Biuro podróży Sindbad - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 1.81 / 5.00
25% opiniujących poleca Sindbad
Opinie klientów biura podróży Sindbad. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne Sindbad zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o Sindbad

paula21634
zwiedzający - 6 punktów

1268 osoby z 2195 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-07-03 16:54:45
zalety: obluga jest z reguly mila nie mam zastrzezen
wady: jest za mało obsługi i ludzie którzy tam pracują sa po prostu przemeczeni
opinia: kupiłam bilet open i gdzy chciałam wracac do polski zarezerwowałam sobie miejsce wszystko by było ok gdyby nie to ze dyspozytorka infolinii nie podala mi starej godziny odjazdu choć wielo krotnie powtarzałam to samo pytanie i w ten sposób stracilam ponad300zl a pewnie o takich rzeczach w tej firmie się nie mowi ze nawet nie wspomnę o tym jak często gina bagaże po prostu porazka

| Skomentuj opinię


513 osoby z 689 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-06-14 00:46:54
zalety: Żadnych zalet, tylko wady!
wady: Okropienstwo a nie podróż , ciasno, spóźnienia , przesiadki, żadnego szacunku. Wszystko nastawione na zarobek, nic dla pasażera! Nigdy wiecej! Ludzie , nie kozystajcie z tak upokazajacych przewozów szukajcie innych przewoźników , gdzie będziecie mieli chociaż trochę wygody ,na tak długich trasach. Żenada!! Bydło przewozi sie komfortowej niż Sinbad swych pasażerów!
opinia: Mie może firma nas tak traktować!
900 km za 16 godzin! Kilka przesiadek! Paskudztwo nie jazda! Ciasnota w autobusie, nie ma miejsca na dłuższe nogi.Jak sardynki , jeden na drugim siedzieć 16 godz....tu trzeba dobrego zdrowia aby taka podróż przetrwać !

| Skomentuj opinię



kornelek12
zwiedzający - 1 punktów

172 osoby z 307 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-27 07:53:40
zalety: nie ma
wady: ciasno,przesiadki,niebezpieczna jazda.
opinia: Autokary Sindbad i podróż nimi to porażka-niedość,że ciasno,przesiadki to jeżdżą jak szaleńcy(w skromnym słowa tego znaczeniu).Z soboty na niedzielę w nocy autokar miał wypadek w Niemczech,bo szanowny pan kierowca zasnął,na szczęście nikomu nic się nie stało,wiem to,bo jechał tam mój brat i cytuję co powiedział;czułem,że tak się stanie,bo widziałem jak kierowca prowadzi autokar.Ile jest warte życie ludzkie dla tej firmy?pytam,bo to nie pierwszy wypadek.......Nie polecam podróżować z tą firmą.

| Skomentuj opinię


179 osoby z 321 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-22 10:30:43
zalety: nic co było by ponad coś co jest standartem
wady: kierowcy bardziej się martwią o przesyłki, które na fuchę przewożą: paczki na parkingach w pl, zgrzewki piwa, fajek itp w Anglii, 2 gpsy i kierowca zabłądził w Krakowie przez co już na starcie opóźnienie 1h
opinia: Całkowite opóźnienie ponad 5h, przez co osoba która na mnie czekała musiała pojechać i z bagażami musiałem iść na pociąg by dostać się do swojego celu.
Brak możliwości złożenia reklamacji drogą elektroniczną, jedynie list polecony wysłany z Polski!!
W autobusach syf, przed przesiadką pierwszy autokar to jakaś porażka, lepsze można spotkać w PKSach gminnych.

| Skomentuj opinię


Andre37
zwiedzający - 1 punktów

233 osoby z 429 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-21 09:02:01
zalety: nie ma żadnych
wady: wprowadzanie w błąd klientów, niekompetentna obsługa, nieskończona ilość przesiadek, postojów, tankowań wydłuża mocno czas przejazdu, brudne i śmierdzące autobusy, pasażerowie w roli tragarzy bagażu
opinia: Biuro oszukuje klientów już na etapie wstępnej informacji.Nie informuje klientów, ile przesiadek trzeba będzie zaliczyć, aby dojechać do Polski, a tych zwykle mają bardzo dużo.Wracałem 1 maja z Genewy.Pilotka w zasadzie była zbędna, bo wyglądała i zachowywała się jakby dopiero co wróciła z jakiejś imprezy.Na przystankach nie było jasnej informacji, jak długo będzie trwał postój.Nieraz była mowa, że zabieramy tylko pasażerów, a autobus ma postój 30 min.Pilotka nie wie, czy na danym dworcu kolejowym/autobusowym jest toaleta!!!W Monachanium jest spęd autobusów i pasażerów, bałagan, dezorganizacja, brak konkretnej informacji.Pilotka prosi pasażerów, aby zabrać bagaż główny i dopilnować, aby trafił do właściwego autobusu!!!To po co jest obsługa???Jak zabrać 2 szt. bagażu głównego i 2 szt. podręcznego i znaleźć właściwy autobus w totalnym bałaganie na stanowiskach autobusowych, co robić najpierw:pilnować bagaży czy miejsca w autobusie???Obsługa ma to serdecznie w d.... Martw się sam frajerze, skoro jedziesz z Sindbadem.Im bliżej Berlina , tym coraz więcej postojów, tankowań.Po wjeździe do Polski mamy to samo: przesiadki, postoje, tankowania.Ogółem na te "operacje logistyczne" stracono minimum 3 godziny.Autobusy zwykle brudne, śmierdzące.Napoje oczywiście płatne.
NIKOMU NIE POLECAM !!!
Jeżeli już musisz jechać z Sindbadem przygotuj się na wszystko

| Skomentuj opinię


529 osoby z 719 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-05-06 09:58:24
zalety: Brak
wady: rzucanie bagażami, niesympatyczna pilotka, kłamstwo w sprawie autokaru, chamscy pracownicy dyrekcji, chamscy pracownicy infolinii, brak reklamacji
opinia: W tej firmie niestety nie szanuje się klienta.
Wczoraj jechałem autokarem ze Szczecina do Bonn. Podczas niezapowiedzianej przesiadki do ciasnego i brudnego autokaru w Berlinie rzucano bagażami, choć proszono kierowców, by przenosili je delikatnie. Uszkodzono mi wartego 3tys zł laptoupa. Brak reklamacji (są jakieś głupie zasady typu: przyjedź do polski i wyślij im reklamację listownie, gdyż nie przyjmują poczty z zagranicy, wraz z opinią rzeczoznawcy, za którą nie zwracają pieniędzy). Po kontakcie z infolinią okazuje się, że kompetencja pracowników nie wykracza poza zbywanie niezadowolonych klientów, gdy uznałem, że zgłoszę chamstwo pana konsultanta Łukasza M. do dyrekcji pani która tam grzeje ławę (i chyba pracuje tylko pod biurkiem dyrektora) uznała, że nie interesuje ją to co dzieje się z bagażami klientów.
Jednym słowem nie polecam, chyba, że życie wam niemiłe.

| Skomentuj opinię


Gosiaczek68
zwiedzający - 1 punktów

1303 osoby z 2265 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-04-07 19:49:18
zalety: Są nowocześni
wady: duże opóźnienia
opinia: Nie obawiam się podać swoich danych,gdyż jestem bardzo,ale to bardzo zadowolona z usług Sindbada,wracałam 28 marca z Koblenz do Krakowa,co prawda było duze opoznienie,ale nie z winy kierowców tylko POGODY,jestem zdania że wolno ale szczęśliwie,numer Busa 101 lub 110 kurcze nie pamiętam,z Gliwic do Krakowa numer 18 też świetna załoga,jako Stały klient jestem dumna że mamy takich przewozników,a te osoby ktore lekcewaza firme Sindbad poprostu olewac,bo to co opisują to jest poprostu ŻENADA I CHAMSTWO!!!!!zawsze informuja ze jest przesiadka lub ze jej nie ma,przecież korzystam nie pierwszy już raz.Bardzo polecam tego przewoznika.Serdecznie pozdrawiam wszystkich pracownikow,kierowcow i pilotow dziekujac im za miłą i bezpieczną jazdę.

| Skomentuj opinię


1289 osoby z 2238 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-04-04 23:50:45
zalety: Miła obsługa
wady: Opóźnienia
opinia: Jechałam sindbadem 2razy do Londynu . Podróż całkiem fajnie mi minęła tylko były 4godziny opóźnienie. Oprócz tego wszystko ok . Polecam :)

| Skomentuj opinię (1)


1294 osoby z 2248 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-02-21 17:54:45
zalety: Punktualność,porządek na pokładzie autokaru,miła obsługa.
wady: Brak
opinia: Podróżuję z Sindbadem juz od 2 lat,bardzo często. Oczywiście spotkałam przypadki gdzie pilotka była niemiła lub kierowca,ale jesteśmy tylko ludzmi!! Każdy ma prawo mieć gorszy dzień i nie oceniajmy wszystkich tak samo. Oceniam firmę bardzo dobrze i nie zmienię na żadną inną. Są najlepsi!!!

| Skomentuj opinię (1)



zakochana
zwiedzający - 1 punktów

1307 osoby z 2273 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-23 12:43:18
zalety: żadnych
wady: same wady
opinia: Kiedyś jechałam sindbadem i nie poleciłabym go nawet wrogowi.Kierowcy są odpryskliwi,atmosfera jest nie fajna i jak sie ich o coś pyta to nie umią dokładnie odpowiedzieć.Jeśli się poprosi kierowcy z sindbada o zakupy z polski to za drogo biora i nawet ich nie umią zrobić dobtze.Zaczełam jeździć pks rzeszów i jeżdżę z nimi od 10 lat na trasie Polska-Włochy.Są bardzo mili,uprzejmi,w autokarze jest zawsze czysto i przyjemnie.Poproś kierowców z pks rzeszów o zakupy z polski to ci zrobią dokladnie i porządnie i nawet więdzą co kupić.Niestety autokar pks rzeszów od 27stycznia 2013 przestaje jeździć do włoch bo przejął ich sindbad.Ludzie jeśli chcecie żeby powrocił pks rzeszów na trasie Polska-Włochy to wysyłajcie maila do sekretariatu: sekretariat@pks.rzeszow.pl
Dostali dużo maili od ludzi żeby wrócili na trase.

| Skomentuj opinię


226 osoby z 414 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-16 11:17:00
zalety: Komfortowe autobusy, dużo połączeń
wady: brak organizacji
opinia: Jechałam Sindbadem dwa razy. Do Belgii i na Ukrainę. Do Belgii wyjazd był bardzo dobrze zorganizowany, miła obsługa. Natomiast wyjazd na Ukrainę w roku 2012 był totalną porażką, sprzedano biletów więcej niż miejsc, czekaliśmy na drugi autobus 2,5 godziny! O czym "asystentka" powiedziała że jest w korku!Nie usłyszeliśmy żadnego "przepraszam"!!!Rozumiem że czasami zdarza się zawalić coś ale grzeczność ze strony organizatorów jakaś musi być, a nie wymyślanie że dwugodzinny korek pod dworcem jest! We Lwowie próbowali zmieścić dwa autobusy do jednego,biedni studenci biegali z walizkami tam i z powrotem bo oczywiście nie dało się. Ogólnie nie polecam, przynajmniej na Ukrainę.

| Skomentuj opinię


1301 osoby z 2261 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-11 11:33:31
zalety: Miła obsługa
Punktualność (spóźnienia tylko kilkuminutowe z przyczyn niezaleznych od kierowców)
Czyste, zadbane autobusy (nie wiem jak z toaletą bo nie korzystam)
Brak problemu z zakupem biletów


wady: Długa podróż
opinia: Bardzo często podróżuje autobusami firmy Sindbad więc wydaje mi się, że mogę wypowidzieć sie na ich temat. Moim zdaniem obsługa jest miła i pomocna, niejednokrotnie gdy chciałam się dowiedzieć czegokolwiek to informacje były mi udzielane, jeśli chodzi o napoje zawsze wydawane były bez zbędnej łaski jak to piszą moi przedmówcy w swoich opiniach. W autobusach jest czysto (nie wiem jak w toalecie bo nie korzystam). Na komfort jazdy też nie narzekam. Może nie jest zbyt wygodnie ale jednak to nie jest biznes klasa ani nic w tym rodzaju to też nie można zbyt dużo wymagać. Można się przemęczyć te kilkanaście godzin. Nigdy nie zdarzyło mi się też żeby autobus nie przyjechał lub miał jakieś duże opóźnienie (co najwyżej kilka minut). Z zakupem biletu nie miałam nigdy problemu a kupowałam bilet kilkoma metodami (przez Internet, w biurze podróży i w autokarze po wcześniejszej rezerwacji telefonicznej na infolinii)Zawsze wszystko mi zostało jasno wytłumaczone co i jak (wręcz jak krowie na rowie).
Żeby nie było, że mówię o firmie w samych superlatywach to dodam, że denerwuje mnie długi czas podróży spowodowany przesiadkami, dosiadaniem się nowych pasażerów oraz częstych przystanków które czasem są zbyt długie.

| Skomentuj opinię (1)


WiktorHurt
zwiedzający - 1 punktów

1299 osoby z 2257 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-08 14:24:16
zalety: Zero
wady: Niekomfortowa podroz, malo przerw a jak juz sa to tylko dla kierowcow, nie mila obsluga, zadufani w sobie, nie obchodzi ich klient tylko pieniadze, pija piwo podczas podrozy.
opinia: Ten przewoznik wraz z Wactur to jakis jeden wielki zart. W poniedzialek (7.01) mialem wyjechac z Avellino z Placu Liberta do Warszawy o 5:50. Czekalem od 5:30 w wyznaczonym miejscu na busa ktory mial mnie zawiezc do autokaru. Niestety po ponad dwoch godzinach czekania nikt sie nie zjawil. Zaczalem krazyc po placu aby zobaczyc czy w jakims innym miejscu nie ma przypadkiem jakiegos samochodu, ale nie bylo nikogo, ani jednego samochodu. Chodzil tylko jeden pan z psem. Zmarzlem strasznie, pan ktory tak spacerowal podszedl w koncu do mnie i zapytal sie mnie co sie stalo, uzyczyl mi swojego telefonu, poniewaz ja juz nie mialem srodkow na koncie. Gdy dodzwonilem sie do kierowcy zostalem poinformowany iz bus na mnie czekal godzine i byl dookola poobklejany logiem Sindbada i Wactura wiec musialem go zobaczyc, a poza tym on wierzy kierowcy, a nie mi. Moze i bym w to uwierzyl, gdyby na placu byl chociaz jeden samochod, bus czy cokolwiek. Na pytanie co mam teraz zrobic, kierowca sie rozlaczyl. Poza tym gdyby kierowca tam byl to chyba zauwazyl by mnie z walizkami i torbami, bo raczej trudno nie zauwazyc jedynej osoby obladowanej bagazem na placu. Gdy wrocilem spowrotem do domu i zaczalem dzwonic pod numery podane na waszej stronie wiekszosc nie odbierala. Kierowca natomiast wylaczyl telefon. Gdy juz udalo mi i mojej mamie skontaktowac sie z panstwem, Pani powiedziala iz rozwiaze ta sytuacje. Miala zadzwonic za pol godziny lecz nie oddzwonila wcale. Zadzwonilismy po 1,5 h ponownie odebrala inna Pani . Poinformowalismy ja ponownie o zaistanialej sytuacji. Oddzwonila do nas po chwili mowiac iz wierzy kierowcy a nie mi. To przepraszam bardzo, maja panstwo moj telefon, tak trudno bylo zadzwonic? Chyba tak bo nikt sie nawet nie pofatygowal aby po jedna osobe przyjechac busem. Stracilem tylko pieniadze na telefonowanie do panstwa gdzie wszyscy slepo wierza jednej osobie. A ja co mam zrobic? Musze kupic teraz drugi bilet, zalatwiac sobie urlop ponowny w pracy, bo wasza niekompetentna i leniwa firma nie szanuje swoich klientow i ma wszystko gleboko gdzies! Nalezy sie zastanowic nad dzialaniem waszej firmy. Sprawdzajac opinie na innych stronach wiekwszosc jest negatywna. Warunki te nie sa spowodowane zachowaniem pasazerow czy ich wielkimi potrzebami ale tym ze macie ich wszystkich za nic, aby tylko byly pieniadze.
Nie polecam nikomu tej firmy! A ja nie spoczne do poki nie odzyskam wszystkich swoich pieniedzy!

| Skomentuj opinię


1301 osoby z 2261 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-05 23:01:02
zalety: zadnych
wady: za duzo..:do pisania
opinia: nigdy w Zyciu nie mialam tak nieprzyjemnej podruzy ,i napewno juz nie bede korzystac z uslug tego biura podruzy.W biurach siedza leniwi biurokraci co nie maja pojecia o swojej pracy .Ciekawi mnie co Kierownik tej firmy na te wszystkie komentarze co klijeci pisza .

| Skomentuj opinię


1304 osoby z 2267 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2013-01-05 11:03:30
zalety: Mila profesjonalna obsluga.
wady: Przesiadki z busow.Powtarzajace sie nie ciekawe filmy.
opinia: Witam.Jezdze kilka razy do roku na trasie Jelenia Gora -Mainz.Jestem zadowolona z Sindbada mila ,profesjonalna obsluga pilota i kierowcow.Z moich trzy letnich wojazy tylko raz natrafilam na niemila obsluge,ale ogolnie uwazam ze jest OK.Jezdzilam innymi przewoznikami i mam skale porownawcza,i dlatego zostalam wierna pasazerka Sidbada.Szkoda tylko ze autokary nie wyjezdzaja z Jeleniej gory ,bo przesiadki z busow w szczegolnosci zima nie naleza do przyjemnosci,jest to jedyny minus.Pozdrawiam.

| Skomentuj opinię


Marianna
zwiedzający - 1 punktów

1301 osoby z 2261 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-11-18 17:21:07
zalety: NIESTETY BRAK
wady: WSZYSTKIE MOŻLIWE
opinia: Jadąc do DE , po przesiadce w Gliwicach, wsiadałam jako pierwsza do autokaru , mam kartę stałego Klienta, poprosiłam grzecznie o miejsce jakie mnie zadowala, po czym kierowca tak się obruszył,jak by to był jego autokar a ja prosiłam o darmowy przejazd,nadmienię , że z Gliwic do Katowic jechała blond piękność ZA DARMO ! a mamusia jednego ze znajomych sadowiła swoje 4 litery na 2 miejscach, żenada, kiedyś była kultura teraz jest chamstwo, mogłabym w nieskończoność pisać o chamstwie obsługi, ale szkoda mi klawiatury, NIE POLECAM SINDBADA !

| Skomentuj opinię


gosia68
zwiedzający - 1 punktów

1328 osoby z 2315 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-10-20 16:39:36
zalety: zadnych
wady: chamska obsluga i kierowcy.glusi na jakiekolwiek prosby ze strony pasazerow.nie dbaja o bagaz .przy przesiadce w berlinie pasazer musi sam przenosic bagaze mimo ze kupuje bilet bezposredni i o przesiadce przy zakupie biletu nie ma mowy
opinia: opinia moja jest taka ze dziwie sie ze mimo wielu zlych opini wlasciciele biura nie reaguja ,widocznie nie zalezy im na tym.

| Skomentuj opinię (2)



1330 osoby z 2319 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-10-12 18:49:27
zalety: żadnych zalet
wady: potworne opóźnienie,a poza tym zgubili mi bagaż
opinia: po ok 15 minutach od wejścia do autokaru,w tym samym mieście była pierwsza nieplanowa przesiadka,natomiast już przy wysiadaniu okazało się,że nie ma mojego bagażu,a pilotka nie chciała podać żadnego numeru kontaktowego do firmy,zgłaszana kilkakrotnie reklamacja pozostała bez odpowiedzi,natomiast w ramach odszkodowania zaproponowano mi bon na następny przejazd ich autokarem....nie zaryzykuje już straty następnej walizki

| Skomentuj opinię


1336 osoby z 2331 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-19 19:56:37
zalety: Niestety żadnych!
wady: Niesłowność kierowców
Niezgodność realiów z warunkami umowy dotyczące miejsca wysiadki, czasu podróży i kosztów
Bardzo wysokie opłaty, bez rachunków i niezgodne z cennikiem, za nadbagaż


opinia: Niezgodne z informacją na stronie internetowej miejsce pozostawienia pasażerów! Zostałem wysadzony w całkiem innym miejscu!
Skrócony czas podróży bez uprzedzenia pasażerów!Pół godziny przed czasem wiele zmienia!
Pobieranie wysokich opłat,nie zaznaczonych w umowie, za nadbagaż-40€ za większą torbę!!!
Niezaplanowane przesiadki w inne autokary

| Skomentuj opinię


1334 osoby z 2327 uznało tę opinię za pomocną
ocena:  wystawiona: 2012-09-11 20:48:20
zalety: latwosc zakupu biletu online - ale to chyba norma?!
wady: fatalna organizacja, arogancka obsluga, kiepski stan autokaru
opinia: Jechalam z Gdanska do Freiburga. Pilotka byla do tego stopnia arogancka az wrecz komiczna, na zadawane pytania dot. trasy odpowiadala bardzo opryskliwie nie udzielala informacji dot. trasy, przystankow, chaos przy przesiadkach (3! chociaz miala byc tylko jedna), zero informacji badz bledne informacje: horror zwlaszcza dla ludzi starszych. Kierowcy nie znali trasy, zabladzili w okolicach Szczecina: gdy zwrocilam kierowcy uwage, ze przejechal Frankfurt (w ktorym mial przystanek) odparl, ze to nie moja sprawa - do Freiburga przyjechalismy z trzygodzinnym opoznieniem! Zabawne bylo to, ze zabroniono korzystac pasazerom z komorek w autokarze rzekomo ze wzgledu na "komputer pokladowy", jednoczesnie polecano korzystanie z telefonu przewoznika w cenie UWAGA: 6 zl za minute! Jezeli jest prawda, ze pilotki maja w miescie docelowym trzy godziny przerwy przed kursem powrotnym, to wlasciciel lawiruje na granicy przestepstwa. jedno wiem - nigdy wicej podrozy z firma sindbad!

| Skomentuj opinię (2)