Biuro podróży SunFun - Opinie Klientów i Oceny

Ocena użytkowników 2.31 / 5.00
45% opiniujących poleca SunFun
Opinie klientów biura podróży SunFun. Jeśli chcesz dodać własny komentarz i ocenić biuro turystyczne SunFun zaloguj się i wystaw opinię.

Opinie użytkowników o SunFun

1065 osoby z 1703 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-05 15:27:30
zalety: REZYDENTKA VIRGINIA KTÓRA CHOCIAŻ POTRAFIŁA ROBIĆ DOBRĄ MINĘ DO ZŁEJ GRY!
wady: WSZYSTKO TO JEDNA WIELKA WADA!!!!
opinia: Wykupiłem ofertę sun&fun w Hotelu LONG BEACH , a w zamian na miejscu okazało się ,że wystawione w Polsce VOUCHERY na Hotel są nieważne i zadna rezerwacja na ten termin nie miała miejsca. Po odbiorze z lotniska , mieliśmy zostać odwiezieni do swoich Hoteli.....mieliśmy to odpowiednie słowo!!! Jak się okazało po niedługim czasie , Egipcjanin ( przedstawiciel biura w Egipcie) mówi ,że wykupilismy opcje FORTUNA i zakwaterują mnie wraz z grupą ok 20 osób w "Hotelu" MEGAWISCH ...który delikatnie mówiąc na pierwszy rzut oka wygląda jak wysypisko śmieci lub plac budowy. Absolutnie nie zgodziłem sie na pobyt w tym hotelu tak jak i reszta osób ,gdyż nikt z nas nie wykupywał zadnej opcji FORTUNA!!! Koczowaliśmy 8 godzin w autobusie bez napojów i posiłków , zaden z rezydentów nie miał cywilnej odwagi zjawić się i nam pomóc. Arabscy przedstawiciele biura co 15 minut zmieniali wersje wydarzeń. Napomne ,że lot był w nocy wieć nie spaliśmy prawie 2 doby .Zakwaterowali nas w wybranym przez nas Hotelu ok godziny 15. Rezydentka zjawiła sie na drugi dzień. Wyjaśniła ,ze zaszła pomyłka....,ze nas rozumie ale nic nie mogła zrobić. Biuro na miejscu nie pofatygowało sie o zadoścuczynienie w postaci jakiejś wycieczki fakultatywnej. Wypisaliśmy reklamacje w wypadku zlekceważenia podejmę kolejne kroki . Zdecydowanie odradzam!!! Kretacze jakich mało. Zero objawów ludzkości , w grupie 20 osób było również dziecko ...za trudno organizatorowi było kupić mu jakiś posiłek i napój. JEdnym słowem skandal. Myśle ,ze wkrótce moją opinię potwierdzą inne osoby z którymi razem przeżyliśmy Egipskie piekło "w czarnej Egipskiej k***** d**ie "

/ | Skomentuj opinię (205)


721 osoby z 1377 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-06 21:51:09
zalety: Hotel Hilton Long Beach, poza tym brak jakichkolwiek innych
wady: W zasadzie same wady...
opinia: Zdecydowania odradzam wszelkich wyjazdow z biurem Sun & Fun!!!!!!!!!! Dziwie sie, ze to biuro jeszcze funkcjonuje, prawdopodobnie tylko dlatego, ze nie wszyscy odwiedzaja strony internetowe na ktorych mozna wystawiac opinie organizatorom wyjazdow. Wykupilem tygodniowy wyjazd do Egiptu, do hotelu "El Palacio". Tuz po wyladowaniu na lotnisku w hurghadzie, oznajmiono nam iz "biuro Sun&Fun ma dla nas zle wiesci". Miedzy Egiptem, a Polska doszlo do nieporozumienia, nie zarezerwowano naszego hotelu, w zamian proponujac hotel "Magawish" - hotel to chyba zbyt gornolotne okreslenie tego obiektu. Na pierwszy rzut oka bylo widac, ze obiekt rezerwowy to ruina, istny plac budowy. Oczywiscie nie zgodzilismy sie na ta zamiane. Tym samym przez 8 godzin tulalismy sie po Hurghadzie szukajac hotelu ktory nas przyjmie. Jednoczesnie w Polsce nikt nie potrail udzielic nam jakiejkolwiek informacji (na marginesie - na rozmowy roamingowe musielismy wydac okolo 200zl). W podobnej sytuacji znalazlo sie ponad 20 osob. Okolo godziny 15, bez jedzenia, bez napojow, zakwaterowano nas w hotelu Hilton Long Beach. To pewnie jedyny hotel ktory zdecydowal sie przyjac grupe zbulwersowanych i gotowych na wszystko Polakow. Przez cala ta sytuacje stracilismy kupe cennego czasu, 2 oplacone posilki, a urlop skrocil sie z 7 dni do 6... Co najwazniejsze, zaden z rezydentow bedacych na miejscu sie nami nie zainteresowal. Jeden byl na urlopie, drugi - KUBA - spal i nie mogl sie do nas pofatygowac... Rezydenta spotkalismy dopiero w drugi dzien - VIRGINIA - bo o niej mowa, duzo i ladnie mowi, niestety malo rzeczowo. Do tej pory nie uslyszelismy slowa "przeprasza", biura Sun&Fun nie stac nawet bylo na zaproponowanie darmowej wycieczki fakultatywnej w zwiazku z zaistniala sytuacja... W tym tygodniu skladamy reklamacje, zadajac adekwatnego zadoscuczynienia. Jesli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, skladamy przeciwko S&F pozew... Nie odpuscimy! Jednoczesnie chcemy sprawe naglosnic by wszystkich ostrzec przed tym organizatorem. Moglbym przytoczyc wiele sytuacji ktore wydarzyly sie podczas wyjazdu, bedacych dowodem na brak jakiegokolwiek profesjonalizmu ze strony biura... Podsumowujac: ZDECYDOWANIE ODRADZAMY I PRZESTRZEGAMY przed wyjazdem z Sun&Fun!!!!!!!! Wystrzegajcie sie tego biura i omijajcie ich oferty szerokim lukiem!!!!!!

/ | Skomentuj opinię (2)


ewik30
zwiedzający - 1 punktów

719 osoby z 1379 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-30 13:59:14
zalety: brak
wady: wszelkie możliwe
opinia: Witam Wszystkich,
Miałam "przyjemność" wybrać się do Egiptu z "przewspaniałym" biurem
Sun & Fun. Więcej tego błędu nie popełnię.
W skrócie sytuacja wyglądała tak:
Oferta Sun&Fub: Hotel Savita w Sharm'ie - 5 gwiazdkowy.
W rzeczywistości: Hotel może i 5 gwiazdkowy, jak na Egipt oczywiście
tylko organizator "zapomniał" poinformować, że pokoje przeznaczone
dla gości z Sun&Fun mieszczą się w części hotelu której na żadnym
zdjęciu nie uwidzisz - w śmiesznych czworakach o zapachu szamba.
POKOJE ze starymi rozpadającymi się sprzętami, ŁAZIENKI z odpadającą
glazurą, terakotą i wszechobecnym grzybem.
A co "najśmieszniejsze" podróż poślubna (zaznaczone w umowie - a
jakże) została uhonorowana przez biuro pokojem z dwoma łóżkami! Po
prostu bajka. A jedyny komentarz od Rezydentki jaki usłyszało 40
wściekłych wczasowiczów to: "Nie przyjechali tu Państwo siedzieć w
pokojach" Maam wrażenie, że chamstwo i opryskliwość mają rezydenci tego biura wpisane w zakres obowiązków.
W związku z czym następnym razem na pewno nie skorzystam już z usług
Sun&Fun i wyjadę "nie siedzieć" w pokoju z bardziej rzetelnym
biurem...
Ogólnie to szkoda słów na dziadostwo jakie reprezentuje sobą
Sun&Fun...
NIE POLECAM NA MILION PROCENT !!!

/ | Skomentuj opinię (5)


711 osoby z 1369 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-02-23 15:34:11
zalety: piękny hotel san royal makadi
wady: skrócony pobyt, niekompetentna, słabo poinformowana rezydentka
opinia: pokoje, które nam początkowo zaoferowano znajdowały sie na obrzeżach hotelu bez ciepłej wody.Po wreczeniu sporego napiwku przeniesiono nas do lepszych o wyższym standardzie. Koszmar rozpoczął sie, gdy zachorowało nasze dziecko. Rezydentka Ola wcześniej poinformowała nas,aby nie korzystać z usług lekarza hotelowego, gdyż sporo za to zapłacimy. Zaleciła, by kontaktować się z ubezpieczycielem w Polsce, który wyśle do nas lekarza ze współpracującej z nimi klniki. Telefon do ubezpieczyciela wykonaliśmy o 5 rano, oczywiście płacąc za połączenie jak za woły.Głos przez telefon zapewnił,że lekarz zostanie do nas wysłany. Czekamy. Dziecko ma wysoką gorączkę , wymiotuje. Po chwili dzwoni pani i mówi,że sami musimy sobie zorganizować transport do lekarza, do odległego o 20 km szpitala, gdyż nie wpuszczą go na teren hotelu. Mówimy, że jest to niemożliwe, gdyż dziecko wymiotuje. Pani prosi nas więc, abyśmy wywalczyli zgodę hotelu na wpuszczenie lekarza. Uzyskujemy ją . Pani zpewnia, że lekarz będzie u nas w przeciągu 40 min. Mija godzina lekarz się nie pojawił.Interwencja u rezydentki na niewiele sie zdała. W końcu decydujemy się skorzystać z usług doktora hotelowego, nic nas to nie kosztuje.Gdybyśmy o tym wiedzieli, nie dzwonilibyśmy do Polski z prośbą o pomoc medyczną. Ale rezydentka wcześniej sygnalizowała niesamowicie drogą pomoc lekarską w tym hotelu. Lekarz z kliniki pojawia sie po 8 godzinach, o godz 14. Okazuje się, że fax z Polski otrzymał dopiero 40 min wcześniej. Nie rozumiem, co przez ten czas robiła przedstawicielka ubezpieczyciela. Skandal!!!!

/ | Skomentuj opinię (1)


703 osoby z 1357 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-11 15:28:29
zalety: Biuro nie ma zadnych zalet sami klamcy i kretacze.
wady: Wady, poprostu cala masa.
opinia: Totalna katastrofa. Lecialem do Hurghady z tym biurem pierwszy i OSTATNI RAZ. Samolot super, katastrofa zaczela sie od momentu wyladowania w Hurgadzie. Mielismy zarezerwowany hotel Hilton Garden Resort. Jeszcze na lotnisku zapewniano nas ze wszystko jest ok. Na miejscu arabski rezydent z przyklejonym usmiechem na twarzy poinformowal nas "ze ma dla nas zla wiadomosc" oznaczalo to nic innego jak wywiezenie nas na jakis poligon w ktorym nawet drzewa byly wyrywane przez koparke. Przestrzegam przed hotelem Magawish bo to jakas masakra, rudera i totalna patologia. Wraz z grupa 21 osob nie zgodzilem sie na zakwaterowanie. Tak wiec dopadla nas zemsta Sun&Fun i przez 8h na zmiane siedzielismy przed i w autokarze. Nikt nie chcial z nami rozmawiac bo rezydent Kuba odsypial upojna noc a pozostale numery rezydentow ktore otrzymalismy byly wylaczone. Z Polski docieraly sprzeczne informacje z Egipskimi. Do kogo sie nie dzwonilo to kazdy klamal i mowil cos innego. Jak okazalo sie ze sprawa wkoncu ruszyla ok 12.00 (przylecielismy 5.00) to tylko 4osoby zostaly zakwaterowana a dalsza czesc dalej byla zwodzona. Gdy wybralem sie PIESZO do hotelu na ktory mialem wystawiony voucher okazalo sie ze siec hoteli Hilton nie wspolpracuje z takim biurem. Nikt w tym hotelu nie wiedzial ze tacy turysci maja przybyc. Oczywiscie po powrocie do autokaru uslyszalem ze juz wszystko jest zalatwione i zaraz zawioza mnie do mojego hotelu. (Ciekawe ze sytuacja tak sie zmienila w ciagu 3min) Oczywiscie byla to kolejna sciema. Zawiezli nas do innego hotelu oczywiscie w pelnej desperacji, nerwach grupa ok 12 osob zgodzila sie na zakwaterowanie. Uratowalo nas to przed totalna katastrofa bo ludzie zostali wywiezieni do jakis dziwnych miejsc o ktorych sie nie wspomina. Na nastepny dzien pojawila sie usmiechnieta rezydentka ktora nie widziala zadnego problemu uwazajac ze spedzamy wakacje jak ze snow. Stracilismy 1dzien z 7, do tego nikt nas nie przeprosil, a na propozycje ze dadza nam jakas wycieczke w ramach rekompensaty moglismy tylko snic, poniewaz biuro nie widzialo zadnego problemu. Tak naprawde przez caly wyjazd slyszelismy tylko klamska i bylismy pozostawieni samym sobie. Tak wiec jesli ktos chce jechac na wypoczynek a niekoniecznie na wyjazd pelen stresu, nerwow, agresji (bo oboz przetrwania to pikus) GORACO ODRADZAM< PRZESTRZEGAM, ZAKLINAM itd itd. TEN WYJAZD TO TRAGEDIA, jedyne co bylo pozytywne to ludzie ktorzy z nami byli.

/ | Skomentuj opinię (1)


710 osoby z 1373 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-01-05 17:05:38
zalety: brak jakichkolwiek zalet
wady: kompletna olewka klijenta ,nieuczciwosc ,robienie z nas kłamców
opinia: Bylismy 3 razy na wczasach z san fanem do chwili gdy niema problemów jest ok.ale jak sie pojawiły i to poważne podczas naszych ostatnich wczasow zaczynając od gamonia rezydenta /który nawet nie wysłał skarg /po samo biuro które nas zlekcewarzyło do bólu .ODRADZAM -PROSZE OMIJAC TO BIURO SZEROKIM ŁUKIEM

/ | Skomentuj opinię


Jagnas
zwiedzający - 1 punktów

708 osoby z 1373 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-25 12:36:34
zalety: Czekamy na odpowiedź biura na odwołanie do odmowy biura do rekompensaty za niezgodność ze sprzedana ofertą.
wady: j/n
opinia: Właśnie dzisiaj dostałam odpowiedź na moją reklamację z biura Sun&Fun, oczywiście negatywną. Zrobiono ze mnie i mojej rodziny bandę analfabetów, która nie wie co podpisuje i za co płaci. Wykupilismy 2 tyg pobyt w Hurghadzie w hotelu SunRise Festival( uwaga!-nie istnieje)Ofertę sprzedano jako pobyt w hotelu 5*, na co mam potwierdzenia na rezerwacji, nastepnie rachunkach i voucherach. Po przyjezdzie okazalo sie , ze zamieszkalismy w "nieotwartym" jeszcze hotelu bez nazwy na poczatku, a pod koniec pobytu nazwano go Festival Riviera4*.Wtedy dowiedzielismy sie, gdzie mieszkamy Pominę uciązliwe prace remontowe, zamkniete przejścia i korytarze itd.Jestem w satnie to zrozumiec, ale pobieranie naprawdę dużych pieniędzy za rzekomy 5* wypas a oferowanie tego czegoś to już poważne niedociągnięcie( oszustwo!) , za które należy sie rekompensata. Biuro Sun&Fun potraktowało nas niepoważnie, wręcz lekceważąco. Wraz z nami reklamację podpisało i wysłało jeszcze na miejscu w Egipcie 17 oszukanych osób, a więc chyba nie jestesmy jedynymi "malkontentami". Różnica w cenie za hotel 4* i 5* gwiazdkowy jest całkiem pokaźna.Sun& Fun liczymy na uczciwość, o czym poinformuję tu i na kilku innych forach tematycznych.25.11.2008'

/ | Skomentuj opinię


692 osoby z 1342 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-05-13 22:45:46
zalety: NIE WYSTĘPUJĄ
wady: KUPUJESZ WAKACJE W FAJNYM HOTELU Z PIĘKNĄ PLAŻĄ A NA MIEJSCU OKAZUJE SIĘ ŻE JESTEŚ SZCZĘŚLIWYM WYGRANYM (JEDNYM SPOŚRÓD WIELU) I WYLOSOWAŁEŚ POBYT W HOTELU O KTÓRYM NAWET NIGDY BYŚ NIE POMYŚLAŁ
opinia: PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED ZAKUPEM WAKACJI W TEJ FIRMIE. Z TEGO CO WIDZĘ PO OPINIACH OSZUSTWO TO STANDARDOWA PROCEDURA W SUN&FUN. NIGDY WIĘCEJ!!!

/ | Skomentuj opinię


703 osoby z 1366 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2008-11-05 21:29:44
zalety: 0
wady: Biuro ktorego pracownicy za nic maja turystow dzieki ktorym maja prace.Totalna porazka jest p.Stanojewicz z Wwy ktora ma powazne problemy z najdrobniejszymi sprawami.
opinia: Sprawe reklamacji oddaje do sadu i tam mam nadzieje spotkac p.Stanojewicz.Zostala nam przyznana kwota zadoscuczynienia za reklamacje ale od dwoch lat biuro zwleka z wyplata pieniedzy.Kpiny.

/ | Skomentuj opinię (1)


Przemo70c
zwiedzający - 1 punktów

689 osoby z 1342 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-06-25 21:37:14
zalety: brak
wady: Oszuści
opinia: Jestem w trakcie procesu reklamacyjnego i jestem przekonany, że sprawa oprze się o sąd. W lipcu 2008 zarezerwowaliśmy hotel w Sharm - 4*Farana Club. Hotel położony w centrum turystycznym w pobliżu Old Town, delfinarium, toru gokardowego oraz wielu sklepików i kawiarni. Hotel nietypowy również ze wzgledu na dostęp do morza - w odróżnieniu do większości hoteli w Sharm posiada łagodne zejscie do wody i jest położony przy najpiękniejszej rafie w Sharm.
Na lotnisku w Egipcie okazało się, że nasza rezerwacja jest nieaktualna i że zakwaterowano nas w 5*SAvita.
Teoretycznie wszystko super - dostaliśmy hotel o wyższym standardzie ale rozczarowanie nadeszło bardzo szybko.
Hotel położony 15-20 minut jazdy samochodem od miasta. Dotarcie do miasta dość kłopotliwe i nie ukrywam, że drogie. Sąsiedztwo hotelu to plac budowy i pustkowie. Dotarcie do najbliższego sklepu lub apteki to 20 minut marszu pustynną ścieżką. Hotel położony na klifie więc plaża bardzo skromna a na leżaki niestety trzeba było polować.
Pomijając tą "delikatną" różnicę w lokalizacji hotel okazał się tańszy od zarezerwowanego przez nas FArana Club o ok 300 od osoby.
Niestety na moją reklamację dostałem szablonowa odpowiedź w stylu "nie bo nie" oraz informację, że różnica w cenie nie wynika z gorszego standardu hotelu Savita a jedynie z lepszych warunków finansowych jakie wynegocjowało biuro -w/g mnie to czyste wyłudzenie ale pozostawiam to do oceny sądu.

CZytając posty na innych forach jest to pewien standard w tym biurze. Mam nadzieje, że w końcu prawo polskie dopuści pozwy zbiorowe i klienci tacy jak ja i wielu innych oszukanych przez biuro podczas tego jednego wylotu ( kilkanaście osób ) będa mieli narzędzie do walki z oszustami.

Praktyka biura podróży jest przmyślana - Sun&Fun ma w Sharm określona ilość miejsc do sprzedania w konkretnym terminie. Przyjmuje więc rezerwacje bez wzgledu na wybrany przez klienta hotel ( wszystkie przyjete rezerwacje mogą być na przykład na FArana Club ) a dopiero na lotnisku w Egipcie informują klientów, że ich rezerwacja na dany hotel jest anulowana i umieszczaja ich w tych hotelach, w których maja wolne miejsca - prościej mówiąc w tych hotelach do których nikt nie chciał przyjechac.
Przestrzegam wszystkich przed Sun&Fun

/ | Skomentuj opinię


sebzzz
zwiedzający - 3 punktów

688 osoby z 1343 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-08 00:02:03
zalety: Odddal pieniadze...
wady: Wszystko poza tym. Slaby kontakt itd itp
opinia:

chciałbym przestrzec wszystkich przed tym biurem. Razem z narzeczoną wybraliśmy wymarzone wakacje w 4 gwiazdkowym hotelu w opcji all inclusive w ofercie last minute. Wylot miał by za 2 dni. Zapłaciliśmy, podpisaliśmy umowe i zaczeliśmy przygotowywac się to wyjazdu. NAstpenego dnia biuro Sun&Fun zadzwoniło do nas z propozycją "nie do odrzucenia" - albo rezygnujemy z wyjazdu albo jedziemy do "niby" takiego samego hotelu ale dalej 6km i troche dalej od plazy. Oczywisce oddaja nam pieniadze w przypadku rezygnacji... Musilismy zrezgynowac bo opinie o hotelu, ktory nam zaproponowao na wkacje.pl i holidaycheck byly slabe. Generealnie wielka porazka i żenada. UWAGA OSZUSCI !!!

/ | Skomentuj opinię


562 osoby z 1094 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-09-23 23:12:55
zalety: brak.
wady: zupełny brak zgodności.
opinia: Wróciłem,postaram się dokładniej opisać moje wakacje z Sun&Fun.Z biurem tym spędzałem wakacje pierwszy i ostatni raz. Wakacje wykupiłem przez portal HolidayCheck, wybór padł na Movenpick Taba Resort. Lotnisko Pyrzowice,na podstawie dowodu wpłaty otrzymuje voucher-Movenpick SF5 Standard,ani słowa o zamianie hotelu. Lotnisko Taba Egipt,nie ma dla nas miejsca w hotelu Movenpick, bez dyskusji mamy jechać do hotelu Marriott. Telefon do Polski ,infolinia SF, pani Małgorzta W. odpowiada,że nic nie wie o tym,to Katowice,musi się zorientować.Oddzwoni,nie oddzwoniła,drugi telefon-"nic dokładnie nie wiadomo,ale mamy zmieniony hotel na Marriott".Powiedziałem,że jedną noc mogę spędzić w Marriocie i oczekuje przenosin w drugiej dobie,oddzwoni,do dzisiaj czekam...w międzyczasie wysiedliśmy z innymi którzy przyjechali do Movenpicka,na recepcji pokazałem voucher,recepcjonista sprawdza dwa razy,nie ma takiej rezerwacji...Rezydent wyjaśnia nam "Rosjanie dali wyższą cenę i B.P.SF nie mogli wykupić nam rezerwacji" ,poważnie,jeżdżę już długo ,młody nie jestem ale takiego wytłumaczenia nie słyszałem.Rezydent zachwalał nam Marriotta,super pokój nam zarezerwował,tak był to super pokój.w ostatniej linii od morza,z tyłu parking,parter ,pokój obok Kids Club.Nie, nie zepsuli mi wakacji, zbyt długo na nie czekałem,zamieniliśmy (za coś tam,coś tam) na pokój z widokiem na morze.Na pierwszym spotkaniu z rezydentem w dniu następnym nie ma żadnej mowy o przenosinach ,ale mamy dać mu odpowiedź czy zostajemy w Marriocie do dnia następnego,bo musi ewentualnie to zorganizować.W trzecim dniu żona powiadamia rezydenta,że zostajemy . O nie,w następnym tygodniu mamy się przenieść do Movenpicka,a skoro nam się podoba w Marriocie ,to mamy dopłacić 80$.Dodam,że rezydent rozmawiał z 15 min ze swoim bossem,powiadamiając go,że nie mam zamiaru po tygodniu się przenosić. Nie zepsuli mi wakacji po raz kolejny , dopłaciłem ,to nie wycieczka objazdowa i po prostu nie chce mi się pakować ,przenosić ,zmieniać znajomych. Jeżdżę już długo,bardzo długo,różne miałem przygody.Zawsze BP ,hotel jak coś "zawalił "rekompensowali to koszem owoców,masażami,pokojem o wyższym standardzie ,tańszymi wycieczkami.A tutaj kara- wybrałeś BP SF- dopłać ;80$ na które mam potwierdzenie.Reklamacji nie złożę,po prostu ani ja,ani znajomi nie skorzystają z usług BP Sun&Fun.

/ | Skomentuj opinię


684 osoby z 1339 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-07-12 12:31:56
zalety: brak
wady: nie wywiązują się z umowy
opinia: Też zostaliśmy potraktowani przez Sun&Fun jak idioci. Nigdy nie zobaczyliśmy hotelu, na pobyt w którym została podpisana umowa pół roku wczesniej. Rezydentka twierdziła że ona przecież o niczym nie decyduje , na nic nie ma wpływu itd. Gdy sptkalismy na wycieczce ludzi z tego hotelu co i my mieliśmy byc, powiedzieli że tam są wolne pokoje (widocznie nie dla sun&fun). Jeszcze teraz bezczelnie reklamują się w TV - że jak Egipt to tylko z nimi - tak, tylko ciekawe gdzie się wyląduje...Sprawa w sądzie.

/ | Skomentuj opinię


682 osoby z 1336 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-08-09 14:00:22
zalety: Brak
wady: Oferty poniżej oczekiwań, fatalna organizacja, niekompetetni rezydenci.
opinia: Fatalna organizacja, na lotnisku w Polsce jeszcze wszystko było ok, odebrane vouchery na pobyt w hotelu, w którym był wykupiony pobyt. Po wylądowaniu w Tunezji okazało się, że jedziemy do innego hotelu ponieważ nasz hotel podobno przyjął zbyt dużo rezerwacji-dziwne, że biuro jeszcze cztery godziny wcześniej o tym nie wiedziało. Z rozmów w hotelu okazało się, że to częste praktyki biura, w beznadziejnym hotelu 3 km od centrum musieliśmy przebywać przez dwa i pół dnia, tracąc praktycznie ten trzeci dzień na przeprowadzkę, pewno ktoś ma w tym interes ponieważ nie zakwaterowano nas w żadnym z 4 (które biuro ma katalogu)hoteli znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie naszego hotelu. Pozdrawiamy rezydenta Panią Sylwię z Hammamentu, tak beznadziejnego rezydenta jeszcze podczas wyjazdów nie spotkałem, brak kompetencji i przygowania do tej pracy. Jedynie co potrafi i to też niezbyt dobrze to podczas dyżuru sprzedawać wycieczki (jak sprzedała na quady wycieczkę to arab wyrzucił z autobusu-maskra). Zgłaszane problemy z zakwaterowaniem, jedzeniem, leżakami nie potrafi załatwić, tłumaczy tylko w koło "to przecież Tunezja". Jak ma się podpisać pod pismem dotyczącym wywiązywania się przez biuro z umowy to konsultuje się z koleżnką z innego biura oraz biurem w Warszawie co ma napisać. Przy powrocie do kraju miał jechać na lotnisko z nami rezydent, ale to już wieczór więc pewno Pani Sylwia musiała odpocząć po upalnym dniu finał był taki, że przyjechał sam arabsbki kierowca, który nas zawiózł na całkiem inny terminal. Po odprawie okazało się, że mamy 2 godziny opóźnienia. OGROMNY NEGATYW DLA SUN & FUN ZA ORGANIZACJĘ I REZYDENTA!!!!!!! nie polecam!!!!

/ | Skomentuj opinię


554 osoby z 1081 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-05-26 18:47:19
zalety: OBSŁUGA PROFESJONALNA.
wady: BRAK
opinia: HOTEL SUNRISE ROYAL MAKADI W MAJU 2 TYGODNIE.
Obsługa z strony biura profesjonalna,rezydentka
Kasia bez zastrzeżeń.Hotel godny polecenia,biuro
SunFun jak najbardzij polecam.

/ | Skomentuj opinię (1)


556 osoby z 1085 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-27 12:01:57
zalety: Cena
wady: Problemy organizacyjne
opinia: Wykupiłem wraz z rodziną 2 pokoje w hotelu Bella Sun w Turcji. Na miejscu okazało się, że mają dla nas tylko jeden pokój. Drugą częśc rodziny chcieli zakwaterowac w innym hotelu!!! Absolutnie odmówiliśmy. Doceniam ciężką pracę rezydenta Tomka Kantora. W miarę własnych mozliwości skutecznie kasował braki organizacyjne po stronie biura za co mu dziękuję. Wylot z Antalyi mielismy o 5:15 Nieporozumieniem było, że na lotnisku byliśmy już 1:45. Wiele rodzin z małymi dziećmi. Powód. Samolot do Poznania godzinę wcześniej, więc wszystkich przewieziono jednym autokarem, żeby było taniej i szybciej!!!

/ | Skomentuj opinię


boohu87
zwiedzający - 1 punktów

679 osoby z 1332 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-10-12 18:05:36
zalety: Rezydenci- opiekują się tylko na lotnisku i robią dobrą minę do złej gry. Całą resztę czasu mają nas w d...
wady: Cała organizacja wycieczki, przynajmniej w moim przypadku.
opinia: Wykupiłem wycieczkę w listopadzie roku 2008, do Turcji. Zapłaciłem, podpisałem umowę, niby święty spokój. Guzik! W lutym dostałem list polecony, że niestety, ale musieli zerwać kontrakt z hotelem do którego miałem lecieć, więc lecę do hotelu innego. Ok, więc wszedłem na stronę z opiniami o tym hotelu, zdjęcia obiektu jak i opinie internautów były straszne! Dwa miesiące trwało rozpatrywanie mojej reklamacji, musiałem fatygować się na pocztę, potem do pośredniczącego biura podróży, telefonicznie nic nie dało się zrobić, ponieważ pani przez telefon oznajmiła, że w umowie istnieje taka możliwość, ale w zamian dostaje hotel o lepszym standardzie. Hotel mi się nie podobał, ale pogodziłem się z tym.
W czerwcu dostaje telefon z biura, że niestety, ale hotel zostaje zamieniony na jeszcze inny. Znowu ta sama procedura, opinie, które znalazłem całkiem, całkiem, zdjęcia ładne, ok, niech im będzie. Nowa umowa itd. itp. znowu wszystko na mojej głowie, żeby podpisać blablabla. We wrześniu tydzień przed wylotem, dosłownie tydzień!!! dostaje telefon, że hotel idzie do remontu i mam dwa hotele do wyboru, rozumiecie?:) Jakaś paranoja. Ale ok, wybrałem, poleciałem.
Myślicie, że to koniec?
Ta firma jest na rynku parę lat, powinna mieć już doświadczenie w różnych sytuacjach, ale gówno, nie macie tam żadnej pieprzonej opieki. Po tygodniu zauważyłem, że w hotelu jest mniej niż 30 gości, wszyscy pracownicy powoli po wszystko sprzątają, ustawiają, porządkują, chowają stoliki i leżaki do magazynu, jest coraz mniej jedzenia, animacje się skończyły, nie ma dyskoteki w hotelu, jacuzzi pozamykane? Co się dzieje?!
Znajomy barman oznajmij, że hotel jest zamykany 4 października, a 7 był nasz wylot. Dowiedzieliśmy się od barmana, podkreślam, że od barmana, nie od pracownika biura SUNFUN, że zostaniemy przeniesieni do jeszcze innego hotelu. Wszystko byłoby dobrze, ale miałem jeden problem, wykupiliśmy wycieczkę fakultatywną do Kapadocji, o 4 rano mieliśmy wyjechać, a o 12 mieli nas przewozić do innego hotelu. Więc dzwonie do rezydenta, który się nami 'opiekuje', że jest taka i taka sytuacja, że barman nam powiedział, że hotel jest zamykany, czemu my nic nie wiemy, czemu nikt nas nie informuje?! Pan cudowny rezydent oznajmij, że WŁAŚNIE się dowiedział. Powiedział mu jaka jest sytuacja, co mamy zrobić z bagażami, a on do nas, że hotel i SUNFUN nie ponosi odpowiedzialności za pozostawiony bagaż w pokoju, bo wycieczka nie została wykupiona w biurze SUNFUN tylko gdzieś indziej i on uprzedzał przed takimi wycieczkami z innych biur podróży. Nie ostrzegł nas natomiast, że będziemy przenoszeni do innego hotelu. Wyobraźcie sobie, że po moim telefonie pan rezydent łaskawie pojawił się w hotelu i pomachał karteczką, że właśnie nas informuje, 24 godziny przed zamknięciem hotelu, gdzie pracownicy już od tygodnia wszystko czyścili, że dopiero się dowiedział, że będziemy transferowani do innego hotelu, paranoja!
Żadnej pomocy od niego nie uzyskaliśmy, a jak zaczęliśmy na niego naciskać, żeby dał numer telefonu do swojego przełożonego, powiedział, że ma ważniejsze sprawy niż szukanie numerów i sobie poszedł, zostawiając nas w recepcji, rozumiecie? A Ty teraz siedź i myśl, co zrobić, żeby nie przepadło 70 euro za wycieczkę.
Niestety musieliśmy zrezygnować z wycieczki takiej pięknej, bo baliśmy się o bagaże, mogliśmy je wziąć ze sobą, ale wyobraźcie sobie ciągać się w upale z walizami po górach.
Byłem ze znajomymi, a gdybym pojechał z rodziną, dziećmi?
Zastanówcie się nad wyborem biura podróży, bo to co zrobili mi z wakacjami to nie było przyjemne, a niby poważne i szanowane biuro podróży. Jasneeee. Nie polecam.

/ | Skomentuj opinię


551 osoby z 1076 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-01 17:42:07
zalety: hotel polska rezydentka ( CODZIENNIE )
na wycieczkach przewodnicy polskojęzyczni
wady: BRAK
opinia: Egipt hotel Tia Heights Makadi Bay wczasy 14 dniowe
okres 16 - 30.07.2010.
Polecam biuro SUN&FUN rewelacyjne biuro pod kazdym wzgledem opieka 100%. Po wylądowaniu w hurgadzie czekali na nas panowie z sun fan w firowych koszulkach zaprowadzili nas do odprawy i kupna wizy nastepnie wg listy do autokarów, rozwieżli nas po hotelach zakwaterowali nas w pokoju o nic nie musiałem się martwić Pani Kasia nasza rezydentka spędzała w naszym hotelu 6 dni w tygodniu po godzinie polecam wszystkie wycieczki kupować u rezydenta .

/ | Skomentuj opinię


537 osoby z 1048 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2010-08-02 01:00:36
zalety: brak
wady: oszusci! rezydentka Lila katastrofa! same wady
opinia: koszmar! biuro nie przeslalo naszych rezerwacji do hotelu.. siedzielismy cala noc w recepcji.. hotel roznil sie bardzo od tego przedstawionego w ofercie.. brakowalo nam lozka w pokoju, rezydentka nic nie umiala zalatwic, lekcewazyla nasze prosby i skargi.

/ | Skomentuj opinię


wlostow
zwiedzający - 1 punktów

683 osoby z 1343 uznało tą opinię za pomocną
ocena:  data: 2009-04-29 14:53:50
zalety: hotel w porządku zgonie z oczekiwaniami, czysto, jedzenie super, baseny plaża - wszystko ok
wady: Rezydenci - największa żenada!!!!!!
opinia: największą wadą są Rezydenci. Totalne lekceważenie klienta. Rezydent Kuba - po kase na wycieczke fakultatywną był poł godziny przed czasem - gdy sam poprosił o spotkanie w innej sprawie to wogoe nie przybył i nawet nie napisał smsa ze słowem przepraszam. Godzinę wylotu samolotu podał wieczorem w przededniu wylotu po mojej interwencji

/ | Skomentuj opinię