Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.59 / 5.00
21% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

Adamski
zwiedzający - 1 punktów

1445 osoby z 2551 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-11 18:16:19
zalety: BRAK
wady: KIEROWCY SKURWISYNI MYŚLĄ ŻE SĄ BOGAMI W AUTOBUSIE A NAPRAWDĘ SĄ PANTOFLAŻAMI W DOMU!!
PILOTKI NIEWIEDZĄ CO MAJĄ ROBIĆ,OPRYSKLIWE,LATAJĄ TAM I S POWROTEM I PYTAJĄ CZY PODAĆ KAWĘ ALE NIE W GRATISIE JAK W INNYCH FIRMACH TYLKO CHCĄ KAŻDY ZŁOTEK ALBO EURO WYDĘBIĆ OD KLIJĘTA.
NA TAKĄ DUŻĄ FIRMĘ MAJA NIE AUTOKARY TYLKO TRUPY,BRUDNO NA POKŁADZIE.
JECHAŁEM PRZED ŚWIĘTAMI WIELKANOCNYMI DO NIEMIEC KRAKÓW-HAGEN MIAŁEM 2 MAŁE TORBY JEDNA OKOŁO 5KG 2 TORBA MAŁA WIELKOŚĆ PLECAKA OKOŁO 7KG I MIAŁEM ZAPŁACIĆ ZA NADBAGAŻ 15EURO, NIE CHCIELI MI WYPISAĆ POKWITOWANIA NA 15EURO!!
WIDOCZNIE KIEROWCA ZBIERAŁ SOBIE KASĘ NA ŚWIĘTA!
DLA MNIE TO CZYŚCI OSZUŚCI!!

NIE POLECAM FIRMY,SZKODA ŻE JUŻ NIE MOGĘ JEŹDZIĆ ZAWADZKIM BO SINDBAD WIDOCZNIE ODKUPIŁ CZĘŚĆ ZAWADZKIEGO I NIEMA POŁĄCZEŃ BEZPOŚREDNICH NA MOJEJ LINI ZAWADZKIM.
ZMIENIAM FIRMĘ EUROLINES
opinia: NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM
NIE POLECAM ZMIANA FIRMY NA EUROLINE

| Skomentuj opinię (2)


pomian07
zwiedzający - 1 punktów

1446 osoby z 2553 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-08 21:53:37
zalety: Brak zalet
wady: Przesiadki, jazda okrężną drogą, opóźnienia, dodatkowe przystanki nie ujęte w rozkładzie jazdy. Zdecydowanie wygórowana cena w stosunku do beznadziejnej jakości.
opinia: Dewizą firmy Sindbad jest upychanie pasażerów jak śledzie w beczce. Zwożą ich do punktu przesiadkowego gdzieś na zadupiu, gdzie koszta są jak najniższe i upychają w każde wolne miejsce. Bagaż jest traktowany jak worki ze śmieciami, ubijany nogami w luku bagażowym. Najgorsze jest to, że ta firma wyparła z rynku szereg mniejszych, które oferowały jazdę w podobnej cenie, ale bez przesiadek i w mniej "nabitych" autobusach. Co z tego, że autobus Sindbada nowoczesny, komfort jego wyposażenia, nie rekompensuje udręki przesiadek i jazdy w tłoku.

| Skomentuj opinię



nieeee
zwiedzający - 1 punktów

391 osoby z 745 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-04-06 14:54:37
zalety: Znajomość oferty.
wady: Pozostawienie pasażera.
opinia: Siedząc całą noc (8godz.) w Arnhem i czekając na autobus który rzekomo się nieco spóźni (po zapewnieniach pani operatorki co do miejsca i czasu) w temp. ok. 3st C można być niezadowolonym z usług tej firmy.OCZYWIŚCIE AUTOBUS SIĘ NIE POJAWIŁ.

| Skomentuj opinię (2)


Pawelekekek
zwiedzający - 1 punktów

1463 osoby z 2586 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-17 13:41:24
zalety: Trudno stwierdzić.
wady: Chamska obsługa, niemili kierowcy, piloci nie wiedzą w ogóle co robią, strasznie drogie dodatkowe usługi (np. picie, łazienka pokładowa), brak higieny w autokarze.
opinia: Pasażerowie! Uważajcie na autokar nr 95. Właśnie tam jest wszystko do niczego. Obsługa katastrofalna, absurdalne zarzuty do pasażerów o rzekome wyrywanie drzwi, także o chodzenie po ich korytarzu w autokarze. Paranoja. W życiu już nigdy z nimi nie pojadę. I odradzam to każdemu!

| Skomentuj opinię (1)


1453 osoby z 2565 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-11 21:09:13
zalety: dojechalam, nie zgubili mi bagazu, juz po godzinie oczekiwania dostalam kawe.Nie bylam swiadkiem nieprzyzwoitych zachowan pilotek i kierowcow.
Tylko cz to sä zalety???
wady: Brudna, smierdzäca toaleta. Niemila obsluga( nie zawsze, czasami trafi sie mila)
opinia: Kiedy jechalam pierwszy raz, nie powiem bylam mile zaskoczona. Pilotki byly bardzo mile, zwlaszcza jedna,pytala czy nie chce sie przesiasc bo pan na postoju wypil piwko i bylo go czuc. Chetnie rozmawiala z pasazerami-to byl jej pierwsz kurs-pewnie to byl powod, ze tak sie starala.Jestem dosc wysoka wiec wazne bylo dla mnie aby siedzenia byly dosc daleko od siebie i tak jest jednak nastepnym razem przekonalam sie ze tylko po stronie wejscia, po stronie kierowcy przeräbane.Kolana bolaly mnie juz po godzinie, a jade 12 godzin, dodatkowo jakis debil rozlozyl fotel ale to juz nie ich wina. Nie puscili propagandowo-informacyjnego filmiku wiec kobieta jadaca obok dlugo nie wiedziala, ze moze skorzystac z toalety, a z tylu byla regularna popijawa i paniusia nawet sie nie ruszyla zeby zwrocic im uwage. Gdy poprosilam o kawe, obdarzyla mnie takim spojrzeniem, ze od razu pic mi sie odechcialo i stwierdzila : jak tylko bede miala czas'' Dlugo musialam czekac! Co do opoznien to zdarzyly mi sie najwyzej takie 30min. wiec z tego co tu czytam naprawde nic wielkiego.Za 3 dni wracam do domu i mam nadzieje, ze nic gorszego mi sie nie przytrafi.

| Skomentuj opinię (1)


1445 osoby z 2550 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-03-06 17:54:26
zalety: Kierowcy nawet spoko ;) więcej wiedzieli od pilotki!
wady: Autokar brudny, a pilotka nie douczona.
opinia: Jechałem do Niemiec(25.01.2012) , wszystko było ok do póki nie przesiadłem się do drugiego autokaru w Gliwicach i spotkałem Panią pilot, która była BARDZO nie miła, arogancka, bezczelna i nie wiedziała co i jak. W czasie podróży chciałem uzyskac informacje o karcie stałego klienta, ale Pani pilot Krystyna(tak się przedstawiła). Nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania,gdyż chyba nie wiedziała o czym ja mówię! Sprawiała wrażenie księżniczki, której trzeba usługiwać. Nie wiem jaki taki ktoś może tu pracować, bo w porównaniu z innymi pilotami ta Pani nie umie się zachować, odpowiedzieć na proste pytania i nie ma kultury w obsłudze pasażerów(kawa,herbata)A TAK NA POCZĄTKU NA WYJEŹDZIE Z KRAJU MÓWIŁA, ŻE SŁUŻY POMOCĄ I ROZMOWĄ INDYWIDUALNĄ. KLAPA!!!! Obym nigdy więcej tej Pani nie spotkał.

| Skomentuj opinię (3)


Tomaszkrolewski
zwiedzający - 1 punktów

1448 osoby z 2557 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-02-21 19:08:55
zalety: Ostatnio jechalem 19lutego i trafila mi sie naprawde mila i ladna pilotka;) Pani Paulina M.atmosfera teżbyła fajna
wady: brak
opinia: Premia dla Pani Paulinki i czekam na kolejna podróż z ta Panią z kad ja mam wziasc jeszcze 13 słow....

| Skomentuj opinię (3)


3442 osoby z 6027 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-12-21 13:45:21
zalety: zadnych
wady: syf w autobusach kierowcy debil pilotki jak by umialy to by robily loda kierowcowi podczas jazdy
opinia: kierowcy to debile stajom na parkingu w polsce w takim miejscu gdzie okradani sa ludzie slyszalem od znajomego ktory pracowal w sindbadzie ze kierowcy robia to swiadomie bo z tego maja tez kase

| Skomentuj opinię (14)


1461 osoby z 2583 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-12-09 23:31:11
zalety: MOIM ZDANIEM BRAK ZALET!!!!
wady: WULGARNI I PRZMITYWNI KIEROWCZ . ZA MOJA TORBE (MIAŁA DOPUSZCZALNA WAGĘ -MNIEJ JAK 30 KG )KIEROWCA WZIOŁ 20 ZL DO KIESZENI - DO KIESZENI OCZYWISCIE !!!!PO PROSTU TO JEST ZŁODZIEJSTWO !!!Z WIELKA LASKA JA ZAPAKOWAŁ I POWIEDZIAŁ ZE ON TO NIE MUSI TAKIEJ TORBĘ NAWET ZABIERAĆ !!!A NIBY ZA CO ZAPLACIŁAM ???ZŁODZIEJE I PRYMITYWY!!CZY WLASCICIELA FIRMY NIE INTERESUJE JAK KIEROWCY OKRADAJĄ PASAŻERA I BIORĄ PIENIĄDZE DO KIESZENI NA NIBY TORBY ? CZY NIKT TEGO NIE KONTROLUJE ? POWINNI DAWAĆ POTWIERDZENIE PRZYJĘCIA PIENIĘDZY !SPRAWA DLA POLICJI I URZĘDU SKARBOWEGO !!!!
opinia: OCENIAM ICH MEGA FATALNIE !!!NIE MAM ZAMIARU Z NIMI WIECEJ JECHAC !!!!MAJA NIBY PROMOCJE JAK MASZ KARTE STALEGO KILIENTA -ZE NIBY TANIEJ ...SMIESZNI SA !INNE FIRMY BEZ TEJ ICH PROMOCJI SA TANSZE !!

| Skomentuj opinię (3)



Sabian
zwiedzający - 1 punktów

3466 osoby z 6082 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-08 21:37:06
zalety: W miare punktualny przyjazd
wady: Regulamin zabrania spożywania alkocholu a autobiusie atak niejst...
opinia: Jechałam z mezem i dwójka dzieci w tym 3 miesięczne dziecko 7 września z opola do esen i niejestem zadowolona z tego że za nami w autobusie siedziało 3 panów i kazdy z nich w stanie nietrzezwym było czuc od nich alkocholem i zachowywali się niezbyt dobrze a pan pilot o tym wiedział bo tylko ich upominał a nic z tym nierobił ...Wiec tak jak byłam zadowolna tak teraz jestem skłonna do tego by zmienić przewoznika bo bardzo czesto wyjezdrzam do polski

| Skomentuj opinię (3)


1449 osoby z 2559 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-09-04 22:15:35
zalety: ...
wady: ooooo za mało miejsca żeby je wymienić
opinia: piloci to jakieś przypadki z łapanki, nic nie wiedzą, leniwi i wielka obraza jak się o coś człowiek śmie zapytać, szczytem była odpowiedź pilotki o wdzięcznym imieniu jak niegdyś znana piosenkarka, że narazie kawy nie zrobi... bo ma przyjemniejsze zajęcie, niestety nie doczekaliśmy się tej kawy a Pani była zajęta rozmową przez komórkę chyba raczej nie służbową sądząc po śmiechach do tel.
\r\nPorażka żeby taka firma zatrudniała takie osoby, zero inteligencji i wiedzy na temat tego co do niej należy, no jako dama do towarzystwa to by się nadawała albo obsługa party line.

| Skomentuj opinię (1)


1461 osoby z 2583 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-30 20:47:23
zalety: Brak zalet!!!
wady: Mnóstwo!!!
opinia: Nie będę się rozpisywała, ale nie polecam firmy Sindbad!!!
\r\nPo pierwsze chamscy kierowcy jak i zarówno pilotki...
\r\nPo drugie jechałam z Poznania do Barcelony ( oczywiście z przesiadką o której dowiedziałam sie w ostatniej chwili!) i kierowcy jak i pilotka zabronili nam korzystać z toalety autokarowej, a przerwy miały być co 3godz a robili jak im się zachciało...
\r\nPo trzecie kierowca który był widać że jest wczorajszy, a pilotka która by wskoczyła kierowcy na kolana bo chyba się tylko na tym znała...
\r\nPo czwarte paskudne kawy i herbaty ( jeśli to można tak nazwać!)
\r\nPolecam firmę przewozową EUROLINES ludzie którzy naprawdę znają się na swojej pracy i traktują pasażera ( każdego z osobna) z kulturą...
\r\nNie pisze tutaj żeby robić komuś reklamę ale SINDBAD powinni się się uczyć od takich firm jak Eurolines...

| Skomentuj opinię (1)


aneta44, roquevaire
zwiedzający - 1 punktów

1462 osoby z 2585 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-27 08:47:51
zalety: Ludzie jakie zalety same wady
wady: Bardzo niemila obsluga autobusy przyjezdzaja i odjezdzaja jak chca zalezy od humoru chamskich kierowcow nie mozna korzystac z toalety a wszystko za sprawa leniwych kierowcow
opinia: 26.08/11r.moja siostra z mezem i dziecmi odjezdzala z wakacji z Marsyli do Polski.Na miejscu bylismy 25min przed odjazdem autokaru/sypiacego sie zreszta/ kierowcy bagaze wrzucili z wielka laska jak worki z ziemniakami 15min.przed odjazdem moj szwagier powiedzial,ze idzie skorzystac z toalety o czym poinformowal kierowcow/bo przeciez w autobusie nie mozna korzystac z WC bo dla kierowcow nie chce sie sprzatac/po 3min.kierowcy oznajmili,ze odjezdzamy po czym ja powiedziam chwilke bo brakuje mojego szwagra ,kierowca mi odpyskowal i powiedzial,ze to jego strata i odjechal /co musiala przezyc moja siostra zostajac w autobusie sama z dwojka malych dzieci/Ja jestem w 8 miesiacu ciazy i tak sie zdenerwowalam,ze chwycily mnie bole.Po300m,autobus sie zatrzymal i z wielka laska i pretensjami otworzyl drzwi,ta sytuacja dotyczy dwoch kierowcow bardzo krotko scietych trasa marsylja polska.Nie wybierajcie sie nigdy na wakacje z tym przewoznikiem albatros sindbad bo tam ludzi traktuja gorzej niz zwierzeta,

| Skomentuj opinię


3471 osoby z 6104 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-10 22:56:44
zalety: 1. Dobra organizacja całej podrózy
\r\n2. Pilotka dobrze poinformowana i pomocna
\r\n3. Autobus czysty
\r\n4. Kierowcy ok.
wady: Jest tylko jedna--zbyt długa podróż!!
opinia: Na samym początku chciałabym zaznaczyć, że nie jestem osobą podstawioną by pisać o przewoźniku SINDBAD same zalety. Dnia 18 lipca wraz z moim 5- cio letnim synkiem jechaliśmy z tym przwoźnikiem do Wielkiej Brytani.Wyjeżdzaliśmy z Torunia. Autobus nie miał żadnego opuźnienia. Na dworcu przywitała nas bardzo serdecznie pilotka,która wszystko jasno i wyrażnie tłumaczyła.Przed każdym postojem informowała nas gdzie będziemy sie zatrzymywać i jaki czas jest przeznaczony na przerwę (5-15 min). I tak było przez całą podróż gdzie informowano nas również, czy toalety są płatne czy bezpłatne. Kilkakrotnie pani pilotka przechodziła cały autobus z zapytaniem czy komuś czegoś nie potrzeba.( ceny za herbate kawę i napoje -znośne ale jeśli ktoś nie ma zamiaru kupować może wziąć swój prowiant i picie.Droga powrotna była taka sama gdzie nie musieliśmy na autokar wcale czekać a gdy mieliśmy przesiadke w Luton pani pilotka uprzednio podchodziła do każdego i na kartce pisała nowy numer autobusu! Kierowcy autobusu na tej trasie są bardzo grzeczni a pilotki zawsze poinformowane. A teraz trochę prawdy--to zwykła kultura kierowców okazała sie pozytywna gdyż na kilka osób czekaliśmy np 40 min bo nie mogli stawić się na czas- choć jest w regulaminie napisane- stawić się na przystanku godzinę przed odjazdem!CZYTAĆ! Tylko debil by się zgubił dostając kartke z numerem kolejnego autobusu!I to tylko dobra wola kierowców że wpuścili na pokład autobusu panów którzy śmierdzieli piwskiem a później odór od nich roznosił sie na cały autokar! Nie wpuszczać takich!! Gdy dojechaliśmy do Manchesteru i powrotnie zawsze mogliśmy liczyć na pomoc kierowców. Ach- toaleta w autokarze czysta nawet pachnąca,wszystko działało.To ludzie wsiadają przepoceni i myślą że każdy musi znosić ich smrody.A może warto czasami usiąść i napisać dobre rzeczy anie czepiać się. Ale tak robia tylko Polacy. Ja osobiście polecam i jeśli ponownie będę miała jechać z tym przewoźnikiem nie będę miała obaw bo przed swoją podróżą naczytałam się głupich komentarzy ale pojechałam i przekonałam się.Wszystko jest ok. Tylko proszę może trasa mogłaby być trochę krótsza! Dziękuję za miłą podróż.Pozdrawiam.

| Skomentuj opinię (4)


fachowiec
zwiedzający - 1 punktów

3484 osoby z 6115 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-08-05 14:56:51
zalety: Wysokiej klasy autokary, service 24h, dużo połączeń, dobre zaplecze socjalne dla kierowców i pilotów co wpływa na bezpieczeństwo podróżnych, MĄDRY WŁAŚCICIEL.
wady: Piloci / pilotki z łapanki, złe nawyki kierowców z firm, które Sindbad przejął razem z całym inwentarzem, łączenie tras głównie poza sezonem co zdecydowanie wydłuża podróż.
opinia: Jestem byłą pilotką SINDBADA - prcowałam tam 7 długich lat i znam tą firme od podszewki. Absolutnie nie można narzekać na właściciela - to człowiek mądry, z inicjatywą i szanujący pracowników. Załogi mają bardzo dobre warunki socjalne. Spią albo w mieszkaniach wykupionych w całej Europie przez Sindabada albo w hotelach. Pasażer może być pewny, że nie wiezie go załoga, która ostatnie 48h spędziła w autkoarze ( a tak się dzieje w wielu konkurencyjnych firmach) Niestety jak w każdej dużej firmie pracują różni ludzie. Nie bedę tu brnić ani kierowców ani pilotek bo osobiście znałam kilku kierowców, którzy z natury byli chmowaci. Oczywiście przekładało sie to na pasazarów. Wiekszośc z nich była jednak normalna a niektórzy nawet bardzo sympatyczni. Zdecydownie najwięcej problemów było zawsze z kierowcami, którzy nagle zostali \"wchłonięci\" przez Sindbada. Nagle okazało się, że nie da rady przyrobic na lewych pasażerach, na fajeczkach, przesyłakch itp. Oj Ci panowie potrafili dać w kośc zarówni pasażerom jak i nam pilotom Co do pilotek to także nie można generalizować. Były dziewczyny fajne, skromne i szanujące pracę. Niestety były tez takie, które rozbiły małżeństwa Panów kierowców. Pasażerowie mili prawo widzieć ich gierki w autokarach. Pamiętam moją rozmowę o pracę - trwała dośc długo, wymagano odemnie znajomości języka niemieckiego i to na dobrym poziomie. Szkolono mnie pare dni. Wymagano odpowiedniego wizerunku itp. A terz wiem, że biora każdego chetnego do pilotarzu, dziewczyny nie raz wyglądają jakby z plaży. Niestety jakośc obsługi spadła. Wiele z moich fajnych koleżanek do dziś tam pracuje - nie pozostaje mi nic innego jak zyczyć Państwu trafienie własnie na nie.
\r\nZnam ten rynek dość dobrze i uwieżcie mi Państwo, że mimo wszystko SINDBAD jest jednym z najlepszych i najsolidniejszych na tym rynku. Sa przede wszystkim bezpieczni :)
\r\nPozdrawiam

| Skomentuj opinię (11)


Niunia134
zwiedzający - 1 punktów

3464 osoby z 6090 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-07-27 20:46:26
zalety: brak
wady: brak
opinia: Potrzebuje namiary na kierowce pana Gołąbka . Z góry dziękuje .Ponieważ zostawiłam w jego autokarze torbe z rzeczami a w informacji nie chcą mi podać.

| Skomentuj opinię (5)


Wojownik
zwiedzający - 1 punktów

3526 osoby z 6220 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-30 11:21:38
zalety: Brak!!!
wady: Same wady!Chamstwo i rozwiązłość seksualna pilotek i kierowców! A szczególnie z Warmii i Mazur!!
opinia: Niekończące się podteksty seksualne, niby mimochodem rzucane przez kierowców w stronę atrakcyjnych pasażerek. Chamskie pilotki, które jakby mogły to by na oczach pasażerów uprawiały sex z kierowcami i to podczas jazdy! A kierowcy? Są z tego powodu bardzo szczęśliwi i przy okazji tacy żałośni! Zajmijcie się pracą, bo na wasze miejsce jest dużo chętnych. A to że kierowcy piją alkohol to prawda! Wiele razy można było wyczuć tzw. wczorajszego kierowcę. Obmacywania na tylnym siedzeniu pilotek przez kierowców to widoki na porządku dziennym! ( ale raczej nocnym).Pasażer widzi wiele...

| Skomentuj opinię (8)



3448 osoby z 6090 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-19 23:26:55
zalety: Brak
wady: Same wady... i zostawiają turystów w innych krajach!
opinia: Zwięźle, na temat autobusów, czystości, obsługi, cen, jakości wycieczek już napisano wiele. Przestrzegam przed jednym, pracownicy tej Firmy nie lubią jak im się zwraca uwagę i pozostawili nas w obcym kraju bez toreb, rzeczy osobistych, bez informacji. Wróciliśmy do Polski z inną Firmą z Rzeszowa,która grzecznościowo zabrała nas do kraju. Za co im dziękujemy serdecznie.
\r\nWyjątkowo nie taktowna obsługa, wyjątkowo zarozumiały pilot wycieczki w wieku około 20 lat? Strasznie brudny autobus, nie sprawna toaleta, ceny napojów podawanych w autokarze z kosmosu. Klimatyzacja nie sprawna, przerwy w czasie jazdy na toaletę zewnętrzną co 4-5 godzin! Brak mi słów, ta Firma nie powinna funkcjonować na rynku w Polsce, no może w Bangladeszu lub gdzieś jeszcze dalej...

| Skomentuj opinię (2)


3445 osoby z 6085 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-18 21:37:06
zalety: Duża ilość połączeń
wady: brak kompetentnego podejścia do klienta jako indywidualnej osoby
\r\npracownicy sprawiają wrażenie, jakby pracowali za karę(czyżby nie mieli możliwości zmiany pracy?)
opinia: Sindbad? \\r\\nNIE! NIE! NIE!!!\\r\\n\\r\\nMoże i trochę drożej ale wolę Eorolines Germany z ich Business Clasą! Zaje**ste autobusy, super wygodne, gniazdka i internet darmowy, miła obsługa, i podróż w komfortowych warunkach. \\r\\nCo prawda mają tylko jedne połączenie, ale mam nadzieję, że będzie ich więcej. Na pozostałe linie polecam Zawadzkie, lub busy. \\r\\nPrzy sindbadzie boli najbardziej, że nie zależy im na klientach. Widać to po ilości busów, każdy klient jest traktowany jak masa, a nie jak pojedyńcza osoba, która potrafi wiele zdziałać! \\r\\nOsobiście zostałem potraktowany jak natręt. Jeśli tak traktować mają klientów to podziękował, pojadę LEPSZĄ, MILSZĄ i odrobinę droższą KONKURENCJĄ!:)\\r\\n

| Skomentuj opinię (5)


3550 osoby z 6263 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2011-06-18 18:16:54
zalety: Cena niższa niż u konkurencji, ale niewielka różnica, więc nie warto się nią sugerować!
wady: FATALNA JAKOŚĆ OBSŁUGI!
\r\nNieuprzejmi kierowcy!
\r\nniekompetentni piloci!
\r\nPrzesiadki!!
\r\n
opinia: Myślą, że jak mają dużo klientów to pojedynczy klient jest gówno WART!!
\r\nNie miła, arogancka obsługa!! Chyba płacą im za to, żeby byli mili i dbali o klienta!!
\r\nJak im się nie podoba praca z ludzmi to powinni ją zmienić!
\r\n
\r\nDUŻO BARDZIEJ POLECAM KONKURENCJĘ! JEST JEJ SPORO!!
\r\nNie bedę robić reklamy, ale antyreklamę owszem!
\r\nByłem stałym klientem i z roku na rok jest coraz gorzej! NIE POLECAM!

| Skomentuj opinię (2)