58 / 5.00
22% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

138 osoby z 243 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-12-10 11:48:12
zalety: zadne
wady: Reklamacja
opinia:
Firma jest niesolidna a reklamacje nie sa uznawane. Pasazerowie ktorzy nie zostali odebrani przez autobus mimo wykupionego biletu nie maja szans na zwrot kosztow. Przezylam taka sytuacje sama, "nie bylam" na liscie pasazerow, gdyz przewodniczka nie dysponowala aktualna lista i z tego wzgledu nie wpuszczono mnie do autokaru. Przedlozony, kupiony kilka godzin wczeniej bilet nie zrobil na niej zadnego wrazenia.

Firma SINDBAD nie uwzglednila mojej reklamacji, mimo ze mialam trzech wlasnych swiadkow tego wydarzenia jak rowniez pracownikow tej firmy (!!!), ktorzy potwerdzili uzasadnienie mojej skargi. Podanie nazwisk pracownikow jest calkowicie ignorowane !!
Firma neguje wszelkie fakty i motywuje odmowe zwrotu kosztow wlasna wymyslona teoria. Zeznania swiadkow, jak rowniez jej wlasnych pracownikow (!!!) wogole nie sa brane pod uwage, pasazer staje sie klamca i idiota.
Podrozowalam ta firma regularnie od ponad 10-ciu lat i takie potraktowanie mnie zniszczylo we mnie wszelkie zaufanie i ochote na dalsze korzystanie z jej „uslug“.
Ponioslam straty na 190,00 Euro, gdyz bilet powrotny rowniez mi przepadl. Podroz Niemcy-Polska-Niemcy wogole nie miala miejsca.
Po wielokrotnej korespondencji i rozmowach telefonicznych dano mi do zrozumienia, ze nawet jako dlugoletnia i wierna pasazerka nie mam praw do niczego i moge ich jedynie pocalowac w d......

Firma Sindbad nie osignela wciaz standardow europejskich, aspiracje nie ida w parze z czynami.

NIe polecam tej firmy i nie rzycze nikomu sytucji, w ktorej musilaby cos zreklamowyc. Bedzie z gory na pozycji straconej !!

Szok pozostal do dzisiaj :-(

| Skomentuj opinię


133 osoby z 233 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2016-12-15 10:02:45
zalety: brak zalet same przesiadki nie sposob sie zrelaksowac
wady: bardzo krotkie przerwy nie zabieraja wszystkich bagazow jesli ma sie niby nieforemne ale spelniajace warunki okreslone w regulaminie kompletny obled
opinia: Szanowni panstwo odradzam komukolwiek jeadzenie sindbadem.sindbad nie jest dla mlodych ludzi ktorzy stawiaja sobie na 1 miejscu komfort nie dbaja o pasazerow kierowcy sa hamscy i nie mozna sie z nimi dogadac zenada i koszmar

| Skomentuj opinię


111 osoby z 189 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-01-03 19:13:43
zalety: nie ma zalet
wady: spóżnialstwo,niesympatyczna załoga autokaru
opinia: jadąc 02-01-20017 autokarem nr79 do Belgii pilot nie raczył się nawet przedstawić i sprawiał wrażenie jakby swój zawód wykonywał za karę

| Skomentuj opinię


edytka69
zwiedzający - 1 punktów

110 osoby z 187 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-01-05 18:26:21
zalety: Zadnych
wady: bardzo duzo



opinia: Dnia 30.12.2016 wracalam z Angli z miejscowosci Slought dramat .Mialam wykupione dwa bilety niestety corka nie mogla jechac mimo to mialam jedno miejsce . Trzy godziny oczekiwania na autokar w zimnie mgle bus sobie odjechal w drugim nie bylo miejsc a oplaty jak za zboze . Ostatni raz tymi przewozami ...nie polecam .A za nie wykorzystany bilet tylko 10 procent ...nie polecam

| Skomentuj opinię


99 osoby z 165 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-01-14 11:58:26
zalety: nie ma
wady: Dnia 6 stycznia jechałam autokarem f-my Sindbad z WARSZAWY do RASTATT po południu .W SWIECKU w środku nocy wysadzili nas z tego autobusu w szczerym polu , a był mróz ok-20 stopni i kazali czekać na następny Autobus docelowy.Efekt był Taki,że leżę a tej chwili z grypą już tydzień, zaraziłem rodzinę i wydałam pieniądze na lekarstwa, ponieważ aytobus był po 40 minutach i tak się bujaliśmy wszyscy pasażerowie na mrozie.Czy nie można było się zatrzymać w jakimś miejscu innym , a nie wsystawiać ludzi na mróż ,aby się hartowali, wstyd naprawdę, nikomu już nie polecę tej linii. pasażer

opinia: Dnie 6 stycznia jechałam autokarem f-my Sindbad z Warszawu do Rastatt Niemcy po południu. W Swiecku w środku nocy wysadzili nas z tego autobusu w szczerym polu, a był mróz ok.-20 stopni i kazali czekać na następny autokar docelowy.Następny autokar przyjechał dopiero po 40 minutach. Efekt był Taki, że leże chory już tydzień na grypę, zaraziłem całą rodzinę i wydałaem pieniądze na leki.Bujaliśmy się wszyscy pasażerowie na tym mrozie, czy nie można było zatrzymać się w innym miejscu w dobie telefonów komórkowych, a nie wystawiać ludzi na mróz ,, aby się hartowali, wstud naprawdę, nikomu nie polecę tej linni.

| Skomentuj opinię (1)


73 osoby z 113 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-04-28 19:57:50
zalety: Dojezdza do każdej dziury.
wady: To katastrofa, bo zlikwidowali
konkurencje.
Drogi, ciasny i wolny.
opinia: Sindbad to było kiedyś cos.
W międzyczasie wykupil cala konkurencje
i zaczal dyktować warunki monopolowe.
Potrzebuje coraz więcej czasu, by dotrzeć
do celu, jest za drogi. Jezdzi w kolko,
aby nabrać pasazerow.
Aby polepszyć wyniki ekonomiczne
przebudowal siedzenia w swoich autobusach
i zmniejszyl miedzy nimi odstep. Jest potwornie
ciasno.

Dzisaj Sindabad to katastrofa, przeciwnie
do głupich dziennikarzy, co się zachwycają
jego szybkim rozwojem i pozycja na rynku.
Jest to przykład tego, co robi brak
konkurencji w kapitalizmie.









| Skomentuj opinię (1)


JoannaM, Katowice
zwiedzający - 1 punktów

68 osoby z 103 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-05-03 20:36:38
zalety: Brak
wady: Nigdy więcej
opinia: Pozwolę sobie opisać przygodę z przewoźnikiem Sindbad ku przestrodze. Z Państwa usług już nigdy nie skorzystam ani ja ani żaden z moich znajomych którzy uczestniczyli w przeprawie przez mękę. Przewóz do Lwowa z Katowic odjazd planowy o godzinie 23:10 odjechał o 00:30 ( zdarza się )
1. Wykonaliśmy telefon do biura - Pani nas poinformowała że nie ma połączenia z kierowcą i nie udzieliła nam odpowiedzi na temat opóźnienia
Wykonaliśmy telefony do kierowców ( podane na bilecie )- część nie odbiera a druga część twierdzi że jadą w innych kierunkach i takiego autobusu jak nasz po prostu nie ma.
(czekaliśmy na zimnie bez możliwości schowania się gdziekolwiek.
Autokar w końcu przyjechał. ....
2. NIE ZMIEŚCIŁY SIĘ NASZE BAGAŻE i innych pasażerów w luku bagażowym - przejście wewnątrz pojazdu było zastawione wysokimi kwiatkami i walizkami przez które trzeba było przeskakiwać. Zgodnie z regulaminem - umową zawartą pomiędzy nami a przewoźnikiem - pasażer ma prawo do bezpłatnego przewozu 2 sztuk bagażu - walizka i torba podróżna o łącznej wadze nie przekraczającej 30 kg. Tylko bagaż podręczny do 5kg może być umieszczony w środku autokaru, w taki sposób aby nie utrudniać swobodnego przemieszczenia się pozostałych pasażerów.
3. Ze względu na wcześniej pozajmowane pojedyńcze miejsca zostaliśmy rozsadzeni pomiędzy innych pasażerów ( nikt nas wcześniej nie poinformował że na biletach zakupionych w biurze nie ma numeracji miejsc, na biletach zakupionych przez internet ta numeracja występuje - i tak nikt tego nie przestrzega
3. BRAK KLIMATYZACJI
w autokarze panował upał, ukrop, szyby zaparowane, ludzie przepoceni, brak dostępu świeżego powietrza. Bardzo wysoka temparatura panująca wewnątrz pojazdu - w krótkim rękawku i z człowieka się lało.
4. Znajomej przypadło miejsce którego oparcie było mokre.
5. NIE RESPEKTOWANY ZAKAZ PICIA ALKOHOLU Pani siedząca obok mnie popijała piersiówkę! Dodatkowo w całym autokarze unosił się słodkawy "zapach" trawionego alkoholu! W regulaminie wyraźnie pisze o całkowitym zakazie spożywania alkoholu. Pani siedząca obok mnie nie była odosobnioną jednostką.
6. to była droga przez Mękę. Autokar jechał oczywiście dużo dłużej ze względu na 8 godzinną przeprawę przez granice - i to chyba jedyna rzecz na którą przewoźnik nie miał wpływu.
Bardzo dziękuję przewoźnikowi za niezapomniane wrażenia.

| Skomentuj opinię


37 osoby z 41 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2017-06-02 20:44:14
zalety:


wady: Brak
opinia: Od wielu lat podróżuję z waszą firmą.jestem zadowolona z jakości usług.w większości to profesjonaliści w swoim fachu. W dniu 31maja 2017
Podróżowałam autobusem nr.142 z Hamburga do Ostródy.Chociaż podróż była dluga i w związku z tym męcząca, to dzięki wspaniałej obsłudze i panu pilotowi Wiesławowi Tańskiemu minęła ona spokojnie, bezpiecznie, naprawdę przyjemnie i miło wracało się do domu. Równiez w rozmowach ze współpasażerami podkreślaliśmy pełen profesjonalizm Sinbada. Szczerze polecam i na pewno nigdy nie zamienię podróżowania z tą firmą na żadną inną. Dziękuję za bezpieczny powrót.
Wdzięczna pasażerka

| Skomentuj opinię


aniajd
zwiedzający - 2 punktów

13 osoby z 13 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-09 07:29:04
zalety: nie ma
wady: brak klimatyzacji
brak toalety
brak możliwości naładowania telefonu
brak klimatyzacji
opinia: Opowiem wam moją przygode z sinbad eurobus..
Trzy kobietki robią sobie 5-dniowy wypad na Ukraine,miałam to szczęście że kuzynka mojej koleżenki mieszka w pięknej Sochnicy i ciesze się bardzo że miałam możliwość tam jechać.
Jest wiele przewozników z którymi można jechać...ale SINBAD znana firma napewno będziemy czuły sie i konfortowo i bezpiecznie..pomyslałam a do tego moja przyjaciółka jeżdzi z tą firmą na niemcy już bardzo długo i jest bardzo zadowolona.
Weszłam więc na strone Sinbad wpisałam date ,nie byłyśmy pewne kiedy będziemy wracały wiec zamówiłam powrót open.To sa moje początki w planowaniu podróży więc nie zastanawiałam się wiele jaki to przewożnik bo skoro na stronie Sinbada to oni biorą odpowiedzialnośc a po drugie gdzies tam słyszałam że Eurobus i Sinbad to jedno....bilety zamówione zostało tylko w danym terminie pojawić się na dworcu we Wrocławiu w danym terminie....
Podekscytowane i szczęśliwe czekałyśmy na dworcu...troche to potrwało zanim znalazłyśmy nasz autokar bo szukałyśmy oznakowanego pięknego z logo firmy autokaru.a tu wielkie rozczarowanie...dwóch kierowców z ukrainy wyglądających na wszystko ale napewno nie przypominali wystrojonych kierowców sinbada...naprawde miałyśmy obawy czy wsiąśc ,w autokarze nieprzyjemny zapach...ale autokar ruszył ...potem się okazało że nic tam nie działa ...ani klimatyzacja....ani nie ma gdzie podłączyc telefonów,toaleta nieczynna,brak dostepu do internetu .....coś tu nie gra...gdzie to wszystko co sinbad obiecuje na stronie??????W całym autokarze byli sami ukraincy tylko my trzy polki.A jeszcze wcześniej czekając na autokar ustaliłyśmy termin powrotu wię zadzwonilismy tam gdzie zamawiałam bilet i tu kolejne rozczarowanie...okazało się że oni nie przyjmną rezerwacji bo to trzeba się kontaktować z przewożnikiem a eorobus tylko przyjmuje do godz 18 a że to była środa 2 maja w czwatrek przypadło święto więc tam nikt nie pracuje więc rezerwacja została przyjęta dopiero w piątek i udało nam się dostać na godz 22 w poniedziałek.Na granicy w miare dobrze 2 godz czekania.Do Lwowa dotarliśmy na czas.A potem 4 dni cudownego czasu z wspaniałymi ludzmi.Ukraincy są bardzo gościnni a do tego piękny krajobraz,niestety trzeba było się wracać do rzeczywistości i zderzyć się z ...polskimi realiami
Autokar spóżnił się godz ,nikt nie informował o spóżnieniu,nigdzie sie nie dodzwonisz bo w eurobus odbierają do godz 18 jakaś masakra....w koncu przyjechał ...autobus załadowany na full ,nie wiadomo gdzie usiąśc bo każdy siada gdzie mu sie podoba .Historia sie powtarza ,ukraińscy kierowcy,wszystkie informacje tylko po ukrainsku,nie ma toalety,ale mamy internet.....z tym że telefony szybko padają...i nie ma gdzie podłączyć ,kierowca tez odmówił naładowania.
Na granicy koszmar 12 godz postoju w nieklimatyzowanym autokarze .W końcu przejechaliśmy granice .Wjeżdżając do Katowic na Pks -ie stoją piękne autokary oznakowane SINBAD-EUROBUS więc dlaczego nie można uzyskać informacji pod jednym nr telefonu !!!,,kierowców zadbadych widać na odległość...inny świat.A realia są takie że te autokary jadą na zachód więc im się należy a ukraińcy co tam tania siła robocze nic więcej.Przykro się na to patrzy ,to też są ludzie ,my jeżdzimy szukać za granicą lepszego życia i oni też .To są tacy sami ludzie jak my więc dlaczego nie mogą być tak samo traktowani.

| Skomentuj opinię


13 osoby z 13 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2018-05-09 17:04:31
zalety: Codzienny transport
wady: Zbyt wysoka cena Plus dodatkowe koszty bagazu
opinia: Uwaga z nadbagazem!!!
Kierowcy autobusów posiadają każdy osobista wagę i ważą każdy bagaż i ładują za nadbagaz. I nie mam nic przeciwko temu, ale proszę nie pytajcie o potwierdzenie wpłaty, rachunku nikt nie dostanie. Pytanie gdzie idą pieniądze? Na moich oczach pan kierowca skasował 10€ ode mnie i 10€ od męża za dodatkowy kilogram bagażu. Potwierdzenia nie dostalam! I tak było z resztą pasażerów. Wracaliśmy z soboty na niedzielę 5.05.2018 z Niemiec z Padeborn.

Niezadowolona klientka

| Skomentuj opinię